Ukforthemoment Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 8 λεπτά πριν, tzimasr είπε Ίσως είναι μια ελπίδα... Κάτι ανάλογο μπορούν όλοι να το κάνουν.... Γιατί να μην το κάνουν... Κέρδος θα έχουν.... Μην περιμένεις,δεν θα φανεί.
GREG10ARIS Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 8 λεπτά πριν, LouCi4er είπε Δεν νομίζω να είχε paypal ο jmc,αν κάνω λαθος ας με διορθώσει κάποιος. Κι ομως εχει, με χρεωση 4.5% βεβαια οποτε δεν νομιζω να πληρωσαν και πολλοι μεσω paypal.. 1 1 1
tzimasr Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου (επεξεργασμένο) Η τράπεζα με την αμφισβήτηση δεν έχουμε ελπίδα να μας βοηθήσει κάπως; Επεξ/σία 31 Μαϊου από tzimasr
godfather0991 Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου Ε καλά το μαγαζί φαινόταν ότι θα έχει θέμα. Συνέχεια ότι έψαχνες σου έβγαζε ότι το είχε πολύ κάτω σε τιμή και ότι κάποτε θα ερχόταν αν το έπαιρνες. Εγώ κάθε φορά που έβαζα κάτι τεχνολογικό στο best price τσουπ πρώτο πρώτο με τιμή μέχρι και 30% αλλά τι έκπληξη ποτέ ετοιμοπαραδοτο, ακόμα και σε τεχνολογικά προϊόντα που θα έπρεπε να έχει στοκ.
dtk-386 Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου Προσωπικά ότι βλέπω στο skroutz πάνω από άμεσο ή βαριά 1 έως 3 μέρες δεν το κοιτάω καν. 5 2
godfather0991 Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 1 minute ago, tzimasr said: Η τράπεζα με την αμφισβήτηση δεν έχουμε ελπίδα να μας βοηθήσει κάπως; Μόνο αν έχεις κάνει αγορά με κάρτα τότε ναι μπορείς να κάνεις την διαδικασία αμφισβήτησης και σχεδόν πάντα επιστρέφεται τα χρήματα. Αν έχει γίνει μεταφορά όχι δεν γίνεται τίποτα
zygorito Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, GREG10ARIS είπε Κι ομως εχει, με χρεωση 4.5% βεβαια οποτε δεν νομιζω να πληρωσαν και πολλοι μεσω paypal.. Έψαχνα να πάρω κάτι 31 Μαρτίου επειδή ήταν το φτηνότερο στο bestprice και δεν είχε επιλογή paypal, ούτε καν αντικαταβολής, μόνο κατάθεση και μεταφορά νομίζω οπότε έριξα άκυρο στο μαγαζί. Τελευταία φορά που είχα πάρει ήταν cpu μέσω καλαθιού skroutz και έκανε 10 μέρες. Επεξ/σία 31 Μαϊου από zygorito
Billator Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 5 λεπτά πριν, zygorito είπε Έψαχνα να πάρω κάτι 31 Μαρτίου επειδή ήταν το φτηνότερο στο bestprice και δεν είχε επιλογή paypal, ούτε καν αντικαταβολής, μόνο κατάθεση και μεταφορά νομίζω οπότε έριξα άκυρο στο μαγαζί. Τελευταία φορά που είχα πάρει ήταν cpu μέσω καλαθιού skroutz και έκανε 10 μέρες. Δεν μπορεί να συγκριθεί το Καλάθι του Skroutz με αυτό που γίνεται τώρα, το Skroutz διαχειρίζεται την πώληση όχι από το κατάστημα, για αυτό μπορείς "άνετα" να αγοράζεις από κάθε πικραμένο. Το "χειρότερο" είναι να σου στείλουν λάθος προιόν ή να έχει κακή συσκευασία και να χτυπηθεί και να μπλέξεις με επιστροφές. Αν δεν το στείλει το κατάστημα σε συγκεκριμένο deadline γίνεται αυτόματα refund (από το Skroutz όχι από το κατάστημα) ή αν υπάρχει άλλο κατάστημα σε κοντινή τιμή πηγαίνει η πώληση στον επόμενο για να εξυπηρετηθείς. 1
sdikr Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου On 29/05/2024 at 11:16, Nickfoxjr said: Αναφορικά με την καταγγελία σας, σας γνωρίζουμε ότι η διαχείριση των αναφορών/ καταγγελιών από τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης πραγματοποιείται σύμφωνα με σύστημα αξιολόγησης κινδύνου (risk assessment) με βάση το γενικό πλαίσιο κανόνων για τις αρμόδιες αρχές εποπτείας που προβλέπονται στο ν. 4512/2018 (Α’ 5). Ειδικότερα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή έχει υιοθετήσει, δυνάμει του άρθρου 13β του ν. 2251/1994 (Α’ 191) για την προστασία των καταναλωτών και σε εφαρμογή της υπ’ αρ. 74784/2021 (Β’ 3114) Υπουργικής Απόφασης, Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών το οποίο στηρίζεται στην αξιολόγηση των αναφορών/καταγγελιών που υποβάλλονται σε αυτήν με ενιαία και αντικειμενικά κριτήρια, προσανατολισμένα στην εκτίμηση κινδύνου. Με βάση την προτεραιοποίηση των αναφορών/καταγγελιών, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, αξιολογώντας τον εκτιμώμενο κίνδυνο, προβαίνει είτε σε διοικητικό έλεγχο είτε σε αρχειοθέτησή τους. Σε εφαρμογή των ανωτέρω, σας ενημερώνουμε ότι η υπ’ αρ. πρωτ. xxxx/2024 αναφορά/καταγγελία σας αρχειοθετείται. Ωστόσο, για την εναλλακτική επίλυση της καταναλωτικής διαφοράς σας, διατηρείτε τη