Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βάζω τις δικές μου παραγγελίες που έγιναν όλες μέσω skroutz, έδειχνε τα προϊόντα διαθέσιμα αλλά παρόλα αυτά για να είμαι καλυμμένος τις έκανα όλες με αντικαταβολή:

1. Lian Li O11D EVO RGB  + Arctic Liquid Freezer II 420, 296€, παραγγελία 06/03/2024 παραλαβή 11/03/24

2. 6xArctic P14 PWM  A-RGB + 1xArctic P12 PWM A-RGB  109€, παραγγελία 15/03/2024, παραλαβή 20/03/2024

3. Razer Ornata V3 Gaming 65€, παραγγελία 06/04/2024, παραλαβή 09/04/2024.

Σκεφτόμουν για κάρτα γραφικών αλλά δεν γινόταν μέσω σκρούτζ, ο μόνος τρόπος ήταν μέσα από το σιτε τους και με προ πληρωμή κάτι που για μένα ήταν αποτρεπτικός παράγοντας, παρόλα αυτά διαβάζοντας ότι αρκετοί εδώ μέσα είχαν παραλάβει είτε πήραν τα χρήματα τους πίσω έστω και μετά από καιρό ήμουν σε σκέψεις να προχωρήσω για RTX 4080 super, μετά από αυτά που διαβάζω στρίβειν δια του αρραβώνος, ελπίζω να ξεμπερδέψετε και να πάρετε τα χρήματα σας πίσω.

   

  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αναφορικά με την καταγγελία σας, σας γνωρίζουμε ότι η διαχείριση των αναφορών/ καταγγελιών από τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης πραγματοποιείται σύμφωνα με σύστημα αξιολόγησης κινδύνου (risk assessment) με βάση το γενικό πλαίσιο κανόνων για τις αρμόδιες αρχές εποπτείας που προβλέπονται στο ν. 4512/2018 (Α’ 5).

 

Ειδικότερα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή έχει υιοθετήσει, δυνάμει του άρθρου 13β του ν. 2251/1994 (Α’ 191) για την προστασία των καταναλωτών και σε εφαρμογή της υπ’ αρ. 74784/2021 (Β’ 3114) Υπουργικής Απόφασης, Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών το οποίο στηρίζεται στην αξιολόγηση των αναφορών/καταγγελιών που υποβάλλονται σε αυτήν με ενιαία και αντικειμενικά κριτήρια, προσανατολισμένα στην εκτίμηση κινδύνου.

 

Με βάση την προτεραιοποίηση των αναφορών/καταγγελιών, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, αξιολογώντας τον εκτιμώμενο κίνδυνο, προβαίνει είτε σε διοικητικό έλεγχο είτε σε αρχειοθέτησή τους.

 

Σε εφαρμογή των ανωτέρω, σας ενημερώνουμε ότι  η υπ’ αρ. πρωτ. xxxx/2024  αναφορά/καταγγελία σας αρχειοθετείται. Ωστόσο, για την εναλλακτική επίλυση της καταναλωτικής διαφοράς σας, διατηρείτε τη δυνατότητα προσφυγής στους εξής Φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), που είναι εγγεγραμμένοι Μητρώο Φορέων ΕΕΔ του Υπουργείου Ανάπτυξης :

 

-              Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», http://www.synigoroskatanaloti.gr

-              Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής - Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, www.hobis.gr

-              ΑDR POINT  IKE – Κέντρο Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΑDR POINT), www.adrpoint.gr

-              Ινστιτούτο Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών - startADR, https://startadr.org/

  

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι για την επίλυση των ιδιωτικών διαφορών όπου απαιτείται η κρίση  πραγματικών περιστατικών, ή για θέματα αποζημίωσης, επιστροφής αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών κτλ, αρμόδια είναι τα πολιτικά δικαστήρια.

 

Με εκτίμηση,

 

ΓΕΝΙΚΗ ΔIEYΘΥΝΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

  • Haha 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Nickfoxjr είπε

 

Αναφορικά με την καταγγελία σας, σας γνωρίζουμε ότι η διαχείριση των αναφορών/ καταγγελιών από τη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης πραγματοποιείται σύμφωνα με σύστημα αξιολόγησης κινδύνου (risk assessment) με βάση το γενικό πλαίσιο κανόνων για τις αρμόδιες αρχές εποπτείας που προβλέπονται στο ν. 4512/2018 (Α’ 5).

 

Ειδικότερα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή έχει υιοθετήσει, δυνάμει του άρθρου 13β του ν. 2251/1994 (Α’ 191) για την προστασία των καταναλωτών και σε εφαρμογή της υπ’ αρ. 74784/2021 (Β’ 3114) Υπουργικής Απόφασης, Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών το οποίο στηρίζεται στην αξιολόγηση των αναφορών/καταγγελιών που υποβάλλονται σε αυτήν με ενιαία και αντικειμενικά κριτήρια, προσανατολισμένα στην εκτίμηση κινδύνου.

 

Με βάση την προτεραιοποίηση των αναφορών/καταγγελιών, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, αξιολογώντας τον εκτιμώμενο κίνδυνο, προβαίνει είτε σε διοικητικό έλεγχο είτε σε αρχειοθέτησή τους.

 

Σε εφαρμογή των ανωτέρω, σας ενημερώνουμε ότι  η υπ’ αρ. πρωτ. xxxx/2024  αναφορά/καταγγελία σας αρχειοθετείται. Ωστόσο, για την εναλλακτική επίλυση της καταναλωτικής διαφοράς σας, διατηρείτε τη δυνατότητα προσφυγής στους εξής Φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), που είναι εγγεγραμμένοι Μητρώο Φορέων ΕΕΔ του Υπουργείου Ανάπτυξης :

 

-              Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή», http://www.synigoroskatanaloti.gr

-              Ελληνικός Χρηματοοικονομικός Μεσολαβητής - Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, www.hobis.gr

-              ΑDR POINT  IKE – Κέντρο Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΑDR POINT), www.adrpoint.gr

-              Ινστιτούτο Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών - startADR, https://startadr.org/

  

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι για την επίλυση των ιδιωτικών διαφορών όπου απαιτείται η κρίση  πραγματικών περιστατικών, ή για θέματα αποζημίωσης, επιστροφής αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών κτλ, αρμόδια είναι τα πολιτικά δικαστήρια.

 

Με εκτίμηση,

 

ΓΕΝΙΚΗ ΔIEYΘΥΝΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Μάλιστα.

Δηλαδή το ότι ένα κατάστημα μαζέυει χρήματα από χιλιάδες παραγγελίες και χωρίς να παραδίδει το προϊόν αλλά ούτε κάνει επιστροφή χρημάτων,σύμφωνα με την Προστασία του Καταναλωτή δεν υπάρχει εκτιμώμενος κίνδυνος και η αξιολόγηση κινδύνου είναι μικρή

🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, kyr123 είπε

Μάλιστα.

Δηλαδή το ότι ένα κατάστημα μαζέυει χρήματα από χιλιάδες παραγγελίες και χωρίς να παραδίδει το προϊόν αλλά ούτε κάνει επιστροφή χρημάτων,σύμφωνα με την Προστασία του Καταναλωτή δεν υπάρχει εκτιμώμενος κίνδυνος και η αξιολόγηση κινδύνου είναι μικρή

🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡


Λένε ότι δεν είναι αρμόδιοι καθώς τους έγραψα για τη δίκη μου παραγγελία και όχι για χιλιάδες. 
 

Επίσης με ενημέρωσαν ότι η τοπική ΔΟΥ είναι ενήμερη και έχουν γίνει έλεγχοι. 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Εχω μια πληροφορια οτι το καταστημα βαζει λουκετο , 

Ισως καλυτερα θα ηταν να μην προβει κανεις σε καμια αγορα απο εκει 

  • Thanks 2
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, WaxOnWaxOff είπε

Εχω μια πληροφορια οτι το καταστημα βαζει λουκετο , 

Ισως καλυτερα θα ηταν να μην προβει κανεις σε καμια αγορα απο εκει 

Υπέροχα, άρα τσάμπα περιμένω τα χρήματα μου από τις 11/04 που "επιστράφηκαν".

  • Sad 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, WaxOnWaxOff είπε

Εχω μια πληροφορια οτι το καταστημα βαζει λουκετο , 

Ισως καλυτερα θα ηταν να μην προβει κανεις σε καμια αγορα απο εκει 

Ποσο σιγουρο ειναι αυτο;

Δημοσ.

πόσο πιθανό είναι μετά το φιάσκο με το πέρι σοπ (το έτερο κατάστημα που εφάρμοζε το ίδιο σύστημα προπαραγγελιών), να μειώθηκαν αισθητά οι παραγγελίες και να έγινε μη βιώσιμο το μοντέλου αυτό; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 minutes ago, gorg45 said:

Ποσο σιγουρο ειναι αυτο;

Σημερα το πρωι - μεσημερι σχεδον - μας ενημερωσαν οτι 31/5 κλεινουν , αλλα εμεις συνεργαζομαστε με το "τεχνικο" τους κομματι . (ο θεος να το κανει) 

Δεδομενου οτι στην ουσια προκειτε για την ιδια εταιρεια , συν η αυξηση των τιμων στο site για να μην παραγγειλει κανεις  , συν ο χαμος που εχει γινει τελευταια με τα μαγαζια τετοιου τυπου ...... 

Μακαρι να μην φεσωσουν πολυ κοσμο .... αλλα φοβαμε ειναι προμελετημενο , δεν κλεινει κανεις επιχειριση σε μερικες μερες .... 

Επεξ/σία από WaxOnWaxOff
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Πλέον το κατάστημα δεν υπάρχει καθόλου στο bestprice, ούτε καν μπορείς να το δεις, προηγουμένως απλά δεν μπορούσες να δεις τα προϊόντα του.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Τυχαιο οτι εγινε μετα το perishop και το προστιμο που εφαγε? Ενω το JMC πηγαινε καλα μολις βγηκε το αρθρο για το προστιμο στο perishop αρχισε και αυτο τα κολπα. Κριμα που αφηνουν να υπαρχουν τετοια καταστηματα πυραμιδες που στο τελος βαρανε κανονι και τρεχει ο κοσμος να παρει τα χρηματα του. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο τις 9 Μαϊου περιμενω επιστροφη χρηματων 1.5 χιλιαρικο...δεν απαντανε τηλεφωνα, ουτε email. Δεν υπαρχει κατι που μπορουμε να κανουμε; Εχω ηδη κανει καταγγελια συνηγορο

Επεξ/σία από alex1997alex
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, alex1997alex είπε

Απο τις 9 Μαϊου περιμενω επιστροφη χρηματων 1.5 χιλιαρικο...δεν απαντανε τηλεφωνα, ουτε email. Δεν υπαρχει κατι που μπορουμε να κανουμε; Εχω ηδη κανει καταγγελια συνηγορο

Τελεια ... Εγω εκανε χθες αλλα ευτυχως για 80€ και οχι 1.5χιλ€
Εχεις δοκιμασει τπτ με την τραπεζα σου;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, gorg45 είπε

Τελεια ... Εγω εκανε χθες αλλα ευτυχως για 80€ και οχι 1.5χιλ€
Εχεις δοκιμασει τπτ με την τραπεζα σου;

οχι δεν ειχα καταλαβει οτι κλεινει το μαγαζι. θα δοκιμασω σημερα / αυριο. Κατι μου λεει πως δυσκολα να μπορουν να κανουν κατι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...