Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ πήρα τα χρήματα πίσω προχθές, μετά από 5 emails, μια καταγγελία και 1 μήνα από όταν είπαν ότι θα μου τα επιστρέψουν.

Είχα αρχίσει να φοβάμαι ότι δε θα τα πάρω. Keep trying οποίος είναι, ρίξτε και καμιά καταγγελία στον ΙΝΚΑ στο μεταξύ.

Έψαχνα κάτι καιρό και το 12-15% φθηνότερα από το Σκρουτζ και ετοιμοπαραδοτο, έλεγε.

Η όλη αναμονή μέχρι και την επιστροφή χρημάτων κράτησε 2 μήνες.

  • Like 2
  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, kyr123 είπε

Ναι και όλα αυτά με την προϋπόθεση να υπάρχει ο λογαριασμός του εμπόρου. Στα λέω γιατί την είχε πατήσει η μητέρα μου το 2021 σε μαγαζί που ανέφερα.

Ποτέ δεν πήρε τα λεφτά της πίσω καθώς δεν υπήρχαν πλέον λεφτά για να τραβηχτούν.Καμία VISA καμιά MASTERCARD καμία προστασία εφόσον δεν υπάρχει ο λογαριασμός που έγινε η συναλλαγή.Ο εν λόγο κύριως είχε προλάβει να τραβήξει τα πάντα.

Τουλάχιστον αυτή ήταν η δικαιολογία της τράπεζας τότε

Εάν έχει αλλάξει κάτι από τότε δεν το γνωρίζω.Ίσως έχει αλλάξει λόγο τον απανωτών απατεώνων ?

Το eshop φαινεται να λειτουργεί ακόμα και να έχει προϊόντα, λίγα μεν αλλά έχει.https://www.jmctech.gr/product-category/τεχνολογία/ηλεκτρονικοί-υπολογιστές/pc-hardware-αναβάθμιση-υπολογιστή/κάρτες-γραφικών/ Καλά θα ήταν να κάνει ο κόσμος την αμφισβήτηση το γρηγορότερο όπως και να έχει να ειναι καλυμμένοι.

Επεξ/σία από sakisgri
  • Like 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, kyr123 είπε

30.000 παραγγελίες όχι 30.000€ 🙃

Με μέση αξία 300€/παραγγελία μας κάνει 9.000.000....

Δημοσ.
4 hours ago, kyr123 said:

Τελευαία νέα που είδα σε σχόλια σε σχετικό άρθρο

Το φυσικό κατάστημα έκλεισε στις χθες 29/5 αφού απέλυσε και τους υπαλλήλους και ο ιδιοκτήτης είναι άφαντος με τεράστια ποσά στην τσέπη και θα δηλώσει χρεωκοπία αφού είναι Α.Ε.Έχουν μέινει μόνο 2-3 τελευταίοι υπάλληλοι που κάνουν απογραφή. Η ίδιες πληρ. λένε ότι η ανεκπλήρωτες παραγγελίες έιναι πάνω 30.000 από την αρχή του χρόνου με μέσο όρο τα 200-500ε. Κάντε τα μαθηματικά

Με κάθε επιφύλαξη όλα αυτά καθώς μπορεί να μπαρούφες

Γνώμη μου είναι ότι ο τύπος έχει φύγει ήδη από Ελλάδα και είναι σε κάποιον εξωτικό παράδεισο με τα χρήματα σας αφού έχει κλείσει και το προσωπικό του FB ο ιδιοκτήτης....

6.000.000€ με 15.000.000€ δηλαδή.
Μπορεί και παραπάνω.

Τι να του κλάσουν μετά τα οποιαδήποτε πρόστιμα.

Ακόμα μία μαγαζάρα που κατέληξε να «πίνει στην υγειά των κοροϊδων».

Κρίμα.

  • Confused 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, bill987 είπε

Ρε σεις μην τρομάζετε τον κόσμο, οποίος έχει κάνει  αγορά με κάρτα  και όχι κατάθεση ή μεταφορά ποσού, οποιαδήποτε είδους (χρεωστική - πιστωτική, MasterCard ή visa) δεν χάνει τα λεφτά του, κλείσει δεν κλείσει το μαγαζί!

Στα τόσα χρόνια δεν έχω ακούσει κάποιος να μην πάρει τα λεφτά του με αμφισβήτηση συναλλαγής!

Εκανα με iris εθνική και μου λένε δεν μπορούνε να κανουν τίποτα 

  • Confused 1
  • Sad 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, lezadas είπε

Εκανα με iris εθνική και μου λένε δεν μπορούνε να κανουν τίποτα 

Η iris είναι μεταφορά χρημάτων. Εκεί δεν γίνεται τίποτα

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 28/5/2024 στις 12:44 ΜΜ, gorg45 είπε

Βαραω τηλ αυτο, επειδη πατησα απο χθες το μεσημερι ακυρωση παραγγελιας και ακομη δεν μου το εχουν ακυρωση, επισης μια ακυρωση που ειχα κανει πριν 14 μερες ακομη να μπουν τα χρηματα ... Εκτος αυτου κανενα σημαδι ζωης, ειχα στειλει ενα μειλ πριν κατι μερες δεν πηρα ουτε απαντηση ουτε κληση.

Για τωρα εκανα λιγες προσπαθιες και το κλεινουν σε 20-30 δευτερα

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΟΚ, απαντησανε μετα απο 12 κλησεις και ρωτησα τι εχει γινει. Μου ειπανε οτι αν ειναι θα τα επιστρεψουν ολα μαζι επειδη η ακυρωση ηταν οντως στην ιδια παραγγελια. Οποτε τωρα μετραω αντιστροφα απο σημερα 14 μερες για το αν θα μου τα στειλουν (καλη μου τυχη :) χΔ)

Επισης, απο οτι καταλαβα αυτο το νουμερο ειναι για το φυσικο τους καταστημα και το αλλο νουμερο που δεν απαντανε ποτε ειναι για το eshop τους. Αυτη που μου απαντησε ειπε οτι δεν ξερει πολλα ή δεν μπορει να κανει πολλα πανω στο eshop ...

Και ρωτησα για το τι παιζει με τις τιμες τους στο site και γιατι γινεται αυτο, μου ειπε οτι εχει προκυψει ενα προβλημα με τους προγραμματιστες τους και προσπαθουν να το φτιαξουν. Αυτο ομως δεν δικαιολογει πολυ το οτι δεν απαντανε σε mails και το οτι περνανε τις 30 μερες για να στα φερουν τα αντικειμενα

ποιο νουμερο πηρες?

Δημοσ.

πρόσφατα σε ένα θέμα για λάπτοπ σε προσφορά από αυτό το κατάστημα, είχα γράψει ότι χωρίς να θέλω να κατηγορήσω κανέναν, δεν μπορώ να αγοράσω από ένα μαγαζί που στις αγορές με τιμολόγιο χωρίς φπα, ανεβάζει την τιμή κατά 24%. Βρωμάει απάτη από χλμ. Δυστυχώς έπεσα μέσα. Και είναι και άλλα μαγαζιά που το κάνουν αυτό. Προφανώς με νορμάλ χρόνους παράδοσης, αλλά όταν βλέπεις ότι κάνουν την γνωστή κομπίνα του ΦΠΑ, ε προφανώς δεν θα είναι τίποτα καλόπαιδα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 hours ago, Σπυρος Ζιαβρος said:

Καλησπέρα και από εμένα….Δεν έχω προλάβει να δω όλο το thread….Τυχαια λόγο δουλειάς βρέθηκα στο Καρπενήσι …Λοιπόν το καταστημα είναι κλειστό (απογραφή λέει)Και στην πόρτα έχουν βάλει χαρτόνια.Δεν ξέρω αν το έχει ανεβάσει κανένα άλλο μέλος 

47730298-B7F8-442B-96A0-8DC5BEF65C26.jpeg

20DAF8A4-7E00-4E67-97CB-EC1C2EC89A29.jpeg

5C3E4504-F416-4B66-BB2F-FC63349D232D.jpeg

Dance Blazing GIF by Muppet Wiki

  • Like 3
  • Haha 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περί αμφισβήτησης συναλλαγής (chargeback στα αγγλικά) – ΜΟΝΟ για κάρτες

Βρήκα ένα πολύ αναλυτικό κείμενο του τι συμβαίνει σε περίπτωση μη παράδοσης αγαθού ή υπηρεσίας λόγω χρεοκοπίας και το κατά πόσο μπορεί να χρησιμοποιηθεί το εργαλείο της αμφισβήτησης συναλλαγής. Μπορείτε να το διαβάσετε ολόκληρο εδώ.

Το ζουμί είναι το εξής (βαριέμαι να μεταφράσω):

Α. Πώς δουλεύουν οι πληρωμές με κάρτες και οι επιστροφές:

Αναφορά σε κείμενο

If you use a credit card to pay for goods or services, there are up to 5 parties involved in the process. It’s obvious that two of them are you and the merchant. But there are more:

  1. The Issuer: a financial institution that provides the credit card and grants you the line of credit. Typically the customer’s bank.
  2. Payment service provider: a network that is needed to actually conduct the payment and make infrastructure such as credit card terminals available. The of the famous ones are Visa and Mastercard.
  3. The Acquirer: a bank that receives the money and forwards it to the merchant’s account.

So, if you request a chargeback with your bank (1) a case will be opened by the credit card network (2). As a consequence of this, the merchant’s bank (3) will be asked to provide further information that will clarify the circumstances. Now the merchant has the chance to present proof that the transaction was actually legit. This could be a receipt signed by the customer. Or the confirmation from an airline that the flight has actually taken place. Depending on the evidence the merchant can produce, the credit card network (2) will decide if the chargeback is justified or not.

Β. Από πού παίρνονται τα λεφτά της επιστροφής (Bold δικά μου):

Αναφορά σε κείμενο

In case of doubt, the merchant’s bank will be liable for unjustified payments. Therefore, the bank is naturally anxious to work only with reputable traders. If, for example, a trader has a too high chargeback rate, he must expect a fine or will even have his account blocked.

In addition, the merchant’s bank always holds back parts (often 5-15%) of the payments, the so-called rolling reserve. This is done to settle possible chargeback claims. It is not uncommon for a merchant’s bank to demand significantly more security from an airline or tour operator with financial problems. Compared to a merchant that has been running a profitable business for years. Of course, this always depends on the bank’s risk management.

Usually, the bank collects the receivables from a chargeback, including a fee, from the merchant. If, however, the seller can no longer provide the services because he has filed for insolvency, the bank is liable for all outstanding claims. The merchant’s bank then has the option of presenting its own demands. Nevertheless, the consumer must be compensated immediately.

Therefore you don’t have to worry about someone taking money out of an insolvent enterprise wrongly. This is not the case and would be illegal as well.

 

Παρακάτω προσαρτώ ενδεικτικά κάποια αποκόμματα του οδηγού επιστροφών της Mastercard (εδώ). Παρατηρείστε ότι αναφέρει ρητά (ως παράδειγμα) ως λόγο μη εκπλήρωσης της αγοραπωλησίας το ενδεχόμενο ο έμπορος να έκλεισε ("it is no longer in business").

Προϋποθέσεις επιστροφής λόγω μη παράδοσης:
image.png.b50de79decc883b198867ea589485bed.png
 

Χρονοδιάγραμμα (και η αναφορά που κάνω λόγο παραπάνω):

image.png.2b088b6a8b92a32d6102db45615acc0d.png

 

Και επιπλέον λεπτομέρειες για αγοραπωλησίες εντός ΕΕ:

image.png.70492b6734e546d0fafb9c322c2be721.png

Επεξ/σία από HValenti
  • Like 2
Δημοσ.

καλησπερα έχουμε νεότερα από το κατάστημα. Θεωρώ ότι μπορεί να έκλεισε καθώς δεν απαντούν στο τηλέφωνο , όυτε στα απανωτά e mail. Έχω πληρώσει τηλέφωνο από 26/4 και άφαντοι....Πάω για αμφισβήτηση συναλλαγών στην τράπεζα και μου λένε έχει περάσει καιρός και έχει πληρωθεί...

Τι πρέπει να κάνω

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Aurumnus είπε

Aκόμα μία μαγαζάρα που κατέληξε να «πίνει στην υγειά των κοροϊδων».

Κρίμα.

Ακόμα μια μαγαζαρα που κάνατε τα στραβά μάτια και την τιμήσατε ενώ φώναζε από μακρυά 

image.png.fbd62757aba69b5d6f886b572f9d3d27.png

 

  • Like 1
  • Thanks 3
  • Sad 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...