cyberguy Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 Δημοσ. 6 Απριλίου 2024 9 hours ago, theopan said: Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις 20 χρόνια ούτε με σύγχρονο Toyota. Με κανένα μάλλον σύγχρονο αυτοκίνητο γενικά πλέον. 7-8 χρόνια μαξ 10-12 υπολόγιζε (με σημαντικές δαπάνες διατήρησης που μάλλον θα είναι ασύμφορο να το κρατήσεις και τόσο). Στο κύριο ερώτημα κι εγώ Yaris Cross λέω πάντως. Το Vitara είναι πλέον ξεπερασμένο και δεν ήταν και εξ' αρχής τίποτα ιδιαίτερο (εκτός από φθηνό). Εντελώς άλλο πράγμα Vitara πριν 20+ χρόνια με αυτά του 2014+. Τα led -εργοστασιακά εννοείται και μόνο- είναι πολύ σημαντικά. Ασύγκριτα καλύτερος φωτισμός σε σχέση με οποιοδήποτε αλογόνου. κατι πολύ λάθος έχεις κάνει με τα αυτοκίνητα σου εχω yaris 14 ετων (diesel) με 180.000 χλμ και κυκλοφορεί καθημερινά. Σοβαρό πρόβλημα δεν έχει βγάλει τίποτα. 1
broxopios Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 10 ώρες πριν, cyberguy είπε κατι πολύ λάθος έχεις κάνει με τα αυτοκίνητα σου εχω yaris 14 ετων (diesel) με 180.000 χλμ και κυκλοφορεί καθημερινά. Σοβαρό πρόβλημα δεν έχει βγάλει τίποτα. Εκτός αν εννοεί ο φίλος για τα νέα αυτοκίνητα τα υβριδικά. Βέβαια δε θέλω να το πιστέψω με τίποτα γιατί είναι μεγάλο ξενέρωμα να δίνει τόσα χρήματα και να μην σου βγάλει 20ετια με ήπια χρήση.
MauroPaltoudias Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 @broxopios Επειδή έχουμε εμπειρία από όλη σχεδόν τη νέα γκάμα toyota (Yaris hybrid η νύφη μου, Yaris Cross hybrid ο αδερφός μου, chr hybrid ο πεθερός μου και rav4 phev εμείς), πόσων χρόνων είναι το τρίτο μέλος της οικογένειας;
broxopios Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 11 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε @broxopios Επειδή έχουμε εμπειρία από όλη σχεδόν τη νέα γκάμα toyota (Yaris hybrid η νύφη μου, Yaris Cross hybrid ο αδερφός μου, chr hybrid ο πεθερός μου και rav4 phev εμείς), πόσων χρόνων είναι το τρίτο μέλος της οικογένειας; 3,5
MauroPaltoudias Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 2 minutes ago, broxopios said: 3,5 Εάν δεν έχεις τη δυνατότητα να το πάρεις για τεστ drive (και να δοκιμάσεις το παιδικό κάθισμα επιτόπου), αγόρασε ένα σεντόνι για την πλάτη του οδηγού και του συνοδηγού, γιατί το παιδί θα σκουπίζει τα πόδια του εκεί. Του αδερφού μου είναι 5.5 και 4.5. Το μοναδικό απογοητευτικό στοιχείο στο φοβερό κατά τα άλλα αυτοκίνητο (από κάθε άποψη), είναι ο χώρος επιβατών.. Επεξ/σία 7 Απριλίου 2024 από MauroPaltoudias
tzampatzis Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 19 hours ago, nk9 said: Βασικά δεν το έγραψα για εσένα, αλλά για τον φίλο που έλεγε πως έχει led η active plus. Led ημέρας έχει, συν κάποια ακόμα. Όχι προβολείς. Όντως έχεις δίκιο. Με μπέρδεψε όπως το έγραφε στη σύγκριση εκδόσεων το site.
liakjim Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 9 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Εάν δεν έχεις τη δυνατότητα να το πάρεις για τεστ drive (και να δοκιμάσεις το παιδικό κάθισμα επιτόπου), αγόρασε ένα σεντόνι για την πλάτη του οδηγού και του συνοδηγού, γιατί το παιδί θα σκουπίζει τα πόδια του εκεί. Του αδερφού μου είναι 5.5 και 4.5. Το μοναδικό απογοητευτικό στοιχείο στο φοβερό κατά τα άλλα αυτοκίνητο (από κάθε άποψη), είναι ο χώρος επιβατών.. Τι σεντόνι ρε παιδιά; Έχω βάλει τα κάτωθι, μια χαρούλα είναι https://www.skroutz.gr/s/20691893/Munchkin-Prostateytiko-Kathismatos-Mayro.html 2
broxopios Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Εάν δεν έχεις τη δυνατότητα να το πάρεις για τεστ drive (και να δοκιμάσεις το παιδικό κάθισμα επιτόπου), αγόρασε ένα σεντόνι για την πλάτη του οδηγού και του συνοδηγού, γιατί το παιδί θα σκουπίζει τα πόδια του εκεί. Του αδερφού μου είναι 5.5 και 4.5. Το μοναδικό απογοητευτικό στοιχείο στο φοβερό κατά τα άλλα αυτοκίνητο (από κάθε άποψη), είναι ο χώρος επιβατών.. Ναι αυτό το πρόσεξα. Δεν μπόρεσα όμως να έχω και τον μικρό μαζί. Αλλά είδα τους χώρους (πίσω ειδικά) είναι όπως και του Corsa. Είναι λίγο θέμα όπως και του Yaris που κάποια στιγμή πέρασε απ το μυαλό μας. Η θέση συνοδηγού στο corsa είχε πάντα αποτυπώματα απ τα παπούτσια του μικρού. Υπάρχει κάποιο προστατευτικό για εκεί; Πέρα από σεντόνι. Edit: Ωπ τώρα είδα το μήνυμα ακριβώς από πάνω. Ευχαριστώ τον φίλο. Επεξ/σία 7 Απριλίου 2024 από broxopios
MauroPaltoudias Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) Το σεντόνι είναι σχήμα λόγου (ο παραπάνω κύριος δεν έπιασε μάλλον το πνεύμα του παραδείγματος). Δες το πολύ προσεκτικά το θέμα πριν αποφασίσεις το οτιδήποτε, διαφορετικά θα βρεθείς προ εκπλήξεως. Θα μπορούσαν εναλλακτικά να έχουν συρόμενο πίσω κάθισμα (όπως έχουμε καλή ώρα στο suzuki ignis hybrid και δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα με δύο παιδικά καθίσματα, σε οδηγό και συνοδηγό). Αυτό θα μπορούσε τουλάχιστον, έστω και εις βάρος του πορτ μπαγκαζ, να λύσει το πρόβλημα. Επεξ/σία 7 Απριλίου 2024 από MauroPaltoudias 1
broxopios Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 5 λεπτά πριν, MauroPaltoudias είπε Το σεντόνι είναι σχήμα λόγου (ο παραπάνω κύριος δεν έπιασε μάλλον το πνεύμα του παραδείγματος). Δες το πολύ προσεκτικά το θέμα πριν αποφασίσεις το οτιδήποτε, διαφορετικά θα βρεθείς προ εκπλήξεως. Θα μπορούσαν εναλλακτικά να έχουν συρόμενο πίσω κάθισμα (όπως έχουμε καλή ώρα στο suzuki ignis hybrid και δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα με δύο παιδικά καθίσματα, σε οδηγό και συνοδηγό). Αυτό θα μπορούσε τουλάχιστον, έστω και εις βάρος του πορτ μπαγκαζ, να λύσει το πρόβλημα. Αυτό σκέφτηκα κι εγώ. Είδα κάποιο αυτοκίνητο που έκανε ακριβώς αυτό με τα καθίσματα. Θα ήταν πολύ βολικό. Ελπίζω να μη μας περιορίσει πολύ αυτό. Θα αγοράσω τα καλύμματα που πρότεινε ο φίλος το μόνο σίγουρο...
Vagosman Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 Να ξεκαθαρίσω ένα πράγμα επειδή το βλέπω και μπερδεύει. (Το έχω εταιρικό) Το βιταρα βγαίνει κ με strong hybrid 1500cc αυτόματο κιβώτιο με μέτριας ταχύτητας αλλαγες. 2κινητο η 4κινητο. Από χώρους είναι νορμάλ όχι κάτι ουαου, από ποιότητα τόσο όσο, εμφανισιακά εξωτερικά κατεμε ωραίο μέσα έτσι κ έτσι. Συναρμογες κουμπώματα μέτρια με πιθανότητα να μην κλείνουν καλά πόρτες κ πορτμπαγκάζ. Μια μέση κατανάλωση ~6 με το υβριδικό να συνεισφέρει μεν αλλά είναι λίγο χαζό θα έλεγα στον τρόπο που δουλεύει. Συνεισφέρει σε full ev αλλά δύσκολα θα το δεις να σου δώσει ηλεκτρική συνεισφορά στα γκάζια. Πλούσια καλόυδια τυφλές γωνίες, adaptive cruise, lane keep. Σταθερό στο δρόμο, πας ακοπα 150, μπορεί εν δυνάμει να καταπιεί χλμ στο δρόμο σχετικά οκ. Λεντ φώτα πολύ δυνατά κ σαφή. Αν θα το αγόραζα με δικά μου; Δεν ξέρω, τα αυτοκίνητα είναι σε μια περίεργη μεταβατική περίοδο θεωρώ. Για μικρομεσαίο θα πήγαινα σε ηλεκτρικό.
broxopios Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 8 ώρες πριν, liakjim είπε Τι σεντόνι ρε παιδιά; Έχω βάλει τα κάτωθι, μια χαρούλα είναι https://www.skroutz.gr/s/20691893/Munchkin-Prostateytiko-Kathismatos-Mayro.html Αυτά είναι μέχρι κάτω; Όπως δείχνει η φωτογραφία; Γιατί σε κάποιες δείχνουν αρκετά μικρά. Σε τι αυτοκίνητο τα έχεις;
liakjim Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 Δημοσ. 7 Απριλίου 2024 22 λεπτά πριν, broxopios είπε Αυτά είναι μέχρι κάτω; Όπως δείχνει η φωτογραφία; Γιατί σε κάποιες δείχνουν αρκετά μικρά. Σε τι αυτοκίνητο τα έχεις; Σε Stonic τα έχω και ναι πάνε μέχρι κάτω. Πολύ ευχαριστημένος είμαι. 1
theopan Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 6/4/2024 στις 11:47 ΜΜ, cyberguy είπε κατι πολύ λάθος έχεις κάνει με τα αυτοκίνητα σου εχω yaris 14 ετων (diesel) με 180.000 χλμ και κυκλοφορεί καθημερινά. Σοβαρό πρόβλημα δεν έχει βγάλει τίποτα. Τίποτα λάθος δεν έχω "κάνει με τα αυτοκίνητα" μου. Είδες να γράφω πουθενά για κάποιο δικό μου και μάλιστα diesel; Τη νέα πραγματικότητα περιέγραψα. Αφήνω στην άκρη όλα τα υπόλοιπα περί ανακυκλωμένων πλαστικών κλπ. που έχουν ΟΛΑ τα καινούργια αυτοκίνητα και σε ορισμένα σημεία δεν αντέχουν -σκάνε-σπάνε-λιώνουν- ούτε 5ετία. Σε 10 χρόνια το υβριδικό Yaris -υπενθυμίζω ότι σε αυτό αναφερόμαστε- θα ζητήσει -μάλλον- μπαταρία. Η οποία θα κοστίζει αρκετά. Η αξία του αυτοκινήτου τότε παίζει να μην είναι ούτε 5 χιλιάρικα καθώς οι εξελίξεις στην αυτοκίνηση είναι πλέον ραγδαίες. Θα αξίζει να αλλαχτεί η μπαταρία για να συνεχίσει το αυτοκίνητο να κινείται (όπως θα κινείται) και όσο θα έχει αρχίσει να κοστίζει σε διάφορες "συντηρήσεις" κι επισκευές; Μάλλον "όχι" είναι απάντηση. Επεξ/σία 8 Απριλίου 2024 από theopan
cyberguy Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 Δημοσ. 8 Απριλίου 2024 5 minutes ago, theopan said: Τίποτα λάθος δεν έχω "κάνει με τα αυτοκίνητα" μου. Είδες να γράφω πουθενά για κάποιο δικό μου και μάλιστα diesel; Τη νέα πραγματικότητα περιέγραψα. Αφήνω στην άκρη όλα τα υπόλοιπα περί ανακυκλωμένων πλαστικών κλπ. που έχουν ΟΛΑ τα καινούργια αυτοκίνητα και σε ορισμένα σημεία δεν αντέχουν -σκάνε-σπάνε-λιώνουν- ούτε 5ετία. Σε 10 χρόνια το υβριδικό Yaris -υπενθυμίζω ότι σε αυτό αναφερόμαστε- θα ζητήσει -μάλλον- μπαταρία. Η οποία θα κοστίζει αρκετά. Η αξία του αυτοκινήτου τότε παίζει να μην είναι ούτε 5 χιλιάρικα καθώς οι εξελίξεις στην αυτοκίνηση είναι πλέον ραγδαίες. Θα αξίζει να αλλαχτεί η μπαταρία για να συνεχίσει το αυτοκίνητο να κινείται (όπως θα κινείται) και όσο θα έχει αρχίσει να κοστίζει σε διάφορες "συντηρήσεις" κι επισκευές; Μάλλον "όχι" είναι απάντηση. Φιλος με Prius του 2005, τα ιδια πραγματα του λεγαν οταν το αγορασε καινουργιο. Οντως το 2017, με 290.000χλμ επρεπε να αλλάξει μπαταρια το οποιο του κόστισε 2450 ευρώ (σε επίσημο της Toyota). Το αμάξι το έχει ακόμα και δουλεύει (έφτασε τα 400.000) και παρολο την αλλαγη της μπαταριας η οικονομια που του εχει κάνει αξίζει το κοστος της 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα