Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ntinaras είπε

Αν ήταν έτσι θα είχαν καεί τα πάντα στην Καλιφόρνια και στο Dubai. 

Οι μπαταρίες έχουν συστήματα ψύξης. 

Μόνο η πρώτη γενιά nissan leaf δεν είχε και γι αυτό έχει φάει τόσο hate κιόλας. 

Αλλά φωτιά δεν έπιαναν, απλά είχαν απαράδεκτο degradation. 

Καίγονται και θα καίγονται μέχρι να υπάρξει κάτι άλλο τεχνολογικά, είτε βελτιωμένο είτε μέσω χρήσης άλλων υλικών για την κατασκευή τους.

Θα μας βγάλεις και τυφλούς τώρα;

1 λεπτό πριν, Lucifer είπε

Ότι προσπαθούμε να μην πεθάνουμε;

Από τα αυτοκίνητα;:D

  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Άρα το πρόβλημα σου είναι εσένα μόνο η επιδότηση των tesla? 

Άρα το πρόβλημα σου είναι ότι δεν μπορείς να λάβεις αυτή την επιδότηση. 

Νταξει, λογική η γκρίνια τότε. 

καλο Σκ

Δημοσ.

Δεν θα ξεχάσω επίσης, έναν τύπο γύρω στα 50, που συνάντησα με Tesla Model X Plaid αξίας 120.000€ να μου λέει ότι μετάνιωσε την αγορά του λόγω της χαμηλής του αυτονομίας και της αργής ταχύτητας φόρτισης. Ένα μοντέλο που η Tesla υποστηρίζει πως υποτίθεται πως έχει 543 χιλιόμετρα αυτονομία. Πόσο δλδ σου βγάζει μέσο όρο? Του ρώτησα. 300 με 350 χιλιόμετρα, μεικτό κύκλο και ανάλογα το ταξίδι..αν το πλακώσεις κάηκες. Να έχεις ρε φίλε ένα τέτοιο εργαλείο χιλιάδων ευρώ με τρελές επιταχύνσεις και γρήγορες ρεπρίζ και να φοβάσαι να το τρέξεις, αξία ανεκτίμητη..ε να τα χεσ...τα άλογα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Η "επιδοτηση" πρακτικα ειναι σαν να το αγοραζουν εν μερει χωρις φπα.

ενα ηλεκτρικο που πωλειται 50.000, μετα την επιδοτηση παει στα 42.000, αν ηταν χωρις φπα θα ηταν καπου 40.000

οποτε δεν πληρωνει κατι το κρατος, απλα εισπραττει λιγοτερο φπα. Και ο λογος αυτων των διευκολυνσεων ειναι για να γινουν πιο προσιτα ωστε να δεχτει καποιος να κανει beta testing.

Αν σου φαινεται αδικο αυτο, τοτε πρεπει να ακυρωσουμε ΟΛΕΣ τις επιδοτησεις : market pass, fuel pass, travel pass, toursm 4 all, φωτοβολταικων, εξοικονομω, εφκα κτλ.

Θελεις?

Επιδοτηση για τετοιου ειδους συμφωνω αλλα επιδοτησεις για να ζησεις στο 2024 δεν συμφωνω.Καποια απο τα παραπανω ειναι τραγικα οταν καποιος περνει 25ευρω pass για να παρει 100γραμμαρια πλεον λαδι η οταν εδωσε ο ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΣ  50ευρω βενζινη οταν ειχε 2.45.Για να συνελθουμε λιγο και να ξυπναμε σιγα σιγα.

  • Like 1
Δημοσ.
14 minutes ago, music_lover said:

Δεν θα ξεχάσω επίσης, έναν τύπο γύρω στα 50, που συνάντησα με Tesla Model X Plaid αξίας 120.000€ να μου λέει ότι μετάνιωσε την αγορά του λόγω της χαμηλής του αυτονομίας και της αργής ταχύτητας φόρτισης. Ένα μοντέλο που η Tesla υποστηρίζει πως υποτίθεται πως έχει 543 χιλιόμετρα αυτονομία. Πόσο δλδ σου βγάζει μέσο όρο? Του ρώτησα. 300 με 350 χιλιόμετρα, μεικτό κύκλο και ανάλογα το ταξίδι..αν το πλακώσεις κάηκες. Να έχεις ρε φίλε ένα τέτοιο εργαλείο χιλιάδων ευρώ με τρελές επιταχύνσεις και γρήγορες ρεπρίζ και να φοβάσαι να το τρέξεις, αξία ανεκτίμητη..ε να τα χεσ...τα άλογα.

Τοχω γράψει και εγω οτι τα τεσλα είχαν τη μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ ονομαστικής αυτονομίας και πραγματικης. Έχει γίνει πολύς ντόρος γι αυτό έχουν διαμαρτυρηθει πολοι, αναμένεται να αλλάξει τις ονομαστικές αυτονομίες σε ποιο ρεαλιστικες. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 minutes ago, oldnew said:

Τοχω γράψει και εγω οτι τα τεσλα είχαν τη μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ ονομαστικής αυτονομίας και πραγματικης. Έχει γίνει πολύς ντόρος γι αυτό έχουν διαμαρτυρηθει πολοι, αναμένεται να αλλάξει τις ονομαστικές αυτονομίες σε ποιο ρεαλιστικες. 

Ενώ τα θερμικά ξερωγώ καίνε όσο λέει ο κατασκευαστής ή εάν το πατήσεις δεν καίνε. 

Και για να σε προλάβω, εάν πας με 50 χωρίς κλιματισμό, όντως όλα καίνε όσο λεει ο κατασκευαστής. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, music_lover είπε

Δεν θα ξεχάσω επίσης, έναν τύπο γύρω στα 50, που συνάντησα με Tesla Model X Plaid αξίας 120.000€ να μου λέει ότι μετάνιωσε την αγορά του λόγω της χαμηλής του αυτονομίας και της αργής ταχύτητας φόρτισης. Ένα μοντέλο που η Tesla υποστηρίζει πως υποτίθεται πως έχει 543 χιλιόμετρα αυτονομία. Πόσο δλδ σου βγάζει μέσο όρο? Του ρώτησα. 300 με 350 χιλιόμετρα, μεικτό κύκλο και ανάλογα το ταξίδι..αν το πλακώσεις κάηκες. Να έχεις ρε φίλε ένα τέτοιο εργαλείο χιλιάδων ευρώ με τρελές επιταχύνσεις και γρήγορες ρεπρίζ και να φοβάσαι να το τρέξεις, αξία ανεκτίμητη..ε να τα χεσ...τα άλογα.

Και όχι μόνο.

Porshce Taycan EV 120000 λίρες πριν δύο χρόνια, η μπαταρία μόνο ζητά 45000 λίρες συν την εργασία, το αυτοκίνητο έχει χάσει την αξία του και δεν το δέχονται πίσω ούτε οι dealers. Στις 40000 περίπου η τιμή του τώρα και του προτείνουν να το δώσει σε ιδιώτη, να φάει ο άλλος το κόστος δηλαδή.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, oldnew είπε

Τοχω γράψει και εγω οτι τα τεσλα είχαν τη μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ ονομαστικής αυτονομίας και πραγματικης. Έχει γίνει πολύς ντόρος γι αυτό έχουν διαμαρτυρηθει πολοι, αναμένεται να αλλάξει τις ονομαστικές αυτονομίες σε ποιο ρεαλιστικες. 

Τις τιμές αυτονομίας τις βγάζουν με συγκεκριμένα τεστ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ ωραία τα ηλεκτρικά, ωραίο να χαζεύεις την τεχνολογία τους, αλλά μόνο για πόλη. Σιγά σιγά θα σας τα κάνουν και υποχρεωτικά, του στυλ μόνιμος κάτοικος πόλης δικαιούται μόνο ένα ICE και το δεύτερο αναγκαστικά ηλεκτρικό.

Επεξ/σία από CorsarioJoao
Δημοσ.
5 hours ago, Armoral said:

Σκουπίδια είναι και το ξέρει όλος ο κόσμος. Ρυπογόνα από την ημέρα κατασκευής τους (κατασκευή μπαταριών) μέχρι την ημέρα που θα αποσυρθούν.

Χάνουν το μεγαλύτερο μέρος της αξίας τους στο χρόνο, άρα ότι επιδότηση έχεις πάρει στα μπάζα, δεν τα πάνε καλά με τις  ακραίες θερμοκρασίες, έχουν σοβαρά θέματα με το service τους όταν χρειασθεί θα πρέπει να πάρεις νέο ή να πληρώσεις μπαταρία, μέρη χρυσά, καταστρέφουν τους δρόμους και τις γέφυρες καταπονώντας τους λόγω σημαντικά μεγαλύτερου βάρους, περιορίζουν σημαντικά την αυτονομία και κινδυνεύεις να καείς εσύ μέσα ή να κάψεις σπίτι, πλοία, parking και να μολύνεις την ατμόσφαιρα με θανατηφόρα τοξικά αέρια από μία φωτιά που πρακτικά δε σβήνει.

Γενικά Niche προϊόντα της μόδας και κάτσε εσύ ψάξε για φορτιστές να περιμένεις δύο ώρες για να κάνεις κάτι που χρειάζεται 3 λεπτά. Αυτά μπορούσες να τα πουλήσεις καμιά δεκαριά χρόνια πριν, όχι πλέον.

Για τον κάγκουρα δε μπορείς να ξέρεις αν τον γουστάρω ή όχι, αλλά δεν έχει και σημασία. Δεν τον γουστάρω και δεν είναι ο κανόνας ο κάγκουρας.

Σόρρυ, νομίζω σου ξέφυγε το disclaimer: "This post is sponsored by BP".

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Ενώ τα θερμικά ξερωγώ καίνε όσο λέει ο κατασκευαστής ή εάν το πατήσεις δεν καίνε. 

Και για να σε προλάβω, εάν πας με 50 χωρίς κλιματισμό, όντως όλα καίνε όσο λεει ο κατασκευαστής. 

Στα θερμικά όμως, σταματάς σε βενζινάδικο και σε 3 λεπτά έχεις πάλι γεμάτο ρεζερβουάρ και σίγουρη αυτονομία 600+ χιλιομέτρων.

Δημοσ.
34 minutes ago, music_lover said:

Στα θερμικά όμως, σταματάς σε βενζινάδικο και σε 3 λεπτά έχεις πάλι γεμάτο ρεζερβουάρ και σίγουρη αυτονομία 600+ χιλιομέτρων.

Δεν αντιλέγω, αλλά στα θερμικά πληρώνεις 5x φορές την τιμή του καυσίμου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, Ntinaras said:

Τις τιμές αυτονομίας τις βγάζουν με συγκεκριμένα τεστ. 

Τοτε πως η τεσλα ανακοίνωνει 650χλ αυτονομία και πάει 400 ενω αλλα ηλεκτρικά ανακοινώνουν 550 (λιγότερο) και πάνε 450 (περισσότερο απ το τεσλα). 

Η τεσλα κλέβει στην ονομαστική αυτονομία και εχει γίνει θέμα ηδη. Η διαφορά της ονομαστικής απ την πραγματική είναι μεγαλύτερη απο καθε αλλο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ. Παίζει να φάει και πρόστιμο .  Βασικά αν δεν είχε βισμα στην αμερικανική κυβέρνηση θα είχε φάει ηδη. 

Επεξ/σία από oldnew

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...