Arkin Δημοσ. 2 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου Μόλις τώρα, optimus prime είπε Βλεπεις τι σου λεω,ειναι το bandwith πολυ για το display port 1.4. Σε αφηνει μεν αλλα σου κατεβαζει τα hz αρκετα.. Ναι οποτε η 10bit+165hz η 8bit+165+dsr σε παιχνιδια που εχει να δωσει δυναμη η καρτα.
optimus prime Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 minute ago, Tambas91 said: ναι αλλα το θέμα είναι γιατί στη μια παίζει κανονικά ενώ στην άλλη όχι? 2 minutes ago, optimus prime said: Βλεπεις τι σου λεω,ειναι το bandwith πολυ για το display port 1.4. Σε αφηνει μεν αλλα σου κατεβαζει τα hz αρκετα.. 1 minute ago, Arkin said: Ναι οποτε η 10bit+165hz η 8bit+165+dsr σε παιχνιδια που εχει να δωσει δυναμη η καρτα. Αστο 8bit 165hz,δεν χανεις κατι,πιστεψε με... και θα παιζεις μπαλα με dldsr οπου γουσταρεις.. Επεξ/σία 2 Απριλίου από optimus prime
Arkin Δημοσ. 2 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου Μόλις τώρα, Tambas91 είπε ναι αλλα το θέμα είναι γιατί στη μια παίζει κανονικά ενώ στην άλλη όχι? περίεργα πράματα... αν πας από το display setting των windows σου βγάζει άλλες επιλογές? Εκει βγαζει μεχρι την native οχι παραπανω χωρις DSR. Γενικα οτι λεει ο optimus. Τα 165hz με 10bit+DSR δεν περνανε απο DP 1.4.
Tambas91 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 7 λεπτά πριν, optimus prime είπε Βλεπεις τι σου λεω,ειναι το bandwith πολυ για το display port 1.4. Σε αφηνει μεν αλλα σου κατεβαζει τα hz αρκετα.. είναι σίγουρο ότι το dldsr επηρεάζει το bandwith? γιατί και η cx έχει κουτσουρεμένο bandwith αλλα παίζει τέρματα ας πούμε εγώ δε μπορώ να βάλω 12 bit σε 4k γιατί οι προφεσορες κόψανε το bw του hdmi αλλα σε dldsr νόμιζα ότι έχει να κάνει καθαρά με τεχνολογία της nvidia που δε το επηρεάζει
Arkin Δημοσ. 2 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου Με το shareX γινεται κανονικα capture του HDR σε png χωρις κανενα προβλημα. Τo ansel της nvidia καταγραφει μονο σε jxr αρχεια οπου δεν γινονται convert με τιποτα. HDR SDR
Tambas91 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 1 ώρα πριν, Arkin είπε Εκει βγαζει μεχρι την native οχι παραπανω χωρις DSR. Γενικα οτι λεει ο optimus. Τα 165hz με 10bit+DSR δεν περνανε απο DP 1.4. πάντως για να διευκρινίσουμε κάποια πράγματα δε νομίζω να φταίει το BW του displayport καθώς η ανάλυση που βγάζει η nvidia δεν είναι native απλά την κάνει upscaling (δηλαδή το αντίστροφο το dlss).. και εξηγώ... η cx που έχω εγώ έχει 40gbps με το κουτσουρεμένο HDMI 2.1 (κανονικά έπρεπε να έχει 48gbps).. τι σημαίνει αυτό? αν πας σε ένα bandwidth calculator και βάλεις όλα τα νούμερα σου βγάζει τα εξής: 4k+10bit+120hz=35.83 Gbps αν ήθελα να έχω το φουλ potential της tv δηλαδή 12 bit που υποστηρίζει έχουμε: 4k+12bit+120hz=41.80 Gbps οποτε εκεί διαλέγω ή να κατεβω σε hz ή να πάω σε 10 bit αν υποθέσουμε ότι η ανάλυση ήταν αυτή του dldsr δηλαδή 2.25x της 4k (5760 x 3240) τότε έχουμε και λέμε: 5760 x 3240+120hz+10bit=80.62 Gbps δηλαδή ακόμα και το φουλ BW να είχε το HDMI μου δε θα μπορούσα να τρέξω αυτή την ανάλυση με 10bit και 120hz ΑΛΛΑ μπορώ.. άρα κάτι άλλο φταίει.. εμενα σαν bug μου φαίνεται πάντως στείλε και κάνα μήνυμα εκεί στα forum τις nvidia μπας και βγάλεις άκρη
optimus prime Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Ρε φιλαρακο δεν ειναι bug,περιορισμος bandwith ειναι..
aetos1988 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Arkin είπε Εκει βγαζει μεχρι την native οχι παραπανω χωρις DSR. Γενικα οτι λεει ο optimus. Τα 165hz με 10bit+DSR δεν περνανε απο DP 1.4. Καλύτερα άστο στα 10bit όσα υποστηρίζει το panel( υπάρχουν panel που λένε 10bit αλλά δεν το υποστηρίζουν φυσικά αλλά με την μέθοδο Frame Rate Control (8bit+FRC). Μπορεί σε πηγές 10bit αν το έχεις στα 8bit να έχεις banding στα χρώματα. Ενημερωτικά να ξέρεις ότι έχει panel της Samsung. Επεξ/σία 2 Απριλίου από aetos1988 1
optimus prime Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) Το banding ειναι μια πληγη που εχουν ολα τα Oled πανελ σε ενα βαθμο,αλλα πιο λιγο αλλα περισσοτερο. Η αλλαγη Bitrate ειναι κυριως για τα gradients και οχι για το banding.. Η Nvidia κανει τοσο καλη δουλεια παντα σε επιπεδο driver που το 8bit (για το συγκεκριμενο πανελ παντα μιλαμε) δεν εχει καμμια ουσιαστικη διαφορα με το 10bit... Tρεξε αυτα τα τεστ Arkin πρωτα σε 8bit και μετα σε 10 Bit.. Eαν βρεις διαφορα στο δευτερο τεστ ελα πες μας.. Επεξ/σία 2 Απριλίου από optimus prime
scorpion8283 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Να ρωτησω κατι γιατι παρακολουθω την κουβεντα αλλα εχω απορια... Το dsr γιατι? Θα εχει τοσο καλυτερη ευκρινεια - εικονα η virtual αναλυση ( που την κανει downscale μετα το monitor ετσι κι αλλιως?)
Arkin Δημοσ. 3 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 13 ώρες πριν, scorpion8283 είπε Να ρωτησω κατι γιατι παρακολουθω την κουβεντα αλλα εχω απορια... Το dsr γιατι? Θα εχει τοσο καλυτερη ευκρινεια - εικονα η virtual αναλυση ( που την κανει downscale μετα το monitor ετσι κι αλλιως?) Κοίτα το έχω δοκιμάσει σε κάποια παιχνίδια και όντως έχει καλύτερη ευκρίνεια με πάνω κάτω ίδιο performance. Την οποία όμως βλέπεις κυρίως σε ζουμ και στατικές εικόνες. Σε gameplay δεν το καταλαβαίνεις με τίποτα. 1
optimus prime Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) 10 minutes ago, Arkin said: Κοίτα το έχω δοκιμάσει σε κάποια παιχνίδια και όντως έχει καλύτερη ευκρίνεια με πάνω κάτω ίδιο performance. Την οποία όμως βλέπεις κυρίως σε ζουμ και στατικές εικόνες. Σε gameplay δεν το καταλαβαίνεις με τίποτα. Kαλα με δουλευεις τωρα ρε Arkin,δεν καταλαβαινεις την διαφορα σε ολη την εικονα οταν παιζεις? Επεξ/σία 3 Απριλίου από optimus prime
Arkin Δημοσ. 3 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου Μόλις τώρα, optimus prime είπε Kαλα με δουλευεις τωρα ρε Arkin,δεν καταλαβαινεις την διαφορα οταν παιζεις? Κοίτα στο ghostwire Tokyo το είχα δοκιμάσει. Dlss balanced συν 2.25x αναλυση VS Dlss quality με native αναλυση Καλυτερη ευκρινεια το πρώτο αλλά κυρίως σε ζουμ σε gameplay έβαλα dlss balanced και native και το τερμάτισα κανονικά. Είχα ανεβάσει και screens με ζουμ αναλυτικά το βράδυ θα ψάξω μήπως τις βρω στο θέμα των 4000.
optimus prime Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου (επεξεργασμένο) 5 minutes ago, Arkin said: Κοίτα στο ghostwire Tokyo το είχα δοκιμάσει. Dlss balanced συν 2.25x αναλυση VS Dlss quality με native αναλυση Καλυτερη ευκρινεια το πρώτο αλλά κυρίως σε ζουμ σε gameplay έβαλα dlss balanced και native και το τερμάτισα κανονικά. Είχα ανεβάσει και screens με ζουμ αναλυτικά το βράδυ θα ψάξω μήπως τις βρω στο θέμα των 4000. To 2x25 ειναι πιο απαιτητικο και κανει λιγο πιο soft την εικονα απο 4κ π.χ για να εξαλειψει τελειως τα jaggies. Το 1.75 κανει εξισου καλη δουλεια και με το sharpness που εχει τονιζει πιο πολλες λεπτομερειες σε σχεση με την εγγενη αναλυση.. Καλυτερα παντως που δεν πηρες κανα 4K μονιτορ γιατι εσυ θα το εβγαζες ιδιο με 1440p.. Επεξ/σία 3 Απριλίου από optimus prime
scorpion8283 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 10 minutes ago, Arkin said: Κοίτα το έχω δοκιμάσει σε κάποια παιχνίδια και όντως έχει καλύτερη ευκρίνεια με πάνω κάτω ίδιο performance. Την οποία όμως βλέπεις κυρίως σε ζουμ και στατικές εικόνες. Σε gameplay δεν το καταλαβαίνεις με τίποτα. Το δοκίμασα στο Forbiden West που το MSAA και TAA εχει θέματα σε native, VSR 4Κ + FSR quality, οπότε θεωρητικά ξαναέφτασα περίπου την native ανάλυση (1440p) + τα φίλτρα του FSR... Στο συγκεκριμένο (forbiden west) όντως είχε αξια γιατί μειώθηκαν αισθητά τα jaggies που είχαν τα MSAA/TAA και παρπάνω sharpness overall... Φαντάζομαι ομως οτι αν είχε δυνατότητα το παιχνιδι για utra quality fsr/dlss δηλαδή να βάζει απλά antialising + native 1440p συν+ sharpness απο adrenalin, θα ηταν κατι παρόμοιο.... ΥΓ. δοκίμασα το προγραμματακι που πρότεινε @xartemporas αντι του clear type για oled και όντως το κείμενο ηταν πιο ξεκουραστο!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα