GamingMaster424 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 15 minutes ago, csontheline said: Τότε, να πάμε να "αγοράσουμε" από το fb και μετά να του ζητάμε τα σπασμένα. Τι, δεν αρκεί που μας έδειξε την διαφήμιση-απάτη το facebook; Έπρεπε να λειτουργεί το μυαλό κιόλας; Τι εννοείς, είναι απάτες τα e-shop γεμάτα ορθρογραφικά που πουλάνε Ralph Lauren μπλουζάκια στα 9,99€; 😮 2 minutes ago, panoulis0000 said: μαλλον τα εχεις μπερδεψει λιγο τα πραγματα. δεν διαφημιζει καποιο ασχετο καταστημα το bestprice. συνεργαζεται με αυτα τα καταστηματα. δηλαδη το πληρωνουν για να πουλανε μεσω του bestprice Το ίδιο και αυτά στο Facebook/Instagram, αυτό ακριβώς εξηγεί.
csontheline Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 3 minutes ago, panoulis0000 said: μαλλον τα εχεις μπερδεψει λιγο τα πραγματα. δεν διαφημιζει καποιο ασχετο καταστημα το bestprice. συνεργαζεται με αυτα τα καταστηματα. δηλαδη το πληρωνουν για να πουλανε μεσω του bestprice Το ίδιο και οι απατεώνες στο facebook. Ξέρει το κάθε skroutz/bestprice ποιος θα είναι απατεώνας, από πριν; Ή θα πρέπει να ξεκινήσει το screening (άρα εξτρά κόστη, άρα μειωμένοι πελάτες/χαμηλότερα έσοδα) και να επιβάλλει ρατσισμό; Για αυτό τον λόγο υπάρχουν οι ασφάλειες των καρτών (όχι εκείνα τα περιέργα που πουλάνε οι τράπεζες, αλλά των δικτών των καρτών). 5 minutes ago, GamingMaster424 said: Τι εννοείς, είναι απάτες τα e-shop γεμάτα ορθρογραφικά που πουλάνε Ralph Lauren μπλουζάκια στα 9,99€; 😮 Το ίδιο και αυτά στο Facebook/Instagram, αυτό ακριβώς εξηγεί. 9,99€ μόνο; Τίμιο, θέλω κι εγώ. 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 17 λεπτά πριν, panoulis0000 είπε μαλλον τα εχεις μπερδεψει λιγο τα πραγματα. δεν διαφημιζει καποιο ασχετο καταστημα το bestprice. συνεργαζεται με αυτα τα καταστηματα. δηλαδη το πληρωνουν για να πουλανε μεσω του bestprice Το "συνεργάζεται" ή "πουλάει μέσω" είναι αρκετά ασαφείς έννοιες για να σταθούν σε οποιαδήποτε διεκδίκηση. Τους εμφανίζει στην πλατφόρμα; ή Αναλαμβάνει την πληρωμή ή την αποστολη για λογαριασμό τους; Είναι δύο τελειως διαφορετικά μοντέλα, όπως έχει φανεί και με το Σκρουτζ. Μπορείς να ψωνίσεις κάτι που βρήκες στο Σκρουτζ απο το μαγαζί μπορείς κι απο το Σκρουτζ marketplace. Στην πρώτη περίπτωση η ευθύνη της πλατφόρμας για τη χαμένη παραγγελία δεν υφίσταται, στη δεύτερη το Σκρουτζ είναι το μοναδικό υπεύθυνο ως προς τον αγοραστή, κι ως εκ τούτου αλλάζει και το τι μπορεις να διεκδικήσεις κι απο ποιον. Στο μοναδικό που ίσως μπορείτε μερικοί να βγάλετε κάτι είναι με την ασφάλεια αγορών του bestprice όπου όμως πρέπει να έχει άπειρα ψιλά γράμματα. 43 λεπτά πριν, csontheline είπε Τότε, να πάμε να "αγοράσουμε" από το fb και μετά να του ζητάμε τα σπασμένα. Τι, δεν αρκεί που μας έδειξε την διαφήμιση-απάτη το facebook; Έπρεπε να λειτουργεί το μυαλό κιόλας; Ή όσοι χάσανε λεφτά απο την FTX να πάνε να τα ζητάνε απο τον Brady ή τον Curry που τη διαφήμιζαν στην τηλεόραση.
panoulis0000 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου (επεξεργασμένο) το bestprice με ενημερωσε πως πρεπει να περιμενω το αποτελεσμα της αμφισβητησης συναλλαγης απο τη τραπεζα και αν για οποιοδηποτε λογο απορριφθει η ασφαλιστικη θα καλυψει την αποζημιωση, οσο διαστημα και αν εχει περασει. οποτε καλο ειναι οσοι ειχαν ενεργοποιημενη την ασφαλιση αγορων για αγορα στο jmctech να στειλουν mail στο bestprice (αυτο ισχυει για πληρωμη με καρτα) Επεξ/σία 5 Ιουνίου από panoulis0000
ioannischr Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου Μόλις τώρα, panoulis0000 είπε το bestprice με ενημερωσε πως πρεπει να περιμενω το αποτελεσμα της αμφισβητησης συναλλαγης απο τη τραπεζα και αν για οποιοδηποτε λογο απορριφθει η ασφαλιστικη θα καλυψει την αποζημιωση, οσο διαστημα και αν εχει περασει. οποτε καλο ειναι οσοι ειχαν ενεργοποιημενη την ασφαλιση αγορων για αγορα στο jmctech να στειλουν mail στο bestprice ενταξει ρε παιδια μη προτρεχετε παντα δεν ηταν δυνατο να μην ισχυσει η ασφαλιση αγορων του bestprice
bestprice.gr Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου Καλησπέρα σας, Εκ μέρους του BestPrice.gr, θα θέλαμε να τοποθετηθούμε σχετικά με την παρουσία του καταστήματος JMCtech.gr στην πλατφόρμα και να απαντήσουμε σε κάποια θέματα που θίκτηκαν σε αυτό το thread. Αρχικά να επισημάνουμε ότι το BestPrice.gr λειτουργεί ως μηχανή αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών από ηλεκτρονικά καταστήματα. Η εταιρία μας δεν διαχειρίζεται πληρωμές ή παραγγελίες, καθώς όλα τα προϊόντα οδηγούν στη σελίδα του εκάστοτε e-shop για περισσότερες πληροφορίες ή/και αγορά. Όπως όλα τα καταστήματα που συμμετέχουν στην πλατφόρμα, έτσι και το JMCtech.gr, παρέθεσε τα επίσημα έγγραφα λειτουργίας όπως ορίζονται από τον νόμο, ελέγχθηκε ότι έχει εγγραφεί στο ΓΕΜΗ, όπως οφείλουν οι προμηθευτές εξ' αποστάσεως και τηρούσε τον ελάχιστο χρόνο λειτουργίας σαν επιχείρηση. Επιπλέον, βάσει όρων συμμετοχής δεσμεύτηκε και αποδέχτηκε - μεταξύ άλλων - να παρέχει αληθείς πληροφορίες για τον χρόνο παράδοσης και γενικότερα να τηρεί την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία. Το κατάστημα JMCtech έχει εγγραφεί στο αρμόδιο υπουργείο με αρ. ΓΕΜΗ 013791523000 και εντάχθηκε στην πλατφόρμα το καλοκαίρι του 2020. Εκτός από τα νόμιμα έγγραφα λειτουργίας, στηριζόμαστε ως πλατφόρμα στο feedback των ίδιων των χρηστών μας. Εφόσον ήρθε στη προσοχή μας ότι το κατάστημα παρουσιάζει μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις και προβλήματα στην επικοινωνία με τους πελάτες τους, αποφασίσαμε να το αφαιρέσουμε από την πλατφόρμα, όντας μάλιστα η πρώτη πλατφόρμα η οποία έπραξε κάτι τέτοιο. Παράλληλα, επειδή σαφώς δεν μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε τραπεζικές κινήσεις τρίτων ούτε και να υποκαταστήσουμε τα αρμόδια όργανα και αρχές, παροτρύναμε τους χρήστες που ήρθαν σε επικοινωνία μαζί μας να έρθουν σε επαφή με την τράπεζά τους (για να αμφισβητήσουν τη συναλλαγή), την Προστασία του Καταναλωτή καθώς και τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Τέλος, έχουμε λανσάρει από πέρσι το καλοκαίρι το πρόγραμμα ασφάλισης αγορών. Η ένταξη στο πρόγραμμα είναι εντελώς δωρεάν για τους καταναλωτές, αφού ως εταιρία καλύπτουμε το κόστος (ασφάλιστρο) σε μεγάλη ασφαλιστική εταιρία. Το πρόγραμμα καλύπτει ηλεκτρονικές παραγγελίες από πιστοποιημένα καταστήματα, έπειτα από έρευνα αγοράς στο BestPrice.gr. Όπως σε όλα τα ασφαλιστικά προγράμματα, έτσι και εδώ, για την αποζημίωση απαιτείται εγγραφή εκ των προτέρων. Για όσους αναρωτιούνται γιατί απαιτείται εγγραφή και γιατί μόνο για συγκεκριμένα καταστήματα και όχι όλα, απλά να επισημάνουμε ότι μέσω του προγράμματος προσπαθούμε να “ασφαλίσουμε” συναλλαγές που δεν γίνονται απευθείας στη δική μας πλατφόρμα αλλά σε τρίτους δικτυακούς τόπους. Άρα θα πρέπει τόσο ο χρήσης όσο και το κατάστημα να εγγραφούν στο πρόγραμμα. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ. Σχετικά με τα κριτήρια πιστοποίησης των καταστημάτων, αυτά είναι δημοσιοποιημένα από το λανσάρισμα της υπηρεσίας εδώ. Στο πρόγραμμα ασφάλισης έχουν εγγραφεί χιλιάδες καταναλωτές, οι οποίοι αντίστοιχα έχουν αποθηκεύσει στο λογαριασμό τους στο BestPrice χιλιάδες προστατευμένες παραγγελίες. Το πρόγραμμα της ασφάλισης συναλλαγών ισχύει κανονικά και στην περίπτωση του JMCtech.gr, για τους χρήστες που είχαν εγγραφεί πριν την αγορά τους. Είμαστε σε καθημερινή επικοινωνία με την ασφαλιστική εταιρεία για τις περιπτώσεις χρηστών που καλύπτονται από το πρόγραμμα και επικοινωνούν μαζί μας σχετικά με τις παραγγελίες τους. Κλείνοντας, να τονίσουμε ότι ως BestPrice.gr δουλεύουμε καθημερινά για να προσφέρουμε μια πιο εύκολη αλλά και ασφαλή έρευνα αγοράς και δεσμευόμαστε ότι θα προχωρήσουμε σε περισσότερες ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση στο μέλλον.Σε αυτό το πλαίσιο, παροτρύνουμε τους χρήστες μας που χρειάζονται κάποια διευκρίνιση να (συνεχίσουν να) επικοινωνούν απευθείας μαζί μας συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας εδώ. 29
evkar Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου Δεν πρέπει να "γκρινιάζουμε" γιατί σε όλους μπορεί να συμβεί , αλλά ρε παιδιά το να πουλά κάποιος τόσο χαμηλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό δεν πρέπει να σε βάλει τουλάχιστον σε σκέψη ,ότι κάτι συμβαίνει . Οι άλλοι δηλαδή δεν θέλουν να πουλήσουν? Εντάξει ,οι εποχές είναι δύσκολες και ο καθένας κοιτά να γλυτώσει ό,τι μπορεί αλλά και ένα "συντρέχον πταίσμα" υπάρχει εδώ που τα λέμε . Προσοχή πολύ πάντως και στις αγγελίες , όχι μόνο εδώ στο ισόμνια αλλά και αλλού , όταν βλέπετε "να φεύγει " ,"μόνο για σήμερα " ή "μόνο με κατάθεση" εγγύηση τα γαλόνια μου , ή "στα στέλνω και δώσε το αντίτιμο στον ταξιτζή" (έχει γίνει , δεν είναι πλάκα) , φεύγετε τρέχοντας . Εύχομαι τα παιδιά να τα πάρουν πίσω , αν και σε όσους πλήρωσαν με iris ή με έμβασμα , μάλλον δύσκολο το βλέπω. 2
for4 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου Αντιλαμβάνομαι το άγχος και την αγωνία όσων έχουν λεφτά σε εκρεμμότητα με αυτούς τους απατεώνες αλλά μιας και είμαστε σε φόρουμ να κάνω και εγώ το σχόλιο μου. Καταρχήν όπως θυμάμαι, είχα κάνει ανάλογο σχόλιο πέρσι στην περίπτωση της windmedia που πολλοί έκραζαν το Σκρουτζ. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούν να αντιληφθούν τον ρόλο αυτών των πλατφορμών. Διαφημιστικές πλατφόρμες είναι που ανεβάζει όποιος πληρώνει το μαγαζί του. Από εκεί και πέρα εσύ κρίνεις. Πλέον βέβαια έχουν εξελιχθεί σε κάτι περισσότερο, ελέγχουν τα στοιχειώδη (έναρξη, γεμη κλπ), προσφέρουν ασφάλιση ή δικό τους marketplace αλλά ο πυρήνας της λειτουργίας τους είναι ίδιος και δεν είναι ούτε παράνομο, ούτε σκιώδες. Πέρσι θυμάμαι είχε καλύψει και τις καταθέσεις το Σκρουτζ, αλλά μην γελιόμαστε, ο μόνος λόγος είναι γιατί έτρεξε σειρά ρεπορτάζ το νέο τότε ανταγωνιστικό σάιτ με τίτλους "απάτες μέσω Σκρουτζ " και υποθέτω κόστιζε λιγότερα να καλύψει την ζημιά από το να τρέξει την δική του διαφημιστική καμπάνια. Από όταν βγήκε το τότε καλάθι του σκρούτζ εγώ 99% αυτό δουλεύω γιατί είχα το κεφάλι μου ήσυχο. Πατούσα την χαμηλότερη τιμή και δεν ασχολιόμουν με λεπτομέρειες. Πολλές φορές έβλεπα από που ερχόταν όταν παραλάμβανα (ειδικά σε είδη φαρμακείου κλπ). Μια φορά είχα παραγγείλει ένα μελάνι από jmc που έλεγε 5 μέρες, στις 4 που είδα ότι έγραφε ότι δεν είχαν ήδη παραλάβει αυτοί, ακύρωσα την παραγγελία (από καλάθι σκρουτζ). Πλέον που έχει αλλάξει λίγο η κατάσταση στο σκρουτζ που είπαν οι προλαλήσαντες, δεν θα ανανεώσω την συνδρομή μου και θα προσέχω παραπάνω από που ψωνίζω. Γενικά προτιμάω πληρωμή με κάρτα αλλά κάποιες φορές είχα αναγκαστεί να πληρώσω με κατάθεση, πραγματικά τότε θυμάμαι είχα κάνει τρελή έρευνα, είχα φτιάξει και κόψει από την λίστα μου όσα μαγαζιά ήταν ΙΚΕ με ίδρυση εντός του έτους κλπ. Εγώ πιστεύω ότι το jmc έσκασε μετά το perishop γιατί ήταν 2 δίδυμα eshops με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας και με τον χαμό που έγινε με το perishop πιστεύω πρέπει να έπεσε δραματικά ο τζίρος και απλά δεν μπορούσε να συνεχίσει την λειτουργία του το jmc. Έσπασε δλδ η πυραμίδα. Είχα μπει στον πειρασμό να αγοράσω κάτι "προσφορές" από εκεί αλλά όταν έβλεπα τιμή με τιμολόγιο διαφορετική από ότι με απόδειξη καταλάβαινα ότι κάτι παίζει με απάτη φπα και απέφευγα να μπλέξω. Θα μου πειτε ένας απλός καταναλωτής που ψωνίζει λιανική μπορεί να μην το προσέξει. Δεν τον ψέγω. Αλλά ειδικά για μεγάλα ποσά θα πρέπει όλοι να πάμε με τρόπους πληρωμής που έχουν δικλείδες ασφαλείας. Τώρα ένα ποντίκι 12€, ε ας μου τα φάει (που λέει ο λόγος). Αλλά και η αντικαταβολή σιγά σιγά θα φύγει από την αγορά και δεν είναι red flag όπως είπαν κάποιοι. Δυστυχώς αυτό το χρήσιμο εργαλείο εμείς οι καταναλωτές το καταστρέψαμε. Παραγγέλναν πολλοί έτσι για πλάκα επειδή τους άρεσε κάτι και μετά δεν παραλάμβαναν. Και το μαγαζί χρεωνόταν διπλά μεταφορικά. Έχω φίλο με eshop που πουλάει μικρής αξίας αντικείμενα. Μπορεί μια παραγγελία να είναι 8-10€ με περιθώριο κέρδους 2€ για αυτόν. Σε τέτοιες περιπτώσεις όχι μόνο δεν έβγαζε τα 2€ άλλα έμπαινε και 6€ μέσα. Προφανώς πλέον δεν πουλάει με αντικαταβολή. Ίσως την