Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Nabuko είπε

 Ίσως έκανε πρόβα για όταν έρθει η μεγάλη στιγμή 🙃

Από αυτή την άποψη, αυτό δείχνει. Ήδη από τότε δηλαδή ομολογούσε στα μούτρα όλων ότι το κύριο μέλημά του και επιχειρηματικό του μοντέλο ήταν η διασφάλιση υψηλής βραχυχρόνιας ρευστότητας (γιατί άραγε;...). Αλλά ποιος διαβάζει "Ευρυτανικό Παλμό", και ακόμα περισσότερο ποιος μπορεί να διαβάσει "πίσω από τις γραμμές" των δηλώσεων του κάθε... τσέου του Βελουχίου;

  • Like 1
  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η πλάκα είναι ότι ούτε ντου στο κατάστημα να πάρετε τα πράγματα σας δεν μπορεί να γίνει γιατί ΠΟΤΕ δεν έχει κάτι stock οπότε τι απογραφή και καλά κάνει; Μαρκαδόρους και στυλό που γράφουν στα πακέτα που έστελναν;
Ακόμα και ΑΝ (που δεν) είναι κάτι προσωρινό και για κάποιο λόγο ανοίξει ξανά, νομίζω ότι θα πρέπει ο κόσμος να πάρει ένα καλό μάθημα και να το στείλει στον αγύριστο, εκεί που ανήκει.

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ θα έλεγα πάλι ότι οι εξυπνακισμοί σε ένα θρεντ στο οποίο συμμετέχουν άνθρωποι που έχουν άγχος για να δουν αν θα πάρουν πίσω τα χρήματα τους θα μπορούσαν να λείπουν. Δεν αναφέρομαι ούτε σε ένδειξη ενσυναίσθησης, ούτε κατανόησης. Αυτό και αν είναι μάθημα ζωής. 

  • Like 17
  • Thanks 3
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
Δημοσ.

Καλησπέρα σας όλους...

Αρκετοί είμαστε σε αναμονή σχετικά με το τι θα γίνει με τα χρήματα μας σε παραγγελίες που έχουν γίνει στο κατάστημα jmctech.

Αυτό το topic θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε για την βοήθεια όλων μας, όχι για το αν θα τα πάρουμε ή όχι και αν ήταν σωστό που έγιναν οι παραγγελίες κλπ όπως έχουν ήδη συζητηθεί, αλλά να ενημερώνουμε ο ένας τον άλλον σχετικά με πιθανή επικοινωνία με το κατάστημα ή με την τράπεζα για τις αμφισβητήσεις και ότι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε για να δούμε αν υπάρχει κάποια λύση που δούλεψε σε κάποιον. 

 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα .

Σκοπός του post να βοηθήσει άτομα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το jmc.
Το κατάστημα γράφει απ'έξω κλειστό λόγω απογραφής και δεν υπάρχει γενικότερα καμία επικοινωνία μεταξύ καταστήματος-καταναλωτών/πελατών.
Όποιος αντιμετωπίζει αντίστοιχο πρόβλημα μη παράδοσης προϊόντος ή μη επιστροφής χρημάτων παρακαλώ να μπει στην ομάδα :
https://www.facebook.com/groups/365151342806673/?ref=share&_rdr

Επεξ/σία από takis63
  • Like 1
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι
Δημοσ.

 

Στις 3/6/2024 στις 7:56 ΜΜ, tasos-e είπε

Όσοι δεν έχουν φατσαμπουκ;

ιδκ, μπορεις να φτιαξεις ενα μονο για αυτο το σκοπο και μετα να το αφησεις

 

Δημοσ.

ευτυχως το χερι μου ενα βημα πριν το checkout δεν πατησε επιβεβαιωση για ενα 5g ρουτερ.

Συνοψιζοντας το site δεν εχε σχεδον καθολου προιοντα, οσοι εχουν πληρωσει με μεταφορα τραπεζικου λογαριασμου ξεχνανε τα λεφτακια τους δυστηχως ενω οσοι ειναι με καρτες κανουν αμφισβητηση συναλλαγης.

  • Like 1
Δημοσ.

Θα σου απαντήσω εγώ στην ερώτηση σου @Annaa_ για την JMC TECH. Λοιπών η τιμές τους είναι πολύ καλές αλλά σαν κατάστημα αίσχος. Είχα πάρει την τιμονιέρα ( Logitech G923 για όσους αναζητούν καλή τιμονιέρα ) και η εργαζόμενη εκεί μέσα με ενημέρωσε πως θα ήταν στο μαγαζί τους σε έναν μήνα. Λέω ok ένας μήνας θα περάσει. Ξαναπαίρνω τηλ μετά από 3 εβδομάδες και μου λένε ότι ακόμα δεν ήρθε το δέμα μου εκεί και ούτω καθεξής. Περίμενα 3 μήνες μόνο και μόνο να μάθω ότι όλο αυτόν τον καιρώ ξέχασαν το δέμα μου μέσα στις αποθήκες τους και το αστείο είναι πως το έχουν κάνει στα 3/4 τον πελατών που κάνουν παραγγελίες γενικά. Θα σου πρότεινα μην πας σε εκείνους γιατί μπορεί και 5 μήνες να κάνουν για ένα κινητό...  Ελπίζω να σε βοήθησε το σχόλιο με την ιστορία που παίχτηκε.

  • Like 1
  • Confused 2
  • Haha 3
Δημοσ.
2 minutes ago, CaptainCommandoYT501st said:

Θα σου απαντήσω εγώ στην ερώτηση σου @Annaa_ για την JMC TECH. Λοιπών η τιμές τους είναι πολύ καλές αλλά σαν κατάστημα αίσχος. Είχα πάρει την τιμονιέρα ( Logitech G923 για όσους αναζητούν καλή τιμονιέρα ) και η εργαζόμενη εκεί μέσα με ενημέρωσε πως θα ήταν στο μαγαζί τους σε έναν μήνα. Λέω ok ένας μήνας θα περάσει. Ξαναπαίρνω τηλ μετά από 3 εβδομάδες και μου λένε ότι ακόμα δεν ήρθε το δέμα μου εκεί και ούτω καθεξής. Περίμενα 3 μήνες μόνο και μόνο να μάθω ότι όλο αυτόν τον καιρώ ξέχασαν το δέμα μου μέσα στις αποθήκες τους και το αστείο είναι πως το έχουν κάνει στα 3/4 τον πελατών που κάνουν παραγγελίες γενικά. Θα σου πρότεινα μην πας σε εκείνους γιατί μπορεί και 5 μήνες να κάνουν για ένα κινητό...  Ελπίζω να σε βοήθησε το σχόλιο με την ιστορία που παίχτηκε.

τι φαση; Εδω πλεον μιλαμε για κανονι και συ απαντας σε σχολιο προ 2 χρονων 😛 

  • Like 2
  • Haha 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/4/2024 στις 1:43 ΜΜ, Aric είπε

Καλησπέρα σε όλους . Έχει γίνει μια παραγγελία από το συγκεκριμένο κατάστημα και βλέπω ότι υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και συνεχώς δικαιολογίες . Υπάρχει κανείς που να έχει παραγγείλει και να έχει παραλάβει τελικά από το συγκεκριμένο κατάστημα έστω και αρκετά καθυστερημένα...διοτη από μερικά comments που έχουν έχω άρχει να απορώ εάν στελνουν και τπτ στο τέλος . Σχολιαστέ για πρόσφατες αγορές και εμπειρίες από το συγκεκριμένο κατάστημα 👇

Καλησπέρα @Aric να σου πω την αλήθεια και σε εμένα η ίδια ιστορία παίχτηκε και μετά απο 3 μηνες μου έστειλαν το δέμα επειδή το ξέχασαν στην αποθήκη τους...

2 λεπτά πριν, Lewnidas1995 είπε

τι φαση; Εδω πλεον μιλαμε για κανονι και συ απαντας σε σχολιο προ 2 χρονων 😛 

Χαχαχαχαχ σορρυ μόλις τώρα μου εμφανίστηκε σαν καινούργιο μήνυμα στις ειδοποιήσεις και είπα να δώσω τα φώτα μου και εγώ 🤣

Επεξ/σία από CaptainCommandoYT501st
  • Confused 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, CaptainCommandoYT501st είπε

Καλησπέρα @Aric να σου πω την αλήθεια και σε εμένα η ίδια ιστορία παίχτηκε και μετά απο 3 μηνες μου έστειλαν το δέμα επειδή το ξέχασαν στην αποθήκη τους...

Χαχαχαχαχ σορρυ μόλις τώρα μου εμφανίστηκε σαν καινούργιο μήνυμα στις ειδοποιήσεις και είπα να δώσω τα φώτα μου και εγώ 🤣

Τώρα εσύ πιστευεις ότι ήταν ξεχασμένο σε κάποια αποθήκη το δέμα σου;Αλήθεια;

Σας έπαιρνε τα λεφτά μπροστά και μετά έδινε παραγγελία,η τιμή έπεφτε εν τω μεταξύ (ή και όχι αρκετά και για αυτό ξεχνιόταν στην αποθήκη και καλά) και μετά απο 3 μήνες  τα έστελναν.

  • Haha 7
Δημοσ.
Στις 30/5/2024 στις 1:18 ΠΜ, HValenti είπε

Όταν μια εταιρία λύεται, αυτό που λέμε κλείνει κανονικά, τότε πρέπει να εξοφλήσει τις υποχρεώσεις της και ό,τι περισσέψει μοιράζεται στους μετόχους ("εκκαθάριση").
Είναι τελείως διαφορετικό από το όταν μια εταιρία κάνει αίτηση στο Πρωτοδικείο για υπαγωγή σε καθεστώς πτώχευσης, αυτό που λέμε βαράει κανόνι. Στην οποία περίπτωση το Πρωτοδικείο μπαίνει μπροστά, προστατεύει την εταιρία από τις απαιτήσεις, εκκαθαρίζει (πουλάει) όλα τα περιουσιακά στοιχεία και μοιράζει τα λεφτά με συγκεκριμένη προτεραιότητα (κράτος, εργαζόμενοι, πιστωτές, πελάτες, προμηθευτές κτλ)...
Το δεύτερο πώς γίνεται με προειδοποίηση; Άραγε...

Και τους πελάτες πως τους βρίσκει, από το pc του καταστήματος?

 

  • Haha 1
Δημοσ.
Στις 31/5/2024 στις 8:54 ΜΜ, Havik είπε

Ενθαρρυντικό ακούγεται αλλά αυτό στο τέλος με τη διαφορετική περίπτωση μου προκαλεί μία ανασφάλεια.

 

Πολλά άχρηστα μηνύματα γιατί παραγγείλαμε από το συγκεκριμένο κατάστημα ή άλλα παρόμοια μικρά καταστήματα, καλά κάναμε, δεν δουλεύουμε στη δίωξη οικονομικού εγκλήματος! Άσε μην βγω off topic με την κάλυψη εγγύησης κάποιων μεγάλων καταστημάτων που πληρώνεις το κάθε προϊόν με το παραπάνω.

Απλά το πάθημα να γίνει μάθημα, ανεξάρτητα από το πόσο μικρό ή μεγάλο κατάστημα είναι, πάντα αγοράζουμε με παραλαβή από το κατάστημα, αντικαταβολή ή paypal ακόμα και αν έχει έξτρα χρέωση.

 

Τώρα για το συγκεκριμένο κατάστημα καταγγελίες και προσευχή!

Όσο για τη αναμονή σε παραγγελίες προφανώς δεν έχει αγοράσει ποτέ από κίνα.....

Δε χρειάζεται να είσαι της δίωξης για να καταλάβεις ότι ένα κατάστημα που πουλάει ΠΟΛΥ πιο κάτω ακόμα κι απο την απόφορολογημένη αρχικη τιμή και σχεδόν σε τιμή κόστους, είτε κλέβει το ΦΠΑ με σύστημα καρουζέλ, είτε τζογάρει τα χρήματα από μαζικές παραγγελίες, είτε ότι γενικά παρανομεί. Γιατί 30 μέρες μίνιμουμ; Γιατί έβγαλαν την αντικαταβολή; Γιατί δεν απαντούν με τίποτα; Δεν είμαι της δίωξης, λίγο πονηρεμένος είμαι…

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.

Καλησπέρα .

Σκοπός του post να βοηθήσει άτομα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το jmc.
Το κατάστημα γράφει απ'έξω κλειστό λόγω απογραφής και δεν υπάρχει γενικότερα καμία επικοινωνία μεταξύ καταστήματος-καταναλωτών/πελατών.
Όποιος αντιμετωπίζει αντίστοιχο πρόβλημα μη παράδοσης προϊόντος ή μη επιστροφής χρημάτων παρακαλώ να μπει στην ομάδα :
https://www.facebook.com/groups/365151342806673/?ref=share&_rdr

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...