Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

και ας πετάξουμε και Η/Υ και smartphones και να πάρουμε τέτοια ξανά. :lol:

screenshot-331.png

Είδαμε και με τα smartphones, η ανθρωπότητα έχει πάει πραγματικά μπροστά, άλματα προόδου έχουν κάνει οι χρήστες τους.

Τους βλέπεις έξω και τους χαίρεσαι.

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Haha 1
  • Απαντ. 383
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, phanispal είπε

Είδαμε και με τα smartphones, η ανθρωπότητα έχει πάει πραγματικά μπροστά, άλματα προόδου έχουν κάνει οι χρήστες τους.

και το έγραψες με τι αυτό? :lol:

  • Haha 7
Δημοσ.
4 minutes ago, nk9 said:

Εάν η φιλη σου δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα (συγγνώμη για τον χαρακτηρισμό), δεν της φταίει το αυτοκίνητο.

Και παλιό να είχε, μπορεί να νομιζε οτι φρενάρει με την σκέψη.

Αυτό δεν είναι false security αλλά iq γλυκοπατάτας...

Προφανώς και πρόκειται για οδηγικό σφάλμα, και πάλι ευγενικός είσαι με τους χαρακτηρισμούς σου. Αλλά όταν οι εταιρείες κάτι τέτοια συστήματα τα χρησιμοποιούν ως marketing point, πολλοί που θα αγοράσουν ένα αυτοκίνητο χωρίς να ξέρουν ούτε τα βασικά, θα τα πάρουν ως face value.

Έχουμε ανίκανους οδηγούς στους δρόμους, όσο προσπαθούμε να λύσουμε το πρόβλημα αυτό με "έξυπνα" συστήματα, τόσο χειρότερο θα γίνεται το φαινόμενο.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

και ας πετάξουμε και Η/Υ και smartphones και να πάρουμε τέτοια ξανά. :lol:

screenshot-331.png

Η ferari των τηλεφώνων. Μαγικός ο ηχος κατα την επαναφορά της ροδέλλας όταν έπαιρνες τον αριθμό.🤣 Αξία ανεκτίμητη για το συγκεκριμένο τηλέφωνο.

Κοιτα την αξία 30 ευρώ το συγκεκριμένο 5,10 και 20 τα καινούργια.

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=τηλεφωνο+siemens+με+ροδελα

 

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 1
Δημοσ.

Κράτα το μέχρι να είσαι άνετος οικονομικά για την αγορά ενός καινούργιου και να το πουλήσεις τώρα δεν θα ποιασει τίποτα σοβαρό οπότε αν σου βγάλει καμιά χοντρή ζημιά το στέλνεις και βλέπεις τι κάνεις,μην βιάζεσαι.

Έχω ένα mondeo 2002 1.8 και δεν το αλλάζω με κανένα καινούργιο,7 αερόσακους abs,esp και απίστευτο πάτημα στον δρόμο 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Abs και ηλεκτρονικά βοηθήματα. Να θα κάνεις μια ετσ θα σταματήσεις

Άκου αιρκον! Εκεί ρε στο ξεροσταλιασμα, η οδήγηση είναι για αρχοντους 

Γύρνα την μανιβέλα. Για να κατέβει το παράθυρο και να πνευσει φρέσκος αέρας χρειάζεται αγώνας κύριοι 

Επεξ/σία από tutuyo
  • Haha 2
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

και το έγραψες με τι αυτό? :lol:

You' re missing the point.

Εγώ πιστεύω (και έχω επίσης γράψει στο παρελθόν) αυτό που είπε ο leolipop, ότι η σημαντικότερη μεταβλητή είναι ο οδηγός, στο θέμα της ασφάλειας της δικής του και των γύρων του.

Ούτε πιστεύω ότι έχουν γίνει τρομακτικά άλματα τα τελευταία 20 χρόνια, όπως θέλετε σε κάθε παρόμοιο νήμα να περάσετε. Ψιψιψίνια και κοκοκόψαρα είναι στην πλειοψηφία τους. ΟΚ, κάποιοι εντυπωσιάζονται με οθόνες και παραοθόνες. Συγχαρητήρια.

