dkstopo Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Στις 31/3/2024 στις 11:14 ΜΜ, Byron_91 είπε ........ η Seat Leon, για τζιπ-crossover από τώρα δεν είμαι! Δεν έχω ιδέα πως ειναι τα σημερινά seat leon αλλά αυτό που ειχα οδηγήσει πριν 16 χρόνια για καμια 800χλμ είχε το καλύτερο τιμόνι σε ακρίβεια σε ότι αυτοκίνητο είχα οδηγήσει σε υποφερτα λεφτά... Νομιζα ότι οδηγούσα καρτ και ηξερα καθε φορά τι κανουν οι τροχοί, τέλεια γεωμετρία, πολύ διασκεδαστικό!!! 4
Byron_91 Δημοσ. 2 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου 7 λεπτά πριν, dkstopo είπε Δεν έχω ιδέα πως ειναι τα σημερινά seat leon αλλά αυτό που ειχα οδηγήσει πριν 16 χρόνια για καμια 800χλμ είχε το καλύτερο τιμόνι σε ακρίβεια σε ότι αυτοκίνητο είχα οδηγήσει σε υποφερτα λεφτά... Νομιζα ότι οδηγούσα καρτ και ηξερα καθε φορά τι κανουν οι τροχοί, τέλεια γεωμετρία, πολύ διασκεδαστικό!!! Δεν το εχω δοκιμασει ουτε εγω να σου πω την αληθεια,αλλα εχω ακουσει πολυ καλα λογια, μελανο σημειο η ποιοτητα στο εσωτερικο απ'οτι λενε αλλα ενταξει,δεν μπορεις να τα εχεις και ολα
tsofras Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 25 λεπτά πριν, dkstopo είπε Δεν έχω ιδέα πως ειναι τα σημερινά seat leon αλλά αυτό που ειχα οδηγήσει πριν 16 χρόνια για καμια 800χλμ είχε το καλύτερο τιμόνι σε ακρίβεια σε ότι αυτοκίνητο είχα οδηγήσει σε υποφερτα λεφτά... Νομιζα ότι οδηγούσα καρτ και ηξερα καθε φορά τι κανουν οι τροχοί, τέλεια γεωμετρία, πολύ διασκεδαστικό!!! Το τιμόνι τους ακόμη έτσι είναι, η ποιότητα του τελευταίου είναι χαμηλότερη από του προτελευταίου αλλά αυτό από ότι βλέπω ισχύει πλέον σε όλα τα μοντέλα 18 λεπτά πριν, Byron_91 είπε Δεν το εχω δοκιμασει ουτε εγω να σου πω την αληθεια,αλλα εχω ακουσει πολυ καλα λογια, μελανο σημειο η ποιοτητα στο εσωτερικο απ'οτι λενε αλλα ενταξει,δεν μπορεις να τα εχεις και ολα Ότι θες για Leon εδώ είμαι είχα για 5 χρόνια το mk3 και για 2 το mk4 2
lary7 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) 32 λεπτά πριν, dkstopo είπε Δεν έχω ιδέα πως ειναι τα σημερινά seat leon αλλά αυτό που ειχα οδηγήσει πριν 16 χρόνια για καμια 800χλμ είχε το καλύτερο τιμόνι σε ακρίβεια σε ότι αυτοκίνητο είχα οδηγήσει σε υποφερτα λεφτά... Νομιζα ότι οδηγούσα καρτ και ηξερα καθε φορά τι κανουν οι τροχοί, τέλεια γεωμετρία, πολύ διασκεδαστικό!!! Θα σου φανεί παράλογο αλλα το Leon 2ης γενιάς είχε το σασί -αναρτήσεις απο το Golf 5 που ήταν οτι καλύτερο για την εποχή ενω τα σημερινά έχουν χειρότερες τεχνολογίας αναρτήσεις στις χαμηλές εκδόσεις λόγω κόστους! Στο ίδιο σημείο είμαι εδώ και καιρό με τον TS, εχω το Golf 5 1600 σε άριστη κατάσταση, τόσα χρόνια μονο το κιβώτιο είχε βγάλει θέμα, απο εξοπλισμό έχει πολύ καλό και δουλεύουν τα πάντα και η χρήση του οχήματος είναι λίγο μεσα στην πόλη οχι καθημερινά και 2-3 φορές το χρόνο μακρινά ταξίδια 2000+χλμ. Καλύπτει τις ανάγκες της οικογένειας με χαμηλό κόστος συντήρησης, περισσεύουν λεφτά ώστε αναρτήσεις, λαστιχα κτλ αναλώσιμα να αλλάζονται πριν την ώρα τους και πλέων οι μικρογρατζουνιές που γινονται απο την σύζηγο ή τα λερώματα απο τα παιδιά δεν με απασχολούν. Η εναλλακτική να δώσω 15-18Κ για ενα Golf 4ετίας, να χαλιέμαι σε κάθε γρατζουνιά ή λέρωμα, να έχει εσωτερικά σε σημεία χειρότερη ποιότητα, να έχει χειρότερες αναρτήσεις και να μου βγάλει τίποτα περίεργες βλάβες που δεν μου βγάζει το 20ετίας με προβληματίζει. Περιμμένω να μου δώσει κάποια αφορμή στην επόμενη 4ετία ώστε να το αλλάξω αλλα θα είναι με βαριά καρδιά. Πριν 3 χρόνια ήμουν έτοιμος να πάρω ενα 7ρι SW έτσι γιατι όλου μου έλεγαν το αμάξι είναι παλιό, τελικά με τα 18Κ αγόρασα ενα στουντιο, το έκανα airbnb και τελικά αντί να έχω σήμερα κάτι που αξίζει 10Κ στα χέρια μου έχω κάτι που αξίζει τα 3πλά. Το ΙΧ είναι η χειρότερη επένδυση που μπορεί να κάνει κάποιος γιατί η αξία του πέφτει πολύ γρήγορα οπότε πρέπει να πηγαίνουν σε αυτό λεφτά που είναι περίσευμα και όχι όλα τα διαθέσιμα, εκτός αν ειναι εργαλείο δουλειάς. Επίσης είμαι εντελώς κατά των δόσεων, πριν 20 χρόνια έπαιρνες αμάξι με 0% επιτόκιο και τώρα οι κλέφτες ζητάνε 10% με ευρώ και επιτόκιο καταθέσεων 0.5%! Παραλογισμός! Επεξ/σία 2 Απριλίου από lary7 4 3
korakios Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 7 λεπτά πριν, lary7 είπε Το ΙΧ είναι η χειρότερη επένδυση που μπορεί να κάνει κάποιος δεν είναι καν επένδυση , εργαλείο είναι που θα σου φάει λεφτά , απλά κοιτάς να σου φάει τα λιγότερα αλλά να κάνει δουλειά 13
Byron_91 Δημοσ. 2 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου 1 ώρα πριν, tsofras είπε Το τιμόνι τους ακόμη έτσι είναι, η ποιότητα του τελευταίου είναι χαμηλότερη από του προτελευταίου αλλά αυτό από ότι βλέπω ισχύει πλέον σε όλα τα μοντέλα Ότι θες για Leon εδώ είμαι είχα για 5 χρόνια το mk3 και για 2 το mk4 Πως σου φάνηκε; Σου έβγαλε θέμα; Έχω ακούσει για θέματα γενικά με τον εγκέφαλο που διαχειρίζεται το λογισμικό της οθόνης, είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όντως;
georgiosmag Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Καλημέρα. Άλλαξε αμάξι. Η ζωή είναι μια και δε ξέρεις τι σου ξημερώνει. Να χαίρεσαι κάθε στιγμή της είναι η άποψη μου. Αυτό βέβαια με το σκεπτικό ότι σε τρώει η αλλαγή. Εμένα ποτέ δε με ενδιέφεραν τα αυτοκίνητα και ένα σεατακι που είχα σάπισε εκεί που το είχα παρκάρει και ήρθε και το πήρε ο γερανός. Δεν έκαιγε γραμμάριο λάδι και καύσιμο οικονομικό τίμιο όσο δε παίρνει. Στεναχωρέθηκα αλλά οκ. Από τη στιγμή που μπορείς και σε τρώει ο κωλος σου όρμα με κλειστά μάτια. Άσχημο πράγμα η μιζέρια φίλε μου. Follow your heart ❤️ 3
valankyt Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Στις 1/4/2024 στις 2:08 ΠΜ, tsofras είπε Συγνώμη αλλά το ασφαλές αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το αυτόματο φρενάρισμα. Σε 25 ετών αμάξι μάλλον δεν θα δουλεύει καν ο ένας ή οι δύο αερόσακοι που έχει. Τα σημερινά έχουν 6-7 αερόσακους. Επίσης η παραμόρφωση του αμαξώματος έχει δεχθεί εξέλιξη άσχετα αν κάποιοι δεν το γνωρίζουν και λένε ότι είναι χειρότερα κατασκευαστικά σε σχέση με τα παλιά που ήταν βαρύτερα και πιο συμπαγή. Τέλος καλό θα ήταν να μην τσουβαλιαζετε τους πάντες. Οι περισσότεροι έγραψαν ότι προτείνουν νέο λόγω ασφαλειας και άρχισε το τσουβαλιασμα για νεόπλουτους, οθόνες , δηθενιες , status και δεν συμμαζευετε Άλλοι έχουν το κόμπλεξ λέω εγώ και όχι ο κόσμος που είπε την άποψη του με γνώμονα την ασφάλεια. Έλεος Σε όσα τροχαία ατυχήματα έχω δει από κοντά ανάλογα με την ταχύτητα και τη σφοδρότητα της σύγκρουσης πάντα είχαν ενεργοποιηθεί όλοι οι αερόσακοι σε όσα αυτοκίνητα διέθεταν και ας ήταν και 25ετιας. Επίσης στάνταρ 6 αερόσακοι υπήρχαν και από τα τέλη της δεκαετίας του 90 για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Η ανάλογη ανθεκτικότητα, στιβαρότητα και ακαμψία του πλαισίου δεν υπάρχει μόνο σε καινούργια οχήματα καθώς προσομοίωση συγκρούσεων μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών και πραγματικών crash test και εκτίμηση αποτελεσμάτων υπήρχαν από τις αρχές του 1990 σε πλήρη κλίμακα. Ακόμα πέρα από τα τυποποιημένα crash test του σήμερα όπου σχεδόν όλα τα νέα οχήματα είναι πενταστερα σε ασφάλεια σε πραγματικές συνθήκες ατυχήματος υπάρχουν και θλιβερά αποτελέσματα. Αν ο οποιοσδήποτε θέλει να αγοράσει ένα ακριβό νέο όχημα για ανάλογη ασφάλεια όπως ισχυρίζεται, να μην έχει προβλήματα αξιοπιστίας -που πολύ αμφιβάλλω με τα νέα ηλεκτρονικά ιδίως και με τους νέους κινητήρες όπου λόγω κραμάτων είναι μιας χρήσεως και δεν επιδέχονται επισκευή - και για την ανάλογη κοινωνική προβολή είναι δικαίωμα του. Αλλά επίσης είναι δικαίωμα και οποιουδήποτε άλλου να κατέχει όχημα και ας είναι προηγούμενων δεκαετιών αρκεί να το συντηρεί κανονικά, να το φροντίζει ώστε να είναι αξιόπιστο και να απολαμβάνει την χρήση του και την οδήγηση του. Επιπλέον αν κάποιος θέλει να πληρώσει δεκάδες χιλιάδες ευρώ για νέο όχημα έστω και με χρηματοδότηση είναι δικαίωμα του, όπως και ανάλογο δικαίωμα έχει όποιος είτε δεν διαθέτει τα ανάλογα χρήματα είτε ακόμα και να έχει δεν θέλει να τα δώσει για αγορά οχήματος, καθώς θέλει να κάνει μια άλλη επένδυση. Η αγορά είναι γεμάτη από οχήματα νέα και μεταχειρισμένα κάθε κατηγορίας τιμής και απαιτήσεων. Αλλά είναι θλιβερό να βλέπουμε κόσμο να αγοράζει καινούργια οχήματα αξίας 30.000 ευρώ και άνω με μικρή προκαταβολή, δεκάδες δόσεις σε τράπεζα η γραμμάτια, τα οποία υπερβαίνουν κατά πολύ την οικονομική τους δυνατότητα και αντοχή, χωρίς να έχουν σταθερή εργασία, να μην γνωρίζουν αν αύριο είναι άνεργοι, να πληρώνουν ενοίκια, να έχουν ένα σωρό οικογενειακές υποχρεώσεις και στο τέλος να χάνουν αυτοκίνητα επειδή κατάσχονται λόγω οφειλών. Και αυτό δεν είναι κόμπλεξ είναι η σημερινή ελληνική πραγματικότητα. 19 ώρες πριν, ison είπε Στεναχωρηθηκα και μονο που τα διαβασα καλο κουραγιο. Αλλα και 240.000 σε 4 χρονια δεν τα λες λιγα. Έχω και άλλα αυτοκίνητα εικοσαετίας στην οικογένεια που δεν ζήτησαν τίποτα το ιδιαίτερο από βλάβες πέρα από την καθιερωμένη συντήρηση, Mercedes c200 compressor (w203), Toyota Avensis 1600 vvti και εκείνα με αντίστοιχα χιλιόμετρα. Ειλικρινά δεν βλέπω ποια είναι η ιδιαίτερη διάφορα σε ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης από το Νissan το οποίο και θα φύγει άμεσα. Με τα χρήματα των επισκευών σε αυτό αγοράζω άλλο αξιόλογο μεταχειρισμένο. 18 ώρες πριν, lele322 είπε Εχω mercedes clk facelιft με αεριο,και μηδεν προβληματα. Ανταλακτικα φτηνα πλεον,γτ ειναι 20 ετιας αμαξι. Την ποιοτητα κατασκευης ,ηχομονωση ,κυλιση,για να την βρω σε καινουριο πρέπει να δωσω 25.000. Θα το κρατησω αλλα 3-4 χρονια και βλεπουμε. Παλι σε μεταχειρισμενο θα παω ,mercedes ,αλλα 10ετιας. Εχω καλομαθει στην ποιοτητα. Επίσης έχω Mercedes C200 Compressor με αέριο 20 ετιας το οποίο δεν το αλλάζω με τίποτα. Ποιότητα υλικών και κύλισης, ηχομόνωση, τεχνολογία ανάρτησης, αξιοπιστία μόνο σε οχήματα των 40000 και πλέον ευρώ θα πας για να βρεις αντίστοιχα. Κινητήρας κατασκευασμένος για εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα με καδένα, πλήρη συστήματα ασφαλείας και άνεσης και το βασικότερο χωρίς να χρειάζεται να δίνεις 400αρια για έναν μόνο αισθητήρα όπως στα καινούργια. Και από ανταλλακτικά όπως πολύ σωστά είπες εν αφθονία και προσιτά 2
tsofras Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 27 λεπτά πριν, valankyt είπε Σε όσα τροχαία ατυχήματα έχω δει από κοντά ανάλογα με την ταχύτητα και τη σφοδρότητα της σύγκρουσης πάντα είχαν ενεργοποιηθεί όλοι οι αερόσακοι σε όσα αυτοκίνητα διέθεταν και ας ήταν και 25ετιας. Επίσης στάνταρ 6 αερόσακοι υπήρχαν και από τα τέλη της δεκαετίας του 90 για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Η ανάλογη ανθεκτικότητα, στιβαρότητα και ακαμψία του πλαισίου δεν υπάρχει μόνο σε καινούργια οχήματα καθώς προσομοίωση συγκρούσεων μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών και πραγματικών crash test και εκτίμηση αποτελεσμάτων υπήρχαν από τις αρχές του 1990 σε πλήρη κλίμακα. Ακόμα πέρα από τα τυποποιημένα crash test του σήμερα όπου σχεδόν όλα τα νέα οχήματα είναι πενταστερα σε ασφάλεια σε πραγματικές συνθήκες ατυχήματος υπάρχουν και θλιβερά αποτελέσματα. Αν ο οποιοσδήποτε θέλει να αγοράσει ένα ακριβό νέο όχημα για ανάλογη ασφάλεια όπως ισχυρίζεται, να μην έχει προβλήματα αξιοπιστίας -που πολύ αμφιβάλλω με τα νέα ηλεκτρονικά ιδίως και με τους νέους κινητήρες όπου λόγω κραμάτων είναι μιας χρήσεως και δεν επιδέχονται επισκευή - και για την ανάλογη κοινωνική προβολή είναι δικαίωμα του. Αλλά επίσης είναι δικαίωμα και οποιουδήποτε άλλου να κατέχει όχημα και ας είναι προηγούμενων δεκαετιών αρκεί να το συντηρεί κανονικά, να το φροντίζει ώστε να είναι αξιόπιστο και να απολαμβάνει την χρήση του και την οδήγηση του. Επιπλέον αν κάποιος θέλει να πληρώσει δεκάδες χιλιάδες ευρώ για νέο όχημα έστω και με χρηματοδότηση είναι δικαίωμα του, όπως και ανάλογο δικαίωμα έχει όποιος είτε δεν διαθέτει τα ανάλογα χρήματα είτε ακόμα και να έχει δεν θέλει να τα δώσει για αγορά οχήματος, καθώς θέλει να κάνει μια άλλη επένδυση. Η αγορά είναι γεμάτη από οχήματα νέα και μεταχειρισμένα κάθε κατηγορίας τιμής και απαιτήσεων. Αλλά είναι θλιβερό να βλέπουμε κόσμο να αγοράζει καινούργια οχήματα αξίας 30.000 ευρώ και άνω με μικρή προκαταβολή, δεκάδες δόσεις σε τράπεζα η γραμμάτια, τα οποία υπερβαίνουν κατά πολύ την οικονομική τους δυνατότητα και αντοχή, χωρίς να έχουν σταθερή εργασία, να μην γνωρίζουν αν αύριο είναι άνεργοι, να πληρώνουν ενοίκια, να έχουν ένα σωρό οικογενειακές υποχρεώσεις και στο τέλος να χάνουν αυτοκίνητα επειδή κατάσχονται λόγω οφειλών. Και αυτό δεν είναι κόμπλεξ είναι η σημερινή ελληνική πραγματικότητα. Έχουν και αυτοί δικαίωμα να αγοράσουν κάτι που θέλουν έστω και με δόσεις (αφού έγραψες τόσες φορές τη λέξη δικαίωμα) Επίσης δεν ισοπεδώνω τίποτα , αμάξια της σειράς και της τάξης των χρημάτων που συζητάμε δεν είχαν 6 αερόσακους το 1990 , εσύ τα ισοπεδώνεις γιατί απλά θέλεις να γράψεις ότι έχεις δίκιο From around 2000, side-impact airbags became commonplace on even low- to mid-range vehicles, such as the smaller-engined versions of the Ford Fiesta and Peugeot 206, and curtain airbags were also becoming regular features on mass-market cars. The Toyota Avensis, launched in 2003, was the first mass-market car to be sold in Europe with nine airbags. Πως γίνεται να είχαν 6 το 1990 όταν απο το 2000 άρχισαν να βάζουν πλαϊνούς για να έχουν 4 μόνο εσύ το γνωρίζεις. Αγοράζω αμάξια απο το 2000 της τάξης των 20.000 - 25.000. Έχω αλλάξει 8 αυτοκίνητα σε αυτό το εύρος χρημάτων μέχρι το 2023 και 7 αερόσακους είχε μόνο το τελευταίο Seat Leon και το Formentor που έχω τώρα που κοστίζει 38 χιλιάρικα ( την τιμή την αναφέρω απλά για να υποδείξω ότι ακόμη και σε κατηγορία σχεδόν 40.000ε εκεί βρίσκονται τα περισσότερα μοντέλα) Υ.Γ. Βάζε και καμία παράγραφο να διαβάζουμε πιο εύκολα , είναι κουραστικό να διαβάζεις ένα κατεβατό Υ.Γ.2 Δικαίωμα σας είναι να κυκλοφορείτε με ότι γουστάρετε , δεν καταλαβαίνω γιατί ένιωσες την ανάγκη να γράψεις όλα τα παραπάνω απλά επειδή κάποιοι γράψαμε ότι ένα αμάξι 25ετίας δεν είναι το ίδιο ασφαλές με ένα αμάξι τελευταίας γενιάς . Δεν χρειάζεται να μας πείσεις είναι δεδομένο , απο εκεί και πέρα μπορείς να οδηγείς ότι θες εσύ. 6 ώρες πριν, Byron_91 είπε Πως σου φάνηκε; Σου έβγαλε θέμα; Έχω ακούσει για θέματα γενικά με τον εγκέφαλο που διαχειρίζεται το λογισμικό της οθόνης, είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όντως; Ήταν τραγικά τα έχουν φτιάξει στο 99% με updates , έχω το Formentor πλέον που έχει το ίδιο ηχοσύστημα και δεν έχω κανένα θέμα. Είχα επίσης θέμα με το σαζμαν (χειροκίνητο) δεν κούμπωνε σωστά η όπισθεν μερικές φορές και κούμπωνε πρώτη και κάποιες φορές μου είχε σβήσει με χαμηλή ταχύτητα εν κινήσει . Δεν παύει όμως να ήταν από τα καλύτερα οδηγικά hatchback που κυκλοφορούν (μαζί με την σειρά 1 της BMW) 5
valankyt Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 3 λεπτά πριν, tsofras είπε Έχουν και αυτοί δικαίωμα να αγοράσουν κάτι που θέλουν έστω και με δόσεις (αφού έγραψες τόσες φορές τη λέξη δικαίωμα) Επίσης δεν ισοπεδώνω τίποτα , αμάξια της σειράς και της τάξης των χρημάτων που συζητάμε δεν είχαν 6 αερόσακους το 1990 , εσύ τα ισοπεδώνεις γιατί απλά θέλεις να γράψεις ότι έχεις δίκιο From around 2000, side-impact airbags became commonplace on even low- to mid-range vehicles, such as the smaller-engined versions of the Ford Fiesta and Peugeot 206, and curtain airbags were also becoming regular features on mass-market cars. The Toyota Avensis, launched in 2003, was the first mass-market car to be sold in Europe with nine airbags. Πως γίνεται να είχαν 6 το 1990 όταν απο το 2000 άρχισαν να βάζουν πλαϊνούς για να έχουν 4 μόνο εσύ το γνωρίζεις. Αγοράζω αμάξια απο το 2000 της τάξης των 20.000 - 25.000. Έχω αλλάξει 8 αυτοκίνητα σε αυτό το εύρος χρημάτων μέχρι το 2023 και 7 αερόσακους είχε μόνο το τελευταίο Seat Leon και το Formentor που έχω τώρα που κοστίζει 38 χιλιάρικα ( την τιμή την αναφέρω απλά για να υποδείξω ότι ακόμη και σε κατηγορία σχεδόν 40.000ε εκεί βρίσκονται τα περισσότερα μοντέλα) Υ.Γ. Βάζε και καμία παράγραφο να διαβάζουμε πιο εύκολα , είναι κουραστικό να διαβάζεις ένα κατεβατό Υ.Γ.2 Δικαίωμα σας είναι να κυκλοφορείτε με ότι γουστάρετε , δεν καταλαβαίνω γιατί ένιωσες την ανάγκη να γράψεις όλα τα παραπάνω απλά επειδή κάποιοι γράψαμε ότι ένα αμάξι 25ετίας δεν είναι το ίδιο ασφαλές με ένα αμάξι τελευταίας γενιάς . Δεν χρειάζεται να μας πείσεις είναι δεδομένο , απο εκεί και πέρα μπορείς να οδηγείς ότι θες εσύ. Ήταν τραγικά τα έχουν φτιάξει στο 99% με updates , έχω το Formentor πλέον που έχει το ίδιο ηχοσύστημα και δεν έχω κανένα θέμα. Είχα επίσης θέμα με το σαζμαν (χειροκίνητο) δεν κούμπωνε σωστά η όπισθεν μερικές φορές και κούμπωνε πρώτη και κάποιες φορές μου είχε σβήσει με χαμηλή ταχύτητα εν κινήσει . Δεν παύει όμως να ήταν από τα καλύτερα οδηγικά hatchback που κυκλοφορούν (μαζί με την σειρά 1 της BMW) Ένα π.χ. Βmw E46 του 1998 είχε κανονικά 6 αερόσακους και σου το αναφέρω επειδή είχα. Έχω αλλάξει πολύ περισσότερα οχήματα από όσα εσύ από το 1996 και εντεύθεν καινούργια και μεταχειρισμένα. Θεωρώ πως έχω και σχετική γνώση και εμπειρία με βάση αυτά που είχα. Εννοείται είναι δικαίωμα του εκάστοτε ανθρώπου να αγοράζει ότι επιθυμεί με τα χρήματα που διαθέτει και να τα διαχειρίζεται όπως του αρέσει. Αλλά όταν προβεί σε αγορά οποιοδήποτε αντικειμένου π.χ. οχήματος, οικίας που υπερβαίνει κατά πολύ των δυνατοτήτων του δικές του θα είναι και οι ανάλογες οικονομικές συνέπειες τις οποίες θα κληθεί να αντιμετωπίσει. 1 1
TSAK1 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Θα έμενα με ότι έχω. Άσε τους άλλους να πηγαίνουν. Κοίτα τι κάνεις εσύ. Με 6-7κ βρίσκεις μια χαρά αμάξι 12-15 ετών απλά θέλει πολύ καλό έλεγχο πριν τα "σκάσεις".. Γιατί μετά μην τον είδατε τον Παναή.. Καινούργιο τώρα θέλεις 12+κ (π.χ. Fiat Panda). Το έχω οδηγήσει3-4 φορές. Καλό, οικονομικό (Νοικιάρικο). Αλλά καινούριο με 20,30,40κ που πάνε και παίρνουν, ούτε για αστείο. 3
Joshua21 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 1 hour ago, valankyt said: Επίσης στάνταρ 6 αερόσακοι υπήρχαν και από τα τέλη της δεκαετίας του 90 για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. 24 minutes ago, valankyt said: Ένα π.χ. Βmw E46 του 1998 είχε κανονικά 6 αερόσακους και σου το αναφέρω επειδή είχα. Δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο μοντέλο το 1998 όντως είχε στάνταρ 6 αερόσακους, γενικότερα το 1998 όμως σε αυτή την κατηγορία (segment D) στάνταρ ήταν μόνο του οδηγού, μη πω και για μικρότερα, πχ η βασική έκδοση του Fiat Punto εκείνη τη χρονιά δεν είχε κανέναν. 1
imr Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Απο τα κλασικα θεματα του insomnia. Τα περισοτερα αυτοκινητα απο 2000-2005 και μετα (τουλαχιστον μεσαιας κατηγορας) ειναι ασφαλη. Εχουν ABS, αεροσακους και ζωνες παραμορφωσης. 2
ringboy Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Κρατα το αμαξι φιλε. Τωρα ειναι που βγαζει τα λεφτα του. ΥΓ Δεν ξερω τι γινεται σημερα αλλα το leon του 2002 ηταν ερωτας στην εμπειρια οδηγησης. Δυστυχως στο test drive με ενοχλουσε στο ποδι η κεντρικη κονσολα και τελικα πηρα το focus. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Joshua21 είπε Δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο μοντέλο το 1998 όντως είχε στάνταρ 6 αερόσακους, γενικότερα το 1998 όμως σε αυτή την κατηγορία (segment D) στάνταρ ήταν μόνο του οδηγού, μη πω και για μικρότερα, πχ η βασική έκδοση του Fiat Punto εκείνη τη χρονιά δεν είχε κανέναν. Στο Clk230 του 1998,που ακόμα το έχω μετά από 21 χρόνια,έχει 4 αερόσακους,οδηγού,συνοδηγού,και πλαϊνές πόρτες,2 πόρτες έχει.Φυσικα δεν πρόκειται να το δώσω,είναι σαν 2 αμάξι,σαν πρώτο υπάρχει καινούριο Corolla. Η αντίστοιχη S Class W220,1998-2005 εκείνης της εποχής ήταν το πρώτο αμάξι παγκοσμίως με 10!!! αερόσακους.Αναρωτιεμαι ποσα αμάξια του 2024 έχουν τόσους.Βεβαια η S class ήταν και το πρώτο αμάξι με αερόσακο,το 1981. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων,όσο πιο καινούριο ένα όχημα τόσο πιο ασφαλές,αλλά αε γενικές γραμμές όχημα με τουλάχιστον 4 αεροσακους,ABS,ESP,έστω και παλιό παρέχει μια καλη ασφάλεια. Το πιο σημαντικό φυσικά είναι ο οδηγός και η συντήρηση του. Επεξ/σία 2 Απριλίου από jmmys
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα