Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, WaxOnWaxOff είπε

Σημερα το πρωι - μεσημερι σχεδον - μας ενημερωσαν οτι 31/5 κλεινουν , αλλα εμεις συνεργαζομαστε με το "τεχνικο" τους κομματι . (ο θεος να το κανει) 

Δεδομενου οτι στην ουσια προκειτε για την ιδια εταιρεια , συν η αυξηση των τιμων στο site για να μην παραγγειλει κανεις  , συν ο χαμος που εχει γινει τελευταια με τα μαγαζια τετοιου τυπου ...... 

Μακαρι να μην φεσωσουν πολυ κοσμο .... αλλα φοβαμε ειναι προμελετημενο , δεν κλεινει κανεις επιχειριση σε μερικες μερες .... 

Τι σημαίνει "κλείνουν"; Κατέθεσαν για πτώχευση; Δεν βρίσκω κάτι στο μητρώο (https://keyd.gsis.gr/dsae2/iif/faces/pages/static/publicationList.xhtml). Πηγαίνουν απλά για κλείσιμο-εκκαθάριση; Δεν μπορούν να μην πληρώσουν τους πάντες τότε.

  • Like 2
  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το αστείο είναι ότι πριν υπήρχε τεράστια απορία για τις χαμηλές τιμές. Τώρα έχω απορία για τις εξωφρενικές τιμές 😅. Δεν φοβούνται μήπως κατηγορηθούν για αισχροκέρδεια; Τουλάχιστον η τελευταία μου παραγγελία (Tablet 4G σε super τιμή) ήταν αρχές του χρόνου και την είχα στα χέρια μου σε μια εβδομάδα. Ελπίζω να πάρετε τα χρήματά σας πίσω.

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, HValenti said:

Τι σημαίνει "κλείνουν"; Κατέθεσαν για πτώχευση; Δεν βρίσκω κάτι στο μητρώο (https://keyd.gsis.gr/dsae2/iif/faces/pages/static/publicationList.xhtml). Πηγαίνουν απλά για κλείσιμο-εκκαθάριση; Δεν μπορούν να μην πληρώσουν τους πάντες τότε.

Δεν ξέρω τι εννοείς με την "εκκαθαρισηση" . Εγώ απλά έμαθα ότι σταματάει η συνεργασία λόγο κλεισίματος και μπήκα να το γράψω και εδώ έτσι ώστε να προλάβω κανέναν..... Αντ'αυτου βλέπω πως η μεγάλη έξοδος είχε ήδη ξεκινήσει από την Δευτέρα 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Παιδια εχω φτιαξει μια συνομιλια στο facebook με οσους εχουν θεμα. Οποιος εχει θεμα και του χρωστανε λεφτα ή γενικα εχει εκρεμμοτητα, παρακαλω στειλτε μου μηνυμα εδω.

  • Like 1
  • Thanks 4
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, alex1997alex είπε

Παιδια εχω φτιαξει μια συνομιλια στο facebook με οσους εχουν θεμα. Οποιος εχει θεμα και του χρωστανε λεφτα ή γενικα εχει εκρεμμοτητα, παρακαλω στειλτε μου μηνυμα εδω.

Εμενα μου χρωστάνε 300 ευρώ

4 ώρες πριν, WaxOnWaxOff είπε

Σημερα το πρωι - μεσημερι σχεδον - μας ενημερωσαν οτι 31/5 κλεινουν , αλλα εμεις συνεργαζομαστε με το "τεχνικο" τους κομματι . (ο θεος να το κανει) 

Δεδομενου οτι στην ουσια προκειτε για την ιδια εταιρεια , συν η αυξηση των τιμων στο site για να μην παραγγειλει κανεις  , συν ο χαμος που εχει γινει τελευταια με τα μαγαζια τετοιου τυπου ...... 

Μακαρι να μην φεσωσουν πολυ κοσμο .... αλλα φοβαμε ειναι προμελετημενο , δεν κλεινει κανεις επιχειριση σε μερικες μερες .... 

Εισαι 100% σιγουρος γι αυτο που λες , η να μην πανικοβαλεται ο κοσμος .. τωρα γιατι ειναι μεγαλη κουβεντα το να λες οτι παει για κλεισιμο... εμενα ναι μου χρωστανε αλλα χθες μου στειλαν στην ACS tracking code με τον επεξεργαστη που περιμενω 2 μηνες τωρα...

  • Sad 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, alex1997alex είπε

Παιδια εχω φτιαξει μια συνομιλια στο facebook με οσους εχουν θεμα. Οποιος εχει θεμα και του χρωστανε λεφτα ή γενικα εχει εκρεμμοτητα, παρακαλω στειλτε μου μηνυμα εδω.

Εμένα μου χρωστάνε 170 μετά από ακύρωση αφού τα είχα δώσει από 22 Μάρτη.... Η φάση είναι ότι το παλιό κινητό παραπαίει κ τελευταία έχω μεγάλη πίεση οικονομικά...τι να πω... περιμένω τα λεφτά από 15 Μάη.Κριμα έχω στείλει και κόσμο εκεί να ψωνίσουν στο παρελθόν...Στειλε μου αυτό που λες 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, jk21 είπε

Εμένα μου χρωστάνε 170 μετά από ακύρωση αφού τα είχα δώσει από 22 Μάρτη.... Η φάση είναι ότι το παλιό κινητό παραπαίει κ τελευταία έχω μεγάλη πίεση οικονομικά...τι να πω... περιμένω τα λεφτά από 15 Μάη.Κριμα έχω στείλει και κόσμο εκεί να ψωνίσουν στο παρελθόν...Στειλε μου αυτό που λες 

εστειλα inbox

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω μ9λις εκανα αμφιαβητηση συναλλαγης. Καλα 10 ευρω ειναι το ποσο μου αλλα σιγα μην τους το χαρισω.

Βεβαια οηρα xiaomi 13t pro με 390(με αποφορολογηση). Στο προσφατο παρελθον ηταν μια χαρα. Αλλα....

Επεξ/σία από burnin
Δημοσ.
1 hour ago, @udioTechnic@ said:

Εμενα μου χρωστάνε 300 ευρώ

Εισαι 100% σιγουρος γι αυτο που λες , η να μην πανικοβαλεται ο κοσμος .. τωρα γιατι ειναι μεγαλη κουβεντα το να λες οτι παει για κλεισιμο... εμενα ναι μου χρωστανε αλλα χθες μου στειλαν στην ACS tracking code με τον επεξεργαστη που περιμενω 2 μηνες τωρα...

Dont shoot the messenger που λενε

Ετσι και αλλιως οπως εγραψα σε προηγουμενο ποστ , η κατασταση βρομαει πολυ πιο πριν ....

 Παντως το "τεχνικο" τους site jmc.gr εχει βαρεσει 404 not found και στο internet archive το βρισκω τελευταια φορα στις 22/5

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, WaxOnWaxOff είπε

Δεν ξέρω τι εννοείς με την "εκκαθαρισηση" . Εγώ απλά έμαθα ότι σταματάει η συνεργασία λόγο κλεισίματος και μπήκα να το γράψω και εδώ έτσι ώστε να προλάβω κανέναν..... Αντ'αυτου βλέπω πως η μεγάλη έξοδος είχε ήδη ξεκινήσει από την Δευτέρα 

Όταν μια εταιρία λύεται, αυτό που λέμε κλείνει κανονικά, τότε πρέπει να εξοφλήσει τις υποχρεώσεις της και ό,τι περισσέψει μοιράζεται στους μετόχους ("εκκαθάριση").
Είναι τελείως διαφορετικό από το όταν μια εταιρία κάνει αίτηση στο Πρωτοδικείο για υπαγωγή σε καθεστώς πτώχευσης, αυτό που λέμε βαράει κανόνι. Στην οποία περίπτωση το Πρωτοδικείο μπαίνει μπροστά, προστατεύει την εταιρία από τις απαιτήσεις, εκκαθαρίζει (πουλάει) όλα τα περιουσιακά στοιχεία και μοιράζει τα λεφτά με συγκεκριμένη προτεραιότητα (κράτος, εργαζόμενοι, πιστωτές, πελάτες, προμηθευτές κτλ)...
Το δεύτερο πώς γίνεται με προειδοποίηση; Άραγε...

Δημοσ.

Καλησπέρα, επειδή είμαι άσχετος με τις διαδικασίες,  έχω  μια ακυρωμένη απο εμένα παραγγελία (21/5 η ακύρωση και το email τους ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα στην πιστωτική κάρτα) μετά από πολλές μεταβολές του χρόνου παράδοσης. Τι ενέργειες πρέπει να κάνω τώρα ώστε να τα πάρω πίσω (αν τα πάρω....)?

Δημοσ.
25 minutes ago, HValenti said:

Όταν μια εταιρία λύεται, αυτό που λέμε κλείνει κανονικά, τότε πρέπει να εξοφλήσει τις υποχρεώσεις της και ό,τι περισσέψει μοιράζεται στους μετόχους ("εκκαθάριση").
Είναι τελείως διαφορετικό από το όταν μια εταιρία κάνει αίτηση στο Πρωτοδικείο για υπαγωγή σε καθεστώς πτώχευσης, αυτό που λέμε βαράει κανόνι. Στην οποία περίπτωση το Πρωτοδικείο μπαίνει μπροστά, προστατεύει την εταιρία από τις απαιτήσεις, εκκαθαρίζει (πουλάει) όλα τα περιουσιακά στοιχεία και μοιράζει τα λεφτά με συγκεκριμένη προτεραιότητα (κράτος, εργαζόμενοι, πιστωτές, πελάτες, προμηθευτές κτλ)...
Το δεύτερο πώς γίνεται με προειδοποίηση; Άραγε...

Με συγχωρεις αλλα δεν ξερω τετοιες λεπτομεριες , ουτε διαδικασιες .  

Πως ομως μια εταιρια με υποπτες δραστηριοτητες , μπορει να αιτηθει την προστασια του Πρωτοδικειου ?  Δεν ειναι σαν να τους προσκαλει για ελεγχους ? 

Δημοσ.
20 minutes ago, koskons said:

Καλησπέρα, επειδή είμαι άσχετος με τις διαδικασίες,  έχω  μια ακυρωμένη απο εμένα παραγγελία (21/5 η ακύρωση και το email τους ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα στην πιστωτική κάρτα) μετά από πολλές μεταβολές του χρόνου παράδοσης. Τι ενέργειες πρέπει να κάνω τώρα ώστε να τα πάρω πίσω (αν τα πάρω....)?

Αν είναι με κάρτα κάνε αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω της τράπεζας 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, omokas είπε

Αν είναι με κάρτα κάνε αμφισβήτηση συναλλαγής μέσω της τράπεζας 

η αγορά έγινε 22.3, έχουν περάσει 2 μήνες απο τότε.... εν τω μεταξύ και στην καταγγελία στο Υπουργείο Ανάπτυξης δεν προχωράει στην καταχώρηση και λέει error 500....

Επεξ/σία από koskons

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...