elgol Δημοσ. 11 Απριλίου 2024 Δημοσ. 11 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) Ποια μηνύματα αφού σου κλείνουν μετά από λίγο την αμφισβήτηση υπέρ του καταστήματος με μοναδική επιλογή την επιστροφή με δικό σου κόστος, πήρα πράγματα 2€ και μου ζητούσαν να τα γυρίσω πίσω με registered αποστολή Αμφισβήτηση συναλλαγής στην τραπεζα-καρτα Επεξ/σία 11 Απριλίου 2024 από elgol
ntasis Δημοσ. 11 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 11 Απριλίου 2024 Καλησπέρα σε όλους, άνοιξα καινούργιο αίτημα επιστροφής χρημάτων εχθές. Λέω πως στο ταχυδρομείο μου ζητάνε 30€ για την επιστροφή και πως η μπαταρία είναι μικρότερη σε χωρητικότητα από αυτή που γράφει στην περιγραφή, επίσης δεν μπορώ να πληρώσω για κάτι το οποίο δεν ευθύνομαι εγώ...... Βέβαια η επικοινωνία μου είναι μόνο με τον πωλητή, έψαχνα να στείλω απευθείας στο αλλιεχπρες, αλλά δεν μπορούσα. Ξέρει κάποιος γιατί;
ekrepali Δημοσ. 12 Απριλίου 2024 Δημοσ. 12 Απριλίου 2024 On 09/04/2024 at 15:59, nikosmakos said: Τους ενημερωνεις οτι το κοστος επιστροφης ειναι 30 ευρω και οτι πρεπει να τα πληρωσει ο πωλητης, δηλαδη να σου στειλουν αρχικα 30 ευρω και μολις το στειλεις τα υπολοιπα 39. Αυτοι θα δουν οτι δεν συμφερει και απλα θα σου πουν κρατησετο και θα σου επιστρεψουν τα 39 ευρω. Θελει αρκετα μυνηματα μεχρι να συνενοηθεις μαζι τους. Αυτο ειχε συμβει σε εμενα παλιοτερα τουλαχιστον. Toυς τελευταίους μήνες (μετά την αλλαγή της πλατφόρμας) που έκανα 2 φορές dispute στο Ali , είχα επιτυχία και τις 2 φορές μιλώντας με το bot (eva)... αφού πρώτα τα disputes τα έκλεισαν οι agents υπερ των πωλητών. 1
Matsonic Δημοσ. 7 Μαΐου 2024 Δημοσ. 7 Μαΐου 2024 Ευχαριστώ για τη βοήθεια, βρήκα αυτήν την ανάρτηση ενώ έψαχνα για αριθμούς τηλεφώνου. Όπως και οι υπόλοιποι από εσάς, έχω αυτόν τον πωλητή που μου έστειλε λάθος προϊόν και τώρα δεν θέλει να επιστρέψει τίποτα, αλλά πρέπει να το στείλω πίσω, κοστίζει περίπου 30 € για να το στείλω πίσω και το προϊόν κόστιζε 35 €, επομένως δεν καταλαβαινω τη λογικη. Αυτός ο πωλητής μου έστειλε τον αριθμό παρακολούθησης φιάλης και ισχυρίστηκε ότι το νέο προϊόν ήταν στο δρόμο δύο φορές, επομένως δεν πρέπει να τον εμπιστευτώ. (Είμαι από τη Σουηδία, επομένως χρησιμοποιώ το Google Translate).
souvlaki Δημοσ. 11 Μαΐου 2024 Δημοσ. 11 Μαΐου 2024 Δύο φορές έκλεισε το dispute με τον ίδιο τρόπο ζητώντας να αποστείλω πίσω το αντικείμενο για να αποζημιωθώ και τελικά επικοινώνησα με εκπρόσωπο και ενημέρωσα ότι η διεύθυνση δεν είναι κανονική δεν είχε καν οδό! Και ενώ έκλεισε πάλι υπέρ του τα κατάφερα με την τέταρτη φορά αφού είχαν ενημερωθεί μέσω live chat.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα