Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο 20ετίας ως καθημερινό


Byron_91

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

το 98 όπως έχω γράψει και σε άλλο post δεν ήταν στάνταρ ούτε καν ο αερόσακος του οδηγού

Μπορείς να μου πεις μερικά συνηθισμένα καθημερινά αμάξια του 1998-1999 που δεν είχαν στάνταρ αερόσακο οδηγού;Δεν μιλάω για ακριβές λιμουζίνες  που είχαν τουλάχιστον 4 ή για την συντριπτική πλειοψηφία που είχαν τουλάχιστον 2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 383
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

56 λεπτά πριν, jmmys είπε

Μπορείς να μου πεις μερικά συνηθισμένα καθημερινά αμάξια του 1998-1999 που δεν είχαν στάνταρ αερόσακο οδηγού;Δεν μιλάω για ακριβές λιμουζίνες  που είχαν τουλάχιστον 4 ή για την συντριπτική πλειοψηφία που είχαν τουλάχιστον 2.

Nissan Almera 1.4 έκδοση GX του '98 που είχα εγώ. Ήταν και facelift έκδοση. Στην συνέχεια, την GX έκδοση την ονόμασε S (κάπου '99 ή '00) και ερχόταν με αερόσακο οδηγού. 

Επίσης Hyundai Accent 1.3 GLS του 98. Χωρίς αερόσακο. Ήδη έχω αναφέρει δύο μοντέλα που μοσχοπούλησαν και γέμισε ο τόπος από δαυτα. 

Σε πιο "ακριβά" μοντέλα ίδιας χρονολογίας (π.χ Primera P11) ο αερόσακος του οδηγού (μόνο!) ήταν standard. Βέβαια εδώ ίσως αξίζει (χωρίς να αρχίσουν τα γνωστά beef) να σημειωθεί πως οι πιο φειδωλοί σε τέτοιο εξοπλισμό ήταν κυρίως οι Ιάπωνες. Ενώ για παράδειγμα Astra G του 98 είχε οδηγού & συνοδηγού, Passat του 99 είχε 4(!!),  Octavia (1η γενιά του 99) οδηγού- συνοδηγού.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 minutes ago, jmmys said:

Μπορείς να μου πεις μερικά συνηθισμένα καθημερινά αμάξια του 1998-1999 που δεν είχαν στάνταρ αερόσακο οδηγού;Δεν μιλάω για ακριβές λιμουζίνες  που είχαν τουλάχιστον 4 ή για την συντριπτική πλειοψηφία που είχαν τουλάχιστον 2.

Έχω ήδη αναφέρει το Fiat Punto, επίσης Citroen Saxo 1,1 99 και Hyundai Accent 98.

2 minutes ago, Greektrooper said:

Σε πιο "ακριβά" μοντέλα ίδιας χρονολογίας (π.χ Primera P11) ο αερόσακος του οδηγού (μόνο!) ήταν standard.

Το P11 μάλιστα μέχρι και το 2000 είχε στη βασική έκδοση (comfort) μόνο αερόσακου οδηγού, μόνο οι ακριβότερες luxury και elegance είχαν συνοδηγού και πλευρικούς αντίστοιχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Άρα υπήρχαν κάποια λίγα μοντέλα,φθηνά οχήματα και κυρίως ασιατικά που δεν είχαν.

Αυτό βέβαια δεν αναιρεί την πραγματικότητα ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων που βγήκαν 1998-1999 είχαν τουλάχιστον εναν αεροσακο στον στάνταρ εξοπλισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/3/2024 στις 8:08 ΜΜ, Byron_91 είπε
Στις 30/3/2024 στις 8:08 ΜΜ, Byron_91 είπε

Καλησπέρα στο φόρουμ

Είμαι κάτοχος αυτοκινήτου 22 χρόνων με 305.000 χιλιόμετρα. Τα τελευταία 2 χρόνια έχω αλλάξει τα περισσότερα αναλώσιμα(λάστιχα,αμορτισέρ,αναρτήσεις,ιμάντας χρονισμού και άλλα πολλά). Είναι με υγραέριο και δεν έχει παρουσιάσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα αυτά τα χρόνια, ίσως επειδή λόγω ηλικίας του κάνω πολύ πιο συχνά συντήρηση πλέον. 

Όσο περνάει ο καιρός,οι φίλοι παίρνουν καινούργια αυτοκίνητα και όπως είναι αναμενόμενο,η διαφορά στην ποιότητα κύλισης, στις τεχνολογίες κτλπ είναι τεράστια και πλέον το δικό μου το νιώθω..κουβαδάκι 😅 

Το θέμα μου είναι όμως πως δεν μπορώ να δικαιολογήσω στον εαυτό μου την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου αυτόν τον καιρό, παρ'ολο που έχω τα χρήματα.Τι θα κάνατε; Θα κρατούσατε για 2-3 χρόνια ακόμα το 22 χρόνων αυτοκίνητο σας(που δεν θέλει κάτι για την ώρα) για να μπορέσετε να βάλετε ακόμα περισσότερα λεφτά στην άκρη ώστε να πάρετε καινούργιο χωρίς δόσεις και να σας μείνουν και στην άκρη λεφτά για κάτι έκτακτο, η θα παίρνατε τώρα, με προκαταβολή και δόσεις; 🤔

 

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη καταστροφή περιουσίας από την αγορά καινούριου αυτοκινήτου. Το αγοράζεις 100 ευρώ, και μέχρι να το πας σπίτι αξίζει ήδη 80. Σε ένα χρόνο αξίζει 60, κλπ

Αν έχεις αυτοκίνητο με το οποίο κάνεις τη δουλειά σου με ασφάλεια, το κρατάς μέχρι να βγάλει ζημιά που δεν αξίζει να την επισκευάσεις. Του κάνεις ένα καλό βιολογικό καθαρισμό μέσα, και είναι σαν καινούριο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, jmmys said:

Άρα υπήρχαν κάποια λίγα μοντέλα,φθηνά οχήματα και κυρίως ασιατικά που δεν είχαν.

Αυτό βέβαια δεν αναιρεί την πραγματικότητα ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων που βγήκαν 1998-1999 είχαν τουλάχιστον εναν αεροσακο στον στάνταρ εξοπλισμό.

Φτηνά σίγουρα ήταν, άλλωστε εξ ορισμού το φτηνό έχει και χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, λίγα όμως δεν ήταν σε καμία περίπτωση, ειδικά αν σκεφτείς ότι τα συγκεκριμένα ήταν η πλειοψηφία όσων ταξινομούνταν στην Ελλάδα τότε. Almera Saxo και Accent ήταν από τα πρώτα (αν όχι τα πρώτα) σε πωλήσεις.

Και πάμε στην ουσία τώρα, όσον αφορά την ασφάλεια τι σχέση μπορεί να έχει κάποιο από τα παραπάνω του 1998 που δεν είχαν καν αερόσακο με τα αντίστοιχα σύγχρονα best seller στην Ελλάδα? Όπως και να το δεις η ασφάλεια που προσφέρουν τα αυτοκίνητα του 1998 είναι τραγική σε σχέση με αυτή που προσφέρουν τα σύγχρονα, αν κοιτάξεις στα crash test θα δεις ότι πχ η καμπίνα του c3 2024 έμεινε άθικτη ενώ αυτή του Saxo 2000 κυριολεκτικά διαλύθηκε.

citro%C3%ABn-saxo_2000_front.jpg

image.jpeg.b37f9f3317ee861a3b3a8b1c013dd428.jpeg

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Φτηνά σίγουρα ήταν, άλλωστε εξ ορισμού το φτηνό έχει και χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, λίγα όμως δεν ήταν σε καμία περίπτωση, ειδικά αν σκεφτείς ότι τα συγκεκριμένα ήταν η πλειοψηφία όσων ταξινομούνταν στην Ελλάδα τότε. Almera Saxo και Accent ήταν από τα πρώτα (αν όχι τα πρώτα) σε πωλήσεις.

