perivolaki99 Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 13 λεπτά πριν, kyr123 είπε Κάποιος φίλος εδώ μέσα είπε ότι είναι ήδη ΗΠΑ και ότι και ο πατέρας του είχε κάνει το ίδιο πριν χρόνια... Εμένα μου κάνει εντύπωση πως λένε ότι έχουν 2 βδομαδες που έχουν εξαφανιστεί αλλά παράλληλα μέχρι να βγει η βρώμα πως το gmc κλείνει γινόντουσαν κανονικά επιστροφές χτημάτων σε αλλά άτομα. 1
kyr123 Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου Μόλις τώρα, perivolaki99 είπε Εμένα μου κάνει εντύπωση πως λένε ότι έχουν 2 βδομαδες που έχουν εξαφανιστεί αλλά παράλληλα μέχρι να βγει η βρώμα πως το gmc κλείνει γινόντουσαν κανονικά επιστροφές χτημάτων σε αλλά άτομα. Τυπικά τουλάχιστον ακόμα είναι ανοιχτό. Στο ΓΕΜΗ δεν έχει ανέβει τπτ
@udioTechnic@ Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 43 λεπτά πριν, PanosVal71 είπε Ξαδερφος του Μακκα εισαι? Ολα σου τα σχολια για αυτο το site θετικα ειναι ολοι καιγονται και εσυ ανετος το παιζεις ιστοριας οτι η παραγγελια σου προχωραει κιολας ενω η εταιρεια εχει κλεισει. εγω παρελαβα επεξεργαστη i5 12400f μου τον εστειλαν στις 28 του Μηνα δηλαδη πριν λιγες μερες... αλλα για μερικη επιστροφη χρηματων μεχρι το τελος της εβδομαδας αυτης μου ειπανε θα τα παρω (ακομα περιμενω δεν εχει μπει κατι στο λογαριασμο μου ) ... απο την ιδια παραγγελια που ακυρωσαν μια μητρικη καρτα επειδη και καλα ο προμηθευτης τους δεν μπορεσε να το βρει. Εχώ επισυνάψει απο αποδεικτικά στοιχεία με email και απόδειξη αγοράς se PDF οποιος θέλει να το δεί ... Απλά εγώ εχω και μια αλλη παραγγελια απο 25 Μαρτιου οπου δεν εχω παραλαβει προιον και μου στελνει μήνυμα το JMC Tech μου λεει πριν 5 μερες αλλες 20 εργασιμες μερες και αμα θέλω να ακυρώσω την παραγγελία και να πάρω τα χρηματά μου πίσω... Και περιμένω μου χρωστάνε 156,98 € και 143,19 € ΣΥΝΟΛΟ = 300.17 ευρώ ... Και δεν σηκώνουν τηλέφωνα ουτε απαντάνε σε emails οπότε προέβησα σε αμφισβήτηση συναλλαγής . Παρεπιπτώντος συνομιλώ και με δικηγόρο se περίπτωση που δεν λάβω απάντηση απο JMC Tech θα προχωρήσω σε μήνυση . Gmail - Η παραγγελία σας στο JMCtech.gr έχει αποσταλεί μαζί με το Παραστατικό, δείτε το PDF.pdf 6 λεπτά πριν, @udioTechnic@ είπε εγω παρελαβα επεξεργαστη i5 12400f μου τον εστειλαν στις 28 του Μηνα δηλαδη πριν λιγες μερες... αλλα για μερικη επιστροφη χρηματων μεχρι το τελος της εβδομαδας αυτης μου ειπανε θα τα παρω (ακομα περιμενω δεν εχει μπει κατι στο λογαριασμο μου ) ... απο την ιδια παραγγελια που ακυρωσαν μια μητρικη καρτα επειδη και καλα ο προμηθευτης τους δεν μπορεσε να το βρει. Εχώ επισυνάψει απο αποδεικτικά στοιχεία με email και απόδειξη αγοράς se PDF οποιος θέλει να το δεί ... Απλά εγώ εχω και μια αλλη παραγγελια απο 25 Μαρτιου οπου δεν εχω παραλαβει προιον και μου στελνει μήνυμα το JMC Tech μου λεει πριν 5 μερες αλλες 20 εργασιμες μερες και αμα θέλω να ακυρώσω την παραγγελία και να πάρω τα χρηματά μου πίσω... Και περιμένω μου χρωστάνε 156,98 € και 143,19 € ΣΥΝΟΛΟ = 300.17 ευρώ ... Και δεν σηκώνουν τηλέφωνα ουτε απαντάνε σε emails οπότε προέβησα σε αμφισβήτηση συναλλαγής . Παρεπιπτώντος συνομιλώ και με δικηγόρο se περίπτωση που δεν λάβω απάντηση απο JMC Tech θα προχωρήσω σε μήνυση . Gmail - Η παραγγελία σας στο JMCtech.gr έχει αποσταλεί μαζί με το Παραστατικό, δείτε το PDF.pdf edit Να συμπληρώσω ότι έχω ήδη ακυρώσει την παραγγελία ... ασχέτος αν λειτουργει το κατάστημα η όχι... 1
Havik Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 43 minutes ago, madnikos said: Καλησπέρα σε όλους, Παραθέτω την απάντηση που έχω μέχρι στιγμής από το αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής στην payzy. ”Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως πραγματοποιήθηκε η αμφισβήτηση της συναλλαγής και σύμφωνα με τους Διεθνείς Κανονισμούς της VISA, η Τράπεζα του εμπόρου έχει περιθώριο 30 ημερολογιακών ημερών για να μας απαντήσει. Κατόπιν, είτε θα δεις την πίστωση στο λογαριασμό σου, ή σε διαφορετική περίπτωση θα ενημερωθείς για το αποτέλεσμα. Payzy support” Ενθαρρυντικό ακούγεται αλλά αυτό στο τέλος με τη διαφορετική περίπτωση μου προκαλεί μία ανασφάλεια. Πολλά άχρηστα μηνύματα γιατί παραγγείλαμε από το συγκεκριμένο κατάστημα ή άλλα παρόμοια μικρά καταστήματα, καλά κάναμε, δεν δουλεύουμε στη δίωξη οικονομικού εγκλήματος! Άσε μην βγω off topic με την κάλυψη εγγύησης κάποιων μεγάλων καταστημάτων που πληρώνεις το κάθε προϊόν με το παραπάνω. Απλά το πάθημα να γίνει μάθημα, ανεξάρτητα από το πόσο μικρό ή μεγάλο κατάστημα είναι, πάντα αγοράζουμε με παραλαβή από το κατάστημα, αντικαταβολή ή paypal ακόμα και αν έχει έξτρα χρέωση. Τώρα για το συγκεκριμένο κατάστημα καταγγελίες και προσευχή! Όσο για τη αναμονή σε παραγγελίες προφανώς δεν έχει αγοράσει ποτέ από κίνα..... 2
GamingMaster424 Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 16 minutes ago, Havik said: Απλά το πάθημα να γίνει μάθημα, ανεξάρτητα από το πόσο μικρό ή μεγάλο κατάστημα είναι, πάντα αγοράζουμε με παραλαβή από το κατάστημα, αντικαταβολή ή paypal ακόμα και αν έχει έξτρα χρέωση. Ή απλώς εφαρμόζουμε λίγη κοινή λογική (που τελικά μόνο κοινή δεν είναι) και αποφεύγουμε καταστάσεις που ουρλιάζουν απάτη από χιλιόμετρα. Αυτή είναι η λύση στο πρόβλημα και όχι διχτάκια ασφαλείας τύπου PayPal και αντικαταβολές, που και αυτά με τη σειρά τους πάνε πακέτο με τα δικά τους υπο-προβλήματα. Ειδικά με αντικαταβολή είναι πραγματικά πανεύκολο να σε εξαπατήσει κάποιος. Αυτόν τον έρωτα με την αντικαταβολή μόνο εμείς και η Ινδία τον έχουμε, όλος ο υπόλοιπος πλανήτης έχει προχωρήσει πραγματικά εδώ και 10+ χρόνια. 10 2
james01gr Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 2 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε Ή απλώς εφαρμόζουμε λίγη κοινή λογική (που τελικά μόνο κοινή δεν είναι) και αποφεύγουμε καταστάσεις που ουρλιάζουν απάτη από χιλιόμετρα. Αυτή είναι η λύση στο πρόβλημα και όχι διχτάκια ασφαλείας τύπου PayPal και αντικαταβολές, που και αυτά με τη σειρά τους πάνε πακέτο με τα δικά τους υπο-προβλήματα. Ειδικά με αντικαταβολή είναι πραγματικά πανεύκολο να σε εξαπατήσει κάποιος. Αυτόν τον έρωτα με την αντικαταβολή μόνο εμείς και η Ινδία τον έχουμε, όλος ο υπόλοιπος πλανήτης έχει προχωρήσει πραγματικά εδώ και 10+ χρόνια. η πληρωμή με κάρτα και το όπλο της αμφισβήτησης είναι ισχυρότερο από paypal ή οτιδήποτε άλλο. θα πάρεις τα χρήματά σου πίσω και τέλος. ειδικά σε περιπτώσεις μαζικής απάτης θα δικαιωθείς. 33 λεπτά πριν, Havik είπε Ενθαρρυντικό ακούγεται αλλά αυτό στο τέλος με τη διαφορετική περίπτωση μου προκαλεί μία ανασφάλεια. Πολλά άχρηστα μηνύματα γιατί παραγγείλαμε από το συγκεκριμένο κατάστημα ή άλλα παρόμοια μικρά καταστήματα, καλά κάναμε, δεν δουλεύουμε στη δίωξη οικονομικού εγκλήματος! Άσε μην βγω off topic με την κάλυψη εγγύησης κάποιων μεγάλων καταστημάτων που πληρώνεις το κάθε προϊόν με το παραπάνω. Απλά το πάθημα να γίνει μάθημα, ανεξάρτητα από το πόσο μικρό ή μεγάλο κατάστημα είναι, πάντα αγοράζουμε με παραλαβή από το κατάστημα, αντικαταβολή ή paypal ακόμα και αν έχει έξτρα χρέωση. Τώρα για το συγκεκριμένο κατάστημα καταγγελίες και προσευχή! Όσο για τη αναμονή σε παραγγελίες προφανώς δεν έχει αγοράσει ποτέ από κίνα..... εφόσον κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής και ο έμπορος δεν μπορεί να αποδείξει ότι το έστειλε, η visa και η mastercard θα σε αποζημιώσουν. σε πολλές περιπτώσεις δεν πρόκειται να σου φέρει το κατάστημα αυτό που θέλεις εάν δεν πληρώσεις ή δεν δώσεις κάποια προκαταβολή. να παραγγείλεις 1000 ευρώ προϊόν και να το πληρώσεις με αντικαταβολή; ή να παραγγείλεις τριθέσιο καναπέ ή κάτι άλλο; το όλο θέμα πρόκειται για καταναλωτική πίστη και πως θα επιλέξεις ένα αξιόπιστο κατάστημα. 1
gorg45 Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε Ή απλώς εφαρμόζουμε λίγη κοινή λογική (που τελικά μόνο κοινή δεν είναι) και αποφεύγουμε καταστάσεις που ουρλιάζουν απάτη από χιλιόμετρα. Αυτή είναι η λύση στο πρόβλημα και όχι διχτάκια ασφαλείας τύπου PayPal και αντικαταβολές, που και αυτά με τη σειρά τους πάνε πακέτο με τα δικά τους υπο-προβλήματα. Ειδικά με αντικαταβολή είναι πραγματικά πανεύκολο να σε εξαπατήσει κάποιος. Αυτόν τον έρωτα με την αντικαταβολή μόνο εμείς και η Ινδία τον έχουμε, όλος ο υπόλοιπος πλανήτης έχει προχωρήσει πραγματικά εδώ και 10+ χρόνια. Αν υπηρχε η αντικαταβολη στο συστημα με τις παραγγελιες τοτε δεν θα ειχε χασει κανεις εδω περα χρηματα Ή αν στελνανε αερα τοτε οι πρωτοι που την πατουσανε θα το κανανε γνωστο και θα την γλυτωνανε οι υπολοιποι. Καταλαβαινω τι εννοεις αλλα στο συγκεκριμενο θεμα θα σε γλυτωνε, εγω με αντικαταβολη βαζω συνηθως οτι αργει πολυ να ερθει αλλα δυστυχως για λογους απατης ειχανε αφαιρεση την επιλογη αντικαταβολης και ειμαι -80€ Εκτος αυτου δεν καταλαβαινω τον καθε εξυπνακια και ιδροκωλη σε καθε φορουμ που νομιζει οτι θα καθισει κανεις να ψαχνει 10 ωρες σε φορουμ αν ειναι αξιοπιστο το καταστημα ενω λειτουργει τοσα χρονια και εχει καλες και πολλες κριτικες σε σκρουτζ και bestprice (επειδη παλιοτερα ηταν μια χαρα καταστημα, ακομη και 1-2 μηνες πριν ειχα κανει αγορα των 120€ και πηγε αψογα) Και ερχεται εδω και λεει οτι ηταν ξεκαθαρο απο μακρια το σκαμ, ενω αν ειναι αντικειμενα τπτ 5% κατω απο τους υπολοιπους sellers δεν ειναι και τπτ τοσο τρελο αλλα αρκετο για να τους προτιμας ποσο μαλλον οπως ειπα εφοσον ειχανε και καλες κριτικες στα site τα οποια τους εβρισκες. Εχει ο καθενας το πονο του που εχει σκασει τρελα χρηματα σε αυτους (ευτυχως εγω μονο 80€, αλλα και παλι κριντζ) και εχουμε και απο εδω εσας αντι να βοηθατε να λετε και μπαμιες Επεξ/σία 31 Μαϊου από gorg45 9
mixos23 Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 9 ώρες πριν, xabos είπε Ζητούμε συγγνώμη για τις καθυστερήσεις στις παραγγελίες σας και την όποια ταλαιπωρία σας έχει δημιουργηθεί. Εργαζόμαστε εντατικά για την επίλυση των προβλημάτων και τη βελτίωση των υπηρεσιών μας. Για οποιαδήποτε απορία, επικοινωνήστε μαζί μας μεσω email στο [email protected] . Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόησή σας. Δώστε λίγο χρόνο …. κατι τετοια ελεγε και μια μεγαλη εταιρεια περυσι, η wind media..
achilles_g_ Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 1 ώρα πριν, @udioTechnic@ είπε Παρεπιπτώντος συνομιλώ και με δικηγόρο se περίπτωση που δεν λάβω απάντηση απο JMC Tech θα προχωρήσω σε μήνυση Θεωρώ πως πρέπει να γίνει ομαδική μήνυση ώστε να εκδοθεί και στις ΗΠΑ 1 1
GamingMaster424 Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 20 minutes ago, gorg45 said: Εχει ο καθενας το πονο του που εχει σκασει τρελα χρηματα σε αυτους (ευτυχως εγω μονο 80€, αλλα και παλι κριντζ) και εχουμε και απο εδω εσας αντι να βοηθατε να λετε και μπαμιες Μέσα από τις "μπάμιες" που έχουμε γράψει μέσα στα χρόνια εμείς οι "εξυπνάκηδες" και "ιδροκώληδες", έχουμε αποτρέψει άπειρους ανθρώπους και από το να μην την ξαναπατήσουν, αλλά και από το να μην την πατήσουν ποτέ, μαθαίνοντας από τα λάθη των άλλων. Υπάρχουν και άλλοι βέβαια που πάντα θεωρούν πως τα έκαναν όλα σωστά, πως δεν υπήρχε τρόπος να προβλέψουν την απάτη, πως γνωρίζουν ήδη τα πάντα και πως φέρουν μηδενική ευθύνη. Μάντεψε ποιοι είναι αυτοί που θα την ξαναπατήσουν. Δεν θα το συνεχίσω άλλο γιατί ούτε να κάνω victim blaming θέλω, ούτε να πάω τη συζήτηση αλλού. Καλή υπομονή σε όλους και μακάρι να καταφέρετε να πάρετε πίσω μέχρι και το τελευταίο σας λεπτό. 8 2 1
Dead-Poet Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 8 ώρες πριν, NVsil είπε Συγνώμη αυτός ο John Makkas είναι υπαρκτό πρόσωπο; Δεν μοιάζει λίγο φάρσα αυτό και μόνο; Κι αυτό με το Καρπενήσι πάντα στεκόταν κάπως. Υπαρκτότατο. Και... τσέος παρακαλώ, όχι αστεία: https://www.evrytanikospalmos.gr/μεγάλη-άνθηση-για-το-ηλεκτρονικό-εμπό/amp/ 1 3
Nabuko Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 13 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε Υπαρκτότατο. Και... τσέος παρακαλώ, όχι αστεία: https://www.evrytanikospalmos.gr/μεγάλη-άνθηση-για-το-ηλεκτρονικό-εμπό/amp/ Παρατήρησα κάτι περίεργο. Αυτό το άρθρο είναι 3 χρόνια πριν και ο "τσέος" τελειώνει την παρουσίασή του με αυτό "Ο τζίρος παρουσίαζε μήνα με το μήνα αλματώδη αύξηση, και έφτασε σε καταστάσεις εκτός ελέγχου, που αναγκαζόμασταν να κλείνουμε την πρόσβαση σε Νέες παραγγελίες για ολόκληρες ημέρες." 2
NVsil Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 14 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε Υπαρκτότατο. Και... τσέος παρακαλώ, όχι αστεία: https://www.evrytanikospalmos.gr/μεγάλη-άνθηση-για-το-ηλεκτρονικό-εμπό/amp/ Μωρέ μπράβο το Καρπενήσι και δάγκωσα τη γλώσσα μου που είπα κακά λόγια για την ελληνική Silicon Valley... ! Σειρά να έχει τώρα ποιός για το μεγαλύτερο e-shop της χώρας; Το Καστελόριζο και η Ερείκουσα; 3
Dead-Poet Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 1 λεπτό πριν, NVsil είπε Σειρά να έχει τώρα ποιός για το μεγαλύτερο e-shop της χώρας; Το Καστελόριζο και η Ερείκουσα; Το Κιλκίς (που σύμφωνα με μια διαδεδομένη αντίληψη, δεν υπάρχει). 3 λεπτά πριν, Nabuko είπε Παρατήρησα κάτι περίεργο. Αυτό το άρθρο είναι 3 χρόνια πριν και ο "τσέος" τελειώνει την παρουσίασή του με αυτό "Ο τζίρος παρουσίαζε μήνα με το μήνα αλματώδη αύξηση, και έφτασε σε καταστάσεις εκτός ελέγχου, που αναγκαζόμασταν να κλείνουμε την πρόσβαση σε Νέες παραγγελίες για ολόκληρες ημέρες." Εμένα πάντως δεν θα με καθησύχαζε κάτι τέτοιο, γιατί μπορεί μεν να δείχνει ότι πρόκειται για μια τακτική που έχει ξανασυμβεί, αλλά από μόνο του δεν έχει λογική. Δηλαδή, τι; Επειδή οι ταμειακές εισροές "έβγαιναν εκτός ελέγχου", τον... εμπόδιζαν να δέχεται παραγγελίες; Ίσα-ίσα που θα έπρεπε να του επιτρέπουν να δέχεται και να εκτελεί ακόμα περισσότερες.
Nabuko Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 4 λεπτά πριν, Dead-Poet είπε Εμένα πάντως δεν θα με καθησύχαζε κάτι τέτοιο Δεν το έγραψα για καθησυχασμό, είπα ότι είναι περίεργο. Ίσως έκανε πρόβα για όταν έρθει η μεγάλη στιγμή 🙃 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα