Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα JMC Tech


Annaa_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίδες για την ιστορία εχτές παρέλαβα κάρτα γραφικών μετά απο 58 μέρες αγωνίας 😁

Τιμολόγιο κόπηκε κανονικά και φαίνεται και στο MyData (δεν υπήρχε στο κουτί αλλά μου το έστειλα άμεσα ηλεκτρονικά όταν το ζήτησα).

Επίσης, σε τηλεφωνική επικοινωνία πριν το Πάσχα, όταν και πλησίαζε η μέρα υποτιθέμενης παράδοσης, μου είπανε ότι πάει για μετά το Πάσχα και κατάλαβα ότι πάμε για 45 μέρες και βάλε.

Σε μετέπειτα επικοινωνία μου είπαν ότι θα παραλάβουν τις επόμενες μέρες και όντως μου την έστειλαν μια βδομάδα μετά.

Γενικά πάντως βλέπω ότι έχει ξεφυγει το πράγμα και θέλει προσοχή από τη στιγμή που πλέον ο ένας μήνας γίνεται δύο+ και δεν επιστρέφονται άμεσα τα λεφτά σε οποιον το ζητήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

35 λεπτά πριν, kyr123 είπε

Κάποιος φίλος εδώ σε προηγούμενο σχόλιο είπε κάτι πολύ έξυπνο και σοβορά για το τι μπορεί να κάνει ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης.

Ο φίλος είπε ότι ο φαιρόμενος ιδιοκτήτης πιθανών μαζέυει τεράστια χρηματικά ποσά από τους πελάτες του για μεγάλο χρονικό διάστημα αφού προπληρώνετε από τις παραγγελίες και σου λέει 30+ ημέρες για την παράδοση,τα παίζει στα crypto ή μετοχές και όταν έχουν περάσει η 30-40 ημέρες θα σου επιστρέψει τα χρήματα(μπορεί και όχι) και στο μεσοδιάστημα έβγαλε κέρδος. 

ΠΧ: Πελάτης αγοράζει 700ε iphone 15,τα παίρνει αυτός τα παίζει,τα 700 έχουν γίνει 1000 εάν έχουν ανέβει τα κρύπτο ή μετοχές,σου επιστρέφει τα 700 ότι και καλά ο προμηθευτής δεν έχει το προϊόν και αυτός έχει μείνει με κέρδος 300ε από το πουθενά με δικά σου χρήματα. Και μπορεί έτσι για το γαμώτο να διεκπεραιώνει και 5-10 παραγγελίες για να θολώσει τα νερά.

Εάν κρίνουμε ότι μόνο από το Skroutz έχει 1000+ παραγγελίες ανά μήνα...Κάντε τα μαθηματικά και βγάλτε το ποσό.

Τόσα έχουν δει τα μάτια μας

Αν κανει κατι τετοιο τοτε αυτος ειναι μεγαλυτερο κοροιδο απο αυτους που αγοραζουν απο το καταστημα του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, sakis han είπε

Αν κανει κατι τετοιο τοτε αυτος ειναι μεγαλυτερο κοροιδο απο αυτους που αγοραζουν απο το καταστημα του

Ακραίο μου φαίνεται αλλά να καθόλου απίθανο με αυτά που ακούμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, ik0nstant1nos είπε

Καλημέρα σας, με αφορμή το σχόλιο που έκανε ο φίλος πιο πάνω....ότι έπρεπε να προσέχουμε και ότι δεν καταλαβαίνει γιατί ασχοληθήκαμε. 

Προσωπικά είχα κάνει αγορές από το συγκεκριμένο κατάστημα και μέχρι πρότινος δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Ούτε στην επικοινωνία, ούτε στη παράδοση. Όταν το παρακολούθησα να ρίχνει τις τιμές κινητών 6μηνου σε ποσοστό μέχρι και 30%   (Το iphone 15 έφτασε να πωλείται 580 ευρώ) ψυλλιάστηκα φυσικά ότι ακολουθεί ένα συγκεκριμένο τρόπο παραγγελίας βασισμένος στη τεράστια καθυστέρηση παράδοσης και όλες τις ενέργειες που μπορεί να κάνει ενδιάμεσα. Παρακολούθησα για πάνω από ένα μήνα το γράφημα τιμής και σύμφωνα με τις αξιολογήσεις η καθυστέρηση ήταν πάντα πάνω από τον χρόνο που είχαν υποσχεθεί αλλά πάντα είτε παρέδιδαν τελικά την συσκευή, είτε γύριζαν τα χρήματα πίσω. Μίλησα επιπλέον με ιδιοκτήτη eshop ο οποίος μου περιέγραψε την θεωρία του για την συγκεκριμένη λειτουργία αλλά επέμενε πως δεν τρώει λεφτά στον κόσμο. Όταν είδα λοιπόν πως η συσκευή που ήθελα βρέθηκε σε ιστορικό χαμηλό (που είχε πιάσει και στο παρελθόν πριν ξανανέβει) έκανα την παραγγελία αφού δεν βιαζόμουν την συσκευή και η διαφορά με τα υπόλοιπα καταστήματα ήταν πάνω από 200 ευρώ. Προφανώς με τις πληροφορίες που είχα εκείνη τη στιγμή και την καταναλωτική ίσως αφέλεια πως μπορείς σε αυτή την αγορά να επωφεληθείς μια φορά για κάτι (έστω οπλίζοντας την υπομονή σου) και να μην πληρώσεις υπεραξία όπως συμβαίνει συνήθως.  Μέχρι το Πάσχα το κατάστημα είχε τηλεφωνική επικοινωνία, έπειτα όπως γράφουν και πολλοί φίλοι εδώ ...καθυστέρησε να παραδώσει το προϊόν , προφανώς ζήτησα τα χρήματα πίσω και προφανώς δεν τα πήρα. 

Μίλησα με το bestprice το οποίο διαμεσολάβησε για να επικοινωνήσω μαζί τους χωρίς βέβαια κάποια ανταπόκριση. Σήμερα είδα πως έχουν αφαιρεθεί σχεδόν όλα τα κινητά πλην ενός από τον ιστότοπο τους. Υπάρχουν ακόμα μέσα στο bestprice κάποια προϊόντα από αυτό το κατάστημα (κάτι κουτιά, κάτι μελάνια κλπ). Οπότε θεωρητικά δεν τους έχει πετάξει έξω και δεν είμαι βεβαίως, αν έχουν αποσύρει μόνοι τους τις καταχωρήσεις εκεί.  Πλέον δεν απαντάνε και στις αξιολογήσεις. Το site λειτουργεί κανονικά μέχρι και πριν 10 λεπτά. Όποιος έχει πληροφορίες αν το μαγαζί χρεοκόπησε, αν ο τύπος έφυγε για την Αργεντινή ή αν προσπαθεί να αναδιοργανωθεί (είδα πως άλλαξε τις τιμές) ας μας ενημερώσει. Την αλληλεγγύη μου σε όσους έχουν την ίδια αγωνία με μένα και όσοι μας κράζουν που δεν είχαμε την δική τους προνοητικότητα, συμπαθάτε μας.  Αν δεν υπήρχαμε εμείς, πως θα ξεχωρίζατε εσείς.

