Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 8/6/2024 στις 9:40 ΜΜ, ChristosG82 είπε

Στην κούριερ θα πρέπει να μπει νέα υπηρεσία, έτσι ώστε με κάποια χρήματα παραπάνω, και με την ευθύνη τις κούριερ, να μπορεί να ανοιχτεί το δέμα ώστε να να μπορούμε να ελέγχουμε αν είναι αυτό που παραγγείλαμε, αν δεν είναι να επιστρέψει πίσω με έξοδα του καταστήματος, όπως αν ανοιχτή και είναι αυτό τις παραγγελία να σε υποχρεώνει να το πάρεις ή να πληρώσεις τα μεταφορικά ώστε να πάει πίσω.

 

 

Στις 8/6/2024 στις 9:57 ΜΜ, Billator είπε

Γενικά αρκετές δέχονταν στο παρελθόν να ανοίξεις το δέμα, μάντεψε γιατί δεν το κάνει πλέον κανένας. 

 

Στις 9/6/2024 στις 12:39 ΠΜ, teot είπε

Και θα μπει η κουριερ και για ποιον λόγο στην διαμάχη οτι το προϊόν δεν ήταν τόσο σικλαμέν όσο το είδε ο πελάτης στην φωνογραφία και άλλα τέτοια ευτράπελα.

Επίσης ποιος εξασφαλίζει τον εμπορο  οτι σε ένα δέμα που έχει ανοιχτεί και θα του επιστραφεί οτι θα πάρει πίσω ακριβώς ότι έστειλε η αντίστοιχα την κουριερ οτι επέστεψε ότι ακριβώς είχε το δέμα;

 

Στις 9/6/2024 στις 9:20 ΠΜ, Chris2756 είπε

 H αντικαταβολη μου εξασφαλιζει, οτι θα παρω το πακετο μου και θα πληρωσω (χερι με χερι). Επισης αν ειναι στραπατσαρισμενη η συσκευασια, δεν την παραλαμβανω. Σε καμια περιπτωση δεν με εξασφαλιζει αν μεσα στο πακετο υπαρχουν "φασολια" αντι για τα "πανταρια" που εχω παραγγειλει. Ουτε οτι το αντικειμενο στο πακετο ειναι λειτουργικο. Με προστατευει απο το να εχουν δεσμευσει τα; χρημαστα μου και απο το να υποστω μια μεγαλη ταλαιπορεια μεχρι να μου τα επιστρεψουν αν κατι δεν παει καλα στην συναλλαγη. Το ανοιγμα του πακετου και ελενγχος περιεχομενου, για πολλους λογους δεν μπορει να ευφαρμωστει. Εδω και στο ιδιο το κατα;στημα να παραλαβεις, δεν δεχονται να ανοιξεις την συσκευασια και να ελενξεις πριν πληρωσεις. Τωρα το αντιτιμο, 2-3Ε της αντκαταβολης δεν νομιζω οτι θα απαοσχολισει, σε μια συναλλαγη 50, 500 η περισσοτερα Ε. Λογικο ειναι η μεταφορικη να εχει καποια "εξτρα" αμοιβη για την υπηρεσια που προσφερει (παραλαβη χρηματων απο τον πελατη και αποδωση τους στο καταστημα). Τωρα αν η κουριερ δωσει τα χρηματα στο κατ/μα σε 2 ημερες η σε 2 χρονια, εμενα σαν αγοραστη δεν με ενδιαφερει. 

Σήμερα εκεί που έψαχνα για ένα προϊόν, έπεσα σε ένα κατάστημα που εδρεύει στην Βουλγαρία συγκεκριμένα αυτό https://apogee99.gr/

Κοιτάζοντας στις Πληροφορίες για την παράδοση διάβασα το παρακάτω -

Σημαντικό!

Κάθε αποστολή που αποστέλλεται από το ηλεκτρονικό κατάστημα https://apogee99.gr περιλαμβάνει την επιλογή «επιθεώρηση αποστολής». Αυτό σημαίνει ότι έχετε το δικαίωμα να αποσυσκευάσετε και να επιθεωρήσετε την αποστολή σας, στην παρουσία του courier πριν πληρώσετε την επιβληθείσα πληρωμή και πριν υπογράψετε το πρωτόκολλο παράδοσης.

Η επιθεώρηση της αποστολής γίνεται με σκοπό:

  • Για να βεβαιωθείτε ότι παίρνετε ακριβώς αυτό που παραγγείλατε.
     
  • Για να επιβεβαιώσετε το πλήρες σύνολο της αποστολής.
     
  • Για να βεβαιωθείτε ότι η αποστολή δεν έχει υποστεί ζημιά από τον courier κατά τη μεταφορά.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΤΕ ΕΛΑΤΤΩΜΑ Η ΚΑΠΟΙΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΑΣ

  • Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα ή ζημιά , πρέπει να ζητήσετε από τον κούριερ να συντάξει Πρωτόκολλο καταστροφής αγαθών. Σε αυτή την περίπτωση, έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε την αποστολή χωρίς να πληρώσετε μεταφορικά και άλλα έξοδα.
     
  • Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελαττώματα ή το προϊόν δεν ταιριάζει με αυτό που παραγγείλατε έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την αποστολή χωρίς να πληρώσετε τα μεταφορικά και άλλα έξοδα.
     
  • Καταγγελίες σε περίπτωση ελαττωμάτων, ζημιών, ελλείψεων ή αποκλίσεων γίνονται αποδεκτές μόνο στην παρουσία του κούριερ και με πρωτόκολλο. Διαφορετικά ο ισχυρισμός δεν μπορεί να γίνει αποδεκτός.
  • Like 1
  • Thanks 2
  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Στις 6/6/2024 στις 7:46 ΜΜ, ChristosG82 είπε

Βρήκα αυτό το site όταν έψαχνα πληροφορίες για αμφισβήτηση συναλλαγής 

https://www.visa.gr/epikoinoneste-mazi-mas.html

Είναι οκ ή είναι τίποτα πλαστό site?

Γενικά επικοινώνησε κάποιος απευθείας με visa ή MasterCard?

Με την τραπεζα σου επικοινωνησε και θα κινησουν αυτοι τις διαδικασιες..

Δημοσ.
5 ώρες πριν, sakisgri είπε

 

 

 

Σήμερα εκεί που έψαχνα για ένα προϊόν, έπεσα σε ένα κατάστημα που εδρεύει στην Βουλγαρία συγκεκριμένα αυτό https://apogee99.gr/

Κοιτάζοντας στις Πληροφορίες για την παράδοση διάβασα το παρακάτω -

Σημαντικό!

Κάθε αποστολή που αποστέλλεται από το ηλεκτρονικό κατάστημα https://apogee99.gr περιλαμβάνει την επιλογή «επιθεώρηση αποστολής». Αυτό σημαίνει ότι έχετε το δικαίωμα να αποσυσκευάσετε και να επιθεωρήσετε την αποστολή σας, στην παρουσία του courier πριν πληρώσετε την επιβληθείσα πληρωμή και πριν υπογράψετε το πρωτόκολλο παράδοσης.

Η επιθεώρηση της αποστολής γίνεται με σκοπό:

  • Για να βεβαιωθείτε ότι παίρνετε ακριβώς αυτό που παραγγείλατε.
     
  • Για να επιβεβαιώσετε το πλήρες σύνολο της αποστολής.
     
  • Για να βεβαιωθείτε ότι η αποστολή δεν έχει υποστεί ζημιά από τον courier κατά τη μεταφορά.

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΤΕ ΕΛΑΤΤΩΜΑ Η ΚΑΠΟΙΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΑΣ

  • Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα ή ζημιά , πρέπει να ζητήσετε από τον κούριερ να συντάξει Πρωτόκολλο καταστροφής αγαθών. Σε αυτή την περίπτωση, έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε την αποστολή χωρίς να πληρώσετε μεταφορικά και άλλα έξοδα.
     
  • Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ελαττώματα ή το προϊόν δεν ταιριάζει με αυτό που παραγγείλατε έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την αποστολή χωρίς να πληρώσετε τα μεταφορικά και άλλα έξοδα.
     
  • Καταγγελίες σε περίπτωση ελαττωμάτων, ζημιών, ελλείψεων ή αποκλίσεων γίνονται αποδεκτές μόνο στην παρουσία του κούριερ και με πρωτόκολλο. Διαφορετικά ο ισχυρισμός δεν μπορεί να γίνει αποδεκτός.

Έχω κάνει κάποιες αγορές από το ozon.gr που είναι απο Βουλγαρία, αγορές μέχρι 25 ευρώ, από CD μουσικής έχει κάποια που Ελλάδα δεν υπήρχαν. Οι παραγγελίες από αυτό το eshop, ετοιμάζονται, και αποστέλλονται τόσο γρήγορα που, μια φορά έκανα παραγγελία ένα παιχνίδι, και σε 5 λεπτά μου είχαν στείλει το αριθμό αποστολής από την ACS, το μόνο θέμα που έγινε στην συγκεκριμένη παραγγελία ήταν πως είχα στείλει email για ακύρωση  αλλά το είδαν όταν το δέμα είχε φύγει, και μου έστειλαν email δεν πειράζει, απλά όταν έρθει ο κούριερ να μην παραλάβω.

Η κούριερ έχει διάφορες υπηρεσίες  όπως στο να σου φέρει χαρτιά για υπογραφή κλπ, δεν είναι μόνο να σου αφήσει το δέμα και άντε γεια.

 

4 ώρες πριν, Postmort3m είπε

Με την τραπεζα σου επικοινωνησε και θα κινησουν αυτοι τις διαδικασιες..

Ναι, έχω κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής, απλά είχα ρωτήσει αν κανένας είχε μιλήσει απευθείας με την visa.

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, xlife82 είπε

Δεν ειπα οτι σε αλλες χωρες δεν ειναι απλα και γρηγορα. Ψωνιζω απο εξωτερικο απο το 2004 και μετα. Γενικα τα ψωνια μου ειναι 70% απο εξωτερικο και 30% απο Ελλαδα. Στην Ελλαδα παντα υπαρχει κατι που ψαχνεσαι να δεις γιατι δεν λειτουργει σωστα. Πχ το iris πρεπει να ειναι το πιο γελοι πραγμα εφοσον δε σε διασφαλιζει πουθενα

 

Εχω paypal απο το 2006 και οσες φορες ειχα προβλημα με καταστημα παντα τα λεφτα μου επιστρεφοντουσαν. Ακομη και αν υπηρχε θεμα με το προιον. Αλλο χρωμα κτλ... 

Τωρα για αμφισβητισεις συναλλαγων στην Ελλαδα. Λογω δουλειας βλεπω καμποσες χιλιαδες συναλλαγες το χρονο. Αν εξαιρεσουμε τις 4 συστημικες τραπεζες, οι υπολοιποι μια χαρα ειναι. Πχ ειδα αμφισβητιση συναλλαγης στη viva (που δεν της ειχα και καμια εκτίμηση) που μεσα σε 20 λεπτα ειχε τα λεφτα του ανθρωπου στο λογαριασμο του χωρις καν να θελει επιπλεον αποδεικτικα. Οι 4 συστημικες λειτουργουν καμια 20 χρονια πισω οταν πρεπει να επιστρεψουν χρηματα, ακομη και που αυτα θεωρητικα ειναι ασφαλισμενα...

