Nabuko Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 13 ώρες πριν, tsofras είπε Ότι θες για Leon εδώ είμαι είχα για 5 χρόνια το mk3 και για 2 το mk4 Έχεις υπολογίσει πόσα χρήματα έχεις δώσει στην Seat/Cupra όλα αυτά τα χρόνια? 2
tsofras Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Nabuko είπε Έχεις υπολογίσει πόσα χρήματα έχεις δώσει στην Seat/Cupra όλα αυτά τα χρόνια? Seat Leon mk3 : 16500 Seat Ibiza : 16800 Seat Leon mk4 : 23700 Cupra Formentor : 38000 Σύνολο : 95000 Αν υπολογίσω τι έχω πάρει πίσω απο τις πωλήσεις τότε έχω δώσει 47500ε Τα παραπάνω σε βάθος 11 ετών , αν πούλαγα τώρα το Formentor 35000 θα είχα χάσει ουσιαστικά 12500ε σε 11 χρόνια σε αυτοκίνητα @Nabuko γιατί στενάχωρη φατσούλα ? Το χόμπι μου είναι Επεξ/σία 2 Απριλίου από tsofras 6
tutuyo Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Ποιο προιον ειναι καλυτερο στην προ 20ετιας μορφη του? Κατανοοω την "αναγκη" πολλων να δικαιολογησουν την παλαιοτητα των οχηματων τους, στο κατω κατω κοστισαν αρκετα, αλλα δεν ειναι παρα η εφαρμογη του κανω την αναγκη φιλοτιμια. Money talks Δλδ ο Ιαπωνας που ειναι πιο προηγμενη κοινωνια απο εμας, σε πολλα, αναμεσα τους και η αυτοκινηση, επιλεγει να κυκλοφορει με την Καριναρα Ε?Αστεια πραγματα Αν εχεις λεφτα, παιρνεις καινουργιο η ζωη ειναι πολυ μικρη για να μην "χαιρεσαι" τα αγαθα που μπορεις να αποκτησεις. Αλλιως ας μεινουμε στα CD, μια χαρα ψηφιακος ο ηχος, δεν απομαγνητιζονται κιολας 8
Joshua21 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 47 minutes ago, jmmys said: Βεβαια η S class ήταν και το πρώτο αμάξι με αερόσακο,το 1981. Όχι ακριβώς, το πρώτο εμπορικά διαθέσιμο αυτοκίνητο με αερόσακο ήταν το Oldsmobile Toronado του 1973. Και λέω εμπορικά διαθέσιμο γιατί αυτοκίνητα παραγωγής αλλά μη εμπορικά διαθέσιμα υπήρχαν και πιο πριν. 47 minutes ago, jmmys said: Προς αποφυγή παρεξηγήσεων,όσο πιο καινούριο ένα όχημα τόσο πιο ασφαλές,αλλά αε γενικές γραμμές όχημα με τουλάχιστον 4 αεροσακους,ABS,ESP,έστω και παλιό παρέχει μια καλη ασφάλεια. Ανάλογα με τι το συγκρίνεις, ένα όχημα του 1998 με αυτόν τον εξοπλισμό παρέχει καλή ασφάλεια σε σχέση με ένα άλλο ίδιας κατηγορίας και ηλικίας χωρίς τα παραπάνω, αλλά σε σχέση με ένα σύγχρονο ίδιας κατηγορίας η διαφορά είναι χαώδης, η ασφάλεια που παρέχει συγκριτικά δεν είναι καλή, είναι κάκιστη. 2
Nabuko Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 54 λεπτά πριν, tsofras είπε @Nabuko γιατί στενάχωρη φατσούλα ? Το χόμπι μου είναι Έμεινα στα 47.500. Τώρα πρόσεξα καλύτερα ότι πιο κάτω έγραψες 12.500 σε 11 χρόνια. Καλά είσαι 😄 1
GamingMaster424 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 12 minutes ago, tutuyo said: Ποιο προιον ειναι καλυτερο στην προ 20ετιας μορφη του? Ελάχιστα (σε αυτοκίνητα συγκεκριμένα ίσως κανένα), αρκεί να συγκρίνεις όντως προϊόντα της ίδιας κατηγορίας και όχι πχ Toyota Yaris με BMW 5 Series. 13 minutes ago, tutuyo said: Κατανοοω την "αναγκη" πολλων να δικαιολογησουν την παλαιοτητα των οχηματων τους, στο κατω κατω κοστισαν αρκετα, αλλα δεν ειναι παρα η εφαρμογη του κανω την αναγκη φιλοτιμια. Money talks Φαίνεται σαν να θεωρείς πως όλοι όσοι προτιμούμε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, οδηγούμε "σαπάκια" πόλης 20ετίας (δεν ισχύει για πολλούς) επειδή δεν έχουμε χρήματα για κάτι καλύτερο (ούτε αυτό ισχύει για πολλούς). 15 minutes ago, tutuyo said: Δλδ ο Ιαπωνας που ειναι πιο προηγμενη κοινωνια απο εμας, σε πολλα, αναμεσα τους και η αυτοκινηση, επιλεγει να κυκλοφορει με την Καριναρα Ε?Αστεια πραγματα Έχω πάει στην Ιαπωνία, ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού (20%-30% των νοικοκυριών) δεν έχει καν αυτοκίνητο και από αυτούς που έχουν, το πόσα είναι "σαπάκια" είναι εντυπωσιακό. Μάλλον σκέφτεσαι αποκλειστικά τις πλουσιότερες περιοχές της χώρας, όπου το σύνηθες είναι να υπάρχουν 2-3 αυτοκίνητα σε κάθε οικογένεια, όλα φυσικά αγορασμένα καινούρια και ηλικίας κάτω των 5 ετών. 17 minutes ago, tutuyo said: Αν εχεις λεφτα, παιρνεις καινουργιο η ζωη ειναι πολυ μικρη για να μην "χαιρεσαι" τα αγαθα που μπορεις να αποκτησεις. Αλλιως ας μεινουμε στα CD, μια χαρα ψηφιακος ο ηχος, δεν απομαγνητιζονται κιολας Δεν έχει το αυτοκίνητο την ίδια αξία για όλους, μερικοί το έχουν απλά ως εργαλείο που το χρησιμοποιούν ίσα-ίσα για να πηγαινοέρχονται λίγα χιλιόμετρα στη δουλειά ή στο σούπερ μάρκετ. Αυτοί θα μείνουν με αυτό που έχουν ήδη ή θα πάρουν ένα αξιόπιστο μεταχειρισμένο μερικών ετών και θα αξιοποιήσουν τα χρήματά τους σε κάτι που παράγει πλούτο αντί να τον μειώνει. Αυτοί που το έχουν καημό και όνειρο ζωής να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο ή που πραγματικά το χρειάζονται λόγω του lifestyle τους προφανώς και να το κάνουν, αλλά μην κάνουμε boil down το θέμα σε "έχω λεφτά vs δεν έχω λεφτά", είναι πολύ πιο σύνθετο το θέμα. Γενικά παιδιά "μαλώνουμε" για χαζομάρες, καμία πλευρά δεν θα πείσει την άλλη. Χαιρόμαστε οι μεν που αγοράζετε καινούρια αυτοκίνητα ώστε να έχουμε αργότερα τη δυνατότητα οι υπόλοιποι να τα αγοράσουμε σε χαμηλότερη τιμή από εσάς, χαίρεστε και οι δε επειδή έχετε κάπου να τα πουλήσετε. Τώρα αν ο άλλος είναι πλούσιος ή φτωχός, αν θέλει να δώσει ό,τι έχει και δεν έχει για ένα καινούριο αυτοκίνητο ή αν θέλει να τα επενδύσει στο χρηματιστήριο ή να τα φάει στα μπουζούκια, είναι καθαρά δική του επιλογή και δεν μας πέφτει ο παραμικρός λόγος, κουμάντο μόνο στη δική μας τσέπη μπορούμε να κάνουμε. TS ακούστηκαν πραγματικά όλες οι απόψεις, από τις πιο μεθοδικές έως τις πιο YOLO, και από τις δύο μεριές. Τώρα αν αυτό σε βοήθησε ή αν σε μπέρδεψε περισσότερο, εσύ το γνωρίζεις. 😁 10 1 1
valankyt Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Προσωπικά ακόμα και να έχω τη δυνατότητα δεν θα μπω στη διαδικασία του μάρκετινγκ να δίνω 30000+ ευρώ για να αγοράζω νέο όχημα ώστε να ενισχύω οικονομικά την εκάστοτε αντιπροσωπεία αρχικά με την αγορά, αργότερα μέσω των service και των ανταλλακτικών όσο ισχύει η εγγύηση και πάει λέγοντας μέσω πανάκριβων αναλώσιμων. Δεν ανακαλύφθηκε τώρα το αυτοκίνητο ως προϊόν, ούτε τα σημερινά έχουν αεροδιαστημική τεχνολογία σε σχέση με αυτά της χρονολογίας 2000+. Με προϋπολογισμό έως και 12.000-15.000 ευρώ το μέγιστο βρίσκει κάποιος εξαιρετικά αυτοκίνητα αναλόγως των αναγκών του. Όποιος έχει τη δυνατότητα να αγοράσει καινούργιο και να το κρατήσει αρκετά χρόνια τότε θα κάνει απόσβεση της αγοράς του. Αν αλλάζει τακτικά τότε θα πάει σε μεταχειρισμένο. Εξάλλου ο ενθουσιασμός για την αγορά ενός νέου οχήματος πόσο διαρκεί; Λίγα χρόνια; Αν αγοράστηκε με χρηματοδότηση μετά από ορισμένα χρόνια αυτό θα είναι μεταχειρισμένο και ο ιδιοκτήτης του θα το πληρώνει ακόμα για καινούργιο. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Joshua21 είπε Ανάλογα με τι το συγκρίνεις, ένα όχημα του 1998 με αυτόν τον εξοπλισμό παρέχει καλή ασφάλεια σε σχέση με ένα άλλο ίδιας κατηγορίας και ηλικίας χωρίς τα παραπάνω, αλλά σε σχέση με ένα σύγχρονο ίδιας κατηγορίας η διαφορά είναι χαώδης, η ασφάλεια που παρέχει συγκριτικά δεν είναι καλή, είναι κάκιστη. Ε φυσικά,άλλη ασφάλεια έχει μια E-class του 1998 και άλλη μια του 2024,απλά δεν θα την ελεγα χαώδη,αλλά τεράστια.Χαωδης χωρις τελος είναι ανάμεσα σε ένα μικρομεσαίο του τότε με μια λιμουζίνα του σήμερα. Σημαντικό πάντα όπως είπες η σύγκριση να είναι με οχήματα ίδιας ή παρόμοιας κατηγορίας.Μια S class του 2000 με 10 αερόσακους και ένα κάρο άλλα συστήματα ασφαλείας είναι πιο ασφαλής από τα περισσότερα καινούρια,αλλά λιγότερο ασφαλής από μια καινούρια S class. Επεξ/σία 2 Απριλίου από jmmys
phanispal Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Μην κοροϊδευόμαστε. Όλοι ξέρουν κάποιον, κάποιοι είναι και οι ίδιοι άτομα που τη βρίσκουν με υλικά αγαθά όπως το αυτοκίνητο, και θέλουν πάντα κάτι καινούργιο να το πλένουν να το σκουπίζουν και να το ζαχαρώνουν. Όπως υπάρχουν και άλλοι που το βλέπουν σαν εργαλείο που θα τους μεταφέρει από ένα σημείο σε ένα άλλο. Εγώ ας πούμε γυαλίζω το παπί επειδή με αυτό κινούμαι και το αυτοκίνητο έχει πιάσει βρύα. Μην κρυβόμαστε όμως πίσω απ' το επιχείρημα της ασφάλειας, λες και αυτοκίνητο του 2008 είναι σκοτώστρα και του 2023 είναι η επιτομή της ασφάλειας, γιατί γελάει ο κόσμος. 6 1
Joshua21 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 10 minutes ago, jmmys said: Ε φυσικά,άλλη ασφάλεια έχει μια E-class του 1998 και άλλη μια του 2024,απλά δεν θα την ελεγα χαώδη.Χαωδης είναι ανάμεσα σε ένα μικρομεσαίο του τότε με μια λιμουζίνα του σήμερα. Σημαντικό πάντα όπως είπες η σύγκριση να είναι με οχήματα ίδιας ή παρόμοιας κατηγορίας.Μια S class του 2000 με 10 αερόσακους και ένα κάρο άλλα συστήματα ασφαλείας είναι πιο ασφαλής από τα περισσότερα καινούρια,αλλά λιγότερο ασφαλής από μια καινούρια S class. Ε καλά τώρα, αν το "χαώδη" το βρίσκεις υπερβολικό να το κάνω "τεράστια", από τότε έως σήμερα ούτε λίγο ούτε πολύ έχουν βγει άλλες 4 γενιές e-class, από την δεύτερη γενιά (w210) που υπήρχε τότε έχουμε φτάσει στη έκτη (w214), 26 ολόκληρα χρόνια εξέλιξης. Κατά τα άλλα συμφωνείς ότι η σύγκριση πρέπει να είναι με οχήματα ίδιας κατηγορίας, όμως συνεχίζεις να κάνεις άκυρες συγκρίσεις του τύπου "μικρομεσαίο του τότε με μια λιμουζίνα του σήμερα" και "Μια S class του 2000 με τα περισσότερα καινούργια". 1
@pnea1973 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) Και το παλιό αυτοκίνητο και καινούργιο σκοτωστρα είναι. Είπαμε ότι πάνω απ όλα παίζει ο οδηγός. Αλλα το παλιό αυτοκίνητο δεν συγκρίνετε τίποτα με ένα καινούργιο ίδιας κατηγορίας. Είτε από εξοπλισμό είτε από ασφάλεια είτε από ποιότητα κύλισης είτε από καταπόνηση του μεταλλικού σκελετού είτε από πολλά. Ξαναλέω είναι θέμα καθαρά οικονομικό και χρήσης. Μάλιστα τώρα κοιτάω να πάρω ένα μικρό γαι την πόλη γιατί το 1 που έχω το καταπίνω πολύ περισσότερο για χρήση σε συνθήκες που δεν είναι και ότι καλύτερο. Κοίτα κοιτάω καινούργιο γιατί απλά σε μικρό βρίσκω κάτι τιμές που απλά δεν τα κοιτάς. Επεξ/σία 2 Απριλίου από @pnea1973
Joshua21 Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου 33 minutes ago, phanispal said: Μην κρυβόμαστε όμως πίσω απ' το επιχείρημα της ασφάλειας, λες και αυτοκίνητο του 2008 είναι σκοτώστρα και του 2023 είναι η επιτομή της ασφάλειας, γιατί γελάει ο κόσμος. Σαφώς και δεν ισχύει πως αυτό του 2008 είναι σκοτώστρα και αυτό του 2023 η επιτομή της ασφάλειας, δεν παύει όμως αυτό του 2023 να είναι πολύ πιο ασφαλές από αυτό του 2008, και με αυτό το τελευταίο σίγουρα δεν γελάει κανένας εκτός και αν είναι ακόμα κολλημένος στις αντιλήψεις που κυριαρχούσαν μέχρι και τη δεκαετία του 80. 2
CorsarioJoao Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου Καμία σχέση με αυτό που ρώτησε ο TS όλο αυτό που κάθεστε και αναλύετε. Η αγορά έχει αλλάξει και θα αλλάζει σύμφωνα με τη μόδα γιατί πολύ απλά αυτοί που αγοράζουν καινούργια αυτοκίνητα το κάνουν γιατί θέλουν να είναι οι πρωτοι που τα οδηγούν, οι πρώτοι που τα εχουν στη γειτονιά και πάει λέγοντας. Οι εταιρείες φτιάχνουν ότι πουλάει γιατί πολύ απλά έτσι έρχονται τα έσοδα, εξού και η μετατροπή όλων των μοντέλων σε SUV. Η ασφάλεια μικρό ρόλο παίζει στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Ελάχιστοι άνθρωποι κάνουν αγορά με μοναδικό κριτήριο την ασφάλεια. Ναι μεν θα απασχολήσει κάποιον να είναι οκ αλλά ως εκεί. Ως πακέτο ελάχιστα αυτοκίνητα είναι 100% καλύτερα απο ότι ήταν δύο και τρείς γενιές πριν. Κάποια είναι και αρκετά χειρότερα, ειδικά αν κοιτάξουμε πρώτες ύλες, αξιοπιστία, κόστος συντήρησης κλπ το πράγμα ξεφεύγει. 8
hyperspaced Δημοσ. 2 Απριλίου Δημοσ. 2 Απριλίου (επεξεργασμένο) Έχεις ένα αυτοκίνητο 22 ετών που το χρησιμοποιείς καθημερινά και βάζεις >10.000 χιλιόμετρα το χρόνο; Και αναρωτιέσαι αν θα πρέπει να αγοράσεις καινούργιο ενώ έχεις τα λεφτά; Έχεις σκεφτεί τί θα γίνει αν "χτύπα ξύλο" τρακάρεις; Η διαφορά ενός παλιού με ένα καινούργιο είναι αν θα ζήσεις ή όχι. Αν δεν σε ενδιαφέρει η δική σου ζωή, μήπως θα έπρεπε να σκεφτείς όσους βάζεις μέσα; (ευτυχώς δεν έχεις παιδιά) Αν θες να το δεις αλλιώς,, έχεις υπολογίσει πόση χαμηλότερη κατανάλωση θα έχεις με το καινούργιο (συν την οδηγική συμπεριφορά, ενεργητική ασφάλεια κλπ.) ; Μην ρισκάρεις τη ζωή σου. Επεξ/σία 2 Απριλίου από hyperspaced 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα