Προς το περιεχόμενο

μετρηση καταστασης μπαταριας


burnin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα. ενας μικρος προλογος.
Εχω ενα κια πικαντο του 20. εκλεισα 4 χρονια και 2 μηνες. 
Εχω πανω απο την αρχη, συναγερμο και αλλη μπαταρια αποκλειστικα για το συναγερμο.
Εβαλα προσφατα μια dashcam (finevu gx33). 
Η καμερα ειναι πανω στην κανονικη μπαταρια η οποια ειναι agm 50ah.

η καμερα σε παρκινγκ μοντ τραβαει σε ταιμλαπς. δεν τραβαει φουλ ρευμα αλλα τραβαει. 
 

Η καμ εχει επισης μια επιλογη, αν πεσει η μπαταρια κατω απο μαι ταση (την οριζεις εσυ), τοτε μπαινει σε σταντ μπαι για να μην τρωει ρευμα και ξυπναει μονο αμα σε στουκαρουν.

Την επιλογη αυτη οπου και να την εβαζα, οσο χαμηλα και να ηταν, εκλεινε η καμερα. πχ εβαζα να κλεινει αν πεσει η μπαταρια κατω απο 11.6 βολτ, και μετα εβλεπα οτι ειχε σταματησει η καμερα αρα διαβαζε 11.6 βολτ. 
Οποτε σκεφτηκα πως μαλλον διαβαζει λαθος η καμερα. και την εβαλα να γραφει συνεχεια και να μην κλεινει λογω χαμηλης τασης.

 

Ολα καλα. ομως ετυχε (σπανιο) και ειχα 5 μερες το αμαξι σε ακινησια. παω χτες και τσουπ ακουω ηχο συναγερμου ξεκλειδωματος, περιεργο. εμεινε λεω. και οντως. εβαλα εκκιντη, πηρε με τη μια, και απο τοτε ολα καλα. ουτε εκοβε ουτε τιποτα. 

Ομως αυτο με εβαλε σε σκεψεις. Μηπως εκλεινε η ντασκαμ γιατι η μπαταρια ειχε γενικα ξεληγωθει? Παιζει αυτο, να ειναι στα τελευταια της η μπαταρια μετα απο 4 χροναι και να μην δινει τη μεγιστη ταση που μπορει?

Το σταρτ στοπ δουλευει, το οποιο ειναι δειγμα θετικο για την μπαταρια βεβαια....

Πως μπορω να τσεκαρω την κατασταση της μπαταριας? πρεπει να παω σε καποιο ειδικο μπαταρια?
εχουν μηχανημα που σου τσεκαρει την κατασταση? Ξερουμε ποσο κοστιζει ο ελεγχος?

αυτα τα μηχανηματα τα επαγγελματικα, ειναι αξιοπιστα? μετρανε αμπερ εκκινησης αντισταση κτλ κτλ μεσα στην μπαταρια σωστα? τι πρεπει να προσεξω?
ξερετ ποσο κοστιζει ενας ελεγχος?

τελος, γενικα μηπως υπαρχει κανα (φθηνο) ερασιτεχνικο τεστερ να αγορασω απο καμαι κινα, να το εχω γενιακ να μετραω μια φορα το χρονο να ξερω τι παιζει? 
Να ειστε καλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χλωμο εως απιθανο να εχεις 11,6 και κατω. η καμερα διαβαζει οτι ναναι μαλλον. ο ελεγχος δεν κοστιζει, εχουν μηχανημα που κανει καλη μετρηση. η μπαταρια πολυ λογικα ειναι καπως γερασμένη αφου πλησιαζει 5ετια αλλα οι πρωτες βγαζουν και 7 και 8 χρονια ανετα. εδω βλέπω αρκετη καταναλωση στο motion 

FineVu_GX33_en_02.webp

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε σε ευχαριστω για την απαντηση. Και εγω αυτο πιστευω κατι διαβαζει λαθος η καμερα. Και για αυτο το λογο εχω κλεισει ραντεβου με τον ηλεκτρολογο απο εκει που πηρα την καμερα, να τσεκαρει την εγκατασταση.
Απλα σκεφτομαι μηπως λογω παλαιοτητας, η μπαταρια μου κανει και αυτη τα δικα της και επιδεινωνεται το προβλημα.

Τα 4.1 βατ ειναι πολλα ε? δεν εχω εικονα. Θα μπορουσα να το βαλω σε power saving mode αλλα δεν θελω. μονο αν φευγω ταξιδι και θα το αφηνω ακινητο για μερες, θα το βαζω σε αυτη την λειτουργια. 
 

Αν εβαζα εξτρα μπαταρια για την ντασκαμ θα βοηθουσε? εχω ηδη εξτρα μπαταρια για τον συναγερμο ομως. ποσες μπαταριες να αντεξει το δυναμο... προβληματιζομαι. 
Δεν ξερω καν αν ειναι λογικο σε 5 μερες να εχουν τερματισει και η agm μπαταρια μου και η εξτρα του συναγερμου...

υγ. πηγα σε εναν ηλεκτρολογο πριν λιγο και μουθ ειπε δειχνει 12.1 βολτ ειναι ξεφορτιστη βγαλτο να κανεις καποια χιλιομετρα να φορτισεις και ξαναελα αυριο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, burnin said:

Τα 4.1 βατ ειναι πολλα ε?

 

1 hour ago, burnin said:

Δεν ξερω καν αν ειναι λογικο σε 5 μερες να εχουν τερματισει και η agm μπαταρια μου και η εξτρα του συναγερμου...

4,1 βατ είναι 0,35 αμπέρ, αν υποθέσουμε ότι η μπαταρία σου είναι 35Ah τότε θεωρητικά θα αντέξει 100 ώρες (4 24ωρα) μέχρι να αδειάσει τελείως. Θεωρητικά γιατί στην πράξη τα 35ah είναι ονομαστικά, ούτε όταν ήταν καινούργια δεν είχε τόση χωρητικότητα, πόσο μάλλον τώρα που σίγουρα έχει μειωθεί κατά πολύ.

Επίσης έχε υπόψιν ότι οι μπαταρίες αυτοκινήτων είναι εκκινήσεως, είναι ικανές να δίνουν πολύ ρεύμα για σύντομο χρονικό διάστημα αλλά δεν έχουν καθόλου αντοχή στις μεγάλες εκφορτίσεις. Κάθε φορά που η τάση της μπαταρίας σου πέφτει κάτω από 10,6v χάνει μήνες από τη ζωή της.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

 

4,1 βατ είναι 0,35 αμπέρ, αν υποθέσουμε ότι η μπαταρία σου είναι 35Ah τότε θεωρητικά θα αντέξει 100 ώρες (4 24ωρα) μέχρι να αδειάσει τελείως. Θεωρητικά γιατί στην πράξη τα 35ah είναι ονομαστικά, ούτε όταν ήταν καινούργια δεν είχε τόση χωρητικότητα, πόσο μάλλον τώρα που σίγουρα έχει μειωθεί κατά πολύ.

Επίσης έχε υπόψιν ότι οι μπαταρίες αυτοκινήτων είναι εκκινήσεως, είναι ικανές να δίνουν πολύ ρεύμα για σύντομο χρονικό διάστημα αλλά δεν έχουν καθόλου αντοχή στις μεγάλες εκφορτίσεις. Κάθε φορά που η τάση της μπαταρίας σου πέφτει κάτω από 10,6v χάνει μήνες από τη ζωή της.

σε ευχαριστω πολυ φιλε. 50ah ειναι η μπαταρια μου η οποια ειναι agm (ή βαθυας εκφορτισης οπως την ειπε ο μπαταριας που την τσεκαρε).

Θεωρητικα 5.9 μερες θα επρεπε να κρατησει. αμ δε. Δε θελω να ξαναπεσει τοσο σιγουρα. καθε μια μερα θα το βαζω και λιγο μπροστα (αν δεν το κινησω). αλλα ποση ωρα θελει? κανα δεκαλεπτο? εμπλεξα με την ντασκαμ γαμωτο
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, burnin said:

σε ευχαριστω πολυ φιλε. 50ah ειναι η μπαταρια μου η οποια ειναι agm (ή βαθυας εκφορτισης οπως την ειπε ο μπαταριας που την τσεκαρε).

Θεωρητικα 5.9 μερες θα επρεπε να κρατησει. αμ δε. Δε θελω να ξαναπεσει τοσο σιγουρα. καθε μια μερα θα το βαζω και λιγο μπροστα (αν δεν το κινησω). αλλα ποση ωρα θελει? κανα δεκαλεπτο? εμπλεξα με την ντασκαμ γαμωτο
 

Πρώτα από όλα η agm που φοράς ίσως και να έχει λίγο μεγαλύτερη αντοχή στις εκφορτίσεις σε σχέση με τις απλές μολύβδου /υγρού ηλεκτρολύτη, αλλά δεν είναι βαθιάς εκφόρτισης, εκκίνησης είναι. Βαθιάς εκφόρτισης είναι πχ αυτές που χρησιμοποιούν στα αυτόνομα φωτοβολταϊκά όπως η παρακάτω:

https://www.skroutz.gr/s/28077165/SunLight-Mpataria-Fotovoltaikon-SOPzS-Anoichtou-Typou-Vatheias-Ekfortisis-2V-721Ah-C120-RES-4-SOPzS-720.html

Επίσης και να τη φορτίζεις καθημερινά δεν θα βοηθήσει και πολύ, για να έχει μακροζωία μια μπαταρία εκκίνησης το ποσοστό φόρτισης δεν πρέπει να πέφτει ποτέ, από τη στιγμή που το σβήνεις έως όταν θα ξαναβάλεις μπροστά δεν πρέπει να έχει καθόλου κατανάλωση. Άσε που όταν το βάζεις μπροστά σταματημένο για 5-10 λεπτά δεν γίνεται σωστή φόρτιση.

Έμπλεξες δε λες τίποτα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, burnin είπε

σε ευχαριστω πολυ φιλε. 50ah ειναι η μπαταρια μου η οποια ειναι agm (ή βαθυας εκφορτισης οπως την ειπε ο μπαταριας που την τσεκαρε).

Θεωρητικα 5.9 μερες θα επρεπε να κρατησει. αμ δε. Δε θελω να ξαναπεσει τοσο σιγουρα. καθε μια μερα θα το βαζω και λιγο μπροστα (αν δεν το κινησω). αλλα ποση ωρα θελει? κανα δεκαλεπτο? εμπλεξα με την ντασκαμ γαμωτο
 

η θεωρια απεχει πολυ απο την πραξη. οι 6 μερες που λες ειναι μονο στα χαρτια. οσο τραβας φορτιο πεφτει η ταση της, μετα απο 2 μέρες θα παρει με το ζορι, την τριτη μερα δεν θα παρει καν. η μπαταρια που θα δειξει 10 στο βολτομετρο ειναι σχεδον νεκρη πλεον. μια καινουργια αντεχει να την ξεζουμισεις και μια-δυο φορες αλλα η δικη σου οχι. ετσι οπως βλεπω τις καταναλώσεις το power saving ειναι μονοδρομος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

η θεωρια απεχει πολυ απο την πραξη. οι 6 μερες που λες ειναι μονο στα χαρτια. οσο τραβας φορτιο πεφτει η ταση της, μετα απο 2 μέρες θα παρει με το ζορι, την τριτη μερα δεν θα παρει καν. η μπαταρια που θα δειξει 10 στο βολτομετρο ειναι σχεδον νεκρη πλεον. μια καινουργια αντεχει να την ξεζουμισεις και μια-δυο φορες αλλα η δικη σου οχι. ετσι οπως βλεπω τις καταναλώσεις το power saving ειναι μονοδρομος. 

αυτο σκεφτομουν και εγω φιλε. σε ευχαριστω πολυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

την εβαλα την ντασκαμ απο χτες το βραδυ σε παρκινγκ μοντ. 
βγηκα το πρωι εκανα καμια 15αρια χιλιομετρα. και παρακολουθουσα (μεσω του συναγερμου) και η ταση δεν περασε ποτε τα 13.1 βολτ. θα ξαναδω το βραδυ αλλα φοβαμαι πως μαλλον τα κακαρωνει. εν κινησει θα επρεπε να εχω πολλα παραπανω. γαμωτο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 04/04/2024 at 11:11, burnin said:

την εβαλα την ντασκαμ απο χτες το βραδυ σε παρκινγκ μοντ. 
βγηκα το πρωι εκανα καμια 15αρια χιλιομετρα. και παρακολουθουσα (μεσω του συναγερμου) και η ταση δεν περασε ποτε τα 13.1 βολτ. θα ξαναδω το βραδυ αλλα φοβαμαι πως μαλλον τα κακαρωνει. εν κινησει θα επρεπε να εχω πολλα παραπανω. γαμωτο...

Δεν υπάρχει λόγος να κάνεις υποθέσεις, πήγαινε ξανά στον ηλεκτρολόγο για έλεγχο, μέσα σε λίγα λεπτά θα διαπιστώσει και πόσο πεσμένη είναι η μπαταρία και αν το σύστημα φόρτισης του αυτοκινήτου δουλεύει σωστά. Μόνο φρόντισε η μπαταρία να είναι φορτισμένη αυτή τη φορά, αν είναι άδεια δεν θα μπορέσει να τη μετρήσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/4/2024 στις 11:11 ΠΜ, burnin είπε

την εβαλα την ντασκαμ απο χτες το βραδυ σε παρκινγκ μοντ. 
βγηκα το πρωι εκανα καμια 15αρια χιλιομετρα. και παρακολουθουσα (μεσω του συναγερμου) και η ταση δεν περασε ποτε τα 13.1 βολτ. θα ξαναδω το βραδυ αλλα φοβαμαι πως μαλλον τα κακαρωνει. εν κινησει θα επρεπε να εχω πολλα παραπανω. γαμωτο...

πως μετραει ταση ο συναγερμος εν κινηση? ουσιαστικά θα έβλεπε τάση φορτισης απο δυναμο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλη ερωτηση φιλε. Δεν ξερω. Στην εφαρμογη δειχνει την ταση. Ειναι συνδεδεμενος μεσω can bus με τον εγκεφαλο και διαβαζει απο εκει. Αυτο ξέρω μονο.

Μαλλον ια ανοιξω νεο θεμα γιατι μαλλον θελουν ολες οι ντασκαμ παουερμπανκ για να δουλεψουν σωστα. Μεγαλη πουστια που δεν τα γραφουν αυτα. Σου πουλανε το παρκιν μοντ και δε δουλευει ουσιαστικά ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/4/2024 στις 6:29 ΜΜ, burnin είπε

υγ. πηγα σε εναν ηλεκτρολογο πριν λιγο και μουθ ειπε δειχνει 12.1 βολτ ειναι ξεφορτιστη βγαλτο να κανεις καποια χιλιομετρα να φορτισεις και ξαναελα αυριο!

Συγνωμη αλλα μ@λ@κιες σου ειπε και αυτο που με ενοχλει ειναι οχι επειδη δεν ξερει αλλα χρησιμοποιει δολιο τροπο ωστε να τα φερει στα μετρα του για να βγει πορισμα οτι πρεπει ν αλλαξεις μπαταρια!

1)Για αρχη πρεπει να παρει μετρησεις..

2)Να γινει φορτιση κορεσμου και μετρηση

3)Και τελος τελευταια μετρηση/κατασταση ηρεμιας..

Μετα (τουλαχιστον για αρχη) θα δεις αλλη συμπεριφορα και ολη η ουσια ειναι η ικανοτητα που της εχει απομεινει ωστε να κραταει την ταση απο μια τιμη και πανω.

Εσυ το λιγοτερο που πρεπει να κανεις να παρακολουθεις την ταση οταν δεν το κινεις καθε μερα. Απο 12.6 και πανω ειναι ντουρο ενω για την μακροζωια της μπαταριας δεν πρεπει να πεφτει κατω απο 12.3volt.  Υπαρχουν και μπαταριες που γραφουν min 12.4volt 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, burnin είπε

Σε ευχαριστω φιλε δεν τα γνωριζα αυτα

Μεχρι να τα μαθω ουτε γω!

Καποιοι απο αυτους που σε διαβαζουν γνωριζουν αλλα δεν λενε τιποτα γιατι ετσι θεωρουν ανωτερο τον εαυτο τους!

 

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...