Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, BertaJourdan είπε

Τον τελευταιο καιρο ψαχνω για αυτοκινητο.

Μιλαμε εχουνε ξεφυγει τα πραγματα παρα πολυ.

Γιαπωνεζικοι κουβαδες και ιταλικες κονσερβες πλεον ειναι απλησιαστα.

Αν ειναι δυνατον.

Τα κανονικα αυτοκινητα (bmw, audi, mercedes παιζουν σε αλλη κατηγορια. Δεν ειναι για τον λαο.)

αυτός είναι ακριβώς και ο λόγος που μιλάμε για ένα αναποφεκτο τέλος της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. 

Δεν μπορείς να ανταγωνιστής το τσουνάμι των Κινεζικών αυτοκινήτων σε τόσο ανταγωνιστικές τιμές. Και δεν μιλάμε μόνο για ηλεκτρικά. Η BYD βγάζει και υβριδικά και αυτά σε κάτω από 20 χιλιάρικα.

Πριν τον πόλεμο στην Ουκρανία η Ευρώπη μπορούσε να ανταγωνιστεί την Κίνα και τις ασιατικές αγορές γιατί είχε πολύ χαμηλό κόστος στην ενέργεια. Τώρα πάει και αυτό με τα μέτρα που έχουν πάρει χωρίς καμία λογική κατά της Ρωσίας του μεγαλύτερου προμηθευτή ενέργειας στο κόσμο.

Η αμερική είναι άλλη ιστορία καθώς μπορεί να προστατέψει τις βιομηχανίες της όπως είχε κάνει ο Trump την προηγούμενη τετραετία η όπως έχει ανακοινώσει ότι θα κάνει μετά την ενδεχόμενη επανεκλογή του.

Η Κίνα αυτή τη στιγμή φτιάχνει εργοστάσια αυτοκινήτων στο Μεξικό και απειλεί άμεσα και τις ΗΠΑ. Φυσικά ο Biden κοιμάται όρθιος.

  • Like 5
  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, BertaJourdan είπε

Τον τελευταιο καιρο ψαχνω για αυτοκινητο.

Μιλαμε εχουνε ξεφυγει τα πραγματα παρα πολυ.

Γιαπωνεζικοι κουβαδες και ιταλικες κονσερβες πλεον ειναι απλησιαστα.

Αν ειναι δυνατον.

Τα κανονικα αυτοκινητα (bmw, audi, mercedes παιζουν σε αλλη κατηγορια. Δεν ειναι για τον λαο.)

https://www.car.gr/classifieds/cars/?category=15001&condition=new&engine_power-from=50&mileage-to=3000&offer_type=sale&pg=1&price-from=500&sort=pra&sp=0

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, chek2fire είπε

αυτός είναι ακριβώς και ο λόγος που μιλάμε για ένα αναποφεκτο τέλος της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. 

Δεν μπορείς να ανταγωνιστής το τσουνάμι των Κινεζικών αυτοκινήτων σε τόσο ανταγωνιστικές τιμές. Και δεν μιλάμε μόνο για ηλεκτρικά. Η BYD βγάζει και υβριδικά και αυτά σε κάτω από 20 χιλιάρικα.

Η Κίνα αυτή τη στιγμή φτιάχνει εργοστάσια αυτοκινήτων στο Μεξικό και απειλεί άμεσα και τις ΗΠΑ. Φυσικά ο Biden κοιμάται όρθιος.

Α! βρε Κίνα. Θα μας σώσεις. Δώστε ηλεκτρικά στον κόσμο.  

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Η αμερική είναι άλλη ιστορία καθώς μπορεί να προστατέψει τις βιομηχανίες της όπως είχε κάνει ο Trump την προηγούμενη τετραετία η όπως έχει ανακοινώσει ότι θα κάνει μετά την ενδεχόμενη επανεκλογή του.

 

αυτο θα κανει και η ευρωπη

Δημοσ.
Μόλις τώρα, paparen είπε

αυτο θα κανει και η ευρωπη

Η ευρώπη δεν μπορεί να προστατέψει ούτε καν τα συμφέροντα της, δεν μπορεί να πάρει συλλογικές αποφάσεις για τα πιο απλά πράγματα. 

Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Η Ελλάδα έχει δώσει ήδη τα βασικά της λιμάνια σε Κινέζους. Τώρα ακούγεται ότι και ο σιδηρόδρομος θα περάσει στην Κίνα με την Κίνα να αποκτά άμεσα ένα λιμάνι και σιδηροδρομική πρόσβαση για τα προϊόντα της στην Ευρώπη.

Συμφέρει την Ελλάδα να πάρει απόφαση κατά της Κίνας όταν θα έχει άμεση πρόσβαση σε προϊόντα όπως αυτοκίνητα και σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη?  

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, chek2fire είπε

Η ευρώπη δεν μπορεί να προστατέψει ούτε καν τα συμφέροντα της, δεν μπορεί να πάρει συλλογικές αποφάσεις για τα πιο απλά πράγματα. 

Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Η Ελλάδα έχει δώσει ήδη τα βασικά της λιμάνια σε Κινέζους. Τώρα ακούγεται ότι και ο σιδηρόδρομος θα περάσει στην Κίνα με την Κίνα να αποκτά άμεσα ένα λιμάνι και σιδηροδρομική πρόσβαση για τα προϊόντα της στην Ευρώπη.

Συμφέρει την Ελλάδα να πάρει απόφαση κατά της Κίνας όταν θα έχει άμεση πρόσβαση σε προϊόντα όπως αυτοκίνητα και σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη?  

το λιμανι δοθηκε στην cosco σε μια εποχη πολλη διαφορετικη. Η ελλαδα ειχε τεραστια οικονομικα προβληματα και οι σχεσεις δυσης - κινας ηταν ΠΟΛΥ καλυτερες.

Οταν εγινε ο διαγωνισμος για το λιμανι της αλεξανδρουπολης (εν μεσω πολεμου στην ουκρανια) το πηρε δυτικων συμφεροντων εταιρεια με συνοπτικες διαδικασιες. Δεν πιστευω οτι θα δωσουμε το σιδηροδρομο σε κινεζους.

Μπορει την ελλαδα να μην την συμφερει να παρει αποφαση κατα της κινας, αλλα οι δασμοι μπαινουν σε ευρωπαικο επιπεδο. Οι κινεζοι αυτην τη στιγμη απειλουν την παραγωγικη καρδια της ευρωπης και οσο και να μην θελουν οι ευρωπαιοι να υψωσουν οικονομικα τειχη, αν πεσει η VAG, θα υπαρξουν τεραστια προβληματα και οχι μονο στη γερμανια.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Υπάρχει χειρότερη επένδυση για ένα μέσο Έλληνα απο την αγορά (με όποιο τρόπο μπορεί να γίνει,  δόσεις , leasing κλπ) αυτοκινήτου , πόσο μάλλον ηλεκτρικού αυτοκινήτου ?

Δεν μπορώ να σκεφτώ πολλά πράγματα τα οποία θα σε έχουν πιθανότατα χρεωμένο (εαν δεν είσαι στην elite κατηγορία με μισθό 3Κ με δικό σου σπίτι) για πολλά χρόνια και η αξία πιθανής μεταπώλησης μετά απο 10 χρόνια να είναι το λιγότερο αβέβαιη .

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tolstoy είπε

Η xiaomi θα διαλύσει τα πάντα. Καλύτερη τεχνολογία, ανώτερη ποιότητα και όχι ακριβά. 

συγνωμη αλλα αυτο που προκυπτει. Ναι εχει ποιοτικα κινητα τηλεφωνα, καποια απο τα οποια ειναι vfm. Δεν εχουμε ιδεα ομως πως ειναι το αυτοκινητο της. Ας το παρει στα χερια του κανενας ευρωπαιος και να δουμε τις εντυπωσεις του

Δημοσ.

Στην Ελλάδα, υπάρχει λόγος να έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο αν δεν έχεις δικό σου γκαράζ; Πόσοι αποκλείονται έτσι;

Και κατά προτίμηση να έχεις και φωτοβολταϊκά στην ταράτσα; Πρέπει να έχεις δηλαδή πολλά λεφτά για την αρχική επένδυση. Κάποια ίσως τα πάρεις πίσω από επιδοτήσεις, αλλά πρέπει να τα έχεις πρώτα.

Και αν βάλεις στην άκρη και διάφορα άβολα, ακόμα δεν έχω καταλάβει τι γίνεται με τις μπαταρίες, πόση ζωή έχουν και το περιβαλλοντικό τους κόστος (συγκριτικά έστω)

Δημοσ.

Το χομπι των αυτοκινητων και γενικα των υλικων αγαθων δεν ειναι για την Ελλαδα που πειναει. Εδω δεν βγαινει ο μηνας καλα καλα και συζηταμε για αυτοκινητα που κοστιζουν 40+  μισθους η για κινητα που κοστιζουν πανω απο εναν η για φωτογραφικες μηχανες υπολογιστες κλπ που κι αυτα ολα ειναι απλησιαστα. Αν δεν αλλαξει η οικονομια μας κατα πολυ θα συνεχισουμε να βλεπουμε εξω σαξοραλα παλια γιαρις και φιατ και δεν ξερω κι εγω τι αλλο εχει ξεμεινει του καθενος. Παλια ημουν ενεργος πολυ στα φορουμ τεχνολογιας αλλα ειχα και ενδιαφερον γιατι μπορουσα να αγοραζω τα καλα που εβλεπα. Τωρα ενα κινητο να θελω να παρω θα το σκεφτομαι 2-3 μηνες αρα δεν μιλαμε για ευχαριστηση οσο να γινεται η δουλεια μας. Ποιος δεν θα ηθελε να ζει σε ενα σπιτι ανθρωπινο πιο καινουριο απο το 2010, δηλαδη και παλι σχετικα παλιο πια, ποιος δεν θα ηθελε για αυτοκινητο ενα audi η bmw απο τις κανονικες σειρες 318 α4 κλπ που ηταν του λαου αυτοκινητα παλια. Απο την στιγμη που αυτα τα αγαθα δεν ανηκουν στην μεσαια ταξη πια δεν με απασχολουν κιολας γιατι δεν μπορω ουτε καν να σκεφτω πως θα τα αποκτουσα. Καταντησαμε να ψαχνουμε στα μεταχειρισμενα κατι σαραβαλα που κοστιζουν ενα σκασμο λεφτα και ταυτοχρονα ο κωλος μας θελει ηλεκτρικα. Ναι θα επαιρνα πολυ ευχαριστα ενα ηλεκτρικο καπου στα 10000 απο μια εταιρεια υπαρκτη οχι κινεζια και οχι μετεχειρισμενο. Οσο αυτο δεν υπαρχει δεν ειναι απλα για μενα..

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, chek2fire said:

Η ευρώπη δεν μπορεί να προστατέψει ούτε καν τα συμφέροντα της, δεν μπορεί να πάρει συλλογικές αποφάσεις για τα πιο απλά πράγματα. 

Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Η Ελλάδα έχει δώσει ήδη τα βασικά της λιμάνια σε Κινέζους. Τώρα ακούγεται ότι και ο σιδηρόδρομος θα περάσει στην Κίνα με την Κίνα να αποκτά άμεσα ένα λιμάνι και σιδηροδρομική πρόσβαση για τα προϊόντα της στην Ευρώπη.

Συμφέρει την Ελλάδα να πάρει απόφαση κατά της Κίνας όταν θα έχει άμεση πρόσβαση σε προϊόντα όπως αυτοκίνητα και σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη?  

Η Ελλάδα είναι Αμερικανικο κυρίως, και ευρωπαϊκό δευτερεύοντος προτέκτορατο. Χρεοκόπημενοι όπως είμαστε μας σβήνουν οπότε γουστάρουν ελενχοντας το χρέος, υπερταμειο κλπ. Όπως είπαν και άλλοι δώσαμε τα ναυπηγεία σε αλλες εποχές που οι Αμερικανοί δεν ενδιαφέρονταν και τοσο. Αυτή τη στιγμή εμπορικά μας συμφέρει με 1000 να δώσουμε επέκταση του λιμάνιου στους Κινέζους που τη ζητάνε και τους γράφουμε κανονικά επειδή το ζήτησε η Αμερική. Δουλεύουμε εναντίον των συμφερόντων μάς. Αριστεροί (υποτίθεται) και δεξιοί (υποτίθεται). Το λιμάνι της Αλεξάνδρουπολης ζήτησε το (ευρωπαϊκό) υπερταμειο να πωληθεί. Έγινε διαγωνισμός και τελικά τελευταία στιγμή ακυρώθηκε επειδή το ζήτησε η Αμερική. Οι εταιρείες κινητής βάλανε (πάμφθηνο και τεχνολογικα ανώτερο) εξοπλισμό δικτύων huawei, σε νομιμότατο διαγωνισμό, και τωρα τον ακυρώνουν (ψιλο παράνομα αλλά ποίος ασχολείται?, και σίγουρα εναντίων των συμφερόντων μας), μετα απο απαίτηση μάντεψε ποιου. 

Τους Γερμανούς, Γάλλους κλπ που κυριως έχουν αυτοκίνητοβιομηχανια (μονο) πλεον, τους έχεις για εντελώς μακακες? Αν χάσουν και αυτο τον ηπιαν. Εμείς τουλάχιστον πουλάμε τουρισμό και αρχαιότητα. Το αμαξι των 10.000ε το κινέζικο που αναφέρθηκε παραπάνω (που είναι της πλάκας βέβαια) αναμένεται να μπει δασμός 100% αν φτάσει 20.000 καλα θα είναι. Κάπου το διάβασα και οχι ράδιο αρβύλα άρθρο, δεν το βγάζω απ το κεφάλι μου. 

Σε τελική ανάλυση ούτε εμας μας συμφέρει οπως είναι η κατάσταση να πέσει η οικονομία των Γερμανών. Ειναι βέβαια κατα πολυ συζητήσημο πλεον αν μας συμφέρει να είμαστε στην ΕΕ. 

Επεξ/σία από oldnew
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, oldnew είπε

Η Ελλάδα είναι Αμερικανικο κυρίως, και ευρωπαϊκό δευτερεύοντος προτέκτορατο. Χρεοκόπημενοι όπως είμαστε μας σβήνουν οπότε γουστάρουν ελενχοντας το χρέος, υπερταμειο κλπ. Όπως είπαν και άλλοι δώσαμε τα ναυπηγεία σε αλλες εποχές που οι Αμερικανοί δεν ενδιαφέρονταν και τοσο. Αυτή τη στιγμή εμπορικά μας συμφέρει με 1000 να δώσουμε επέκταση του λιμάνιου στους Κινέζους που τη ζητάνε και τους γράφουμε κανονικά επειδή το ζήτησε η Αμερική. Δουλεύουμε εναντίον των συμφερόντων μάς. Αριστεροί (υποτίθεται) και δεξιοί (υποτίθεται). Το λιμάνι της Αλεξάνδρουπολης ζήτησε το (ευρωπαϊκό) υπερταμειο να πωληθεί. Έγινε διαγωνισμός και τελικά τελευταία στιγμή ακυρώθηκε επειδή το ζήτησε η Αμερική. Οι εταιρείες κινητής βάλανε (πάμφθηνο και τεχνολογικα ανώτερο) εξοπλισμό δικτύων huawei, σε νομιμότατο διαγωνισμό, και τωρα τον ακυρώνουν (ψιλο παράνομα αλλά ποίος ασχολείται?, και σίγουρα εναντίων των συμφερόντων μας), μετα απο απαίτηση μάντεψε ποιου. 

Τους Γερμανούς, Γάλλους κλπ που κυριως έχουν αυτοκίνητοβιομηχανια (μονο) πλεον, τους έχεις για εντελώς μακακες? Αν χάσουν και αυτο τον ηπιαν. Εμείς τουλάχιστον πουλάμε τουρισμό και αρχαιότητα. Το αμαξι των 10.000ε το κινέζικο που αναφέρθηκε παραπάνω (που είναι της πλάκας βέβαια) αναμένεται να μπει δασμός 100% αν φτάσει 20.000 καλα θα είναι. Κάπου το διάβασα και οχι ράδιο αρβύλα άρθρο, δεν το βγάζω απ το κεφάλι μου. 

Σε τελική ανάλυση ούτε εμας μας συμφέρει οπως είναι η κατάσταση να πέσει η οικονομία των Γερμανών. Ειναι βέβαια κατα πολυ συζητήσημο πλεον αν μας συμφέρει να είμαστε στην ΕΕ. 

ναι τους έχω τελείως μακακες και το έχουν αποδείξει. 

δύο παραδείγματα.

H Ευρώπη όπως ξέρουμε πάει και βάζει κυρώσεις στην πάμφτηνη ενέργεια της Ρωσίας την κινητήριο δύναμη της ευρωπαικής βιομηχανίας ποντάροντας στο ότι ο πόλεμος θα είχε μικρή διάρκεια και ότι αυτές οι κυρώσεις θα ανάγκαζαν την ρωσία να κάνει πίσω.

Οχι μόνο συνέβη το αντίθετο αλλά επιπλέον η Ρωσία αναπτύσσει ενα μεγάλο δίκτυο προμήθειας ενέργειας στην Κίνα και ασία καθώς αναζητούσε εναλακτηκούς δρόμους διάθεσης των ενεργειακών αποθεμάτων της. Με αυτό το τρόπο η Ευρώπη όταν λήξει ο πόλεμος θα χάσει και το όποιο πλεονέκτημα είχε στην ενέργεια. Βάλε και τα μεγάλα εργατικά κόστη συν ότι δεν παράγει ούτε καν τεχνολογική καινοτομία και έχεις ένα κοκτέιλ έτοιμο μεγάλης οικονομικής και κοινωνικής κρίσης. 

  • Like 2
  • Sad 1
  • Haha 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, chek2fire είπε

ναι τους έχω τελείως μακακες και το έχουν αποδείξει. 

δύο παραδείγματα.

H Ευρώπη όπως ξέρουμε πάει και βάζει κυρώσεις στην πάμφτηνη ενέργεια της Ρωσίας την κινητήριο δύναμη της ευρωπαικής βιομηχανίας ποντάροντας στο ότι ο πόλεμος θα είχε μικρή διάρκεια και ότι αυτές οι κυρώσεις θα ανάγκαζαν την ρωσία να κάνει πίσω.

Οχι μόνο συνέβη το αντίθετο αλλά επιπλέον η Ρωσία αναπτύσσει ενα μεγάλο δίκτυο προμήθειας ενέργειας στην Κίνα και ασία καθώς αναζητούσε εναλακτηκούς δρόμους διάθεσης των ενεργειακών αποθεμάτων της. Με αυτό το τρόπο η Ευρώπη όταν λήξει ο πόλεμος θα χάσει και το όποιο πλεονέκτημα είχε στην ενέργεια. Βάλε και τα μεγάλα εργατικά κόστη συν ότι δεν παράγει ούτε καν τεχνολογική καινοτομία και έχεις ένα κοκτέιλ έτοιμο μεγάλης οικονομικής και κοινωνικής κρίσης. 

Ρε συ check2fire, λίγο έλεος με τη Ρωσολαγνεία σου.

Καλά κάνει η Ευρώπη και βάζει κυρώσεις στους Ρώσους γιατί μπουκάραν και κάνουν πόλεμο σε άλλη χώρα.

Επεξ/σία από Silverage
  • Like 6
  • Haha 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...