theopan Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου 35 λεπτά πριν, cyberguy είπε Φιλος με Prius του 2005, τα ιδια πραγματα του λεγαν οταν το αγορασε καινουργιο. Οντως το 2017, με 290.000χλμ επρεπε να αλλάξει μπαταρια το οποιο του κόστισε 2450 ευρώ (σε επίσημο της Toyota). Το αμάξι το έχει ακόμα και δουλεύει (έφτασε τα 400.000) και παρολο την αλλαγη της μπαταριας η οικονομια που του εχει κάνει αξίζει το κοστος της Δεν είναι μόνο η μπαταρία. Ο συνολικός σχεδιασμός και κατασκευή από τις αυτοκινητοβιομηχανίες γίνεται πλέον -επίσημα- για έναν ορίζοντα 10ετίας. Το πολύ. Κάποια κομμάτια θα βγάλουν παραπάνω κάποια μπορεί ούτε καν τόσα χρόνια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cyberguy Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου 21 minutes ago, theopan said: Δεν είναι μόνο η μπαταρία. Ο συνολικός σχεδιασμός και κατασκευή από τις αυτοκινητοβιομηχανίες γίνεται πλέον -επίσημα- για έναν ορίζοντα 10ετίας. Το πολύ. Κάποια κομμάτια θα βγάλουν παραπάνω κάποια μπορεί ούτε καν τόσα χρόνια. source? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, cyberguy είπε source? Απευθύνσου στα R&D τμήματα των αυτοκινητοβιομηχανιών για να σου δώσουν τα στοιχεία. Μάλλον δεν θα σου τα δώσουν όμως καθώς δεν έχουν τέτοια υποχρέωση. Ούτε εγώ έχω καμιά υποχρέωση -και μάλιστα "αμισθί"- να σου "τεκμηριώσω" τα γνωστά και τα αυτονόητα. Κάτι που μπορείς να κάνεις είναι να ανοίξεις το εργοστασιακό βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου σου και να δεις που σταματάει το πλάνο συντήρησης. 10 χρόνια και 150κ. χλμ. μάλλον θα είναι ή 10 χρόνια και 200κ χλμ. αν είσαι τυχερός και συνήθως στα diesel. Αυτό είναι ενδεικτικό και αυτό είναι έμμεση παραδοχή τους για το "προσδόκιμο" των αυτοκινήτων. Ο Έλληνας βέβαια επειδή είναι -διαχρονικά- φτωχός και κατάντησε πλέον πάμφτωχος, έχει την απαίτηση να κρατήσει το αμάξι του 50 χρόνια και να κάνει 1 δισεκατομμύριο χιλιόμετρα αν γίνεται. Δεν λειτουργεί έτσι όμως πια. Ειδικά στη σημερινή εποχή... Επεξ/σία 8 Απριλίου από theopan Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MauroPaltoudias Δημοσ. 8 Απριλίου Share Δημοσ. 8 Απριλίου (επεξεργασμένο) Σε κάθε περίπτωση, η υβριδική (ή αμιγώς ηλεκτρική) κίνηση έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις παγκοσμίως, οπότε και αναμένεται μεγάλη μείωση στο κόστος αντικατάστασης των μπαταριών (έχουν μπει διάφοροι παικτΑΙ στο παιχνίδι, όπως επί παραδείγματι η Samsung με το εργοστάσιο στην Ουγγαρία). Το επισκέφθηκε η σύζυγος πρόσφατα (λόγω εργασίας) και κρίνοντας από τις φωτογραφίες, πρόκειται για τεράστια μπιζνα. Επεξ/σία 8 Απριλίου από MauroPaltoudias Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 2 Μαϊου Share Δημοσ. 2 Μαϊου Έχουμε τυχόν συγκριτική εμπειρία από το Vitara Strong Hybrid σε σχέση με τα υβριδικά της Toyota; Για παράδειγμα, πόσο καλά ρολάρει με τον ηλεκτρικό μόνο, πόση καθυστέρηση έχει σε άνοιγμα γκαζιού για να ανάψει ο θερμικός, καταναλώσεις σε αστικό περιβάλλον (π.χ. έχω διαβάσει για μια τιμή 6 που δεν μού φαντάζει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για πλήρη υβριδικότητα), θέματα θορύβου, κα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chocolatisv Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα στο γκρουπ, είμαι σε φάση αγοράς b suv και έχω καταλήξει ανάμεσα σε Yaris cross η vitara 1,4 hybrid. Η ερώτηση μου είναι η εξής αν έχει κάποιος εμπειρία: Το Yaris Φαίνεται πιο ελκυστική λύση, πιο πολύ λόγο ότι όλο το πακέτο φαίνεται πιο σύγχρονο (γκατζετια τύπου). Η καθημερινή χρήση είναι Λαγονήσι - Κορωπί 20 χλμ. πήγαινε και άλλα 20 χλμ έλα, επαρχιακό δίκτυο περίπου σαν να λέμε με ταχύτητες 80-90 και εθνικό δίκτυο συχνά. Η αγορά του Yaris κοστίζει πολύ παραπάνω το θέμα είναι με 20 χιλιόμετρα απόσταση γεμίζει μπαταρία? Και μετά πόσο διανύεις με αυτή? Σε τη ταχύτητα? Στην Εθνική τί παίζει? Δεν είμαι ο τύπος που μπορώ να πηγαίνω με 80-90 στην Εθνική (ανυπόμονος με βαρι σχετικά πόδι 😉) Η τετρακίνηση δεν με ενδιαφέρει τόσο. Κάποιοι έμπειροι με συμβούλεψαν ότι αν δεν κινείσαι πολύ σε αστικό δίκτυο και κανείς χλμ σε ανοιχτούς δρόμους δεν θα δεις μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση και ότι το Vitara είναι vfm σε ανοιχτούς δρόμους και ταξίδι λόγο κινητήρα και πλαισίου (το Yaris cross είναι ένα ψηλό Yaris, ενώ το vitara είναι vitara μόνο, παλιό παραδοσιακό, ανθεκτικό, ελαφρύ, καλοστημενο, προβλέψιμο) οπότε δεν αξίζει η μεγάλη διαφορά στο κόστος αγοράς. Τί ισχύει? Επεξ/σία 20 Αυγούστου από Chocolatisv Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου Η αληθεια ειναι οτι σε μεγαλες ταχυτητες δεν αξιζει τοσο υβριδικο. Αλλα σε μεγαλες. Στα 80-90 μπορεις να πας ηλεκτρικα σε ευθειες κατηφορες κτλπ και ευκολα. Η μπαταρια γεμιζει αναλογα στην ανακτηση που κανεις. Αν κατεβαινεις σε δρομο με αρκετη κλιση και πατας φρενο και αυτος ο δρομος ειναι κανα χιλιομετρο μπορεις και να την φουλαρεις. Ποσο αντεχει παλι ειναι αναλογως ποσο το πατας και σε τι δρομο. Η λογικη ειναι οτι γεμιζει και αδειαζει πολλες φορες οσο το κυκλοφορεις και σου προσφερει οικονομια. Απο εμπειρια με το yaris θα σου πω οτι ταξιδευουμε ανετα με ταχυτητες 120-140 και AC 3 ατομα με μεση καταναλωση στο 5 σε 200+ χλμ. Φανταζομαι και το Cross εκει κοντα θα ειναι. Για μικροτερες ταχυτητες ευκολα πας στο 4 ισως και πιο κατω. Για το Vitara περα απο σκυλι δεν μπορω να βρω αλλο θετικο. Ασχημο εσωτερικα και παναρχαιο μου μοιαζει, το υβριδικο της Suzuki ειναι αστειο και επισης κοστιζει πιο πολλα απο το Yaris Cross. Το Vitara ξεκινα απο τα 26.380€ hybrid εκδοση GL+ ενω το Yaris Cross στα 24.270€ εκδοση Active. Αν μιλας για το MILD hybrid του Vitara που ξεκιναει περιπου στα 21k τοτε να σε ενημερωσω οτι δεν εχει μειωμενη καταναλωση και ειναι τεχνολογικος μεσαιωνας σε σχεση με το Yaris Cross. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vasilisxd Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 9 hours ago, Chocolatisv said: Καλησπέρα στο γκρουπ, είμαι σε φάση αγοράς b suv και έχω καταλήξει ανάμεσα σε Yaris cross η vitara 1,4 hybrid. Η ερώτηση μου είναι η εξής αν έχει κάποιος εμπειρία: Το Yaris Φαίνεται πιο ελκυστική λύση, πιο πολύ λόγο ότι όλο το πακέτο φαίνεται πιο σύγχρονο (γκατζετια τύπου). Η καθημερινή χρήση είναι Λαγονήσι - Κορωπί 20 χλμ. πήγαινε και άλλα 20 χλμ έλα, επαρχιακό δίκτυο περίπου σαν να λέμε με ταχύτητες 80-90 και εθνικό δίκτυο συχνά. Εάν έχεις δικό σου πάρκινγκ/φόρτιση, δες και Atto3 ή Dolphin, θα σε γλυτώσουν πολλά - πολλά λεφτά από καύσιμα και σέρβις. Επίσης, είναι πολύ ανώτερα ποιοτικά και ασφαλέστερα EuroNcap από τα 2 που γράφεις λόγο μεγάλων επιδοτήσεων (~12.000€), είναι φουλ έξτρα και έχουν τις καλύτερες μπαταρίες αυτή τη στιγμή, θα σε βγάλουν άνετα μια 25ετία πριν χρειαστείς αλλαγή. Επεξ/σία 20 Αυγούστου από Vasilisxd 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chocolatisv Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, άρα ο εξηλεκτρισμός είναι μονόδρομος ή υβριδικό σωστό, το ντίζελ θα ήταν νομίζω επίσης κατάλληλο αλλά πλέον η γκάμα σε αυτά περιορίζεται σημαντικά (η εταιρίες σε μικρές κατηγορίες δεν βγάζουν πια, μόνο μεγάλα και ακριβά μοντέλα βγαίνουν (το μπάτζετ είναι στα 20000 +-, μόνο κάποια Γαλλικά που δεν θέλω να πάρω ξανά έχω αλλάξει 3 μέχρι τώρα) Νομίζω το Yaris cross είναι μονόδρομος με ένα σχετικό κόστος, φουλ ηλεκτρικό δεν ξέρω ακόμα, έχω ακούσει ότι ο τρόπος οδήγησης αλλάζει τελείως (δεν πας με 120- 140) ειδικά στο ταξίδι, πρέπει να μην σε πειράζει να χάσεις καμία ωρίτσα παραπάνω για διάφορους λόγους, η οικονομία είναι σημαντική και αν κατάλαβα καλά πρέπει να πληρώσεις όλο το ποσό αγοράς στην αρχή και σου επιστρέφουν την επιδότηση μετά από λίγο καιρό πίσω. Σίγουρα τα συμβατικά θεωρούνται όντος μεσαίωνας (στα 25 οδηγούσα citroen 2cv τρις-ευτυχισμένος) γιατί για vitara 1.4 boosterjet μίλαγα πριν όχι το φουλ υβριδικό . Ευχαριστώ πάντως Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vasilisxd Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 4 minutes ago, Chocolatisv said: ηλεκτρικό δεν ξέρω ακόμα, έχω ακούσει ότι ο τρόπος οδήγησης αλλάζει τελείως (δεν πας με 120- 140) ειδικά στο ταξίδι, πρέπει να μην σε πειράζει να χάσεις καμία ωρίτσα παραπάνω για διάφορους λόγους, η οικονομία είναι σημαντική και αν κατάλαβα καλά πρέπει να πληρώσεις όλο το ποσό αγοράς στην αρχή και σου επιστρέφουν την επιδότηση μετά από λίγο καιρό πίσω. Όντως η επιδότηση έρχεται αργότερα. Όσο αφορά την ταχύτητα, τη Δευτέρα πρωί έκανα την υπέρβαση, σε ταξίδι 300km περίπου πήγαινα με 150 ακατέβατα στην Εθνική και σταμάτησα 15 λεπτά ακριβώς στα ΣΕΑ Αταλάντης που έχουν βάλει τους καινούργιους 300Kw φορτιστές να φορτίσω μέχρι να φτάσω Χαλκίδα. Πρώτη φορά που το πατάω τόσο, αλλά ήθελα να κάνω μια δοκιμή να δω πόσο θα με φτάσει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chocolatisv Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2 λεπτά πριν, Chocolatisv είπε Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, άρα ο εξηλεκτρισμός είναι μονόδρομος ή υβριδικό σωστό, το ντίζελ θα ήταν νομίζω επίσης κατάλληλο αλλά πλέον η γκάμα σε αυτά περιορίζεται σημαντικά (η εταιρίες σε μικρές κατηγορίες δεν βγάζουν πια, μόνο μεγάλα και ακριβά μοντέλα βγαίνουν (το μπάτζετ είναι στα 20000 +-, μόνο κάποια Γαλλικά που δεν θέλω να πάρω ξανά έχω αλλάξει 3 μέχρι τώρα) Νομίζω το Yaris cross είναι μονόδρομος με ένα σχετικό κόστος, φουλ ηλεκτρικό δεν ξέρω ακόμα, έχω ακούσει ότι ο τρόπος οδήγησης αλλάζει τελείως (δεν πας με 120- 140) ειδικά στο ταξίδι, πρέπει να μην σε πειράζει να χάσεις καμία ωρίτσα παραπάνω για διάφορους λόγους, η οικονομία είναι σημαντική και αν κατάλαβα καλά πρέπει να πληρώσεις όλο το ποσό αγοράς στην αρχή και σου επιστρέφουν την επιδότηση μετά από λίγο καιρό πίσω. Σίγουρα τα συμβατικά θεωρούνται όντος μεσαίωνας (στα 25 οδηγούσα citroen 2cv τρις-ευτυχισμένος) γιατί για vitara 1.4 boosterjet μίλαγα πριν όχι το φουλ υβριδικό . Ευχαριστώ πάντως Άρα το θερμικό μοτέρ του Yaris είναι έτσι και αλλιώς από μόνο του πολύ οικονομικό. Γιατί στην Εθνική με 140 δεν μπορεί να επεμβαίνει κάπου το ηλεκτρικό μοτέρ. Επίσης το μοτέρ έχει δύναμη? Η συμπεριφορά του πως είναι? στρίβει? Φρενάρει? Νομίζω ότι έχουμε ξεχάσει κάπως την ουσία της οδήγησης ελέω οικονομίας... Στο αστικό δίκτυο δεν το συζητώ είναι ότι καλύτερο αποδεδειγμένα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 10 λεπτά πριν, Chocolatisv είπε Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, άρα ο εξηλεκτρισμός είναι μονόδρομος ή υβριδικό σωστό, το ντίζελ θα ήταν νομίζω επίσης κατάλληλο αλλά πλέον η γκάμα σε αυτά περιορίζεται σημαντικά (η εταιρίες σε μικρές κατηγορίες δεν βγάζουν πια, μόνο μεγάλα και ακριβά μοντέλα βγαίνουν (το μπάτζετ είναι στα 20000 +-, μόνο κάποια Γαλλικά που δεν θέλω να πάρω ξανά έχω αλλάξει 3 μέχρι τώρα) Νομίζω το Yaris cross είναι μονόδρομος με ένα σχετικό κόστος, φουλ ηλεκτρικό δεν ξέρω ακόμα, έχω ακούσει ότι ο τρόπος οδήγησης αλλάζει τελείως (δεν πας με 120- 140) ειδικά στο ταξίδι, πρέπει να μην σε πειράζει να χάσεις καμία ωρίτσα παραπάνω για διάφορους λόγους, η οικονομία είναι σημαντική και αν κατάλαβα καλά πρέπει να πληρώσεις όλο το ποσό αγοράς στην αρχή και σου επιστρέφουν την επιδότηση μετά από λίγο καιρό πίσω. Σίγουρα τα συμβατικά θεωρούνται όντος μεσαίωνας (στα 25 οδηγούσα citroen 2cv τρις-ευτυχισμένος) γιατί για vitara 1.4 boosterjet μίλαγα πριν όχι το φουλ υβριδικό . Ευχαριστώ πάντως Κανενας μονοδρομος... η πιο βλακωδης κινηση ειναι μαλιστα αυτη τη στιγμή, οχι κατ εμενα εναν αγνωστο αλλα βασει της ευρυτερης αγοράς (οι πωλησεις πεφτουν, πολλοι γυρνανε σε θερμικά). εγω θα επαιρνα το βιταρα στη θεση σου παντως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chocolatisv Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου Οπ... Ορίστε, Αδερφέ Paylidis πέρα από την τάση της αγοράς με ενδιαφέρει η άποψη σου τεκμηρίωσε λίγο, βρισκόμαστε σε τρι-λημα 🙃 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ProponitisTouKanape Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου Τα συμβατικά θεωρούνται μεσαίωνας μόνο σε συζητήσεις μεταξύ ιδιοκτητών ηλεκτρικών. Οι πωλήσεις των EVs τώρα που κόπηκε το κρατικό χρήμα έχουν κάμψη, αυτοκινητοβιομηχανίες δηλώνουν ανοιχτά οτι θα συνεχίσουν να εξελίσσουν θερμικούς κινητήρες και οι απαγορεύσεις που θεωρητικά ήταν για το 2030 πάνε για αναβολή δεκαετιών. Για αυτό πάρε αυτό που σου αρέσει και σε καλύπτει καλύτερα σήμερα, χωρίς να κάνεις συμβιβασμούς με αυτοσκοπό να πάρεις ηλεκτρικό ή hybrid. Αν το Yaris Cross σε καλύπτει και σου αρέσει, go ahead. Με γεια. Αν όμως δε σε καλύπτει (γιατί δε σε χωράει άνετα, γιατι δε σου αρέσει εμφανισιακά, γιατί δε σου αρέσει η οδήγηση του), μη το πάρεις μόνο και μόνο για να αγοράσεις κάτι "εξηλεκτρισμένο" απλά επειδή είναι μόδα ή επειδή ακούς καταστροφολόγους για απαγορεύσεις κλπ. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 20 Αυγούστου Share Δημοσ. 20 Αυγούστου Είμαι κι εγώ περίπου στην φάση του TS Η ζωή μας αλλάξε και πλέον δεν χρειαζόμαστε 2 αυτοκίνητα,έχουμε ένα οικογενειακό SUV και ένα μικρό πόλης, ενώ όπως δείχνουν τα πράγματα θα μείνουμε 3μελης (εκτός κάποιου απίθανου στιγμιαίου λάθους) και οι δικές μου μετακινήσεις περιορίζονται κατά πολύ λόγω εργασίας από το σπίτι πλέον Ως εκ τούτου σκέφτομαι να "ανταλλάξω" τα 2 αυτοκίνητα με 1 νέο υβριδικό. Το ότι οι ανάγκες μας σε χώρους θα μικραίνουν είναι δεδομένο αλλά θα προτιμούσα κάτι μεγαλύτερο από Yaris σε διαστάσεις,η κίνηση μας είναι 70-30 πόλη -εκτος Πιο vfm, βλέπω το Yaris cross, τα 30 και που ζητάει η Corolla cross, τα θεωρώ υπερβολικά. Το έχω δει το cross στην αντιπροσωπεία, με προβληματίζει η ποιότητα του που την βρήκα κακή Θα πάω να δω και τα διαθέσιμα μοντέλα της Suzuki, καθώς διάβασα ότι μοιράζονται την υβριδική τεχνολογία Υπάρχει κάποιο άλλο μοντέλο, καθαρά υβριδικό,όχι mild που θα μπορούσα να δω; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα