endeavour Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου (επεξεργασμένο) 4 minutes ago, Armoral said: Πρέπει να υπάρχουν άπειρες φωτογραφίες από καμμένα Tesla μόνο. Γιατί βέβαια πριν τα ηλεκτρικά το γνωρίζαμε, δεν πλησιάζαμε βενζινάδικο, φωτιά με τη μία. Για να είμαστε και δίκαιοι, φωτιες πάντα είχαμε και στα βενζινοκίνητα. Μπροστά μου, βγαίνοντας από το The Mall (Πριν 10 χρονια) μια Alfa-33 έπιασε φωτια στο ταμπλό (ΦΟΥΛ φωτιά, όχι αστεία)..... και κάναμε όπισθεν σαν τρελοί ...... Επεξ/σία 5 Απριλίου από endeavour
Lucifer Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου Το θέμα είναι πως και η μπαταρία θα σκάσει, και το ντεπόζιτο θα αρπάξει, και το προφυλακτικό θα σπάσει, όλα μέσα στο παιχνίδι είναι. Το να λέμε πως η τεχνολογία είναι ώριμη επειδή ένα ηλεκτρικό έχει βγάλει 500κ χιλιόμετρα και είναι πένα, ή ότι η τεχνολογία είναι ανώριμη επειδή ένα ηλεκτρικό πήρε φωτιά, ξέρωγω, αν εσείς νοιώθετε ότι έχετε εξαντλήσει τα όρια της επιχειρηματολογίας σας, δική σας δουλειά. 1
Armoral Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 2 λεπτά πριν, endeavour είπε Για να είμαστε και δίκαιοι, φωτιες πάντα είχαμε και στα βενζινοκίνητα. Μπροστά μου, βγαίνοντας από το The Mall (Πριν 10 χρονια) μια Alfa-33 έπιασε φωτια στο ταμπλό (ΦΟΥΛ φωτιά, όχι αστεία)..... και κάναμε όπισθεν σαν τρελοί ...... Όχι δεν είχαμε. Ήταν σπάνια φαινόμενα και ένα πετρελαιοκίνητο/βενζινοκίνητο αν πάρει φωτιά σβήνει. Εγώ στη ζωή μου δεν έχω δει ούτε ένα να παίρνει φωτιά, έτσι αυτανάφλεξη. Στο ηλεκτροκίνητο δε σβήνει που να χτυπιούνται κάτω, χρειάζεται τόνους νερό και ότι αποβάλλεται στην ατμόσφαιρα είναι άκρως τοξικό και επικίνδυνο για την ανθρώπινη ζωή και υγεία. Εδώ έχουν καεί αυτοκίνητα, σπίτια, πλοία που καίγονται για μέρες, πάρκινγκ αεροδρομίου στην Αγγλία όπου έλιωσαν τα πάντα γύρω του. Γεγονότα, όχι φαντασιώσεις, που έγιναν σχεδόν καθημερινότητα παγκοσμίως και όχι ένα ατύχημα μία φορά στο τόσο. Ο Θεός να βοηθήσει να μην είσαι μέσα, γιατί δεν ανοίγει τίποτα για να βγεις και να σωθείς μετά. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 5 Απριλίου 3 hours ago, MarioGr said: Προβλέπω σε καμία 20ετία ρημάδια Tesla (μην σου πώ και λιγότερο) όπου θα χρήζουν άμεσα αλλαγή μπαταρίας και δεν θα ασχολούνται καν οι ιδιοκτήτες τους λόγω κόστους , να τους κοιτάει ο μπάρμπας μου από το χωριό με το Starlet του 92 με 800.000 χλμ χωρίς αλλαγή μοτέρ και να κλαίει απο τα γέλια Θα έχει κάποιος την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει Tesla και θα το κρατάει 20 χρόνια? Με το ζόρι 12-13 και μετά θα αγοράζει άλλο, όπως κάνουν εδώ και χρόνια αυτοί που σκάνε τέτοια ποσά. Ναι θα κλαίει από τα γέλια ο μπάρμπας με το Starlet του 92 κι ο ιδιοκτήτης Tesla θα κάνει αυτό: 1 1 3
geo3001 Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Ntinaras είπε Η επιδοτηση ηλιακων, φ/β, αποσυρσης ΙΧ, διακοπων, ανακαινισης, πχ ειναι οκ, αλλα το προβλημα ειναι συγκεκριμενα τα ηλεκτρικα? Καμία σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτό που αναφέρεις. Το αυτοκίνητο είναι ειδος πολυτέλειας και αν κάποιος έχει να δώσει 50Κ δεν έχει ανάγκη να τον επιδοτεί το κράτος από την φορολόγηση όλων μας. Επεξ/σία 5 Απριλίου από geo3001 5 2 1
Armoral Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 1 λεπτό πριν, Lucifer είπε Το θέμα είναι πως και η μπαταρία θα σκάσει, και το ντεπόζιτο θα αρπάξει, και το προφυλακτικό θα σπάσει, όλα μέσα στο παιχνίδι είναι. Το να λέμε πως η τεχνολογία είναι ώριμη επειδή ένα ηλεκτρικό έχει βγάλει 500κ χιλιόμετρα και είναι πένα, ή ότι η τεχνολογία είναι ανώριμη επειδή ένα ηλεκτρικό πήρε φωτιά, ξέρωγω, αν εσείς νοιώθετε ότι έχετε εξαντλήσει τα όρια της επιχειρηματολογίας σας, δική σας δουλειά. Η μπαταρία αυτοαναφλέγεται και δε σβήνει ή μπορεί να σβήσει και να ξαναπάρει φωτιά την επόμενη/ες ημέρα/ες. Αυτό δείχνει η εμπειρία με τέτοιου είδους ατυχήματα και οι περιγραφές. Η επιχειρηματολογία ισχύει στο έπακρο, το να προσθέσεις τα ατυχήματα σε αυτή, μπορεί να χαλά το αφήγημα αλλά δυστυχώς είναι η πραγματικότητα.
Lucifer Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 5 λεπτά πριν, Armoral είπε Η μπαταρία αυτοαναφλέγεται και δε σβήνει ή μπορεί να σβήσει και να ξαναπάρει φωτιά την επόμενη/ες ημέρα/ες. Αυτό δείχνει η εμπειρία με τέτοιου είδους ατυχήματα και οι περιγραφές. Καταλαβαίνω το πρόβλημα. Θα σκεφτόσουν ποτέ το ενδεχόμενο να μην αγοράσεις ο ίδιος ηλεκτρικό;
Ntinaras Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 7 λεπτά πριν, geo3001 είπε Καμία σχέση με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτό που αναφέρεις. Το αυτοκίνητο είναι ειδος πολυτέλειας και αν κάποιος έχει να δώσει 50Κ δεν έχει ανάγκη να τον επιδοτεί το κράτος από την φορολόγηση όλων μας. Ενώ όλα τα άλλα που έγραψα είναι είδη πρώτης ανάγκης. Οι διακοπές είναι είδη πρώτης ανάγκης. Η ανακαίνιση είδος πρώτης ανάγκης. Τα φ/β είδος πρώτης ανάγκης Τα παλαιότερα ιχ ήταν είδος πρώτης ανάγκης αλλά ξαφνικά τώρα δεν είναι. Και γαμω τις λογικές. 10 λεπτά πριν, Armoral είπε Η μπαταρία αυτοαναφλέγεται και δε σβήνει ή μπορεί να σβήσει και να ξαναπάρει φωτιά την επόμενη/ες ημέρα/ες. Αυτό δείχνει η εμπειρία με τέτοιου είδους ατυχήματα και οι περιγραφές. Η επιχειρηματολογία ισχύει στο έπακρο, το να προσθέσεις τα ατυχήματα σε αυτή, μπορεί να χαλά το αφήγημα αλλά δυστυχώς είναι η πραγματικότητα. Αυτό συμβαίνει μόνο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; οι άλλες συσκευές που χρησιμοποιούν μπαταρίες δεν αυτό αναφέρονται; Το κινητό σου δουλεύει με βενζίνη δηλαδή;
Armoral Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου Μόλις τώρα, Lucifer είπε Καταλαβαίνω το πρόβλημα. Θα σκεφτόσουν ποτέ το ενδεχόμενο να μην αγοράσεις ο ίδιος ηλεκτρικό; Θα σκεφτόμουν και να το αγοράσω αν δεν υπήρχαν τα όσα ανέφερα και όσα άλλα επιβαρύνουν το περιβάλλον κατά τη διάρκεια κατασκευής μπαταριών. Θεωρώ την οδήγηση χωρίς θόρυβο εξαιρετική εμπειρία και τις "μηχανές" τους καταπληκτικές. Δεν είναι και λίγο να βλέπεις Tesla να βάζει κάτω Porsche και Ferrari με ένα μικρό μέρος του κόστους. Και η αυτόνομη οδήγηση σαν ιδέα και στην πράξη θα είναι σίγουρα άλλο πράγμα, θα οδηγήσει σε λιγότερα ατυχήματα και κυρίως δυστυχήματα αν φτάσει σε ένα εξαιρετικό επίπεδο. Άσε με εμένα, πες δεν είμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα. Εσύ πιστεύεις ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα που να προκύπτει από την κατασκευή/χρήση/καταστροφή/ανακύκλωση ηλεκτρικών οχημάτων και θεωρείς ότι όλο αυτό το κλίμα που έχει καλλιεργηθεί έχει να κάνει αποκλειστικά με το περιβάλλον και με το "διοξείδιο του άνθρακα";
oldnew Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου (επεξεργασμένο) Πηγαίνοντας προς Αθήνα το καλοκαίρι σε αυτοκίνητοδρομο με 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση, μου έκανε μεγάλη εντύπωση τεράστια ουρά. Δεν μου είχε ξανα τυχει. Χρειάστηκαν 10 λεπτά να φτάσω στο σημείο του ατυχήματος παρόλο που υπήρχε ενα ρεύμα ελεύθερο. Ειχε αρπάξει φωτιά ενα τεσλα. Τέτοιο πράγμα δεν εχω ξαναδει, δεν είχε μείνει ούτε ο σκελετός, είχε λυωσει ολόκληρο. Δεν φαινόταν να είχε τρακάρισμα οπότε το έψαξα την επόμενη. Είχε πάρει φωτιά χωρίς ατύχημα. Ήταν εκει 2 πυροσβεστικες, γι αυτο ολη η ουρά, σχεδόν υπήρχε μισο ρεύμα κυκλοφοριας σε εκεινο το σημείο. Οσο νερό ρίχνανε τοσο παραπανω αναβε, οπότε απλα το άφησαν να καει εντελώς. Και δεν είχε πάρει καμια μεγάλη φωτιά στη αρχή, απο οσο διαβασα. Στην Αμερική το ίδιο. Πήρανε νεα υλικά σε πυροσβεστικες ειδικά για ηλεκτρικα αμαξια. Και παλι πρόβλημα έχουν. Ξερω κάποιοι κάτοχοι νομίζουν ότι υπερβάλω, αλλά μη σου τύχει, θα με θυμηθείς. Και Ελλάδα σε 20 χρόνια απο τωρα, ισως κάποιες πυροσβεστικες να αποχτησουν τα κατάλληλα υλικα. Και να εύχεσαι σε κάποιο απ τα μικρό ατυχήματα που θα έχεις, να μη χαλάσουν οι μπαταρίες. Θαύματα τεχνολογίας οντως. Αν έχεις δικό σου χώρο φόρτισης ειναι μια χαρά. Και αν δεν κάνεις πολλά ταξίδια επίσης. Οπότε για κάποιους είναι οντως εξαιρετική επιλογή. Αν δεν σου τυχει κάτι απ τα παραπάνω. Μπορεί να είναι και η εξαίρεση αυτα τα προβλήματα, δεν γνωρίζω. Είναι όμως πανάκριβα για Ελλάδα ακομα και με την επιδότηση. Ο μεσος Έλληνας παίρνει αμαξι 20.000 και με δόσεις (και πολλά λεω, βασικά ούτε τοσα έδινε αλλα πλεον εκει που πηγαν οι τιμές δεν εχεις επιλογή). Τα 30.000+ αφορούν το 20% των Ελλήνων. Απο αυτο το 20%, το 50% δεν εχει δικό του χωρο. Ενα 10% κάνεις μεγάλες διάδρομες.. Αμα κανείς τη σούμα, τελικά αφορά ενα 10-20% των Ελλήνων. Αυτοί θα πάρουν και καλα θα κάνουν, για την ωρα. Εαν πέσουν οι τιμές (έστω με Κινεζικα) αλλάζει η ιστορία και το ξανα βλέπουμε απ την αρχή. Η συζήτηση ποιο ρυπαίνει περισσότερο, δεν ενδιέφερει καν τους περισσότερους... Επεξ/σία 5 Απριλίου από oldnew 3
Armoral Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 6 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Ενώ όλα τα άλλα που έγραψα είναι είδη πρώτης ανάγκης. Οι διακοπές είναι είδη πρώτης ανάγκης. Η ανακαίνιση είδος πρώτης ανάγκης. Τα φ/β είδος πρώτης ανάγκης Τα παλαιότερα ιχ ήταν είδος πρώτης ανάγκης αλλά ξαφνικά τώρα δεν είναι. Και γαμω τις λογικές. Αυτό συμβαίνει μόνο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; οι άλλες συσκευές που χρησιμοποιούν μπαταρίες δεν αυτό αναφέρονται; Το κινητό σου δουλεύει με βενζίνη δηλαδή; Ναι μόνο που εδώ έχεις να κάνεις η μπαταρία του κινητού ή η υποστηρικτική μπαταρία του συμβατικού αυτοκινήτου με συστοιχίες μπαταριών, πολύ μεγαλύτερων και ισχυρότερων, που σκοπό έχουν να κινήσουν πολύ βαριά οχήματα. Δεν έχει καμία σχέση η σύγκριση που κάνεις.
music_lover Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου Εγώ συμφωνώ με το σκεπτικό των Γιαπωνέζων ότι το παρόν και το άμεσο μέλλον είναι στο υβριδικό μοντέλο και ανετότατα θα αγόραζα ένα τέτοιο. Η Honda πχ έχει έναν εξαιρετικό κινητήρα στα Jazz και Civic. Για τα πλήρως ηλεκτρικά θα περίμενα μια 10ετια ακόμα. Νιώθω ότι βιαζόμαστε. Και απορώ με τα σχόλια ορισμένων ότι είμαστε petrolheads. Ναι ρε παιδιά , το βρήκατε, θέλουμε να πληρώνουμε 2€ την βενζίνη, είμαστε μαζόχες από ότι φαίνεται. 2 1
Ntinaras Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 7 λεπτά πριν, Armoral είπε Ναι μόνο που εδώ έχεις να κάνεις η μπαταρία του κινητού ή η υποστηρικτική μπαταρία του συμβατικού αυτοκινήτου με συστοιχίες μπαταριών, πολύ μεγαλύτερων και ισχυρότερων, που σκοπό έχουν να κινήσουν πολύ βαριά οχήματα. Δεν έχει καμία σχέση η σύγκριση που κάνεις. Η μπαταρία είναι μπαταρία. Αν πάνε οι αυτό αναφλεξεις ανάλογα με το μέγεθος τότε θα είχαν καεί όλα τα υποβρύχια, τα data center και οτιδήποτε άλλο έχει τεράστιες μπαταρίες. Αλλά περίεργως μόνο κάτι Samsung note 7 θυμάμαι...
sndev Δημοσ. 5 Απριλίου Δημοσ. 5 Απριλίου 1 hour ago, Armoral said: Πρέπει σώνει και ντε η άποψή μου να συμφωνεί με τη δική σου; Αλλιώς είμαι άσχετος; μη βάζεις λόγια στο στόμα μου που δεν είπα η δεν υπονόησα. Άλλο άσχετος άλλο με διαστρεβλωμένη πληροφόρηση. Φυσικά, δεν πρέπει απαιτητά να συμφωνούμε δε θα ταν υγιές απο εκει και περα όμως θα σου πρότεινα να ξαναδιαβάζεις το τρόπο που απάντησα στα επιχειρήματα σου. Καθώς: 1 hour ago, Armoral said: Όσα ανέφερα δεν είναι από το μυαλό μου, είναι είτε από εμπειρίες που οι ίδιοι οι πελάτες έχουν αναφέρει ή από όσα αναφέρονται στο internet. αυτα που έγραψα έχουν να κανουν με νούμερα στατιστικές κ ερευνες και οχι αμφιλεγόμενες απόψεις μπορεί κ απο μη καλοπληρωμένων "δημοσιογράφων" η διαίσθησή "πελατών" . Να στο τραβήξω στα άκρα να καταλάβεις τι εννοώ , εμπειρία εχει και ο ηλικιωμένος στο ΑΤΜ που δε ξέρει να το χρησιμοποιήσει. 1 hour ago, Armoral said: Για το σκοπό που πλασσάρονται λοιπόν, για την πραγματική οικονομία που προσφέρουν αλλά και την επιβάρυνση που επιφέρει στο περιβάλλον η κατασκευή, χρήση τους ή καταστροφή τους σε περίπτωση ατυχήματος είναι επιδοτούμενα σκουπίδια, αποτέλεσμα μίας προπαγάνδας που τα μόνα κέρδη που επιφέρει αν το κάνει αυτό είναι στους κατασκευαστές, Στεναχωριέμαι, οχι για το χρόνο που έχασα ψάχνοντας να βρω στατιστικά αλλα γτ δεν έκατσες να τα διαβάσεις. εκτος αν δεν πάτησες απο τη βιασύνη σου στα σποιλερ. 1 hour ago, Armoral said: προπαγάνδα που μας πουλάνε ότι θα σώσουμε το περιβάλλον και την τσέπη μας αν δώσουμε 70 με 150 χιλιάρικα για Tesla ή αν ακριβοπληρώσουμε τις ηλεκτρικές εκδόσεις των μοντέλων που παράγουν οι υπόλοιπες εταιρίες. ουτε εγω πιστεύω οτι θα σώσουμε κανένα περιβάλλον προσωπικά δε πιστεύω καν σε κλιματικη αλλαγη αυτο ομως δεν εχει να κανει με το αλλο ακρο που παρουσιάζεται περί μόλυνσης καταστροφων κτλ. Επίσης στη "προπαγάνδα" κάνεις δε λεει παρε ακριβό όχημα απλα αυτα υπάρχουν τωρα. Σε άλλες χώρες έχει κ με 25 000 που λέει ο λόγος. btw to mg ξεκινάει απο 33 000 προ επιδότησης. Αυτό επειδή αναφέρεις για 70 κ 150 000. 1 hour ago, Armoral said: Για το σκοπό που πλασσάρονται λοιπόν, για την πραγματική οικονομία που προσφέρουν αλλά και την επιβάρυνση που επιφέρει στο περιβάλλον η κατασκευή, χρήση τους ή καταστροφή τους σε περίπτωση ατυχήματος είναι επιδοτούμενα σκουπίδια, αποτέλεσμα μίας προπαγάνδας που τα μόνα κέρδη που επιφέρει αν το κάνει αυτό είναι στους κατασκευαστές, βασικά στην Tesla γιατί η Ford ας πούμε την έχει πατήσει. για το περιβάλλον σου απάντησα κανε ενα κοπο κ ξαναδιάβασε οσα έγραψα μαζι με τα σποιλερ. Αν εννοείς την οικονομία στη τσέπη μας ενα όχημα, όποιο όχημά, δεν ειναι επένδυση απο εκει κ περα το ηλεκτρικό ακομα κ τώρα σε βάθος 10ετιας είναι πιο οικονομικό απο τη στιγμη που καποιος θα αγοράσει νεο όχημα. Αν εννοείς την πραγματική οικονομία η κίνηση χρήματος με αγορα νεου προιοντος δημιουργεί θέσεις εργασίας φπα κτλ. δε θελω να το αναπτύξω περισσότερο ξεφεύγουμε 1 hour ago, Armoral said: Τώρα τα περί Μπάμπη με την 316 και το ραδιοcd στη διαπασών τα ακούω βερεσέ και είναι ακριβώς η απόδειξη απουσίας επιχειρημάτων. δε ξερω τι ειναι αυτο που μου λες κ με έκανες quote
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 5 Απριλίου 16 minutes ago, music_lover said: Και απορώ με τα σχόλια ορισμένων ότι είμαστε petrolheads. Ναι ρε παιδιά , το βρήκατε, θέλουμε να πληρώνουμε 2€ την βενζίνη, είμαστε μαζόχες από ότι φαίνεται. Σίγουρα υπάρχουν ουκ ολίγοι "haters" ηλεκτρικών, σε απολύτα νούμερα παγκοσμίως, που προτιμούν το βρουμ βρουμ του κινητήρα και τo manual κιβώτιο ταχυτήτων και τα θεωρούν από τα πιο "βασικά" κριτήριά επιλογής τους. 😛
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα