Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, SabotazNic είπε

ΟΎΤΕ αντικαταβολή. Στην αντικαταβολή, ακόμα και με κάρτα, πληρώνεις την ΚΟΥΡΙΕΡ και ΌΧΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. Αν έχεις σκοπό να πληρώσεις με κάρτα, απευθείας στο κατάστημα 

Εντάξει, και να πληρώσεις αντικαταβολή, με την απόδειξη είσαι καλυμμένος, αν και να μην έχεις την απόδειξη, η κούριερ τι θα πει δεν με πλήρωσε, και π ς το έδωσε? Το πολύ πολύ, λες και εσύ ότι δεν παρέλαβε, οπότε πάλι υπεύθυνη είναι η κούριερ.

  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ChristosG82 είπε

Εντάξει, και να πληρώσεις αντικαταβολή, με την απόδειξη είσαι καλυμμένος, αν και να μην έχεις την απόδειξη, η κούριερ τι θα πει δεν με πλήρωσε, και π ς το έδωσε? Το πολύ πολύ, λες και εσύ ότι δεν παρέλαβε, οπότε πάλι υπεύθυνη είναι η κούριερ.

Πως λες οτι δεν παρελαβες, ενω η κουριερ μπορει να αποδειξει το αντιθετο? Η αμφισβητηση σε αυτην την περιπτωση δεν ισχυει γιατι προφανως εσυ πληρωσες την κουριερ, οποτε η συναλλαγη εγινε και δεν την αφορα αν εσυ παρελαβες πετρες. 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Πως λες οτι δεν παρελαβες, ενω η κουριερ μπορει να αποδειξει το αντιθετο? Η αμφισβητηση σε αυτην την περιπτωση δεν ισχυει γιατι προφανως εσυ πληρωσες την κουριερ, οποτε η συναλλαγη εγινε και δεν την αφορα αν εσυ παρελαβες πετρες. 

Στην κούριερ θα πρέπει να μπει νέα υπηρεσία, έτσι ώστε με κάποια χρήματα παραπάνω, και με την ευθύνη τις κούριερ, να μπορεί να ανοιχτεί το δέμα ώστε να να μπορούμε να ελέγχουμε αν είναι αυτό που παραγγείλαμε, αν δεν είναι να επιστρέψει πίσω με έξοδα του καταστήματος, όπως αν ανοιχτή και είναι αυτό τις παραγγελία να σε υποχρεώνει να το πάρεις ή να πληρώσεις τα μεταφορικά ώστε να πάει πίσω.

 

  • Haha 3
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, ChristosG82 είπε

Στην κούριερ θα πρέπει να μπει νέα υπηρεσία, έτσι ώστε με κάποια χρήματα παραπάνω, και με την ευθύνη τις κούριερ, να μπορεί να ανοιχτεί το δέμα ώστε να να μπορούμε να ελέγχουμε αν είναι αυτό που παραγγείλαμε, αν δεν είναι να επιστρέψει πίσω με έξοδα του καταστήματος, όπως αν ανοιχτή και είναι αυτό τις παραγγελία να σε υποχρεώνει να το πάρεις ή να πληρώσεις τα μεταφορικά ώστε να πάει πίσω.

 

Γενικά αρκετές δέχονταν στο παρελθόν να ανοίξεις το δέμα, μάντεψε γιατί δεν το κάνει πλέον κανένας. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Billator είπε

Γενικά αρκετές δέχονταν στο παρελθόν να ανοίξεις το δέμα, μάντεψε γιατί δεν το κάνει πλέον κανένας. 

γιατί δεν είναι δουλειά τους μια διαμάχη μεταξύ εσένα και του προμηθευτή σου;

  • Like 4
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, for4 είπε

γιατί δεν είναι δουλειά τους μια διαμάχη μεταξύ εσένα και του προμηθευτή σου;

Δεν ξέρω αν γινόταν παλιά, εγώ δεν μίλησα στο φιλότιμο του κούριερ να ανοίξεις το δέμα, αλλά σαν υπηρεσία με έξτρα χρέωση, που θα πρέπει να ζητηθεί εξαρχής, και κατά 99% αν κάποιος έμπορας δεν ήταν σύμφωνος σε αυτό, θα φαινόταν σαν ύποπτος, όσοι δεχόντουσαν αυτό τον τρόπο, δύσκολα να έστελνε άλλο προϊόν, γιατί θα πλήρωνε τα μεταφορικά χωρίς να πουλήσει και το προϊόν του.

Δημοσ.
Στις 6/6/2024 στις 3:40 ΜΜ, DarkAvenger είπε

Με τιμολόγιο 39α

Τσέκαρες αν τελικά σου έκοψε τιμολόγιο ;;; Γιατί σε κάποιους μάλλον δεν έκοβε ποτέ.

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, ChristosG82 είπε

Δεν ξέρω αν γινόταν παλιά, εγώ δεν μίλησα στο φιλότιμο του κούριερ να ανοίξεις το δέμα, αλλά σαν υπηρεσία με έξτρα χρέωση, που θα πρέπει να ζητηθεί εξαρχής, και κατά 99% αν κάποιος έμπορας δεν ήταν σύμφωνος σε αυτό, θα φαινόταν σαν ύποπτος, όσοι δεχόντουσαν αυτό τον τρόπο, δύσκολα να έστελνε άλλο προϊόν, γιατί θα πλήρωνε τα μεταφορικά χωρίς να πουλήσει και το προϊόν του.

Και θα μπει η κουριερ και για ποιον λόγο στην διαμάχη οτι το προϊόν δεν ήταν τόσο σικλαμέν όσο το είδε ο πελάτης στην φωνογραφία και άλλα τέτοια ευτράπελα.

Επίσης ποιος εξασφαλίζει τον εμπορο  οτι σε ένα δέμα που έχει ανοιχτεί και θα του επιστραφεί οτι θα πάρει πίσω ακριβώς ότι έστειλε η αντίστοιχα την κουριερ οτι επέστεψε ότι ακριβώς είχε το δέμα;

Δημοσ.
Στις 4/6/2024 στις 10:27 ΜΜ, Ducatista είπε

Ας μου δώσει εμένα τα 4.5m να πάρω εγώ τα βάρη από πάνω του

Να βάλουμε μαζί πλάτη αν είναι !!!

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ChristosG82 είπε

Δεν ξέρω αν γινόταν παλιά, εγώ δεν μίλησα στο φιλότιμο του κούριερ να ανοίξεις το δέμα, αλλά σαν υπηρεσία με έξτρα χρέωση, που θα πρέπει να ζητηθεί εξαρχής, και κατά 99% αν κάποιος έμπορας δεν ήταν σύμφωνος σε αυτό, θα φαινόταν σαν ύποπτος, όσοι δεχόντουσαν αυτό τον τρόπο, δύσκολα να έστελνε άλλο προϊόν, γιατί θα πλήρωνε τα μεταφορικά χωρίς να πουλήσει και το προϊόν του.

Υπήρχε υπηρεσία, και προφανώς καταργήθηκε γιατί δεν είναι δουλειά τους να κάνουν τον αστυνόμο και γιατί παρατηρήθηκαν ΑΠΕΙΡΕΣΣ φορές οι πελάτες να ξεσφραγίζουν προϊόντα και μετά να τα στέλνουν πίσω με μη αποδοχή δέματος..

Αν δεν ξέρεις εσύ να προστατεύεις τον εαυτό σου και να αγοράζεις σωστά ώστε να είσαι καλυμμένος δεν θα στο κάνει κανένας για εσένα. Η αντικαταβολή δείχνει την αμάθεια σχετικά με την προστασία περί αγορών όπως και οι καταθέσεις σε τράπεζα ή RF και IRIS μεταφορές. 

Το θέμα δεν είναι να βρεθεί Σωτήρας αλλά όλοι να κάνουν τις απαραίτητες νομικές διαδικασίες, αυτοί που αγόρασαν σωστά θα πάρουν σίγουρα τα λεφτά τους πίσω, και για τους υπόλοιπους ελπίζω επίσης να δικαιωθούν αλλά μένουν κυρίως στην "ευχέρεια" της κάθε τράπεζας γιατί δεν είναι υποχρεωμένες να το κάνουν. 

Επεξ/σία από Billator
  • Like 2
Δημοσ.

Επίσης, επειδή μιλάμε για την παγίδα της χαμηλής τιμής, αυτά τα eshop σε skroutz και bestprice με εξωφρενικά υψηλές τιμές, τι ρόλο βαράνε;;;

Δημοσ.
7 ώρες πριν, svartevarg είπε

Τσέκαρες αν τελικά σου έκοψε τιμολόγιο ;;; Γιατί σε κάποιους μάλλον δεν έκοβε ποτέ.

Μου το έστειλε με email σε μορφή PDF μαζί με το Trucking number, την ημέρα της αποστολής.

adsaded.jpg

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...