music_lover Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου Δεν εξέπληξε κανέναν η όλη φάση με το JMC..ελπίζω να πάρετε όλοι τα χρήματα σας πίσω. 2
monoxromos Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου Πως θα παρουν τα χρήματα πίσω; Απο ποιόν από τον... "φαντομά;"
APapsda Δημοσ. 4 Ιουνίου Δημοσ. 4 Ιουνίου υπάρχει περίπτωση ο τύπος να πουλούσε στο κοστος τα τελευταία 2 χρόνια, να τον εμπιστευτεί ο κοσμακις, και ξαφνικα να φαει ολα τα λεφτα και απο προμηθευτές και απο πελάτες? και τωρα να πίνει το κοκτέιλ του στην Ταϊλάνδη?
lector Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου Τους τελευταιους μηνες θυμαμαι πως, σχεδον οτιδηποτε και να εψαχνα στο σκρουτζ, πρωτο πρωτο μου εβγαζε φατσα φορα αυτο το καταστημα, πραγμα που θεωρω πως δεν ειναι τυχαιο και υποδεικνυει κατι για τη συνεργασια που ειχε το σκρουτζ με αυτο το καταστημα. Μηπως και το σκρουτζ φερει μεριδιο ευθυνης για αυτη την κατασταση; 1 1 1
APapsda Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 3 λεπτά πριν, lector είπε Τους τελευταιους μηνες θυμαμαι πως, σχεδον οτιδηποτε και να εψαχνα στο σκρουτζ, πρωτο πρωτο μου εβγαζε φατσα φορα αυτο το καταστημα, πραγμα που θεωρω πως δεν ειναι τυχαιο και υποδεικνυει κατι για τη συνεργασια που ειχε το σκρουτζ με αυτο το καταστημα. Μηπως και το σκρουτζ φερει μεριδιο ευθυνης για αυτη την κατασταση; οχι. το μαγαζι ειχε πράγματι τις καλύτερες τιμές και εχω αγορασει πολυ φθηνα χρονια πριν. γιαυτο βγαίνει πρωτο στο αλγόριθμο, λόγω τιμής 5
kyr123 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 15 λεπτά πριν, APapsda είπε οχι. το μαγαζι ειχε πράγματι τις καλύτερες τιμές και εχω αγορασει πολυ φθηνα χρονια πριν. γιαυτο βγαίνει πρωτο στο αλγόριθμο, λόγω τιμής Όχι δεν είχε.Ευτυχώς που κράτησα τα screenshot πριν εξαφανιστεί το κατάστημα. Υπήρχαν προϊόντα που παρόλο τα είχε πιο ακριβά το JMC πάντα εμφανιζόνταν στο κουτάκι πάνω πάνω. Υπήρχε ξεκάθαρη προώθηση από το Skroutz. Τώρα θα φταίει ο κόσμος εάν ζητήσει τα χρήματα του από το skroutz ? 3 1 1
APapsda Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, kyr123 είπε Όχι δεν είχε.Ευτυχώς που κράτησα τα screenshot πριν εξαφανιστεί το κατάστημα. Υπήρχαν προϊόντα που παρόλο τα είχε πιο ακριβά το JMC πάντα εμφανιζόνταν στο κουτάκι πάνω πάνω. Υπήρχε ξεκάθαρη προώθηση από το Skroutz. Τώρα θα φταίει ο κόσμος εάν ζητήσει τα χρήματα του από το skroutz ? εχω αυτο το extension. Οτι ειναι προωθηση απο το σκρουτζ (μαλλον πληρωμενη), μου το δειχνει και το ξερω. Κακως δεν το ειχατε. Επεξ/σία 5 Ιουνίου από APapsda 3 3
sakisgri Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 6 ώρες πριν, ardi21 είπε Οποιος θελει ασφαλεια ψωνιζει μονο απο skroutz καλαθι. Αν ψωνισεις κατευθειαν απο το καταστημα η μηχανη αναζητησης δεν φερει ευθυνη. Επισης και το Shopflix φαινεται να ειναι ασφαλής. 2 προϊόντα που πήρα τελευταία συγκεκριμένα το Galaxy watch 6 και το ταμπλετ Xiaomi Redmi Pad SE 11" όχι μόνο είχαν καλύτερη τιμή από το skroutz αλλά είδα πως τα χρήματα που πλήρωσα (με κάρτα) πήγαν στο Shopflix και όχι στο κατάστημα. Επισης παράγγειλα και ένα φορτιστή σε πάρα πολύ καλή τιμή (σχεδόν μισή από τα άλλα καταστήματα) μόλις εκανα την παραγγελία είδα στο κατάστημα εξαντλήθηκε, αν και είχα πληρώσει δεν τραβήχτηκαν τα χρήματα από τον λογαριασμό μου.
gorg45 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 9 λεπτά πριν, sakisgri είπε Επισης και το Shopflix φαινεται να ειναι ασφαλής. 2 προϊόντα που πήρα τελευταία συγκεκριμένα το Galaxy watch 6 και το ταμπλετ Xiaomi Redmi Pad SE 11" όχι μόνο είχαν καλύτερη τιμή από το skroutz αλλά είδα πως τα χρήματα που πλήρωσα (με κάρτα) πήγαν στο Shopflix και όχι στο κατάστημα. Επισης παράγγειλα και ένα φορτιστή σε πάρα πολύ καλή τιμή (σχεδόν μισή από τα άλλα καταστήματα) μόλις εκανα την παραγγελία είδα στο κατάστημα εξαντλήθηκε, αν και είχα πληρώσει δεν τραβήχτηκαν τα χρήματα από τον λογαριασμό μου. btw το shopflix εκανε συνεργασια με jmctech 18 λεπτά πριν, kyr123 είπε Όχι δεν είχε.Ευτυχώς που κράτησα τα screenshot πριν εξαφανιστεί το κατάστημα. Υπήρχαν προϊόντα που παρόλο τα είχε πιο ακριβά το JMC πάντα εμφανιζόνταν στο κουτάκι πάνω πάνω. Υπήρχε ξεκάθαρη προώθηση από το Skroutz. Τώρα θα φταίει ο κόσμος εάν ζητήσει τα χρήματα του από το skroutz ? Ακυρο, αλλα η κοπελα μου εχει τα v2 x quartz και ο ηχος ειναι πολυ κακος μην τα παρεις πλζ χΔ 1
sakisgri Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 4 λεπτά πριν, gorg45 είπε btw το shopflix εκανε συνεργασια με jmctech Μπορεί να είχε άλλα άμα τα χρήματα πάνε στο Shopflix και όχι στο κατάστημα λογικά το κατάστημα τα παίρνει αφού παραλαβεις. 1
kyr123 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, gorg45 είπε btw το shopflix εκανε συνεργασια με jmctech Ακυρο, αλλα η κοπελα μου εχει τα v2 x quartz και ο ηχος ειναι πολυ κακος μην τα παρεις πλζ χΔ Αυτά πήρα στο τέλος. Για την τιμή είναι μπόμπα. Σκυλιά μαύρα.Ξες τι ξύλο έχουν φάει και δεν έχουν πάθει τίποτα χεχε 32 λεπτά πριν, APapsda είπε εχω αυτο το extension. Οτι ειναι προωθηση απο το σκρουτζ (μαλλον πληρωμενη), μου το δειχνει και το ξερω. Κακως δεν το ειχατε. Ευχαριστώ θα το δω Επεξ/σία 5 Ιουνίου από kyr123 1
Vasilisbgr7 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 12 ώρες πριν, gorg45 είπε Ααα ρε βασιλακη πονηρε, θα σου κανω ενα αγαλμα εσενα μπραβο ανα σελιδα απο αυτο το post δεν θα λειψει ενα σχολιο σαν του βασιλακη που νομιζει οτι ειναι πιο εξυπνος απο τον μεσο ελληνα και αντι να βοηθησει ή να δωσει νεες πληροφοριες λεει το πως θα το ειχε καταλαβει εκεινος αν το αντικειμενο που ηθελε σε αυτους ηταν 5-10% πιο κατω Εσύ φίλε πιστεύεις ότι ένα μαγαζί που πουλάει το τελευταίο αιφον στα 750€ είναι legit; Αν είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι βρομάει η δουλειά, παράγγειλε καμία 10αρια και σου αγοράζω εγώ ένα στην κανονική τιμή πώλησης στα 1000€, θα χεις και 250€ κέρδος. Συγνώμη από τους υπόλοιπους για την ειρωνία, αλλά στην ειρωνία μόνο έτσι απαντάω.
gorg45 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 5 ώρες πριν, Vasilisbgr7 είπε Εσύ φίλε πιστεύεις ότι ένα μαγαζί που πουλάει το τελευταίο αιφον στα 750€ είναι legit; Αν είναι τόσο δύσκολο να καταλάβεις ότι βρομάει η δουλειά, παράγγειλε καμία 10αρια και σου αγοράζω εγώ ένα στην κανονική τιμή πώλησης στα 1000€, θα χεις και 250€ κέρδος. Συγνώμη από τους υπόλοιπους για την ειρωνία, αλλά στην ειρωνία μόνο έτσι απαντάω. Δεν το ειχανε 750€
Vasilisbgr7 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου 5 ώρες πριν, gorg45 είπε Δεν το ειχανε 750€ Πέτυχα φανατικό υποστηρικτή τους, μπορεί και συνεργάτη τους που υποστηρίζει ότι το πήρε και με αποφορολόγηση κιόλας στα 610€ εκθειάζοντας το μαγαζί για τις χαμηλές του τιμές. Αν λέει παπάντζες προφανώς προσπαθεί να ξεπλύνει το κατάστημα, αν λέει αλήθεια τότε κάτι παίζει με τις τιμές. Εστω ότι λέει πιπεσ. Εκτός από τον συγκεκριμένο, ειδα με τα μάτια μου και διάβασα κι από πολλούς άλλους ότι είδαν κι αυτοί πολλά προϊόντα όπως κινητά/καρτες γραφικών κλπ στα 150-200€ κάτω. Άντε στις κάρτες γραφικών να δεχθώ ότι υπάρχει αισχροκέρδεια και ότι βρέθηκε αυτός ο καλός Σαμαρείτης να τις πουλάει σε τιμές κατασκευαστή. Τα κινητά; Από που κι ως που έκανε σκόντο 200€; Πας σε μεγάλες αλυσίδες κι όλες έχουν την προτεινόμενη τιμή λιανικής ΙΔΙΑ. Πας σε ηλεκτρονικά καταστήματα κι έχουν ΜΑΞ 100€ χαμηλότερη τιμή κι αυτή λόγω ξεπουλήματος αποθεμάτων και τα συναφή. 200€ χαμηλότερη τιμή που τη βρήκε; Για την ψυχή της μάνας του το δουλεύει το μαγαζί; Θέλει να μπαίνει μέσα με κάθε παραγγελία; Στο αρχικό μου σχόλιο σπυ είπα ΑΚΡΙΒΩΣ αυτά που σκεφτόμουν όταν έβλεπα τις τιμές αυτές, ΑΚΡΙΒΩΣ για να σου πω πως μπορεί ο καθένας να αποφύγει παρόμοια περιστατικά στο μέλλον. Δεν είπα ότι είπα για να φανώ έξυπνος, αλλά ακριβώς επειδή ρώτησες πως θα μπορούσε ο καταναλωτής να προστατευθεί. Ίσως ήταν μόνο για μένα τόσο προφανής η απάτη και η απάντηση μου σου φάνηκε απότομη. Όσο για το πονηρός, εγώ έγραψα πονηρεμένος. Πονηρός είναι αυτός που το σκάει με χιλιάδες παραγγελίες να εκκρεμούν. 16 ώρες πριν, gorg45 είπε Απο τοτε ομως που εφυγαν απο σκρουτζ (οπως και καποια ακομη μαγαζια καθως δεν θελανε να πληρωνουν το καπελο του σκρουτζ, οποτε δεν ηταν περιεργο) αρχισαν να γινονται περιεργα. Το προβλημα ειναι οτι υπηρχαν μεικτες γνωμες, διοτι οσα ειχανε ετοιμοπαραδοτα ερχοντουσαν και ολα πηγαινανε σωστα (αρα παιρνανε θετικα σχολια απο εκει, πχ εγω στις 15 απρ) και οσοι κανανε προπαραγγελια αργουσε (οποτε παιρνανε μικτα σχολια απο εκει). Αν λοιπον ειχε πιο χαμηλη τιμη και βλεπεις κατι τετοιο ειδικα απο ενα καταστημα το οποιο ηταν γνωστο το οτι εχει συχνα την καλυτερη τιμη, συνεργατες με σκρουτζ, καλες κριτικες και να ειναι στον χωρο για ~αρκετο καιρο λιγες αρνητικες κριτικες δεν σε επηρεαζουν. Δεν νομιζω οτι οι κακες κριτικες (σε φορουμς ή αξιολογησεις) απο την στιγμη που απαντουσε απο κατω η jmctech και ελεγε οτι τελικα στην ταδε ημερομηνια εφτασε η επιστροφη χρηματων ή το αντικειμενο θα τρομαζε μετα κανεναν, γιατι φαινοταν σαν μια εταιρια που το παλευε και απλα ειχε θεματα με το χρονο παραδοσης. Δεν μπορουσε καποιος να προβλεψει το τι θα γινει σε αυτο το καταστημα ΜΟΝΟ απο τις περιεργες τιμες, αν αυτο κανουν εδω και χρονια και τους λειτουργουσε μια χαρα (μονο με observation haki και εκεινο τερματισμενο) Να απαντήσω εδώ και σε κάποια θέματα για όποιον ενδιαφέρεται. 1) Δεν έφυγαν ποτέ απ το σκρουτζ. Απλά δε πουλούσαν όλα τους τα προϊόντα μέσω της πλατφόρμας. Η φούσκα έσκασε σε προϊόντα που πουλούσαν μέσα από το δικό τους σάιτ, αφού στο Σκρουτζ ήταν σχεδόν όλα ετοιμοπαράδοτα ή με μικρότερη αναμονή από τις 30 μέρες για τις οποίες έγινε ο χαμός. Επισης είχαν απενεργοποιήσει την αντικαταβολή, κάτι που προσωπικά το θεωρώ τεράστιο red flag. Λογικό να υπάρχει διαφορά στις κριτικές σε Skroutz-google (γιατί εκεί εντοπιζοταν η διπολικότητα στις κριτικές, αφού για κάποια αντικείμενα (για τα οποία έπρεπε να λογοδοτήσουν στο Σκρουτζ) ήταν οκ, ενώ για τα υπόλοιπα που δε λογοδοτούσανε σε κανέναν, δεν ήταν οκ. 2) Κακώς δε σε επηρεάζουν οι αρνητικές κριτικές, λίγες ή πολλές. Όπως υπάρχουν και οι θετικές εμπειρίες, έτσι υπάρχουν και οι αρνητικές. Τόσο το κατάστημα παίρνει feedback για να διορθώσει τα λάθη του, όσο και οι υπόλοιποι υποψήφιοι πελάτες, για να κρίνουν αν θα αγοράσουν. Επίσης λογικό το γεγονός να υπάρχουν υπερβολικές αντιδράσεις, όπως και υπερβολικές φιλοφρονήσεις. Εκεί πρέπει ο καθένας να βάλει την κριτική του σκέψη και να ζυγίσει τα σχόλια. 3) Προσωπικά έχω δει από το συγκεκριμένο κατάστημα (όπως και πολλά άλλα βέβαια, δεν είναι βασικό κριτήριο αυτό) αρκετές άσχημες απαντήσεις σε κακές κριτικές, τόσο στο Σκρουτζ όσο και στη google. Έχω δει όμως και καταστήματα που είναι μέσα στην ευγένεια και δε προσπαθούν να βρουν μια δικαιολογία για κάθε παράπονο του πελάτη, και σε αυτούς θα έπρεπε να μοιάσουν οι υπόλοιποι. Ακόμα και άδικο να έχει ο πελάτης, όταν τον ειρωνεύεσαι και του μιλάς αποτομα, βγάζεις κακή εικόνα προς τα έξω. 4) Αυτό εδώ είναι βασικό πρόβλημα. Δεν υπάρχει «προσπαθεί αλλά δε μπορεί». Υπάρχουν νόμοι για την προστασία του καταναλωτή που αναγκάζουν σε δέσμευση και εγγύηση για την τήρηση των χρόνων παράδοσης. Σκέψου ότι αυτό ισχύει μέχρι και στην αντικαταβολή, για φαντάσου τώρα που ΔΕΣΜΕΥΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ του πελάτη για προπαραγγελία και μετά του ανακοίνωναν τη μια αναβολή μετά την άλλη, μετά μάλιστα από επικοινωνία του πελάτη, ούτε καν δίκη τους. Ούτε στα υπόλοιπα μπορώ να τους δικαιολογήσω, αλλά αυτό το θεωρώ το χειρότερο απ όλα. Όταν δεσμεύεις εκατοντάδες ευρώ από εκατοντάδες πελάτες για προπαραγγελίες και δε τηρείς σχεδόν ποτέ τους χρόνους παράδοσης, αργά ή γρήγορα κάποιος θα ξινίσει. Σου λέει έχω την υπομονή να περιμένω 1 μήνα. Γιατί να περιμένω 2; Και δίκιο έχει. Γι αυτό λοιπόν, οι κριτικές στην πλειοψηφία τους είναι όντως σημαντικές για να δεις τι παίζει με τη συμπεριφορά του καταστήματος. Τελος, όσον αφορά την πρόβλεψη της κατάληξης που βλέπουμε σήμερα. Όχι, δε βγάζεις ποτέ συμπεράσματα απλά από μια τιμή. Όταν όμως βλέπεις μια τιμή σκότωμα, καλό θα ήταν να πονηρευτείς, να ψαχτείς, να δεις σχόλια και κριτικές και να μη τις ρίξεις κάτω από το χαλάκι λόγω προηγούμενης καλής εμπειρίας, γιατί τα πράγματα αλλάζουν από τη μια στιγμή στην άλλη, κι εκτός αυτού, η καλή εμπειρία μπορεί απλά να ήταν τυχαία. Μου έχει τύχει από πάρα πολλά καταστήματα τη μια να έχω την καλύτερη εξυπηρέτηση, την άλλη να με παίρνουν για να μου ακυρώσουν την παραγγελία λόγω λανθασμένης διαθεσιμότητας πχ που ήταν δικό τους λάθος, αλλά στη συντριπτική τους πλειοψηφία έτυχα σε ευγενικούς, όπως και το αντιθετο, έδωσα δηλαδή δεύτερη ευκαιρία σε μαγαζιά που με είχαν απογπητευσει, και τη δεύτερη φορά με εξυπηρέτησαν μια χαρά. Το κακό με την περίπτωση του JMC είναι ότι παραείναι πολλές οι συμπτώσεις, για να είναι απλά συμπτώσεις. Όπως είπες, ήταν για χρόνια πρώτοι στις τιμές. Με τις τιμές που έβλεπα, μου φαινόταν ΠΑΑΑΡΑ πολύ περίεργο που δεν έμπαιναν μόνιμα μέσα, γι αυτό και δε το εμπιστεύτηκα ποτέ. Ειδικά όταν βλέπω καταστήματα με 30 μέρες παράδοση, τρέχω μακριά. Θες να το πεις ένστικτο; Προσωπικά θεωρώ ότι μια μικρή έρευνα θα έσωζε πολλούς από το να περιμένουν να εμπιστευτούν το ένστικτο τους. Δε θέλω να το παίζω μετά Χριστόν προφήτης. Οποίος γνωστός μου έλεγε ότι σκεφτόταν να παραγγείλει από το εν λόγω κατάστημα, του εξηγούσα το πως το έβλεπα να συμπεριφέρεται και ίσως τελικά γλίτωσα τα λεφτά αρκετών που ΜΠΟΡΕΙ να έπεφταν θύματα απάτης. Ούτε θα πω “I told you so” όπως λέει ο φιλος πιο πάνω, γιατί γενικά δεν εγραφα ούτε γράφω σε τέτοια θέματα, κυρίως γιατί συνηθως δεν έχω την υπομονή να κάνω αυτό που κάνω τώρα. Παρολαυτά παρατήρησα σε αρκετές σελίδες και ομαδες στο fb άτομα να αποτρέπουν τον κόσμο να αγοράσει από το κατάστημα αυτό, εξηγώντας αυτά που κι εγώ έβλεπα. Όποτε ίσως μπορώ να πω “they told you so” 😅 Συγνωμη αν σας κούρασα 4
panoulis0000 Δημοσ. 5 Ιουνίου Δημοσ. 5 Ιουνίου μαγκες εγω εφαγα και δευτερο πιστολι απο τη bestprice. αιτηθηκα χρηση της ασφαλισης αγορων μεσω της eurolife με το κωδικο παραγγελιας της bestprice και δε μου απαντησαν ποτε. προφανως ο λογος που βγαλανε τη jmctech απο τη πλατφορμα τους ηταν γιατι καταλαβαν τι ερχοταν και να γλιτωσουν τις αποζημιωσεις
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα