Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα JMC Tech


Annaa_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 minutes ago, Bitbit said:

Αυτό που δε καταλαβαίνω είναι γιατί πάντα να φταίει κάποιος άλλος. Εκεί είναι το Point.

Γιατί υποτίθεται ότι ζούμε σε μια πολιτισμένη δημοκρατική χώρα με νόμους, αν το κατάστημα λειτουργεί είναι ευθύνη των ελεγκτικών μηχανισμών να φροντίσουν να είναι και "εν τάξει"

Αν διαφημίζω κάτι δεν ξέρω για ποινικό αλλά ηθικά έχω ευθύνη, και σίγουρα έχω αν δεν δημοσιεύω κριτικές όπως έκανε η google στην δική μου, πέρασαν σχεδόν 3 εβδομάδες που δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα αλλά τέτοια κριτική δεν είδα πουθενά!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Bitbit είπε

 

Εντάξει μωρέ κλασική περίπτωση βλάβης. Πάντα φταίνε οι άλλοι. Όλη η ζωή μας, σε όλους τους τομείς περιστρέφεται γύρω από αυτό. Τα ίδια ακριβώς που λέμε και όταν γίνονται απάτες με κάρτες. Φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από αυτόν που έκανε την βλακεία. Ακόμα και όταν η βλακεία είναι εμφανέστατη πάλι φταίει κάποιος άλλος επειδή δεν τον προειδοποίησε

Αν πάω να καπνίσω αγκαλιά με 3 φιάλες υγραερίου και γίνω φλαμπέ, δε θα φταίω εγώ. Θα φταίει ο περιπτεράς που μου πούλησε τα τσιγάρα, θα φταίει ο γείτονας που με είδε αλλα δε με προστάτευσε, μπορεί να φταίει και ο δήμαρχος που δεν ειχε σύστημα πυρόσβεσης δίπλα μου

Το νου σας ρεμάλια, μη τυχόν και βάλετε το μυαλό σας να σκεφτεί.

Κακό παράδειγμα καθώς δεν έχει καμιά επαφή με την πραγματικότητα.

Το Skroutz ΉΞΕΡΕ πολύ καλά ποιο ήταν το JMC καθώς οι αρνητικές κριτικές έπεφταν βροχή απλά τις έσβηνε. Απλά είναι το κλασικό κατσαπλιάδικο Skroutz που για τα λεφτά πουλάει και την φήμη του.

Γιατί δεν κατηγορούμε το bestprice ή την Google δηλαδή? Γιατί πολύ απλά άφηναν κανονικά τις κριτικές να περάσουν και ο κόσμος ήταν ενήμερος από που ψώνιζε

Και το JMC λειτουργούσε ως πυραμίδα από το 2021 όχι πριν 6 μήνες.

 

 

Επεξ/σία από kyr123
  • Like 10
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, JohNickZ είπε

Το skroutz φταίει απόλυτα. Όταν από τις 300 θετικές αξιολογήσεις, οι 30 ήταν από έναν και οι άλλες 20 από τον άλλον και πάει λέγοντας τότε φταίει καθώς εσκεμμένα ανέβαινε η αξιοπιστία του καταστήματος και παρέσυρε τον κόσμο.

Το skroutz / bestprice κλπ αν δεν θέλουν να έχουν κάποια ευθύνη, θα πρέπει να προειδοποιούν ότι τα καταστήματα που έχουν στην πλατφόρμα τους, δεν είναι απαραίτητα ασφαλές για αγορές, αν δεν το κάνουν φυσικά και έχουν ευθύνη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/6/2024 στις 11:08 ΜΜ, monoxromos είπε

Πως θα παρουν τα χρήματα πίσω;

Απο ποιόν από τον... "φαντομά;"

Επειδη το βλεπω συχνα αυτο. Απο τις τραπεζες και αναλογως απο την mc/visa. Για καποιο λογο πληρωνουμε (οι επιχειρησεις) προμηθειες σε ολες τις ηλεκτρονικες συναλλαγες, για να μπορουν και οι ιδιοι να καλυφθουν σε τετοιες περιπτωσεις. 0.5-1.5% αναλογως την επιχειρηση, απο τις τοσες εκατομμυρια συναλλαγες που γινονται καθημερινα σε ολο τον κοσμο, μαζευεται αρκετο μαξιλαρι. 

Στις 5/6/2024 στις 7:37 ΜΜ, xabos είπε

Η Πειραιώς στην δίκη μου περίπτωση ,…

(τρόπος  πληρωμής με IRIS) , με συμβούλευσε να κάνω καταγγελία στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής μου κ να τους δώσω αντίγραφο .

Η  να λάβω συμβουλή από  δικηγορικό γραφείο …

Με λίγα λόγια … καμία ασφάλεια 

Τώρα , η απάντηση που πήρα από το αστυνομικό τμήμα … η πράξη καθεαυτού δεν αποτελεί ποινικό αδίκημα 🧐.. αλλά αστικό κ δεν μπορούμε να προχωρήσουμε σε καταγγελία ..

απευθυνθείτε σε δικηγόρο ..

δυο πόρτες μέχρι στιγμής .. κ περνούν οι μέρες … οι εβδομάδες …

εγω λέω

θα έχω περισσότερες ελπίδες αν πάω να ανάψω μια λαμπάδα στον άγιο Φανούριο …

Επειδη ειδα και το δικο σου σχολιο πιο πισω. Επελεξες iris για την αμεσοτητα της συναλλαγης. Η πληρωμη με καρτα γιατι δεν θεωρειται αμεση? Καταθεση/iris ειναι αποστολη απο εσενα προς καποιον αλλο, στην οποια διαδικασια επιβεβαιωνεις την αμεση αποστολη και καταθεση του ποσου σε καποιον λογαριασμο. Απο λογαριασμο λεφτα δεν μπορουν να τραβηξουν χωρις καταγγελια. 

Επεξ/σία από SabotazNic
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Επειδη το βλεπω συχνα αυτο. Απο τις τραπεζες και αναλογως απο την mc/visa. Για καποιο λογο πληρωνουμε προμηθειες σε ολες τις ηλεκτρονικες (οι επιχειρησεις) συναλλαγες, για να μπορουν και οι ιδιοι να καλυφθουν σε τετοιες περιπτωσεις. 0.5-1.5% αναλογως την επιχειρηση, απο τις τοσες εκατομμυρια συναλλαγες που γινονται καθημερινα σε ολο τον κοσμο, μαζευεται αρκετο μαξιλαρι. 

Όταν λες αναλόγως?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, ChristosG82 είπε

Όταν λες αναλόγως?

Αναλογως το μεγεθος μιας επιχειρησης, δεν εχουν ολες οι επιχειρησης το ιδιο ποσοστο προμηθειας (και ουτε το παραπανω νουμερο ειναι απολυτο, ειναι το πιο συνηθες απλα)

Επεξ/σία από SabotazNic
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Αναλογως το μεγεθος μιας επιχειρησης, δεν εχουν ολες οι επιχειρησης το ιδιο ποσοστο προμηθειας (και ουτε το παραπανω νουμερο ειναι απολυτο, ειναι το πιο συνηθες απλα)

Εγώ ρώτησα 3 άτομα στην τράπεζα μου, τα 2 είπαν πως είναι τα χρήματα από την visa, και ο άλλος μου είπε πως αν άδειασε τους λογαριασμούς του, δεν θα πάρω χρήματα πίσω, τι λέει η τράπεζα θα τα πληρώσει, εκτός και αν έχω κάποια ασφάλεια, βέβαια δεν ήταν από το τμήμα καρτών, απλά ανησυχώ μήπως πάρω καμιά απάντηση σαν και αυτήν στο τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, ChristosG82 είπε

Εγώ ρώτησα 3 άτομα στην τράπεζα μου, τα 2 είπαν πως είναι τα χρήματα από την visa, και ο άλλος μου είπε πως αν άδειασε τους λογαριασμούς του, δεν θα πάρω χρήματα πίσω, τι λέει η τράπεζα θα τα πληρώσει, εκτός και αν έχω κάποια ασφάλεια, βέβαια δεν ήταν από το τμήμα καρτών, απλά ανησυχώ μήπως πάρω καμιά απάντηση σαν και αυτήν στο τέλος.

Με τι πλήρωσες? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σχετικά με αυτούς που θεωρούν λογικό στο Ελλαδιστάν το skroutz να μην αποζημιώνει θα θυμίσω την εγγύηση του Amazon.

The Amazon A-to-z Guarantee will also reimburse you if you do not receive an agreed upon refund from a third-party seller or if a third-party seller charged an amount greater than the amount you authorized for your purchase.

Σχετικά με αυτούς που θεωρούν μεγάλο πρόβλημα τα κανόνια από τέσσερα μαγαζιά σε τόσα χρόνια θέλω να πω ότι η μισή Ελλάδα αγοράζει από τις μεγάλες αλυσίδες σκουπίδια φασον κινέζικα με ελληνικά brand σε παρόμοια χρήματα που εγώ αγοράζω από αυτά τα μαγαζιά το καλύτερο προϊόν που κυκλοφορεί στην αγορά. Δύο τέτοιες αγορές είναι ακριβώς το ίδιο με το να φας ένα κανόνι, μέσα σε λίγα χρόνια θα είναι στα σκουπίδια. Για να μην το προχωρήσω για αυτούς που αγοράζουν telemarketing με πιστωτικές.

Λυπάμαι πολύ για αυτούς που έχασαν τα χρήματα τους, είναι φρίκη και είναι αποτυχία και του insomnia που όπως έχει sticky το ότι δεν κάνουμε καταθέσεις σε ιδιώτες θα έπρεπε να έχει το ότι από ηλεκτρονικά μαγαζιά πρέπει να αγοράζεις μόνο με κάρτα. Μπορεί και εγώ να τα χάσω αν δεν δεχτεί η τράπεζα την αμφισβήτηση συναλλαγής και δεν είναι και λίγα όμως λόγω κάρτας μάλλον θα τα πάρω πίσω όπως τις προηγούμενες 3 φορές που μου έτυχε.

Σε κάθε περίπτωση συνολικά μετά από τόσες παραγγελίες που έχω κάνει πάλι κερδισμένος είμαι και θα συνεχίσω να ψωνίζω από τέτοια μαγαζιά όσο οι μεγάλες αλυσίδες δουλεύουν με ανήθικο κέρδος και έχουν πωλητές που σε σπρώχνουν να αγοράσεις φασον δεκαετίας με τεχνολογία εικοσαετίας και οριακά νόμιμα (βλέπε τροφοδοτικό turbox).

Επεξ/σία από elpenor
  • Like 4
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το άμαζον σε καλύπτει γιατί ψωνίζεις μέσα από το marketplace του. Το ίδιο κάνει και το σκρουτζ όταν ψωνίζεις από το δικό του marketplace. Όταν ψωνίζεις απευθείας από το eshop που διάλεξες τι ευθύνη να έχει; που το βρήκες από την διαφήμιση που πλήρωσε στο σκρουτζ το eshop για να το δεις;

Δεν θέλω να υπερασπίζομαι το σκρουτζ γιατί μου την έχουν δώσει και αυτοί στο εμπορικό κομμάτι. Αλλά μην φτάνουμε στα άκρα να λέμε ότι φταίει το σκρουτζ. Και η google αν δει πολλές αρνητικές μαζεμένες δεν τις ανεβάζει. Δλδ κάνει πλάτες η google στο peri και τον jmc?

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, for4 said:

το άμαζον σε καλύπτει γιατί ψωνίζεις μέσα από το marketplace του. Το ίδιο κάνει και το σκρουτζ όταν ψωνίζεις από το δικό του marketplace. Όταν ψωνίζεις απευθείας από το eshop που διάλεξες τι ευθύνη να έχει; που το βρήκες από την διαφήμιση που πλήρωσε στο σκρουτζ το eshop για να το δεις;

Δεν θέλω να υπερασπίζομαι το σκρουτζ γιατί μου την έχουν δώσει και αυτοί στο εμπορικό κομμάτι. Αλλά μην φτάνουμε στα άκρα να λέμε ότι φταίει το σκρουτζ. Και η google αν δει πολλές αρνητικές μαζεμένες δεν τις ανεβάζει. Δλδ κάνει πλάτες η google στο peri και τον jmc?

Έχεις δίκιο φίλε μου, το είχα σκεφτεί λάθος.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, ChristosG82 said:

Εγώ ρώτησα 3 άτομα στην τράπεζα μου, τα 2 είπαν πως είναι τα χρήματα από την visa, και ο άλλος μου είπε πως αν άδειασε τους λογαριασμούς του, δεν θα πάρω χρήματα πίσω, τι λέει η τράπεζα θα τα πληρώσει, εκτός και αν έχω κάποια ασφάλεια, βέβαια δεν ήταν από το τμήμα καρτών, απλά ανησυχώ μήπως πάρω καμιά απάντηση σαν και αυτήν στο τέλος.

Δεν το καταλαβαίνω αυτό με τους λογαριασμούς, αυτό έχει σχέση με την περίπτωση που πας νομικά απέναντι σε κάποιον με δικαστήρια κλπ. Εδώ μιλάμε για το παγκόσμιο έντυπο αμφισβήτησης συναλλαγής, πχ ο συνεργάτης μου είχε πληρώσει scam eshop του εξωτερικού και η τράπεζα του έδωσε σύντομα τα χρήματα του πίσω.
 

Spoiler

ChatGPT: Τhe process you're referring to is commonly known as a "chargeback." It's a global mechanism available to credit card users who need to dispute a transaction, often in cases of fraud, billing errors, or failure to receive goods or services as described. When you initiate a chargeback, the bank reverses the transaction, temporarily crediting the disputed amount back to your account while they investigate the claim. If the dispute is resolved in your favor, the charge is permanently removed. This process is a standard feature of credit card services and is supported by major card networks like Visa, MasterCard, American Express, and Discover worldwide.

Βέβαια στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί να είναι μεγάλο το κανόνι και να σκέφτονται οι τράπεζες πως θα το γλιτώσουν, με έχει βάλει σε σκέψεις ότι δεν έχω πάρει απάντηση ακόμα ενώ όλες τις άλλες φορές ήταν άμεσοι. Ότι και να γίνει πλέον σε αυτή τη χώρα δεν με εκπλήσει τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, elpenor είπε

Δεν το καταλαβαίνω αυτό με τους λογαριασμούς, αυτό έχει σχέση με την περίπτωση που πας νομικά απέναντι σε κάποιον με δικαστήρια κλπ. Εδώ μιλάμε για το παγκόσμιο έντυπο αμφισβήτησης συναλλαγής, πχ ο συνεργάτης μου είχε πληρώσει scam eshop του εξωτερικού και η τράπεζα του έδωσε σύντομα τα χρήματα του πίσω.
 

  Απόκρυψη περιεχομένων

ChatGPT: Τhe process you're referring to is commonly known as a "chargeback." It's a global mechanism available to credit card users who need to dispute a transaction, often in cases of fraud, billing errors, or failure to receive goods or services as described. When you initiate a chargeback, the bank reverses the transaction, temporarily crediting the disputed amount back to your account while they investigate the claim. If the dispute is resolved in your favor, the charge is permanently removed. This process is a standard feature of credit card services and is supported by major card networks like Visa, MasterCard, American Express, and Discover worldwide.

Βέβαια στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί να είναι μεγάλο το κανόνι και να σκέφτονται οι τράπεζες πως θα το γλιτώσουν, με έχει βάλει σε σκέψεις ότι δεν έχω πάρει απάντηση ακόμα ενώ όλες τις άλλες φορές ήταν άμεσοι. Ότι και να γίνει πλέον σε αυτή τη χώρα δεν με εκπλήσει τίποτα.

Οσες φορές πήρα τηλέφωνο, μου είπαν πως καθυστερεί η διαδικασία, από 20 ημέρα έως 60+.

Εγώ μέχρι τώρα δεν μου έτυχε τίποτα, ότι θέμα και να είχα, ένα τηλέφωνο στο κατάστημα και λυνόταν το θέμα, είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει, αν και από το συγκεκριμένο κατάστημα έχω ξανά αγοράσει άλλες 3-4 φορές, με τελευταία φορά αρχές του χρόνου, και μου ήρθε κανονικά.

Πρώτη φορά κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής, και επειδή δεν ξέρω για την αμφισβήτηση περιμένω πως και πως την απάντηση, αλλά μέχρι τότε τους Στέλνω και ένα επιπλέον email μέρα παρά μέρα, έκανα 2 καταγγελίες και τους τις έστειλα για αν χρειάζονται, όπως και κάποια άλλα. 

Το αίτημα τελευταία φορά που πήρα τηλέφωνο, δεν είχε γίνει ακόμα, μου είπαν πως έχουν πάρει τα email, αλλά είναι με σειρά προτεραιότητας, και φοβάμαι μήπως είναι πολλές , και εκεί φάμε κανένα άκυρο, αλλά δεν θα πρέπει να το δικαιολογήσουν?

Επεξ/σία από ChristosG82
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...