Και πάμε στην ουσία τώρα, όσον αφορά την ασφάλεια τι σχέση μπορεί να έχει κάποιο από τα παραπάνω του 1998 που δεν είχαν καν αερόσακο με τα αντίστοιχα σύγχρονα best seller στην Ελλάδα? Όπως και να το δεις η ασφάλεια που προσφέρουν τα αυτοκίνητα του 1998 είναι τραγική σε σχέση με αυτή που προσφέρουν τα σύγχρονα, αν κοιτάξεις στα crash test θα δεις ότι πχ η καμπίνα του c3 2024 έμεινε άθικτη ενώ αυτή του Saxo 2000 κυριολεκτικά διαλύθηκε.

citro%C3%ABn-saxo_2000_front.jpg

image.jpeg.b37f9f3317ee861a3b3a8b1c013dd428.jpeg

 

Η μεγαλυτερη διαφορα στην βελτιωση στην ασφαλεια ειναι στα μικρα και φτηνα παντως.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, Ntinaras said:

Η μεγαλυτερη διαφορα στην βελτιωση στην ασφαλεια ειναι στα μικρα και φτηνα παντως.

Προφανώς, τα οποία τυγχάνει διαχρονικά στην Ελλάδα να είναι αυτά με τις περισσότερες πωλήσεις, για αυτό και είναι εντελώς άκυρο να παίρνουμε ως σημείο αναφοράς για αυτοκίνητα του 1998 την CLK/E ή και την S Class όπως κάνουν κάποιοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/3/2024 στις 11:03 ΠΜ, salvador_ είπε

Για μένα κρατησε το μερικά χρόνια  ακόμη  να κατασταλάξει  λίγο η αγορά .

Να είσαι και πιο άνετος  οικονομικά. 

Έχω  παλιό αυτοκίνητο   την δουλειά  μου την κάνω μια χαρά   και ταξιδάκια θα πάω.  Δεν  έχω κανένα παράπονο. Έχω 25 ετιας starletaki από επιλογή μου  δεν καίει στην πόλη , απροβληματιστο αυτοκίνητο  που τρώει ξύλο κάθε μέρα   ανταλλακτικά αναλώσιμα  βρίσκω  σε καλές τιμές ,αλλάζω τα περισσότερα  μόνος μου , οταν χρειάζεται  επειδη εχω  λόξα  τα αλλάζω  νωρίτερα. Ποτε δεν θελω να καλεσω οδικη μονο εαν σκασει λάστιχο  και βαριέμαι  να αλλάξω  ρεζέρβα.    Στην οδήγηση το χαίρομαι  μια χαρά  θυμάμαι  είχα νοικιάσει  ένα fiat panda  με 33κ χιλιόμετρα  δεν έστριβε  όπως  το στάρλετ, και στα χαμηλά ήταν νεκροταφείο.. Citroën σαξο 1.1 που είχα  έπαιρνε κλίσεις στις στροφές καμια εμπιστοσύνη.  Φλαντζα στάνταρ καθε 100κ χιλιόμετρα.. Nissan micra που οδηγούσα για μεγάλο διάστημα  1000αρι του 2004  απο τα πιο απαθη αυτοκίνητα ααν οδικη εμπειρία...  Octavia 5αρι    ωραίο σταθερό αυτοκίνητο    μεγάλοι χώροι  κτλπ ,αλλά το λαμπάκι μηχανής άναβε συχνά  πολλά έξοδα και πολλά προβλήματα. 

 

 

Σταρλετ το καλύτερο αυτοκίνητο όλων των εποχών

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
32 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Όπως και να το δεις η ασφάλεια που προσφέρουν τα αυτοκίνητα του 1998 είναι τραγική σε σχέση με αυτή που προσφέρουν τα σύγχρονα, αν κοιτάξεις στα crash test θα δεις ότι πχ η καμπίνα του c3 2024 έμεινε άθικτη ενώ αυτή του Saxo 2000 κυριολεκτικά διαλύθηκε.

Είπα εγω κάπου κάτι διαφορετικό;;;;Αντιθέτως,όσο πιο σύγχρονο ένα αμάξι τόσο πιο ασφαλές από ένα αντίστοιχης κατηγοριας  παλιό,όσο πιο παλιό τόσο λιγότερο ασφαλές.Σελιδα 9.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, jmmys said:

Είπα εγω κάπου κάτι διαφορετικό;;;;Αντιθέτως,όσο πιο σύγχρονο ένα αμάξι τόσο πιο ασφαλές από ένα αντίστοιχης κατηγοριας  παλιό,όσο πιο παλιό τόσο λιγότερο ασφαλές.Σελιδα 9.

 

Συνεχώς το λες, στις συγκρίσεις που - ισχυρίζεσαι πως - δεν κάνεις, στα "παραδείγματα προς αποφυγής σύγκρισης" όπως τα βαφτίζεις εκ των υστέρων. Και όχι, δεν θα δω επιλεκτικά αυτά που γράφεις επειδή έτσι σε συμφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
26 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Συνεχώς το λες, στις συγκρίσεις που - ισχυρίζεσαι πως - δεν κάνεις, στα "παραδείγματα προς αποφυγής σύγκρισης" όπως τα βαφτίζεις εκ των υστέρων. Και όχι, δεν θα δω επιλεκτικά αυτά που γράφεις επειδή έτσι σε συμφέρει.

Βρε μια χαρά θα τα δεις,εσύ κάνεις τη τρίχα τριχιά για να την πεις στον καθένα και ψαχνεις καθε λέξη.

Δικαίωμα σου βέβαια  να πιστεύεις ότι θέλεις και να διαβάζεις ότι θέλεις και να τα ερμηνεύεις,όπως πάντα,όπως θέλεις.Ημουν ξεκάθαρος σε αυτά που έγραψα,οι υπόλοιποι το βλέπουν,εσυ φυσικά λόγω του χαρακτήρα σου εχεις άλλη άποψη.😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, jmmys said:

Βρε μια χαρά θα τα δεις,εσύ κάνεις τη τρίχα τριχιά για να την πεις στον καθένα και ψαχνεις καθε λέξη.

Δικαίωμα σου βέβαια  να πιστεύεις ότι θέλεις και να διαβάζεις ότι θέλεις και να τα ερμηνεύεις,όπως πάντα,όπως θέλεις.Ημουν ξεκάθαρος σε αυτά που έγραψα,οι υπόλοιποι το βλέπουν,εσυ φυσικά λόγω του χαρακτήρα σου εχεις άλλη άποψη.😅

Ξεκάθαρα είναι αυτά που γράφεις, δεν χρειάζονται ερμηνεία, γεγονός είναι πως είχες γράψει συγκεκριμένα "όσο πιο καινούριο ένα όχημα τόσο πιο ασφαλές", όπως επίσης γεγονός είναι ότι συνέχισες την ίδια πρόταση γράφοντας "αλλά αε γενικές γραμμές όχημα με τουλάχιστον 4 αεροσακους,ABS,ESP,έστω και παλιό παρέχει μια καλη ασφάλεια." το οποίο δεν ισχύει, το saxo πχ χάρος είναι ακόμα και αν είναι η έκδοση με 4 αερόσακους και ABS, αν διαλυθεί η καμπίνα δεν θα κάνει διαφορά το πλήθος αερόσακων.

Και κατά τα άλλα όπως πάντα προβλέψιμος, μόλις σου τελειώνουν τα επιχειρήματα το γυρνάς σε προσωπική επίθεση, κλασσικός jmmys, αλλά και εγώ χειρότερος που πολλές φορές κάθομαι και απαντάω στα γνωστά τρολάκια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ξεκάθαρα είναι αυτά που γράφεις, δεν χρειάζονται ερμηνεία, γεγονός είναι πως είχες γράψει συγκεκριμένα "όσο πιο καινούριο ένα όχημα τόσο πιο ασφαλές", όπως επίσης γεγονός είναι ότι συνέχισες την ίδια πρόταση γράφοντας "αλλά αε γενικές γραμμές όχημα με τουλάχιστον 4 αεροσακους,ABS,ESP,έστω και παλιό παρέχει μια καλη ασφάλεια." το οποίο δεν ισχύει, το saxo πχ χάρος είναι ακόμα και αν είναι η έκδοση με 4 αερόσακους και ABS, αν διαλυθεί η καμπίνα δεν θα κάνει διαφορά το πλήθος αερόσακων.

Και κατά τα άλλα όπως πάντα προβλέψιμος, μόλις σου τελειώνουν τα επιχειρήματα το γυρνάς σε προσωπική επίθεση, κλασσικός jmmys, αλλά και εγώ χειρότερος που πολλές φορές κάθομαι και απαντάω στα γνωστά τρολάκια..

Ποια επιχειρήματα ρε φίλε;;;🤣

Κολλησες με τα Saxo.Δεν κυκλοφορούν μόνο Saxo.Ουτε μόνο Punto.Υπάρχουν και αλλα οχήματα,και υπάρχουν και χώρες εκτός Ελλάδας.

Κατά τα αλλα δεν θα τα διάβαζες.Ειπαμε ψάχνεις και το σημείο στίξης να την πεις στον αλλον🤣

Ας διαβάσουν οι υπόλοιποι και ας κρίνουν ποιος έχει το πρόβλημα κατανόησης.

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 30/03/2024 at 20:08, Byron_91 said:

Καλησπέρα στο φόρουμ

Είμαι κάτοχος αυτοκινήτου 22 χρόνων με 305.000 χιλιόμετρα. Τα τελευταία 2 χρόνια έχω αλλάξει τα περισσότερα αναλώσιμα(λάστιχα,αμορτισέρ,αναρτήσεις,ιμάντας χρονισμού και άλλα πολλά). Είναι με υγραέριο και δεν έχει παρουσιάσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα αυτά τα χρόνια, ίσως επειδή λόγω ηλικίας του κάνω πολύ πιο συχνά συντήρηση πλέον. 

Όσο περνάει ο καιρός,οι φίλοι παίρνουν καινούργια αυτοκίνητα και όπως είναι αναμενόμενο,η διαφορά στην ποιότητα κύλισης, στις τεχνολογίες κτλπ είναι τεράστια και πλέον το δικό μου το νιώθω..κουβαδάκι 😅 

Το θέμα μου είναι όμως πως δεν μπορώ να δικαιολογήσω στον εαυτό μου την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου αυτόν τον καιρό, παρ'ολο που έχω τα χρήματα.Τι θα κάνατε; Θα κρατούσατε για 2-3 χρόνια ακόμα το 22 χρόνων αυτοκίνητο σας(που δεν θέλει κάτι για την ώρα) για να μπορέσετε να βάλετε ακόμα περισσότερα λεφτά στην άκρη ώστε να πάρετε καινούργιο χωρίς δόσεις και να σας μείνουν και στην άκρη λεφτά για κάτι έκτακτο, η θα παίρνατε τώρα, με προκαταβολή και δόσεις; 🤔

 

είμαι ακριβως στην ιδια θεση . Αμαξι του 2005 με αεριο και 280κ χλμ . Κάνω περίπου 20κ το χρονο και η συντηρηση του ειναι ακριβή.

Δεν ειναι παρα πολλά τα χλμ πάντως για να περιμενεις λιγα χρόνια ακόμα , η τεχνολογία των αμαξιών αλλάζει γρήγορα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...