Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα JMC Tech


Annaa_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

8 λεπτά πριν, tzimasr είπε

Ίσως είναι μια ελπίδα...

Screenshot_20240531_125639_Chrome.jpg

Κάτι ανάλογο μπορούν όλοι να το κάνουν.... Γιατί να μην το κάνουν... Κέρδος θα έχουν....

Μην περιμένεις,δεν θα φανεί.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Δεν νομίζω να είχε paypal ο jmc,αν κάνω λαθος ας με διορθώσει κάποιος.

Κι ομως εχει, με χρεωση 4.5% βεβαια οποτε δεν νομιζω να πληρωσαν και πολλοι μεσω paypal..

 

Screenshot_20240531-130920.png

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η τράπεζα με την αμφισβήτηση δεν έχουμε ελπίδα να μας βοηθήσει κάπως;

Επεξ/σία από tzimasr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε καλά το μαγαζί φαινόταν ότι θα έχει θέμα. Συνέχεια ότι έψαχνες σου έβγαζε ότι το είχε πολύ κάτω σε τιμή και ότι κάποτε θα ερχόταν αν το έπαιρνες. 

Εγώ κάθε φορά που έβαζα κάτι τεχνολογικό στο best price τσουπ πρώτο πρώτο με τιμή μέχρι και 30% αλλά τι έκπληξη ποτέ ετοιμοπαραδοτο, ακόμα και σε τεχνολογικά προϊόντα που θα έπρεπε να έχει στοκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, tzimasr said:

Η τράπεζα με την αμφισβήτηση δεν έχουμε ελπίδα να μας βοηθήσει κάπως;

Μόνο αν έχεις κάνει αγορά με κάρτα τότε ναι μπορείς να κάνεις την διαδικασία αμφισβήτησης και σχεδόν πάντα επιστρέφεται τα χρήματα.

Αν έχει γίνει μεταφορά όχι δεν γίνεται τίποτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, GREG10ARIS είπε

Κι ομως εχει, με χρεωση 4.5% βεβαια οποτε δεν νομιζω να πληρωσαν και πολλοι μεσω paypal..

Έψαχνα να πάρω κάτι 31 Μαρτίου επειδή ήταν το φτηνότερο στο bestprice και δεν είχε επιλογή paypal, ούτε καν αντικαταβολής, μόνο κατάθεση και μεταφορά νομίζω οπότε έριξα άκυρο στο μαγαζί. Τελευταία φορά που είχα πάρει ήταν cpu μέσω καλαθιού skroutz και έκανε 10 μέρες. 

Επεξ/σία από zygorito
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, zygorito είπε

Έψαχνα να πάρω κάτι 31 Μαρτίου επειδή ήταν το φτηνότερο στο bestprice και δεν είχε επιλογή paypal, ούτε καν αντικαταβολής, μόνο κατάθεση και μεταφορά νομίζω οπότε έριξα άκυρο στο μαγαζί. Τελευταία φορά που είχα πάρει ήταν cpu μέσω καλαθιού skroutz και έκανε 10 μέρες. 

Δεν μπορεί να συγκριθεί το Καλάθι του Skroutz με αυτό που γίνεται τώρα, το Skroutz διαχειρίζεται την πώληση όχι από το κατάστημα, για αυτό μπορείς "άνετα" να αγοράζεις από κάθε πικραμένο.

Το "χειρότερο" είναι να σου στείλουν λάθος προιόν ή να έχει κακή συσκευασία και να χτυπηθεί και να μπλέξεις με επιστροφές. Αν δεν το στείλει το κατάστημα σε συγκεκριμένο deadline γίνεται αυτόματα refund (από το Skroutz όχι από το κατάστημα) ή αν υπάρχει άλλο κατάστημα σε κοντινή τιμή πηγαίνει η πώληση στον επόμενο για να εξυπηρετηθείς. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 29/05/2024 at 11:16, Nickfoxjr said:

 

Αναφορικά με την καταγγελία σας, σας γνωρίζουμε ότι η διαχείριση των αναφορών/ καταγγελιών από τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης πραγματοποιείται σύμφωνα με σύστημα αξιολόγησης κινδύνου (risk assessment) με βάση το γενικό πλαίσιο κανόνων για τις αρμόδιες αρχές εποπτείας που προβλέπονται στο ν. 4512/2018 (Α’ 5).

 

Ειδικότερα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή έχει υιοθετήσει, δυνάμει του άρθρου 13β του ν. 2251/1994 (Α’ 191) για την προστασία των καταναλωτών και σε εφαρμογή της υπ’ αρ. 74784/2021 (Β’ 3114) Υπουργικής Απόφασης, Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών το οποίο στηρίζεται στην αξιολόγηση των αναφορών/καταγγελιών που υποβάλλονται σε αυτήν με ενιαία και αντικειμενικά κριτήρια, προσανατολισμένα στην εκτίμηση κινδύνου.

 

Με βάση την προτεραιοποίηση των αναφορών/καταγγελιών, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, αξιολογώντας τον εκτιμώμενο κίνδυνο, προβαίνει είτε σε διοικητικό έλεγχο είτε σε αρχειοθέτησή τους.

 

Σε εφαρμογή των ανωτέρω, σας ενημερώνουμε ότι  η υπ’ αρ. πρωτ. xxxx/2024  αναφορά/καταγγελία σας αρχειοθετείται. Ωστόσο, για την εναλλακτική επίλυση της καταναλωτικής διαφοράς σας, διατηρείτε τη δυνατότητα προσφυγής στους εξής Φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), που είναι εγγεγραμμένοι Μητρώο Φορέων ΕΕΔ του Υπουργείου Ανάπτυξης :

 

-              Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», http://www.synigoroskatanaloti.gr

-              Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής - Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, www.hobis.gr

-              ΑDR POINT  IKE – Κέντρο Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΑDR POINT), www.adrpoint.gr

-              Ινστιτούτο Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών - startADR, https://startadr.org/

  

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι για την επίλυση των ιδιωτικών διαφορών όπου απαιτείται η κρίση  πραγματικών περιστατικών, ή για θέματα αποζημίωσης, επιστροφής αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών κτλ, αρμόδια είναι τα πολιτικά δικαστήρια.

 

Με εκτίμηση,

 

ΓΕΝΙΚΗ ΔIEYΘΥΝΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Παλιότερα που είχα στείλει σε αυτούς   για κατάστημα που χρέωνε την χρήση κάρτας, πρώτα είχα στείλει καταγγελία στον ΣτΚ   εφόσον απο εκεί δεν βρέθηκε λύση, έστειλα καταγγελία στο υπουργείο μαζί με τα σχετικά απο τον ΣτΚ και προχώρησε κανονικά η υπόθεση

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις με κάλεσαν από την Εθνική Τράπεζα σχετικά με την αμφισβήτηση που έκανα και σας μεταφέρω ακριβώς τι μου είπαν. Ήθελαν μια διευκρίνηση. Δεν είχα σημειώσει ότι επρόκειτο για smartphone.  Τους ρώτησα τι πρόκειται να γίνει και μου είπαν πως απλά ήθελαν όλα τα στοιχεία γιατί θα τα προωθήσουν σε διεθνή οργανισμό. Τους ρώτησα αν υπάρχει περίπτωση να χάσω τα χρήματα μου και μου απάντησε να μην ανησυχώ, ότι θα τα πάρουμε πίσω, απλώς είναι λίγο χρονοβόρο και πως μπορεί να πάρει 45 μέρες. Σε κάθε περίπτωση λέει θα με ενημερώσουν. 

Αυτά μου είπε...αυτά σας λέω

  • Like 7
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, ik0nstant1nos said:

Μόλις με κάλεσαν από την Εθνική Τράπεζα σχετικά με την αμφισβήτηση που έκανα και σας μεταφέρω ακριβώς τι μου είπαν. Ήθελαν μια διευκρίνηση. Δεν είχα σημειώσει ότι επρόκειτο για smartphone.  Τους ρώτησα τι πρόκειται να γίνει και μου είπαν πως απλά ήθελαν όλα τα στοιχεία γιατί θα τα προωθήσουν σε διεθνή οργανισμό. Τους ρώτησα αν υπάρχει περίπτωση να χάσω τα χρήματα μου και μου απάντησε να μην ανησυχώ, ότι θα τα πάρουμε πίσω, απλώς είναι λίγο χρονοβόρο και πως μπορεί να πάρει 45 μέρες. Σε κάθε περίπτωση λέει θα με ενημερώσουν. 

Αυτά μου είπε...αυτά σας λέω

Αυτα θα σου ελεγα και εγω αν ηξερα οτι δε θα παρεις πισω τα χρηματα σου. Βινκ βινκ

  • Confused 3
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη αυτός ο John Makkas είναι υπαρκτό πρόσωπο;
Δεν μοιάζει λίγο φάρσα αυτό και μόνο;
:D

Κι αυτό με το Καρπενήσι πάντα στεκόταν κάπως.
Δεν έχω τίποτε δηλαδή με τους ντόπιους,
απλά αν ο άλλος θέλει να στήσει e-shop πανελλαδικής εμβέλειας
θα πάει να έχει έδρα απομονωμένο μέρος με περιορισμένη πρόσβαση ακόμα και για τα βασικά μιας επιχείρησης;

Σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν ψωνίζεις.
Τους χρόνους αναμονής τους αντιπαρέρχομαι.
Αλλά είχε και αντικαταβολή νομίζω, οπότε δεν καταλαβαίνω κάποιον που θα ψώνιζε με προπληρωμή από απόσταση
γιατί τα red flag ήταν μαζεμένα.

Για αυτό ο ορισμός του ρίσκου είναι οι αγορές από απόσταση χωρίς στοιχειώδεις εγγυήσεις.
Στο τέλος της ιστορίας, υπάρχει και η επιλογή πληρωμής άμα τη παραλαβή,
δηλαδή είτε από φυσικό κατάστημα είτε δια αντικαταβολής.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, mp44christos said:

Αυτα θα σου ελεγα και εγω αν ηξερα οτι δε θα παρεις πισω τα χρηματα σου. Βινκ βινκ

Δεν ξέρω τι θα μου έλεγες εσύ αλλά δεν βρίσκω λογική η Εθνική Τράπεζα να ζητά διευκρινήσεις και να λέει ψέματα στους πελάτες της σε ένα θέμα όπου η ίδια θεωρεί ότι δεν έχει καμία ευθύνη και όπως κατάλαβα δεν είναι εκείνη που θα ασχοληθεί με το ζήτημα.  

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GREG10ARIS είπε

Κι ομως εχει, με χρεωση 4.5% βεβαια οποτε δεν νομιζω να πληρωσαν και πολλοι μεσω paypal..

 

Screenshot_20240531-130920.png

Όντως έχει,δεν το θυμόμουν.Αρκετο καπέλο βέβαια το 4.50% επί του ποσού αλλά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο δεν είναι τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...