Χωρις να αναφερεις ημερομηνιες ειναι σαν να μιλαμε στον αερα.Εχω κανει και εγω 3 παρραγελιες απο το συγκεκριμενο καταστημα,μια της ταξης των 32€,μια στα 67€ και μια στα 60€.Το πρωτο προιον δεν υπηρχε πουθενα και το παραγγειλα απο εκει αναγκαστικα,το δευτερο ηταν κατα 20€ φθηνοτερο και το τριτο γιατι μου ειχε δωσει 30€ δωροκαρτα γιατι ειχα φαει ακυρωση στον μηνα για αλλη παραγγελια.Την πρωτη την παρελαβα σχεδον φυσιολογικα,3-4 μερες μετα το 30ημερο.Την δευτερη και την τριτη παραγγελια με συνεχομενα τηλεφωνα και emails με απειλες για καταγγελιες και τετοια.Παρελαβα σχεδον 45-50 μερες μετα την παραγγελια,εκει ειπα οτι δεν θα ξανα ασχοληθω με τον συγκεκριμενο κυριο,ας εχει και μιση τιμη το προιον που θελω αφου ξερω οτι δεν θα το παραλαβω ποτε.Τις παραγγελιες τις εκανα λιγο μετα τα Χριστουγεννα οπου εκεινο το διαστημα οντως παρεδιδε παραγγελιες,εστω και με μεγαλη καθυστερηση.

Τωρα οπου και να διαβασεις βλεπειθς για παραγγελιες 2 μηνων που δεν εχουν αποσταλει ακομα,για χρηματα που δεν εχουν επιστραφει 1 μηνα απο την ημερομηνια ακυρωσης και τηλεφωνα που δεν σηκωνουν ποτε.Τι να πω στο παλικαρι που γραφει οτι παρολα αυτα θα παραγγειλει απο εκει και με τιμολογιο κιολας?Γραφεις για συσκευη με διαφορα τιμης 200€,μπορεις να μου γραψεις ποση ειναι η τιμη που το εχουν οι αλλοι?Γιατι αν μιλαμε για iphone που κανει κανενα 1,5 χιλιαρικο,δεν νομιζω οτι εχει αξια να ασχοληθει καποιος παραπανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, και εγώ αγόραζα συχνά από το συγκεκριμένο κατάστημα και δεν είχα ποτέ κανένα θέμα μέχρι τώρα. Έχω πάρει τη cpu του υπολογιστή μου (το 2020) και άλλα κομμάτια, ακόμη και το κινητό μου πριν λίγους μήνες (Νοέμβρη του 2023). Πρόσφατα παρήγγειλα μια κάρτα γραφικών η οποία δεν έφτασε ποτέ και ακύρωσα την παραγγελία. 1.5 μήνα μετά την ακύρωση δεν έχω λάβει ούτε ένα ευρώ.

Έλαβα το γνωστό αυτοματοποιημένο email περί επιστροφής χρημάτων. Μίλησα με την εθνική και με ενημέρωσαν πως δεν έχει γίνει καμιά ενέργεια επιστροφής χρημάτων. Έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και αμφισβήτη της συναλλαγής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, stelioshah said:

Έλαβα το γνωστό αυτοματοποιημένο email περί επιστροφής χρημάτων. Μίλησα με την εθνική και με ενημέρωσαν πως δεν έχει γίνει καμιά ενέργεια επιστροφής χρημάτων. Έκανα καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και αμφισβήτη της συναλλαγής.

Γνωρίζεις φίλε μου αν υπάρχει χρονικό όριο στη διαδικασία αμφισβήτησης μιας συναλλαγής? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, ik0nstant1nos είπε

Γνωρίζεις φίλε μου αν υπάρχει χρονικό όριο στη διαδικασία αμφισβήτησης μιας συναλλαγής? 

Όχι φίλε δυστυχώς δεν γνωρίζω.. Και σε εμένα πρώτη φορά συμβαίνει κάτι τέτοιο. Ο συνήγορος πάντως μπορεί να εξετάσει υποθέσεις μέχρι και ενός έτους πριν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ik0nstant1nos είπε

Γνωρίζεις φίλε μου αν υπάρχει χρονικό όριο στη διαδικασία αμφισβήτησης μιας συναλλαγής? 

ΕΘΝΙΚΗ
 

Σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε σε αμφισβήτηση συναλλαγής, με τους εξής τρόπους:

  • Μέσω της υπηρεσίας Digital Banking.
  • Μέσω της φόρμας επικοινωνίας,
  • Τηλεφωνικά, καλώντας στο 2104848484. 
 
Σημειώνουμε ότι η αμφισβήτηση συναλλαγών μπορεί να καταχωρηθεί μόνο για συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί σε έμπορο και είναι εκκαθαρισμένες και εφόσον έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι και πριν από 13 μήνες.
 
 Στη συνέχεια, εφόσον επιλέξετε τον τρόπο επικοινωνίας μέσω φόρμας, θα χρειαστεί να μας αναφέρετε:
  • αριθμό κάρτα
  • ημερομηνία συναλλαγής
  • ποσό συναλλαγής
  • επωνυμία εμπόρου
Επιπλέον, θα πρέπει απαραιτήτως να μας δηλώσετε έναν από τους παρακάτω λόγους αμφισβήτησης:
  • Αφορά παραγγελία εμπορεύματος όπου έχουν γίνει ενέργειες.
  • Αφορά πάγια εντολή χρέωσης με εκκρεμή αίτηση άρσης.
  • Αφορά παροχή υπηρεσιών όπου έχουν γίνει ενέργειες.
  • Έχω πιστωτικό σημείωμα από την εταιρεία.
  • Η συναλλαγή δεν πραγματοποιήθηκε από μένα/ακύρωσα την κάρτα (παρακαλούμε αναφέρατε και την ακριβή ημερομηνία ακύρωσης της κάρτας σας).
  • Η συναλλαγή πληρώθηκε με διαφορετικό τρόπο.
  • Η συναλλαγή προωθήθηκε με λάθος ποσό.
  • Πραγματοποιήθηκε επιπλέον χρέωση ποσού.
Τέλος, διευκρινίζουμε πως ανάλογα με την αιτιολογία αμφισβήτησης που θα επιλέξετε, θα χρειαστεί να μας προωθήσετε και τα σχετικά παραστατικά που αποδεικνύουν όσα μας αναφέρετε.


Παρακαλούμε μην απαντάτε σε αυτό το email. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επικοινωνήσετε περαιτέρω μαζί μας, συμπληρώστε εκ νέου την ηλεκτρονική Φόρμα Επικοινωνίας, σημειώνοντας τον αριθμό υπόθεσης στο αντίστοιχο πεδίο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Nickfoxjr said:

ΕΘΝΙΚΗ
 

Σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε σε αμφισβήτηση συναλλαγής, με τους εξής τρόπους:

  • Μέσω της υπηρεσίας Digital Banking.
  • Μέσω της φόρμας επικοινωνίας,
  • Τηλεφωνικά, καλώντας στο 2104848484. 
 
Σημειώνουμε ότι η αμφισβήτηση συναλλαγών μπορεί να καταχωρηθεί μόνο για συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί σε έμπορο και είναι εκκαθαρισμένες και εφόσον έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι και πριν από 13 μήνες.
 
 Στη συνέχεια, εφόσον επιλέξετε τον τρόπο επικοινωνίας μέσω φόρμας, θα χρειαστεί να μας αναφέρετε:
  • αριθμό κάρτα
  • ημερομηνία συναλλαγής
  • ποσό συναλλαγής
  • επωνυμία εμπόρου
Επιπλέον, θα πρέπει απαραιτήτως να μας δηλώσετε έναν από τους παρακάτω λόγους αμφισβήτησης:
  • Αφορά παραγγελία εμπορεύματος όπου έχουν γίνει ενέργειες.
  • Αφορά πάγια εντολή χρέωσης με εκκρεμή αίτηση άρσης.
  • Αφορά παροχή υπηρεσιών όπου έχουν γίνει ενέργειες.
  • Έχω πιστωτικό σημείωμα από την εταιρεία.
  • Η συναλλαγή δεν πραγματοποιήθηκε από μένα/ακύρωσα την κάρτα (παρακαλούμε αναφέρατε και την ακριβή ημερομηνία ακύρωσης της κάρτας σας).
  • Η συναλλαγή πληρώθηκε με διαφορετικό τρόπο.
  • Η συναλλαγή προωθήθηκε με λάθος ποσό.
  • Πραγματοποιήθηκε επιπλέον χρέωση ποσού.
Τέλος, διευκρινίζουμε πως ανάλογα με την αιτιολογία αμφισβήτησης που θα επιλέξετε, θα χρειαστεί να μας προωθήσετε και τα σχετικά παραστατικά που αποδεικνύουν όσα μας αναφέρετε.


Παρακαλούμε μην απαντάτε σε αυτό το email. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επικοινωνήσετε περαιτέρω μαζί μας, συμπληρώστε εκ νέου την ηλεκτρονική Φόρμα Επικοινωνίας, σημειώνοντας τον αριθμό υπόθεσης στο αντίστοιχο πεδίο.

Thanx Nick!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έγινε παραγγελία στις 26/04 κάποια parts συνολικής αξίας 236€ περίπου και μετά από φοβερή ταλαιπωρία ώστε να έρθω σε επικοινωνία μαζί τους (διότι δεν απαντάνε ποτέ στα τηλέφωνα) για να προσθέσω απλά ένα καλώδιο το οποίο είχε διαθεσιμότητα 1-3 μέρες... Αφού τα κατάφερα λοιπόν και το προσθέσαμε και αυτό και προπληρώθηκε, σε ένα βράδυ το καλώδιο έγινε "αποστολή σε 10 εργάσιμες". Η παραγγελία κανονικά έφτανε από μέρα σε μέρα σύμφωνα με την ημερομηνία παράδοσης. Αντί να προσθέσουν λοιπόν ακόμη 10 μέρες, πρόσθεσαν περίπου έναν μήνα ακόμη με την νέα ημερομηνία παράδοσης να λέει στις έως 19/06.

Επειδή είναι φανερό πως πλέον κάτι πολύ "ωραίο" μαγειρεύετε για το συγκεκριμένο κατάστημα για όλες αυτές τις αρνητικές κριτικές και σχόλια που μαζεύονται σε διάφορα forums, όπως και εδώ... Θα σας πω τώρα το πιο τρανταχτό παράλογο που συμβαίνει αυτή την στιγμή.

Αφού θα έφτανε η παραγγελία αυτή, ετοιμαζόμουν να κάνω μια ακόμη για κάποιον φίλο.

Ο 7800X3D είχε 308€ σε αυτούς. Σε ένα βράδυ τον πήγανε στα 407€. Αυτή την στιγμή ο 7800X3D έχει 2.620€. Δεν κάνω καμία πλάκα φυσικά, όποιος θέλει μπορεί να τι τσεκάρει και μόνος του. Και αν κάποιος σκεφτεί πως απλά υπάρχει κάποιο "θέμα" στο σύστημα τους, να σας πληροφορίσω πως το ζευγάρι Ram που θα έπαιρνα τον φίλο είχε 127€, σε ένα βράδυ πήγαν 165€ και αυτή την στιγμή, 3 μέρες μετά οι ίδιες μνήμες έχουν 1063€! 

Έχουν ανεβάσει σχεδόν όλα τα προϊόντα τους από 70-150-500€ επάνω...ακόμη και 1000€+ πάνω για κάτι απλό που πριν έκανε 140-200€. Τσεκάρετε τώρα μητρικές, επεξεργαστές και άλλα προϊόντα και θα καταλάβετε.

Δυστυχώς αν συνεχίσω να λέω λεπτομέρειες κάτι θα συμβεί, διότι ήδη έχει διασταυρωθεί πως παρακολουθούνε τις κριτικές που τους κάνουν και χτυπάνε ανάλογα με ψεύτικα προφίλ και ανάλογες τακτικές.

Εύχομαι να προλάβω κάποιον άλλον εδώ και να τον "σώσω" όπως επίσης εύχομαι να μην χαθεί ότι ήδη έχω πάρει για τον φίλο διότι με βλέπω να πηγαίνω Καρπενήσι.

Κρίμα για όλα αυτά διότι πέρσι πήρα από το συγκεκριμένο κατάστημα και όλα ήταν άψογα αλλά γνωστή τακτική και αυτή πλέον όπως έκανε και ο kinitakias.gr στο παρελθόν. Μια περίοδο άψογος και τον επόμενο χρόνο άφαντος παντού στις προσπάθειες επικοινωνίας όπως και γενικότερα με πρόστιμο να τρέχει και αυτός για διακοπές στα Νησιά Φερόε...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυστυχως πλεον πολλα τα καταστηματα που εχουν "κλεισει" με λιγο αποτομο τροπο. και ακομα πιο δυστυχως για τους καταναλωτες που εχουν χασει χρηματα και τρεχουν να τα παρουν απο τραπεζες κτλ.

Προσωπικα μιλωντας για οτιδηποτε ξεπερναει μια χ αξια η επιλογη ειναι να παω να το παρω κατευθειαν. εναλλακτικα αν και δεν το εχω κανει θα ηταν η αντικαταβολη σε οσα την υποστηριζουν. το ξερω οτι οταν εισαι επαρχια δεν βοηθαει αυτο αλλα πολλα ατομα εχουν χασει μεγαλα ποσα. 1000-1500 ευρω. αν δεν υπαρχει ετοιμοπαραδοτο τοτε απλα παω σε αλλο καταστημα εκτος αν μπορει να μου το φερει χωρις να το προπληρωσω. εχω προπληρωσει αλλα μεχρι το ποσο των 50-60 ευρω που και να το χασω οκ δεν θα καταστραφει ο κοσμος.

το να φαει προστιμο εμενα δεν μου λεει κατι.το κρατος θα το εισπραξει και ο καταναλωτης θα εχει χασει τα χρηματα του. και οπως με αλλα καταστηματα 5 μερες μετα ειναι παλι ανοιχτα με αλλο αφμ με αλλο ονομα με αλλο email κτλ.

  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αυτή τη στιγμή οι τιμές στο site και ειδικά στο hardware είναι εξωπραγματικά υψηλές σαν να μη θέλει να πουλήσει και απλά να παραμείνει το site ενεργό 

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλη εχει παραγγειλει εδω και 2 μηνες ενα iPhone Pro Max 256 στα 1000ε και εχει πληρωσει μεσω τραπεζης..
της ειχαν πει οτι θα καθυστερησει.. αλλα το τραβηξαν αρκετα.. μου ειπε οτι ακυρωσε και περιμενε επιστροφη χρηματων.
Οταν μου το ειχε πει κοιταξα τις τιμες μερικων ναυαρχιδων να παιζουν χοντρικα 150ε κατω απο αλλα Σκρουτζομαγαζα ..
μου περασε μια απο το μυαλο μηπως μαζευουν ετσι χρημα και μπορει να εξαφανιστουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dj_aggelos είπε

Πάντως αυτή τη στιγμή οι τιμές στο site και ειδικά στο hardware είναι εξωπραγματικά υψηλές σαν να μη θέλει να πουλήσει και απλά να παραμείνει το site ενεργό 

Έρχεται η πιστόλα... Κρίμα στους χιλιάδες που θα χάσουν τα χρήματα τους... Αλλά μυαλό δεν βάζετε

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/5/2024 στις 2:56 ΜΜ, Nickfoxjr είπε

Με κάλεσαν από το jmc tech αλλά δεν μου ειπαν κάτι καινούργιο.

 

Περιμενε 14 ημέρες για την επιστροφή. 

Είσαι, νομίζω, η μόνη περίπτωση πρόσφατης (μετά το Πάσχα) επιτυχούς επικοινωνίας με το κατάστημα. 21 Μαΐου σε πήραν; Είχες κάνει αίτημα να σε πάρουν; Έχεις ξαναμιλήσει έκτοτε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...