atypicalcoder Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 26 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Ποιο αυτοκινητο αυτη τη στιγμη κανει 10.000 ευρω? Αν υπονοείς πολυτελή μάλλον λίγα. Αν όχι τότε πάρα πολλά καλά υπάρχουν. 2 λεπτά πριν, keysmith είπε Πείτε ότι θέλετε. ΑΝ τα ηλεκτρικά ήταν καλά/βολικά οι πελάτες δεν είναι στον κόσμο τους ούτε έχουν γινάτια και θα τα αγόραζαν. Ο,τι είναι καλό δεν χάνεται. Απέτυχαν (επί του παρόντος) και για αυτό τα επιδοτούν και τα σπρώχνουν αρκετά χρόνια μετά την παρουσία τους. Πόσο-αντικαπιταλιστικό είναι κυβερνήσεις να σπρώχνουν προϊόντα ιδιωτών και αυτό γίνεται διότι ΔΕΝ κάνουν! Τους λόγους τους έχουμε αναλύσει (βασικά τεχνολογία μπαταριών δλδ αυτονομία, χρόνος φόρτισης, δίκτυο φόρτισης). Οταν (και αν) ποτέ θα γίνουν όλα όπως πρέπει και θα κάνουν εδώ ήμαστε. Θα πουλάνε μόνα τους! Καλά το θέμα δεν είναι ποιο είναι καλύτερο και δεν χρειάζεται ο κόσμος να είναι οπαδός. Εγώ μιλάω με facts. Από την στιγμή που μπορώ να έχω ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο με 10-15κ ευρώ. Γιατί να δώσω 40κ για ένα ηλεκτρικό και να θέλω 30 χρόνια να κάνω την απόσβεση. Το επιχείρημα για το κόστος των καυσίμων είναι άτοπο όταν η διαφορά είναι τόσο μεγάλη. 1
halastar Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 3 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε Αν υπονοείς πολυτελή μάλλον λίγα. Αν όχι τότε πάρα πολλά καλά υπάρχουν. Πες μας ένα καινούριο που κάνει 10.000 ευρώ. 8
Silverage Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 6 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε Αν υπονοείς πολυτελή μάλλον λίγα. Αν όχι τότε πάρα πολλά καλά υπάρχουν. Καλά το θέμα δεν είναι ποιο είναι καλύτερο και δεν χρειάζεται ο κόσμος να είναι οπαδός. Εγώ μιλάω με facts. Από την στιγμή που μπορώ να έχω ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο με 10-15κ ευρώ. Γιατί να δώσω 40κ για ένα ηλεκτρικό και να θέλω 30 χρόνια να κάνω την απόσβεση. Το επιχείρημα για το κόστος των καυσίμων είναι άτοπο όταν η διαφορά είναι τόσο μεγάλη. Για πες μας το αξιοπρεπές αυτοκίνητο με 10-15 χιλιάρικα. Μην τρελαθούμε κιόλας... 8
atypicalcoder Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Silverage είπε Για πες μας το αξιοπρεπές αυτοκίνητο με 10-15 χιλιάρικα. Μην τρελαθούμε κιόλας... Απλά μπείτε ρε παιδιά στα sites του κάθε brand. Τι ρωτάτε δεν καταλαβαίνω. Επεξ/σία 6 Απριλίου από atypicalcoder 5
Silverage Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 4 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε Απλά μπείτε ρε παιδιά στα sites του κάθε brand. Τι ρωτάτε δεν καταλαβαίνω. Κατάλαβα, άσε... 3 1 4
panosk111178 Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 43 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Ποιο αυτοκινητο αυτη τη στιγμη κανει 10.000 ευρω? τι να του πεις οτι το yaris εχει πάνω απο 20000 3 1
chek2fire Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου Να δούμε πιος θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το BYD Seagull με 10 χιλιάδες δολάρια και που έρχεται το 25 σε Ελλάδα και Ευρώπη 2
thanosAIAS Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου Έχει παμφθηνα Κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δε μπορούμε να τα αγοράσουμε για να βγάζουν λεφτά τα δυτικά κοράκια. Πληρώνουμε τον πληθωρισμό τους επειδή έχουν πάψει να είναι ανταγωνιστικοί πλέον 3
Tlykog Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 1 ώρα πριν, pcos είπε κι εγω περιμενω το φτηνο τεσλα. δε ζηταω πολλα, μονο να εχει 3sec 0-100. τα υπολοιπα δε με νοιαζουν Ούτε αν μετά τα 3 sec τελειώσει η μπαταρία; Ούτε αν με το που πιάσει τα 100 αρχίσει να διαλύεται και στο τέλος μείνεις εσύ και το τιμόνι; 😄
BertaJourdan Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου Τον τελευταιο καιρο ψαχνω για αυτοκινητο. Μιλαμε εχουνε ξεφυγει τα πραγματα παρα πολυ. Γιαπωνεζικοι κουβαδες και ιταλικες κονσερβες πλεον ειναι απλησιαστα. Αν ειναι δυνατον. Τα κανονικα αυτοκινητα (bmw, audi, mercedes παιζουν σε αλλη κατηγορια. Δεν ειναι για τον λαο.) 2 2 2
NT1G Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 2 ώρες πριν, BadIronTree είπε Old / fake news Την τελική λύση για τα robotaxi θα παρουσιάσει τότε; 2
paparen Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου 5 λεπτά πριν, BertaJourdan είπε Τον τελευταιο καιρο ψαχνω για αυτοκινητο. Μιλαμε εχουνε ξεφυγει τα πραγματα παρα πολυ. Γιαπωνεζικοι κουβαδες και ιταλικες κονσερβες πλεον ειναι απλησιαστα. Αν ειναι δυνατον. Τα κανονικα αυτοκινητα (bmw, audi, mercedes παιζουν σε αλλη κατηγορια. Δεν ειναι για τον λαο.) 20k για σουπερμινι. Εκει γυρω παιζουν πλεον. Αν ψαχνεις για "οικογενειακο", εισαι οριακα στα 30. Το μονο καλο ειναι οτι τα σουπερμινι εχουν μεγαλωσει αρκετα πλεον και εχουν καλους χωρους, οποτε 3μελης οικογενεια (με ζορι και αναλογα με την ηλικια του παιδιου) χωραει 40 λεπτά πριν, chek2fire είπε Να δούμε πιος θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το BYD Seagull με 10 χιλιάδες δολάρια και που έρχεται το 25 σε Ελλάδα και Ευρώπη να δουμε σε τι τιμη θα ερθει ομως 3
PCharon Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, chek2fire είπε Να δούμε πιος θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το BYD Seagull με 10 χιλιάδες δολάρια και που έρχεται το 25 σε Ελλάδα και Ευρώπη Πάντως για Ελλάδα... πόσες λακούβες αντέχει αυτό; 🤣 [edit] Συγνώμη αν φαίνεται ασχετο το σχόλιό μου, αλλά βλέπω αυτά τα μικρά ευαισθητούλια ηλεκτρικά και αμέσως φαντάζομαι - δεδομένης της ησυχίας - να ακούς κάτι ξενέρωτα τριξίματα στους ελληνικούς δρόμους από τη ταλαιπωρία 😛 Επεξ/σία 6 Απριλίου από PCharon 1
gbras Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 hour ago, atypicalcoder said: Εγώ μιλάω με facts "facts" με συμπερασματα που βγαζεις απο το κεφαλι σου λεγονται φαντασια. Αν θελεις να μαθεις πραγματικα τι ισχυει ψαξε εδω εχουμε γραψει αυτοι που τα χρησιμοποιουμε ποσο συμφερει και τι αποσβεση κανουμε. Μην το αναλυσω οτι τα πλεονεκτηματα δεν περιοριζονται μονο στα οικονομικα. Και επειδη ολα στο κεφαλακι σου τα εχεις φτιαξει οπως τα θελεις, ουτε αξιοπρεπες αυτοκινητο υπαρχει στα 10-15000 ευρω ουτε ολα τα ηλεκτρικα κανουν 40-50 χιλιαδες. Οσο για τις ανοησιες που γραφει το reuters εχει απαντησει ο Musk. Βλεπεις καποιοι τρεμουν στο να εμφανιστει ενα αυτοκινητο ευθεως συγκρισιμο με ενα θερμικο σε κοστος, χρονους πληρωσης "καυσιμου" και φυσικα πολυ καλυτερο σε ολα τα υπολοιπα οντως ηλεκτρικο. Δηλαδη εχουμε τα συμφεροντα , πετρελαικες / παλιες αυτοκινητοβιομηχανιες που προσπαθουν με καθε τροπο να καθυστερησουν την μεταβαση και δεν τους ενδιαφερει ουτε το κλιμα ουτε η υγεια, εχουμε και τους χρησιμους ηλιθιους να κανουν την δουλιτσα τους και χαιρονται κιολας! Επεξ/σία 6 Απριλίου από gbras 5 3
JPaxilleas Δημοσ. 6 Απριλίου Δημοσ. 6 Απριλίου Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν τα θετικά τους αλλά και τα αρνητικά τους (που είναι λιγότερα) και όσο εξελίσσονται οι τεχνολογίες τα θετικά θα αυξάνουν και τα αρνητικά τους θα μειώνονται. Έχουν εκφραστεί πολλές απόψεις εδώ υπέρ ή κατά τους, άλλες καλά τεκμηριωμένες, άλλες όχι. Ένα από τα γνωστά επιχειρήματα κατά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι και το κόστος τους, που είναι αρκετά μεγαλύτερο έναντι των συμβατικών αυτοκινήτων (ορισμένες φορές ακόμα και με τις επιδοτήσεις). Παράλληλα δεν είναι όλα τα ηλεκρικά πανάκριβα, ούτε και τα συμβατικά. Το πρόβλημα ΔΕΝ είναι η τιμή τους . Το πρόβλημα είναι ότι ο μέσος μισθός στην Ελλάδα είναι τουλάχιστον 2 φορές μικρότερος του αντίστοιχου Ευρωπαϊκού. Μεταφέρω εδώ σχετικό απόσπασμα από ένα άρθρο του διαδικτύου (από τα άπειρα που υπάρχουν): "Ενώ οι μέσες ετήσιες αποδοχές για τις χώρες της Ευρωζώνης αναμένεται να διαμορφωθούν το 2023 στα 40.000 ευρώ (σ.σ το 2022 ήταν 39082 ευρώ) ο μέσος μισθός στην Ελλάδα ήταν 16661 ευρώ το 2022 (πάντοτε σε ετήσια βάση) και αναμένεται να ξεπεράσει τις 17.000 ευρώ μέσα στο 2023. Πολύ απλά, δεν έχουμε καν τον μισό μισθό σε σχέση με τους πολίτες των χωρών της Ευρωζώνης". Όταν το κόστος αγοράς ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, απαιτεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο τις ετήσιες αποδοχές ενός μέσου μισθού, πως κάποιος στην Ελλάδα θα αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο με της ετήσιες αποδοχές του στο μισό; Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο (και όχι μόνο) εξακολουθεί και είναι ακριβό και εξακολουθεί να είναι για λίγους (άσχετα εάν μακροπρόθεσμα η απόσβεση σε σχέση με το αρχικό κόστος δείχνει να είναι ελπιδοφόρα). Εάν δεν αλλάξει η κατάσταση (εδώ χωράνε πολλές κουβέντες για το πως μπορεί να γίνει), δεν πρόκειται να αλλάξουν γρήγορα τα πράγματα στην ηλεκτροκίνηση (εάν και τα νούμερα δείχνουν να είναι ενθαρρυντικά για αύξηση αυτό αποτελεί μια πρόβλεψη που υποθέτει ότι η τάση αύξησης του αριθμού των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων θα παραμείνει σταθερή στο μέλλον η οποία είναι μια απλουστευμένη υπόθεση και μπορεί να μην αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα – πάντως από τα παρακάτω νούμερα δε φαίνεται (για Ελλάδα) εφόσον ναι μεν είναι εντυπωσιακές οι αυξήσεις από χρόνο σε χρόνο, αλλά ο μέσος ρυθμός αύξησης φαίνεται να μειώνεται από χρόνο σε χρόνο, γεγονός που υποδεικνύει ότι η τάση της αύξησης μπορεί να επιβραδυνθεί με την πάροδο του χρόνου). Ενδεικτικά τα νούμερα παρακάτω αναφορικά με τα νούμερα πωλήσεων ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα από το 2019 έως το 2022 (ταξινομήσεις): 2022: 8.337 αυτοκίνητα 2021: 6.961 αυτοκίνητα 2020: 2.135 αυτοκίνητα 2019: 480 αυτοκίνητα Εναλλακτικά: Αύξηση από 2019 σε 2020: (2135 - 480) / 480 ≈ 3.45 Αύξηση από 2020 σε 2021: (6961 - 2135) / 2135 ≈ 2.26 Αύξηση από 2021 σε 2022: (8337 - 6961) / 6961 ≈ 1.97 Ενδεικτικά τα νούμερα παρακάτω αναφορικά με το σύνολο ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα από το 2019 έως το 2022: 2022: 18658 αυτοκίνητα 2021: 10321 αυτοκίνητα 2020: 3360 αυτοκίνητα 2019: 1125 αυτοκίνητα Εναλλακτικά: Αύξηση από 2019 σε 2020: (3360 - 1125) / 1125 ≈ 1.98 Αύξηση από 2020 σε 2021: (10321 - 3360) / 3360 ≈ 2.07 Αύξηση από 2021 σε 2022: (18658 - 10321) / 10321 ≈ 0.81 10 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα