Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Ένα από τα συνηθέστερα άγχη των σύγχρονων γονιών, το ότι "το παιδί χάνεται με τις ώρες στον υπολογιστή" θα μπορούσε να εξελιχτεί σε πλεονέκτημα.

Ο Ντέμης Χασάμπης, συνιδρυτής και επικεφαλής της DeepMind, θεωρεί πως τα παιδιά πρέπει να ενθαρρύνονται να δημιουργούν και να προγραμματίζουν.

Ο ίδιος μεγάλωσε παίζοντας σκάκι και βιντεοπαιχνίδια. Η εταιρία την οποία ίδρυσε, εξαγοράστηκε από τη Google το 2014, έναντι ποσού το οποίο υπερέβαινε τα 450 εκατομμύρια ευρώ.

Ο Χασάμπης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή Today, του ραδιοφώνου του BBC, δήλωσε πως το gaming τον βοήθησε να καταστεί ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας.

"Είναι σημαντικό να τροφοδοτείς το δημιουργικό σκέλος, όχι απλά να ασχολείσαι με [τα παιχνίδια]", ανέφερε χαρακτηριστικά. "Ποτέ δεν ξέρεις πού θα σε οδηγήσουν τα πράγματα που σε συναρπάζουν, επομένως θα πρότεινα στους γονείς να ενθαρρύνουν τα παιδιά τους να παθιάζονται πραγματικά με διάφορα πράγματα και στη συνέχεια να εξελίσσουν τις δεξιότητές τους μέσα από αυτά".

Παράλληλα, επισήμανε ότι τα παιδιά θα πρέπει να είναι έτοιμα να αποδειχτούν ιδιαίτερα ευπροσάρμοστα σε έναν "ραγδαίως εξελισσόμενο κόσμο" και "να αγκαλιάσουν αυτή την προσαρμοστικότητα".

Ο Χασάμπης, ο οποίος ως παιδί είχε εξαιρετικές επιδόσεις στο σκάκι, σχεδίασε και προγραμμάτισε ένα παιχνίδι, το Theme Park, το οποίο κατέγραψε πωλήσεις πολλών εκατομμυρίων, όταν ήταν έφηβος, πριν ακόμη φοιτήσει στο Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ. Μετά την αποφοίτησή του, ίδρυσε εταιρία βιντεοπαιχνιδιών, ολοκλήρωσε το διδακτορικό του στη νευροεπιστήμη και στη συνέχεια υπήρξε ένας εκ των ιδρυτών της DeepMind, το 2010, με την εταιρία να πωλείται τέσσερα χρόνια αργότερα στη Google.

Την Πέμπτη, σε ανάρτησή του στο X, δήλωσε "ενθουσιασμένος" που χρίστηκε ιππότης, σε αναγνώριση των υπηρεσιών του στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης.

Στη συνέντευξή του, τόνισε ότι δεν μετάνιωσε για την απόφαση να πουλήσει τη DeepMind στη Google πριν από δέκα χρόνια, καθώς έκρινε πως αυτή ήταν η κατάλληλη εταιρία, με τις απαραίτητες υποδομές, προκειμένου να αναλάβει την εξέλιξη της DeepMind.

"Την εποχή εκείνη δεν υπήρχε καμία δυνατότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο να συγκεντρωθούν τα εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια που θα απαιτούταν προκειμένου να περάσουν [οι δραστηριότητες της εταιρίας] σε διεθνές επίπεδο", ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει προκαλέσει ανησυχίες σχετικά με τη χρήση της στη δημιουργία πλαστών βίντεο, των λεγόμενων deepfake, συμπεριλαμβανομένης και της χρήσης προσώπων και φωνών πραγματικών ανθρώπων σε ερωτικού περιεχομένου βίντεο που δημιουργούνται από μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης.

Μάλιστα, ο Κρίστοφερ Ντος, ερευνητής στη Rand Corporation, σχολίασε ότι ο εντοπισμός των βίντεο αυτών εξελίσσεται σε "αγώνα δρόμου μεταξύ εκείνων που επιχειρούν να τα εντοπίσουν και εκείνων που προσπαθούν να αποφύγουν τον εντοπισμό".

Καθώς η βιομηχανία της τεχνητής νοημοσύνης εξελίσσεται ραγδαία, ο Βρετανός πρωθυπουργός Ρίσι Σούνακ διοργάνωσε την πρώτη διάσκεψη κορυφής για την ασφάλεια της τεχνητής νοημοσύνης το 2023, όπου αναγνώρισε την "ανησυχία" που καταγράφεται σχετικά με την επίδραση που θα μπορούσαν να έχουν τα νέα εργαλεία στην εργασία, όμως εκτίμησε πως στην πορεία θα ενίσχυαν την παραγωγικότητα.

Στο πλαίσιο των εργασιών της διάσκεψης αυτής, ο Χασάμπης συνυπέγραψε διακήρυξη σύμφωνα με την οποία "η αντιμετώπιση του κινδύνου της εξαφάνισης από την τεχνητή νοημοσύνη θα πρέπει να αποτελέσει παγκόσμια προτεραιότητα παράλληλα με την αντιμετώπιση άλλων κινδύνων κοινωνικής κλίμακας, όπως οι πανδημίες και ο πυρηνικός πόλεμος".

Σε συνέντευξή του στο Σάιμον Τζακ, δημοσιογράφο του BBC, ο Ντέμης Χασάμπης ανέφερε πως δεν θεωρούσε τον εαυτό του σύγχρονη εκδοχή του Ρόμπερτ Οπενχάιμερ, του ανθρώπου που σχεδίασε την πυρηνική βόμβα. Ανέφερε ότι η δική του γενιά επιστημόνων είχε λάβει υπόψη της τις "προειδοποιήσεις" σχετικά με τη δύναμη της επιστήμης και "τους κινδύνους" που προκύπτουν εφόσον δεν υπάρξει "σωστή διαχείριση" της δύναμης αυτής. Συμπλήρωσε μάλιστα ότι η τεχνητή νοημοσύνη ασκεί "ασύλληπτα θετική επίδραση" η οποία είναι "ευρύτερη εκείνης της πυρηνικής ενέργειας".

Ολόκληρη η συνέντευξη του Ντέμη Χασάμπη είναι διαθέσιμη μέσω του BBC Sounds


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Like 2
Δημοσ.
25 minutes ago, Alexaras1991 said:

Γατάκια, εδώ είμαστε επαγγελματίες οδηγοί χωρίς να παίζουμε βιντεοπαιχνίδια

και κασκαντέρ χάρης το GTA 😁

  • Like 1
Δημοσ.

Βρέθηκε ένας απο τους εκατομμύρια που κατάφερε και πούλησε 2 ιδέες του, και θα κάτσουν όλοι τώρα να παίζουν video games απο το πρωί μέχρι το βράδυ και θα περιμένουν να πιάσουν τη καλή...

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν ξέρω, αν πάρουμε παράδειγμα από τον εγγονό της γειτόνισσας μου,τα video games σε κάνουν βρομόπαιδο, κακομαθημένο και βρίζεις χειρότερα από λιμενεργάτη.

  • Like 2
  • Haha 7
Δημοσ.

Τεχνικά παιδιά μεγαλωμένα σε ψεύτικη πραγματικότητα.

Τι λέει δηλαδή ότι εγώ που μεγάλωσα με τελεσήμ και αμπαριζα είμαι χαζός;

 

Στεναχωριέμαι, πλέων δεν ήμαστε φυσικά όντα αλλά μισοψυφιακά.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Όπα, οπα.  Μια στιγμή.  Δηλαδή δεν θα γίνουν δολοφόνοι τα παιδιά;

Θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέραμε.  

Σε τι κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μάς;

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, cpc464 είπε

Δεν ξέρω, αν πάρουμε παράδειγμα από τον εγγονό της γειτόνισσας μου,τα video games σε κάνουν βρομόπαιδο, κακομαθημένο και βρίζεις χειρότερα από λιμενεργάτη.

Τα παιχνίδια από μόνα τους, ούτε το ένα κάνουν (καλό), ούτε και το άλλο (κακό). Παν μέτρον άριστον. Η νορμάλ χρήση, με τη σωστή καθοδήγηση (π.χ. από τους γονείς, από ένα μεγαλύτερο αδέλφι, κ.λπ.) όταν συνδυαστεί με το ενδιαφέρον από το παιδί για κάτι παραπάνω (π.χ. προγραμματισμός) προφανώς έχει ή θα έχει κάποια οφέλη. Η υπερβολική χρήση από την άλλη, χωρίς κάποιες προϋποθέσεις και την απουσία της όποιας καθοδήγησης, της απομάκρυνσης από άλλες βασικές κοινωνικές δραστηριότητες (π.χ. αθλητισμός) προφανώς θα φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα. 

Το οικογενιακό και σχολικό περιβάλλον, είναι αυτά που καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό πολλά πράγματα. Δεδομένου των αδυναμιών του εκπαιδευτικού μας συστήματος, το βάρος πέφτει δυστυχώς στο οικογενειακό περιβάλλον, που και αυτό βάλλεται πανταχόθεν από πληθώρα οικονομικοκοινωνικών προβλημάτων, και ως εκ τούτου το έργο των γονιών είναι πραγματικά δύσκολο (αναφορικά με τον λογικό έλεγχο της πρόσβασης των παιδιών στο διαδίκτυο και της προστασίας αυτών καθώς και με την πολύωρη ενασχόλησή τους με τα όποια παιχνίδια).     

7 ώρες πριν, tombyraider13 είπε

Και όχι μόνο αυτό, εγώ αγγλικά ας πούμε έμαθα από τα games και τα anime όχι από φροντιστήρια. Αλλά κυρίως αυτό που με βοήθησε είναι η συνεισφορά των games στην ψυχολογία μου. Από πιτσιρίκι μέχρι και σήμερα όταν είμαι στεναχωρημένος, πάντοτε ένα καλό game, lifts up my mood, μου δίνει κουράγιο. Είμαι σίγουρος πως δεν είμαι ο μόνος και ότι τα απανταχού gamers αδέρφια του insomnia, αισθάνονται το ίδιο. Καλό μας gaming λοιπόν από καρδιάς, με τις ευλογίες και του Χασάμπη!

image.gif.871ae6a3bb3b31b85c85c30bc201b6c9.gif

Μέσα είσαι φίλε. Με τα RPG της εποχής (της δικής μου 😃 που σου βγάζανε μερικές σελίδες κείμενο σε κάθε περιγραφή) χωρίς λεξικό δίπλα σου δεν έπαιζες 🤣 

Επεξ/σία από JPaxilleas
  • Like 6
  • Thanks 3
Δημοσ.

Η σεβαστή άποψη του μπρο, που με βρίσκει και σύμφωνο, δεν αποτελεί αποτέλεσμα κάποιας peer-reviewed μελέτης. Ως εκ τούτου, δεν καταλαβαίνω γιατί μας αφορά.

  • Thanks 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, G.TH. είπε

 

α) Είναι και οι 3 ο ίδιος άνθρωπος σε 2 διαφορετικά σκαμπώ

β) Δεν υπάρχει άνθρωπος που έπαιξε sam&max και βγήκε μαλάκας

  • Thanks 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...