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε

Προφανώς και πρόκειται για οδηγικό σφάλμα, και πάλι ευγενικός είσαι με τους χαρακτηρισμούς σου. Αλλά όταν οι εταιρείες κάτι τέτοια συστήματα τα χρησιμοποιούν ως marketing point, πολλοί που θα αγοράσουν ένα αυτοκίνητο χωρίς να ξέρουν ούτε τα βασικά, θα τα πάρουν ως face value.

Έχουμε ανίκανους οδηγούς στους δρόμους, όσο προσπαθούμε να λύσουμε το πρόβλημα αυτό με "έξυπνα" συστήματα, τόσο χειρότερο θα γίνεται το φαινόμενο.

Προφανώς πάνω από όλα είναι ο ανθρώπινος παράγοντας.

Σε όλα.

Στην οδήγηση, στις επιστήμες, στην βιομηχανία...

Μετά έρχονται τα μηχανήματα.

Αυτό, όμως, δεν είναι λόγος για να αναπολούμε το παρελθόν.

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα μπορεί να είναι ακριβά. Μπορεί να μην είναι σκυλιά. Μπορει να μην έχουν μεγάλο προσδόκιμο ζωής.

Αλλά είναι μακράν ασφαλέστερα από τα παλιά.

Οποιος οδηγεί αυτοκίνητο με σύγχρονα συστηματα αντιλαμβάνεται πόσο σωτήριο είναι πχ το blind spot monitor.

Επί προσωπικού, το αυτόματο φρεναρισμα μου γλίτωσε μερικές χιλιάδες ευρώ όταν, κατοπιν στιγμιαίας αφηρημαδας, δεν επέτρεψε να φιλήσω τον μπροστινό που το κοκκαλωσε απότομα.

Anyway...

Σε όσους διαφωνούν με αυτά που γράφω θα έκανα την εξής απλή ερώτηση...

Εάν τράκαρες (μακριά από όλους μας!), θα προτιμούσες να είσαι μέσα σε μία bmw 316 του 2002 ή του 2024;...

  • Like 1
  • Confused 2
Δημοσ.

Επειδή ζούμε σε μια χώρα που δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει κράτα το όσο αντέχει,είχανε πει πάρτε υβριδικό και δεν θα πληρώνεται τέλη,και τώρα θα πληρώνεις τέλη, τα ηλεκτρικά επίσης φαντάζουν φούσκα γιατί ούτε η παραγωγή λιθίου καλύπτει την ζήτηση ούτε οικονομικά είναι,αφού η μπαταρία έχει κόστος το 1/3 του οχήματος, άρα το κρατάς όσο σε βγάζει και σου επιτρέπουν οι νόμοι.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προς τον αρχικό ts. Αν έχεις αερόσακους, ABS και πλευρικές μπάρες στις πόρτες, όσο δε ζητάει το κρατάς. Έτσι για την επανάσταση ρε φίλε. Και δώσε τα 20κ να πας σαφάρι στη Ζανζιβάρη.

Κάποιοι μας πουλάν και οικολογία, να πετάξουμε το λειτουργικό μας Ι.Χ. και πάρουμε ένα ηλεκτρικό ή euro 6 (χωρίς νας πουν τι σημαίνει για το περιβάλλον η καταστροφή ενός αυτοκινήτου και η παραγωγή ενός καινούργιου και πόσα τρις χιλιόμετρα πρέπει να κάνεις για να ρεφάρεις τη διαφορά στους ρύπους.)

Επεξ/σία από lordvec
  • Like 9
  • Thanks 2
Δημοσ.
4 minutes ago, nk9 said:

Προφανώς πάνω από όλα είναι ο ανθρώπινος παράγοντας.

Σε όλα.

Στην οδήγηση, στις επιστήμες, στην βιομηχανία...

Μετά έρχονται τα μηχανήματα.

Αυτό, όμως, δεν είναι λόγος για να αναπολούμε το παρελθόν.

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα μπορεί να είναι ακριβά. Μπορεί να μην είναι σκυλιά. Μπορει να μην έχουν μεγάλο προσδόκιμο ζωής.

Αλλά είναι μακράν ασφαλέστερα από τα παλιά.

Οποιος οδηγεί αυτοκίνητο με σύγχρονα συστηματα αντιλαμβάνεται πόσο σωτήριο είναι πχ το blind spot monitor.

Επί προσωπικού, το αυτόματο φρεναρισμα μου γλίτωσε μερικές χιλιάδες ευρώ όταν, κατοπιν στιγμιαίας αφηρημαδας, δεν επέτρεψε να φιλήσω τον μπροστινό που το κοκκαλωσε απότομα.

Anyway...

Σε όσους διαφωνούν με αυτά που γράφω θα έκανα την εξής απλή ερώτηση...

Εάν τράκαρες (μακριά από όλους μας!), θα προτιμούσες να είσαι μέσα σε μία bmw 316 του 2002 ή του 2024;...

Τελευταίο μου μήνυμα γιατί ούτε διαφωνώ καθέτως με αυτά που λες, ούτε αρχαιολάγνος είμαι, αν και προτιμώ συνήθως τα παλαιότερα αυτοκίνητα από τα σύγχρονα. Κουβέντα να γίνεται και να προσθέτει ο καθένας το λιθαράκι του.

Το αυτόματο φρενάρισμα έχει προκαλέσει ατύχημα σε αυτοκινητόδρομο σε πρώην μου συνάδερφο, όταν κυριολεκτικά βούτηξε στα φρένα από μόνο του με αποτέλεσμα να καρφωθεί πάνω του το αυτοκίνητο που βρισκόταν από πίσω του. Θεώρησε πως βρισκόταν σε πορεία σύγκρουσης με το αυτοκίνητο μπροστά του, που ήταν σε διαδικασία να αλλάξει λωρίδα, όταν στην πραγματικότητα δεν θα υπήρχε η παραμικρή επαφή, ακόμα και αν διατηρούσε στο 100% την ταχύτητά του.

Τέλος, είναι υπερβολικά απλοϊκός ο ισχυρισμός πως καινούριο αυτοκίνητο > παλαιότερο αυτοκίνητο, επειδή σε περίπτωση σοβαρού τρακαρίσματος είναι πιο ασφαλή. 1) Προφανώς και είναι, αλλά μόνο όταν συγκρίνεις μεταξύ της ίδιας κατηγορίας. Προσωπικά θα προτιμούσα να εμπλακώ σε σοβαρό ατύχημα μέσα σε ένα οικογενειακό sedan 10ετίας παρά σε ένα καινούριο κουβαδάκι πόλης. 2) Είναι σίγουρα ένας παράγοντας στην επιλογή αυτοκινήτου, αλλά ταυτόχρονα είναι ένα σενάριο (αυτό του σοβαρού ατυχήματος) το οποίο είναι πολύ σπάνιο, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε όλους τους υπόλοιπους παράγοντες (σε μερικούς αναφέρθηκες ήδη) και να μείνουμε fixed σε αυτό, λες και μάθε μέρα παίζουμε συγκρουόμενα με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

και εγω σε αυτή την φάση ειμαι (οχημα του 2012)
για την ώρα ειπα να αλλάξω οτι μπορώ χωρίς να πληρώσω νεφρό και μολις σταθεροποιηθούν ηλεκτρικά θα ξανα πάρω καινουργιο (ειχα leaf ξερω πως ειναι να εχεις ηλεκτρικό στην πόλη)

για την ώρα αλλάζω
όλους τους βασικούς αιθητηρες (πολλπλασιαστες + map + crancshaft και camshaft sensor +και τα δυο λαμδα + αισθητήρα θερμοκρασίας νερού )
+ ιμάντα δυναμό + ψαλίδια ακρομπαρα και οτι συνεμπλοκ εχει κατω
+ το αντλία νερού θερμοστάτη τακάκια δίσκους ολα τα υγρά
+ καινουργια λάστιχα
όλα αυτά θα πάνε κανα 1200 ευρω και ανετα 4 χρονια θα αντέξει χωρίς να πει κιχ και μετα κάναν καλο κινεζο σε ηλεκτρικό , για την ωρα δεν βλεπω κατι της προκοπής χωρίς να δωσεις 2 νεφρά
 

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nk9 είπε

Μπορείς να μου απαντήσεις εάν οι νεκροί των 80s και 90s οφείλονταν στους οδηγούς;

Η απάντηση είναι και οι οδηγοί είχαν μερίδιο ευθύνης με την ελλιπεστατη οδηγική παιδεία και το προβληματικό οδικό δίκτυο και τα οχήματα της δεκαετίας του 80 ιδίως όσον αφορά τον μικρό κυβισμό και αναιμικες ιπποδυνάμεις με τα μεγάλα αμαξώματα που σε περίπτωση προσπέρασης με όλη την οικογένεια μέσα και αποσκευές ήταν μια διαδικασία που απαιτούσε γερά νεύρα.

1 ώρα πριν, nk9 είπε

Εμείς κάνουμε κουβέντα για συστήματα ασφαλειας κι εσύ αναφέρεσαι στις οθόνες.

Λέμε για τα αυτοκίνητα κι εσύ απαντάς να πάψουν να υπάρχουν δίκυκλα.

Οκ...

Επίσης δεν συναγωνίζονται οι κατασκευαστές στο πόσες και τι μεγέθους οθόνες θα εγκαταστήσουν στα οχήματα; Αυτή είναι η ουσία της αυτοκίνησης;

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nk9 είπε

Εμείς κάνουμε κουβέντα για συστήματα ασφαλειας κι εσύ αναφέρεσαι στις οθόνες.

Λέμε για τα αυτοκίνητα κι εσύ απαντάς να πάψουν να υπάρχουν δίκυκλα.

Οκ...

Κάποιος από τους θεατές , έπιασε τη μπάλα που πέταξες στην εξέδρα.Δεν θες να καταλάβεις , δικαίωμα σου.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, valankyt είπε

Η απάντηση είναι και οι οδηγοί είχαν μερίδιο ευθύνης με την ελλιπεστατη οδηγική παιδεία και το προβληματικό οδικό δίκτυο και τα οχήματα της δεκαετίας του 80 ιδίως όσον αφορά τον μικρό κυβισμό και αναιμικες ιπποδυνάμεις με τα μεγάλα αμαξώματα που σε περίπτωση προσπέρασης με όλη την οικογένεια μέσα και αποσκευές ήταν μια διαδικασία που απαιτούσε γερά νεύρα.

Επίσης δεν συναγωνίζονται οι κατασκευαστές στο πόσες και τι μεγέθους οθόνες θα εγκαταστήσουν στα οχήματα; Αυτή είναι η ουσία της αυτοκίνησης;

Όσον αφορά το πρώτο σκέλος:

Που καταλήγουμε λοιπόν; Ότι προφανώς πάντα ο οδηγός φέρει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης. Άρα, αυτός που στα 80s προσπερναγε εμφορτος με 60 άλογα μοτέρ και προκαλούσε τροχαίο, εάν ζούσε σήμερα θα έπαιζε με την οθόνη και θα προκαλούσε ξανα τροχαίο. Δεν φταίνε τα 60 άλογα και η οθόνη όμως...

Για το δεύτερο σκέλος:

Οι κατασκευασες ανταγωνίζονται για το ποιος θα βαλει τη μεγαλύτερη οθόνη διότι αυτό απαιτούν οι καταναλωτές. Οι συνήθειες του καταναλωτικού κοινού μεταβάλλονται διότι αλλάζουν οι γενιές. Τους νεότερους (καλώς ή κακως) τους ενδιαφέρει πχ η συνδεσιμότητα. Οι κατασκευαστές λοιπόν θα κοιτάξουν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του. Απλά πράγματα. Αυτό, όμως, δεν είναι λόγος να ζητάμε ιερά εξέταση για τις οθόνες...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...