Armoral Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 1 ώρα πριν, mariosnik_ είπε Τα ηλεκτρικά πουλάνε σε ολόκληρο τον δυτικό κόσμο και στα προηγμένα κράτη. Καθίστε τώρα εσείς να νομίζετε ότι η δική μας πραγματικότητα στην Ελλάδα αποτελεί και την μέση κατάσταση στο εξωτερικό. Δεν πειράζει, θα μείνουμε κάποια στιγμή χωρίς ΙΧ εδώ και θα έχουμε μόνο ποδήλατα ηλεκτρικά πατίνια και μηχανάκια, λεφτά δεν θα έχει ο Έλληνας για ΙΧ. Βενζινοκινητα κτλ σιγά σιγά οδεύουν στο τέλος τους. Όσοι έχουν τέτοιο αμάξι θα αναγκάσουν να τα αποσύρουν κάποια στιγμή λόγω παλαιότητας φθοράς και κόστους συντήρησης οπότε δεν θα έχουν μετά άλλη επιλογή. Σε καμία περίπτωση, είναι απλά αστικός μύθος. Υπάρχουν άτομα με λεφτά εκεί και έχουν να δώσουν. Ένα άλλο επίσης κομμάτι που λίγοι σκέφτονται είναι πως έξω νιώθουν πιο ασφαλείς σε σχέση με εδώ γιατί έχουν λυμένα αλλα θέματα, δεν υπάρχει η μιζέρια και η βαβούρα που έχουμε εδώ, οπότε και χαμηλά εισοδήματα να έχουν, προχωρούν στην αγορά ηλεκτρικού ΙΧ. Σε 20 χρόνια θα έχουν εξαφανιστεί τα μη ηλεκτρικά ΙΧ, εδώ στην Ελλάδα απλά δεν θα έχουμε καθόλου ΙΧ. Στις ΗΠΑ μένουν απούλητα. Στην Κίνα τα ταξινομούν και τα στέλνουν σε μάντρες για να καταχωρούν πωλήσεις. Άστο καλύτερα. Και υποτίθεται ότι επιδοτούνται κιόλας. 1
Ntinaras Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 1 ώρα πριν, atypicalcoder είπε Ναι αλλά οι Ευρωπαικές χώρες που τα 25κ είναι νορμαλ είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού. Οι περισσότερες χώρες είναι στην ίδια κατάσταση με την Ελλάδα ή χειρότερα. Καλημερα και καληνοτσες συνεχισε εσυ να πιστευεις πως ο Ελληνας ειναι στο τοπ 6 των πλουσιων της Ευρωπης. Ενω στη πραγματικοτητα εισαι στον αποπατο και οριακα ξεπερνας την Βουλγαρια 5
mariosnik_ Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Armoral είπε Στις ΗΠΑ μένουν απούλητα. Στην Κίνα τα ταξινομούν και τα στέλνουν σε μάντρες για να καταχωρούν πωλήσεις. Άστο καλύτερα. Και υποτίθεται ότι επιδοτούνται κιόλας. Το ότι μένουν απούλητα δεν λέει κάτι. Ας μην έκαναν τόσο μεγάλη παραγωγή οι εταιρίες σε θέση που θα να υπερκαλυπτουν την ζήτηση. Ο δείκτης που έχει σημασία είναι η ετήσια αύξηση τους και σε σχεση με τον αριθμό των υπολοίπων συμβατικών ΙΧ. Διότι ακόμα και να μην υπάρχει αύξηση των ηλεκτρικών, και μόνο ότι κάθε έτος αποσύρονται χιλιάδες παλιά μη ηλεκτρικά ΙΧ, αυξάνει το ποσοστό των ηλεκτρικών. Ένα άρθρο εδώ που δείχνει την ετήσια αύξηση κατά ποσοστό των ηλεκτρικών ΙΧ στις ΗΠΑ. Περίπου 2.4 εκ. ηλεκτρικά ΙΧ, δεν είναι πολλά σε ποσοστό, δεν τα λες και λίγα σε απόλυτα νούμερα. Και εδώ ενδιαφέροντα στοιχεία όπου άλλες χώρες έχουν πολύ υψηλά ποσοστά όπως η Νορβηγία το 2022 αλλά και πολύ χαμηλά όπως η Ιαπωνία. Θα αυξηθούν αρκετά τα επόμενα χρόνια πιστεύω. Επεξ/σία 6 Απριλίου από mariosnik_
basilis_k6 Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου πολυ πιθανο να σκοπευει να ριξει μια πιο φθηνη εκδοση του μ3 στην αγορά και να μην εχει νοημα ενα μ2. αλλωστε η τεσλα δεν νομιζω οτι εχει λογο να βγαζει αυτοκινητα για φτωχους. το brand name εχει σημασια και οι αγοραστες του cyber η του plaid δεν θέλουν να υπαρχει το σημα της τεσλα σε αμαξια των 15κ δολλαρίων. το πρεστιζ μετραει πολυ. δεν ειναι απιθανο λοιπον να ματαιωσει οντως το μ2 αλλα σιγουρα αυτο σημαινει ενα φθηνοτερο μ3 στο μελλον. εδω που τα λεμε ειναι ηδη αρκετα φθηνο. η ελλαδα ειναι ο πατος του δυτικου κοσμου, εδω παντα θα ειναι ακριβα.
Armoral Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 6 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε Το ότι μένουν απούλητα δεν λέει κάτι. Ας μην έκαναν τόσο μεγάλη παραγωγή οι εταιρίες σε θέση που θα να υπερκαλυπτουν την ζήτηση. Ο δείκτης που έχει σημασία είναι η ετήσια αύξηση τους και σε σχεση με τον αριθμό των υπολοίπων συμβατικών ΙΧ. Διότι ακόμα και να μην υπάρχει αύξηση των ηλεκτρικών, και μόνο ότι κάθε έτος αποσύρονται χιλιάδες παλιά μη ηλεκτρικά ΙΧ, αυξάνει το ποσοστό των ηλεκτρικών. Ένα άρθρο εδώ που δείχνει την ετήσια αύξηση κατά ποσοστό των ηλεκτρικών ΙΧ στις ΗΠΑ. Περίπου 2.4 εκ. ηλεκτρικά ΙΧ, δεν είναι πολλά σε ποσοστό, δεν τα λες και λίγα σε απόλυτα νούμερα. Και εδώ ενδιαφέροντα στοιχεία όπου άλλες χώρες έχουν πολύ υψηλά ποσοστά όπως η Νορβηγία το 2022 αλλά και πολύ χαμηλά όπως η Ιαπωνία. Θα αυξηθούν αρκετά τα επόμενα χρόνια πιστεύω. Το ότι μένουν απούλητα παρά το σπρώξιμο από όλους λέει τα πάντα. Ο κόσμος προτιμά τα συμβατικά και το δείχνει και οι εταιρίες όσο χρήμα και να πάρουν από όσους προωθούν με το έτσι θέλω οποιαδήποτε ατζέντα θέλουν να βγάζουν χρήμα από τον κόσμο. Ήδη η GM άρχισε να αναπτύσσει τεχνολογία για να το πάει αλλού το πράγμα (hydrogen fuel cells). Έχουμε πολύ καιρό ακόμη με τα συμβατικά αυτοκίνητα, έτσι πιστεύω. Ο λόγος που τα προωθούν δεν είναι άλλος από το τον απόλυτο έλεγχο σε όλα κατά τη γνώμη μου. 2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε πολυ πιθανο να σκοπευει να ριξει μια πιο φθηνη εκδοση του μ3 στην αγορά και να μην εχει νοημα ενα μ2. αλλωστε η τεσλα δεν νομιζω οτι εχει λογο να βγαζει αυτοκινητα για φτωχους. το brand name εχει σημασια και οι αγοραστες του cyber η του plaid δεν θέλουν να υπαρχει το σημα της τεσλα σε αμαξια των 15κ δολλαρίων. το πρεστιζ μετραει πολυ. δεν ειναι απιθανο λοιπον να ματαιωσει οντως το μ2 αλλα σιγουρα αυτο σημαινει ενα φθηνοτερο μ3 στο μελλον. εδω που τα λεμε ειναι ηδη αρκετα φθηνο. η ελλαδα ειναι ο πατος του δυτικου κοσμου, εδω παντα θα ειναι ακριβα. Ισχύει ότι μέχρι σήμερα φαίνεται να βγάζει αρκετά από όσους πραγματικά ενδιαφέρονται. Θέλει να αυξήσει όμως το κοινό της και να επεκταθεί προς τα κάτω.
