basilis_k6 Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου Έχουν τεραστια δυναμη οι ταξιδιώτες στα χερια τους. Μπορουν μεχρι και να την κλεισουν, αυτο της αξιζει άλλωστε . Δυστυχως ειναι τελειως στην κοσμαρα τους και ελαχιστοι ειναι αυτοι που πραγματικα αποφευγουν να μπουνε σε μποινγκ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cumulus Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου 5 minutes ago, basilis_k6 said: Έχουν τεραστια δυναμη οι ταξιδιώτες στα χερια τους. Μπορουν μεχρι και να την κλεισουν, αυτο της αξιζει άλλωστε . Δυστυχως ειναι τελειως στην κοσμαρα τους και ελαχιστοι ειναι αυτοι που πραγματικα αποφευγουν να μπουνε σε μποινγκ. Εδω μπαινουν σε αντονοφ που εχου συντριβει καμια 40αρια απο αυτα μετα το 2000. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
citiz Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου Εγώ πάντως σε ταξίδι προ εξαμήνου επέλεξα την αεροπορική με κριτήριο το σκάφος (Airbus) και απέφυγα τα Boeing. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ciccirya Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου Από το θρυλικό πλέον Made in China, περνάμε στο Made in USA...; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AzaZyL Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου Η κατάντια της Boeing είναι αποτέλεσμα του προγράμματος DEI, με το οποίο πιέζουν τις εταιρείες να προσλαμβάνουν εργάτες απο μειονότητες και όχι με βάση τις ικανότητες. Η πίεση, μέσω των τραπεζών, είναι τέτοια που όταν δεν βρίσκουν αρκετούς εργάτες απο μειονότητες κάνουν τα στραβά μάτια και ρίχνουν τα στάνταρ για την πρόσληψη. Ψάξτε DEI και ESG score και θα δείτε τι γίνεται... Δείτε και το ακόλουθο βίντεο να καταλάβετε. BOEING.mp4 7 1 2 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Diavolos666 Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου (επεξεργασμένο) Και μετά βγαίνει ένας "αναλυτής ζητημάτων που αφορούν την αεροπορική βιομηχανία" (αυτό το Αμπουλάφια ντε) και μας λέει ότι δεν είναι σωστή η προσέγγιση που ο κόσμος επιλέγει να μην πετάξει με τα boeing. Μου αρέσει που έχουν άποψη για το τι θα κάνει ο κόσμος και αναφέρεται σε στατιστικά στοιχεία λες και ο κάθε άνθρωπος δέχεται να γίνει στατιστικό στοιχείο μελέτης (του Αμπουλάφια πάντα). Αν ήταν ειδικός θα καταλάβαινε γιατί υπάρχει η φρενίτιδα, εφόσον υπάρχουν βίντεο και πάντα τα αεροπλάνα έβγαζαν στην επιφάνεια φοβίες του κόσμου. Γεμίσαμε ειδικούς που αντί να μελετούν εκφέρουν άποψη για το τι θα κάνει ο κάθε πολίτης με την ζωή του και το ταξίδι του. Επεξ/σία 8 Απριλίου από Diavolos666 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rockavlon Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου 5 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aromeo Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου 3 hours ago, Ntinaras said: Το mcas μπηκε για να αντισταθμισει το βαρος των νεων κινητηρων. Αλλαξε ολη η σταθεροτητα του αεροσκαφους. Οι νεοι κινητηρες μπηκαν γιατι ειναι πιο οικονομικοι, αρα πρακτικα το mcas και τα προβληματα του ηρθαν λογω μειωσης του κοστους (χρησης) Εεεε, όχι. Το πρόβλημα του NG ήταν ότι δεν χωρούσε μεγαλύτερος κινητήρας. Ήδη αυτοί που είχε ήταν flat bottom για ground clearance. Έτσι η Boeing στο MAX τους μετακίνησε μπροστά και πάνω το οποίο σε συνδυασμό με το περισσότερο thrust έκανε το αερόπλοιο να κάνει έντονο pitch up σε high thrust setting (βλέπε απογείωση) και να αυξάνει την AoA. Η Boeing ήθελε λύση που να μην απαιτεί training για τα πληρώματα, έβαλε το MCAS(που αντιστάθμιζε το αεροπλάνο nose down) με παντελώς ηλίθιο τρόπο, το απέκρυψε και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Το MCAS δεν ήταν το πρόβλημα, το πρόβλημα ήταν ο τρόπος υλοποίησης του. Ενώ σχεδόν όλα είναι duplicated και fail safe με δυνατότητα παράκαμψης σε ένα αεροπλάνο, το MCAS βασιζόταν σε ένα μοναδικό AoA Vane ενώ το αεροπλάνο φυσικά είχε δύο. Το Vane που έδινε input έδειχνε ό,τι να ναι, το MCAS ξεκίνησε να τριμάρει δίχως αύριο nose down, τα πληρώματα τα έχασαν και μαζί τους χάθηκαν και τόσες ζωές. Όλα αυτά πολύ χοντρικά μιας και είμαστε σε τεχνολογικό forum και όχι στο avherald. 15 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JimGer Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου 5 hours ago, herbalife3 said: Οι τιμές των εισιτηρίων όμως εξακολουθούν να είναι στον Θεό.. οξύμωρο θα το έλεγες ευγενικά... Ανάλογα με τι το συγκρίνεις κάθε φορά. Αν και μερικά μπορεί να είναι στο θεό, νομίζω σε γενικές γραμμές είναι φθηνά τα αεροπλάνα. Ειδικά αν το συγκρίνεις με κανένα τραίνο... Ενώ θα έπρεπε να είναι ανάποδα προφανώς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fast8 Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, AzaZyL είπε Η κατάντια της Boeing είναι αποτέλεσμα του προγράμματος DEI, με το οποίο πιέζουν τις εταιρείες να προσλαμβάνουν εργάτες απο μειονότητες και όχι με βάση τις ικανότητες. Η πίεση, μέσω των τραπεζών, είναι τέτοια που όταν δεν βρίσκουν αρκετούς εργάτες απο μειονότητες κάνουν τα στραβά μάτια και ρίχνουν τα στάνταρ για την πρόσληψη. Ψάξτε DEI και ESG score και θα δείτε τι γίνεται... Δείτε και το ακόλουθο βίντεο να καταλάβετε. BOEING.mp4 1.53 MB · 0 downloads Σωστά. Αυτό με το DEI και το ESG πολλοί δεν το καταλαβαίνουν και είναι τεράστιο μέρος του προβλήματος στην Boeing και στην ποιότητα των Αμερικανικών εταιρειών γενικά. Για όσους δεν ξέρουν το ESG score παίζει μεγάλο ρόλο για το ποιες εταιρείες παίρνουν επιδοτήσεις, φοροελαφρύνσεις και φυσικά στο επιτόκιο των δανείων. Οι τράπεζες και η κυβέρνηση δηλαδή ευνοούν σε πολύ μεγάλο βαθμό όσους έχουν υψηλό ESG score. Αυτό αυξάνεται με τις προσλήψεις γυναικών και μειονοτήτων. Έτσι για παράδειγμα αν θέλεις να έχεις χρηματοδότηση από τις μεγάλες επενδυτικές τράπεζες και την κυβέρνηση θα πρέπει να ακολουθείς τις οδηγίες για DEI προσλήψεις. Το πρόβλημα που υποτίθεται ότι λύνει αυτό είναι ο συστημικός ρατσισμός και σεξισμός. Λέει ο λόγος που σε αυτές τις δουλειές υπάρχουν κυρίως λευκοί άντρες (σε μια χώρα που το 70% είναι λευκοί και οι μηχανικοί είναι περισσότερο απο 75% αντρες) είναι ο ρατσισμός και ο σεξισμός. Στην ουσία όμως καταργεί την αξιοκρατία εξαναγκάζοντας τις εταιρείες να παίρνουν εργαζόμενους λιγότερο ικανούς και λιγότερο καταρτισμένους. De facto δεν είναι οι καλύτεροι εργαζόμενοι γιατί αν ήταν το DEI θα ήταν περιττό μέτρο, θα τους επιλέγανε όπως και να έχει. Είναι όμως αυτό πρόβλημα; Ναι ειδικά σε μεγάλες εξειδικευμένες εταιρείες που θέλουν τους καλύτερους. Απλά δεν υπάρχουν αρκετοί εξειδικευμένοι εργαζόμενοι. Πχ όταν η TMSC αποφάσισε να κάνει εργοστάσιο στην Αμερική, αποφάσισε να μεταφέρει και μερικές εκατοντάδες Ταϊβανέζους εργαζομένους γιατί δεν μπορούσε να βρει αρκετούς καταρτησμένους σε ολόκληρη την Αμερική. Το ίδιο συμβαίνει και στην Boeing και στις αεροπορικές εταιρείες. Οι περισσότεροι τεχνίτες, κατσαβιδάκιδες και μηχανικοί είναι λευκοί άντρες. Με την απαίτηση να υπάρχουν παντού Λατίνοι, μαύρες, γυναίκες κτλ. κοντά στο 50% μερικές φορές, η δεξαμενή με τους ικανούς εργαζομένους συρρικνώνεται πάρα πολύ Αναγκαστικά παίρνουν χαμηλότερης ικανότητας εργαζομένους, αν θέλουν τα λεφτά των τραπεζών και του κράτους. Η χαμηλότερη ποιότητα πλέον φαίνεται. Επεξ/σία 8 Απριλίου από fast8 7 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dpolal Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου (επεξεργασμένο) Σε άλλα, ποιό φρέσκα νέα: https://www.efsyn.gr/kosmos/boreia-ameriki/428743_apokollithike-kalymma-kinitira-boeing-737-en-ora-ptisis-binteo Επεξ/σία 8 Απριλίου από dpolal 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου Για τα πολλά τεχνικά και μανατζαρέικα προβλήματα της Boeing τα τελευταία χρόνια, το πως μεταβλήθηκε προς το χειρότερο η φιλοσοφία της εταιρείας μετά τη συγχώνευση με τη McDonnell Douglas κλπ έχουν γραφτεί πολλά ενώ πλέον υπάρχουν και αρκετά σχετικά ντοκιμαντέρ. Θα σταθώ μόνο στην πάλαι ποτέ γκρίνια της Boeing εναντίον της Airbus, με την πρώτη να ισχυρίζεται διάφορα περί αθέμιτου ανταγωνισμού επειδή η ευρωπαϊκή εταιρεία είχε μεγάλη αβάντα από τις εδώ κυβερνήσεις, ειδικά στην αρχή της πορείας της. Λες και η Boeing δεν συντηρούταν παραδοσιακά σε μεγάλο βαθμό από συμβόλαια που είχε με την αμερικανική κυβέρνηση ή προσφάτως από χρηματοδοτήσεις/διευκολύνσεις απευθείας από το Λευκό Οίκο. Αφού η Boeing είναι σχεδόν κράτος εν κράτει στις ΗΠΑ, πλέον και με τη βούλα της FAA. Επειδή όμως γράφτηκαν εδώ διάφορες τεχνικές ανακρίβειες σχετικά με το MCAS και το MAX, θα παραθέσω πρόσφατο επεισόδιο με συμμετοχή του Mentour Pilot που εξηγεί για ποιο ακριβώς λόγο χρειάστηκε αυτή η "αναβάθμιση" (type rating certifications για τους πιλότους κλπ): 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kurkosdr Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Shinji ikari είπε Που ειναι ολοι οι φιλελεδες να μας πουν πως η αγορα θα διορθωθει μονη της; Ήδη διορθώθηκε φίλος, το order book της Boeing όχι μόνο δεν επεκτείνεται αλλά συρρικνώνεται, ενώ το order book της Airbus μεγαλώνει με ακόμα μεγαλύτερο ρυθμό. Δεν μπορεί οι shareholders της Boeing να μην βλέπουν ότι αυτό θα τους βγει σε κακό και να μην διώξουν το τρέχον μάνατζμεντ, και αν δεν το βλέπουν τότε ας χρεοκοπήσει ως εταιρία σιγά-σιγά να τελειώνουμε με αυτήν (ή έστω ας φύγει από την αγορά των commercial airliners και να μείνει με τη δουλειά που της δίνει η κυβέρνηση των ΗΠΑ). Μήπως έγινα φιλελές που λέω το προφανές; 5 ώρες πριν, teodoreh είπε Το ότι η ποιότητα κατασκευής καταρρακώθηκε, είναι ένα γενικό σύμπτωμα του σύγχρονου (εταιρικού) καπιταλισμού. Η τιμή της μετοχής είναι τα πάντα, το προϊόν είναι απλά ένα βαρίδι. Στην πληροφορική, οι εταιρείες απλά παρατάνε κάθε κατασκευαστικό βαρίδι και τα ξεπουλάνε όλα ή τα δίνουν outsource σε Κινέζους. Sony, Toshiba, IBM, Fujitsu-Siemens to name but a few. Ξεπουλάνε όλο το division σε τρίτους και ψάχνουν να βγάλουν λεφτά από τον αέρα σαν τις τράπεζες, πουλώντας υπηρεσίες, που είναι πιο ασφαλείς και κερδοφόρες. Αν είναι έτσι τα πράγματα γιατί υπάρχουν εταιρείες όπως η Apple και η Samsung που επενδύουν σε proprietary τεχνολογία αντί απλά να κάνουν package τα τσιπ και το λογισμικό των άλλων όπως υπονοείς; Ακόμα και η Google στη σειρά Pixel άρχισε να αναπτύσσει δικά της chips και επίσης σταμάτησε να δίνει το camera app στο AOSP για να μπορεί να το αναπτύξει ως proprietary τεχνολογία υψηλής προστιθέμενης αξίας. Δεν μπορείς να έχεις υψηλά margins αν είσαι μια εταιρεία που απλά κάνει (re)package της τεχνολογία των άλλων (που μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε άλλος) και οι shareholders το ξέρουν. Ναι, το τμήμα τηλεοράσεων της Sony και της Toshiba είναι σκιές τους πρώην εαυτού τους. Το outsource αυτό καθεαυτό δεν σημαίνει ότι η εταιρεία δεν έχει proprietary τεχνολογία, άμα η τεχνολογία παραμένει proprietary το να γίνει outsource κάποια χαμηλής αξίας δουλειά ή η συναρμολόγηση (όπως πχ μπορεί να κάνει η IBM) δεν σημαίνει ότι το προϊόν δεν είναι ξεχωριστό. Είναι κακό για τις θέσεις εργασίας πχ στις ΗΠΑ αλλά όχι για την εταιρεία. Επεξ/σία 8 Απριλίου από kurkosdr 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
StavrosD Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, AzaZyL είπε Η κατάντια της Boeing είναι αποτέλεσμα του προγράμματος DEI, με το οποίο πιέζουν τις εταιρείες να προσλαμβάνουν εργάτες απο μειονότητες και όχι με βάση τις ικανότητες. Η πίεση, μέσω των τραπεζών, είναι τέτοια που όταν δεν βρίσκουν αρκετούς εργάτες απο μειονότητες κάνουν τα στραβά μάτια και ρίχνουν τα στάνταρ για την πρόσληψη. Ψάξτε DEI και ESG score και θα δείτε τι γίνεται... Δείτε και το ακόλουθο βίντεο να καταλάβετε. Σωστός! Μεγάλο πρόβλημα στις μεγάλες εταιρείες δημιουργούν και οι απαγορευμένες ουσίες. Είχα δει ένα ντοκιμαντέρ που ένας πρώην τραπεζικός έλεγε ότι είναι συχνό φαινόμενο η χρήση διαφόρων ουσιών για ψυχαγωγία και για "ενέργεια" οι οποίες όμως είναι γνωστό ότι δημιουργούν ένα ψεύτικο αίσθημα αυτοπεποίθησης και επιπλέον μειώνουν το αίσθημα του ρίσκου με αποτέλεσμα πολλές σημαντικές αποφάσεις να είναι λανθασμένες. Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο έγινε η μεγάλη φούσκα με τις τράπεζες και τα δάνεια παλιότερα. Για τον ίδιο λόγο πολλά golden boys ενδιαφέρονται μόνο για τα bonus τους ΣΗΜΕΡΑ και αδιαφορούν για την εξέλιξη της εταιρείας μετά από λίγα χρόνια επειδή θα έχουν πάει σε άλλη εταιρεία. Επεξ/σία 8 Απριλίου από StavrosD 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shinji ikari Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου 17 minutes ago, kurkosdr said: Ήδη διορθώθηκε φίλος Αφού σκοτώθηκε ο κόσμος, αφού αυτοκτόνησε ο whistleblower, αφού το γνωρίζαν από πριν και προτίμησαν το damage control αλλά τους έσκασαν τα προβλήματα σε μικρό χρονικό διάστημα μεταξύ τους καθιστώντας το damage control ανέφικτο, αφού έκαναν λόμπυ για λιγότερους κρατικούς ελέγχους, αφού κόπηκε η κρατική χρηματοδότηση και είναι και οι ξέρεις ποίοι στη μέση, κλασική σειρά γεγονότων του φιλελε καπιταλισμού που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε τραγωδίες και έρχεστε μερικοί να μας πειτε πως διόρθωσε η αγορά, δουλεψε το σύστημα, κομουνιστές κακοί. Αλήθεια αυτό το proprietary πως θες να επιβάλλεται, από την κυβέρνηση ή από άντρες ασφαλείας ιδιωτικών εταιριών; 53 minutes ago, dpolal said: Σε άλλα, ποιό φρέσκα νέα: Αυτό δεν είναι στον κατασκευαστή, είναι στο συντηρητή, το συγκεκριμένο απ' οτι είπαν είναι από τα καλύτερα, δεν είχε ποτέ πρόβλημα. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα