GREG10ARIS Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 13 λεπτά πριν, panoulis0000 είπε μαγκες εγω εφαγα και δευτερο πιστολι απο τη bestprice. αιτηθηκα χρηση της ασφαλισης αγορων μεσω της eurolife με το κωδικο παραγγελιας της bestprice και δε μου απαντησαν ποτε. προφανως ο λογος που βγαλανε τη jmctech απο τη πλατφορμα τους ηταν γιατι καταλαβαν τι ερχοταν και να γλιτωσουν τις αποζημιωσεις Ειχες ενεργοποιησει και τη δηθεν "ασφαλεια αγορων" τους; Αν ναι, ειναι για μαυρο το best.. 2
panoulis0000 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου ναι εννοειται το λεει κιολας πως και καλα ηταν ενεργοποιημενη η ασφαλιση αγορων την ημερα της παραγγελιας
ProponitisTouKanape Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 10 ώρες πριν, kyr123 είπε Όχι δεν είχε.Ευτυχώς που κράτησα τα screenshot πριν εξαφανιστεί το κατάστημα. Υπήρχαν προϊόντα που παρόλο τα είχε πιο ακριβά το JMC πάντα εμφανιζόνταν στο κουτάκι πάνω πάνω. Υπήρχε ξεκάθαρη προώθηση από το Skroutz. Τώρα θα φταίει ο κόσμος εάν ζητήσει τα χρήματα του από το skroutz ? Ο κόσμος ψάχνει κάποιον "υπεύθυνο" (εκτός απο τον εαυτό του). Γιατί να ζητήσει λεφτά απο το Σκρουτζ; Επειδή το μαγαζί είχε πληρώσει για να ανέβει στα αποτελέσματα; 6
GamingMaster424 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 2 minutes ago, ProponitisTouKanape said: Ο κόσμος ψάχνει κάποιον "υπεύθυνο" (εκτός απο τον εαυτό του). Γιατί να ζητήσει λεφτά απο το Σκρουτζ; Επειδή το μαγαζί είχε πληρώσει για να ανέβει στα αποτελέσματα; Απλά επιβεβαιώνεται αυτό που είπαμε ορισμένοι μερικά σχόλια πίσω. Εδώ ακόμα πολλοί δεν έχουν καταλάβει ποιος πραγματικά είναι ο ρόλος του Skroutz ή του BestPrice, ή το πως λειτουργούν τα χορηγούμενα slots τους. 6
ardi21 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 10 hours ago, sakisgri said: Επισης και το Shopflix φαινεται να ειναι ασφαλής. 2 προϊόντα που πήρα τελευταία συγκεκριμένα το Galaxy watch 6 και το ταμπλετ Xiaomi Redmi Pad SE 11" όχι μόνο είχαν καλύτερη τιμή από το skroutz αλλά είδα πως τα χρήματα που πλήρωσα (με κάρτα) πήγαν στο Shopflix και όχι στο κατάστημα. Επισης παράγγειλα και ένα φορτιστή σε πάρα πολύ καλή τιμή (σχεδόν μισή από τα άλλα καταστήματα) μόλις εκανα την παραγγελία είδα στο κατάστημα εξαντλήθηκε, αν και είχα πληρώσει δεν τραβήχτηκαν τα χρήματα από τον λογαριασμό μου. Δεν εχω παραγγειλει ποτε απο shopflix αλλα τωρα που το βλεπω οντως στο site τους αναφερουν ασφαλεια αγορων για παραδοση και επιστροφες χρηματων.
zoonzoon Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 1 ώρα πριν, panoulis0000 είπε μαγκες εγω εφαγα και δευτερο πιστολι απο τη bestprice. αιτηθηκα χρηση της ασφαλισης αγορων μεσω της eurolife με το κωδικο παραγγελιας της bestprice και δε μου απαντησαν ποτε. προφανως ο λογος που βγαλανε τη jmctech απο τη πλατφορμα τους ηταν γιατι καταλαβαν τι ερχοταν και να γλιτωσουν τις αποζημιωσεις Παρε τηλ. κατευθειαν στην ασφαλιστικη. Και εγω το ιδιο επαθα, και απο την bestprice μου απαντησαν μετα απο κανα 3ημερο. Οχι οτι μου εδωσαν καμια σοβαρη απαντηση, την ιδια που ανεβασε και φιλος σε προηγουμενο post. 2
GREG10ARIS Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 28 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε Εδώ ακόμα πολλοί δεν έχουν καταλάβει ποιος πραγματικά είναι ο ρόλος του Skroutz ή του BestPrice Φιλε μου καμια σχεση το ενα με το αλλο. Στο σκρουτζ το jmc πουλουσε ΜΟΝΟ μεσω του καλαθιου, που σημαινει οτι οποια παραγγελια δεν παραδοθηκε την καλυψε το σκρουτζ ή σταλθηκε απο αλλο καταστημα. Το bestprice εμφανιζε και τα κατ οπιν παραγγελιας προιοντα απο το σαιτ του μακκα τα οποια δε σταλθηκαν ποτε και μαλιστα ηταν "πιστοποιημενο" καταστημα που περιλαμβανοταν στην δηθεν ασφαλιση που δινει το bestprice. Αποτελεσμα της "ασφαλισης": ο Μακκας την κοπανησε και το bestprice κανει την παλαβη σε οποιους εμπιστευτηκαν το συστημα αγορων τους. Ωρα να τους ριξουμε μαυρο λοιπον και εμεις. 3 2
gorg45 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 21 λεπτά πριν, GREG10ARIS είπε Φιλε μου καμια σχεση το ενα με το αλλο. Στο σκρουτζ το jmc πουλουσε ΜΟΝΟ μεσω του καλαθιου, που σημαινει οτι οποια παραγγελια δεν παραδοθηκε την καλυψε το σκρουτζ ή σταλθηκε απο αλλο καταστημα. Το bestprice εμφανιζε και τα κατ οπιν παραγγελιας προιοντα απο το σαιτ του μακκα τα οποια δε σταλθηκαν ποτε και μαλιστα ηταν "πιστοποιημενο" καταστημα που περιλαμβανοταν στην δηθεν ασφαλιση που δινει το bestprice. Αποτελεσμα της "ασφαλισης": ο Μακκας την κοπανησε και το bestprice κανει την παλαβη σε οποιους εμπιστευτηκαν το συστημα αγορων τους. Ωρα να τους ριξουμε μαυρο λοιπον και εμεις. Καλα αυτο με την ασφαλεια του bestprice πραγματικα δεν ξερω γιατι το βαλανε, ειναι σαν να σου δινουν μια ψευτικη ασφαλεια για να τσογαρεις τα χρηματα σου στο 0 αστερακια καταστημα με την χαμηλοτερη τιμη.
GamingMaster424 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 34 minutes ago, GREG10ARIS said: Φιλε μου καμια σχεση το ενα με το αλλο. Στο σκρουτζ το jmc πουλουσε ΜΟΝΟ μεσω του καλαθιου, που σημαινει οτι οποια παραγγελια δεν παραδοθηκε την καλυψε το σκρουτζ ή σταλθηκε απο αλλο καταστημα. Το bestprice εμφανιζε και τα κατ οπιν παραγγελιας προιοντα απο το σαιτ του μακκα τα οποια δε σταλθηκαν ποτε και μαλιστα ηταν "πιστοποιημενο" καταστημα που περιλαμβανοταν στην δηθεν ασφαλιση που δινει το bestprice. Αποτελεσμα της "ασφαλισης": ο Μακκας την κοπανησε και το bestprice κανει την παλαβη σε οποιους εμπιστευτηκαν το συστημα αγορων τους. Ωρα να τους ριξουμε μαυρο λοιπον και εμεις. Δεν αναφερόμουν σε εσένα προσωπικά αλλά θα σου απαντήσω για να το δουν και άλλοι ενδεχομένως. 1) Αν δεν κάνω λάθος μέχρι σχετικά πρόσφατα όλα τα προιόντα του JMC ήταν διαθέσιμα μέσω του Skroutz 2) Το μόνο ουσιαστικό που χρειάζεται για να πάρεις την πιστοποίηση στο BestPrice είναι να τους πληρώνεις ένα ποσό κάθε 3μηνο (60€ νομίζω) και να τους δίνεις και μεγαλύτερη προμήθεια για κάθε κλικ προς το κατάστημά σου, απ' όσο ξέρω δεν περνάς από κάποιον περαιτέρω έλεγχο πέρα από αυτόν κατά την εγγραφή σου στην πλατφόρμα 3) Η ασφάλεια αγορών δεν παρέχεται από το BestPrice αλλά από την Eurolife FFH, η οποία υποθέτω πως πληρώνεται πρακτικά από τα πιστοποιημένα καταστήματα (Βλέπε #2) 4) Το BestPrice δεν έχει "σύστημα αγορών", σε κάνει redirect στο εκάστοτε e-shop Επεξ/σία 5 Ιουνίου από GamingMaster424
panoulis0000 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου (επεξεργασμένο) ο ρολος του bestprice και του skroutz ειναι να ελεγχουν τα μαγαζια που εχουν στη πλαφορμα τους, οταν τα διαφημιζουν σαν πιστοποιημενα καταστηματα κιολας ειναι συνενοχοι στη κοροιδια των πελατων. αν δεν υπηρχε το bestprice ποιος θα επαιρνε απτο jmctech. ποιος εχει μεγαλυτερη ευθυνη αν οχι το site απο το οποιο παιρνει τις περισσοτερες πωλησεις Επεξ/σία 5 Ιουνίου από panoulis0000 2
Getta Robo Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 2 hours ago, panoulis0000 said: μαγκες εγω εφαγα και δευτερο πιστολι απο τη bestprice. αιτηθηκα χρηση της ασφαλισης αγορων μεσω της eurolife με το κωδικο παραγγελιας της bestprice και δε μου απαντησαν ποτε. προφανως ο λογος που βγαλανε τη jmctech απο τη πλατφορμα τους ηταν γιατι καταλαβαν τι ερχοταν και να γλιτωσουν τις αποζημιωσεις 1) Μαζευεις ολα τα αποδεικτικα συνομιλιων με ημερομηνιες κτλ απο τα email σου, 2) Τα αποστελνεις στο συνηγορο του καταναλωτη: https://www.synigoroskatanaloti.gr/el/ypoboli-anaforas Και περιμενεις το πορισμα / αποφαση του 3) Οταν την λαβεις, κανεις νεα καταγγελια με ολα τα παραπανω στη γενικη γραμματεια εμποριου: https://kataggelies.mindev.gov.gr/καταγγελία/ Και αντιστοιχως περιμενεις τις δρασεις τους. Καλη επιτυχια. 1 2
ProponitisTouKanape Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 3 λεπτά πριν, panoulis0000 είπε ο ρολος του bestprice και του skroutz ειναι να ελεγχουν τα μαγαζια που εχουν στη πλαφορμα τους, οταν τα διαφημιζουν σαν πιστοποιημενα καταστηματα κιολας ειναι συνενοχοι στη κοροιδια των πελατων Να ελέγχουν οτι είναι πραγματικά καταστήματα μαζί σου, να τους πετάνε έξω αμα υπάρχουν παρατυπίες επίσης. Πώς ακριβώς θα ελέγχει όμως το Σκρουτζ ή το κάθε Σκρουτζ το αν ένας καταστηματάρχης αποφασίσει να τραβήξει πιστόλι και