valankyt Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 12 λεπτά πριν, dtk-386 είπε έχω οδηγήσει ένα τέτοιο που είχε ο παππούς μου καινούριο πριν πολλλλλάαα χρόνια. για την εποχή του μέσος όρος, για τώρα ντενεκές με ρόδες στην καλύτερη. Επίσης πόσους νεοαποκτηθεντες κουβάδες με ροδες ιδίως crossover, suv έχεις δει να μεταφέρονται με πλείστα τεχνικά προβληματα σε φορτηγά οδικής βοήθειας, γιατί προσωπικά έχω δει παρά πολλά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 5 λεπτά πριν, valankyt είπε Επίσης πόσους νεοαποκτηθεντες κουβάδες με ροδες ιδίως crossover, suv έχεις δει να μεταφέρονται με πλείστα τεχνικά προβληματα σε φορτηγά οδικής βοήθειας, γιατί προσωπικά έχω δει παρά πολλά. δεν μίλησα για αξιοπιστία. αλλά και έτσι να είναι, πάρε μία συγχρονη αξιόπιστη Corolla hybrid, τι συγκρίνουμε τώρα ρε αρχαιολάγνοι? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
valankyt Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου Δεν μιλάμε για δαιμονοποίηση αλλά για διαπίστωση. Επίσης με το Seat 124 που αναφέρεις, έμαθες τι σημαίνει πραγματική οδήγηση χωρίς συστήματα άνεσης όπως υδραυλική υποβοήθηση και συστήματα ασφαλείας όπως Abs, Esp. Έτσι ήξερες πως να μην οδηγηθεις σε υπερβολές και χάσεις τον έλεγχο του οχήματος. Σήμερα πόσοι νέοι οδηγοί με νέα οχήματα αισθάνονται υπερβολική αυτοπεποίθηση και καταλήγουν σε νοσοκομεία και νεκροταφεία; 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου @valankyt εντάξει τώρα το σιγούρεψα, είσαι αρχαιολάγνος.😂 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nk9 Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 1 λεπτό πριν, valankyt είπε Δεν μιλάμε για δαιμονοποίηση αλλά για διαπίστωση. Επίσης με το Seat 124 που αναφέρεις, έμαθες τι σημαίνει πραγματική οδήγηση χωρίς συστήματα άνεσης όπως υδραυλική υποβοήθηση και συστήματα ασφαλείας όπως Abs, Esp. Έτσι ήξερες πως να μην οδηγηθεις σε υπερβολές και χάσεις τον έλεγχο του οχήματος. Σήμερα πόσοι νέοι οδηγοί με νέα οχήματα αισθάνονται υπερβολική αυτοπεποίθηση και καταλήγουν σε νοσοκομεία και νεκροταφεία; Τότε ας ξηλώσουμε abs,esp, αερόσακους, bsm, dsbs κλπ... 2 λεπτά πριν, valankyt είπε Δεν μιλάμε για δαιμονοποίηση αλλά για διαπίστωση. Επίσης με το Seat 124 που αναφέρεις, έμαθες τι σημαίνει πραγματική οδήγηση χωρίς συστήματα άνεσης όπως υδραυλική υποβοήθηση και συστήματα ασφαλείας όπως Abs, Esp. Έτσι ήξερες πως να μην οδηγηθεις σε υπερβολές και χάσεις τον έλεγχο του οχήματος. Σήμερα πόσοι νέοι οδηγοί με νέα οχήματα αισθάνονται υπερβολική αυτοπεποίθηση και καταλήγουν σε νοσοκομεία και νεκροταφεία; Την δεκαετία του 80 και του 90, με τους 40 νεκρούς κάθε Σ/Κ, μάλλον δεν είχαμε abs και esp... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leolipop Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 5 λεπτά πριν, nk9 είπε Εν έτει 2024 και εμείς δαιμονοποιούμε τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας. Οκ... Ας πάρουμε όλοι το Seat 124 που οδηγούσα πιτσιρικάς για να είμαστε σε εγρήγορση και να αποφύγουμε τα ατυχήματα Σε αυτα περιλαβανονται και οι 15 οθονες που διαθετουν , η μονο η οθονη του κινητου προκαλει αποσπαση προσοχης και ατυχημα ; Οπως αναφερθηκε και πιο πανω ολα αυτα τα συστηματα εφοσον λειτουργουν, μπορει να προκαλεσουν οτι και το αλκοολ , υπερεκτιμιση ικανοτητων και κακη αξιολογιση κινδυνου , αφου το αυτοκινητο εχει 10 συστηματα ασφαλειας με ΧΧΧ αρχικα θα με γλιτωσει αν χαζευω το ινφοτειμεντ και δεν πατησω φρενο , η δεν κοιταξω τον καθρεφτη πριν αλλαξω λωριδα και παρω κανεναν μαζι. Αυτοματο φλας θα βαλουν μιας και ελαχιστοι το χρησιμοποιουν ; Εχετε θεοποιησει τα συστηματα ασφαλειας, αφου ειναι ετσι ας σταματησει η παραγωγη δικυκλων και φυσικα ποδηλατων που δεν εχουν esp, abs , tcs , γιατι μπορει να προκληθει ατυχημα με σοβαρο τραυματισμο. O οδηγος αποτελει την σημαντικοτερη μεταβλητη , αν ειναι στοκος , οσα συστηματα και να εχει το οχημα του μπορει να προκαλεσει σοβαρο ατυχημα. 5 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
valankyt Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 1 λεπτό πριν, nk9 είπε Τότε ας ξηλώσουμε abs,esp, αερόσακους, bsm, dsbs κλπ... Καμία σχέση, αυτά θα βοηθήσουν σε περίπτωση ατυχήματος. Εκτός και αν δεν μας ενδιαφέρει η ενεργητική ασφάλεια και περιμένουμε πότε απλά να συγκρουστούμε με ασφάλεια... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dtk-386 Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 1 λεπτό πριν, nk9 είπε Τότε ας ξηλώσουμε abs,esp, αερόσακους, bsm, dsbs κλπ... και ας πετάξουμε και Η/Υ και smartphones και να πάρουμε τέτοια ξανά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
valankyt Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 1 λεπτό πριν, leolipop είπε Σε αυτα περιλαβανονται και οι 15 οθονες που διαθετουν , η μονο η οθονη του κινητου προκαλει αποσπαση προσοχης και ατυχημα ; Οπως αναφερθηκε και πιο πανω ολα αυτα τα συστηματα εφοσον λειτουργουν, μπορει να προκαλεσουν οτι και το αλκοολ , υπερεκτιμιση ικανοτητων και κακη αξιολογιση κινδυνου , αφου το αυτοκινητο εχει 10 συστηματα ασφαλειας με ΧΧΧ αρχικα θα με γλιτωσει αν χαζευω το ινφοτειμεντ και δεν πατησω φρενο , η δεν κοιταξω τον καθρεφτη πριν αλλαξω λωριδα και παρω κανεναν μαζι. Αυτοματο φλας θα βαλουν μιας και ελαχιστοι το χρησιμοποιουν ; Εχετε θεοποιησει τα συστηματα ασφαλειας, αφου ειναι ετσι ας σταματησει η παραγωγη δικυκλων και φυσικα ποδηλατων που δεν εχουν esp, abs , tcs , γιατι μπορει να προκληθει ατυχημα με σοβαρο τραυματισμο. O οδηγος αποτελει την σημαντικοτερη μεταβλητη , αν ειναι στοκος , οσα συστηματα και να εχει το οχημα του μπορει να προκαλεσει σοβαρο ατυχημα. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, ο βασικός υπεύθυνος κατά την οδήγηση είναι ο οδηγός συνεπικουρούμενος από τα υπόλοιπα συστήματα. Επίσης πόσα δευτερόλεπτα αποσπάται η προσοχή ενός οδηγού από τον δρόμο όταν για να αλλάξει σταθμό στο ραδιόφωνο ή να αλλάξει ρύθμιση στο σύστημα κλιματισμού πρέπει να μέσω της κεντρικής οθόνης αφής να αλλάζει πόσα υπομενού γιατί δεν υπάρχει ο ανάλογος εργονομικός σχεδιασμός, όπως τα φυσικά πλήκτρα; 7 λεπτά πριν, dtk-386 είπε και ας πετάξουμε και Η/Υ και smartphones και να πάρουμε τέτοια ξανά. Μήπως σου λείπει η αναλογική τεχνολογία; 12 λεπτά πριν, nk9 είπε Τότε ας ξηλώσουμε abs,esp, αερόσακους, bsm, dsbs κλπ... Την δεκαετία του 80 και του 90, με τους 40 νεκρούς κάθε Σ/Κ, μάλλον δεν είχαμε abs και esp... Ενώ σήμερα που έχουμε όλα τα συστήματα ασφαλείας οι νεκροί εξαλειφθηκαν 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KyrGR Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου (επεξεργασμένο) Η τεχνολογία γίνεται όλο και πιο έξυπνη και ο οδηγός όλο και πιο ανόητος. Ίσως να ξεπεράστηκε το χρονικό σημείο που οι δύο αυτές συνθήκες ισορροπούσαν αρμονικά. Έχουμε πλέον φτάσει στο σημείο να περιμένουμε να μας λύσει η τεχνολογία προβλήματα που ποτέ δεν είχαμε. Επεξ/σία 1 Απριλίου από KyrGR 6 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nk9 Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, valankyt είπε Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, ο βασικός υπεύθυνος κατά την οδήγηση είναι ο οδηγός συνεπικουρούμενος από τα υπόλοιπα συστήματα. Επίσης πόσα δευτερόλεπτα αποσπάται η προσοχή ενός οδηγού από τον δρόμο όταν για να αλλάξει σταθμό στο ραδιόφωνο ή να αλλάξει ρύθμιση στο σύστημα κλιματισμού πρέπει να μέσω της κεντρικής οθόνης αφής να αλλάζει πόσα υπομενού γιατί δεν υπάρχει ο ανάλογος εργονομικός σχεδιασμός, όπως τα φυσικά πλήκτρα; Μήπως σου λείπει η αναλογική τεχνολογία; Ενώ σήμερα που έχουμε όλα τα συστήματα ασφαλείας οι νεκροί εξαλειφθηκαν Μπορείς να μου απαντήσεις εάν οι νεκροί των 80s και 90s οφείλονταν στους οδηγούς; Επεξ/σία 31 Μαρτίου από nk9 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GamingMaster424 Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 8 minutes ago, KyrGR said: Η τεχνολογία γίνεται όλο και πιο έξυπνη και ο οδηγός όλο και πιο ανόητος. Ίσως να ξεπεράστηκε το χρονικό σημείο που οι δύο αυτές συνθήκες ισσοροπούσαν αρμονικά. Έχουμε πλέον φτάσει στο σημείο να περιμένουμε να μας λύσει η τεχνολογία προβλήματα που ποτέ δεν είχαμε. Ένα θα σου πω: Φίλη μου με καινούριο αυτοκίνητο καρφώθηκε στο μπροστινό της όχημα γιατί θεώρησε πως "θα σταματούσε από μόνο του"... Γενικά παιδιά μην μπερδεύετε την ενεργητική με την παθητική ασφάλεια, η παθητική είναι πάντα ευπρόσδεκτη, η ενεργητική είναι παρεμβατική, προσφέρει false security στον οδηγό και μπορεί να οδηγήσει σε καταστάσεις που αλλιώς δεν θα προέκυπταν ποτέ. 2 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nk9 Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 26 λεπτά πριν, leolipop είπε Σε αυτα περιλαβανονται και οι 15 οθονες που διαθετουν , η μονο η οθονη του κινητου προκαλει αποσπαση προσοχης και ατυχημα ; Οπως αναφερθηκε και πιο πανω ολα αυτα τα συστηματα εφοσον λειτουργουν, μπορει να προκαλεσουν οτι και το αλκοολ , υπερεκτιμιση ικανοτητων και κακη αξιολογιση κινδυνου , αφου το αυτοκινητο εχει 10 συστηματα ασφαλειας με ΧΧΧ αρχικα θα με γλιτωσει αν χαζευω το ινφοτειμεντ και δεν πατησω φρενο , η δεν κοιταξω τον καθρεφτη πριν αλλαξω λωριδα και παρω κανεναν μαζι. Αυτοματο φλας θα βαλουν μιας και ελαχιστοι το χρησιμοποιουν ; Εχετε θεοποιησει τα συστηματα ασφαλειας, αφου ειναι ετσι ας σταματησει η παραγωγη δικυκλων και φυσικα ποδηλατων που δεν εχουν esp, abs , tcs , γιατι μπορει να προκληθει ατυχημα με σοβαρο τραυματισμο. O οδηγος αποτελει την σημαντικοτερη μεταβλητη , αν ειναι στοκος , οσα συστηματα και να εχει το οχημα του μπορει να προκαλεσει σοβαρο ατυχημα. Εμείς κάνουμε κουβέντα για συστήματα ασφαλειας κι εσύ αναφέρεσαι στις οθόνες. Λέμε για τα αυτοκίνητα κι εσύ απαντάς να πάψουν να υπάρχουν δίκυκλα. Οκ... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 55 λεπτά πριν, dtk-386 είπε έχω οδηγήσει ένα τέτοιο που είχε ο παππούς μου καινούριο πριν πολλλλλάαα χρόνια. για την εποχή του μέσος όρος, για τώρα ντενεκές με ρόδες στην καλύτερη. Ο salvador βέβαια έχει το EP91, αυτό που δείχνεις εσύ είναι το EP71 και είναι 40 ετών, όχι 25. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nk9 Δημοσ. 31 Μαρτίου Share Δημοσ. 31 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε Ένα θα σου πω: Φίλη μου με καινούριο αυτοκίνητο καρφώθηκε στο μπροστινό της όχημα γιατί θεώρησε πως "θα σταματούσε από μόνο του"... Γενικά παιδιά μην μπερδεύετε την ενεργητική με την παθητική ασφάλεια, η παθητική είναι πάντα ευπρόσδεκτη, η ενεργητική είναι παρεμβατική, προσφέρει false security στον οδηγό και μπορεί να οδηγήσει σε καταστάσεις που αλλιώς δεν θα προέκυπταν ποτέ. Εάν η φιλη σου δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα (συγγνώμη για τον χαρακτηρισμό), δεν της φταίει το αυτοκίνητο. Και παλιό να είχε, μπορεί να νομιζε οτι φρενάρει με την σκέψη. Αυτό δεν είναι false security αλλά iq γλυκοπατάτας... Επεξ/σία 31 Μαρτίου από nk9 5 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα