Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.

Θέλω να σας περιγράψω το πρόβλημα μου γιατί μέχρι στιγμής δεν έχω βγάλει άκρη. 

Περίπου στις 10/03/2024 έκανα αίτηση για παροχή ρεύματος στην ΗΡΩΝ λόγω μετακόμισης σε νέο σπίτι, περιοχή Θεσσαλονίκης(το πακέτο είναι αδιάφορο επί του παρόντος).

Στις 13/03/2024 μου ηρθε μήνυμα από ΗΡΩΝ οτι έγινε αίτηση στο ΔΕΔΔΗΕ για επανασύνδεση.

Στις 17/03/2024 μου ήρθε μήνυμα από ΗΡΩΝ οτι πρέπει να επικοινωνήσω με ΔΕΔΔΗΕ για ραντεβού να έρθουν να με συνδέσουν(ο μετρητής είναι προσβάσιμος).

Απο τότε μέχρι σήμερα έχω κάνει τουλάχιστον 5 τηλεφωνήματα στον ΔΕΔΔΗΕ και 2 αιτήματα απο το app τους για να με συνδέσουν και η απάντηση που παίρνω είναι οτι λόγω φόρτου εργασίας θα πρέπει να περιμένω. Και οτι σπάνια συμβαίνει αυτό! Πλέον, βάση τα γραφόμενα στο site τους, έχουν να μου δίνουν 80 ευρώ αποζημίωση για αργοπορία >9 ημέρες.

Η ηρων μου λέει οτι δεν μπορεί να κάνει κάτι, απλά έστειλε πάλι τη αίτηση για επανασύνδεση.

Οφειλές στο μετρητή δεν υπάρχουν, ο μετρητης ειναι προσβάσιμος άρα δεν χρειάζεται ραντεβού και πλέον δεν ξέρω τι να κάνω. 

Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι εφόσον δεν έχω κάνει αίτηση  στη ΔΕΗ, τότε παίζουν άλλα συμφέροντα(ανταγωνισμός κτλ)

Τι να πω, καμιά ιδέα?

Ευχαριστώ και σορρυ για το σεντόνι.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, theodoros8 είπε

Καλησπέρα.

Θέλω να σας περιγράψω το πρόβλημα μου γιατί μέχρι στιγμής δεν έχω βγάλει άκρη. 

Περίπου στις 10/03/2024 έκανα αίτηση για παροχή ρεύματος στην ΗΡΩΝ λόγω μετακόμισης σε νέο σπίτι, περιοχή Θεσσαλονίκης(το πακέτο είναι αδιάφορο επί του παρόντος).

Στις 13/03/2024 μου ηρθε μήνυμα από ΗΡΩΝ οτι έγινε αίτηση στο ΔΕΔΔΗΕ για επανασύνδεση.

Στις 17/03/2024 μου ήρθε μήνυμα από ΗΡΩΝ οτι πρέπει να επικοινωνήσω με ΔΕΔΔΗΕ για ραντεβού να έρθουν να με συνδέσουν(ο μετρητής είναι προσβάσιμος).

Απο τότε μέχρι σήμερα έχω κάνει τουλάχιστον 5 τηλεφωνήματα στον ΔΕΔΔΗΕ και 2 αιτήματα απο το app τους για να με συνδέσουν και η απάντηση που παίρνω είναι οτι λόγω φόρτου εργασίας θα πρέπει να περιμένω. Και οτι σπάνια συμβαίνει αυτό! Πλέον, βάση τα γραφόμενα στο site τους, έχουν να μου δίνουν 80 ευρώ αποζημίωση για αργοπορία >9 ημέρες.

Η ηρων μου λέει οτι δεν μπορεί να κάνει κάτι, απλά έστειλε πάλι τη αίτηση για επανασύνδεση.

Οφειλές στο μετρητή δεν υπάρχουν, ο μετρητης ειναι προσβάσιμος άρα δεν χρειάζεται ραντεβού και πλέον δεν ξέρω τι να κάνω. 

Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι εφόσον δεν έχω κάνει αίτηση  στη ΔΕΗ, τότε παίζουν άλλα συμφέροντα(ανταγωνισμός κτλ)

Τι να πω, καμιά ιδέα?

Ευχαριστώ και σορρυ για το σεντόνι.

 

Καλησπερα...Εχει γινει η διακοπη του ρευματος ειπες... Εχει σταλει η εντολη στον Δεδδηε φανταζομαι...Μηπως εχει ληξει το ΥΔΕ; Δεν μπορει να εισαι στην αναμονη τοσες μερες.... Τηλεφωνα εκανες 8004004000

Στειλε email  [email protected]  -infodeddie@deddie.gr

[email protected]

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.
3 hours ago, theodoros8 said:

Απο τότε μέχρι σήμερα έχω κάνει τουλάχιστον 5 τηλεφωνήματα στον ΔΕΔΔΗΕ και 2 αιτήματα απο το app τους για να με συνδέσουν και η απάντηση που παίρνω είναι οτι λόγω φόρτου εργασίας θα πρέπει να περιμένω.

Τι να πω, καμιά ιδέα?

Koντεύεις ένα μήνα χωρίς ρεύμα κι ακόμα δε πήγες στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ να τους ταρακουνήσεις;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, theodoros8 είπε

Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι εφόσον δεν έχω κάνει αίτηση  στη ΔΕΗ, τότε παίζουν άλλα συμφέροντα(ανταγωνισμός κτλ)

καμία σχέση

4 ώρες πριν, theodoros8 είπε

Τι να πω, καμιά ιδέα?

επιτόπιο τσαμπουκά σε υποκατάστημα , ή δικηγόρο ή Συνήγορο του Πολίτη , δώσε και κανα πόνο σε κανα τοπικό ράδιο/εφημερίδα , το παν είναι να βγουν στη φόρα ονόματα :)

Δημοσ.
7 hours ago, korakios said:

επιτόπιο τσαμπουκά σε υποκατάστημα , ή δικηγόρο ή Συνήγορο του Πολίτη , δώσε και κανα πόνο σε κανα τοπικό ράδιο/εφημερίδα , το παν είναι να βγουν στη φόρα ονόματα :)

Σωστος και αναφερεις παραλληλα ονοματα, φουσεκης, κουκος, κορακιος κτλ

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, theodoros8 είπε

Καλησπέρα.

Θέλω να σας περιγράψω το πρόβλημα μου γιατί μέχρι στιγμής δεν έχω βγάλει άκρη. 

Περίπου στις 10/03/2024 έκανα αίτηση για παροχή ρεύματος στην ΗΡΩΝ λόγω μετακόμισης σε νέο σπίτι, περιοχή Θεσσαλονίκης(το πακέτο είναι αδιάφορο επί του παρόντος).

Στις 13/03/2024 μου ηρθε μήνυμα από ΗΡΩΝ οτι έγινε αίτηση στο ΔΕΔΔΗΕ για επανασύνδεση.

Στις 17/03/2024 μου ήρθε μήνυμα από ΗΡΩΝ οτι πρέπει να επικοινωνήσω με ΔΕΔΔΗΕ για ραντεβού να έρθουν να με συνδέσουν(ο μετρητής είναι προσβάσιμος).

Απο τότε μέχρι σήμερα έχω κάνει τουλάχιστον 5 τηλεφωνήματα στον ΔΕΔΔΗΕ και 2 αιτήματα απο το app τους για να με συνδέσουν και η απάντηση που παίρνω είναι οτι λόγω φόρτου εργασίας θα πρέπει να περιμένω. Και οτι σπάνια συμβαίνει αυτό! Πλέον, βάση τα γραφόμενα στο site τους, έχουν να μου δίνουν 80 ευρώ αποζημίωση για αργοπορία >9 ημέρες.

Η ηρων μου λέει οτι δεν μπορεί να κάνει κάτι, απλά έστειλε πάλι τη αίτηση για επανασύνδεση.

Οφειλές στο μετρητή δεν υπάρχουν, ο μετρητης ειναι προσβάσιμος άρα δεν χρειάζεται ραντεβού και πλέον δεν ξέρω τι να κάνω. 

Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι εφόσον δεν έχω κάνει αίτηση  στη ΔΕΗ, τότε παίζουν άλλα συμφέροντα(ανταγωνισμός κτλ)

Τι να πω, καμιά ιδέα?

Ευχαριστώ και σορρυ για το σεντόνι.

 

Εμένα το καλοκαίρι από τέλη Ιουλίου η αίτηση μέσα Σεπτεβρίου ήρθαν μετά από άπειρα τηλεφωνήματα και ενοχλήσεις. Ασε δε χαμπαριάζουν τίποτε, μέσα δε σε αφήνει ο σεκιουριτάς να μπεις.Ευτυχώς υπήρχε μπαλαντέζα από το δίπλα διαμέρισμα για τα βασικά.

Δημοσ.

Εμείς έχουμε κάνει αίτηση για νέα σύνδεση, ήρθαν πριν ένα μήνα στο χώρο απο δεδδηε για να δουν πού θα μπει το ρολόι, είπαν "να περιμένετε τηλ από τον εργολάβο" και ακόμα τίποτα!

Δημοσ.
36 minutes ago, 1comment said:

Εμείς έχουμε κάνει αίτηση για νέα σύνδεση, ήρθαν πριν ένα μήνα στο χώρο απο δεδδηε για να δουν πού θα μπει το ρολόι, είπαν "να περιμένετε τηλ από τον εργολάβο" και ακόμα τίποτα!

Ντου στο κατάστημα... και μετά ράδιο/εφερίδα όπως είπε ο κοράκιος.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, ekrepali είπε

Ντου στο κατάστημα... και μετά ράδιο/εφερίδα όπως είπε ο κοράκιος.

Γιατί νομίζεις ότι έχουμε κατάστημα στην περιοχή; 20 χλμ μακριά είναι και μόνο με ραντεβού! Τα χουν σκεφτεί όλα! 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 1comment είπε

Γιατί νομίζεις ότι έχουμε κατάστημα στην περιοχή; 20 χλμ μακριά είναι και μόνο με ραντεβού! Τα χουν σκεφτεί όλα! 

τερμα και τα ραντεβού από την εποχή του κορονοιού. Μόνο τηλέφωνο και αυτό μέσω του 8009001000 και αντε να βρεις άκρη. Θα σου σπάσουν τα νεύρα και θα το κλείσεις. Θα είσαι τυχερός αν βρεις κανένα νουμεράκι του ΔΕΔΔΗΕ περιοχής σου και το σηκώνουν.

Δημοσ.
3 hours ago, papoys1 said:

Μόνο τηλέφωνο και αυτό μέσω του 8009001000 και αντε να βρεις άκρη. Θα σου σπάσουν τα νεύρα και θα το κλείσεις. Θα είσαι τυχερός αν βρεις κανένα νουμεράκι του ΔΕΔΔΗΕ περιοχής σου και το σηκώνουν.

Ανεβάζω PDF με όλα τα τοπικά τηλέφωνα.

Εγώ για κάτι που χρειάστηκα πρόσφατα (σχετικά με εκκρεμή αιτήματα αλλαγής παρόχου) πήρα στο τοπικό τηλέφωνο, είχε 7-8 υπομενού, πάτησα το τελευταίο "λοιπά θέματα". Το σήκωσε η γραμματέας, με σύνδεσε με τον αρμόδιο υπάλληλο... ρώτησα ό,τι ήθελα, ήταν πολύ εξυπηρετικός ο άνθρωπος, μου είπε μάλιστα κάποιες λεπτομέρεις που δε γνώριζα.

 

Τοπικά τηλέφωνα ΔΕΔΔΗΕ.pdf

  • Thanks 2
Δημοσ.
Στις 2/4/2024 στις 10:00 ΜΜ, theodoros8 είπε

Καλησπέρα.

Θέλω να σας περιγράψω το πρόβλημα μου γιατί μέχρι στιγμής δεν έχω βγάλει άκρη. 

Περίπου στις 10/03/2024 έκανα αίτηση για παροχή ρεύματος στην ΗΡΩΝ λόγω μετακόμισης σε νέο σπίτι, περιοχή Θεσσαλονίκης(το πακέτο είναι αδιάφορο επί του παρόντος).

Στις 13/03/2024 μου ηρθε μήνυμα από ΗΡΩΝ οτι έγινε αίτηση στο ΔΕΔΔΗΕ για επανασύνδεση.

Στις 17/03/2024 μου ήρθε μήνυμα από ΗΡΩΝ οτι πρέπει να επικοινωνήσω με ΔΕΔΔΗΕ για ραντεβού να έρθουν να με συνδέσουν(ο μετρητής είναι προσβάσιμος).

Απο τότε μέχρι σήμερα έχω κάνει τουλάχιστον 5 τηλεφωνήματα στον ΔΕΔΔΗΕ και 2 αιτήματα απο το app τους για να με συνδέσουν και η απάντηση που παίρνω είναι οτι λόγω φόρτου εργασίας θα πρέπει να περιμένω. Και οτι σπάνια συμβαίνει αυτό! Πλέον, βάση τα γραφόμενα στο site τους, έχουν να μου δίνουν 80 ευρώ αποζημίωση για αργοπορία >9 ημέρες.

Η ηρων μου λέει οτι δεν μπορεί να κάνει κάτι, απλά έστειλε πάλι τη αίτηση για επανασύνδεση.

Οφειλές στο μετρητή δεν υπάρχουν, ο μετρητης ειναι προσβάσιμος άρα δεν χρειάζεται ραντεβού και πλέον δεν ξέρω τι να κάνω. 

Αυτό που μπορώ να σκεφτώ είναι οτι εφόσον δεν έχω κάνει αίτηση  στη ΔΕΗ, τότε παίζουν άλλα συμφέροντα(ανταγωνισμός κτλ)

Τι να πω, καμιά ιδέα?

Ευχαριστώ και σορρυ για το σεντόνι.

 

Καλημερα... Τι εγινε; Βρηκες λυση;;

Στις 3/4/2024 στις 1:47 ΜΜ, 1comment είπε

Εμείς έχουμε κάνει αίτηση για νέα σύνδεση, ήρθαν πριν ένα μήνα στο χώρο απο δεδδηε για να δουν πού θα μπει το ρολόι, είπαν "να περιμένετε τηλ από τον εργολάβο" και ακόμα τίποτα!

Αυτο μπορει να παρει πανω 20 μερες εργασιμες...

https://deddie.gr/el/eggyimenes-ypirisies-katanaloton/

Δημοσ.

Για νυχτερινό περιμένω ακόμη απο Νοέμβριο. Πριν κάνα μήνα με ενημέρωσαν πως δεν έχουν νέους μετρητές και θα πάμε σίγουρα για μετά το πασχα. 

  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλος μετακόμισε σε νέο σπίτι και έκανε αίτηση για ρεύμα στη ζενιθ στις 3/12. Ο ηλεκτρολόγος του σπιτονοικοκύρη του κατέθεσε υδε την προηγούμενη στο Δεδδηε και από τότε δε τον έχουνε συνδέσει, δεν έχει ελεγθεί η υδε ακόμα του λένε, έχει παλαβώσει στα τηλέφωνα...Μπορεί να βγάλει άκρη κάπως; Σύμφωνα με αυτό δικαιούται αποζημίωση σωστα;

Επεξ/σία από mastrokwstas
Δημοσ.

update: μετα από 5 μήνες περίπου, μου πιστώθηκαν στο λογαριασμό ρευματος η αποζημιωση για την καθυστέρηση. 80Euro

εγω τα είχα ξεχασει, ουτε καν τα περίμενα.

 

IMG_0351.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...