Το IRIS δεν είναι paypal και ούτε το διαφήμισε ποτέ κανένας ως τέτοιο. Απλά κατάργησε τις χρεώσεις σε εμβάσματα μεταξύ διαφορετικών τραπεζών. Εξυπηρετεί κόσμο και σε αρκετές επιχειρήσεις αλλά για άλλου είδους συναλλαγές, που και πάλι αντικαθιστά το έμβασμα. Τώρα για το αν κάποιοι είδαν το IRIS και βρήκαν άλλο έναν τρόπο να "γλιτώσουν" απο τις κακές κάρτες και ως εκ τούτου χάρισαν μερικές χιλιάδες ευρώ στον συγκεκριμένο απατεώνα, δε φταίει το ιδιο το IRIS. 

  • Like 6
Δημοσ.

το JMC Tech ειναι κάτω διάβασα στον αερα παραγγελίες και χρήματα , το πρωτο κατάστημα που κάνει rugpull στην ελλαδα?

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, spykapo21 είπε

το JMC Tech ειναι κάτω διάβασα στον αερα παραγγελίες και χρήματα , το πρωτο κατάστημα που κάνει rugpull στην ελλαδα?

 Rugpull? Kανόνι το λέμε στα ελληνικά.Απλά παίζει το μέγεθος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/6/2024 στις 1:50 ΜΜ, vaggospat13 είπε

Καταστήματα που πουλάνε σε εξεφτελιστικες τιμές είναι θέμα χρόνου να βαρέσουν Κανόνι (tokinito,perishop ktl) και όταν βλέπετε αυτό (φώτο) σίγουρα κάτι παίζει και είναι θέμα χρόνου. 

Screenshot_20240608_134659_edit_237847341023602.jpg

Ρε συμφορουμίτη, πλάκα μας κάνεις τώρα με το παραπάνω παράδειγμα????

Τι γράφει κάτω από την τιμή που έχεις κυκλώσει?

Αμεσα διαθέσιμο σε 1-3 ημέρες.

και σε άλλα δημοφιλή κινητά βλέπω μικρούς χρόνους παράδοσης, και όχι το χάλι του Jmctech και άλλων καταστημάτων που δεν είχαν τίποτα και περίμενες μια ζωή 1+μήνα και ήταν και σε επαρχία.

Επίσης ο συγκεκριμένος τώρα που το βλέπω, έχει κανονικά βιτρίνα να πάς ο ίδιος να παραλάβεις το κινητό στην Αθήνα.

Τέλος αν ανοίξεις το bestprice, θα δεις καμια 10ρια καταστήματα να πουλανε το συγκεκριμένο κινητό σε αυτά τα χρήματα.

image.png.d9c6147a47307837f3f3db21a42576c8.png

Καμια σχέση με τις τιμές κράχτες των άλλων καταστημάτων τύπου Jmctech, Perishop κλπ

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, spykapo21 είπε

το JMC Tech ειναι κάτω διάβασα στον αερα παραγγελίες και χρήματα , το πρωτο κατάστημα που κάνει rugpull στην ελλαδα?

Μπά γίνεται συνέχεια. Όταν η ατιμωρησία και τα πρόστιμα είναι μικρότερα από αυτά που κλέβουν τι περιμένεις; 

Είναι πιο σπάνιο σε πολύ μεγάλα καταστήματα, ή σε τέτοιο όγκο συναλλαγών, αλλά σε μικρότερα είναι αρκετά συχνό μιας και υπάρχουν 100άδες scam site που είτε δεν στέλνουν ποτέ ή στέλνουν μερικά και μετά ρίχνουν κανόνι.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, spykapo21 είπε

το JMC Tech ειναι κάτω διάβασα στον αερα παραγγελίες και χρήματα , το πρωτο κατάστημα που κάνει rugpull στην ελλαδα?