να εξαφανιστεί μια μερα; Και γιατί το Σκρουτζ για αυτο να έχει ευθύνη; Είναι τελείως διαφορετικό ένα κατάστημα να είναι σταθερά προβληματικό, να καθυστερεί παραγγελίες, να καθυστερεί επιστροφές, να ακυρώνει παραγγελίες κλπ από το να εξαφανιστεί ξαφνικά και να αφήσει πίσω συντρίμμια. Δε μπορείς να το ξέρεις αυτό όταν είσαι απλά μηχανή αναζήτησης. Το μόνο που θα μπορούσαν να κάνουν είναι να τους ζητάνε εγγύηση για κάλυψη πιθανών ζημιών. Αλλά μιλάμε ως επι τω πλείστον για μικρομάγαζα, ποιο θα έδινε χρήματα παρκαρισμένα στο Σκρουτζ το οποιο με αυτον τρόπο σε θεωρεί εν δυνάμει απατεώνα; 4
gorg45 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 13 ώρες πριν, Vasilisbgr7 είπε Πέτυχα φανατικό υποστηρικτή τους, μπορεί και συνεργάτη τους που υποστηρίζει ότι το πήρε και με αποφορολόγηση κιόλας στα 610€ εκθειάζοντας το μαγαζί για τις χαμηλές του τιμές. Αν λέει παπάντζες προφανώς προσπαθεί να ξεπλύνει το κατάστημα, αν λέει αλήθεια τότε κάτι παίζει με τις τιμές. Εστω ότι λέει πιπεσ. Εκτός από τον συγκεκριμένο, ειδα με τα μάτια μου και διάβασα κι από πολλούς άλλους ότι είδαν κι αυτοί πολλά προϊόντα όπως κινητά/καρτες γραφικών κλπ στα 150-200€ κάτω. Άντε στις κάρτες γραφικών να δεχθώ ότι υπάρχει αισχροκέρδεια και ότι βρέθηκε αυτός ο καλός Σαμαρείτης να τις πουλάει σε τιμές κατασκευαστή. Τα κινητά; Από που κι ως που έκανε σκόντο 200€; Πας σε μεγάλες αλυσίδες κι όλες έχουν την προτεινόμενη τιμή λιανικής ΙΔΙΑ. Πας σε ηλεκτρονικά καταστήματα κι έχουν ΜΑΞ 100€ χαμηλότερη τιμή κι αυτή λόγω ξεπουλήματος αποθεμάτων και τα συναφή. 200€ χαμηλότερη τιμή που τη βρήκε; Για την ψυχή της μάνας του το δουλεύει το μαγαζί; Θέλει να μπαίνει μέσα με κάθε παραγγελία; Στο αρχικό μου σχόλιο σπυ είπα ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά που σκεφτόμουν όταν έβλεπα τις τιμές αυτές, ΑΚΡΙΒΩΣ για να σου πω πως μπορεί ο καθένας να αποφύγει παρόμοια περιστατικά στο μέλλον. Δεν είπα ότι είπα για να φανώ έξυπνος, αλλά ακριβώς επειδή ρώτησες πως θα μπορούσε ο καταναλωτής να προστατευθεί. Ίσως ήταν μόνο για μένα τόσο προφανής η απάτη και η απάντηση μου σου φάνηκε απότομη. Όσο για το πονηρός, εγώ έγραψα πονηρεμένος. Πονηρός είναι αυτός που το σκάει με χιλιάδες παραγγελίες να εκκρεμούν. Να απαντήσω εδώ και σε κάποια θέματα για όποιον ενδιαφέρεται. 1) Δεν έφυγαν ποτέ απ το σκρουτζ. Απλά δε πουλούσαν όλα τους τα προϊόντα μέσω της πλατφόρμας. Η φούσκα έσκασε σε προϊόντα που πουλούσαν μέσα από το δικό τους σάιτ, αφού στο Σκρουτζ ήταν σχεδόν όλα ετοιμοπαράδοτα ή με μικρότερη αναμονή από τις 30 μέρες για τις οποίες έγινε ο χαμός. Επισης είχαν απενεργοποιήσει την αντικαταβολή, κάτι που προσωπικά το θεωρώ τεράστιο red flag. Λογικό να υπάρχει διαφορά στις κριτικές σε Skroutz-google (γιατί εκεί εντοπιζοταν η διπολικότητα στις κριτικές, αφού για κάποια αντικείμενα (για τα οποία έπρεπε να λογοδοτήσουν στο Σκρουτζ) ήταν οκ, ενώ για τα υπόλοιπα που δε λογοδοτούσανε σε κανέναν, δεν ήταν οκ. 2) Κακώς δε σε επηρεάζουν οι αρνητικές κριτικές, λίγες ή πολλές. Όπως υπάρχουν και οι θετικές εμπειρίες, έτσι υπάρχουν και οι αρνητικές. Τόσο το κατάστημα παίρνει feedback για να διορθώσει τα λάθη του, όσο και οι υπόλοιποι υποψήφιοι πελάτες, για να κρίνουν αν θα αγοράσουν. Επίσης λογικό το γεγονός να υπάρχουν υπερβολικές αντιδράσεις, όπως και υπερβολικές φιλοφρονήσεις. Εκεί πρέπει ο καθένας να βάλει την κριτική του σκέψη και να ζυγίσει τα σχόλια. 3) Προσωπικά έχω δει από το συγκεκριμένο κατάστημα (όπως και πολλά άλλα βέβαια, δεν είναι βασικό κριτήριο αυτό) αρκετές άσχημες απαντήσεις σε κακές κριτικές, τόσο στο Σκρουτζ όσο και στη google. Έχω δει όμως και καταστήματα που είναι μέσα στην ευγένεια και δε προσπαθούν να βρουν μια δικαιολογία για κάθε παράπονο του πελάτη, και σε αυτούς θα έπρεπε να μοιάσουν οι υπόλοιποι. Ακόμα και άδικο να έχει ο πελάτης, όταν τον ειρωνεύεσαι και του μιλάς αποτομα, βγάζεις κακή εικόνα προς τα έξω. 4) Αυτό εδώ είναι βασικό πρόβλημα. Δεν υπάρχει «προσπαθεί αλλά δε μπορεί». Υπάρχουν νόμοι για την προστασία του καταναλωτή που αναγκάζουν σε δέσμευση και εγγύηση για την τήρηση των χρόνων παράδοσης. Σκέψου ότι αυτό ισχύει μέχρι και στην αντικαταβολή, για φαντάσου τώρα που ΔΕΣΜΕΥΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ του πελάτη για προπαραγγελία και μετά του ανακοίνωναν τη μια αναβολή μετά την άλλη, μετά μάλιστα από επικοινωνία του πελάτη, ούτε καν δίκη τους. Ούτε στα υπόλοιπα μπορώ να τους δικαιολογήσω, αλλά αυτό το θεωρώ το χειρότερο απ όλα. Όταν δεσμεύεις εκατοντάδες ευρώ από εκατοντάδες πελάτες για προπαραγγελίες και δε τηρείς σχεδόν ποτέ τους χρόνους παράδοσης, αργά ή γρήγορα κάποιος θα ξινίσει. Σου λέει έχω την υπομονή να περιμένω 1 μήνα. Γιατί να περιμένω 2; Και δίκιο έχει. Γι αυτό λοιπόν, οι κριτικές στην πλειοψηφία τους είναι όντως σημαντικές για να δεις τι παίζει με τη συμπεριφορά του καταστήματος. Τελος, όσον αφορά την πρόβλεψη της κατάληξης που βλέπουμε σήμερα. Όχι, δε βγάζεις ποτέ συμπεράσματα απλά από μια τιμή. Όταν όμως βλέπεις μια τιμή σκότωμα, καλό θα ήταν να πονηρευτείς, να ψαχτείς, να δεις σχόλια και κριτικές και να μη τις ρίξεις κάτω από το χαλάκι λόγω προηγούμενης καλής εμπειρίας, γιατί τα πράγματα αλλάζουν από τη μια στιγμή στην άλλη, κι εκτός αυτού, η καλή εμπειρία μπορεί απλά να ήταν τυχαία. Μου έχει τύχει από πάρα πολλά καταστήματα τη μια να έχω την καλύτερη εξυπηρέτηση, την άλλη να με παίρνουν για να μου ακυρώσουν την παραγγελία λόγω λανθασμένης διαθεσιμότητας πχ που ήταν δικό τους λάθος, αλλά στη συντριπτική τους πλειοψηφία έτυχα σε ευγενικούς, όπως και το αντιθετο, έδωσα δηλαδή δεύτερη ευκαιρία σε μαγαζιά που με είχαν απογπητευσει, και τη δεύτερη φορά με εξυπηρέτησαν μια χαρά. Το κακό με την περίπτωση του JMC είναι ότι παραείναι πολλές οι συμπτώσεις, για να είναι απλά συμπτώσεις. Όπως είπες, ήταν για χρόνια πρώτοι στις τιμές. Με τις τιμές που έβλεπα, μου φαινόταν ΠΑΑΑΡΑ πολύ περίεργο που δεν έμπαιναν μόνιμα μέσα, γι αυτό και δε το εμπιστεύτηκα ποτέ. Ειδικά όταν βλέπω καταστήματα με 30 μέρες παράδοση, τρέχω μακριά. Θες να το πεις ένστικτο; Προσωπικά θεωρώ ότι μια μικρή έρευνα θα έσωζε πολλούς από το να περιμένουν να εμπιστευτούν το ένστικτο τους. Δε θέλω να το παίζω μετά Χριστόν προφήτης. Οποίος γνωστός μου έλεγε ότι σκεφτόταν να παραγγείλει από το εν λόγω κατάστημα, του εξηγούσα το πως το έβλεπα να συμπεριφέρεται και ίσως τελικά γλίτωσα τα λεφτά αρκετών που ΜΠΟΡΕΙ να έπεφταν θύματα απάτης. Ούτε θα πω “I told you so” όπως λέει ο φιλος πιο πάνω, γιατί γενικά δεν εγραφα ούτε γράφω σε τέτοια θέματα, κυρίως γιατί συνηθως δεν έχω την υπομονή να κάνω αυτό που κάνω τώρα. Παρολαυτά παρατήρησα σε αρκετές σελίδες και ομαδες στο fb άτομα να αποτρέπουν τον κόσμο να αγοράσει από το κατάστημα αυτό, εξηγώντας αυτά που κι εγώ έβλεπα. Όποτε ίσως μπορώ να πω “they told you so” 😅 Συγνωμη αν σας κούρασα Δεν εχω σκοπο να το κουρασω το θεμα, στην τελικη ειμαστε ολοι στην ομαδα που μισουμε τον κυριο Μακκα. Το προβλημα ειναι το να γραφει ο καθενας το ποσο πανεξυπνος ειναι και ειχε καταλαβει το οτι θα κλεισει δεν βοηθαει πουθενα σε ενα θεμα το οποιο ακολουθουν ποσα ατομα απλα για να παρουν ειδοποιηση και να δουνε εαν υπαρχει καποιο νεο σχετικα με το καταστημα, τον κυριο μακκα, τα χρηματα τους και οτιδηποτε θα ειναι χρησιμο. Οχι το αν καποιο ειναι τοσο εξυπνος, αν ειναι ας δωσει μια λυση στο προβλημα, οχι να απανταει μετα ας προσεχες και ας διαβαζες (οχι οτι εχεις αδικο σε αυτο, απλα το προβλημα ειναι οτι ταυτοχρονα επαιρνε ποσες θετικες κριτικες γιατι εστελνε τα ετοιμοπαραδοτα) 2
csontheline Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 1 hour ago, GamingMaster424 said: Απλά επιβεβαιώνεται αυτό που είπαμε ορισμένοι μερικά σχόλια πίσω. Εδώ ακόμα πολλοί δεν έχουν καταλάβει ποιος πραγματικά είναι ο ρόλος του Skroutz ή του BestPrice, ή το πως λειτουργούν τα χορηγούμενα slots τους. Τότε, να πάμε να "αγοράσουμε" από το fb και μετά να του ζητάμε τα σπασμένα. Τι, δεν αρκεί που μας έδειξε την διαφήμιση-απάτη το facebook; Έπρεπε να λειτουργεί το μυαλό κιόλας; 3
panoulis0000 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 13 λεπτά πριν, csontheline είπε Τότε, να πάμε να "αγοράσουμε" από το fb και μετά να του ζητάμε τα σπασμένα. Τι, δεν αρκεί που μας έδειξε την διαφήμιση-απάτη το facebook; Έπρεπε να λειτουργεί το μυαλό κιόλας; μαλλον τα εχεις μπερδεψει λιγο τα πραγματα. δεν διαφημιζει καποιο ασχετο καταστημα το bestprice. συνεργαζεται με αυτα τα καταστηματα. δηλαδη το πληρωνουν για να πουλανε μεσω του bestprice 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα