Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα σας,

Προς τα θυματα απο το εν εξελιξει κανονι της JMC tech 

Υπαρχει μια ομαδα στο fb οπου συντονιζουμε τις ενεργειες μας. Ειμαστε ηδη σχεδον 1000 ατομα:

https://www.facebook.com/groups/365151342806673

Προγραμματιζεται ομαδικη αγωγη μεσω δικηγορου:

Λαμπρόπουλος Δημήτριος - Δικηγορικό Γραφείο - Θεσσαλονίκη
Διεύθυνση: 26ης Οκτωβρίου 10, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνα: 2311297405 // 6977602698
E- mail: [email protected]

Ορισμενες απο τις καταγγελιες που μπορειτε να υποβαλλετε:

Συνηγορος του Καταναλωτη
https://www.synigoroskatanaloti.gr/el/ypobolis-anaforas

Γενική Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή
https://kataggelies.mindev.gov.gr/gdmcp/

Εδω τα στοιχεια της επιχειρησης:
https://publicity.businessportal.gr/company/13791523000?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTAAAR0m7tW0qJyFc63nbdBST_YRp_o93vwua3XgUhwgilCaVIsKO9CpuWXzuak_aem_AduEeVl3KmoxGSnb2v5zdyziOGFqSt-eXiZQ5J2i2xqYKO3hONkv96y8NowUtRI2Qf2AAHoFr7wvwH_TCElB1VHH

Ευχαριστω.

  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/6/2024 στις 1:50 ΜΜ, vaggospat13 είπε

Απορώ μερικοί που έχετε αμφιβολίες ή υποστηρίζετε αυτό το κατάστημα. Ο τυπάς πούλαγε σε τιμές που δεν υπάρχουν πουθενά. Εκανε κακό σε πελάτες και στα υπόλοιπα καταστήματα που δεν μπορούσαν να ανταγωνιστουν τις τιμές του. Καταστήματα που πουλάνε σε εξεφτελιστικες τιμές είναι θέμα χρόνου να βαρέσουν Κανόνι (tokinito,perishop ktl) και όταν βλέπετε αυτό (φώτο) σίγουρα κάτι παίζει και είναι θέμα χρόνου. 

Screenshot_20240608_134659_edit_237847341023602.jpg

Να αγιάσει το στόμα σου.

Πριν 3-4 μήνες ήθελα να πάρω ένα synology.

Κάπου στα 600 ευρώ το είχε ο μεγάλος διεθνής επίσημος μεταπωλητής της synology.

Για να μου το φέρουν Ελλάδα, με τα μεταφορικά και το ΦΠΑ πήγαινε κοντά στα 700. Τόσο το είχαν και τα περισσότερα μαγαζία στην Ελλάδα με αυξομειώσεις 20-30 ευρώ.

Είχα την απορία με πιο τρόπο το πουλούσε με κάπου στον 1 μήνα αναμονή το jmc στα 590 ευρώ!

Καλή η παραμύθα αλλά μου ήταν εμφανές ότι κάτι παίζει με το μαγαζί και τη παραμύθα για τον τρόπο που πετυχαίνουν τις τιμές αυτές, συγνώμη αλλά δεν τις τρώω. Από κάπου έκλεβαν, και όταν είναι κλέφτες, κάποια στιγμή θα κλέψουν και το πελάτη πριν το κανόνι. Βρέθηκε κόσμος να μου γράψει εδώ μέσα, ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας και ευτυχώς δεν τους άκουσα και το πήρα από αλλού.

Σε χώρες σαν την Ελλάδα δυστυχώς θα συνεχιστεί το φαινόμενο, το μέσο εισόδημα του Έλληνα είναι χαμηλό για να παίρνει ακριβά προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης, το τελευταίο iPhone,  να αλλάζει κινητό κάθε χρόνο, να παίρνει τη τελευταία κάρτα γραφικών συνέχεια κλπ. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια, κι όταν προσπαθεί να "φέρει" τις τιμές όλων αυτών κοντά στο εισόδημα του, μαγαζιά σαν κι αυτό βρίσκουν χώρο για να υπάρχουν. Και είναι πολύ κρίμα γιατί είναι χρήματα που τα έχει βγάλει με κόπο και δεν του λείπουν.

Επεξ/σία από aypnia
  • Like 3
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, aypnia είπε

Να αγιάσει το στόμα σου.

Πριν 3-4 μήνες ήθελα να πάρω ένα synology.

Κάπου στα 600 ευρώ το είχε ο μεγάλος διεθνής επίσημος μεταπωλητής της synology.

Για να μου το φέρουν Ελλάδα, με τα μεταφορικά και το ΦΠΑ πήγαινε κοντά στα 700. Τόσο το είχαν και τα περισσότερα μαγαζία στην Ελλάδα με αυξομειώσεις 20-30 ευρώ.

Είχα την απορία με πιο τρόπο το πουλούσε με κάπου στον 1 μήνα αναμονή το jmc στα 590 ευρώ!

Καλή η παραμύθα αλλά μου ήταν εμφανές ότι κάτι παίζει με το μαγαζί και τη παραμύθα για τον τρόπο που πετυχαίνουν τις τιμές αυτές, συγνώμη αλλά δεν τις τρώω. Από κάπου έκλεβαν, και όταν είναι κλέφτες, κάποια στιγμή θα κλέψουν και το πελάτη πριν το κανόνι. Βρέθηκε κόσμος να μου γράψει εδώ μέσα, ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας και ευτυχώς δεν τους άκουσα και το πήρα από αλλού.

Σε χώρες σαν την Ελλάδα δυστυχώς θα συνεχιστεί το φαινόμενο, το μέσο εισόδημα του Έλληνα είναι χαμηλό για να παίρνει ακριβά προϊόντα που δεν είναι πρώτης ανάγκης, το τελευταίο iPhone,  να αλλάζει κινητό κάθε χρόνο, να παίρνει τη τελευταία κάρτα γραφικών συνέχεια κλπ. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια, κι όταν προσπαθεί να "φέρει" τις τιμές όλων αυτών κοντά στο εισόδημα του, μαγαζιά σαν κι αυτό βρίσκουν χώρο για να υπάρχουν. Και είναι πολύ κρίμα γιατί είναι χρήματα που τα έχει βγάλει με κόπο και δεν του λείπουν.

Ο μύθος του ότι η Ελλάδα έχει μεγάλο ΦΠΑ, δεν ισχύει, και αυτό γιατί από τότε που άλλαξε το πράγμα, και τουλάχιστον όταν αγοράζεις από ΕΕ, πχ όταν αγοράζεις από Γερμανία, ο φόρος πληρώνεται πλέον στην Ελλάδα, με το ΦΠΑ που έχει η Ελλάδα, οπότε κάποια στιγμή η δικαιολογία του ΦΠΑ πρέπει να τελειώσει.

Μετά τα σωστά καταστήματα που λες, θα πρέπει να αρχίσουν να ακολουθούν την εγγύηση που προβλέπεται στην ΕΕ, όχι να στείλεις email στο συνήγορο του καταναλωτή και να πηγαίνεις δικαστικά για να βρεις το δίκιο σου. Έχω στείλει στον συνήγορο για να ρωτήσω τι ισχύει για Ελλάδα, αλλά η απάντηση ήταν πως ναι ισχύουν τα 2 χρόνια, αλλά πρέπει να πας νομικά για να βρεις το δίκιο σου, στις περισσότερες περιπτώσεις.

Αγόρασα από Κωτσόβολο ατμό καθαριστή, μου λέει να κάνουμε επέκταση εγγύησης, λέω όχι, και μου απαντάει, αν πάθει κάτι, θα πρέπει εσύ να στείλεις το προϊόν στην αντιπροσωπεία, εμείς δεν θα έχουμε καμία υποχρέωση, και της λέω, νομίζεις, είστε υπεύθυνοι για 2 χρόνια ότι και να πάθει, γιατί κερδίζετε από αυτό, δεν είπε τίποτα φυσικά. Και αυτό δεν είναι μόνο στον Κωτσόβολο, όλοι το ίδιο είναι στο κομμάτι τις υποστήριξης, όσο και στο θέμα τιμών, για αυτό όλο και περισσότερο κόσμος αρχίζει να αγοράζει από εξωτερικό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ChristosG82 είπε

Ο μύθος του ότι η Ελλάδα έχει μεγάλο ΦΠΑ, δεν ισχύει, και αυτό γιατί από τότε που άλλαξε το πράγμα, και τουλάχιστον όταν αγοράζεις από ΕΕ, πχ όταν αγοράζεις από Γερμανία, ο φόρος πληρώνεται πλέον στην Ελλάδα, με το ΦΠΑ που έχει η Ελλάδα, οπότε κάποια στιγμή η δικαιολογία του ΦΠΑ πρέπει να τελειώσει.

Μετά τα σωστά καταστήματα που λες, θα πρέπει να αρχίσουν να ακολουθούν την εγγύηση που προβλέπεται στην ΕΕ, όχι να στείλεις email στο συνήγορο του καταναλωτή και να πηγαίνεις δικαστικά για να βρεις το δίκιο σου. Έχω στείλει στον συνήγορο για να ρωτήσω τι ισχύει για Ελλάδα, αλλά η απάντηση ήταν πως ναι ισχύουν τα 2 χρόνια, αλλά πρέπει να πας νομικά για να βρεις το δίκιο σου, στις περισσότερες περιπτώσεις.

Αγόρασα από Κωτσόβολο ατμό καθαριστή, μου λέει να κάνουμε επέκταση εγγύησης, λέω όχι, και μου απαντάει, αν πάθει κάτι, θα πρέπει εσύ να στείλεις το προϊόν στην αντιπροσωπεία, εμείς δεν θα έχουμε καμία υποχρέωση, και της λέω, νομίζεις, είστε υπεύθυνοι για 2 χρόνια ότι και να πάθει, γιατί κερδίζετε από αυτό, δεν είπε τίποτα φυσικά. Και αυτό δεν είναι μόνο στον Κωτσόβολο, όλοι το ίδιο είναι στο κομμάτι τις υποστήριξης, όσο και στο θέμα τιμών, για αυτό όλο και περισσότερο κόσμος αρχίζει να αγοράζει από εξωτερικό.

Ο Κωτσόβολος και το κάθε κατάστημα είναι μεταπωλητής όχι αντιπρόσωπος , εγγύηση σου δίνει ο αντιπρόσωπος και μόνο αν κάνεις επέκταση αναλαμβάνει ο πωλητής.Το κάθε κατάστημα κερδίζει όπως κερδίζει και ο εισαγωγέας που αυτός ορίζει τους όρους εγγύησης.

Το ότι μπορεί να κάνει εξυπηρέτηση και να αναλάβει την αποστολή στον αντιπρόσωπο είναι άλλο πράγμα(πιο χρονοβόρο).

Αλλα ούτε την επισκευή θα κάνει ούτε φέρει καμία άλλη ευθύνη το κάθε κατάστημα.

Επεξ/σία από leolipop
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, leolipop είπε

Ο Κωτσόβολος και το κάθε κατάστημα είναι μεταπωλητής όχι αντιπρόσωπος , εγγύηση σου δίνει ο αντιπρόσωπος και μόνο αν κάνεις επέκταση αναλαμβάνει ο πωλητής.Το κάθε κατάστημα κερδίζει όπως κερδίζει και ο εισαγωγέας που αυτός ορίζει τους όρους εγγύησης.

Το ότι μπορεί να κάνει εξυπηρέτηση και να αναλάβει την αποστολή στον αντιπρόσωπο είναι άλλο πράγμα(πιο χρονοβόρο).

Αλλα ούτε την επισκευή θα κάνει ούτε φέρει καμία άλλη ευθύνη το κάθε κατάστημα.

Κάνεις τεράστιο λάθος, διάβασε το τι ισχύει και τι δεν ισχύει.

Το κατάστημα, μια από τις υποχρεώσεις που έχει είναι να στέλνει το προϊόν στην αντιπροσωπεία/ σέρβις το διάστημα που έχει την υποχρέωση, και αυτό το λέει και οι οδηγίες τις ΕΕ, και ι συνήγορος του καταναλωτή κλπ.

Εδώ μια άλλη περίπτωση που μου έτυχε, ήταν όταν αγόρασα το Wii U, πριν περάσει εβδομάδα, διαπιστώθηκε κάτι και πήγα στα public, μου είπε πως το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να το στείλουν στην αντιπροσωπεία με έξοδα δικά μου, και τους απάντησα, οκ τότε θα το κάνω επιστροφή από την στιγμή που δεν πέρασαν 14 ημέρες. Η απάντηση ήταν, ένα λεπτό να μιλήσω με τον υπεύθυνο, όταν ήρθε μου λέει, τα έξοδα δικά τους.

Τα multirama από την άλλη όταν λειτουργούσαν, είχα πάρει μια φωτογραφική Panasonic, μετά από μήνες κάτι έγινε και δεν έμπαινε η κάρτα SD, επειδή ήμουν σε άλλη περιοχή από εκεί που την αγόρασα, πήγα σε άλλο κατάστημα multirama, μου λέει θα το στείλουμε στην αντιπροσωπεία, και πραγματικά σκεφτόμουν αν θα πληρώσω κάτι, όταν πήγα να την παραλάβω, απλά μου την δίνει και μου λέει όλα καλά, ούτε 1 ευρώ δεν πλήρωσα.

Άλλο η εγγύηση του καταστήματος, και άλλο τις αντιπροσωπείας, και ξέρεις που βασίζεται αυτό, στο ότι βγάζουν χρήματα από το προϊόν, οπότε έχουν υποχρέωση.

 

Όσο αφορά για το ποιος θα κάνει το σέρβις, αυτό είναι κάτι που απασχολεί το κατάστημα, αν θέλει έχει δικό του, αν θέλει το στέλνει στην αντιπροσωπεία ή σε κάποιον εξουσιοδοτημένο σέρβις, είναι δικό του θέμα και υποχρέωση.

Επεξ/σία από ChristosG82
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, HValenti είπε

LINK παρακαλώ! Να το παρακολουθήσουμε...

Όντως, το έστειλαν με email από το συνήγορο του καταναλωτή, μου ήρθε και σε εμένα, οπότε είμαι ένας από τους 303 αναφορές καταναλωτών.

Επεξ/σία από ChristosG82
Δημοσ.

Από ότι είπαν, μάλλον ο συνήγορος του καταναλωτή έχει ξανά στείλει, δηλαδή μαζεύονται 200-300 καταγγελίες, και τις στέλνει, αν είναι έτσι είναι πάρα πολλές.

Ενδιαφέρον έχει ένας που ανέβασε ένα μήνυμα που έλαβε από το υπουργείο ανάπτυξης αν θυμάμαι καλά, όπου λέει πως λόγω ότι υπήρξαν πάρα πολλές καταγγελίες για το συγκεκριμένο κατάστημα, θα ξεκινήσει έρευνα για το θέμα. 

Δημοσ.
Στις 10/6/2024 στις 8:11 ΜΜ, xlife82 είπε

Πάντως το θέμα είναι οτι ειναι ενα κρατος που δεν μπορει να σε προστατεψει απ οτιδηποτε. Και εξηγούμε... Μετα απο τοσα περιστατικα, ανακαλυπτουμε οτι το πολυφιαφημιζομενο iris δεν σε προστατευει. Η καρτα σε προστατευει αλλα θα πρεπει να κανεις πολλα πραγματα και πιθανων να χρειαστει να μιλησεις με τους μεγαλους. (Visa - Mastercard). Η κατάθεση ειναι σαν να χαριζεις χρηματα, και η αντικαταβολη δεν ξερεις αν θα παραλαβεις τουβλα. 

Τα ιδια ισχυουν σε ολες τις χωρες, και η διαδικασια αμφισβητησης ειναι παντου ιδια και απλη. 

Δημοσ.

Δεν ειπα οτι σε αλλες χωρες δεν ειναι απλα και γρηγορα. Ψωνιζω απο εξωτερικο απο το 2004 και μετα. Γενικα τα ψωνια μου ειναι 70% απο εξωτερικο και 30% απο Ελλαδα. Στην Ελλαδα παντα υπαρχει κατι που ψαχνεσαι να δεις γιατι δεν λειτουργει σωστα. Πχ το iris πρεπει να ειναι το πιο γελοι πραγμα εφοσον δε σε διασφαλιζει πουθενα

 

Εχω paypal απο το 2006 και οσες φορες ειχα προβλημα με καταστημα παντα τα λεφτα μου επιστρεφοντουσαν. Ακομη και αν υπηρχε θεμα με το προιον. Αλλο χρωμα κτλ... 

Τωρα για αμφισβητισεις συναλλαγων στην Ελλαδα. Λογω δουλειας βλεπω καμποσες χιλιαδες συναλλαγες το χρονο. Αν εξαιρεσουμε τις 4 συστημικες τραπεζες, οι υπολοιποι μια χαρα ειναι. Πχ ειδα αμφισβητιση συναλλαγης στη viva (που δεν της ειχα και καμια εκτίμηση) που μεσα σε 20 λεπτα ειχε τα λεφτα του ανθρωπου στο λογαριασμο του χωρις καν να θελει επιπλεον αποδεικτικα. Οι 4 συστημικες λειτουργουν καμια 20 χρονια πισω οταν πρεπει να επιστρεψουν χρηματα, ακομη και που αυτα θεωρητικα ειναι ασφαλισμενα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...