Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

έχω οδηγήσει ένα τέτοιο που είχε ο παππούς μου καινούριο πριν πολλλλλάαα χρόνια.

για την εποχή του μέσος όρος, για τώρα ντενεκές με ρόδες στην καλύτερη.

autoglass-tzami-portas-synodigoy-toyota-

Επίσης πόσους νεοαποκτηθεντες κουβάδες με ροδες ιδίως crossover, suv έχεις δει να μεταφέρονται με πλείστα τεχνικά προβληματα σε φορτηγά οδικής βοήθειας, γιατί προσωπικά έχω δει παρά πολλά.

  • Thanks 1
  • Απαντ. 383
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, valankyt είπε

Επίσης πόσους νεοαποκτηθεντες κουβάδες με ροδες ιδίως crossover, suv έχεις δει να μεταφέρονται με πλείστα τεχνικά προβληματα σε φορτηγά οδικής βοήθειας, γιατί προσωπικά έχω δει παρά πολλά.

δεν μίλησα για αξιοπιστία.

αλλά και έτσι να είναι, πάρε μία συγχρονη αξιόπιστη Corolla hybrid, τι συγκρίνουμε τώρα ρε αρχαιολάγνοι?:lol:

Δημοσ.

Δεν μιλάμε για δαιμονοποίηση αλλά για διαπίστωση. Επίσης με το Seat 124 που αναφέρεις, έμαθες τι σημαίνει πραγματική οδήγηση χωρίς συστήματα άνεσης όπως υδραυλική υποβοήθηση και συστήματα ασφαλείας όπως Abs, Esp. Έτσι ήξερες πως να μην οδηγηθεις σε υπερβολές και χάσεις τον έλεγχο του οχήματος. Σήμερα πόσοι νέοι οδηγοί με νέα οχήματα αισθάνονται υπερβολική αυτοπεποίθηση και καταλήγουν σε νοσοκομεία και νεκροταφεία;

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, valankyt είπε

Δεν μιλάμε για δαιμονοποίηση αλλά για διαπίστωση. Επίσης με το Seat 124 που αναφέρεις, έμαθες τι σημαίνει πραγματική οδήγηση χωρίς συστήματα άνεσης όπως υδραυλική υποβοήθηση και συστήματα ασφαλείας όπως Abs, Esp. Έτσι ήξερες πως να μην οδηγηθεις σε υπερβολές και χάσεις τον έλεγχο του οχήματος. Σήμερα πόσοι νέοι οδηγοί με νέα οχήματα αισθάνονται υπερβολική αυτοπεποίθηση και καταλήγουν σε νοσοκομεία και νεκροταφεία;

Τότε ας ξηλώσουμε abs,esp, αερόσακους, bsm, dsbs κλπ...

2 λεπτά πριν, valankyt είπε

Δεν μιλάμε για δαιμονοποίηση αλλά για διαπίστωση. Επίσης με το Seat 124 που αναφέρεις, έμαθες τι σημαίνει πραγματική οδήγηση χωρίς συστήματα άνεσης όπως υδραυλική υποβοήθηση και συστήματα ασφαλείας όπως Abs, Esp. Έτσι ήξερες πως να μην οδηγηθεις σε υπερβολές και χάσεις τον έλεγχο του οχήματος. Σήμερα πόσοι νέοι οδηγοί με νέα οχήματα αισθάνονται υπερβολική αυτοπεποίθηση και καταλήγουν σε νοσοκομεία και νεκροταφεία;

Την δεκαετία του 80 και του 90, με τους 40 νεκρούς κάθε Σ/Κ, μάλλον δεν είχαμε abs και esp...

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, nk9 είπε

Εν έτει 2024 και εμείς δαιμονοποιούμε τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας.

Οκ...

Ας πάρουμε όλοι το Seat 124 που οδηγούσα πιτσιρικάς για να είμαστε σε εγρήγορση και να αποφύγουμε τα ατυχήματα 

Σε αυτα περιλαβανονται και οι 15 οθονες που διαθετουν , η μονο η οθονη του κινητου προκαλει αποσπαση προσοχης και ατυχημα ;

Οπως αναφερθηκε και πιο πανω ολα αυτα τα συστηματα εφοσον λειτουργουν, μπορει να προκαλεσουν οτι και το αλκοολ , υπερεκτιμιση ικανοτητων και κακη αξιολογιση κινδυνου , αφου το αυτοκινητο εχει 10 συστηματα ασφαλειας με ΧΧΧ αρχικα θα με γλιτωσει αν χαζευω το ινφοτειμεντ και δεν πατησω φρενο , η δεν κοιταξω τον καθρεφτη πριν αλλαξω λωριδα και παρω κανεναν μαζι.

Αυτοματο φλας θα βαλουν μιας και ελαχιστοι το χρησιμοποιουν ;

Εχετε θεοποιησει τα συστηματα ασφαλειας, αφου ειναι ετσι ας σταματησει η παραγωγη δικυκλων και φυσικα ποδηλατων που δεν εχουν esp, abs , tcs ,  γιατι μπορει να προκληθει ατυχημα με σοβαρο τραυματισμο.

O οδηγος αποτελει την σημαντικοτερη μεταβλητη , αν ειναι στοκος , οσα συστηματα και να εχει το οχημα του μπορει να προκαλεσει σοβαρο ατυχημα.

  • Like 5
  • Thanks 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nk9 είπε

Τότε ας ξηλώσουμε abs,esp, αερόσακους, bsm, dsbs κλπ...

Καμία σχέση, αυτά θα βοηθήσουν σε περίπτωση ατυχήματος. Εκτός και αν δεν μας ενδιαφέρει η ενεργητική ασφάλεια και περιμένουμε πότε απλά να συγκρουστούμε με ασφάλεια...

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nk9 είπε

Τότε ας ξηλώσουμε abs,esp, αερόσακους, bsm, dsbs κλπ...

και ας πετάξουμε και Η/Υ και smartphones και να πάρουμε τέτοια ξανά. :lol:

screenshot-331.png

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, leolipop είπε

Σε αυτα περιλαβανονται και οι 15 οθονες που διαθετουν , η μονο η οθονη του κινητου προκαλει αποσπαση προσοχης και ατυχημα ;

Οπως αναφερθηκε και πιο πανω ολα αυτα τα συστηματα εφοσον λειτουργουν, μπορει να προκαλεσουν οτι και το αλκοολ , υπερεκτιμιση ικανοτητων και κακη αξιολογιση κινδυνου , αφου το αυτοκινητο εχει 10 συστηματα ασφαλειας με ΧΧΧ αρχικα θα με γλιτωσει αν χαζευω το ινφοτειμεντ και δεν πατησω φρενο , η δεν κοιταξω τον καθρεφτη πριν αλλαξω λωριδα και παρω κανεναν μαζι.

Αυτοματο φλας θα βαλουν μιας και ελαχιστοι το χρησιμοποιουν ;

Εχετε θεοποιησει τα συστηματα ασφαλειας, αφου ειναι ετσι ας σταματησει η παραγωγη δικυκλων και φυσικα ποδηλατων που δεν εχουν esp, abs , tcs ,  γιατι μπορει να προκληθει ατυχημα με σοβαρο τραυματισμο.

O οδηγος αποτελει την σημαντικοτερη μεταβλητη , αν ειναι στοκος , οσα συστηματα και να εχει το οχημα του μπορει να προκαλεσει σοβαρο ατυχημα.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, ο βασικός υπεύθυνος κατά την οδήγηση είναι ο οδηγός συνεπικουρούμενος από τα υπόλοιπα συστήματα. Επίσης πόσα δευτερόλεπτα αποσπάται η προσοχή ενός οδηγού από τον δρόμο όταν για να αλλάξει σταθμό στο ραδιόφωνο ή να αλλάξει ρύθμιση στο σύστημα κλιματισμού πρέπει να μέσω της κεντρικής οθόνης αφής να αλλάζει πόσα υπομενού γιατί δεν υπάρχει ο ανάλογος εργονομικός σχεδιασμός, όπως τα φυσικά πλήκτρα;

7 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

και ας πετάξουμε και Η/Υ και smartphones και να πάρουμε τέτοια ξανά. :lol:

screenshot-331.png

Μήπως σου λείπει η αναλογική τεχνολογία; 

12 λεπτά πριν, nk9 είπε

Τότε ας ξηλώσουμε abs,esp, αερόσακους, bsm, dsbs κλπ...

Την δεκαετία του 80 και του 90, με τους 40 νεκρούς κάθε Σ/Κ, μάλλον δεν είχαμε abs και esp...

Ενώ σήμερα που έχουμε όλα τα συστήματα ασφαλείας οι νεκροί εξαλειφθηκαν

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η τεχνολογία γίνεται όλο και πιο έξυπνη και ο οδηγός όλο και πιο ανόητος. Ίσως να ξεπεράστηκε το χρονικό σημείο που οι δύο αυτές συνθήκες ισορροπούσαν αρμονικά. Έχουμε πλέον φτάσει στο σημείο να περιμένουμε να μας λύσει η τεχνολογία προβλήματα που ποτέ δεν είχαμε.

Επεξ/σία από KyrGR
  • Like 6
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, valankyt είπε

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, ο βασικός υπεύθυνος κατά την οδήγηση είναι ο οδηγός συνεπικουρούμενος από τα υπόλοιπα συστήματα. Επίσης πόσα δευτερόλεπτα αποσπάται η προσοχή ενός οδηγού από τον δρόμο όταν για να αλλάξει σταθμό στο ραδιόφωνο ή να αλλάξει ρύθμιση στο σύστημα κλιματισμού πρέπει να μέσω της κεντρικής οθόνης αφής να αλλάζει πόσα υπομενού γιατί δεν υπάρχει ο ανάλογος εργονομικός σχεδιασμός, όπως τα φυσικά πλήκτρα;

Μήπως σου λείπει η αναλογική τεχνολογία; 

Ενώ σήμερα που έχουμε όλα τα συστήματα ασφαλείας οι νεκροί εξαλειφθηκαν

Μπορείς να μου απαντήσεις εάν οι νεκροί των 80s και 90s οφείλονταν στους οδηγούς;

Επεξ/σία από nk9
Δημοσ.
8 minutes ago, KyrGR said:

Η τεχνολογία γίνεται όλο και πιο έξυπνη και ο οδηγός όλο και πιο ανόητος. Ίσως να ξεπεράστηκε το χρονικό σημείο που οι δύο αυτές συνθήκες ισσοροπούσαν αρμονικά. Έχουμε πλέον φτάσει στο σημείο να περιμένουμε να μας λύσει η τεχνολογία προβλήματα που ποτέ δεν είχαμε.

Ένα θα σου πω: Φίλη μου με καινούριο αυτοκίνητο καρφώθηκε στο μπροστινό της όχημα γιατί θεώρησε πως "θα σταματούσε από μόνο του"...

Γενικά παιδιά μην μπερδεύετε την ενεργητική με την παθητική ασφάλεια, η παθητική είναι πάντα ευπρόσδεκτη, η ενεργητική είναι παρεμβατική, προσφέρει false security στον οδηγό και μπορεί να οδηγήσει σε καταστάσεις που αλλιώς δεν θα προέκυπταν ποτέ.

  • Like 2
  • Thanks 3
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, leolipop είπε

Σε αυτα περιλαβανονται και οι 15 οθονες που διαθετουν , η μονο η οθονη του κινητου προκαλει αποσπαση προσοχης και ατυχημα ;

Οπως αναφερθηκε και πιο πανω ολα αυτα τα συστηματα εφοσον λειτουργουν, μπορει να προκαλεσουν οτι και το αλκοολ , υπερεκτιμιση ικανοτητων και κακη αξιολογιση κινδυνου , αφου το αυτοκινητο εχει 10 συστηματα ασφαλειας με ΧΧΧ αρχικα θα με γλιτωσει αν χαζευω το ινφοτειμεντ και δεν πατησω φρενο , η δεν κοιταξω τον καθρεφτη πριν αλλαξω λωριδα και παρω κανεναν μαζι.

Αυτοματο φλας θα βαλουν μιας και ελαχιστοι το χρησιμοποιουν ;

Εχετε θεοποιησει τα συστηματα ασφαλειας, αφου ειναι ετσι ας σταματησει η παραγωγη δικυκλων και φυσικα ποδηλατων που δεν εχουν esp, abs , tcs ,  γιατι μπορει να προκληθει ατυχημα με σοβαρο τραυματισμο.

O οδηγος αποτελει την σημαντικοτερη μεταβλητη , αν ειναι στοκος , οσα συστηματα και να εχει το οχημα του μπορει να προκαλεσει σοβαρο ατυχημα.

Εμείς κάνουμε κουβέντα για συστήματα ασφαλειας κι εσύ αναφέρεσαι στις οθόνες.

Λέμε για τα αυτοκίνητα κι εσύ απαντάς να πάψουν να υπάρχουν δίκυκλα.

Οκ...

  • Like 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, dtk-386 είπε

έχω οδηγήσει ένα τέτοιο που είχε ο παππούς μου καινούριο πριν πολλλλλάαα χρόνια.

για την εποχή του μέσος όρος, για τώρα ντενεκές με ρόδες στην καλύτερη.

Ο salvador βέβαια έχει το EP91, αυτό που δείχνεις εσύ είναι το EP71 και είναι 40 ετών, όχι 25.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε

Ένα θα σου πω: Φίλη μου με καινούριο αυτοκίνητο καρφώθηκε στο μπροστινό της όχημα γιατί θεώρησε πως "θα σταματούσε από μόνο του"...

Γενικά παιδιά μην μπερδεύετε την ενεργητική με την παθητική ασφάλεια, η παθητική είναι πάντα ευπρόσδεκτη, η ενεργητική είναι παρεμβατική, προσφέρει false security στον οδηγό και μπορεί να οδηγήσει σε καταστάσεις που αλλιώς δεν θα προέκυπταν ποτέ.

Εάν η φιλη σου δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα (συγγνώμη για τον χαρακτηρισμό), δεν της φταίει το αυτοκίνητο.

Και παλιό να είχε, μπορεί να νομιζε οτι φρενάρει με την σκέψη.

Αυτό δεν είναι false security αλλά iq γλυκοπατάτας...

Επεξ/σία από nk9
  • Like 5
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...