Ναι, αν ξεκίνησες να ασχολείσαι σήμερα είναι το πρώτο.... που μαθαίνεις 😄

  • Haha 7
Δημοσ.
On 10/06/2024 at 11:07, belalik said:

Καλησπέρα, 

Έπεσα και εγώ θύμα του συγκεκριμένου. Μια και μοναδική αγορά πήγα να κάνω, ένα τάμπλετ αξίας (jmctech αξίας) 360 ευρώ. Είχα και εγω επαναπαυθεί βλέποντας πως μπορεί να καθυστερεί, μπορεί να μην στέλνει ποτέ κάποιες φορές, αλλά τα λεφτά τα δίνει πίσω αν δεν μπορεί να παραδώσει, έστω και με καθυστέρηση. Επίσης, επειδή ήμουν υποψιασμένος, μπήκα στην διαδικασία και έκανα την ασφάλεια που πρόσφερε το bestprice, έχοντας το JMCTech ως 'πιστοποιημένο' μαγαζί. Προφανώς έκανα την ασφάλεια ΠΡΙΝ την συναλλαγή. Πλήρωσα με κάρτα (χρεωστική). 

Τώρα που έσκασε το κανόνι, έκανα αίτημα αμφισβήτησης ΚΑΙ στην τράπεζα αλλά επικοινώνησα και με την ασφαλιστική, όπου έστειλα όλα τα στοιχεία και αποδεικτικά που θέλουν. 

Για να δούμε ... Ελπίζω η τράπεζα ή/και η ασφαλιστική να φανούν επαγγελματίες. Να προσθέσω πως η ασφαλιστική θέλει 50 ευρώ για την υπηρεσία που προσφέρει. Το κατανοώ, αν και το bestprice διαφήμιζε την εν λόγω υπηρεσία ως 'δωρεάν' και το 50ρικο ήταν στα ψιλά γράμματα.. Αλλά ΟΚ .... 

 

ΥΓ - Για την ιστορία, πιστεύω πως ο jmctech απλώς τόκιζε λεφτά, ή τα έπαιζε σε κανα bitcoin κλπ ουσιαστικά εκμεταλλευόταν τα χρήματα που του 'δάνειζε' ο κόσμος, και ή κάτι δεν πήγε καλά, ή μάζεψε πολλά, ή όλα αυτά μαζί, και κάποια στιγμή βάρεσε ένα κανόνι και έκανε προσχεδιασμένο ταξίδι one-way σε κάποιο χωριό της καραιβικής, με τα λεφτά διαθέσιμα (υπάρχουν τρόποι) ... 

Δεν έχω διάθεση να υπερασπιστώ το best price αλλά στις συχνές ερωτήσεις το αναφέρει ξεκάθαρα ότι πληρώνεις 50ε ανα περιστατικό

"Να σημειώσουμε ότι η ασφάλιση αγορών καλύπτει αποκλειστικά ηλεκτρονικές αγορές από πιστοποιημένα καταστήματα και η συνολική αξία αποζημίωσης μπορεί να φτάσει τα 1.500€ ανά χρήστη ανά έτος. Σε περίπτωση που χρειαστεί να κάνεις χρήση του προγράμματος ασφάλισης, το ποσό της απαλλαγής - δηλαδή της συμμετοχής σου - είναι 50€ ανά περιστατικό."

  • Like 1
Δημοσ.

Οσο το κράτος αφήνει τη φάση. Δεν θα αλλάξει τίποτα.

Ο τύπος φαντάζομαι θα είχε το κατάστημα σε κάποιον κακομοίρη που θα τον είχε για μπροστινό, και τώρα θα είναι στο Ρίο ντε Τζανέϊρο να πίνει μοχίτο στην παραλία στην υγεία των κορόϊδων.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Volga είπε

Ο τύπος φαντάζομαι θα είχε το κατάστημα σε κάποιον κακομοίρη που θα τον είχε για μπροστινό

Κι ομως τον εαυτο του ειχε παντου μπροστα, αν διαβασεις το thread εχουν στειλει πολλες φορες το καταστατικο και διαφορες εμφανισεις του συγκεκριμενου. 

Για το δευτερο σκελος συμφωνω, καπου θα πινει κοκτειλς με το μαγαζι στο ονομα του ομως.

Δημοσ.

Πολύ σημαντικό για μελλοντική αποφυγή τέτοιων περιστατικών, και κάτι που δεν έχει αναφερθεί στις τελευταίες σελίδες.

Πρέπει να στείλουμε και στο support του Skroutz ή/και bestprice και να τους κράξουμε που αφήνουν τέτοια "καταστήματα" στις πλατφόρμες τους.

Έχουν μερίδιο ευθύνης και αυτοί. Το JMC το έμαθα αποκλειστικά από αυτούς. Λειτουργούσε με botάκια τιμών στην πλατφόρμα, οι ακυρώσεις παραγγελιών πέφτανε βροχή με τα λάθη που κάναν τα botάκια, με τις τιμές να διορθώνονται 1-2 μέρες μετά και για όσους πλήρωναν τα χρήματα δεσμευμένα. Να πω και τις λανθασμένες διαθεσιμότητες που ακόμα υπάρχουν σε πολλά ακόμη καταστήματα... Το άφηναν όμως μόνιμα top αποτέλεσμα σε αναρίθμητα προϊόντα, ειδικά στα πιο δημοφιλή που παίρναν κλίκς. Ξέρανε τι γινόταν, μέχρι και σε παραγγελίες μέσω skroutz πέφτανε τα άκυρα. Το brand recognition από εκεί το έχτισε το JMC όμως και οι πλατφόρμες επέτρεπαν αυτό να γίνεται. Στείλτε στα support, βγάλτε κι εκεί την αγανάκτηση σας, αν δεν ήταν αυτές οι 2 πλατφόρμες τιμών, είναι σίγουρο πως δεν θα το ξέραμε σχεδόν όλοι. Με λίγο πίεση, μπορούμε να αποφύγουμε παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον.

Για να προλάβω και τους πιο κυνικούς που θα πούνε πώς κερδίζουν οι πλατφόρμες και δεν θα κάνουν τίποτα... Στέλνοντας μαζικά παράπονα, μια χαρά θα κινητοποιηθούν. Το κόστος στο brand reputation και loyalty που θα υπολογίσουν σε σχέση με τα κέρδη από ελάχιστα τέτοια μαγαζιά, δεν τους συμφέρει. Μόλις δούνε πως το όνομα τους πιάνει να συνδυάζεται με αυτές τις απάτες στο μυαλό του κόσμου, θα υποχωρήσουν. Προς το παρόν την έχουν γλυτώσει γιατί κανείς (ακόμη) δεν τους αναφέρει. Ειδικά το skroutz που θέλει άμεσους πελάτες με το plus κι αγορές μέσω skroutz, κοιτάει μακροχρόνια και το νοιάζουν αρκετά αυτά. Πρέπει λοιπόν εμείς να τους δείξουμε ότι τους συμφέρει να μην υπάρχουν τέτοια καταστήματα στην σελίδα τους, από την καλή τους την καρδιά και μόνοι τους δεν θα το κάνουν.

Μόνος μου είχα στείλει για το JMC και το dotpower πριν 2 χρόνια, με γράψανε στα @@ τους και λογικό. Πάμε λίγο τώρα που βράζει το θέμα να spamάρουμε λίγο το skroutz support. Μόλις πιάσουν να πατάνε Control+F στα e-mail για ψάξουν "JMC", θα πιάσουν να αλλάζουν τα πράγματα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Tortugas είπε

Πολύ σημαντικό για μελλοντική αποφυγή τέτοιων περιστατικών, και κάτι που δεν έχει αναφερθεί στις τελευταίες σελίδες.

Πρέπει να στείλουμε και στο support του Skroutz ή/και bestprice και να τους κράξουμε που αφήνουν τέτοια "καταστήματα" στις πλατφόρμες τους.

Έχουν μερίδιο ευθύνης και αυτοί. Το JMC το έμαθα αποκλειστικά από αυτούς. Λειτουργούσε με botάκια τιμών στην πλατφόρμα, οι ακυρώσεις παραγγελιών πέφτανε βροχή με τα λάθη που κάναν τα botάκια, με τις τιμές να διορθώνονται 1-2 μέρες μετά και για όσους πλήρωναν τα χρήματα δεσμευμένα. Να πω και τις λανθασμένες διαθεσιμότητες που ακόμα υπάρχουν σε πολλά ακόμη καταστήματα... Το άφηναν όμως μόνιμα top αποτέλεσμα σε αναρίθμητα προϊόντα, ειδικά στα πιο δημοφιλή που παίρναν κλίκς. Ξέρανε τι γινόταν, μέχρι και σε παραγγελίες μέσω skroutz πέφτανε τα άκυρα. Το brand recognition από εκεί το έχτισε το JMC όμως και οι πλατφόρμες επέτρεπαν αυτό να γίνεται. Στείλτε στα support, βγάλτε κι εκεί την αγανάκτηση σας, αν δεν ήταν αυτές οι 2 πλατφόρμες τιμών, είναι σίγουρο πως δεν θα το ξέραμε σχεδόν όλοι. Με λίγο πίεση, μπορούμε να αποφύγουμε παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον.

Για να προλάβω και τους πιο κυνικούς που θα πούνε πώς κερδίζουν οι πλατφόρμες και δεν θα κάνουν τίποτα... Στέλνοντας μαζικά παράπονα, μια χαρά θα κινητοποιηθούν. Το κόστος στο brand reputation και loyalty που θα υπολογίσουν σε σχέση με τα κέρδη από ελάχιστα τέτοια μαγαζιά, δεν τους συμφέρει. Μόλις δούνε πως το όνομα τους πιάνει να συνδυάζεται με αυτές τις απάτες στο μυαλό του κόσμου, θα υποχωρήσουν. Προς το παρόν την έχουν γλυτώσει γιατί κανείς (ακόμη) δεν τους αναφέρει. Ειδικά το skroutz που θέλει άμεσους πελάτες με το plus κι αγορές μέσω skroutz, κοιτάει μακροχρόνια και το νοιάζουν αρκετά αυτά. Πρέπει λοιπόν εμείς να τους δείξουμε ότι τους συμφέρει να μην υπάρχουν τέτοια καταστήματα στην σελίδα τους, από την καλή τους την καρδιά και μόνοι τους δεν θα το κάνουν.

Μόνος μου είχα στείλει για το JMC και το dotpower πριν 2 χρόνια, με γράψανε στα @@ τους και λογικό. Πάμε λίγο τώρα που βράζει το θέμα να spamάρουμε λίγο το skroutz support. Μόλις πιάσουν να πατάνε Control+F στα e-mail για ψάξουν "JMC", θα πιάσουν να αλλάζουν τα πράγματα

Όλοι από το skroutz & best price το έμαθαν, και το best price μέχρι πριν μερικές ημέρες κέρδιζε χρήματα από το jmctech, αφού το είχε στην πλατφόρμα του, το έβγαλε όταν ξεκίνησαν όλα αυτά, και όχι επειδή είχε αρνητικά σχόλια όπως λέει το best price, αρνητικά σχόλια είχε πάντα.

Εγώ τους έστειλα ένα καλό μήνυμα, λέγοντας τους ότι το έβγαλαν βιαστικά για να γλιτώσουν την οποία ευθύνη έχουν στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Πιστοποιημένο, το πιστοποίησαν γιατί είχε λέει τα νόμιμα χαρτιά που χρειάζεται για να λειτουργήσει, για τέτοια πιστοποίηση μιλάει τα best price, ενώ θα έπρεπε να είναι πιστοποιημένα eshop που είναι καλοί επαγγελματίες, χαρτιά όλοι έχουν.

Ένα ακόμα μάθημα που πήραμε, είναι στο να δούμε τι πόσο ανεύθυνοι είναι το best price.

Επεξ/σία από ChristosG82
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...