gakost Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 11 hours ago, Petroskasap said: Σε ρομποτικο οχημα ισως να μπω επιβατης μετα καμμια δεκαετια οταν και εαν εχουν γινει 100% ασφαλη Σε ρομποτικό όχημα στα επόμενα 10 χρόνια δεν πρόκειται να μπεις γιατί δεν θα υπάρχει ακόμα. Αυτή την στιγμή με το ζόρι υπάρχει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 από την Mercedes και αυτό με πολλούς περιορισμούς στην λειτουργία του συστήματος. Με τι να τελειοποιηθούν τα επιπέδου 3 συστήματα και να αναπτυχθούν επιπέδου 4 για να μιλήσουμε γιε επιπέδου 5 ρομποτικά οχήματα υπάρχει πολύ μέλλον ακόμη. Επίσης μην ξεχνάς ότι πρέπει να υπάρχει και το νομικό και κανονιστικό πλαίσιο που πρέπει να αναπτυχθεί για να κυκλοφορήσουν αυτόνομα οχήματα και δεν είναι καθόλου εύκολο ή γρήγορο να συμβεί. 2
fotaras76 Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου Όταν κυκλοφορήσει στο εμπόριο μια νέα τεχνολογία καλό είναι να μην αγοράζουμε μέχρι να ωριμάσει και να διορθώσουν τις "παιδικές ασθένειες". Όταν μάλιστα από αυτή την τεχνολογία εξαρτάται η ζωή μας και η ζωή των γύρω μας τότε είναι, όχι απλά καλό , αλλά αναγκαίο να περιμένουμε. 1
JPaxilleas Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, poulinos είπε ενω να μπεις σε ταξι στην ελλαδα ειναι ασφαλες . να κοιταει να σε κλεψει, να σε πηγαινει διαμεσου λαμιας ,να οδηγει με το τσιγαρο στο χερι,να σου λεει την ιστορια της ζωης του,να κορναρει παντου.να σου λεει πας κοντα δεν σε παιρνω.να εχει πιει 2 3 μπυρεες.να οδηγει ενς αμαξι που καιει μαζουτ απο την ελλειψη συντηρησης.και αλλα πολλα Η ανάπτυξη υψηλής αυτοοδήγησης (Full Self-Driving - FSD) σε όχημα απαιτεί την ενσωμάτωση πολλών τεχνολογικών και πρακτικών / μεθόδων / τεχνικών ασφάλειας, κοινώς την ικανοποίηση κάποιων βασικών απαιτήσεων. Αυτές εν συντομία περιλαμβάνουν την τεχνολογία αισθητήρων (κάμερες, ραντάρ, λέιζερ κ.λπ. για άντληση πληροφοριών από το περιβάλλον), την επεξεργαστική ισχύ (για την υποστήριξη των FSD συστημάτων και την ανάλυση των δεδομένων), τους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης (για την αναγνώριση προτύπων και συμπεριφορών στον δρόμο, πρόβλεψης κινήσεων άλλων οχημάτων και πεζών, κ.λπ.), τα συστήματα πλοήγησης, και δοκιμές και πιστοποιήσεις (ελέγχους στο εργαστήριο όσο και πραγματικές δοκιμές σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης). Απώτερος σκοπός η ασφάλεια και η αξιοπιστία, εφόσον όλο το σύστημα πρέπει να είναι σε θέση να αναγνωρίζει και να αντιδρά σε επικίνδυνες καταστάσεις, να αποφεύγει συγκρούσεις και να διαχειρίζεται απρόβλεπτα γεγονότα. Επειδή τυγχάνει, να γνωρίζω πράγματα σχετικά σε μελέτες υλοποίησης έργων υποστήριξης τεχνολογιών που σχετίζονται με αυτόνομα οχήματα (ναι υπάρχουν και στην Ελλάδα), δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι, για ευρεία χρήση αυτόνομων συστημάτων, και απαιτούνται πρόσθετα βήματα (και αρκετά χρόνια ακόμη για μη πούμε δεκαετία και βάλε), ώστε να εκπληρωθούν οι αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας και έως φτάσουμε στο σημείο να εμπιστεύονται οι χρήστες την ικανότητά τους να λειτουργούν αξιόπιστα σε κάθε περίπτωση (στους οποίους συγκαταλέγομαι και εγώ). Οπότε προς το παρόν το δικό μου αυτοκίνητο πρώτα και μετά εάν χρειαστεί κάποιο από τα υπόλοιπα μέσα. Παράλληλα, κάνουμε που και που και λίγο χιούμορ. Άλλο αυτό, άλλο η πραγματικότητα. Μη τα μπερδεύουμε. Όσο για τα σημερινά ταξί, έχεις δίκιο σε όλα, εφόσον αποτελούν κακές πρακτικές σε μια συγκεκριμένη επαγγελματική ομάδα και προφανώς με βρίσκεις σύμφωνο. Να επισημάνω όμως ότι μια μερίδα αυτής της επαγγελματικής ομάδας, όπως ένας κακός γιατρός, ένας κακός δάσκαλος, ένας κακός αρθρογράφος, ένας κακός αστυνομικός, κ.οκ. δεν εκφράζουν αμφιμονοσήμαντα τη κάθε ομάδα. Υπάρχουν και οι υπόλοιποι που σε άρνηση των όποιων στρεβλώσεων, λειτουργούν όπως θα έπρεπε. Επεξ/σία 7 Απριλίου από JPaxilleas 5
thanosAIAS Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου Ούτε ταξιτζής πια; Τι δουλειά να κυνηγήσουν οι νέοι άνθρωποι; Τους έχουν τρελάνει! 🤪
Jiakometi Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 18 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε Δε νομιζω η φούσκα στο ΧΑΑ να προξένησε domino στις διεθνείς αγορές…. Τι σχέση έχει το ΧΑΑ ? Νόμιζα ότι αναφερόσουν στην κρίση του 2008 στις ΗΠΑ. (Sub-primes κλπ), εξ ου και το σχόλιο μου .
JPaxilleas Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 13 ώρες πριν, Arkin είπε Ε ε ερχεται Που το θυμήθηκες βρε φίλε. Όχι ότι εκνευρίστηκε μετά... Λέμε τώρα 🤣
paparen Δημοσ. 8 Απριλίου Δημοσ. 8 Απριλίου Στις 6/4/2024 στις 3:53 ΜΜ, oldnew είπε Πολύ τεσλα έπεσε ξαφνικά.. Τι έγινε, εξαγόρασε και το insomnia? ή μηπως το ινσομνια εξαγορασε την τεσλα; εκει που εχει παει η μετοχη της, 1 ποτηρι ουισκι του ευεργετη ειναι
soconium Δημοσ. 8 Απριλίου Δημοσ. 8 Απριλίου Άλλη μια μπούρδα για να μην επενδυθουν κεφάλαια σε μμμ της προκοπής και high speed trains σε αυτή την καταραμένη χώρα που ελέγχουν οι λομπιστες. Ίδια μπούρδα με το hyperloop το οποίο ανακοινωνε για τον ίδιο ακριβώς σκοπό. Να τραβήξει την προσοχή μακριά απ αυτό που πραγματικά χρειάζεταιη κοινωνία. Θέλουν να μείνουν οι ΗΠΑ για πάντα ένα car depended μέρος.
poulinos Δημοσ. 3 Μαϊου Δημοσ. 3 Μαϊου On 07/04/2024 at 11:56, JPaxilleas said: Η ανάπτυξη υψηλής αυτοοδήγησης (Full Self-Driving - FSD) σε όχημα απαιτεί την ενσωμάτωση πολλών τεχνολογικών και πρακτικών / μεθόδων / τεχνικών ασφάλειας, κοινώς την ικανοποίηση κάποιων βασικών απαιτήσεων. Αυτές εν συντομία περιλαμβάνουν την τεχνολογία αισθητήρων (κάμερες, ραντάρ, λέιζερ κ.λπ. για άντληση πληροφοριών από το περιβάλλον), την επεξεργαστική ισχύ (για την υποστήριξη των FSD συστημάτων και την ανάλυση των δεδομένων), τους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης (για την αναγνώριση προτύπων και συμπεριφορών στον δρόμο, πρόβλεψης κινήσεων άλλων οχημάτων και πεζών, κ.λπ.), τα συστήματα πλοήγησης, και δοκιμές και πιστοποιήσεις (ελέγχους στο εργαστήριο όσο και πραγματικές δοκιμές σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης). Απώτερος σκοπός η ασφάλεια και η αξιοπιστία, εφόσον όλο το σύστημα πρέπει να είναι σε θέση να αναγνωρίζει και να αντιδρά σε επικίνδυνες καταστάσεις, να αποφεύγει συγκρούσεις και να διαχειρίζεται απρόβλεπτα γεγονότα. Επειδή τυγχάνει, να γνωρίζω πράγματα σχετικά σε μελέτες υλοποίησης έργων υποστήριξης τεχνολογιών που σχετίζονται με αυτόνομα οχήματα (ναι υπάρχουν και στην Ελλάδα), δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι, για ευρεία χρήση αυτόνομων συστημάτων, και απαιτούνται πρόσθετα βήματα (και αρκετά χρόνια ακόμη για μη πούμε δεκαετία και βάλε), ώστε να εκπληρωθούν οι αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας και έως φτάσουμε στο σημείο να εμπιστεύονται οι χρήστες την ικανότητά τους να λειτουργούν αξιόπιστα σε κάθε περίπτωση (στους οποίους συγκαταλέγομαι και εγώ). Οπότε προς το παρόν το δικό μου αυτοκίνητο πρώτα και μετά εάν χρειαστεί κάποιο από τα υπόλοιπα μέσα. Παράλληλα, κάνουμε που και που και λίγο χιούμορ. Άλλο αυτό, άλλο η πραγματικότητα. Μη τα μπερδεύουμε. Όσο για τα σημερινά ταξί, έχεις δίκιο σε όλα, εφόσον αποτελούν κακές πρακτικές σε μια συγκεκριμένη επαγγελματική ομάδα και προφανώς με βρίσκεις σύμφωνο. Να επισημάνω όμως ότι μια μερίδα αυτής της επαγγελματικής ομάδας, όπως ένας κακός γιατρός, ένας κακός δάσκαλος, ένας κακός αρθρογράφος, ένας κακός αστυνομικός, κ.οκ. δεν εκφράζουν αμφιμονοσήμαντα τη κάθε ομάδα. Υπάρχουν και οι υπόλοιποι που σε άρνηση των όποιων στρεβλώσεων, λειτουργούν όπως θα έπρεπε. δεν διαφωνω καθολου οτι θελουν παρα πολλή δουλεια ακόμα όλα αυτά ωστε να έχουμε αυτονομα οχήματα που θα σε πηγαίνουν εκει που θες και οχι εκει που δεν θες (ουρανο). και αυτο φαινεται αλλωστε και απο τα πολλα τροχαια που εχουν γινει απο Tesla Κτλ. ουτε εγω θα τα εμπιστευομουν.απο την αλλη ηταν μεταξυ αστειου και σοβαρου αυτο που εγραψα για τα ταξι . παντου υπαρχουν οι καλοι και οι κακοι. συγκεκριμενα για τα ταξι σπανια θα παρω και αυτο δεν θα ειναι στην ελλαδα.και στο εξωτερικο θα παρω απο εφαρμογη για διαφορους λόγους .απλα εδω στην ελλαδα ειναι λιγο πονεμενη ιστορια τα ταξι γενικοτερα με πολλα περιστατικα δυστυχως. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα