Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ έχω ένα Audi A4 B9 1.8 tfsi του 2016 sedan με τα όποια μειονεκτήματα και ποτέ δεν μου έλειψαν οι χώροι. Παίρνω όσα πρέπει. Κι έχω δίδυμα 9χρονα :lol: 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Απαντ. 383
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχε γενικά υπ' όψιν πως η αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου με δόσεις έχει δύο "παγίδες". Η πρώτη είναι πως λόγω του επιτοκίου θα καταλήξεις να πληρώσεις αρκετά παραπάνω από την αξία του αυτοκινήτου. Η δεύτερη είναι πως θα κάνεις το παραπάνω, για κάτι που όσο περνάει ο καιρός η αξία του θα μειώνεται, άρα στην πράξη βγαίνεις διπλά χαμένος. Σχεδόν πάντα ένα μεταχειρισμένο έστω 3-5 ετών αποτελεί καλύτερη επιλογή από οικονομική άποψη.

Τώρα αν κάποιος δε λογαριάζει τα χρήματα ή έχει το "κόλλημα" του καινούριου, ας το πάρει καινούριο ώστε να μπορέσουμε να το πάρουμε εμείς αργότερα με 40%-60% έκπτωση. 😁

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 3
  • Haha 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, GamingMaster424 είπε

Έχε γενικά υπ' όψιν πως η αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου με δόσεις έχει δύο "παγίδες". Η πρώτη είναι πως λόγω του επιτοκίου θα καταλήξεις να πληρώσεις αρκετά παραπάνω από την αξία του αυτοκινήτου. Η δεύτερη είναι πως θα κάνεις το παραπάνω, για κάτι που όσο περνάει ο καιρός η αξία του θα μειώνεται, άρα στην πράξη βγαίνεις διπλά χαμένος. Σχεδόν πάντα ένα μεταχειρισμένο έστω 3-5 ετών αποτελεί καλύτερη επιλογή από οικονομική άποψη.

Τώρα αν κάποιος δε λογαριάζει τα χρήματα ή έχει το "κόλλημα" του καινούριου, ας το πάρει καινούριο ώστε να μπορέσουμε να το πάρουμε εμείς αργότερα με 40%-60% έκπτωση. 😁

το καινούριο είναι όμως καινούριο . και -

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Macosj είπε

κράτα τον σκύλο όσο πάει. Τι να κάνεις τις καινούριες τεχνολογίες? μια οθόνη έχουν βάλει και 100 αισθητήρες που αυξάνουν τον κίνδυνο επίσκεψης σε συνεργείο στα καινούρια αυτοκίνητα. Επίσης, σε ποιότητα κατασκευής (φυσικά τα απλά αυτοκίνητα), είναι χειρότερα από το δικό σου, γεμάτα από πλαστικό και κράματα μετάλλων. Καλύτερα μαύρος σκύλος του 2000 με λίγο ηλεκτρικά, καλό μέταλλο πάρα τα παιχνίδια του παρόντος. Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι ένα μέσο μεταφοράς και όχι ένα στάτους 

Εγώ σκέφτομαι να πάρω Lada niva και ας με κοροϊδεύουν 

Εχμ ας μην συγκρίνουμε αμάξια τελευταίας γενιάς με αμάξια 25ετίας σε θέμα ασφάλειας ....

  • Like 8
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε μου, επειδή ο καθένας λέει το κοντό και το μακρύ του και ενίοτε πράγματα που δεν ευσταθούν, θα σου παραθέσω μερικά δεδομένα κι εσύ αποφασίζεις:

1) Αυτοκίνητο 20ετιας σημαίνει υποδεέστερο, σε σύγκριση με ένα σύγχρονο, στα περισσότερα χαρακτηριστικά του, πρωτίστως δε στην παθητική του ασφάλεια.

2) Τα αυτοκίνητα (καινούρια και μεταχειρισμένα) στις μέρες μας έχουν ακριβυνει αρκετά.

3) Τα επιτοκια χρηματοδότησης είναι υψηλά.

4) Καινούριο αυτοκίνητο σημαίνει το κεφάλι σου ήσυχο (λόγω εγγύησης) για κάποια χρόνια.

5) Οι λεγόμενες (πραγματικές) ευκαιρίες στα μεταχειρισμένα είναι μεν υπαρκτές, πλην όμως ελάχιστες.

6) Εάν βάλεις δόσεις, οι οποίες λογικά θα είναι για κάποια χρόνια, να έχεις κάνει προεργασία αναφορικά με την εκτιμώμενη κατάσταση σου (οικονομικη, εργασιακή, οικογενειακή, κοινωνική κλπ) στα επόμενα χρόνια.

7) Η απόφαση που θα παρεις, πέραν των αντικειμενικών δεδομένων, δεν παύει να είναι καθαρά υποκειμενική.

Επεξ/σία από nk9
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.

Αυτό δεν είναι απόλυτο, ένα π.χ. Audi A4, Bmw E46, Mercedes c class W203 όπως και άλλα μεσαίας κατηγορίας νομίζω υπερτερούν έναντι μίνι οχημάτων του σήμερα. Επίσης πέρα από το μάρκετινγκ που ορίζει ότι μόνο τα καινούργια είναι ασφαλή λες και δεν στηρίζονται σε προηγούμενη τεχνολογία παθητικής ασφάλειας από προσωπική εμπειρία έχω δει σφοδρά ατυχήματα οπου οχήματα ακόμα και μετά από το 2000 προστάτεψαν επαρκώς τους επιβάτες τους με χρήση ζωνών ασφαλείας και αερόσακους.  

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, GamingMaster424 είπε

Έχε γενικά υπ' όψιν πως η αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου με δόσεις έχει δύο "παγίδες". Η πρώτη είναι πως λόγω του επιτοκίου θα καταλήξεις να πληρώσεις αρκετά παραπάνω από την αξία του αυτοκινήτου. Η δεύτερη είναι πως θα κάνεις το παραπάνω, για κάτι που όσο περνάει ο καιρός η αξία του θα μειώνεται, άρα στην πράξη βγαίνεις διπλά χαμένος. Σχεδόν πάντα ένα μεταχειρισμένο έστω 3-5 ετών αποτελεί καλύτερη επιλογή από οικονομική άποψη.

Τώρα αν κάποιος δε λογαριάζει τα χρήματα ή έχει το "κόλλημα" του καινούριου, ας το πάρει καινούριο ώστε να μπορέσουμε να το πάρουμε εμείς αργότερα με 40%-60% έκπτωση. 😁

Η αγορά αυτοκινητου άλλαξε δραματικά μετά τον covid.

Μεταχειρισμένο 3ετιας σε τιμή 40% κάτω από το αντίστοιχο καινούριο ξέχνα το επί του παρόντος.

2 λεπτά πριν, valankyt είπε

Αυτό δεν είναι απόλυτο, ένα π.χ. Audi A4, Bmw E46, Mercedes c class W203 όπως και άλλα μεσαίας κατηγορίας νομίζω υπερτερούν έναντι μίνι οχημάτων του σήμερα. Επίσης πέρα από το μάρκετινγκ που ορίζει ότι μόνο τα καινούργια είναι ασφαλή λες και δεν στηρίζονται σε προηγούμενη τεχνολογία παθητικής ασφάλειας από προσωπική εμπειρία έχω δει σφοδρά ατυχήματα οπου οχήματα ακόμα και μετά από το 2000 προστάτεψαν επαρκώς τους επιβάτες τους με χρήση ζωνών ασφαλείας και αερόσακους.  

1) Όταν κάνουμε σύγκριση, βάζουμε όμοια πράγματα. Δεν θα συγκρίνουμε την S600 της Mercedes με το Fiat Panda.

2) Τα συστήματα αποτροπής ατυχήματος που έχουν τα καινούρια αυτοκίνητα, ακόμα και μικρα, δεν τα έχουν premium οχήματα 20ετιας. Ας το κρατήσουμε και αυτό.

3) Το ότι μπορεί να επιβιώσει κάποιος μετά από ατύχημα, όντας σε όχημα πχ του 2004, δεν σημαίνει ότι αυτό έχει υψηλότερο επίπεδο παθητικής ασφαλειας σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο σύγχρονο.

  • Like 6
  • Thanks 2
Δημοσ.

Επιπλέον καινούργια οχήματα με πολύπλοκα ηλεκτρονικά συστήματα, εγκεφάλους και αισθητήρες τα οποία δεν είναι δοκιμασμένα όσο πρέπει, αποτελούνται από ανακυκλωμένα υλικά με μειωμένη διάρκεια ζωής και συγκεκριμένα αντέχουν για Χ ώρες λειτουργίας αποτελούν ιδιαίτερο οικονομικό πρόβλημα με κόστος εκατοντάδων και χιλιάδων ευρώ για την αντικατάσταση τους.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, valankyt είπε

Επιπλέον καινούργια οχήματα με πολύπλοκα ηλεκτρονικά συστήματα, εγκεφάλους και αισθητήρες τα οποία δεν είναι δοκιμασμένα όσο πρέπει, αποτελούνται από ανακυκλωμένα υλικά με μειωμένη διάρκεια ζωής και συγκεκριμένα αντέχουν για Χ ώρες λειτουργίας αποτελούν ιδιαίτερο οικονομικό πρόβλημα με κόστος εκατοντάδων και χιλιάδων ευρώ για την αντικατάσταση τους.

οπότε καλύτερο το Fiat των 25 ετων??? τι λέτε μωρέ....

η αγορά από το 21 γίνεται χειρότερη κάθε χρόνο.....μην περιμένετε μειώσεις τιμών....μόνο πάνω πάνε....

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 2
Δημοσ.

Ωραία, σε Nissan Qashqai χρονολογίας 2020 με κινητήρα 1700 κ.ε. turbodiesel και με περίπου 240000 χιλιόμετρα έχουμε: μία φορά αλλαγή εγκεφάλου Adblue και μια φορά αλλαγή εγκεφάλου κινητήρα στα πλαίσια της εγγύησης (τιμές ανταλλακτικών και εργασίας στα 1800 ευρώ) και εκτός εγγύησης δεύτερη αλλαγή εγκεφάλου Adblue στα 1380 ευρώ, αλλαγή δυναμό στα 1030 ευρώ, αλλαγή ηλεκτρονικού θερμοστάτη, ψυγείου αυτοκινήτου και λύσιμο όλης της μετώπης για να εγκατασταθούν 1100 ευρώ και επίκειται αλλαγή ηλεκτρονικης τουρμπίνας στα 2500 ευρώ που όλα αυτά επιβαρύνουν εμένα. Περαστικά μου

Ωραία, σε Nissan Qashqai χρονολογίας 2020 με κινητήρα 1700 κ.ε. turbodiesel και με περίπου 240000 χιλιόμετρα έχουμε: μία φορά αλλαγή εγκεφάλου Adblue και μια φορά αλλαγή εγκεφάλου κινητήρα στα πλαίσια της εγγύησης (τιμές ανταλλακτικών και εργασίας στα 1800 ευρώ) και εκτός εγγύησης δεύτερη αλλαγή εγκεφάλου Adblue στα 1380 ευρώ, αλλαγή δυναμό στα 1030 ευρώ, αλλαγή ηλεκτρονικού θερμοστάτη, ψυγείου αυτοκινήτου και λύσιμο όλης της μετώπης για να εγκατασταθούν 1100 ευρώ και επίκειται αλλαγή ηλεκτρονικης τουρμπίνας στα 2500 ευρώ που όλα αυτά επιβαρύνουν εμένα. Περαστικά μου. Οπότε ναι γίνονται χειρότερα στα πιο καινούργια 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, salvador_ είπε

Για μένα κρατησε το μερικά χρόνια  ακόμη  να κατασταλάξει  λίγο η αγορά .

Να είσαι και πιο άνετος  οικονομικά. 

Έχω  παλιό αυτοκίνητο   την δουλειά  μου την κάνω μια χαρά   και ταξιδάκια θα πάω.  Δεν  έχω κανένα παράπονο. Έχω 25 ετιας starletaki από επιλογή μου  δεν καίει στην πόλη , απροβληματιστο αυτοκίνητο  που τρώει ξύλο κάθε μέρα   ανταλλακτικά αναλώσιμα  βρίσκω  σε καλές τιμές ,αλλάζω τα περισσότερα  μόνος μου , οταν χρειάζεται  επειδη εχω  λόξα  τα αλλάζω  νωρίτερα. Ποτε δεν θελω να καλεσω οδικη μονο εαν σκασει λάστιχο  και βαριέμαι  να αλλάξω  ρεζέρβα.    Στην οδήγηση το χαίρομαι  μια χαρά  θυμάμαι  είχα νοικιάσει  ένα fiat panda  με 33κ χιλιόμετρα  δεν έστριβε  όπως  το στάρλετ, και στα χαμηλά ήταν νεκροταφείο.. Citroën σαξο 1.1 που είχα  έπαιρνε κλίσεις στις στροφές καμια εμπιστοσύνη.  Φλαντζα στάνταρ καθε 100κ χιλιόμετρα.. Nissan micra που οδηγούσα για μεγάλο διάστημα  1000αρι του 2004  απο τα πιο απαθη αυτοκίνητα ααν οδικη εμπειρία...  Octavia 5αρι    ωραίο σταθερό αυτοκίνητο    μεγάλοι χώροι  κτλπ ,αλλά το λαμπάκι μηχανής άναβε συχνά  πολλά έξοδα και πολλά προβλήματα. 

 

 

Starlet primo που εχω οδηγησει στο ξεκινημα εκανε ενα κομπιασμα ''κενο' και μετα ακουγε..  Μου κανει κατοχος του δεν εχει προβλημα ετσι ειναι..

Αυτο που πηγαινε σφαιρα για μεσα στην πολη ηταν το προηγουμενο 12βαλβιδο!

Επισης πολυ νευρικη και η corolla ε100  με τα 75αλ.

 

Δημοσ.
20 minutes ago, nk9 said:

Μεταχειρισμένο 3ετιας σε τιμή 40% κάτω από το αντίστοιχο καινούριο ξέχνα το επί του παρόντος.

'Αλλο το ένα και άλλο το άλλο, δεν τα έβαλα στην ίδια πρόταση.

Δημοσ.

Εγώ νομίζω ότι πρέπει να περιμένεις λίγο ακόμα γιατί τα ηλεκτρικά απέτυχαν και οι Κινέζοι μπήκαν στο παιχνίδι με πολύ χαμηλότερες τιμές από τα ευρωπαϊκά και με μεγάλες εγγυήσεις ήδη στην Ελλάδα είναι η byd μπορεί να δεις καινούριο αμάξι με 12000 ευρώ η και 10000  με 7 χρόνια εγγύηση όποτε και οι ευρωπαίοι θα αναγκαστούν να πέσουν αλλιώς δεν θα πουλάνε τίποτα 

  • Like 4
  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...