Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 minutes ago, imr said:

Δεν είναι μόνο τα πάγια σέρβις αλλά στην 20ετια όλο και κάτι θα αρχίσει να χαλάει.

Υπάρχουν πάρα πολλά κομμάτια που χωρίς να είναι σοβαρή βλάβη έχουν κόστος (και κυριως μπορεί να σε αφήσουν στον δρόμο) 

Στο προηγούμενο σέρβις πχ άλλαξα ένα ρουλεμάν τροχού, 200 ευρώ με τα εργατικά. Δεν είναι σοβαρή βλάβη αλλα δεν βγαινει στην 10ετια.

 

Με το καινούργιο έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Το κόστος μειώνεται να τους πας εσύ τα αναλώσιμα. 

 

 

Ρουλεμαν αλλαξα πριν λιγα χρονια με 100 ευρω. 60 ευρω αγορά ανταλλακτικου απο εμενα και νομιζω γυρω στα 40 ο μηχανικος.

Τωρα πρεπει να αλλαξω τα ακρομπαρα γιατι το ενα θελει αλλαγή. Κοστος αγορας 15 ευρω τα 2 ακρομπαρα.

Και κανα 40-50 η εργασια.

  • Απαντ. 383
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, madboy είπε

Ρουλεμαν αλλαξα πριν λιγα χρονια με 100 ευρω. 60 ευρω αγορά ανταλλακτικου απο εμενα και νομιζω γυρω στα 40 ο μηχανικος.

Τωρα πρεπει να αλλαξω τα ακρομπαρα γιατι το ενα θελει αλλαγή. Κοστος αγορας 15 ευρω τα 2 ακρομπαρα.

Και κανα 40-50 η εργασια.

Δεν έχουν όλα τα αμάξια ίδιες τιμές σε ρουλεμάν τροχού κλπ.Πχ μπορεί να λεει ρουλεμάν τροχού και να είναι όλο το άκρο.Και να υπάρχει απο τα βάθη της Ασίας με 40€ αλλά και σε SKF με 120€ .

 

 

Όσο παλιώνουν τα αμάξια τόσο πιο δύσκολα βρίσκεις κάποια  ανταλλακτικά.Και όσο πιο δύσκολα τα βρίσκεις τόσο πιο ακριβά ειναι.

  • Like 1
Δημοσ.

Το μυστικο ειναι στα ανταλλακτικα που τα συνεργεια χρεωνουν διπλα ή τριπλα  ( διαλεγουν παντα τα ακριβα ή τα γνησια)

Εγω αγοραζω τα ανταλλακτικα που μου ερχονται στο σπιτι με χαμηλη τιμη και πληρωνω μονο τα εργατικα

Στα επισημα συνεργεια εχω τυχει να φερει καποιος μικρο citroen  μεσα στην εγγυηση και με 20.000 χλμ για δευτερη αλλαγη λαδιων και να του ζητανε 550 Ε (πριν απο 8 χρονια) Του χρεωσαν το ποσο με δοσεις στην καρτα

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, Ukforthemoment said:

Δεν έχουν όλα τα αμάξια ίδιες τιμές σε ρουλεμάν τροχού κλπ.Πχ μπορεί να λεει ρουλεμάν τροχού και να είναι όλο το άκρο.Και να υπάρχει απο τα βάθη της Ασίας με 40€ αλλά και σε SKF με 120€ .

 

 

Όσο παλιώνουν τα αμάξια τόσο πιο δύσκολα βρίσκεις κάποια  ανταλλακτικά.Και όσο πιο δύσκολα τα βρίσκεις τόσο πιο ακριβά ειναι.

Σιγουρα ισχυει οτι κάθε αυτοκίνητο εχει διαφορετικές τιμες ανταλλακτικων.

Εννοείται μόνο επώνυμα ανταλλακτικά προτιμω και αγοράζω.

Ας είναι καλά γνωστό γερμανικό e-shop με ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

Οχι οτι υπάρχει πρόβημα με διαθεσιμότητα εδώ, αλλά οι τιμές του εναι αρκετά καλύτερες.

Επεξ/σία από madboy
Δημοσ.
2 minutes ago, manolis-K said:

Το μυστικο ειναι στα ανταλλακτικα που τα συνεργεια χρεωνουν διπλα ή τριπλα  ( διαλεγουν παντα τα ακριβα ή τα γνησια)

Εγω αγοραζω τα ανταλλακτικα που μου ερχονται στο σπιτι με χαμηλη τιμη και πληρωνω μονο τα εργατικα

Στα επισημα συνεργεια εχω τυχει να φερει καποιος μικρο citroen  μεσα στην εγγυηση και με 20.000 χλμ για δευτερη αλλαγη λαδιων και να του ζητανε 550 Ε (πριν απο 8 χρονια) Του χρεωσαν το ποσο με δοσεις στην καρτα

 

 

Αν τα αγοράζεις εσύ και έχει πρόβλημα το ανταλλακτικό μετά πρέπει και να το στείλεις μόνος σου πίσω και να περιμένεις καινούργιο. 

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, madboy είπε

Σιγουρα ισχυει οτι κάθε αυτοκίνητο εχει διαφορετικές τιμες ανταλλακτικων.

Εννοείται μόνο επώνυμα ανταλλακτικά προτιμω και αγοράζω.

Ας είναι καλά γνωστό γερμανικό e-shop με ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

Οχι οτι υπάρχει πρόβημα με διαθεσιμότητα εδώ, αλλά οι τιμές του εναι αρκετά καλύτερες.

Ψαξε το και με τα ντόπια μαγαζιά,το γερμανικό δεν ειναι πάντα το πιο φτηνό,αν βάλεις και τα μεταφορικά.Εχω βρει διαφορές υπέρ του onparts  ή του todos.Επίσης και σε φυσικό μαγαζί βρήκα καλύτερη τιμή απο όλους.Θέλει ψάξιμο.

Δημοσ.

Αν αγοραζεις απο Γερμανια εχεις προβλημα

Αν αγοραζεις απο Ελλαδα πας και το αλλαζεις την ιδια μερα ή την επομενη

Προβλημα βεβαια δεν μου ετυχε ποτέ

Δημοσ.

Μεταφορικά δεν πληρώνω γιατί συνήθως καλύπτω το ελαχιστο ποσό για δωρεάν μεταφορικά.

Προβλημα με τις παραγγελίες εδω και 4 χρόνια που αγοράζω απο εκεί ποτέ δεν είχα.

Το onparts αν και αξιόλογο μαγαζί σε 2 παραγγελίες δεν μου αρεσε η συμπεριφορά τους και απο τότε έχω μειώσει τις αγορές απο εκεί. Οσον αφορά τις τιμές στα ανταλλακτικα΄που ψάχνω δεν είναι φθηνότερο συγκριτικά με το γερμανικό κατάστημα.

.

Δημοσ.

Ακουω να μιλάνε κάποιοι για κοστος σερβις και συντηρηση και τρελλαίνομαι. Και φυσικά θα του κανω συντήρηση και μάλιστα με το παραπάνω.Ψαλίδια ,δίσκους, τακάκια , ιμάντες , ακρόμπαρα, μπαλάκια φούσκες , αμορτισέρ,λάδια φίλτρα  όλα στην ώρα τους πολλες φορές και νωρίτερα ΄ή μόλις αντιληφθω κάτι

Το μυστικό να μη σκάω;;; Πριν 12 χρόνια ΄εκανα μετατροπη σε υγραεριο η οποία ηταν πετυχημενη αφού ηδη εχω κάνει 254,000 χιλιόμετρα και εχω κερδίσει πάνω από 10.000 ευρώ και με τις σημερινές τιμές συνεχιζω να κερδιζω μεγαλα ποσά και δεν με νοιάζει αν ενα ποσοστό  από αυτά τα χρησιμοποιώ για την καλυτερη συντήρηση του αυτοκινητου μου.Παλι κερδισμένος ειμαι.

Οπότε για μένα ναι ένα καλό αυτοκίνητο 20ετίας που εχει τα πάντα συνεχίζει να είναι ασφαλές από τη στιγμή που συντηρείται τελεια και με το παραπάνω.

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οι δρακοι που διαβαζουμε σε τετοια θρεντ, συναγωνιζονται ανετα αυτους στο House of the Dragon😉

αντιλαμβανομαι οτι δεν μπορει ο καθενας να σηκωσει οικονομικα καινουργιο αμαξι (η δεν θελει), αλλα κανει την αναγκη φιλοτιμια

Δεν υπαρχει συγκριση των νεων μοντελων με παλαιοτερα. Καμια. Ουτε σε θεματα ασφαλειας, ουτε σε αισθηση, ουτε σε ηχομονωση, κτλ. Μπορει αυτος που δεν εχει προειδοποιηση τυφλου σημειου να την απορριπτει, σιγα τι την χρειαζομαι, αλλα μια φορα να την χρησιμοποιησεις, καταλαβαινεις οτι θα επρεπε να ειναι στανταρ σε ολα τα αυτοκινητα

Το γεγονος οτι τα συνεργεια με τις ΟΕΜ οθονες κανουν χρυσες δουλειες, δειχνει οτι ολοι επιθυμουν το ταμπλετακι. Και ετσι θα επρεπε να ειναι, ως τεχνολογικο αγαθο το αυτοκινητο εξελισσεται. Αλλιως ας μεινουμε με ταμπουρα, μια χαρα δουλευουν ΝΟΤ κι ας ειναι τεχνολογια 40 ετων

Στο οικονομικο, το αυτοκινητο, εχει καποια παγια ετησια κοστη, οπως πχ η ασφαλεια. Ξερεις οτι οπως δινεις 2,5-3 κατοσταρικα στην ασφαλεια, ετσι θα δωσεις και αλλα τοσο στο ετησιο σερβις. Ουτε κατι μυστικο, ουτε κατι περιπλοκο ειναι. 

 

 

15 hours ago, NT1G said:

Από άποψη πάνω από όλα.

ειναι επειδη δεν θελουν ταμπλετ, γιατι χαλαει😀

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

αν ο ιδιοκτήτης δε σέβεται το αυτοκίνητοι του που να βρεις καλό μεταχειρισμένο...μόνο από χέρι γνωστού....

στην εθνική όσα μικρά αυτοκίνητα συναντάω πάνε όσο πάνε ...σανίδα όλα...όποτε τι σταματά ξεκινά στη πόλη τι σανίδα στην εθνική  πάλι ταλαιπωρημένο είναι....  

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, tutuyo είπε

οι δρακοι που διαβαζουμε σε τετοια θρεντ, συναγωνιζονται ανετα αυτους στο House of the Dragon😉

αντιλαμβανομαι οτι δεν μπορει ο καθενας να σηκωσει οικονομικα καινουργιο αμαξι (η δεν θελει), αλλα κανει την αναγκη φιλοτιμια

Δεν υπαρχει συγκριση των νεων μοντελων με παλαιοτερα. Καμια. Ουτε σε θεματα ασφαλειας, ουτε σε αισθηση, ουτε σε ηχομονωση, κτλ. Μπορει αυτος που δεν εχει προειδοποιηση τυφλου σημειου να την απορριπτει, σιγα τι την χρειαζομαι, αλλα μια φορα να την χρησιμοποιησεις, καταλαβαινεις οτι θα επρεπε να ειναι στανταρ σε ολα τα αυτοκινητα

Το γεγονος οτι τα συνεργεια με τις ΟΕΜ οθονες κανουν χρυσες δουλειες, δειχνει οτι ολοι επιθυμουν το ταμπλετακι. Και ετσι θα επρεπε να ειναι, ως τεχνολογικο αγαθο το αυτοκινητο εξελισσεται. Αλλιως ας μεινουμε με ταμπουρα, μια χαρα δουλευουν ΝΟΤ κι ας ειναι τεχνολογια 40 ετων

Στο οικονομικο, το αυτοκινητο, εχει καποια παγια ετησια κοστη, οπως πχ η ασφαλεια. Ξερεις οτι οπως δινεις 2,5-3 κατοσταρικα στην ασφαλεια, ετσι θα δωσεις και αλλα τοσο στο ετησιο σερβις. Ουτε κατι μυστικο, ουτε κατι περιπλοκο ειναι. 

ειναι επειδη δεν θελουν ταμπλετ, γιατι χαλαει😀

και όλοι αυτοί που σου λένε για το καινούριο ότι δεν χρειάζεται, έχουν το τελευταίο smartphone.

γιατί δεν χρησιμοποιείτε ένα παλιό; μια χαρά κάνει την δουλειά του. Στέλνει μηνύματα και δέχεται κιόλας αααα και κάνει και κλήσεις.....:lol: 

maxresdefault.jpg

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 31/3/2024 στις 11:24 ΠΜ, papoys1 είπε

Απρίλης  2005 το δικό μου σε δυο μηνες κλείνει τα 19 χρόνια. Όχι δεν πρόκειται να το αλλάξω όσες σειρήνες και αν μου  βαλουν στα αυτιά για το ηλεκτρικό το αυτοκίνητο του μέλλοντος. Συντηρώ το opel πριν 6 μήνες του εκανα και μία ολική βαφή 374.000 χιλιόμετρα , υγραέριο από τα 128.000 χιλιόμετρα έχω σωθεί στην κυριολεξία λεμε. Προχτές πήγα Βόλο και γύρισα αυθημερόν Αθήνα 700 χιλιόμετρα ούτε  40 ευρώ. Ποιο ηλεκτρικό θα με πήγαινε και θα με έφερνε με τετοιο κοστος και χωρίς άγχος μη μείνω από ρεύμα και  το που θα σταματήσω να το φορτισω.Αφου όπως λες το συντηρείς τόχεις και υγραέριο κράτο το και θα δεις που στο μέλλον . Φαντάσου τα ηλεκτρικά σε 5-10 χρόνια να αποδειχθούν μία φούσκα και να αποφασίσουν να πάνε σε κάτι άλλο. Και φωτο από το opel να μην μιλάνε κάποιοι για σακαράκα που μπορεί να τον σκοτώσει τον παππού.😛

IMG-20240215-085123.jpg

 

 

Δεν θα χρειαστούν 5-10 χρόνια ακόμη για να αποδειχτούν φούσκα τα ηλεκτρικά....

Δεν βγαίνει η φάση τους ενεργειακά έτσι κι αλλιώς . Ούτε περιβαλλοντικά.

Μην παρασυρεστε από την ασταμάτητη προπαγάνδα.

  • Like 5
  • Haha 1
Δημοσ.
2 hours ago, tutuyo said:

οι δρακοι που διαβαζουμε σε τετοια θρεντ, συναγωνιζονται ανετα αυτους στο House of the Dragon😉

αντιλαμβανομαι οτι δεν μπορει ο καθενας να σηκωσει οικονομικα καινουργιο αμαξι (η δεν θελει), αλλα κανει την αναγκη φιλοτιμια

Δεν υπαρχει συγκριση των νεων μοντελων με παλαιοτερα. Καμια. Ουτε σε θεματα ασφαλειας, ουτε σε αισθηση, ουτε σε ηχομονωση, κτλ. Μπορει αυτος που δεν εχει προειδοποιηση τυφλου σημειου να την απορριπτει, σιγα τι την χρειαζομαι, αλλα μια φορα να την χρησιμοποιησεις, καταλαβαινεις οτι θα επρεπε να ειναι στανταρ σε ολα τα αυτοκινητα

Το γεγονος οτι τα συνεργεια με τις ΟΕΜ οθονες κανουν χρυσες δουλειες, δειχνει οτι ολοι επιθυμουν το ταμπλετακι. Και ετσι θα επρεπε να ειναι, ως τεχνολογικο αγαθο το αυτοκινητο εξελισσεται. Αλλιως ας μεινουμε με ταμπουρα, μια χαρα δουλευουν ΝΟΤ κι ας ειναι τεχνολογια 40 ετων

Στο οικονομικο, το αυτοκινητο, εχει καποια παγια ετησια κοστη, οπως πχ η ασφαλεια. Ξερεις οτι οπως δινεις 2,5-3 κατοσταρικα στην ασφαλεια, ετσι θα δωσεις και αλλα τοσο στο ετησιο σερβις. Ουτε κατι μυστικο, ουτε κατι περιπλοκο ειναι. 

 

 

ειναι επειδη δεν θελουν ταμπλετ, γιατι χαλαει😀

Το 20ετιας αυτοκίνητο μου δεν έχει esp. Στα 20 χρόνια 2 φορές έκανα ανάποδα τιμόνια για να αποφύγω την έξοδο καθώς και την μία φορά ήμουν αρκετά νέος οδηγός και την άλλη φορά σε γρήγορη οδήγηση από μέρους μου δεν εκτίμησα σωστά τα δύο προπορευομενα αυτοκίνητα και σε χώσιμο,  έχασα τα μούτρα. 

Τώρα όσον αφορά την άνεση και την ηχομόνωση για κάποιους δεν σημαίνει τίποτα απολύτως.

Προτιμούν την απόλυτη οδηγική εμπειρία παρά τις ανέσεις ενός καινούριου αυτοκινήτου.

Ξέρω περίπτωση κατόχου S2000 βελτιωμένο μηχανικά που πραγματικά ουρλιάζει και δεν νομίζω κάποιος petrolhead να προτιμήσει το hot hatch του που θα παίζει τον ήχο της εξάτμισης από τα ηχεία και όχι την πραγματική ηδονή ενός μοτέρ να στροφάρει 9αρες.

Όποιος θέλει ας αγοράσει καινούριο για να του προσφέρει όλα τα συστήματα ασφαλείας για να νομίζει ότι είναι αλεξίσφαιρος. 

Εγώ θα οδηγαω το σαραβαλάκι μου ένα κλικ κάτω από τα όρια του και θα απολαμβάνω όσα μου προσφέρει. 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, madboy είπε

Όποιος θέλει ας αγοράσει καινούριο για να του προσφέρει όλα τα συστήματα ασφαλείας για να νομίζει ότι είναι αλεξίσφαιρος. 

Εγώ θα οδηγαω το σαραβαλάκι μου ένα κλικ κάτω από τα όρια του και θα απολαμβάνω όσα μου προσφέρει. 

2 προτάσεις εντελώς λάθος

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...