Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 hours ago, ChristosG82 said:

Οσες φορές πήρα τηλέφωνο, μου είπαν πως καθυστερεί η διαδικασία, από 20 ημέρα έως 60+.

Εγώ μέχρι τώρα δεν μου έτυχε τίποτα, ότι θέμα και να είχα, ένα τηλέφωνο στο κατάστημα και λυνόταν το θέμα, είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει, αν και από το συγκεκριμένο κατάστημα έχω ξανά αγοράσει άλλες 3-4 φορές, με τελευταία φορά αρχές του χρόνου, και μου ήρθε κανονικά.

Πρώτη φορά κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής, και επειδή δεν ξέρω για την αμφισβήτηση περιμένω πως και πως την απάντηση, αλλά μέχρι τότε τους Στέλνω και ένα επιπλέον email μέρα παρά μέρα, έκανα 2 καταγγελίες και τους τις έστειλα για αν χρειάζονται, όπως και κάποια άλλα. 

Το αίτημα τελευταία φορά που πήρα τηλέφωνο, δεν είχε γίνει ακόμα, μου είπαν πως έχουν πάρει τα email, αλλά είναι με σειρά προτεραιότητας, και φοβάμαι μήπως είναι πολλές , και εκεί φάμε κανένα άκυρο, αλλά δεν θα πρέπει να το δικαιολογήσουν?

Αν έκανες αμφισβήτηση μην αγχώνεσαι θα τα πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Αν είναι μεγάλο ποσό μπορεί να αργήσει να συμβεί αυτό βέβαια αλλά θα τα πάρεις, είναι ανάλογα και με την τράπεζα.

Εμένα η eurobank όταν είχα κάνει λόγω ότι μου είχαν χακαρει την κάρτα και έκαναν αγορές σε σαιτ μου τα επέστρεψε μέσα σε ένα μήνα αλλά δεν ξεπερνούσε το ποσό τα 200ε.

9 hours ago, Havik said:

Η τιμή δεν είναι πάντα ένδειξη, αν είχε κανονικές τιμές ή ελάχιστα χαμηλότερες τώρα δεν θα υπήρχε αυτό σαν επιχείρημά και αυτός θα έφευγε με πιο γεμάτες τσέπες.

Για τον τρόπο πληρωμής συμφωνώ, τουλάχιστον από μεριάς μου ήταν βλακεία, αν είχα δοκιμάσει pp ή αντικαταβολή και δεν με άφηνε να προχωρήσω τότε θα το καταλάβαινα αμέσως, το ότι λειτουργούσε πάνω από 4-5 χρόνια αν δεν κάνω λάθος,  ότι οι αρνητικές ήταν κυρίως για μεγάλους χρόνους παράδοσης ή ακυρωμένες μεν παραγγελίες αλλά επέστρεφαν τα χρήματα αυτό με έκανε να επαναπαυτώ... όμως η δική μου κακή κρίση δεν είναι άλλοθι για αυτόν και στην τελική υπάρχουν νόμοι (λέμε και κάνα αστείο).

Το ζουμί είναι αυτό που λες στο τέλος, επειδή ξέρουμε όλοι μας σε τι χώρα ζούμε και δεν υπάρχουν νόμοι να μας προστατευουν, τότε ακριβώς γι' αυτό πρέπει να φυλαγομαστε ακόμα περισσότερο και ας πληρώσουμε 100ε παραπάνω σε ένα προϊόν γιατί όταν συμβεί η στραβή το δίκιο μας δυστυχώς δεν θα το βρούμε...

Είναι λυπηρό αυτό που λέω αλλά είναι η πραγματικότητα. 

  • Thanks 1
  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Οι επιστροφές αργούν. Σίγουρα 60 μέρες. Το ξέρω από εμπειρία γνωστών μου. Αλλά λογικά όσοι αγοράσατε με κάρτες θα τα πάρετε πίσω. Λίγο υπομονή.

  • Thanks 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Αν έκανες αμφισβήτηση μην αγχώνεσαι θα τα πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Αν είναι μεγάλο ποσό μπορεί να αργήσει να συμβεί αυτό βέβαια αλλά θα τα πάρεις, είναι ανάλογα και με την τράπεζα.

Εμένα η eurobank όταν είχα κάνει λόγω ότι μου είχαν χακαρει την κάρτα και έκαναν αγορές σε σαιτ μου τα επέστρεψε μέσα σε ένα μήνα αλλά δεν ξεπερνούσε το ποσό τα 200ε.

Το ζουμί είναι αυτό που λες στο τέλος, επειδή ξέρουμε όλοι μας σε τι χώρα ζούμε και δεν υπάρχουν νόμοι να μας προστατευουν, τότε ακριβώς γι' αυτό πρέπει να φυλαγομαστε ακόμα περισσότερο και ας πληρώσουμε 100ε παραπάνω σε ένα προϊόν γιατί όταν συμβεί η στραβή το δίκιο μας δυστυχώς δεν θα το βρούμε...

Είναι λυπηρό αυτό που λέω αλλά είναι η πραγματικότητα. 

Μακάρι, και εγώ eurobank είμαι, και είναι 512 ευρώ.

Δημοσ.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ!  ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ!  ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ! Its the only way in the Hapateonistan

10 ώρες πριν, Havik είπε

Γιατί υποτίθεται ότι ζούμε σε μια πολιτισμένη δημοκρατική χώρα με νόμους, αν το κατάστημα λειτουργεί είναι ευθύνη των ελεγκτικών μηχανισμών να φροντίσουν να είναι και "εν τάξει

Zουμε ΠΟΥ?

  • Confused 2
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να συνεισφέρω κι εγώ στην ομάδα από την δική μου εμπειρία.

Καταλαβαίνω ότι πολλοί μέσα στην αγωνία τους απευθύνονται σε υπαλλήλους στις τράπεζες για να ενημερωθούν τι μπορεί να γίνει στην περίπτωσή τους. Όπως και σε κάθε επαγγελματικό τομέα, έτσι και στις τράπεζες υπάρχουν και "άσχετοι" υπάλληλοι που μεταφέρουν στον κόσμο τις δικές τους ικασίες για το τι μπορεί να συμβαίνει χωρίς πραγματικά να γνωρίζουν πώς λειτουργεί το σύστημα.

Στην τράπεζα που εργάζομαι εγώ η αμφισβήτηση συναλλαγής -μιλάμε πάντα για συναλλαγές με κάρτες χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες - "απαιτεί" 40 εργάσιμες ημέρες για να διεκπεραιωθεί. Αυτό σημαίνει στην ουσία δύο μήνες καθώς κάθε μήνας έχει 22 εργάσιμες. Οι αμφισβητήσεις συναλλαγών καλύπτονται από τις εκάστοτε εκδότριες εταιρείες των καρτών (VISA/MC). Το συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο υπάρχει, γιατί το πρωτόκολλο ορίζει πως ο εκδότης θα πρέπει να "ακούσει" και τις δύο πλευρές ώστε να κρίνει αν ο αμφισβητών πελάτης έχει δίκιο. Έτσι στέλνει το σχετικό ερώτημα στον έμπορο και του δίνει εύλογο χρονικό περιθώριο να παρουσιάσει την άποψή του επί του θέματος. Για παράδειγμα αν μια γιαγιά έχει χρέωση στο λογαριασμό της ένα ποσό από AirBnB στην Αγγλία και προχωρήσει σε αμφισβήτηση συναλλαγής, ο εκδότης της κάρτας θα ξεκινήσει επικοινωνία με τον ξενοδόχο και θα ζητήσει παραστατικά που να αποδεικνύουν ότι η γιαγιά διέμεινε εκεί ή εν πάσει περιπτώσει να αιτιολογήσει τη συναλλαγή. Αν δεν προκύψουν στοιχεία που να αποδεινύουν την εμπλοκή της γιαγιάς στο γεγονός, τα χρήματα επιστρέφονται.

Στην εργασιακή μου πορεία δεν έχω συναντήσει αμφισβήτηση συναλλαγής με κάρτα στην οποία να μην έχουν επιστραφεί τα χρήματα πλην μιας περίπτωσης. Αφορούσε άτομο που είχε δεκάδες μικροσυναλλαγές μέσω Google Pay και επρόκειτο για συμμετοχή σε διαδικτυακό τζόγο, όπου του απάντησε η εκδότρια της κάρτας ότι έχει πλαφόν επιστροφής τις 29 ή 49 αν θυμάμαι καλά διαδοχικές συναλλαγές. Βέβαια η συγκεκριμένη περίπτωση ήταν λίγο shady καθώς δεν μπορούσε να αποδειχτεί ότι ο συγκεκριμένος πελάτης δεν είχε ο ίδιος καταχωρήσει την κάρτα στο κινητό του και έπαιζε σαν μανιακός.

Στην προσωπική μου ιστορία, η μόνη "τράπεζα" που δεν μου έχει επιστρέψει χρήματα από αμφισβήτηση συναλλαγών ήταν η Revolut. Αλλά αυτή έτσι κι αλλιώς το ήξερα ότι ήταν "μπακάλικο" όταν είχα ανοίξει την κάρτα (την περίοδο των Capital Controls). Μου ζήτησαν (στο chat, γιατί δεν υπήρχε και άλλος τρόπος επικοινωνίας) να κάνω εγγράφως τις καταγγελίες, τις λάβανε και έκτοτε ούτε φωνή, ούτε ακρόαση. Επειδή οι συναλλαγές ήταν μικρές δεν ξαναασχολήθηκα ( δύο χρεώσεις από κάποια κινέζικα ονόματα που ούτε τα ήξερα από περίπου 35 ευρώ κάθε φορά - προφανώς κάπου διέρρευσε ο αριθμός της κάρτας μου). Η μόνη πρόταση της Revolut ήταν "να διατηρώ *κλειστή* την κάρτα μου όταν δεν τη χρησιμοποιώ"! Σοβαρά τώρα;

Πιο πρόσφατη περίπτωση για μένα ήταν μια αγορά κάρτας γραφικών για συγγενικό μου πρόσωπο από κατάστημα όπου μόλις διαπίστωσα ότι κάτι δεν πάει καλά έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής και μετά από τις 40 εργάσιμες ημέρες τα χρήματα επιστράφηκαν κανονικά (multicopter). Και εκεί το κατάστημα είχε κλείσει και δεν υπήρχαν διαθέσιμα χρήματα πουθενά, αφού είχε παρέμβει το κράτος για τις γνωστές ιστορίες με τον ΦΠΑ. Ωστόσο οι συναλλαγές με κάρτες αποζημιώθηκαν κανονικά από τους εκδότες των καρτών.

 

Επεξ/σία από Polter
  • Like 8
  • Thanks 2
Δημοσ.

Το jmc καταρχήν δεν ήταν απάτη,, στην ουσία αυτό που έκανε ήταν να μαζεύει χρήματα για έναν μήνα πχ μάζεψε μέσα σε ένα μήνα 150.000 ευρώ , με αυτά τα χρήματα πάει και πληρώνει ανάγκες που έχει πχ παγία έξοδα  και αρχίζει με ότι μένει και δίνει και κάποιες παραγγελίες στους προμηθευτές , τον επόμενο μήνα δέχεται παραγγελίες άλλες 150.000 εκεί κλείνει όλες της παραγγελίες του πρώτου μήνα με τα χρήματα του δεύτερου, στην ουσία αυτό το σύστημα δουλεύει μέχρι να αρχίσει ο ανταγωνισμός να εκνευρίζεται και να αρχίζει από στόμα σε στόμα  η αμφισβήτηση,  όσο έρχονται παραγγελίες το σύστημα αυτό δουλεύει αλλά θα σου τύχουν καθυστερήσεις θα σου τύχουν διάφορα οπότε ο κόσμος αρχίζει και το γράφει στα φορούμ με αποτέλεσμα οι παραγγελίες να μειώνονται οι νέες και εκεί αρχίζει σιγά σιγά να σκάει η φούσκα.. και έρχεται το μπαμ....  Στην ουσία έχουν ένα μόνιμο δάνειο άτοκο από τον κοσμο, αυτό μου το κάνουν οι μεταφορικές όταν στέλνω με αντικαταβολή κρατάνε της αντικαταβολες 2 μήνες για πάγια έξοδα και όταν εισπράξουν από τους επόμενους τον δίνουν σε εμένα...

Έχω eshop στα τρόφιμα δεν θα το έκανα ποτέ αυτό ,, σκέφτομαι τους υπαλλήλους να μιλάνε με στόμα που περιμένουν παραγγελίες ότι χειρότερο,,,

 

Επισεις το skoutz γνώριζε και καλό είναι να φεύγετε σιγά σιγά από εκεί το σκουτζ είναι ότι ποιο ακραίο υπάρχει, 

Το μαγαζί τώρα οκ μαγκιά αυτό που έκανε αλλά είναι δύσκολο να σου βγει για μεγάλο χρονικού διαστήμα και εκεί ερχεταου η χρεοκοπία γτ και το περιθώριο κέρδους είναι μικρό 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Cocomel είπε

Το jmc καταρχήν δεν ήταν απάτη,, στην ουσία αυτό που έκανε ήταν να μαζεύει χρήματα για έναν μήνα πχ μάζεψε μέσα σε ένα μήνα 150.000 ευρώ , με αυτά τα χρήματα πάει και πληρώνει ανάγκες που έχει πχ παγία έξοδα  και αρχίζει με ότι μένει και δίνει και κάποιες παραγγελίες στους προμηθευτές , τον επόμενο μήνα δέχεται παραγγελίες άλλες 150.000 εκεί κλείνει όλες της παραγγελίες του πρώτου μήνα με τα χρήματα του δεύτερου, στην ουσία αυτό το σύστημα δουλεύει μέχρι να αρχίσει ο ανταγωνισμός να εκνευρίζεται και να αρχίζει από στόμα σε στόμα  η αμφισβήτηση,  όσο έρχονται παραγγελίες το σύστημα αυτό δουλεύει αλλά θα σου τύχουν καθυστερήσεις θα σου τύχουν διάφορα οπότε ο κόσμος αρχίζει και το γράφει στα φορούμ με αποτέλεσμα οι παραγγελίες να μειώνονται οι νέες και εκεί αρχίζει σιγά σιγά να σκάει η φούσκα.. και έρχεται το μπαμ....  Στην ουσία έχουν ένα μόνιμο δάνειο άτοκο από τον κοσμο, αυτό μου το κάνουν οι μεταφορικές όταν στέλνω με αντικαταβολή κρατάνε της αντικαταβολες 2 μήνες για πάγια έξοδα και όταν εισπράξουν από τους επόμενους τον δίνουν σε εμένα...

Έχω eshop στα τρόφιμα δεν θα το έκανα ποτέ αυτό ,, σκέφτομαι τους υπαλλήλους να μιλάνε με στόμα που περιμένουν παραγγελίες ότι χειρότερο,,,

 

Επισεις το skoutz γνώριζε και καλό είναι να φεύγετε σιγά σιγά από εκεί το σκουτζ είναι ότι ποιο ακραίο υπάρχει, 

Το μαγαζί τώρα οκ μαγκιά αυτό που έκανε αλλά είναι δύσκολο να σου βγει για μεγάλο χρονικού διαστήμα και εκεί ερχεταου η χρεοκοπία γτ και το περιθώριο κέρδους είναι μικρό 

Εμπόριο πάντως δεν ήταν ,πυραμίδα Πόνζι ναι.  

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, Cocomel said:

Το jmc καταρχήν δεν ήταν απάτη,, στην ουσία αυτό που έκανε ήταν να μαζεύει χρήματα για έναν μήνα πχ μάζεψε μέσα σε ένα μήνα 150.000 ευρώ , με αυτά τα χρήματα πάει και πληρώνει ανάγκες που έχει πχ παγία έξοδα  και αρχίζει με ότι μένει και δίνει και κάποιες παραγγελίες στους προμηθευτές , τον επόμενο μήνα δέχεται παραγγελίες άλλες 150.000 εκεί κλείνει όλες της παραγγελίες του πρώτου μήνα με τα χρήματα του δεύτερου, στην ουσία αυτό το σύστημα δουλεύει μέχρι να αρχίσει ο ανταγωνισμός να εκνευρίζεται και να αρχίζει από στόμα σε στόμα  η αμφισβήτηση,  όσο έρχονται παραγγελίες το σύστημα αυτό δουλεύει αλλά θα σου τύχουν καθυστερήσεις θα σου τύχουν διάφορα οπότε ο κόσμος αρχίζει και το γράφει στα φορούμ με αποτέλεσμα οι παραγγελίες να μειώνονται οι νέες και εκεί αρχίζει σιγά σιγά να σκάει η φούσκα.. και έρχεται το μπαμ....  Στην ουσία έχουν ένα μόνιμο δάνειο άτοκο από τον κοσμο, αυτό μου το κάνουν οι μεταφορικές όταν στέλνω με αντικαταβολή κρατάνε της αντικαταβολες 2 μήνες για πάγια έξοδα και όταν εισπράξουν από τους επόμενους τον δίνουν σε εμένα...

Έχω eshop στα τρόφιμα δεν θα το έκανα ποτέ αυτό ,, σκέφτομαι τους υπαλλήλους να μιλάνε με στόμα που περιμένουν παραγγελίες ότι χειρότερο,,,

 

Επισεις το skoutz γνώριζε και καλό είναι να φεύγετε σιγά σιγά από εκεί το σκουτζ είναι ότι ποιο ακραίο υπάρχει, 

Το μαγαζί τώρα οκ μαγκιά αυτό που έκανε αλλά είναι δύσκολο να σου βγει για μεγάλο χρονικού διαστήμα και εκεί ερχεταου η χρεοκοπία γτ και το περιθώριο κέρδους είναι μικρό 

Και έτσι να ναι όπως τα λες, όταν δεν δίνεις λεφτά πίσω από αγορές που δεν αποστελνεις είναι παράνομο.

Τώρα όταν άνοιξε αν είχε καλές προθέσεις ο μαγαζάτορας ή έπεσε εξω αδιάφορο είναι στον κοσμο καθώς τους έχει δεσμεύσει λεφτά.

Και όχι δεν είναι μαγκιά να το παίζεις μαγαζάτορας ρίχνοντας πιστόλια και να χρωστάς γιατί αυτά τα χρήματα λείπουν στον κόσμο.

  • Like 2
Δημοσ.
16 hours ago, Havik said:

image.png.036eb73fbfbec74f47d915690382f062.png

Πληρωμή με RF !

Καλά πήγε και αυτό!

Στο μεταξύ θυμάμαι/ κατάλαβα καλά? ότι η revolut θα επιστρέψει χρήματα που έγιναν με πληρωμή RF / μεταφορά.

Απορώ πως δεν το σχολίασε κανείς ως τώρα. Το κείμενο έχει άπειρα ορθογραφικά λάθη, το αποκλείω να είναι όντως απάντηση από την τράπεζα.

  • Haha 1
Δημοσ.
2 hours ago, GamingMaster424 said:

Απορώ πως δεν το σχολίασε κανείς ως τώρα. Το κείμενο έχει άπειρα ορθογραφικά λάθη, το αποκλείω να είναι όντως απάντηση από την τράπεζα.

Δεν βλέπω κάποιο εξόφθαλμο ορθογραφικό, πέρα από 1-2 λάθος σημεία στίξεως και το «πρεπε ει». Άρα είναι αρκετά πιθανό να είναι κάποιο μήνυμα που όντως να έγραψε άνθρωπος, ή να έκοψε γράμματα το copy paste από το PDF 😄

  • Haha 1
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Havik είπε

έχεις δίκιο δεν το διατύπωσα σωστά, ναι συναλλαγές με κάρτα, pp ή κάποιο τρόπο που να σε εξασφαλίζει στην στραβή.

Απλά αν η revolut σε καλύπτει και σε μεταφορά ενώ η όποια τράπεζα  όχι τότε το θεωρώ bonus, λόγο για να την προτιμήσω

Μα γιατί να κάνεις μεταφορά για πληρωμή αντι να δώσεις την κάρτα; Έστω της Revolut. Έστω οτι σε καλύπτει. Γιατί να το προτιμήσεις. Δυσκολεύομαι ειλικρινά να το καταλάβω

Δημοσ.

Απορώ μερικοί που έχετε αμφιβολίες ή υποστηρίζετε αυτό το κατάστημα. Ο τυπάς πούλαγε σε τιμές που δεν υπάρχουν πουθενά. Εκανε κακό σε πελάτες και στα υπόλοιπα καταστήματα που δεν μπορούσαν να ανταγωνιστουν τις τιμές του. Καταστήματα που πουλάνε σε εξεφτελιστικες τιμές είναι θέμα χρόνου να βαρέσουν Κανόνι (tokinito,perishop ktl) και όταν βλέπετε αυτό (φώτο) σίγουρα κάτι παίζει και είναι θέμα χρόνου. 

Screenshot_20240608_134659_edit_237847341023602.jpg

  • Thanks 2
Δημοσ.
1 hour ago, martkonsta said:

Δεν βλέπω κάποιο εξόφθαλμο ορθογραφικό, πέρα από 1-2 λάθος σημεία στίξεως και το «πρεπε ει». Άρα είναι αρκετά πιθανό να είναι κάποιο μήνυμα που όντως να έγραψε άνθρωπος, ή να έκοψε γράμματα το copy paste από το PDF 😄

Μιλάμε για την Εθνική Τράπεζα και για μία απάντηση που είναι "κονσέρβα". Προσωπικά το θεωρώ πρακτικά αδύνατο να είναι γνήσιο το μήνυμα, αλλά Ελλάδα είσαι, ποτέ δεν ξέρεις.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Chris2756 είπε

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ!  ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ!  ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ! Its the only way in the Hapateonistan

Zουμε ΠΟΥ?

ΟΎΤΕ αντικαταβολή. Στην αντικαταβολή, ακόμα και με κάρτα, πληρώνεις την ΚΟΥΡΙΕΡ και ΌΧΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. Αν έχεις σκοπό να πληρώσεις με κάρτα, απευθείας στο κατάστημα 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...