Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο 20ετίας ως καθημερινό


Byron_91

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 383
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Κουλτουρα λεγεται.
Για να παρουμε τηλεφωνο 1Κ εχουμε,για να αλλαξουμε αυτοκινητο στα 15 χρονια δεν εχουμε.

Εχεις μπλεξει τους Millenials και τους boomers.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά τα λέτε αλλά με τα μεταχειρισμένα αλλα ένα πάρα πολύ μεγάλο κόστος είναι τα σέρβις και η συντήρηση. 

Πριν 2 χρόνια πήρα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. 

Έδωσα κατευθειαν 400 σε λάστιχα, 700 για σέρβις(ιμάντες-υγρα), άλλα 500 για αμορτισέρ, και άλλα 500 για 2μικρες φθορες/βλάβες εκτός προγραμματος

Αν τα βάλω όλα αυτά μαζί + ένα ποσό που έχω ακομα στην άκρη για  βλαβες πλησιάζω την αγορά καινούργιου μικρότερης κατηγοριας/εξοπλισμού. 

Με το καινούργιο τα πρώτα χρονια η συντήρηση είναι ελάχιστη. Μετά την 5ετια αρχίζουν τα πιο σημαντικά κόστη και στην 10ετια αυξάνονται ακόμα περισσότερο. 

 

Επεξ/σία από imr
  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, imr είπε

Πριν 2 χρόνια πήρα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. 

Έδωσα κατευθειαν 400 σε λάστιχα, 700 για σέρβις(ιμάντες-υγρα), άλλα 500 για αμορτισέρ,

αυτά όμως μπορούσες να τα υπολογίσεις εξαρχής

14 λεπτά πριν, imr είπε

Αν τα βάλω όλα αυτά μαζί + ένα ποσό που έχω ακομα στην άκρη για  βλαβες πλησιάζω την αγορά καινούργιου μικρότερης κατηγοριας/εξοπλισμού. 

εσύ ναι , πολλοί όμως όχι και μην ξεχνάς το νήμα αναφέρεται για 20ετίας αμάξι και όχι 5ετίας

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

EU cars are now on average 12 years old. Greece and Estonia have the oldest car fleets, with vehicles almost 17 years old. The newest passenger cars can be found in Luxembourg (7.6 years).

Από άποψη πάνω από όλα.

  • Like 5
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, korakios said:

αυτά όμως μπορούσες να τα υπολογίσεις εξαρχής

εσύ ναι , πολλοί όμως όχι και μην ξεχνάς το νήμα αναφέρεται για 20ετίας αμάξι και όχι 5ετίας

Τα είχα υπολογίσει ναι και ευτυχώς τελικά ήρθαν λιγότερα από όσα υπολόγιζα γιαυτό έχω στην άκρη για βλάβες που θα βγάλει. 

 

Θέλω να πω ότι το μεταχειρισμενο έχει πολλά κρυφά έξοδα, αλλαγή λάστιχα, αμορτισέρ και ένα σέρβις με ιμαντες/ υγρά είναι σχεδόν σίγουρο σε αγορά αυτοκινήτου 10ετιας.

Μπορει να βρεθεί και κάποιο που να μην θέλει τίποτα αλλά θα είναι το 1/10 αυτοκίνητα και αν αξιζει θα έχει και τσιμπημένη τιμή αγορας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, imr said:

Έδωσα κατευθειαν 400 σε λάστιχα, 700 για σέρβις(ιμάντες-υγρα), άλλα 500 για αμορτισέρ,

 

1 minute ago, imr said:

Θέλω να πω ότι το μεταχειρισμενο έχει πολλά κρυφά έξοδα, αλλαγή λάστιχα, αμορτισέρ και ένα σέρβις με ιμαντες/ υγρά είναι σχεδόν σίγουρο σε αγορά αυτοκινήτου 10ετιας.

Αυτά βέβαια δεν είναι κρυφά. 

Εκτός αν κάποιος βαριέται να κοιτάξει έστω τα λάστιχα και αγοράζει έτσι. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, imr είπε

Θέλω να πω ότι το μεταχειρισμενο έχει πολλά κρυφά έξοδα, αλλαγή λάστιχα, αμορτισέρ και ένα σέρβις με ιμαντες/ υγρά είναι σχεδόν σίγουρο σε αγορά αυτοκινήτου 10ετιας.

αυτό λέω , δεν είναι κρυφό έξοδο , είναι προγραμματισμένο και το γνωρίζεις πριν την αγορά

δλδ άλλο να σου βγάλει βλάβη πχ φλάντζα που είναι ζημιά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, NickTG said:

 

Αυτά βέβαια δεν είναι κρυφά. 

Εκτός αν κάποιος βαριέται να κοιτάξει έστω τα λάστιχα και αγοράζει έτσι. 

 

8 minutes ago, korakios said:

αυτό λέω , δεν είναι κρυφό έξοδο , είναι προγραμματισμένο και το γνωρίζεις πριν την αγορά

δλδ άλλο να σου βγάλει βλάβη πχ φλάντζα που είναι ζημιά

Δεν είναι κρυφά αλλά όλα τα αυτοκίνητα 20ετιας θα έχουν αυξημένα έξοδα συντήρησης σε σχέση με ένα καινούργιο. 

 

Παράδειγμα ήταν τα λάστιχα, όσο παλιώνει ένα αυτοκίνητο τόσο θα ζητάει και έξτρα χρήματα. Αν έχεις να τα δώσεις και θέλεις να ασχοληθείς οκ. Αλλιώς το καινούργιο έχει μεγάλη ησυχία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ολα  είναι σχετικά

Στην παθητική ασφάλεια είναι μικρές οι πιθανότητες να επιζήσεις αρτιμελής  αν πέσει πάνω σου μια νταλίκα ή κάποιο μεγάλο αυτοκίνητο

Το ίδιο και αν έχεις μετωπική με υπερήλικα ή κάποιον που στέλνει μηνύματα στο κινητό

Ενεργειακή ασφάλεια σίγουρα θα έχεις καλύτερη, θα έχεις σιγουριά και θα οδηγείς με μεγαλύτερες ταχύτητες με τον ανάλογο κίνδυνο για ατύχημα

Το καινούργιο αυτοκίνητο έχει λιγότερες βλάβες αλλά ακριβή συντήρηση

Το επίσημο συνεργείο με τα γνήσια ανταλλακτικά χρεώνει τουλάχιστον δίπλες τιμές απ αυτά που πληρώνεις σε γνωστό συνεργείο που δεν σε κλέβει (παλιό αυτοκίνητο)

Λάστιχα, μπαταρία, ιμάντες , λάδια κλπ είναι μέσα στο πρόγραμμα ανάλογα με τα χρόνια και τα χιλιόμετρα

Άρα μεταθέτεις χρονικά το κόστος που έχεις δώσει όμως στην αγορά του καινούργιου

Αν το αυτοκίνητο καλύπτει τις ανάγκες σου, δεν κάνεις πολλά μεγάλα ταξίδια εκτός πόλης και δεν έχει υπερβολικές και συχνές βλάβες τότε χρειάζεται πολύ σκέψη και οικονομική άνεση για να πας σε αγορά καινούργιου

 

Επεξ/σία από manolis-K
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, imr said:

 

Δεν είναι κρυφά αλλά όλα τα αυτοκίνητα 20ετιας θα έχουν αυξημένα έξοδα συντήρησης σε σχέση με ένα καινούργιο. 

 

Παράδειγμα ήταν τα λάστιχα, όσο παλιώνει ένα αυτοκίνητο τόσο θα ζητάει και έξτρα χρήματα. Αν έχεις να τα δώσεις και θέλεις να ασχοληθείς οκ. Αλλιώς το καινούργιο έχει μεγάλη ησυχία. 

Σχετικό είναι οτι είναι πιο ακριβά τα σέρβις των μεταχειρισμένων. 

Οδηγάω ενα Opel Astra G του 2004 και ακόμα θυμάμαι τις τιμές σέρβις που έδνα τα πρώτα 6 χρόνια στην αντιπροσωπεία.

Με το που πάταγες το πόδι σου και έλεγες καλημέρα, ΄ήδη σε είχαν χρεώσει 50 ευρώ. :)

Τα έξοδα του είναι κάθε 4ετιά αλλαγή ιμαντα και αντλία νερού 200 ευρώ περίπου.

Κάθε χρόνο αλλαγή λαδιών και φίλτρα 100 ευρώ μαζί με εργασία, γιατι βάζω Liqui Molly λαδια. Αν επέλεγα Gm λάδια η τιμή θα ήταν 70 ευρώ.

Δεν νομίζω καινούριο αυτοκίνητο να έχει φθηνότερα κόστη σέρβις εφόσον το πηγαίνει ο κάτοχος στην αντιπροσωπεία. Που υποθέτω οτι ελάχιστοι πηγαίνουν τα καινουρια αυτοκίνητα τους σε εξειδικευμένα συνεργεία.

Εννοείται οτι στην σύγκριση εξαιρούνται τα αυτόκινητα που έχουν Χ χρόνια δωρεάν σέρβις δώρο.

Τα λάστιχά είτε καινουριο ή μεταχειρισμενο αυτοκίνητο να έχεις είναι πάγια έξοδα.

Επεξ/σία από madboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, madboy said:

Σχετικό είναι οτι είναι πιο ακριβά τα σέρβις των μεταχειρισμένων. 

Οδηγάω ενα Opel Astra G του 2004 και ακόμα θυμάμαι τις τιμές σέρβις που έδνα τα πρώτα 6 χρόνια στην αντιπροσωπεία.

Με το που πάταγες το πόδι σου και έλεγες καλημέρα, ΄ήδη σε είχαν χρεώσει 50 ευρώ. :)

Τα έξοδα του είναι κάθε 4ετιά αλλαγή ιμαντα και αντλία νερού 200 ευρώ περίπου.

Κάθε χρόνο αλλαγή λαδιών και φίλτρα 100 ευρώ μαζί με εργασία, γιατι βάζω Liqui Molly λαδια. Αν επέλεγα Gm λάδια η τιμή θα ήταν 70 ευρώ.

Δεν νομίζω καινούριο αυτοκίνητο να έχει φθηνότερα κόστη σέρβις εφόσον το πηγαίνει ο κάτοχος στην αντιπροσωπεία. Που υποθέτω οτι ελάχιστοι πηγαίνουν τα καινουρια αυτοκίνητα τους σε εξειδικευμένα συνεργεία.

Εννοείται οτι στην σύγκριση εξαιρούνται τα αυτόκινητα που έχουν Χ χρόνια δωρεάν σέρβις δώρο.

Τα λάστιχά είτε καινουριο ή μεταχειρισμενο αυτοκίνητο να έχεις είναι πάγια έξοδα.

Δεν είναι μόνο τα πάγια σέρβις αλλά στην 20ετια όλο και κάτι θα αρχίσει να χαλάει.

Υπάρχουν πάρα πολλά κομμάτια που χωρίς να είναι σοβαρή βλάβη έχουν κόστος (και κυριως μπορεί να σε αφήσουν στον δρόμο) 

Στο προηγούμενο σέρβις πχ άλλαξα ένα ρουλεμάν τροχού, 200 ευρώ με τα εργατικά. Δεν είναι σοβαρή βλάβη αλλα δεν βγαινει στην 10ετια.

 

Με το καινούργιο έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Το κόστος μειώνεται να τους πας εσύ τα αναλώσιμα. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, imr είπε

 

Δεν είναι κρυφά αλλά όλα τα αυτοκίνητα 20ετιας θα έχουν αυξημένα έξοδα συντήρησης σε σχέση με ένα καινούργιο. 

 

Παράδειγμα ήταν τα λάστιχα, όσο παλιώνει ένα αυτοκίνητο τόσο θα ζητάει και έξτρα χρήματα. Αν έχεις να τα δώσεις και θέλεις να ασχοληθείς οκ. Αλλιώς το καινούργιο έχει μεγάλη ησυχία. 

Το θέμα είναι ότι ένα αυτοκίνητο του 2004 έφτασε μέχρι το 24 και ας ζητάει απλά αναλώσιμα. Πιστεύεις ότι ένα του 2024 θα αντέξει τα ίδια χρονιά φορτωμενο με τόσα ηλεκτρονικά ή αν σου βγάλει ζημια πχ το σούπερ ντουπερ τάμπλετ  θα είναι φθηνότερο από όσο θα δώσεις τώρα για ιμάντες που κάποια στιγμή θα στους ζητήσει και το καινούργιο; ή θεωρείς ότι θα δινεις λιγότερα για λάστιχα οταν είναι πλέον τις μόδας τα suvοειδη με 17 18αρες σε μαλακισμενες διαστάσεις και θα δίνεις αντί για 400 600

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην είστε τόσο απόλυτοι με τα καινούργια.

Έτσι σας είπαν και λέτε;

Αν υποθέσουμε ότι το πρόβλημα ήταν ένα ρουλεμάν 200€ τότε θα πρέπει να αγοράζουμε μόνο καινούργια αυτοκίνητα;

Έχετε δει τι παίρνετε με το ελάχιστο κόστος σε καινούργιο;


Γιατί μην μου πείτε ότι καλύτερα να δώσω 35.000€ για καινούργιο παρά 10.000€ πχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...