κρατήσουν κάποια μεγάλα καταστήματα τύπου Κωτσόβολος. Επίσης ένα άλλο θέμα είναι η ολιγοωρία των αρχών (τι πρωτότυπο θα πεί κανείς). Εντάξει στην αρχή (μάρτιο), αλλά πλέον με καταγγελίες χιονοστοιβάδα, να είναι το σάιτ πάνω ή όπως στην πρόσφατη περίπτωση να του το ρίχνουν με καθυστέρηση και να σηκώνει αμέσως άλλο κλπ είναι γελοίο και απαράδεκτο. Πχ το συγκεκριμένο κατάστημα που μιλάμε σήμερα, έπρεπε να είχε πέσει η σελίδα, να είχε σφραγιστεί το κατάστημα και κατασχεθεί ο εξοπλισμός και να κρατηθούν οι υπεύθυνοι (αν τους έβρισκαν). Τώρα έχουν βάλει ένα χαρτί κάνουμε απογραφή και πουλάνε ακόμα. Ούτε στο μπανανιστάν τέτοια εικόνα. με συγχωρείτε για το μεγάλο ποστ απλά ήθελα να πω κάποιες σκόρπιες σκέψεις που έκανα διαβάζοντας τα σχόλια όλων σας. Μακάρι να πάρουν όλοι τα χρήματα τους πίσω και να μην ξανά τύχει κάτι παρόμοιο σε κανέναν μας. 12
ChristosG82 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 5 ώρες πριν, panoulis0000 είπε μαγκες εγω εφαγα και δευτερο πιστολι απο τη bestprice. αιτηθηκα χρηση της ασφαλισης αγορων μεσω της eurolife με το κωδικο παραγγελιας της bestprice και δε μου απαντησαν ποτε. προφανως ο λογος που βγαλανε τη jmctech απο τη πλατφορμα τους ηταν γιατι καταλαβαν τι ερχοταν και να γλιτωσουν τις αποζημιωσεις Στo email που στέλνουν, λένε πως το jmctech το αφαίρεσαν γιατί είχε κακές κριτικές, κακές κριτικές είχε μήνες τώρα, και χθες τους απάντησα πως το βγάλατε όταν ο ιδιοκτήτης εξαφανίστηκε, και ξεκίνησαν οι μηνύσεις, γιατί μέχρι πρόσφατα ήταν στο bestprice, ώστε να γλυτώσετε τις όποιες ευθύνες έχετε, όπως τους είπα πως μέχρι όσο το είχατε στο bestprice, το κατάστημα το είχατε ως πιστοποιημένο, και εγώ για αυτό έκανα την παραγγελία. Δηλαδή βάζετε σε κατάστημα ως πιστοποιημένο, το εμφανίζεται ως ασφαλές, και δεν έχετε καμία ευθύνη? 5
panoulis0000 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 17 λεπτά πριν, ChristosG82 είπε Στo email που στέλνουν, λένε πως το jmctech το αφαίρεσαν γιατί είχε κακές κριτικές, κακές κριτικές είχε μήνες τώρα, και χθες τους απάντησα πως το βγάλατε όταν ο ιδιοκτήτης εξαφανίστηκε, και ξεκίνησαν οι μηνύσεις, γιατί μέχρι πρόσφατα ήταν στο bestprice, ώστε να γλυτώσετε τις όποιες ευθύνες έχετε, όπως τους είπα πως μέχρι όσο το είχατε στο bestprice, το κατάστημα το είχατε ως πιστοποιημένο, και εγώ για αυτό έκανα την παραγγελία. Δηλαδή βάζετε σε κατάστημα ως πιστοποιημένο, το εμφανίζεται ως ασφαλές, και δεν έχετε καμία ευθύνη? ναι ετσι ακριβως, και τωρα χανεις 50 ευρω απο τη παραγγελια και σου επιστρεφουν τα υπολοιπα
aXer Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Εγώ είχα κάνει αρχές του έτους παραγγελία 2 κινητά από το JMC Tech, όταν είδα ότι δεν πρόκειται να παραλάβω από Perishop, και η παραγγελία έκανε το προβλεπόμενο διάστημα +4 μέρες, οπότε δεν μπορώ να πω ότι έχω αρνητική εμπειρία, ΙΣΩΣ μόνο στο γεγονός ότι από τα 2 ολόιδια κινητά (Oneplus Nord 3) το ένα ήρθε σφραγισμένο με την εργοστασιακή σφραγίδα και το άλλο φαινόταν ότι είχε κοπεί η σφραγίδα και ξανακόλλησαν από πάνω ένα 3D αυτοκόλλητο. Αλλά τίποτα δεν έλειπε από μέσα και τίποτα δεν φαινόταν χρησιμοποιημένο. Κρίμα που όμως όπως φαίνεται και αυτοί πάνε (πήγαν;) για κανόνι Spoiler Για να δούμε, θα κλειδωθεί και αυτό το topic, όπως και το άλλο topic για το perishop, και όλα όσα το ακολούθησαν αφήνοντας τους χρήστες να απορούν "Γιατί;"; Επεξ/σία 5 Ιουνίου από aXer
ChristosG82 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 12 λεπτά πριν, panoulis0000 είπε ναι ετσι ακριβως, και τωρα χανεις 50 ευρω απο τη παραγγελια και σου επιστρεφουν τα υπολοιπα Euro life είχα κάνει, και μετά την ακύρωσα μετά από όσο διάβασα, πχ σου κλέβουν τα γυαλιά, πρέπει να έχεις την απόδειξη αγοράς, σου κλέβουν το tabler, πρέπει να είναι tablet με κάρτα sim, σε κλέβουν στο ATM, για να σε αποζημιώσουν, πρέπει να έχεις φάει και ξύλο. Η ασφάλεια ήταν 30 ευρώ, αλλά δεν ήταν τόσο καλό, όσο ακουγόταν. Εδώ τι έχουμε, σου λέει δωρεάν, στην ουσία σου χρεώνουν την ασφάλεια όταν πέφτεις θύμα απάτης, για αυτό σου κρατάνε τα 50 ευρώ. Καλά έκανα και δεν έμπαινα στο bestprice, μια φορά το εμπιστεύτηκα και έπεσα θύμα. Το skroutz από την άλλη, μια φορά έκανα παραγγελία joy con, σε κατάστημα που τα είχε πιο φθηνά, δεν μου τα έστειλε, χωρίς να κάνω κάτι, μου ήρθε email από το skroutz που έλεγε πως ανέλαβαν τα παραπάνω ποσό, και η παραγγελία μου ήρθε από άλλο κατάστημα, όπως και σε αυτήν την περίπτωση, παραγγελίες που έγιναν στο jmctech, τελικά το skroutz έστειλε τις παραγγελίες από άλλο κατάστημα, χωρίς έξτρα χρέωση, ούτε εμφάνιζε το jmctech ως ασφαλές, ούτε έβγαλε το κώλο τους από έξω. 3
NiKoSmile Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου Στο φυσικό κατάστημα τι γίνεται; Κάνει ακόμα απογραφή; 🙄 4
panoulis0000 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου και εγω ποτε δεν ειχα προβλημα με σκρουτζ, εχω κανει αμετρητες παραγγελιες δεν ειχα ποτε το αγχος αν θα ερθει η παραγγελια. τωρα πηγα για το φθηνοτερο και με τη πρωτη παραγγελια αγχωνομαι αν θα επιστραφουν τα λεφτα. για μενα ειναι μεγαλο φαουλ απο τη bestprice που σιγουρα ειχε αμετρητες καταγγελιες για το συγκεκριμενο μαγαζι και δεν εκανε καποια κινηση νωριτερα να το βγαλει απο το site.. 1
monoxromos Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου Ο τύπος εμφανίζονταν και ως αντιπροσωπος ή τελος παντων εκπρόσωπος ή συνεργάτης του γερμανικου webhost Hetzner. Μαλλον θα είχε κανα-δυο δικους του servers και γιαυτό έπεφταν οι ιστοσελίδες σε καθημερινή βάση. Αλλοίμονο σε όσους πλήρωσαν hetzner made ....in Velouhi! Νομίζω ότι το αρμόδιο υπουργείο και ο κ.Σκρέκας προσωπικά οφείλει να νομοθετήσει κάθε νέο και παλιό eshop, να καταθέτει και μια εγγυητική επιστολή για την διασφάλιση των πελατών,κάτι ανάλογο να ισχύει και για τις δομές bestprice & skroutz. Να δείτε πως τελειώνουν οι απάτες και οι κομπίνες. Και μην ψάχνετε σώνει και καλά τις super ευκαιρίες ,δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα, πεντε πάνω-πέντε κάτω να βλέπετε μικροδιαφορές , κάθε άλλο , μυρίζει απάτη! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα