Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ποιο αυτοκινητο αυτη τη στιγμη κανει 10.000 ευρω?

Αν υπονοείς πολυτελή μάλλον λίγα. Αν όχι τότε πάρα πολλά καλά υπάρχουν.

2 λεπτά πριν, keysmith είπε

Πείτε ότι θέλετε. ΑΝ τα ηλεκτρικά ήταν καλά/βολικά οι πελάτες δεν είναι στον κόσμο τους ούτε έχουν γινάτια και θα τα αγόραζαν. Ο,τι είναι καλό δεν χάνεται. Απέτυχαν (επί του παρόντος) και για αυτό τα επιδοτούν και τα σπρώχνουν αρκετά χρόνια μετά την παρουσία τους. Πόσο-αντικαπιταλιστικό είναι κυβερνήσεις να σπρώχνουν προϊόντα ιδιωτών και αυτό γίνεται διότι ΔΕΝ κάνουν! Τους λόγους τους έχουμε αναλύσει (βασικά τεχνολογία μπαταριών δλδ αυτονομία, χρόνος φόρτισης, δίκτυο φόρτισης). 

Οταν (και αν) ποτέ θα γίνουν όλα όπως πρέπει και θα κάνουν εδώ ήμαστε. Θα πουλάνε μόνα τους! :) 

Καλά το θέμα δεν είναι ποιο είναι καλύτερο και δεν χρειάζεται ο κόσμος να είναι οπαδός.

Εγώ μιλάω με facts. Από την στιγμή που μπορώ να έχω ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο με 10-15κ ευρώ. Γιατί να δώσω 40κ για ένα ηλεκτρικό και να θέλω 30 χρόνια να κάνω την απόσβεση. Το επιχείρημα για το κόστος των καυσίμων είναι άτοπο όταν η διαφορά είναι τόσο μεγάλη.

  • Confused 1
  • Απαντ. 86
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε

Αν υπονοείς πολυτελή μάλλον λίγα. Αν όχι τότε πάρα πολλά καλά υπάρχουν.

Πες μας ένα καινούριο που κάνει 10.000 ευρώ.

  • Like 8
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε

Αν υπονοείς πολυτελή μάλλον λίγα. Αν όχι τότε πάρα πολλά καλά υπάρχουν.

Καλά το θέμα δεν είναι ποιο είναι καλύτερο και δεν χρειάζεται ο κόσμος να είναι οπαδός.

Εγώ μιλάω με facts. Από την στιγμή που μπορώ να έχω ένα αξιοπρεπέστατο αυτοκίνητο με 10-15κ ευρώ. Γιατί να δώσω 40κ για ένα ηλεκτρικό και να θέλω 30 χρόνια να κάνω την απόσβεση. Το επιχείρημα για το κόστος των καυσίμων είναι άτοπο όταν η διαφορά είναι τόσο μεγάλη.

Για πες μας το αξιοπρεπές αυτοκίνητο με 10-15 χιλιάρικα.

Μην τρελαθούμε κιόλας...

  • Like 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Silverage είπε

Για πες μας το αξιοπρεπές αυτοκίνητο με 10-15 χιλιάρικα.

Μην τρελαθούμε κιόλας...

Απλά μπείτε ρε παιδιά στα sites του κάθε brand. Τι ρωτάτε δεν καταλαβαίνω.

Επεξ/σία από atypicalcoder
  • Haha 5
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, atypicalcoder είπε

Απλά μπείτε ρε παιδιά στα sites του κάθε brand. Τι ρωτάτε δεν καταλαβαίνω.

Κατάλαβα, άσε...

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 4
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ποιο αυτοκινητο αυτη τη στιγμη κανει 10.000 ευρω?

τι να του πεις οτι το yaris εχει πάνω απο 20000

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.

Να δούμε πιος θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το BYD Seagull με 10 χιλιάδες δολάρια και που έρχεται το 25 σε Ελλάδα και Ευρώπη

 

  • Thanks 2
Δημοσ.

Έχει παμφθηνα Κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και δε μπορούμε να τα αγοράσουμε για να βγάζουν λεφτά τα δυτικά κοράκια.

Πληρώνουμε τον πληθωρισμό τους επειδή έχουν πάψει να είναι ανταγωνιστικοί πλέον

 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, pcos είπε

κι εγω περιμενω το φτηνο τεσλα. δε ζηταω πολλα, μονο να εχει 3sec 0-100. τα υπολοιπα δε με νοιαζουν :P

Ούτε αν μετά τα 3 sec τελειώσει η μπαταρία; Ούτε αν με το που πιάσει τα 100 αρχίσει να διαλύεται και στο τέλος μείνεις εσύ και το τιμόνι; 😄 

Δημοσ.

Τον τελευταιο καιρο ψαχνω για αυτοκινητο.

Μιλαμε εχουνε ξεφυγει τα πραγματα παρα πολυ.

Γιαπωνεζικοι κουβαδες και ιταλικες κονσερβες πλεον ειναι απλησιαστα.

Αν ειναι δυνατον.

Τα κανονικα αυτοκινητα (bmw, audi, mercedes παιζουν σε αλλη κατηγορια. Δεν ειναι για τον λαο.)

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Sad 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, BadIronTree είπε

Old / fake news

 

Την τελική λύση για τα robotaxi θα παρουσιάσει τότε; :fear:

  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, BertaJourdan είπε

Τον τελευταιο καιρο ψαχνω για αυτοκινητο.

Μιλαμε εχουνε ξεφυγει τα πραγματα παρα πολυ.

Γιαπωνεζικοι κουβαδες και ιταλικες κονσερβες πλεον ειναι απλησιαστα.

Αν ειναι δυνατον.

Τα κανονικα αυτοκινητα (bmw, audi, mercedes παιζουν σε αλλη κατηγορια. Δεν ειναι για τον λαο.)

20k για σουπερμινι. Εκει γυρω παιζουν πλεον. Αν ψαχνεις για "οικογενειακο", εισαι οριακα στα 30. Το μονο καλο ειναι οτι τα σουπερμινι εχουν μεγαλωσει αρκετα πλεον και εχουν καλους χωρους, οποτε 3μελης οικογενεια (με ζορι και αναλογα με την ηλικια του παιδιου)  χωραει

40 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Να δούμε πιος θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το BYD Seagull με 10 χιλιάδες δολάρια και που έρχεται το 25 σε Ελλάδα και Ευρώπη

 

να δουμε σε τι τιμη θα ερθει ομως ;)

  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Να δούμε πιος θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το BYD Seagull με 10 χιλιάδες δολάρια και που έρχεται το 25 σε Ελλάδα και Ευρώπη

Πάντως για Ελλάδα... πόσες λακούβες αντέχει αυτό; 🤣

[edit] Συγνώμη αν φαίνεται ασχετο το σχόλιό μου, αλλά βλέπω αυτά τα μικρά ευαισθητούλια ηλεκτρικά και αμέσως φαντάζομαι - δεδομένης της ησυχίας - να ακούς κάτι ξενέρωτα τριξίματα στους ελληνικούς δρόμους από τη ταλαιπωρία 😛

Επεξ/σία από PCharon
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, atypicalcoder said:

Εγώ μιλάω με facts

"facts" με συμπερασματα που  βγαζεις απο το κεφαλι σου λεγονται φαντασια. Αν θελεις να μαθεις πραγματικα τι ισχυει ψαξε εδω εχουμε γραψει αυτοι που τα χρησιμοποιουμε ποσο συμφερει και τι αποσβεση κανουμε. Μην το αναλυσω οτι τα πλεονεκτηματα δεν περιοριζονται μονο στα οικονομικα. Και επειδη ολα στο κεφαλακι σου τα εχεις φτιαξει οπως τα θελεις, ουτε αξιοπρεπες αυτοκινητο υπαρχει στα 10-15000 ευρω ουτε ολα τα ηλεκτρικα κανουν 40-50 χιλιαδες.

Οσο για τις ανοησιες που γραφει το reuters εχει απαντησει ο Musk. Βλεπεις καποιοι τρεμουν στο να εμφανιστει ενα αυτοκινητο ευθεως συγκρισιμο με ενα θερμικο σε κοστος, χρονους πληρωσης "καυσιμου" και φυσικα πολυ καλυτερο σε ολα τα υπολοιπα οντως ηλεκτρικο.

Δηλαδη εχουμε τα συμφεροντα , πετρελαικες / παλιες αυτοκινητοβιομηχανιες που προσπαθουν με καθε τροπο να καθυστερησουν την μεταβαση και δεν τους ενδιαφερει ουτε το κλιμα ουτε η υγεια, εχουμε και τους χρησιμους ηλιθιους να κανουν την δουλιτσα τους και χαιρονται κιολας!

Επεξ/σία από gbras
  • Like 5
  • Thanks 3
Δημοσ.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν τα θετικά τους αλλά και τα αρνητικά τους (που είναι λιγότερα) και όσο εξελίσσονται οι τεχνολογίες τα θετικά θα αυξάνουν και τα αρνητικά τους θα μειώνονται. Έχουν εκφραστεί πολλές απόψεις εδώ υπέρ ή κατά τους, άλλες καλά τεκμηριωμένες, άλλες όχι. 

Ένα από τα γνωστά επιχειρήματα κατά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι και το κόστος τους, που είναι αρκετά μεγαλύτερο έναντι των συμβατικών αυτοκινήτων (ορισμένες φορές ακόμα και με τις επιδοτήσεις). Παράλληλα δεν είναι όλα τα ηλεκρικά πανάκριβα, ούτε και τα συμβατικά. Το πρόβλημα ΔΕΝ είναι η τιμή τους .

Το πρόβλημα είναι ότι ο μέσος μισθός στην Ελλάδα είναι τουλάχιστον 2 φορές μικρότερος του αντίστοιχου Ευρωπαϊκού.   

Μεταφέρω εδώ σχετικό απόσπασμα από ένα άρθρο του διαδικτύου (από τα άπειρα που υπάρχουν):

"Ενώ οι μέσες ετήσιες αποδοχές για τις χώρες της Ευρωζώνης αναμένεται να διαμορφωθούν το 2023 στα 40.000 ευρώ (σ.σ το 2022 ήταν 39082 ευρώ) ο μέσος μισθός στην Ελλάδα ήταν 16661 ευρώ το 2022 (πάντοτε σε ετήσια βάση) και αναμένεται να ξεπεράσει τις 17.000 ευρώ μέσα στο 2023. Πολύ απλά, δεν έχουμε καν τον μισό μισθό σε σχέση με τους πολίτες των χωρών της Ευρωζώνης".

Όταν το κόστος αγοράς ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, απαιτεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο τις ετήσιες αποδοχές ενός μέσου μισθού, πως κάποιος στην Ελλάδα θα αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο με της ετήσιες αποδοχές του στο μισό;

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο (και όχι μόνο) εξακολουθεί και είναι ακριβό και εξακολουθεί να είναι για λίγους (άσχετα εάν μακροπρόθεσμα η απόσβεση σε σχέση με το αρχικό κόστος δείχνει να είναι ελπιδοφόρα). Εάν δεν αλλάξει η κατάσταση (εδώ χωράνε πολλές κουβέντες για το πως μπορεί να γίνει), δεν πρόκειται να  αλλάξουν γρήγορα τα πράγματα στην ηλεκτροκίνηση (εάν και τα νούμερα δείχνουν να είναι ενθαρρυντικά για αύξηση αυτό αποτελεί μια πρόβλεψη που υποθέτει ότι η τάση αύξησης του αριθμού των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων θα παραμείνει σταθερή στο μέλλον η οποία είναι μια απλουστευμένη υπόθεση και μπορεί να μην αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα – πάντως από τα παρακάτω νούμερα δε φαίνεται (για Ελλάδα) εφόσον ναι μεν είναι εντυπωσιακές οι αυξήσεις από χρόνο σε χρόνο, αλλά ο μέσος ρυθμός αύξησης φαίνεται να μειώνεται από χρόνο σε χρόνο, γεγονός που υποδεικνύει ότι η τάση της αύξησης μπορεί να επιβραδυνθεί με την πάροδο του χρόνου).

Ενδεικτικά τα νούμερα παρακάτω αναφορικά με τα νούμερα πωλήσεων ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα από το 2019 έως το 2022 (ταξινομήσεις):

  • 2022: 8.337 αυτοκίνητα
  • 2021: 6.961 αυτοκίνητα
  • 2020: 2.135 αυτοκίνητα
  • 2019: 480 αυτοκίνητα

Εναλλακτικά:

  • Αύξηση από 2019 σε 2020: (2135 - 480) / 480 ≈ 3.45
  • Αύξηση από 2020 σε 2021: (6961 - 2135) / 2135 ≈ 2.26
  • Αύξηση από 2021 σε 2022: (8337 - 6961) / 6961 ≈ 1.97

Ενδεικτικά τα νούμερα παρακάτω αναφορικά με το σύνολο ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα από το 2019 έως το 2022:

  • 2022: 18658 αυτοκίνητα
  • 2021: 10321 αυτοκίνητα
  • 2020: 3360 αυτοκίνητα
  • 2019: 1125 αυτοκίνητα

Εναλλακτικά:

  • Αύξηση από 2019 σε 2020: (3360 - 1125) / 1125 ≈ 1.98
  • Αύξηση από 2020 σε 2021: (10321 - 3360) / 3360 ≈ 2.07
  • Αύξηση από 2021 σε 2022: (18658 - 10321) / 10321 ≈ 0.81
  • Like 10
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...