δυνατότητα προσφυγής στους εξής Φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), που είναι εγγεγραμμένοι Μητρώο Φορέων ΕΕΔ του Υπουργείου Ανάπτυξης : - Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», http://www.synigoroskatanaloti.gr - Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής - Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, www.hobis.gr - ΑDR POINT IKE – Κέντρο Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΑDR POINT), www.adrpoint.gr - Ινστιτούτο Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών - startADR, https://startadr.org/ Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι για την επίλυση των ιδιωτικών διαφορών όπου απαιτείται η κρίση πραγματικών περιστατικών, ή για θέματα αποζημίωσης, επιστροφής αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών κτλ, αρμόδια είναι τα πολιτικά δικαστήρια. Με εκτίμηση, ΓΕΝΙΚΗ ΔIEYΘΥΝΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Παλιότερα που είχα στείλει σε αυτούς για κατάστημα που χρέωνε την χρήση κάρτας, πρώτα είχα στείλει καταγγελία στον ΣτΚ εφόσον απο εκεί δεν βρέθηκε λύση, έστειλα καταγγελία στο υπουργείο μαζί με τα σχετικά απο τον ΣτΚ και προχώρησε κανονικά η υπόθεση 1
ik0nstant1nos Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου Μόλις με κάλεσαν από την Εθνική Τράπεζα σχετικά με την αμφισβήτηση που έκανα και σας μεταφέρω ακριβώς τι μου είπαν. Ήθελαν μια διευκρίνηση. Δεν είχα σημειώσει ότι επρόκειτο για smartphone. Τους ρώτησα τι πρόκειται να γίνει και μου είπαν πως απλά ήθελαν όλα τα στοιχεία γιατί θα τα προωθήσουν σε διεθνή οργανισμό. Τους ρώτησα αν υπάρχει περίπτωση να χάσω τα χρήματα μου και μου απάντησε να μην ανησυχώ, ότι θα τα πάρουμε πίσω, απλώς είναι λίγο χρονοβόρο και πως μπορεί να πάρει 45 μέρες. Σε κάθε περίπτωση λέει θα με ενημερώσουν. Αυτά μου είπε...αυτά σας λέω 7 2
mp44christos Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 2 minutes ago, ik0nstant1nos said: Μόλις με κάλεσαν από την Εθνική Τράπεζα σχετικά με την αμφισβήτηση που έκανα και σας μεταφέρω ακριβώς τι μου είπαν. Ήθελαν μια διευκρίνηση. Δεν είχα σημειώσει ότι επρόκειτο για smartphone. Τους ρώτησα τι πρόκειται να γίνει και μου είπαν πως απλά ήθελαν όλα τα στοιχεία γιατί θα τα προωθήσουν σε διεθνή οργανισμό. Τους ρώτησα αν υπάρχει περίπτωση να χάσω τα χρήματα μου και μου απάντησε να μην ανησυχώ, ότι θα τα πάρουμε πίσω, απλώς είναι λίγο χρονοβόρο και πως μπορεί να πάρει 45 μέρες. Σε κάθε περίπτωση λέει θα με ενημερώσουν. Αυτά μου είπε...αυτά σας λέω Αυτα θα σου ελεγα και εγω αν ηξερα οτι δε θα παρεις πισω τα χρηματα σου. Βινκ βινκ 3 3
NVsil Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου Συγνώμη αυτός ο John Makkas είναι υπαρκτό πρόσωπο; Δεν μοιάζει λίγο φάρσα αυτό και μόνο; Κι αυτό με το Καρπενήσι πάντα στεκόταν κάπως. Δεν έχω τίποτε δηλαδή με τους ντόπιους, απλά αν ο άλλος θέλει να στήσει e-shop πανελλαδικής εμβέλειας θα πάει να έχει έδρα απομονωμένο μέρος με περιορισμένη πρόσβαση ακόμα και για τα βασικά μιας επιχείρησης; Σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν ψωνίζεις. Τους χρόνους αναμονής τους αντιπαρέρχομαι. Αλλά είχε και αντικαταβολή νομίζω, οπότε δεν καταλαβαίνω κάποιον που θα ψώνιζε με προπληρωμή από απόσταση γιατί τα red flag ήταν μαζεμένα. Για αυτό ο ορισμός του ρίσκου είναι οι αγορές από απόσταση χωρίς στοιχειώδεις εγγυήσεις. Στο τέλος της ιστορίας, υπάρχει και η επιλογή πληρωμής άμα τη παραλαβή, δηλαδή είτε από φυσικό κατάστημα είτε δια αντικαταβολής. 5 1
ik0nstant1nos Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 9 minutes ago, mp44christos said: Αυτα θα σου ελεγα και εγω αν ηξερα οτι δε θα παρεις πισω τα χρηματα σου. Βινκ βινκ Δεν ξέρω τι θα μου έλεγες εσύ αλλά δεν βρίσκω λογική η Εθνική Τράπεζα να ζητά διευκρινήσεις και να λέει ψέματα στους πελάτες της σε ένα θέμα όπου η ίδια θεωρεί ότι δεν έχει καμία ευθύνη και όπως κατάλαβα δεν είναι εκείνη που θα ασχοληθεί με το ζήτημα. 1
LouCi4er Δημοσ. 31 Μαϊου Δημοσ. 31 Μαϊου 1 ώρα πριν, GREG10ARIS είπε Κι ομως εχει, με χρεωση 4.5% βεβαια οποτε δεν νομιζω να πληρωσαν και πολλοι μεσω paypal.. Όντως έχει,δεν το θυμόμουν.Αρκετο καπέλο βέβαια το 4.50% επί του ποσού αλλά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο δεν είναι τίποτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα