madboy Δημοσ. 14 Ιουλίου Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 22 minutes ago, dtk-386 said: Αλλο αυτό και άλλο επειδή το συντηρώ καλά 🤣το 20ετίας απαξιώνω τα καινούρια. Αυτό δείχνει το λιγότερο αγνοια για να μην πω κάτι άλλο. Δεν κατηγορώ την αδυναμία του άλλου να πάρει καινούριο. Κατηγορώ την εθελοτυφλία. Το συντηρώ καλά εγώ. Λες και είναι δυνατόν ποτέ να συγκριθεί ένα εντελώς καινούριο με ένα μεταχειρισμένο που έχει χιλιάδες χλμ στην πλάτη του. Audi A4 1.8 του 2017 έχω. Το καινούριο παραμένει καινούριο για κάποιο χρονικό διάστημα. Μετά και αυτό θα θέλει αλλαγές σε διάφορα ανταλλακτικά που θα χρήζουν αντικατάστασης. Άρα ποια η διαφορά στο να αλλάζεις τα ανταλλακτικά και στις 2 περιπτώσεις; Φοβάσαι λόγω γήρανσης μην αρχίσει και τραβάει δεξιά ή αριστερά ή θα σταματήσουν τα OTA updates και θα υπάρχει πρόβλημα; 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leolipop Δημοσ. 14 Ιουλίου Share Δημοσ. 14 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, madboy είπε Το καινούριο παραμένει καινούριο για κάποιο χρονικό διάστημα. Μετά και αυτό θα θέλει αλλαγές σε διάφορα ανταλλακτικά που θα χρήζουν αντικατάστασης. Άρα ποια η διαφορά στο να αλλάζεις τα ανταλλακτικά και στις 2 περιπτώσεις; Φοβάσαι λόγω γήρανσης μην αρχίσει και τραβάει δεξιά ή αριστερά ή θα σταματήσουν τα OTA updates και θα υπάρχει πρόβλημα; Το θεμα ειναι οτι οσο το οχημα ειναι σε εγγυηση ως καινουργιο, απαιτει απο τον ιδιοκτητη να ειναι τυπικοτατος στα σερβις που ειναι προγραμματισμενα, τα οποια δεν ειναι και τα φτηνοτερα.Θυμαμαι συναδελφο ο οποιος τα απογευματα εργαζεται ως ντελιβερας ο οποιος αγορασε καινουργιο μηχανακι honda Forza 125 και λογω δουλειας εκανε καθε 3 μηνες περιπου σερβις.Πληρωνε κατα μεσο ορο 200€ την φορα , την μια λαδια , τακακια , την αλλη λαδια μπουζι φιλτρα .Αλλα θυμαμαι μεσα σε ενα εξαμηνο οτι ειχε δωσει πανω απο 500€.Οποτε με την αγορα ενος καινουργιου οχηματος η εγγυηση απο το εργοστασιο απαιτει αρκετα χρηματα , περιστασιακα , για να σε καλυπτει. Δε βλεπω και τοση διαφορα απο την προγραμματισμενη συντηρηση του μεταχειρισμενου η οποια ειναι μακραν φτηνοτερη ακομα και με απροβλεπτες βλαβες καθε τοσο. Επεξ/σία 14 Ιουλίου από leolipop 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αντώνης Τ. Δημοσ. 14 Ιουλίου Share Δημοσ. 14 Ιουλίου On 31/03/2024 at 04:05, AlienTechGR said: Θεωρώ έχει να κάνει και με το τι αυτοκίνητο είναι. Προφανώς, αλλιώς έχει γεράσει ένα μικρομεσαίο του 2004, κι άλλος ένα ανώτερης κατηγορίας. Αν σε καλύπτει και σε εξυπηρετεί ακόμα, χωρίς να γίνεται υπερβολικά κοστοβόρο κάτσε όπως είσαι για μένα. Μιλάω ως κάτοχος ενός Audi A6 C6 2004 (μεταχειρισμένο παίζει κοντά στα 4-5Κ αυτή τη στιγμή) επίσης με υγραέριο και επίσης με 370.000χλμ περίπου. Ακόμα κάνει για εμένα, ότι του ζητήσω σε πολύ καλό βαθμό ιδίως με τόσα χρόνια και χιλιόμετρα που κουβαλάει, από βόλτες, ταξίδια, καθημερινές μετακινήσεις και ιδίως σε αυτοκινητόδρομο που του ταιριάζει περισσότερο. Ότι άλλο οδήγησα που ήταν αρκετά χρόνια νεότερο αλλά μικρότερης φυσικά κατηγορίας, δεν μπορώ να πω ότι με συγκίνησε ιδιαίτερα. Όχι μόνο από άποψη δύναμης που εκεί οκέι, τα μικρά - τουρμπάτα προφανώς έχουν το πλεονέκτημα, αλλά γενικώς σαν αίσθηση στο δρόμο, ποιότητα κύλισης κτλ. 2.4 ή 2.0Τ, σκέφτομαι κίνηση για 1 απο τα 2. Θα σπρώξω ένα οκτάβια ίδιας χρονολογίας με 3-4πλάσια χιλιόμετρα,όχι λόγω ζημιών αλλά γιατί το βαρέθηκα. Δεν με ενδιαφέρουν τα ταξίδια εκτός, για αυτά έχω ένα Α4 Β9, με ενδιαφέρει για μέσα που έχουμε παλιόδρομους να σιδερώνει (όσο γίνεται) τις ανωμαλίες. Αττική (Μεσόγεια) μένω κ δουλεύω, οπότε έχω περιαστική μετακίνηση, όχι αστική. Η τροπή της αυτοκίνησης με τα ηλεκτρικά κτλ δε με ενθουσιάζει και βλέπω τελευταία ευκαιρία για ένα πραγματικό αυτοκίνητο (V6) αλλά με θυμώνει που θα είμαστε συνιδιοκτήτες με το κράτος (τουλάχιστον λόγω παλαιότητας δεν θα έχει φόρο πολυτελείας). Αν θέλεις απάντησέ μου σε πμ μη χαλάμε το θέμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spirosbudh Δημοσ. 14 Ιουλίου Share Δημοσ. 14 Ιουλίου Για πειτε γνωμη ρε παιδια. Ζευγαρι με σκυλο 40 κιλα κανω 30 χλμ τη μερα αθηνα 😮💨 σπιτι δουλεια συνολο 17-20κ χλμ τον χρονο με τα ταξιδια, φορτωνω σανιδες σερφ σνου καμπινγκ και στο κοντινο μελλον 2-3 χρονια παιδι με το καλο.Ειχα renault scenic 1.6 του 04 σκυλι του πολεμου με καλη συντηρηση επινε εθνικη,ζηταγε ανα 6μηνο συντηρηση στο ac και καθε χρονο εβγαζε και κατι (προβλημα απο οταν αγοραστηκε καινουριο απ την οικογενεια )το εδωσα σε κολλητο 2.5 χιλιαδες που ειχε αμαξι του 95. παιρνω περυσι vitara allagrip mild hybrid κουτα το κλεβουν πριν λιγο καιρο (ασφαλεια με εγγυηση τιμης) παλι καλα δεν λυπηθηκα να δωσω ενα μηνιατικο στην ασφαλεια και τωρα ημουν σε διλημμα μεταχειρισμενο ή παλι καινουριο. Το vitara καλο χρυσο ωραιο τιμονι πηγαινε παντου οχι οτι με το scenic δεν εχω οργωσει χωραφια αλλα με καλυτερη ανεση γενικα για τα 30 που εδωσα δεν ειπα κανα ουαου καλα τα συστηματα ασφαλειας(δεν κανω συγκριση παλια καινουρια) αλλα για μενα αδιαφορα αν εξαιρεσεις τα adaptive cruise control που και παλι με το απλο πας ανετα ταξιδι εθνικη. To scenic το ενιωθα πιο ασφαλες πορτα φαρδια μπαρες αεροσακοι παντου γενικα για την εποχη του ηταν φουλ εξτρα αλλα σε συνθηκες ατυχηματος δεν μπορεις να ξερεις. με τσαντιζε το 5ρι σασμαν στο scenic Μεταχειρισμενα Παω σε μαντρες, βλεπω αγγελιες με 12k panda 4x4 diesel του 15 και μετα(κουκλι για μενα ειχε φιλος οσο ζουσα ιταλια το αεριο εργοστασιακο και φορτωνομασταν 4 ατομα 1.80+ 85 κιλα+ καναμε 200 χλμ για αγωνα καιγαμε τιποτα ) ή γυρω στα 8-9 συμβατικο πετρελαιο ή αεριο panda για φυσιολογικου μεγεθους οχημα θες τουλαχιστον 15κ+ και μιλαω για φυσιολογικες μαρκες οχι audi bmw mercedes κλπ το θεμα ειναι να το συντηρω κιολας χωρις να μου γινει βαρος παντα με το ρισκο τι θα παρεις, τι θα βγαλει, μπορω να το λυσω να δω οτι ολα ειναι κομπλε και μετα απο 1 χρονο να το στα χερια. Μπορει και οχι αλλα δεν μου αρεσει ο τζογος. καινουρια Παω να ξαναδω σε αντιπροσωπειες καινουρια, περυσι πηρα το vitara(αφου ειχα δει τα παντα και γεμιζε τις περισσοτερες απαιτησεις) οποτε πανω κατω τα ιδια μοντελα ειναι αλλα λεω αντε, ολα φτανουν τα 30 αν ειναι να μην παρεις βασικες εκδοσεις. και εχω κολλησει με τα βανακια γιατι ειναι βιτσιο μιας ζωης (ακομα βριζω τον πατερα μου που δεν ειχε παρει το kangoo 4x4 τοτε) και βγαινουν ολα ηλεκτρικα (opel/citroen/peugeuot) το vw caddy βγαινει ακριβο 30+ , doblo/ kangoo μονο επαγγελματικα και βλεπω το ford tourneo courier στα 25 χιλιαρικα 1.0 120 βενζινα και το toyota proace city γυρω στα 30 1.5 πετρελαιο 100 αλογακια. το toyota μου λεει λογικα νοεμβριο ,τοτε ερχονται τα πρωτα ( ο κουμπαρος περιμενε το corolla cross για 6 μηνες οταν βγηκε και ηρθε 1 χρονο μετα) το ford μου λεει σε 15 μερες εχεις το κλειδι. Στα λοιπον παιρνω ενα panda με τις παραχωρησεις του χωρου το κραταω μεχρι να σπασει και μενει σαν μικρο στην οικογενεια για την αθηνα? παω για καινουριο που θα καλυψει και μελλοντικες αναγκες ? μικρο καινουριο δεν αξιζει γιατι με 8 χιλιαρικα παιρνω το ευρυχωρο εχω μηχανη για να βγαζω βιτσια με ταχυτητα αλλα πλεον βαριεμαι τα ντυσου γδυσου + οτι ρουφαει σαν μανιασμενη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cinemusic Δημοσ. 14 Ιουλίου Share Δημοσ. 14 Ιουλίου Να παρεις φιλε μου καινουργιο και να το χαρεις. Μια ζωη την εχουμε. Ετσι εκανα και εγω πριν 5 χρονια και δεν το μετανειωσα. Αλλα αν θελεις ακουσε με σε αυτο. Αν μπορεις να κανεις υπομονη και να μαζέψεις ολα χρήματα ωστε να το παρεις τοις μετρητοις , τοτε καν'το. Για οσους δεν εχουνε λεφτα που περισσεύουν ειναι προτιμότερο απο τις δοσεις και το επιπλεον κοστος των τοκων. Για παρα πολλα χρονια λεω πως μονο "οι εχων το μπολικο χρημα" και την ανεση να ξοδευουν θα πρεπει να αγοράζουν με δανεια και δοσεις. Εμεις που είμαστε ίσα βαρκα - ισα γυαλο κανουμε υπομονη και πληρωνουμε μπραφ. Τα λεφτα που θα γλιτώσεις απο αυτην την πρακτική ειναι παρα πολλα. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
leolipop Δημοσ. 14 Ιουλίου Share Δημοσ. 14 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, cinemusic είπε Να παρεις φιλε μου καινουργιο και να το χαρεις. Μια ζωη την εχουμε. Ετσι εκανα και εγω πριν 5 χρονια και δεν το μετανειωσα. Αλλα αν θελεις ακουσε με σε αυτο. Αν μπορεις να κανεις υπομονη και να μαζέψεις ολα χρήματα ωστε να το παρεις τοις μετρητοις , τοτε καν'το. Για οσους δεν εχουνε λεφτα που περισσεύουν ειναι προτιμότερο απο τις δοσεις και το επιπλεον κοστος των τοκων. Για παρα πολλα χρονια λεω πως μονο "οι εχων το μπολικο χρημα" και την ανεση να ξοδευουν θα πρεπει να αγοράζουν με δανεια και δοσεις. Εμεις που είμαστε ίσα βαρκα - ισα γυαλο κανουμε υπομονη και πληρωνουμε μπραφ. Τα λεφτα που θα γλιτώσεις απο αυτην την πρακτική ειναι παρα πολλα. Aν οι εχοντες το χρημα μπορουν να αγοραζουν με δοσεις γιατι να το κανουν ; Οσοι δεν εχουν , θα βαλουν δοσεις προφανως, γιατι δεν εχουν εναλλακτικη.Χρωστας σε τραπεζα και για 5000 πχ, σου βγαζουν ακινητο σε πλειστηριασμο , τι κανεις ; Λες περιμενετε μερικα χρονια να τα μαζεψω , η κανεις διακανονισμο ; Επισης αν ηταν οι τραπεζες, να εκαναν δοσεις μονο στους εχοντες, τοτε πως θα εβγαζαν κερδη απο δανεισμους, αν ειναι τοσο μικρο ποσοστο η πελατεια τους, αφου και παλι οποιος εχει, οπως λες , αγοραζει μετρητοις ; Επεξ/σία 14 Ιουλίου από leolipop Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spirosbudh Δημοσ. 14 Ιουλίου Share Δημοσ. 14 Ιουλίου απλα οσοι εχουν παιρνουν πιστωση χρονου για εναν τοκο τους ειναι λιγοτερο ζημιογονος και ισως εχουν την δυνατοτητα να επενδυσουν το υπολοιπο ποσο σε σχεση με οσους ειναι ισα βαρκα ισα πανια. δεν σημαινει οτι οι υπολοιποι δεν παιρνουν δανεια. απλα ενα καταναλωτικο 9.5% + σεπ πως λεγεται φτανεις το 10-11% και στα 10000 € για παραδειγμα δινεις 1500-1800+φακελος +ασφαλεια ζωης(στο πολυ περιπου) που αν δεν παιζει να αλλαξει το εισοδημα σου παιρνεις το ιδιο προιον ακριβοτερα . αυτο εχει να κανει με τις υποχρεωσεις του καθενος και τα τρεχοντα την στιγμη κτησης. αν δεν εχεις και βγαινεις να δωσεις τους τοκους σε βαθος χρονου ουσιαστικα πληρωνεις την πιστωση χρονου. Το δανειο γενικα δεν αξιζει αλλα και παλι εξαρταται απο την ρευστοτητα του καθενος. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 14 Ιουλίου Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 1 hour ago, cinemusic said: Να παρεις φιλε μου καινουργιο και να το χαρεις. Μια ζωη την εχουμε. Ετσι εκανα και εγω πριν 5 χρονια και δεν το μετανειωσα. Αλλα αν θελεις ακουσε με σε αυτο. Αν μπορεις να κανεις υπομονη και να μαζέψεις ολα χρήματα ωστε να το παρεις τοις μετρητοις , τοτε καν'το. Για οσους δεν εχουνε λεφτα που περισσεύουν ειναι προτιμότερο απο τις δοσεις και το επιπλεον κοστος των τοκων. Για παρα πολλα χρονια λεω πως μονο "οι εχων το μπολικο χρημα" και την ανεση να ξοδευουν θα πρεπει να αγοράζουν με δανεια και δοσεις. Εμεις που είμαστε ίσα βαρκα - ισα γυαλο κανουμε υπομονη και πληρωνουμε μπραφ. Τα λεφτα που θα γλιτώσεις απο αυτην την πρακτική ειναι παρα πολλα. θα σου περιγράψω πάνω κατω την πραγματικότητα 70% ελληνων +/- παρινουν 1000-1200 ευρω απο αυτα σηνηθος δεν τους μενει τπτ αν αφαιρέσεις τα άκρος αυξημένα ενοίκια και ενεργεαα κλπ αν ζοριστούν πολύ θα βάλουν στην άκρη +/- 150 ευρω μηνα και ας πάρουμε ενα φτηνό μικρο αυτοκίνητο με καμια 20 χιλιαρικα +/- 12 13 χρονια θελουν για να μαζέψουν για κατι τετοιο (και δεν αναφέρω καν για κάτι ακριβό), μεχρ να μαζέψουν παιζει να μην υπάρχουν πλεο καν οχήματα μεκ και τα 20 χιλιαρικα δεν θα φτάνουν ουτε για ενα πατίνι....... η ζωι ειναι μικρή για να μαζεύεις 15 χρονια για ενα ΑΜΑΞΙ ετσι παιρνεις δάνειο με καμία 200 ευρώ πληρωμή το μήνα και ετσι εχεις και αμάξι και το πληρώνεις σιγά σιγά αν ηταν εποχη προ covid ναι συμφωνώ ανετα με ιδιο μισθο εβαζες καμια 400+ στην ακρη τωρα απλα δεν παιζουν αυτα 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cinemusic Δημοσ. 14 Ιουλίου Share Δημοσ. 14 Ιουλίου Για αυτό υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα. Αν από το εισόδημα περισσεύουν 100+150€ τοτε οι βλέψεις για καινούργιο αυτοκίνητο είναι εκτός πραγματικότητας. Κάτι τέτοια τα βλέπω καθημερινά και δεν μπορώ να πιστέψω στην ελαφρότητα μιας τέτοιας απόφασης. Φίλος φίλου , που τα βγάζει ίσα ίσα και έχοντας βοήθεια από νοικιο που του δίνουν οι δικοι , του αγόρασε αυτοκίνητο που με τις δόσεις στο τέλος θα του βγει 30000. Μόλις πριν δύο μήνες το σπίτι που έπαιρνε 400€ ( ακριβώς η δόση του κάθε μήνα ) έμεινε άδειο και τώρα δεν μπορεί να πληρωσει το δάνειο του αυτοκινήτου. Πραγματικά δεν μπορώ να τον λυπηθώ . Έκανε βλακεία. Μέχρι τα 45 μου αγόραζα μεταχειρισμένα και προφανώς δεν το έκανα από βίτσιο . Τόσο έφταναν οι δυνάμεις μου , τόσο μπορούσα. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 14 Ιουλίου Share Δημοσ. 14 Ιουλίου On 13/07/2024 at 13:00, StamTheMan said: Το κακο ειναι οτι ειναι μερος της "κουλτουρας" μας να θεωρουμε νορμαλ το να οδηγουμε αυτοκινητο 20ετιας , για αυτο βλεπεις καθημερινα αγγελιες με τετοια οχηματα, αντι να τα πανε για scrap. Το ποσο επικινδυνο ειναι ενα 15ετιας απο μονο του δεν το ξερω,σιγουρα ομως φρενα ,αναρτησεις και ηλεκτρονικα συστηματα δεν ειναι ιδια με ενα 5-10. Εξαρτάται. Τα μισά τουλάχιστον μικρά έχουν σαφώς πολύ χειρότερα φρένα από τα αντίστοιχα τους προ δεκαετίας (μιλάμε πάντα για ίδια κατάσταση). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Black Demis Δημοσ. 14 Ιουλίου Share Δημοσ. 14 Ιουλίου 5 hours ago, cinemusic said: Για αυτό υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα. Αν από το εισόδημα περισσεύουν 100+150€ τοτε οι βλέψεις για καινούργιο αυτοκίνητο είναι εκτός πραγματικότητας. Κάτι τέτοια τα βλέπω καθημερινά και δεν μπορώ να πιστέψω στην ελαφρότητα μιας τέτοιας απόφασης. Φίλος φίλου , που τα βγάζει ίσα ίσα και έχοντας βοήθεια από νοικιο που του δίνουν οι δικοι , του αγόρασε αυτοκίνητο που με τις δόσεις στο τέλος θα του βγει 30000. Μόλις πριν δύο μήνες το σπίτι που έπαιρνε 400€ ( ακριβώς η δόση του κάθε μήνα ) έμεινε άδειο και τώρα δεν μπορεί να πληρωσει το δάνειο του αυτοκινήτου. Πραγματικά δεν μπορώ να τον λυπηθώ . Έκανε βλακεία. Μέχρι τα 45 μου αγόραζα μεταχειρισμένα και προφανώς δεν το έκανα από βίτσιο . Τόσο έφταναν οι δυνάμεις μου , τόσο μπορούσα. γιατι για μεταχ τι νωμιζεις τι παιζει για να παρειάς αμαξι του 2016-2018 χωρίς να ειναι χαρος με καμία 80 90 χιλιάδες χιλομετρα θες 10 11 χιλιαρικα (κανα clio κάνα ibiza 1000cc κλπ) τι 12 χρονια να μαζεύεις τι 7 χρονια το ιδιο ειναι ειναι αιωνιότητα..... παντα μηλαμε για αμαξια στην χειρότερη για ένα ζευγάρι αν μηλαμε για οικογενια τοτε ξεφεύγει και το ποσό και ολα κακά τα ψεμματα ο ελληνας (προφανώς όχι όλοι ένα 70% όμως) τραβαει μεχρι το παρακαω όχημα μεχρι 4 άντε 5 χιλιαρικα +/- 17-19 ετών με καμία 200,000 +++ χιλομετρα που θα ζηταει την μάνα και τον πατέρα του....... και θα τα περισσότερα αργοτερα θα κυκλοφορούν ασυντήρητα........ μεχρι εκεί τραβαει η τσέπη του κοινοί ελληνα αν δεν πάρει δάνειο και μην φανταστεις οτι σε άλλες χώρες αλλάζει τραγικά το σκηνικό , για παράδειγμα η ελβετια....... η πλειοψηφία δεν μπορει να πάρει αμάξι χωρις δάνειο......... με μοναδική διαφορα αν το πάρει το δάνειο ειναι σε θέση να το αποπληρώσει χωρίς να ζωριστει....... αυτό ολο και ολο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
efo355 Δημοσ. 15 Ιουλίου Share Δημοσ. 15 Ιουλίου Έχω civic του 18, 95κ χλμ σκέφτομαι να το δώσω τώρα που κρατάει τιμή και να πάω σε leasing ηλεκτρικό ( εταιρεία γαρ ) Μπορώ άνετα να πάω σε κάποιο premium αλλά νομίζω ότι είναι πολλά τα λεφτά. Γενικά δεν είμαι της άποψης να κρατάς αμάξι 20 χρόνια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cpc464 Δημοσ. 15 Ιουλίου Share Δημοσ. 15 Ιουλίου Κάθομαι και διαβάζω διάφορα αλλά στην τελική όλα περιστρέφονται γύρω από την χρήση του αυτοκινήτου, αν το βλέπεις απλά σαν μέσο μετακίνησης, όσο δεν ζητάει και έχει σωστό service για εμένα δεν χρειάζεται να το αλλάξεις, μέχρι και ο Jeff Bezos είχε ένα honda από το 97 μέχρι το 13 και ο τύπος άξιζε τότε 8 δις δολάρια!, τώρα αν θεωρείς ότι το αντέχει η τσέπη σου άλλαζε το κάθε 5-6 χρόνια, εγώ προσωπικά στο δεύτερο αμάξι μου έχω και lpg και έχω αυτονομία να κάνω μονορούφι Αθήνα -Θεσσαλονίκη με ένα γέμισμα με τιμή γύρω στα 80 λεπτά το λίτρο, άρα προτιμώ να ρίξω 20-40 χιλιάρικα στο σπίτι μου σε κάτι που θα το χαρώ και θα με ωφελήσει παρά σε αυτοκίνητο που χάνει το 20% της αξίας του από την στιγμή που θα βγει από την αντιπροσωπεία. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 15 Ιουλίου Share Δημοσ. 15 Ιουλίου 10 ώρες πριν, efo355 είπε Έχω civic του 18, 95κ χλμ σκέφτομαι να το δώσω τώρα που κρατάει τιμή και να πάω σε leasing ηλεκτρικό ( εταιρεία γαρ ) Μπορώ άνετα να πάω σε κάποιο premium αλλά νομίζω ότι είναι πολλά τα λεφτά. Γενικά δεν είμαι της άποψης να κρατάς αμάξι 20 χρόνια Τι σκεφτεσαι να παρεις? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
valankyt Δημοσ. 15 Ιουλίου Share Δημοσ. 15 Ιουλίου Στις 14/7/2024 στις 11:16 ΠΜ, dtk-386 είπε Δηλαδή όλοι εσείς αν είχατε τα €€€ δεν θα αγοραζατε καινούριο γιατί προσέχετε το 20ετίας .... Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο.... Οχι. Μπορείς να λες ότι θες. 🤣 Όποιος έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει νέο αυτοκίνητο μπορεί να το πράξει άμεσα πηγαίνοντας σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία επιθυμεί αρκεί να διαθέτει πόσο από 20000€ και άνω. Βέβαια άλλο να διαθέτει κάποιος μετρητά και άλλο να βάζει 72 δόσεις χωρίς προκαταβολή με εγγυητή συγγενή του για την αγορά του. Άλλη η περίπτωση να μένει κάποιος μαζί με τους γονείς του χωρίς να απαιτείται να πληρώνει ενοίκιο και οποιαδήποτε άλλη υποχρέωση για τη διαβίωση του και να μαζευει χρήματα από έναν μικρό μισθό πχ 600€ το μήνα και άλλο να εξοφλεί τοις μετρητοίς. Ουσιαστικά αποτελεί φθηνή κίνηση εντυπωσιασμού η αγορά νέου οχήματος από άτομα που δεν έχουν προς βιοπορισμό ούτε τα απαραίτητα αρκεί να δείξουν στον κοινωνικό περίγυρο ότι κάτι κάνουν και ας μπορούσαν να ικανοποιήσουν την ανάγκη για μεταφορά με μικρό ποσό χρημάτων αγοράζοντας ένα οικονομικό και αξιόλογο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Το φαίνεσθαι έφαγε την σημερινή κοινωνία και όχι η ουσία. Επίσης κατά επανάληψη έχει αναφερθεί ότι η πραγματική ποιότητα και η αξιοπιστία των νέων οχημάτων με βάση στατιστικές τελευταίας πενταετίας έχει πάρει την κατιούσα με ραγδαίο ρυθμο. Όποιος διαθέτει ένα αυτοκίνητο και ας είναι 20 ετών αλλά είναι προσεγμένο, καλά συντηρημένο, όταν αγοράστηκε νέο είχε συστήματα ασφαλείας και άνεσης ( αερόσακους, Abs, κλιματισμό και ενδεχομένως και Esp σε ακριβότερα μοντέλα) μπορεί να το κρατήσει αν δεν του βγάζει ιδιαίτερα προβλήματα. Η διατήρηση του είναι μακράν οικονομικότερη σε σχέση με τα service των νέων όταν απευθύνονται στην αντιπροσωπεία για την προγραμματισμένη συντήρηση εντός εγγύησης. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα