mechpanos Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 40 λεπτά πριν, casabel είπε και η συντηρηση του ειναι ακριβή. Πόσο ακριβή;
Vasilisxd Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 2 hours ago, casabel said: είμαι ακριβως στην ιδια θεση . Αμαξι του 2005 με αεριο και 280κ χλμ . Κάνω περίπου 20κ το χρονο και η συντηρηση του ειναι ακριβή. Δεν ειναι παρα πολλά τα χλμ πάντως για να περιμενεις λιγα χρόνια ακόμα , η τεχνολογία των αμαξιών αλλάζει γρήγορα. Εάν έχετε θέση Parking/Φόρτισης μην κοιτάτε άλλα αμάξια από ηλεκτρικά. Είναι τζάμπα στο καύσιμο και δεν έχουν σέρβις. Ναι, θα τα πληρώσεις ακριβά, αλλά ένα π.χ Model 3 που κοστίζει 33.000€ (με το νέο κινούμαι ηλεκτρικά 3) είναι φουλ έξτρα, από ηλιοροφές μέχρι θερμαινόμενα/ψυχόμενα καθίσματα έως τούμπανο ηχεία και αντλία θερμότητας και πάνω από 600 λίτρα πορτ μπαγκαζ. Εάν πάρεις ένα συμβατικό αμάξι π.χ Toyota Yaris Cross και του βάλεις τόσα έξτρα, το ίδιο θα πάει και θα είναι κουβάς σε σχέση με το Tesla. Επίσης, οι νέας τεχνολογίας μπαταρίες από τη CATL είναι εγγύηση, το αμάξι έχει κοντά 300 άλογα και είναι κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Εάν δώσεις ένα τόσο μεγάλο ποσό, γιατί να πας στα ίδια και τα ίδια. 3 1
basilis_k6 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 3 ώρες πριν, casabel είπε είμαι ακριβως στην ιδια θεση . Αμαξι του 2005 με αεριο και 280κ χλμ . Κάνω περίπου 20κ το χρονο και η συντηρηση του ειναι ακριβή. Δεν ειναι παρα πολλά τα χλμ πάντως για να περιμενεις λιγα χρόνια ακόμα , η τεχνολογία των αμαξιών αλλάζει γρήγορα. εχουμε 3 αμαξια 2001-2006 με αεριο και κανενα δεν ζηταει κουφα λεφτα συντηρησης για να αξιζει να αλλαξεις με τις σημερινες τιμες. 300-400 ευρω το χρονο (για ολα τα σερβις/συντηρηση) δεν τα θεωρω πολλα λεφτα για 20ετιας αυτοκίνητα απο τη στιγμη που μεσα σε αυτα ειναι και το αεριο. καποιες βλαβες θα βγουν αλλα να ειναι μια στα τρια χρονια? και ποσο να στοιχιζουν? η πιο μεγαλη που θυμαμαι ηταν τουρμπινα. 4
papoys1 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 5 ώρες πριν, casabel είπε είμαι ακριβως στην ιδια θεση . Αμαξι του 2005 με αεριο και 280κ χλμ . Κάνω περίπου 20κ το χρονο και η συντηρηση του ειναι ακριβή. Δεν ειναι πολλά τα χλμ πάντως για να περιμενεις λιγα χρόνια ακόμα , η τεχνολογία των αμαξιών αλλάζει γρήγορα. Το ίδιο με μένα μόνο που εγω έχω περάσει τα 370κ χλμ όπως πόσταρα και παραπάνω. Ρε φίλε το συντηρώ όμως η μηχανούλα του άψογη δεν εχει ανοιχτεί λάδια δεν καίει , εξωτερικά κούκλα , το έχω και εγώ υγραέριο από τα 128κ χλμ. Πάω πρατήριο λέω φουλάρισε και ξέρω ότι δεν θα πληρώσω πάνω από 30 ευρώ. Δεν έχω 30-40-50 χιλιάρικα το πιο πιθανό δεν θα τα αποκτήσω και ποτέ μου στη χώρα που ζω (Ελλάδα να μην παρεξηγηθούμε) αλλά και να τα είχα ας μου πει κάποιος ένα λόγο να τα δώσω. Πάω στο θρεντ με τα ηλεκτρικά και διαβάζω να συζητάνε για 40-50- 60 και 70 χιλιάρικα χαλαρά για ηλεκτρικό και τρελλαίνομαι. Λέτε να τραβήξω για Χαιδάρι μεριά σαν τον συμπαθέστατο Γαρδέλη να νοικιάσω γκαρσονιέρα;;;🤣🤣 4 1
valankyt Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Προφανώς έχουν μηνιαία εισοδήματα χιλιάδων ευρώ και εκκαθαριστικά εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, κατά τα άλλα ψάχνουμε για κάθε λογής pass να μειώσουμε το κόστος ζωής... 1
dtk-386 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 7 λεπτά πριν, valankyt είπε Προφανώς έχουν μηνιαία εισοδήματα χιλιάδων ευρώ και εκκαθαριστικά εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, κατά τα άλλα ψάχνουμε για κάθε λογής pass να μειώσουμε το κόστος ζωής... Πείτε ότι δεν έχουμε χρήματα ως φτωχοποιημένοι έλληνες να πάρουμε νέο τουτού και αφήστε την παραμύθα του μια χαρά είναι κι εγώ το συντηρώ και λοιπά που ούτε οι ίδιοι δεν τα πιστεύετε. Ο αποπάνω εμμέσως το παραδέχτηκε. 5
korakios Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 22 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Πείτε ότι δεν έχουμε χρήματα ως φτωχοποιημένοι έλληνες να πάρουμε νέο τουτού και αφήστε την παραμύθα του μια χαρά είναι κι εγώ το συντηρώ και λοιπά που ούτε οι ίδιοι δεν τα πιστεύετε. Ο αποπάνω εμμέσως το παραδέχτηκε. γιατί να πούμε τέτοια παπάντζα (όσοι έχουμε λεφτά για νέο?) Υπάρχουν και άτομα που δεν είναι θύματα καταναλωτισμού και δεν τους ενδιαφέρουν οι λαμαρίνες με ρόδες , απλά να τσουλά και να μη ζητά λεφτά ... 7 1
dtk-386 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 2 λεπτά πριν, korakios είπε γιατί να πούμε τέτοια παπάντζα (όσοι έχουμε λεφτά για νέο?) Υπάρχουν και άτομα που δεν είναι θύματα καταναλωτισμού και δεν τους ενδιαφέρουν οι λαμαρίνες με ρόδες , απλά να τσουλά και να μη ζητά λεφτά ... 🤣 1
salvador_ Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 18 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Πείτε ότι δεν έχουμε χρήματα ως φτωχοποιημένοι έλληνες να πάρουμε νέο τουτού και αφήστε την παραμύθα του μια χαρά είναι κι εγώ το συντηρώ και λοιπά που ούτε οι ίδιοι δεν τα πιστεύετε. Ο αποπάνω εμμέσως το παραδέχτηκε. Χρειάζεται να το πούμε Ελλάδα δεν ζεις;; Για να δώσεις 30 χιλιάρικα για νέο αυτοκίνητο ,σημάνει ότι έχεις στην άκρη πάνω από 100Κ. Και μισθό 3Κ και πάνω κάθε μήνα για να πεις ότι δεν σε ενδιαφέρει η αγορά καινούριου αυτοκινητου ,μαζι με οποία υπερκοστοβορα βλαβη βγάλει. Υπάρχουν άτομα που έχουν λεφτά και είναι με παλιά αμάξια γιατί απλά τους ενδιαφέρει να κάνουν την δουλειά τους. Δεν έχουν το κόμπλεξ του Έλληνα να έχει κούτα αυτοκίνητο. 2 1
korakios Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου Spoiler 2 λεπτά πριν, salvador_ είπε Για να δώσεις 30 χιλιάρικα για νέο αυτοκίνητο ,σημάνει ότι έχεις στην άκρη πάνω από 100Κ. κανονικά ναι , δυστυχώς κάποιοι ούτε τα μισά δεν έχουν και πάνε με δόσεις τσίμα-τσίμα (για νέο αμάξι) 1
papoys1 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 38 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Πείτε ότι δεν έχουμε χρήματα ως φτωχοποιημένοι έλληνες να πάρουμε νέο τουτού και αφήστε την παραμύθα του μια χαρά είναι κι εγώ το συντηρώ και λοιπά που ούτε οι ίδιοι δεν τα πιστεύετε. Ο αποπάνω εμμέσως το παραδέχτηκε. Τι να πω τα έχω ή θα τα αποκτήσω στο μέλλον (ποιο μέλλον τρομάρα μου) 😁🤣Με θάρρος ή χωρίς έτσι είναι φίλε μου όπως είπε και ο salvador_ . Όταν για να τα βγάλουμε πέρα ψάχνουμε τις προσφορές στα s/m το ηλεκτρικό τουτου μας μάρανε. Συντηρούμε αυτό που έχουμε οδηγούμε με σύνεση και προσοχή κάνοντας και οικονομία καυσίμου και πορευόμαστε. 1 1
salvador_ Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 5 λεπτά πριν, korakios είπε Απόκρυψη περιεχομένων κανονικά ναι , δυστυχώς κάποιοι ούτε τα μισά δεν έχουν και πάνε με δόσεις τσίμα-τσίμα (για νέο αμάξι) Άμα είναι να βάλεις δόσεις πάρε με leasing καινούριο . Για να πάρεις δάνειο πρέπει να έχεις μεγάλο κόλλημα ενώ δεν έχεις λεφτά να βάλεις δόσεις που θα πληρώνεις τόκους κάθε μήνα φτάνοντας την τελική αξία στον Θεό. 2
papoys1 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 1 λεπτό πριν, salvador_ είπε Άμα είναι να βάλεις δόσεις πάρε με leasing καινούριο . Για να πάρεις δάνειο πρέπει να έχεις μεγάλο κόλλημα ενώ δεν έχεις λεφτά να βάλεις δόσεις που θα πληρώνεις τόκους κάθε μήνα φτάνοντας την τελική αξία στον Θεό. Εμένα λόγω ηλικίας δε βλέπω να μου δίνουν και δάνειο. Σου λέει θα προλάβει να εξοφλήσει.🤣 6
korakios Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 1 λεπτό πριν, salvador_ είπε Άμα είναι να βάλεις δόσεις πάρε με leasing καινούριο . Για να πάρεις δάνειο πρέπει να έχεις μεγάλο κόλλημα ενώ δεν έχεις λεφτά να βάλεις δόσεις που θα πληρώνεις τόκους κάθε μήνα φτάνοντας την τελική αξία στον Θεό. leasing δε συμφέρει με τίποτα σαν ιδιώτης . Μόνο για επιχείρηση και πάλι δεν είναι η καλύτερη κίνηση , εκτός αν έχεις εξαντλήσει όλα τα δυνατά έξοδα που βοηθούν την επιχείρηση 2
Joshua21 Δημοσ. 3 Απριλίου Δημοσ. 3 Απριλίου 6 minutes ago, salvador_ said: Άμα είναι να βάλεις δόσεις πάρε με leasing καινούριο . Για να πάρεις δάνειο πρέπει να έχεις μεγάλο κόλλημα ενώ δεν έχεις λεφτά να βάλεις δόσεις που θα πληρώνεις τόκους κάθε μήνα φτάνοντας την τελική αξία στον Θεό. Ούτε καν, με leasing θα πληρώνεις κάτι λιγότερο, αλλά στο τέλος δεν θα σου μείνει τίποτα. 4
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα