Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ επιδοτούμε  εκατοντάδες χιλιάδες Δημοσιους Υπαλληλους για να κάθονται, για την επιδότηση των ηλεκτρικών αντιδράμε ....

Βέβαια, επιδοτούμε αυτούς που αγοράζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χωρίς να έχουν (αυτοί) ανάγκη επιδότησης. Εγω ΠΟΤΕ δεν θα μπορέσω να δώσω τοσα λεφτα για ηλεκτρικο, ακόμα και να ήθελα. Είναι κάτι σαν αυτούς που καποτε απαλάσσονταν απο ΕΝΦΙΑ λογω "διατηρητεων" πανακριβων επαύλεων και πυργων ..... Ιδιο πραγμα.

Επεξ/σία από endeavour
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Οχι, θα πρεπει να ζησει σαν ερημιτης γιατι δε γουσταρει να πληρωνει φορους που πανε σε αλλους ανθρωπους. Αρα δε θελει να ζει σε οργανωμενη κοινωνια.

οργανωμενη κοινωνια εννοεις την ελλαδα?

  • Thanks 1
  • Haha 7
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Γκρινιαζει οτι πληρωνει εφορια και πως το κρατος τα παιρνει αυτα και τα δινει για να επιδοτησει ηλεκτρικα.

Ποιες ειναι οι επιλογες του? (περα απο το να συνεχισει να γκρινιαζει?)

Να οδηγήσει με τη συμπεριφορά του στο να σταματήσει το κράτος να επιδοτεί άχρηστα προϊόντα που δεν εξυπηρετούν πουθενά και χάνουν τα 2/3 ή και περισσότερο της εμπορικής τους αξίας σε ένα χρόνο.

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Armoral είπε

Να οδηγήσει με τη συμπεριφορά του στο να σταματήσει το κράτος να επιδοτεί άχρηστα προϊόντα που δεν εξυπηρετούν πουθενά και χάνουν τα 2/3 ή και περισσότερο της εμπορικής τους αξίας σε ένα χρόνο.

Αχρηστα προιοντα τα ηλεκτρικα. λολ.

Μαλλον γουσταρεις να εισαι πισω απο diesel με βγαλμενο dpf, και να σε ξυπναει το βραδυ ο γυφτοκαγκουρας με το 316 με την εξατμιση απο τιτανικο.

Καλο πασχα τωρα στο χωριο με 2 ευρω τη βενζινη.

 

Τις ιδιες μαλακιες λεγανε και με τα υβριδικα πριν 15 χρονια. Αχρηστα και πανακριβα.

πριν 40 χρονια με τα καταλυτικα και την αποσυρση. "μολυβδος μεχρι να σβησει ο ηλιος"

 

Τι θα διαβαζαμε αραγε αν δεν  ηταν το insomnia forum τεχνολογιας? Η χαρα του boomer εχει καταντησει.

Εμαθε μια ζωη ετσι, και δε γουσταρει καμια αλλαγη μη τυχον και ξεβολευτει.

11 λεπτά πριν, dirtyshadow είπε

οργανωμενη κοινωνια εννοεις την ελλαδα?

Ναι, θεωρεις πως θα ησουν καλυτερα αν ζουσες σαν τους παλαιοχριστιανους? Αλλα χωρις μισθο τηλε-εργασιας δημοσιου και wifi.

25 λεπτά πριν, endeavour είπε

Εδώ επιδοτούμε  εκατοντάδες χιλιάδες Δημοσιους Υπαλληλους για να κάθονται, για την επιδότηση των ηλεκτρικών αντιδράμε ....

Βέβαια, επιδοτούμε αυτούς που αγοράζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χωρίς να έχουν (αυτοί) ανάγκη επιδότησης. Εγω ΠΟΤΕ δεν θα μπορέσω να δώσω τοσα λεφτα για ηλεκτρικο, ακόμα και να ήθελα. Είναι κάτι σαν αυτούς που καποτε απαλάσσονταν απο ΕΝΦΙΑ λογω "διατηρητεων" πανακριβων επαύλεων και πυργων ..... Ιδιο πραγμα.

Δηλαδη θεωρεις πως ποτε δε θα καταφερεις να αγορασεις καινουριο αυτοκινητο? Γιατι με την επιδοτηση παιρνεις καινουριο ηλεκτρικο με 24k.

  • Like 4
  • Sad 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Αχρηστα προιοντα τα ηλεκτρικα. λολ.

Μαλλον γουσταρεις να εισαι πισω απο diesel με βγαλμενο dpf, και να σε ξυπναει το βραδυ ο γυφτοκαγκουρας με το 316 με την εξατμιση απο τιτανικο.

Καλο πασχα τωρα στο χωριο με 2 ευρω τη βενζινη.

 

Τις ιδιες μαλακιες λεγανε και με τα υβριδικα πριν 15 χρονια. Αχρηστα και πανακριβα.

πριν 40 χρονια με τα καταλυτικα και την αποσυρση. "μολυβδος μεχρι να σβησει ο ηλιος"

 

Τι θα διαβαζαμε αραγε αν δεν  ηταν το insomnia forum τεχνολογιας? Η χαρα του boomer εχει καταντησει.

Εμαθε μια ζωη ετσι, και δε γουσταρει καμια αλλαγη μη τυχον και ξεβολευτει.

Ναι, θεωρεις πως θα ησουν καλυτερα αν ζουσες σαν τους παλαιοχριστιανους? Αλλα χωρις μισθο τηλε-εργασιας δημοσιου και wifi.

Δηλαδη θεωρεις πως ποτε δε θα καταφερεις να αγορασεις καινουριο αυτοκινητο? Γιατι με την επιδοτηση παιρνεις καινουριο ηλεκτρικο με 24k.

Σκουπίδια είναι και το ξέρει όλος ο κόσμος. Ρυπογόνα από την ημέρα κατασκευής τους (κατασκευή μπαταριών) μέχρι την ημέρα που θα αποσυρθούν.

Χάνουν το μεγαλύτερο μέρος της αξίας τους στο χρόνο, άρα ότι επιδότηση έχεις πάρει στα μπάζα, δεν τα πάνε καλά με τις  ακραίες θερμοκρασίες, έχουν σοβαρά θέματα με το service τους όταν χρειασθεί θα πρέπει να πάρεις νέο ή να πληρώσεις μπαταρία, μέρη χρυσά, καταστρέφουν τους δρόμους και τις γέφυρες καταπονώντας τους λόγω σημαντικά μεγαλύτερου βάρους, περιορίζουν σημαντικά την αυτονομία και κινδυνεύεις να καείς εσύ μέσα ή να κάψεις σπίτι, πλοία, parking και να μολύνεις την ατμόσφαιρα με θανατηφόρα τοξικά αέρια από μία φωτιά που πρακτικά δε σβήνει.

Γενικά Niche προϊόντα της μόδας και κάτσε εσύ ψάξε για φορτιστές να περιμένεις δύο ώρες για να κάνεις κάτι που χρειάζεται 3 λεπτά. Αυτά μπορούσες να τα πουλήσεις καμιά δεκαριά χρόνια πριν, όχι πλέον.

Για τον κάγκουρα δε μπορείς να ξέρεις αν τον γουστάρω ή όχι, αλλά δεν έχει και σημασία. Δεν τον γουστάρω και δεν είναι ο κανόνας ο κάγκουρας.

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Haha 6
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Armoral είπε

Σκουπίδια είναι και το ξέρει όλος ο κόσμος. Ρυπογόνα από την ημέρα κατασκευής τους (κατασκευή μπαταριών) μέχρι την ημέρα που θα αποσυρθούν.

Χάνουν το μεγαλύτερο μέρος της αξίας τους στο χρόνο, άρα ότι επιδότηση έχεις πάρει στα μπάζα, δεν τα πάνε καλά με τις  ακραίες θερμοκρασίες, έχουν σοβαρά θέματα με το service τους όταν χρειασθεί θα πρέπει να πάρεις νέο ή να πληρώσεις μπαταρία, μέρη χρυσά, καταστρέφουν τους δρόμους και τις γέφυρες καταπονώντας τους λόγω σημαντικά μεγαλύτερου βάρους, περιορίζουν σημαντικά την αυτονομία και κινδυνεύεις να καείς εσύ μέσα ή να κάψεις σπίτι, πλοία, parking και να μολύνεις την ατμόσφαιρα με θανατηφόρα τοξικά αέρια από μία φωτιά που πρακτικά δε σβήνει.

Γενικά Niche προϊόντα της μόδας και κάτσε εσύ ψάξε για φορτιστές να περιμένεις δύο ώρες για να κάνεις κάτι που χρειάζεται 3 λεπτά. Αυτά μπορούσες να τα πουλήσεις καμιά δεκαριά χρόνια πριν, όχι πλέον.

Για τον κάγκουρα δε μπορείς να ξέρεις αν τον γουστάρω ή όχι, αλλά δεν έχει και σημασία. Δεν τον γουστάρω και δεν είναι ο κανόνας ο κάγκουρας.

Νταξει οκ με επεισες, δεν εχεις ιδεα απο φυσικη και τεχνολογια.

Δημοσ.
7 minutes ago, Ntinaras said:

Αχρηστα προιοντα τα ηλεκτρικα. λολ.

Μαλλον γουσταρεις να εισαι πισω απο diesel με βγαλμενο dpf, και να σε ξυπναει το βραδυ ο γυφτοκαγκουρας με το 316 με την εξατμιση απο τιτανικο.

Δεν είναι αυτό. Απλά την βρίσκει Αθήνα κέντρο να ρουφάει κάργα καυσαέριο.

<< In a 2013 MIT study, vehicles were responsible for about 1/4 of U.S. air pollution deaths, translating to roughly 25,000 vehicle-related air pollution deaths each year if we assume 100,000 total U.S. air pollution deaths per year >>

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ntinaras είπε

Νταξει οκ με επεισες, δεν εχεις ιδεα απο φυσικη και τεχνολογια.

Ναι ξέρω κλασσικός τα ξέρω όλα. Η πλάκα είναι ότι αυτά δεν τα λέω εγώ και είναι γεγονότα.

Μόλις τώρα, Vasilisxd είπε

Δεν είναι αυτό. Απλά την βρίσκει Αθήνα κέντρο να ρουφάει κάργα καυσαέριο.

<< In a 2013 MIT study, vehicles were responsible for about 1/4 of U.S. air pollution deaths, translating to roughly 25,000 vehicle-related air pollution deaths each year if we assume 100,000 total U.S. air pollution deaths per year >>

Το πιασες.

  • Haha 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Armoral είπε

Ναι ξέρω κλασσικός τα ξέρω όλα. Η πλάκα είναι ότι αυτά δεν τα λέω εγώ και είναι γεγονότα.

Που τα εμαθες αυτα? στο κομμωτηριο η σε κανα ταξι μεσα?

Λογικα εχεις βγαλει το πανεπιστημιο της ζωης και κανεις copy paste στο facebook την μπαρουφα με τους 800 τονους μεταλλευματων που χρειαζεται μια μπαταρια ηλεκτρικου.

  • Sad 3
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, Armoral said:

Σκουπίδια είναι και το ξέρει όλος ο κόσμος. Ρυπογόνα από την ημέρα κατασκευής τους (κατασκευή μπαταριών) μέχρι την ημέρα που θα αποσυρθούν.

Χάνουν το μεγαλύτερο μέρος της αξίας τους στο χρόνο, άρα ότι επιδότηση έχεις πάρει στα μπάζα, δεν τα πάνε καλά με τις  ακραίες θερμοκρασίες, έχουν σοβαρά θέματα με το service τους όταν χρειασθεί θα πρέπει να πάρεις νέο ή να πληρώσεις μπαταρία, μέρη χρυσά, καταστρέφουν τους δρόμους και τις γέφυρες καταπονώντας τους λόγω σημαντικά μεγαλύτερου βάρους, περιορίζουν σημαντικά την αυτονομία και κινδυνεύεις να καείς εσύ μέσα ή να κάψεις σπίτι, πλοία, parking και να μολύνεις την ατμόσφαιρα με θανατηφόρα τοξικά αέρια από μία φωτιά που πρακτικά δε σβήνει.

Γενικά Niche προϊόντα της μόδας και κάτσε εσύ ψάξε για φορτιστές να περιμένεις δύο ώρες για να κάνεις κάτι που χρειάζεται 3 λεπτά. Αυτά μπορούσες να τα πουλήσεις καμιά δεκαριά χρόνια πριν, όχι πλέον.

Για τον κάγκουρα δε μπορείς να ξέρεις αν τον γουστάρω ή όχι, αλλά δεν έχει και σημασία. Δεν τον γουστάρω και δεν είναι ο κανόνας ο κάγκουρας.

Έχεις δεχθεί τρελή παραπληροφόρηση 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, sndev είπε

Έχεις φάει τρελή παραπληροφόρηση 

καμια παραπληροφορηση παρα μονο αληθεια ειναι.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Που τα εμαθες αυτα? στο κομμωτηριο η σε κανα ταξι μεσα?

Λογικα εχεις βγαλει το πανεπιστημιο της ζωης και κανεις copy paste στο facebook την μπαρουφα με τους 800 τονους μεταλλευματων που χρειαζεται μια μπαταρια ηλεκτρικου.

 

2 λεπτά πριν, sndev είπε

Έχεις δεχθεί τρελή παραπληροφόρηση 

Εννοείται, τι να ξέρουμε μεις τώρα τα ξέρει όλα ο Ντινάρας, φυσική, χημεία, πολιτική, σε όλα μέσα.

  • Like 1
  • Haha 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι στο ηλεκτρονικό εμπόριο χρόνια, αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι οι Έλληνες μπορούν πx να κάνουν οικονομία για να γλυτώσουν 50 λεπτά και μετά από μια  ώρα να πάνε Πάολα να δώσουν 300 ευρώ....  

Κάποιος που θα πάρει  ηλεκτρικό δεν θα το κάνει για οικονομία δεν το νοιάζει γτ όταν φτάσει 150+ χιλιάδες χιλιόμετρα θα θέλει χρήματα για να φτιάξει την μπαταρία μην τα μπερδεύετε,

Τα ηλεκτρικά είναι για τα καυσαέρια για την πόλη μέσα και φανταστείτε πόσο ωραία θα ήταν να ήταν μόνο ηλεκτρικά στο κέντρο του Ισλαμαμπάντ συγνώμη Αθήνας ήθελα να πω ,,, φανταστείτε μια πόλη σαν την Θεσσαλονίκη μόνο με ηλεκτρικά  ούτε καυσαέρια αλλά και ησυχία... Έλεος Έλληνες 

Επεξ/σία από Cocomel
  • Like 2
Δημοσ.

1. Είναι πανάκριβα ακόμα και με την επιδότηση.

2. Έχουν πολύ υψηλό κόστος αντικατάστασης των μπαταριών τους με μέσο όρο ζωής τα 8 με 10 έτη.

3. Η αυτονομία τους είναι περιορισμένη και επηρεάζεται από ένα σωρό αστάθμητους παράγοντες.

4. Δεν υπάρχουν αρκετοί δημόσιοι ή ιδιωτικοί σταθμοί φόρτισης.

5. Υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες στην εγκατάσταση οικιακών φορτιστών και επιπλέον κόστος εγκατάστασης αυτών.

6. Οι χρόνοι φόρτισης των μπαταριών τους είναι μεγάλοι.

7. Δεν υπάρχει πληθώρα επιλογών σε μοντέλα και εξοπλισμούς.

8. Το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα είναι αμφισβητήσιμο.

9. Το όποιο κέρδος εξοικονόμησης καυσίμου αντισταθμίζεται από το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών τους.

10. Η τεχνολογία τους μπορεί σύντομα να εγκαταλειφθεί από τους κατασκευαστές λόγο χρήσης άλλου είδους καύσιμου πχ υδρογόνο.

  • Like 5
  • Thanks 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, music_lover είπε

1. Είναι πανάκριβα ακόμα και με την επιδότηση.

2. Έχουν πολύ υψηλό κόστος αντικατάστασης των μπαταριών τους με μέσο όρο ζωής τα 8 με 10 έτη.

3. Η αυτονομία τους είναι περιορισμένη και επηρεάζεται από ένα σωρό αστάθμητους παράγοντες.

4. Δεν υπάρχουν αρκετοί δημόσιοι ή ιδιωτικοί σταθμοί φόρτισης.

5. Υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες στην εγκατάσταση οικιακών φορτιστών και επιπλέον κόστος εγκατάστασης αυτών.

6. Οι χρόνοι φόρτισης των μπαταριών τους είναι μεγάλοι.

7. Δεν υπάρχει πληθώρα επιλογών σε μοντέλα και εξοπλισμούς.

8. Το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα είναι αμφισβητήσιμο.

9. Το όποιο κέρδος εξοικονόμησης καυσίμου αντισταθμίζεται από το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών τους.

10. Η τεχνολογία τους μπορεί σύντομα να εγκαταλειφθεί από τους κατασκευαστές λόγο χρήσης άλλου είδους καύσιμου πχ υδρογόνο.

Be honest with yourself, do you think Star Wars is dying? | Fandom

  • Like 2
  • Thanks 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...