Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ενημέρωση από την Best Price, αναμενόμενη... 

Καλημέρα σας,

Λυπόμαστε για τη δυσάρεστη εμπειρία που είχατε με την παραγγελία σας στο κατάστημα.

Το BestPrice.gr είναι μηχανή αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιμών σε περισσότερα από 3.800 ηλεκτρονικά καταστήματα. Τα καταστήματα αυτά είναι τρίτες (ανεξάρτητες από το BestPrice.gr) εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και προβάλλουν τα προϊόντα που διαθέτουν (και) μέσω του BestPrice. Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στους όρους χρήσης της υπηρεσίας: https://www.bestprice.gr/policies/terms.

Όλα τα καταστήματα που συμμετέχουν στο BestPrice.gr πληρούν τις βασικές προϋποθέσεις λειτουργίας από το νόμο (ΑΦΜ, έναρξη δραστηριότητας κ.α). Επιπλέον, στο πλαίσιο της προσπάθειας για διαρκή βελτίωση της ποιότητας του περιεχομένου του BestPrice, καθώς και της πληρέστερης ενημέρωσης των υπόλοιπων επισκεπτών, οι χρήστες μας έχουν τη δυνατότητα να αξιολογούν τα καταστήματα από τα οποία αγοράζουν. Συνεπώς, από πλευράς μας καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για έλεγχο των καταστημάτων, στο βαθμό που μας επιτρέπει ο ρόλος και η λειτουργία μας.

Το κατάστημα JMCTech έχει εγγραφεί στο αρμόδιο υπουργείο με αρ. ΓΕΜΗ 013791523000, όπως οφείλουν οι προμηθευτές εξ' αποστάσεως και είχε παραθέσει τα έγγραφα νόμιμης λειτουργίας πριν την ένταξή του στην πλατφόρμα. Ωστόσο, να σας ενημερώσουμε ότι το συγκεκριμένο κατάστημα δεν εμφανίζεται πλέον στην πλατφόρμα λόγω αρνητικών αναφορών των χρηστών μας για καθυστερήσεις στις παραδόσεις και αδυναμία επικοινωνίας.

Όσον αφορά την παραγγελία σας, αρμόδιο να σας εξυπηρετήσει είναι το κατάστημα.  Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει την παραγγελία σας με πιστωτική/ χρεωστική κάρτα ή paypal θα σας προτείναμε να επικοινωνήσετε άμεσα με την εκδότρια Τράπεζα της κάρτας μέσω της οποίας πραγματοποιήσατε την συναλλαγή για να προχωρήσετε σε αμφισβήτηση συναλλαγής.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να απευθυνθείτε και στην Προστασία του Καταναλωτή στο 1520 - υπηρεσία του αρμόδιου υπουργείου - ώστε να σας ενημερώσουν για ό,τι χρειαστείτε και να κινηθούν όσες διαδικασίες προβλέπονται. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στον σύνδεσμο https://kataggelies.mindev.gov.gr/

Επί τη ευκαιρία, να σας ενημερώσουμε για να το έχετε υπόψη σας σε επόμενες αγορές ότι προσφέρουμε πρόγραμμα ασφάλισης αγορών σε συνεργασία με την Eurolife. Η εγγραφή είναι δωρεάν για τους χρήστες μας και ισχύει για ηλεκτρονικές αγορές σε πιστοποιημένα καταστήματα στο BestPrice.gr έπειτα από έρευνα αγοράς στην πλατφόρμα, εφόσον φυσικά έχει προηγηθεί εγγραφή στο πρόγραμμα. Τα πιστοποιημένα καταστήματα διακρίνονται από την αντίστοιχη ένδειξη κατά την πλοήγησή σας στο BestPrice.gr. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες και να προχωρήσετε σε δωρεάν εγγραφή, στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.bestprice.gr/programma-asfaleias-agoron 

Ευχόμαστε να διευθετηθεί σύντομα τα όποιο ζήτημα έχει προκύψει με το κατάστημα.

Ευχαριστούμε που χρησιμοποιείτε το BestPrice.gr για την έρευνα αγορά σας.

Φιλικά,
Η ομάδα του BestPrice.gr
  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, ageloskalp είπε

Εμένα δυστυχώς μου τη γράφει σαν ΜΗ ασφαλισμένη και δε μπορώ να κάνω κάτι. Έστειλα στη best price αλλά δε νομίζω πως γίνεται κάτι. Θα είναι "σφιχτές" οι διακοπές φέτος.... ☹️

Αν η αγορα εχει γινει με καρτα ή paypal κανε αμεσα αμφισβητηση συναλλαγης στην τραπεζα. Δεν εχει σημασια η ασφαλιση της bestprice, δε σχετιζεται με την τραπεζα σου.

Επεξ/σία από GREG10ARIS
Δημοσ.
15 ώρες πριν, alex1997alex είπε

Παιδια εχω φτιαξει μια συνομιλια στο facebook με οσους εχουν θεμα. Οποιος εχει θεμα και του χρωστανε λεφτα ή γενικα εχει εκρεμμοτητα, παρακαλω στειλτε μου μηνυμα εδω.

κανε με

Δημοσ.
1 ώρα πριν, GREG10ARIS είπε

Αν η αγορα εχει γινει με καρτα ή paypal κανε αμεσα αμφισβητηση συναλλαγης στην τραπεζα. Δεν εχει σημασια η ασφαλιση της bestprice, δε σχετιζεται με την τραπεζα σου.

Εκανα αμφισβητηση αλλα μετα απο τοσο καιρο(2 μηνες)ειναι δυσκολα τα πραγματα...

Δημοσ.

 εφόσον συμμετείχατε στο Πρόγραμμα Ασφάλισης Αγορών του BestPrice όταν πραγματοποιήσατε την αγορά σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Eurolife FFΗ στο τηλέφωνο 211-9555 355, προκειμένου να αιτηθείτε αποζημίωση, Δευτέρα έως Παρασκευή 8πμ-8μμ, εκτός αργιών.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω αυτούς που λένε θα αγοράσω κάτι και το περιμένουν 30-40 ημέρες μέχρι να έρθει. Ειδικότερα όταν ζούμε σε μια εποχή που όλα είναι ρευστά. Αντιλαμβάνομαι την διαφορά κόστους, αλλά ειλικρινά, τι πιστεύετε?

Ότι η διαφορά είναι στο κέρδος του μεταπωλητή? Ειλικρινά θεωρείται ότι ο μεταπωλητής έχει ΤΟΣΟ μεγάλο ποσοστό που του αφήνει τέτοιο κενό ώστε να σας πουλάει εσάς 50-100ευρώ κάτω? Ειδικότερα όταν μιλάμε για κοστολογικά μικρά αντικείμενα το κέρδος του είναι 7-15%. Και από αυτά του παίρνει και το σκρούτζ το 10+%.

Προφανώς και θα βάραγε κανόνι, προφανώς και παίζει Ponzi, προφανώς και έπαιζε μπάλα με το ΦΠΑ από τις Ενδοκοινοτικές.

Και όλα αυτά γιατί το κωλοχανείο που ζούμε δεν μπορεί να αναστείλει μια και καλή τις επιχειρηματικές δραστηριότητες από κάτι τέτοιους. Δεν μπορεί να κάνει σωστό έλεγχο και στο τέλος ο υγιής επιχειρηματίας ματώνει από κάτι τέτοιους που με -24% παίζουν μπάλα ανίδεους και ευκαιριακούς καταναλωτές. Μακάρι Mydata Και ΜyTrata μπας και τελειώσουμε από κάτι τέτοιους. 

Επεξ/σία από Stroked
  • Like 5
  • Thanks 5
Δημοσ.

Παιδια επειδη αρχιζει και γινεται overwhelming η φαση με το inbox, στελνετε μου κατευθειαν το φβ λινκ σας για να σας βαζω στο τσατ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/5/2024 στις 10:36 ΠΜ, @udioTechnic@ είπε

Μολις επικοινωνησα με αλλο τηλεφωνο που βρηκα της εταιριας . Το σηκωσανε μετα απο πολλες προσπαθειες . Μου ειπανε εχετε ενημερωθει οτι θα υπαρξει καθυστερησει μεχρι στιγμης δεν εχουμε παραλαβει απο τον προμηθευτη μας .. Τους ρωτησα το καταστημα σας λειτουργει κανονικα ; Μου απαντησανε το καταστημα λειτουργει κανονικα αλλα λογο μεγαλου φορτου σε παραγγελιες υπαρχει καθυστερηση απο τον προμηθευτη μας . Εαν θελετε μπορειτε να ακυρωσετε της παραγγελιες σας και να κανετε αιτημα επιστροφης χρηματων .  Απο οτι καταλαβαινω η εταιρια ανηκει σε καποιον ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΚΚΑ   . Εδω βρηκα και το facebook    https://www.facebook.com/jmakkas/?locale=el_GR

image.png.ef2ab83b3f64574441a75ad9e923e8bd.png

Απ' ότι φαίνεται ούτε αυτό το νούμερο λειτουργεί...

Επεξ/σία από svartevarg
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, Ukforthemoment said:

Αλλο ένα κατάστημα που έδινε παράδοση ένα και δύο μήνες μετά;

3 μηνες για να μη μπορουν να κανουν και αμφισβητηση συναλαγης στη τραπεζα και και μετα να τι θα παραλαβουν τελικα :devil:

Eιχα αγορασει σκληρο δισκο και κατι αλλα αλλα πολυ πριν αρχισει τα ponzi με αντικαταβολη . Μετα με πληρωσε τωρα και παρε σε 40 εργασιμες φαινοταν που παει η φάση ....

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Mhlogiatros είπε

3 μηνες για να μη μπορουν να κανουν και αμφισβητηση συναλαγης στη τραπεζα και και μετα να τι θα παραλαβουν τελικα :devil:

Eιχα αγορασει σκληρο δισκο και κατι αλλα αλλα πολυ πριν αρχισει τα ponzi με αντικαταβολη 

Είμαι σίγουρος ότι και εσύ ένιωθες ότι κάτι δεν πάει καλά. Ειδικά όταν προσπαθούσες να επικοινωνήσεις μαζί τους.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Mhlogiatros είπε

3 μηνες για να μη μπορουν να κανουν και αμφισβητηση συναλαγης στη τραπεζα και και μετα να τι θα παραλαβουν τελικα :devil:

Στην Πειραιώς μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση έως 12 μήνες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δέχονται πληρωμές μόνο μέσω iris που ειδα στα σχολια οτι γραφουν στην αποδειξη επιστροφης χρηματων η πειραιως θα στη φορεσει κανονικα ....

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκλεισε η επαγγελματική τους σελίδα,έκλεισε το FB του καταστήματους,απενεργοποιήθηκε και στο Skroutz και πλέον στο eshop έχει μόνο τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα αφού έχουν αφαιρέσει όλα τα υπόλοιπα.

Η φάση είναι πλέον σχεδόν σίγουρο ότι δίνουν ότι τελευταία έχουν και θα ρίξουν πιστόλα. Μακάρι να πάρετε τα λεφτά σας πίσω αλλά δεν το βλέπω. Ο ορισμός της πυραμίδας

Επεξ/σία από kyr123
  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.

Έχει 7700ΧΤ άμεση διαθέσιμη,την hellhound κιόλας και στα 400€.Φυγε σατανά από μέσα μου,φύγε 😈😈😈😂😂.

Μην κάνει κανένας το λάθος και παραγγείλει τίποτα,κανονίστε.Πλακα κάνω παιδιά.

  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελευαία νέα που είδα σε σχόλια σε σχετικό άρθρο

Το φυσικό κατάστημα έκλεισε στις χθες 29/5 αφού απέλυσε και τους υπαλλήλους και ο ιδιοκτήτης είναι άφαντος με τεράστια ποσά στην τσέπη και θα δηλώσει χρεωκοπία αφού είναι Α.Ε.Έχουν μέινει μόνο 2-3 τελευταίοι υπάλληλοι που κάνουν απογραφή.Η ίδιες πληρ. λένε ότι η ανεκπλήρωτες παραγγελίες έιναι πάνω 30.000 από την αρχή του χρόνου με μέσο όρο τα 200-500ε. Κάντε τα μαθηματικά

Με κάθε επιφύλαξη όλα αυτά καθώς μπορεί να μπαρούφες

Γνώμη μου είναι ότι ο τύπος έχει φύγει ήδη από Ελλάδα και είναι σε κάποιον εξωτικό παράδεισο με τα χρήματα σας αφού έχει κλείσει και το προσωπικό του FB ο ιδιοκτήτης....

Επεξ/σία από kyr123
  • Thanks 1
  • Haha 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...