mariosnik_ Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, Armoral είπε Το ότι μένουν απούλητα παρά το σπρώξιμο από όλους λέει τα πάντα. Ο κόσμος προτιμά τα συμβατικά και το δείχνει και οι εταιρίες όσο χρήμα και να πάρουν από όσους προωθούν με το έτσι θέλω οποιαδήποτε ατζέντα θέλουν να βγάζουν χρήμα από τον κόσμο. Ήδη η GM άρχισε να αναπτύσσει τεχνολογία για να το πάει αλλού το πράγμα (hydrogen fuel cells). Έχουμε πολύ καιρό ακόμη με τα συμβατικά αυτοκίνητα, έτσι πιστεύω. Ο λόγος που τα προωθούν δεν είναι άλλος από το τον απόλυτο έλεγχο σε όλα κατά τη γνώμη μου. Ισχύει ότι μέχρι σήμερα φαίνεται να βγάζει αρκετά από όσους πραγματικά ενδιαφέρονται. Θέλει να αυξήσει όμως το κοινό της και να επεκταθεί προς τα κάτω. Η τεχνολογία υδρογόνου έχει πολύ ενδιαφέρον, αλλά το βρίσκω χλωμό να προχωρήσει σε κάτι σοβαρό. Έπρεπε ήδη εδώ και τόσα χρόνια να είχαμε προχωρήσει. Μεγάλος κίνδυνος έκρηξης και καταστροφων λόγω θερμικής ενέργειας. Νέα υλικά πυραντοχα χωρίς αστοχίες λόγω υψηλών θερμοκρασιών, ασταθές καύσιμο. Επεξ/σία 6 Απριλίου από mariosnik_
Armoral Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου Και μόνο που Toyota και GM με χρηματοδότηση από το αμερικανικό κράτος η τελευταία ασχολούνται σοβαρά δείχνει πολλά. Αλλά είναι για το μέλλον. Κανείς δε θα τα βάλει με καμία BP, Shell, όποια εταιρία θέλεις βάλε, δικές τους είναι και είναι τα συμφέροντά τους εκεί. Μιλάμε για λόμπι τώρα, όχι αστεία. Και αυτό ισχύει σε κάθε καταναλωτική κατηγορία.
agnostos13 Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 9 ώρες πριν, atypicalcoder είπε Αν υπονοείς πολυτελή μάλλον λίγα. Αν όχι τότε πάρα πολλά καλά υπάρχουν. Καλά το θέμα δεν είναι ποιο είναι καλύτερο και δεν χρειάζεται ο κόσμος να είναι οπαδός. Εγώ μιλάω με facts. Από την στιγμή που μπορώ να έχω ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο με 10-15κ ευρώ. Γιατί να δώσω 40κ για ένα ηλεκτρικό και να θέλω 30 χρόνια να κάνω την απόσβεση. Το επιχείρημα για το κόστος των καυσίμων είναι άτοπο όταν η διαφορά είναι τόσο μεγάλη. Αυτός που ψάχνει να κάνει οικονομικά τη δουλειά του θα πάρει ένα μεταχειρισμένο με 5000-10000 και θα το γεμίζει καύσιμο όσο φτάνει η τσέπη του. Τα ηλεκτρικά ούτε οικονομικά είναι αυτή τη στογμή, ούτε απροβλημάτιστα. Όποιος τα επιλέγει γνωρίζει τους συμβιβασμούς που θα πρέπει να κάνει και μαθαίνει να ζει με αυτούς. Τώρα αν αύριο μειωθούν οι τιμές τους και αυξηθεί σημαντικά ο μέσος μισθός στην Ελλάδα μπορεί να μιλάμε από άλλη σκοπιά.
keysmith Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου (επεξεργασμένο) Τα ηλεκτρικά φίλε μου για αγορα άσχετα αν συμφωνούμε στα διάφορα ελαττώματά τους πρέπει να έχεις δικό σου παρκινγκ. Μόνο τότε θα μπορούσες να έχεις καποιο όφελος από φτηνή φόρτιση και πρακτική φόρτιση (δλδ να ξέρεις ότι το πρωί θα έχεις ενέργεια να πας στη δουλειά και πίσω). Οπότε τι συζητάμε ακριβώς; Αυτογκολ από τα αποδυτήρια είναι αυτό για τους περισσότερους. Δεν πιστεύω υπάρχει ΟΥΤΕ ένας ελλάδα ή εξωτερικό να έχει ηλεκτρικό χωρίς δικό του παρκινγκ. Στην αττική που ζουν 5.000.000 έλληνες και στην θεσνική 800.000 τι ποσοστό έχει αυλή; ή παρκινγκ; 10% ούτε! Πες 15% ακόμα και 20% (που δεν). Αρα ένα όχημα που αφορά το 10%-20% των κατοίκων στην καλύτερη των περιπτώσεων (δλδ ΟΛΟΙ με παρκινγκ να πάρουν ηλεκτρικά) πως μπορεί να είναι main stream? Υ.Γ. Καλή τύχη το καλοκαίρι να πας διακοπές μια εβδομάδα στην ελλάδα κάπου οπουδήποτε με ηλεκτικό. Απλά καλή τύχη. 3 hours ago, mariosnik_ said: Τα ηλεκτρικά πουλάνε σε ολόκληρο τον δυτικό κόσμο και στα προηγμένα κράτη. Καθίστε τώρα εσείς να νομίζετε ότι η δική μας πραγματικότητα στην Ελλάδα αποτελεί και την μέση κατάσταση στο εξωτερικό. Δεν πειράζει, θα μείνουμε κάποια στιγμή χωρίς ΙΧ εδώ και θα έχουμε μόνο ποδήλατα ηλεκτρικά πατίνια και μηχανάκια, λεφτά δεν θα έχει ο Έλληνας για ΙΧ. Βενζινοκινητα κτλ σιγά σιγά οδεύουν στο τέλος τους. Όσοι έχουν τέτοιο αμάξι θα αναγκάσουν να τα αποσύρουν κάποια στιγμή λόγω παλαιότητας φθοράς και κόστους συντήρησης οπότε δεν θα έχουν μετά άλλη επιλογή. Επεξ/σία 6 Απριλίου από keysmith
Arkin Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 11 ώρες πριν, halastar είπε Πες μας ένα καινούριο που κάνει 10.000 ευρώ. Λογικα παλιες τιμες αλλα προφανως καμια σχεση με tesla δεν υπαρχει συγκριση. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 6 Απριλίου 1 hour ago, Arkin said: Λογικα παλιες τιμες αλλα προφανως καμια σχεση με tesla δεν υπαρχει συγκριση. Ανακαλύψτε το νέο Toyota Aygo X | Toyota Hellas Δυνατή αύξηση...
mariosnik_ Δημοσ. 7 Απριλίου Δημοσ. 7 Απριλίου 5 ώρες πριν, keysmith είπε Τα ηλεκτρικά φίλε μου για αγορα άσχετα αν συμφωνούμε στα διάφορα ελαττώματά τους πρέπει να έχεις δικό σου παρκινγκ. Μόνο τότε θα μπορούσες να έχεις καποιο όφελος από φτηνή φόρτιση και πρακτική φόρτιση (δλδ να ξέρεις ότι το πρωί θα έχεις ενέργεια να πας στη δουλειά και πίσω). Οπότε τι συζητάμε ακριβώς; Αυτογκολ από τα αποδυτήρια είναι αυτό για τους περισσότερους. Δεν πιστεύω υπάρχει ΟΥΤΕ ένας ελλάδα ή εξωτερικό να έχει ηλεκτρικό χωρίς δικό του παρκινγκ. Στην αττική που ζουν 5.000.000 έλληνες και στην θεσνική 800.000 τι ποσοστό έχει αυλή; ή παρκινγκ; 10% ούτε! Πες 15% ακόμα και 20% (που δεν). Αρα ένα όχημα που αφορά το 10%-20% των κατοίκων στην καλύτερη των περιπτώσεων (δλδ ΟΛΟΙ με παρκινγκ να πάρουν ηλεκτρικά) πως μπορεί να είναι main stream? Υ.Γ. Καλή τύχη το καλοκαίρι να πας διακοπές μια εβδομάδα στην ελλάδα κάπου οπουδήποτε με ηλεκτικό. Απλά καλή τύχη. Σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ούτε parking με δικό σου φορτιστή ούτε τίποτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα