Προς το περιεχόμενο

Suzuki wagon R 2001


salvador_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα  θέλω να μάθω πληροφορίες  για το συγκεκριμένο  αυτοκίνητο  , τι βλάβες βγάζει που πονάει  γενικά ;

Κατανάλωση    

Θα εκτιμούσα  να πάρω πληροφορίες  από ιδιοκτήτες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χωρις να ειμαι ιδιοκτητης απλως επειδη κοιταζα να αγορασω:

κλασσικα μη περιμενεις τεραστιους χωρους. Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι η μετρια πρως χαλια ποιοτητα των πλαστικων εσωτερικου(κουμπια να φευγουν, τιμονι με διαλλημενα πλαστικα)...

Απο καταναλωση μου ελεγαν οτι ειναι σουπερ οικονομικο για πολη οπως και προφανως για παρκαρισμα. Εγω προσωπικα δε θα εβγαινα εθνικη για ταξιδι εκτος νομου με αυτο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να πάρω για την αδελφή μου (νέα οδηγός)  αξία έως 2.500 όχι παραπάνω  να έχει abs airbag a/c  και να είναι αξιόπιστο  έχω βρει ένα με 179κ χιλιόμετρα  φαίνεται σε καλή κατάσταση  θα μάθουμε αύριο.  Ανταλακτικα ιμιτασιον που είδα είναι πιο φτηνά από το στάρλετ μου. 

Οι χώροι  είναι μια χαρά.  Διάβασα ότι είναι λίγο βάρκα στις Στροφές  αλλά οκ  δεν θα κάνει  Ραλλι  ένα απλό καθημερινό  αυτοκίνητο,  έχοντας  τα βασικά   χωρίς να κλαίει γρατσουνιές και τυχών χτυπήματα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, salvador_ είπε

Θέλω να πάρω για την αδελφή μου (νέα οδηγός)  αξία έως 2.500 όχι παραπάνω  να έχει abs airbag a/c  και να είναι αξιόπιστο  έχω βρει ένα με 179κ χιλιόμετρα  φαίνεται σε καλή κατάσταση  θα μάθουμε αύριο.  Ανταλακτικα ιμιτασιον που είδα είναι πιο φτηνά από το στάρλετ μου. 

Οι χώροι  είναι μια χαρά.  Διάβασα ότι είναι λίγο βάρκα στις Στροφές  αλλά οκ  δεν θα κάνει  Ραλλι  ένα απλό καθημερινό  αυτοκίνητο,  έχοντας  τα βασικά   χωρίς να κλαίει γρατσουνιές και τυχών χτυπήματα 

Δε ξέρω εάν είναι παρόμοιο με το Opel Agila δηλαδή από μηχανικής άποψης αλλά το Suzuki έχει 1300 μοτέρ ..

Για νέα οδηγό πιστεύω θα τη βολεψει. Έλεγχο και ότι μάζεμα χρειαστεί κυρίως σε φρένα /σύστημα διεύθυνσης.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αμάξι του 2001 πρακτικά παντού θα πωναει και παντού θα βγάζει βλάβες καποιες λόγο ηλικίας καποιες λόγο χιλιομέτρων

πρακτικά πριν το παρεις θα πρεπει να πας σε μηχανικο να δει σε τι μοιρα βρισκετε και τι εχουν αλαλχθει και τι οχι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, meletis_m είπε

Δε ξέρω εάν είναι παρόμοιο με το Opel Agila δηλαδή από μηχανικής άποψης αλλά το Suzuki έχει 1300 μοτέρ ..

Για νέα οδηγό πιστεύω θα τη βολεψει. Έλεγχο και ότι μάζεμα χρειαστεί κυρίως σε φρένα /σύστημα διεύθυνσης.

 

Ναι αυτό πιστεύω  και εγώ,  για πρώτο αυτοκίνητο θα είναι μια χαρά.   Τώρα αναρτησεις  και άλλα αναλώσιμα  τα πληρώνεις  παντού.  Με ενδιαφέρει  να μην έχει κάψει φλαντζα  , η έχει κάποιο ρήγμα  και να μην έχει τρακάρει  σοβαρά.

Τώρα να θέλει μπαταρία  δεν με ενδιαφέρει  η αλλαγή ιμάντες με τρόμπα  νερου , αυτά θα τα κάνω όπως και να έχει   ιμάντα εκεντροφορου τρόμπα θερμοστάτη  , καθάρισμα ψυγειου αλλαγή παραφλου  , τσεκάρισμα φρένα αναρτησεις  ψαλίδια  ζαμφορ κτλπ 

Τα βρίσκεις σε καλές τιμές aftermarket  και γνωστές μάρκες Bosch valeo skf Vernet

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω το 2003 μοντέλο. Μεταχειρισμένο από άνθρωπο της οικογένειας το πήρα. Από βλάβες μόνο στην αντλία βενζίνης μου έχει βγάλει.

Τα πλαστικά μέσα οκ κλασσικά σκληρά ιαπωνικά της εποχής. Δεν έχει σπάσει τίποτα ούτε φεύγουν διακόπτες. Μόνο το τιμόνι μου έκανε φθορά και απλά του έβαλα ένα κάλυμμα.

Φθηνά service, αναλώσιμα. Για πόλη η κατανάλωση του είναι αρκετά καλή δεδομένης της εποχής.

Μετά τα 120 είναι λίγο κουβάς λόγω αεροδυναμικής και δεν έχει καλή συμπεριφορά. Για πόλη είναι μια χαρά.

Απο χώρους δεν έχει μήκος, αλλά αν ρίξεις καθίσματα λόγω γεωμετρίας τετραγώνου είναι πολύ άνετο να βάλεις κάτι ογκώδες και ψηλό.

 

Αυτά μέσες άκρες.

Επεξ/σία από nemesiskp
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολύ πρακτικό όχημα, ευκολοδήγητο.

Μοιάζει σε σχεδιασμό στο Άτος αν και είναι πιο ευρύχωρο και πιο ψηλό.

Πολύ ευέλικτο στην πόλη, μεγάλο παρμπρίζ και καθρέπτες. Πολύ εύκολο στο παρκάρισμα επειδή έχει ίσιες γραμμές, μεγάλα παράθυρα.  Ωστόσο μοιάζει με κουτί κονσέρβας (με σαρδέλες, σκουμπρί, κλπ).

Για τον ίδιο ακριβώς λόγο (σχήμα) δεν έχει καλά κρατήματα σε στροφές επειδή είναι σχετικά στενό, με μικρές ρόδες και υψηλό κέντρο βάρους. Το ορθογώνιο σχήμα του το κάνει πολύ βολικό στην μετακίνηση αντικειμένων, ιδίως με κατεβασμένα τα πίσω καθίσματα.

Επίσης έχει το πλεονέκτημα να έχει το ίδιο σασί και να μοιράζεται αρκετά ανταλλακτικά (πλην κινητήρα) με το Opel Agila το οποία είχα χρόνια, με τον 1.200 (ecotec?) κινητήρα, 75 αν θυμάμαι καλά άλογα. Σκληρά πλαστικά είχε το Agila που δεν παθαίναν όμως τίποτα.  Προσωπικά είχα πρόβλημα με τον κινητήρα της Opel που έβγαλε πρόβλημα στον ένα κύλινδρο, χρειάστηκε αλλαγή μηχανής ή επισκεύη. Αλλάχτηκε φούσκα τεποζίτου, είχε πάθει ζημιά ο πολλαπλασιαστής. Τα άλλα ήταν αναλώσιμα. Ο κινητήρας επίσης. Μετά από κάποια χιλιόμετρα άρχισε να καίει λάδια, πολλά λάδια. Σαν φριτέζα.

Το Wagon R είναι αντίστοιχο σασί με το Agila με μικροδιαφορές σχεδιαστικά. Νομίζω βγαίνει και με λίγο ισχυρότερο κινητήρα της Suzuki. Αυτό που είχα οδηγήσει εγώ ήταν κακοσυντηρημένο μεν, ο κινητήρας του ακουγόταν σαν ντίζελ ενώ ήταν βενζίνη. Ο ιδιοκτήτης το είχε σαν εταιρικό, το φόρτωνε σαν αγροτικό. Είχε εμφανώς πιο βαρύ τιμόνι από το Opel αλλά μπορεί να μην είχε καν υδραυλικό τιμόνι ή να ήθελε συντήρηση.

 

Μιλάμε για όχημα 23 ετών. Πρόσεξε κατάσταση δίσκο πλατώ, δισκόπλακες, λάστιχα αναρτήσεις που έχουν σχετικά υψηλό κόστος αντικατάστασης. Έλεγχο μηχανής θεωρώ προφανές ότι θα το κάνεις σε δικό σου μηχανικό ή έστω κάποιον από τις εταιρείες που το κάνουν επαγγελματικά και δίνουν full report.

Καλό είναι να ελεχθεί σε λαμαρινά αν έχει φάει κάποια καλή τράκα/επισκεύη. Επίσης ότι έχει τουλάχιστον 2 αερόσακους. Η Suzuki κι άλλες εταιρείες το 2001 στα μικρά μοντέλα βάζαν λίγους ή και καθόλου αερόσακους.

Επεξ/σία από Barbattilas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...