Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Ποια ακριβως ειναι τα #facts?

1. Κοστιζουν πανω κατω οσο ενα αντιστοιχης κατηγοριας ΙΧ. Ενα VW golf ξεκιναει απο τα 30κ. Μαλλον εσυ εχεις στο μυαλο σου αυτοκινητα τυπου fiat panda 999cc με πλαστικα τασια και μηδεν εξοπλισμο. Αν μεχρι εκει φτανει το μπατζετ σου τοτε οκ, αυτο ειναι αλλο προβλημα.

2. Αυτο εχει γινει Debunked απειρες φορες. Οι μπαταριες φθειρονται ελαχιστα. Κατα μεσο ορο 10% ανα 360.000 χλμ. Μαλλον εχεις κολλησει εσυ στη πρωτη γενια των nissan leaf.

3.Η αυτονομια τους ειναι υπεραρκετη για κινηση μεσα στη πολη, και πολλα μοντελα εχουν και πανω απο 500χλμ αυτονομια για σενα που σιγουρα πηγαινεις καθε μερα αθηνα θεσσαλονικη χωρις σταση ουτε για κατουρημα.

4. Εχεις δικιο, ειναι ελαχιστοι οι δημοσιοι

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.b8258ac20e70e7e325c6fa00a4c88bf0.png

5. Ποιες ειναι οι αντικειμενικες δυσκολιες? Οτι πρεπει να τραβηξεις καλωδιο στη πιλοτη? Η μονη δυσκολια που θα εχει καποιος ειναι αν εχει καποιους απο εδω μεσα για γειτονες. 

6. Τεραστιοι οι χρονοι φορτισης, μαλιστα,  σε 15 λεπτα εχεις φορτισει 250+ χλμ. Εγω παντως φορτιζω οσο κοιμαμαι οποτε ο χρονος που χανω για φορτιση ειναι 10 δευτερολεπτα ανα ημερα για να βγαλω το καλωδιο.

7. Υπαρχουν αρκετα μοντελα, σε ολες τις κατηγοριες. Δεν σε καλυπτει ουτε 1?

8. Ειναι χαοτικα καθαροτερα απο καθε αλλο ΙΧ.

9. Μπαταρια δε θα χρειαστει να αλλαξεις ποτε. Ασε που το κοστος ειναι πολυ μικροτερο απο το συνολικο οφελος καυσιμων.

10. Το υδρογονο ειναι η μεγαλυτερη μουφα που εχει υπαρξει ποτε. Ειναι χειροτερο και απο τα ηλεκτρικα και απο τα συμβατικα. Εχει μηδεν πλεονεκτηματα και απειρα μεινεκτηματα.

1. Έχουν υψηλότερο κόστος απόκτησης από τα υπόλοιπα + το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας.

2. Οι μπαταρίες δεν αντικαθίστανται μόνο όταν έχουν μόνο φθορά αλλά και λόγω βλάβης, το δε ποσοστό 10% στα 360.000 είναι υπεραισιόδοξο.

3. Η αυτονομία τους είναι αστεία και οι τιμές που δίνουν οι κατασκευαστές παραπλανητικές, δες πρόσφατα το σκάνδαλο με την tesla που φούσκωνε τις τιμές. Επίσης επηρεάζεται σημαντικά από τον καιρό, τις θερμοκρασίες, την χρήση ηλεκτρικών λειτουργιών μέσα στο αυτοκίνητο κτλ κτλ. Αξέχαστο μου έμεινε το γεγονός κάτοχος tesla με εξωτερική θερμοκρασία 35 βαθμών το καλοκαίρι να οδηγεί με κλειστό το κλιματιστικό λόγω άγχους για την διάρκεια της μπαταρίας..άλλοι δεν ανοίγουν το ράδιο, άλλοι πηγαίνουν στην εθνική οδό με 90 χιλιόμετρα, αστεία πράγματα.

4. Η γη ευτυχώς δεν γυρίζει γύρω από την πρωτεύουσα της Ελλάδας. Αν ζεις όλη την ζωή σου εκεί πάσο.

5. Καλή τύχη αν θέλεις να βάλεις φορτιστή σε πολυκατοικία σε κοινόχρηστο χώρο, καλή τύχη να έχεις και δική σου θέση πάρκινγκ που να δέχεται σταθμό φόρτισης. Για το επιπλέον κόστος εγκατάστασης δεν είπες κουβέντα..

6. Τα 250 χιλιόμετρα σε 15 λεπτά φόρτισης είναι ανέκδοτο, ίσως αν το σέρνει η οδική βοήθεια να βγάλει τόσα χιλιόμετρα..επίσης εσύ το φορτίζεις όσο κοιμάσαι, είμαστε και εμείς που το θέλουμε όλο το 24ώρο έτοιμο για ταξίδι.

7. Δεν υπάρχουν φθηνά μοντέλα με χαμηλό εξοπλισμό, ούτε ποικιλία σχεδίων σε σχέση με τα υπόλοιπα της βενζίνης.

8. Είναι καθαρότερα όσον αφορά τους ρύπους αλλά δεν γνωρίζουμε τι ρύποι προκλήθηκαν στο περιβάλλον από την κατασκευή των μπαταριών τους. Επίσης η ενέργεια που χρησιμοποιήθηκε για την φόρτιση τους δεν είναι καθόλα καθαρή από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας βλέπε λιγνίτη, ΔΕΗ πτολεμαϊδας says hi!

9. Μπαταρία μπορείς να αλλάξεις οποτεδήποτε και όχι μόνο λόγο φθοράς, αν ήταν αθάνατες δεν θα υπήρχαν και περιορισμοί στα έτη εγγύησης τους. Νομοτελειακά κάποια στιγμή θα την αλλάξεις, εξαρτάται από τα διανυθέντα χιλιόμετρα προφανώς. Εκτός αν το πουλήσεις πριν την ώρα του και πάρει άλλος την βόμβα στα χέρια.

10. Δεν γνωρίζω αν η τεχνολογία με τα υβριδικά έχει μέλλον, είπα ίσως, ο χρόνος θα δείξει.

Και μιας και αναφέρθηκα στην πώληση, new entry:

11. Θέλω να δω τιμές πώλησης μετά την 5ετία στα ηλεκτρικά, εκεί που θα έχεις δώσει μια περιουσία και θα πέσει η σφαγή του Δράμαλη στα μεταχειρισμένα με τις ξελιγωμένες μπαταρίες.

Επεξ/σία από music_lover
  • Like 3
  • Sad 1
  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, sndev είπε

Επειδή δε μπορείς να αποκτήσεις κάτι μη προσπαθείς να πισείς τον εαυτό σου οτι είναι αλήθεια με λάθος επιχειρήματα. το να μη ταιριάζει στο προφίλ σου είναι μια άλλη τελείως κουβέντα. Προσωπικά δε πιστεύω οτι τα ηλεκτρικά ειναι για ολους κ ούτε έχουν το μέλλων που παρουσιάζεται.

θα απαντήσω πολυ πρόχειρα πιανομενος απο τα σχολια του @Armoral χωρίς να το γυρνάω στο προσωπικό μήπως το ψάξετε λιγο περισσότερο οχι για να σας πείσω αλλα για να εχετε μια άποψή πιο ολοκληρωμένη κ οχι την άποψή του καθε αουτο φρικη κ των click bate.

αυτο όμως απεχει πολύ απο τον ορο σκουπίδια 

 

Πρέπει σώνει και ντε η άποψή μου να συμφωνεί με τη δική σου; Αλλιώς είμαι άσχετος;

 Για να γνωρίζεις τη γνώμη μου λοιπόν τα θεωρώ τεχνολογικά θαύματα. Το τι έχουν παρουσιάσει και τι ιπποδυνάμεις, τι επιταχύνσεις δίνουν με πρακτικά μηδενικό θόρυβο (μόνο τα λάστιχα ακούγονται) και με την ισχύ στο πόδι σου από το πρώτο δευτερόλεπτο δεν υπάρχει. Απίστευτες κατασκευές λοιπόν και εντυπωσιακό επίτευγμα της τεχνολογίας. Από αυτή την άποψη φυσικά μόνο σκουπίδια δεν είναι.

Άλλο αυτό, άλλο η προπαγάνδα που μας πουλάνε ότι θα σώσουμε το περιβάλλον και την τσέπη μας αν δώσουμε 70 με 150 χιλιάρικα για Tesla ή αν ακριβοπληρώσουμε τις ηλεκτρικές εκδόσεις των μοντέλων που παράγουν οι υπόλοιπες εταιρίες.

Όσα ανέφερα δεν είναι από το μυαλό μου, είναι είτε από εμπειρίες που οι ίδιοι οι πελάτες έχουν αναφέρει ή από όσα αναφέρονται στο internet. Δε σημαίνει ότι επειδή κάτι μου ταιριάζει θα το δεχθώ και άκριτα. Οπότε τη λογική του ο καημένος δε γνωρίζει και πιστεύει τα πάντα μακριά από εμένα γιατί το ίδιο μπορώ να ισχυρισθώ κι εγώ και να μην κάνουμε καμία συζήτηση.

Για το σκοπό που πλασσάρονται λοιπόν, για την πραγματική οικονομία που προσφέρουν αλλά και την επιβάρυνση που επιφέρει στο περιβάλλον η κατασκευή, χρήση τους ή καταστροφή τους σε περίπτωση ατυχήματος είναι επιδοτούμενα σκουπίδια, αποτέλεσμα μίας προπαγάνδας που τα μόνα κέρδη που επιφέρει αν το κάνει αυτό είναι στους κατασκευαστές, βασικά στην Tesla γιατί η Ford ας πούμε την έχει πατήσει.

Τώρα τα περί Μπάμπη με την 316 και το ραδιοcd στη διαπασών τα ακούω βερεσέ και είναι ακριβώς η απόδειξη απουσίας επιχειρημάτων.

2 λεπτά πριν, music_lover είπε

1. Έχουν υψηλότερο κόστος απόκτησης από τα υπόλοιπα + το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας.

2. Οι μπαταρίες δεν αντικαθίστανται μόνο όταν έχουν μόνο φθορά αλλά και λόγω βλάβης, το δε ποσοστό 10% στα 360.000 είναι υπεραισιόδοξο.

3. Η αυτονομία τους είναι αστεία και οι τιμές που δίνουν οι κατασκευαστές παραπλανητικές, δες πρόσφατα το σκάνδαλο με την tesla που φούσκωνε τις τιμές. Επίσης επηρεάζεται σημαντικά από τον καιρό, τις θερμοκρασίες, την χρήση ηλεκτρικών λειτουργιών μέσα στο αυτοκίνητο κτλ κτλ. Αξέχαστο μου έμεινε το γεγονός κάτοχος tesla με εξωτερική θερμοκρασία 35 βαθμών το καλοκαίρι να οδηγεί με κλειστό το κλιματιστικό λόγω άγχους για την διάρκεια της μπαταρίας..άλλοι δεν ανοίγουν το ράδιο, άλλοι πηγαίνουν στην εθνική οδό το 90 χιλιόμετρα, αστεία πράγματα.

4. Η γη ευτυχώς δεν γυρίζει γύρω από την πρωτεύουσα της Ελλάδας. Αν ζεις όλη την ζωή σου εκεί πάσο.

5. Καλή τύχη αν θέλεις να βάλεις φορτιστή σε πολυκατοικία σε κοινόχρηστο χώρο, καλή τύχη να έχεις και δική σου θέση πάρκινγκ που να δέχεται σταθμό φόρτισης. Για το επιπλέον κόστος εγκατάστασης δεν είπες κουβέντα..

6. Τα 250 χιλιόμετρα σε 15 λεπτά φόρτισης είναι ανέκδοτο, ίσως αν το σέρνει η οδική βοήθεια να βγάλει τόσα χιλιόμετρα..επίσης εσύ το φορτίζεις όσο κοιμάσαι, είμαστε και εμείς που το θέλουμε όλο το 24ώρο έτοιμο για ταξίδι.

7. Δεν υπάρχουν φθηνά μοντέλα με χαμηλό εξοπλισμό, ούτε ποικιλία σχεδίων σε σχέση με τα υπόλοιπα της βενζίνης.

8. Είναι καθαρότερα όσον αφορά τους ρύπους αλλά δεν γνωρίζουμε τι ρύποι προκλήθηκαν στο περιβάλλον από την κατασκευή των μπαταριών τους. Επίσης η ενέργεια που χρησιμοποιήθηκε για την φόρτιση τους δεν είναι καθόλα καθαρή από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας βλέπε λιγνίτη, ΔΕΗ πτολεμαϊδας says hi!

9. Μπαταρία μπορείς να αλλάξεις οποτεδήποτε και όχι μόνο λόγο φθοράς, αν ήταν αθάνατες δεν θα υπήρχαν και περιορισμοί στα έτη εγγύησης τους. Νομοτελειακά κάποια στιγμή θα την αλλάξεις, εξαρτάται από τα διανυθέντα χιλιόμετρα προφανώς. Εκτός αν του πουλήσεις πρίν την ώρα του και πάρει άλλος την βόμβα στα χέρια.

10. Δεν γνωρίζω αν η τεχνολογία με τα υβριδικά έχει μέλλον, είπα ίσως, ο χρόνος θα δείξει.

Και μιας και αναφέρθηκα στην πώληση, new entry:

11. Θέλω να δω τιμές πωλήσεις μετά την 5ετία στα ηλεκτρικά, εκεί που θα έχεις δώσει μια περιουσία και θα πέσει η σφαγή του Δράμαλη στα μεταχειρισμένα με τις ξελιγωμένες μπαταρίες.

Κάτσε να σου πει ο Ntinaras δεν ξες εσύ λέμε.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς τα λόμπι εκεί σπρώχνουν με τα λεφτά μας φυσικά ,στο όνομα της οικολογίας

Απο τη στιγμή που δεν υπάρχει κράτος (ενεργοί πολίτες) να κλείσει όλη την κλίκα μέσα και καταναγκαστικά έργα μετά απο ροχάλες σε πλατεία , μας αξίζει

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, korakios said:

Δυστυχώς τα λόμπι εκεί σπρώχνουν με τα λεφτά μας φυσικά ,στο όνομα της οικολογίας

Απο τη στιγμή που δεν υπάρχει κράτος (ενεργοί πολίτες) να κλείσει όλη την κλίκα μέσα και καταναγκαστικά έργα μετά απο ροχάλες σε πλατεία , μας αξίζει

 

 

Spoiler

FELoSywXEAUzLD0.jpg

 

Επεξ/σία από alexiosdimitriadis
  • Haha 3
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, alexiosdimitriadis είπε

fact check:

 

 

  Απόκρυψη περιεχομένων

Screenshot 2024-04-05 at 16.51.47.jpeg

 

Fact check από Ελλάδα βολικό και εύκολο, για αυτό άλλωστε πληρώνεις και την ενέργεια χρυσάφι. Ώπα άλλο fact check, κόστος ενέργειας ε;

Παγκοσμίως δεν ισχύει. Ψάξε να δεις για Κίνα που μιλάμε για ασύλληπτα νούμερα.

Και έτσι να είναι, όπως τα λες δηλαδή, όλα τα υπόλοιπα ισχύουν στο ακέραιο.

Δημοσ.
2 minutes ago, korakios said:

Δυστυχώς τα λόμπι εκεί σπρώχνουν με τα λεφτά μας φυσικά ,στο όνομα της οικολογίας

Απο τη στιγμή που δεν υπάρχει κράτος (ενεργοί πολίτες) να κλείσει όλη την κλίκα μέσα και καταναγκαστικά έργα μετά απο ροχάλες σε πλατεία , μας αξίζει

Οπως μας έσπρωξαν στα Diesel παλαιότερα. Και μόλις περάσει η τρέλα των ηλεκτρικών, μαζι μέ την τρέλα της AI (που δεν ειναι AI αλλα deep learning), θα έχουμε αλλη τρελα με κατι αλλο. 

Λεφτάκια, να πουλάμε .... δουλίτσες .....

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, Cocomel said:

Κάποιος που θα πάρει  ηλεκτρικό δεν θα το κάνει για οικονομία δεν το νοιάζει γτ όταν φτάσει 150+ χιλιάδες χιλιόμετρα θα θέλει χρήματα για να φτιάξει την μπαταρία μην τα μπερδεύετε,

Εδώ βλέπω τα Τεσλα με 500.000χλμ και δεν έχουν κανένα θέμα με τις μπαταρίες.

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Vasilisxd είπε

Εδώ βλέπω τα Τεσλα με 500.000χλμ και δεν έχουν κανένα θέμα με τις μπαταρίες.

 

 

Kai εδώ ένα που μάλλον είχε.

  • Haha 2
Δημοσ.
Just now, Armoral said:

 

Kai εδώ ένα που μάλλον είχε.

🤣🤣🤣

Το άρθρο που παραθέτεις δεν λέει ότι πηρε φωτιά απο την φόρτιση (δεν υπάρχει συμπερασμα), μπορούσε ανετα να το ειχε βάλει φωτιά και ενας περαστικός.  

  • Haha 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

🤣🤣🤣

Το άρθρο που παραθέτεις δεν λέει ότι πηρε φωτιά απο την φόρτιση (δεν υπάρχει συμπερασμα), μπορούσε ανετα να το ειχε βάλει φωτιά και ενας περαστικός.  

Θέλω να πω εντάξει αν κάνουμε συζήτηση με video μπορώ να σου δείξω πολλά περισσότερα, το πρώτο τυχαίο πήρα, που περιγράφουν αντίστοιχες καταστάσεις.

Στα ηλεκτρικά φαίνεται η φωτιά από τους περαστικούς τα καίει ολοσχερώς. Βρε οι περαστικοί τι μας κάνουν.

Δημοσ.
8 minutes ago, Vasilisxd said:

🤣🤣🤣

Το άρθρο που παραθέτεις δεν λέει ότι πηρε φωτιά απο την φόρτιση (δεν υπάρχει συμπερασμα), μπορούσε ανετα να το ειχε βάλει φωτιά και ενας περαστικός.  

Η μπορεί το ΑΙ να έδωσε λάθος εντολή, ισως το ΑΙ να κρύωνε και άναψε την φουφού.

Δημοσ.
40 λεπτά πριν, pentraks είπε

Όσο αφορά τις επιδοτήσεις, να ψοφήσει η κατσίκα του διπλανού, κλασσική μιζέρια Έλληνα.... 

37 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

Σε μία πτωχευμένη χώρα άλλες είναι οι προτεραιότητες όταν έχεις αυτά τα χάλια σε υγεία και παιδεία για παράδειγμα.

Προς το παρόν πεθαίνουν όχι οι κατσίκες, αλλά οι "γείτονες"(δες δημογραφικά από το 2010 που μας διέσωσαν δήθεν). Για να μπορούν κάποιοι λιγοστοί "γείτονες" να βλέπουν τις δικές τους κατσίκες να αυγατίζουν και να πουλάνε υφάκι σε αυτούς που πληρώνουν φόρους ή εργάζονται με μισθό.

Η χώρα δεν έχει πτωχεύσει. Πτώχευση σημαίνει παύση πληρωμών προς το εξωτερικό για να διαθέτεις όλο τον προϋπολογισμό στον πληθυσμό σου και να ζεις κυριολεκτικά με όσα έχεις(=ισοσκελισμένος προϋπολογισμός, αφού ούτε εξοφλείς παλιά δάνεια, ούτε σε δανείζει εκ νέου κανείς για κάποια έτη). Κάτι που ΔΕΝ ισχύει σήμερα.

Για τα ηλεκτρικά εδώ και πάνω από 10 χρόνια ακούω ότι οι τιμές τους καταβαραθρώνονται λόγω της πτωτικής τάσης του κόστους των μπαταριών. Και ως δια μαγείας παραμένουν τα ακριβότερα. Έπρεπε να φτάσουμε στην διεθνή κρίση των logistics της πανδημίας και να πάρουν τα βενζινοκίνητα 50%+ για να φαίνονται κάπως ελκυστικά. Δεν ντρέπεστε να το αναφέρετε ως πλεονέκτημα;

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Lucifer είπε

πάμε, ο επόμενος με φώτο

burn in shell.jpg

Πρέπει να υπάρχουν άπειρες φωτογραφίες από καμμένα Tesla μόνο. Γιατί βέβαια πριν τα ηλεκτρικά το γνωρίζαμε, δεν πλησιάζαμε βενζινάδικο, φωτιά με τη μία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...