Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μου επεστρεψαν τελικά τα χρήματα, δεν τα έχω δει στον λογαριασμό μου ακόμα, αλλά μου στείλανε με email το αποδεικτικό κτλπ.

  • Like 1
  • Confused 1
  • Haha 1
  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κι εγώ έκανα την ανοησία να παραγγείλω σε χαμηλή τιμή και μετά να χρειαστεί να ακυρώσω. Περιμένω κι εγώ την επιστροφή χρημάτων αλλά ανησυχώ με αυτά που διαβάζω στο thread. Ευχαριστώ όλους για το update και αν έχω κάτι νεότερο θα ενημερώσω κι εγώ.

  • Like 3
Δημοσ.
1 minute ago, geok82 said:

Κι εγώ έκανα την ανοησία να παραγγείλω σε χαμηλή τιμή και μετά να χρειαστεί να ακυρώσω. Περιμένω κι εγώ την επιστροφή χρημάτων αλλά ανησυχώ με αυτά που διαβάζω στο thread. Ευχαριστώ όλους για το update και αν έχω κάτι νεότερο θα ενημερώσω κι εγώ.

Με το καλό να πάρεις τα χρήματα και πιστεύω θα τα πάρεις. Πίεσε τους όσο μπορείς και υπομονή.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά, να ξεκαθαρίσω εδώ ότι δεν θα αναφερθώ με ό,τι πω σε όσους περιμένουν επιστροφή χρημάτων, προϊόντα κλπ. Εύχομαι να βγάλουν άκρη όσο το δυνατόν νωρίτερα. 

Στο διαταύτα.  Μέχρι πρόσφατα εργαζόμουν σε αποθήκη χονδρικής. Είναι πολύ αστεία τα περισσότερα μηνύματα με εικασίες και σενάρια από ανθρώπους που όχι μόνο δεν ξέρουν πώς λειτουργεί η αγορά, αλλά δεν έχουν διαβάσει καν τους όρους αγοράς στις πλατφόρμες που ψωνίζουν για να καταλάβουν ότι οι 10 έως 30 ημέρες είναι εργασιμες.

Δηλαδή 15 με 45 ημερολογιακές. Τώρα με το Πάσχα που παρήγγειλαν αρκετοί και είχε πολλές αργίες και απεργίες (ναι μια γενική απεργία είναι έγκυρος λόγος να σου πει πήγε μια μέρα πίσω)  είχαν συναινέσει σε 15 με 55 περίπου μέρες αναμονή οι περισσότεροι.  Δύο μήνες δηλαδή. Και οι περισσότεροι ούρλιαζαν από τον πρώτο. 

Στα των τελευταίων ημερών. Είναι ξεκάθαρο ότι για χ,ψ λόγους ο συγκεκριμένος έμπορος δεν θέλει να πουλήσει με προπαραγγελία. Αυτό είναι πολύ ανησυχητικό. Ο πιο αθώος λόγος είναι να τα έσπασε με προμηθευτή και να επανέλθει.

Οι υπόλοιποι λόγοι δεν μπορούν να ειπωθούν και πολύ καθαρά, μιλάμε με ψευδώνυμα όχι ανώνυμα. Ας πούμε ότι οι εκπτώσεις που είχε είναι εξωπραγματικές σε συγκεκριμένα είδη τεχνολογίας και για πολλά μαγαζιά δεν είναι εφικτές, αν πάρεις υπόψη συγκεκριμένες φορολογικές παραμέτρους. 

Από εκεί και πέρα το ότι έχει ανοικτό σάιτ και το ότι ανέβασε τις τιμές για να μην παραγγέλνει κόσμος, δείχνει διάθεση να τακτοποιήσει τα όποια θέματα. Οποιος  έχει παγωμένους λογαριασμούς ή γενικά βαράει κανόνι τα αφήνει εκεί να έχει όσο λιγότερες οφειλές. Και μετά πάει Φίτζι που γράφτηκε ή όπου αλλού.

Σε κάθε περίπτωση, προφανώς δε θα συστηνα σε κανένα να ψωνίσει ούτε τα άμεσα διαθέσιμα μέχρι να γίνει απολύτως γνωστό το τι έγινε. 

Και ακόμα και να εξοφλήσει τους πάντες και να βάρεσε απλά κανόνι ο προμηθευτής του ξέρω γω, νομίζω ότι φαίνεται πλέον πως αυτό το μοντέλο εμπορίου με τις προπαραγγελίες,  σε συνδυασμό με το έχω τους ελάχιστους υπαλλήλους για να μην τρώω μηνύσεις στην εξυπηρέτηση, δεν μπορεί να πάει πολύ μακριά. 

Τουλάχιστον ο πολύς κόσμος θα ξέρει τους κινδύνους που έχει το ψωνίζω για δύο μήνες μετά με βάση ένα απόθεμα κατά προσέγγιση και περιμενοντας ένα πακέτο που πάει βόλτα χώρες για λόγους που δεν λέμε.

Επεξ/σία από tzavardin
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, xartemporas είπε

Μου επεστρεψαν τελικά τα χρήματα, δεν τα έχω δει στον λογαριασμό μου ακόμα, αλλά μου στείλανε με email το αποδεικτικό κτλπ.

Πόσες μέρες περίμενες;

Δημοσ.

Αυθημερόν. Επαιξε ρόλο ότι έστειλα εκεί τον γνωστό μου.Βεβαια περιμένω να δω τα χρήματα στον λογαριασμό μ, λογικά σε κάνα δύο εργάσιμες.

  • Moderators
Δημοσ.
4 hours ago, tzavardin said:

 

Στο διαταύτα.  Μέχρι πρόσφατα εργαζόμουν σε αποθήκη χονδρικής. Είναι πολύ αστεία τα περισσότερα μηνύματα με εικασίες και σενάρια από ανθρώπους που όχι μόνο δεν ξέρουν πώς λειτουργεί η αγορά, αλλά δεν έχουν διαβάσει καν τους όρους αγοράς στις πλατφόρμες που ψωνίζουν για να καταλάβουν ότι οι 10 έως 30 ημέρες είναι εργασιμες.

Δηλαδή 15 με 45 ημερολογιακές. Τώρα με το Πάσχα που παρήγγειλαν αρκετοί και είχε πολλές αργίες και απεργίες (ναι μια γενική απεργία είναι έγκυρος λόγος να σου πει πήγε μια μέρα πίσω)  είχαν συναινέσει σε 15 με 55 περίπου μέρες αναμονή οι περισσότεροι.  Δύο μήνες δηλαδή. Και οι περισσότεροι ούρλιαζαν από τον πρώτο. 

 

Συμφωνώ με όσα λες, ωστόσο αυτό δεν ισχύει με τις ημέρες. Στο επιβεβαιωτικό email είχε με τεράστια κόκκινη γραμματοσειρά το πότε περίπου αναμένεται να παραλάβω και ήταν στο χρονικό περιθώριο των ημερών που έγραφε στο προϊόν, όχι των αντίστοιχων εργάσιμων. Ωστόσο για να ρωτήσω τι γίνεται εγώ προσωπικά περίμενα 45 ημερολογιακές όπως ακριβώς το λες. Πλέον συμπληρώνουμε 2 μήνες και ακόμα δεν έχω λάβει κάποια απάντηση σχετικά με τα χρήματά μου, συνεπώς πέρασα στην επόμενη κίνηση της αμφισβήτησης συναλλαγής. Θα ακολουθήσουν και άλλες μπας και βγει κάποια άκρη...

Καταλαβαίνω απόλυτα πώς δουλεύουν αυτά τα μαγαζάκια, ωστόσο ένα τηλεφώνημα του τύπου "ξέρετε κάτι; θα παραλάβουμε σε 400 εργάσιμες τελικά, το θέλετε ή όχι;" δεν θα έβλαπτε...

Και για να αντιπαραβάλουμε κάποια πράγματα, παράγγειλα άλλη μητρική από έταιρο bestpricoμάγαζο, κατόπιν παραγγελίας σε 4-10 ημέρες και έλαβα λίγες ώρες μετά τηλεφώνημα ότι αναμένεται να παραλάβουν περίπου σε 13 ημέρες (όχι εργάσιμες) και αν είμαι εντάξει με αυτό. Αυτή είναι σωστή αντιμετώπιση και όχι αυτή που διαδραματίζεται με το κατάστημα του τίτλου εδώ και μήνες.

  • Like 7
  • Thanks 2
Δημοσ.
43 minutes ago, GeorgeMan said:

Συμφωνώ με όσα λες, ωστόσο αυτό δεν ισχύει με τις ημέρες. Στο επιβεβαιωτικό email είχε με τεράστια κόκκινη γραμματοσειρά το πότε περίπου αναμένεται να παραλάβω και ήταν στο χρονικό περιθώριο των ημερών που έγραφε στο προϊόν, όχι των αντίστοιχων εργάσιμων. Ωστόσο για να ρωτήσω τι γίνεται εγώ προσωπικά περίμενα 45 ημερολογιακές όπως ακριβώς το λες. Πλέον συμπληρώνουμε 2 μήνες και ακόμα δεν έχω λάβει κάποια απάντηση σχετικά με τα χρήματά μου, συνεπώς πέρασα στην επόμενη κίνηση της αμφισβήτησης συναλλαγής. Θα ακολουθήσουν και άλλες μπας και βγει κάποια άκρη...

Καταλαβαίνω απόλυτα πώς δουλεύουν αυτά τα μαγαζάκια, ωστόσο ένα τηλεφώνημα του τύπου "ξέρετε κάτι; θα παραλάβουμε σε 400 εργάσιμες τελικά, το θέλετε ή όχι;" δεν θα έβλαπτε...

Και για να αντιπαραβάλουμε κάποια πράγματα, παράγγειλα άλλη μητρική από έταιρο bestpricoμάγαζο, κατόπιν παραγγελίας σε 4-10 ημέρες και έλαβα λίγες ώρες μετά τηλεφώνημα ότι αναμένεται να παραλάβουν περίπου σε 13 ημέρες (όχι εργάσιμες) και αν είμαι εντάξει με αυτό. Αυτή είναι σωστή αντιμετώπιση και όχι αυτή που διαδραματίζεται με το κατάστημα του τίτλου εδώ και μήνες.

Κατά πάσα πιθανότητα, ούτε σε 400 μέρες θα παραλάβεις.

Εικάζω ότι προσπαθούσε να ακολουθήσει την κανονικότητα του όσο παλαιώνουν τα προϊόντα, τόσο πέφτουν οι τιμές, οπότε μάζευε παραγγελίες για πχ 500 κινητά, πήγαινε στον προμηθευτή, του έλεγε θέλω μετά από 1-2 μήνες σε αυτή την τιμή τόση ποσότητα (μεγαλύτερη από τα τυπικά μικρά και όλη μαζεμένη) και ο προμηθευτής του τα έφερνε. Πλέον, επειδή οι τιμές είναι αρκετά περίεργες (παρακολουθώ κινητά εδώ και 2 μήνες και έπεσαν λίγο, μετά πήραν την ανιούσα), πιθανότατα δεν μπορεί να το κάνει ή τα χάλασε με τον προμηθευτή (όπως προαναφέρθηκε) και ψάχνει να βγάλει άκρη. Όντως το χ8,1 στις τιμές δείχνει απέλπιδα προσπάθεια να τα σταματήσει τις νέες παραγγελίες μέχρι να μπορέσει (αν) να γυρίσει στο πρότερο μοντέλο του.

Προσωπικά δεν παρήγγειλα, γιατί όταν ήταν να δώσω παραγγελία, με καθυστέρησαν εξωγενείς παράγοντες για 1-2 ημέρες και ανέβηκε η τιμή, οπότε περιμένω να επιστρέψει σε πιο νορμαλ επίπεδα. Οψόμεθα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, csontheline είπε

Κατά πάσα πιθανότητα, ούτε σε 400 μέρες θα παραλάβεις.

Εικάζω ότι προσπαθούσε να ακολουθήσει την κανονικότητα του όσο παλαιώνουν τα προϊόντα, τόσο πέφτουν οι τιμές, οπότε μάζευε παραγγελίες για πχ 500 κινητά, πήγαινε στον προμηθευτή, του έλεγε θέλω μετά από 1-2 μήνες σε αυτή την τιμή τόση ποσότητα (μεγαλύτερη από τα τυπικά μικρά και όλη μαζεμένη) και ο προμηθευτής του τα έφερνε. Πλέον, επειδή οι τιμές είναι αρκετά περίεργες (παρακολουθώ κινητά εδώ και 2 μήνες και έπεσαν λίγο, μετά πήραν την ανιούσα), πιθανότατα δεν μπορεί να το κάνει ή τα χάλασε με τον προμηθευτή (όπως προαναφέρθηκε) και ψάχνει να βγάλει άκρη. Όντως το χ8,1 στις τιμές δείχνει απέλπιδα προσπάθεια να τα σταματήσει τις νέες παραγγελίες μέχρι να μπορέσει (αν) να γυρίσει στο πρότερο μοντέλο του.

Προσωπικά δεν παρήγγειλα, γιατί όταν ήταν να δώσω παραγγελία, με καθυστέρησαν εξωγενείς παράγοντες για 1-2 ημέρες και ανέβηκε η τιμή, οπότε περιμένω να επιστρέψει σε πιο νορμαλ επίπεδα. Οψόμεθα...

Οι τιμές που είχε το συγκεκριμένο κατάστημα ήταν εκτός πραγματικότητας. Δεν υπήρχε περίπτωση ούτε μία στο μύριο να έβρισκε τα προϊόντα σε τόσε χαμηλές τιμές. Στις πωλήσεις που έκανε έμπαινε μέσα και είχε ζημιά. 

Παρόλα αυτά έψαξα και βρήκα τις δηλώσεις που κάνει κάθε χρόνο και από το 2021 στο 2022 πενταπλασίασε τον τζίρο του δλδ όταν άρχισε να κάνει αυτήν την τακτική.

Άρα είναι ξεκάθαρο ότι ήθελε να μαζέψει ρευστό για κάποιον λόγο

Επεξ/σία από kyr123
  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, GeorgeMan είπε

Συμφωνώ με όσα λες, ωστόσο αυτό δεν ισχύει με τις ημέρες. Στο επιβεβαιωτικό email είχε με τεράστια κόκκινη γραμματοσειρά το πότε περίπου αναμένεται να παραλάβω και ήταν στο χρονικό περιθώριο των ημερών που έγραφε στο προϊόν, όχι των αντίστοιχων εργάσιμων. Ωστόσο για να ρωτήσω τι γίνεται εγώ προσωπικά περίμενα 45 ημερολογιακές όπως ακριβώς το λες. Πλέον συμπληρώνουμε 2 μήνες και ακόμα δεν έχω λάβει κάποια απάντηση σχετικά με τα χρήματά μου, συνεπώς πέρασα στην επόμενη κίνηση της αμφισβήτησης συναλλαγής. Θα ακολουθήσουν και άλλες μπας και βγει κάποια άκρη...

Καταλαβαίνω απόλυτα πώς δουλεύουν αυτά τα μαγαζάκια, ωστόσο ένα τηλεφώνημα του τύπου "ξέρετε κάτι; θα παραλάβουμε σε 400 εργάσιμες τελικά, το θέλετε ή όχι;" δεν θα έβλαπτε...

Και για να αντιπαραβάλουμε κάποια πράγματα, παράγγειλα άλλη μητρική από έταιρο bestpricoμάγαζο, κατόπιν παραγγελίας σε 4-10 ημέρες και έλαβα λίγες ώρες μετά τηλεφώνημα ότι αναμένεται να παραλάβουν περίπου σε 13 ημέρες (όχι εργάσιμες) και αν είμαι εντάξει με αυτό. Αυτή είναι σωστή αντιμετώπιση και όχι αυτή που διαδραματίζεται με το κατάστημα του τίτλου εδώ και μήνες.

image.png.bbe99b803660eae2c8b3908618358f25.png

Εχεις απολυτο δικιο, οριστε κιολας οτι οταν λενε 15-30 εννοουσαν κανονικες 30 μερες και οχι εργασιμες 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, GeorgeMan είπε

Συμφωνώ με όσα λες, ωστόσο αυτό δεν ισχύει με τις ημέρες. Στο επιβεβαιωτικό email είχε με τεράστια κόκκινη γραμματοσειρά το πότε περίπου αναμένεται να παραλάβω και ήταν στο χρονικό περιθώριο των ημερών που έγραφε στο προϊόν, όχι των αντίστοιχων εργάσιμων. Ωστόσο για να ρωτήσω τι γίνεται εγώ προσωπικά περίμενα 45 ημερολογιακές όπως ακριβώς το λες. Πλέον συμπληρώνουμε 2 μήνες και ακόμα δεν έχω λάβει κάποια απάντηση σχετικά με τα χρήματά μου, συνεπώς πέρασα στην επόμενη κίνηση της αμφισβήτησης συναλλαγής. Θα ακολουθήσουν και άλλες μπας και βγει κάποια άκρη...

Καταλαβαίνω απόλυτα πώς δουλεύουν αυτά τα μαγαζάκια, ωστόσο ένα τηλεφώνημα του τύπου "ξέρετε κάτι; θα παραλάβουμε σε 400 εργάσιμες τελικά, το θέλετε ή όχι;" δεν θα έβλαπτε...

Και για να αντιπαραβάλουμε κάποια πράγματα, παράγγειλα άλλη μητρική από έταιρο bestpricoμάγαζο, κατόπιν παραγγελίας σε 4-10 ημέρες και έλαβα λίγες ώρες μετά τηλεφώνημα ότι αναμένεται να παραλάβουν περίπου σε 13 ημέρες (όχι εργάσιμες) και αν είμαι εντάξει με αυτό. Αυτή είναι σωστή αντιμετώπιση και όχι αυτή που διαδραματίζεται με το κατάστημα του τίτλου εδώ και μήνες.

Εγώ αναφέρομαι στο 10-30 μέρες του bestprice και του scroutz. Το οποίο ισχύει και για το 4-10 και για το 1 με 3. Αυτά σύμφωνα με τους όρους χρήσης τους και από όσο γνωρίζω αν κάποιος κάνει καταγγελίες μπορούν να πάρουν και παράταση κάποιες μέρες από το αντίστοιχο με διαφορες δικαιολογίες οπως φόρτο εργασιας στις μεταφορικές που καθυστέρησαν.  Και παντα οι μεταφορικες δηλωνουν οτι εχουν φπρτο εργασιας από τον κορονοϊό και μετά. Άλλο το τι σας έστειλε, άλλο για το τι είναι καλυμμένος από αυτό που είδατε στην πλατφόρμα.

Αυτό βέβαια δεν αναιρεί ότι θα έπρεπε να μπορούν να έχουν μια έγκυρη εικονα του πότε θα έρθει τι, πράγμα που δεν γίνεται προφανώς γιατί έπαιρνε μεγάλες παραγγελίες όποτε συμπλήρωνε και μόνο. Ή και για άλλους λόγους, ας μην επεκταθούμε, δεν ξέρω και κάτι πραγματικά. Και εννοείται να μην σου στέλνουν ότι τους κατέβει στο μειλ επιβεβαίωσης.

Γενικά συμφωνούμε νομιζω ότι το σύνολο της πρακτικής του μαγαζιού και απολύτως νόμιμο να είναι, που σε αυτά που αφορούν τον καταναλωτή άμεσα κατά βάση είναι στα χαρτιά ακομα και οριακά, δεν πάει μακριά, όπως ξαναείπα.

Η ανύπαρκτη εξυπηρέτηση πελατών λόγω έλλειψης υπαλλήλων για να βγαίνουν χαμηλές τιμές είναι ένας από τους λόγους, και πολλοί άλλοι. 

 

Επεξ/σία από tzavardin
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρέπει να βγήκε εκτός ......  απόδειξη  δια αλληλογραφίας ......!!

Επεξ/σία από vasi

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...