Προς το περιεχόμενο

Νέο laptop Lenovo Yoga και πολλαπλά προβλήματα


Solarized

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν ένα περίπου μήνα αγόρασα μετά από 10+ χρόνια νέο laptop, ένα Lenovo Yoga 7 (το προηγούμενο ήταν ένα επίσης Lenovo Y50-70, έβγαλε μια γεμάτη δεκαετία με μοναδικές παρεμβάσεις μια αλλαγή καμμένης οθόνης και ένα upgrade από HDD σε SSD).

Παρόλο που τις πρώτες μέρες όλα ήταν εντάξει (το χρησιμοποίησα μετρημένες ώρες, κάποια αρχικά σεταρίσματα + εγκατάσταση εφαρμογών σχετικών με DJing που θα είναι και μια απ τις βασικές χρήσεις του), κάποια στιγμή μετά από μέρες απραξίας που το άνοιξα προχώρησα σε κάποια windows updates + κάποια που πρότεινε το Vantage. 

Παρατηρώ μετά από επανεκκίνηση τα εξής:

1. η camera παρουσιάζεται σαν blocked (το slider που έχει ήταν ανοιχτό). Δοκιμάζω τα πάντα, permissions, drivers, αλωνίζω το ιντερνετ, καμία βελτίωση. 
2. στο Lenovo Vantage η εφαρμογή πλέον "βλέπει" λάθος S/N, δεν μπορεί να εμφανίσει Warranty status, δε διαβάζει το hardware για να βγάλει λίστα με updates κλπ. Δοκιμάζω uninstall/clean registry κλπ, reinstall, καμία διαφορά.
3. στο Device Manager βλέπω το System Firmware να έχει πρόβλημα (could not start). Κατεβάζω εγώ το τελευταίο bios/firmware update απ το Lenovo support page, το εγκαθιστώ. Δεν εμφανίζεται πλέον το πρόβλημα στο device manager, καμία βελτίωση σε οτιδήποτε άλλο όμως.

Επικοινωνώ με το tech support, μιλάω με τεχνικό, δοκιμάζει κι εκείνος πράγματα με remote connection, καμία διαφορά. Μου προτείνουν να κατεβάσω και να φτιάξω lenovo recovery disc για επαναφορά. Το τρέχω, μου σβήνει και τον εξωτερικό σκληρό που είχα πάνω στο λάπτοπ ξεχασμένο (δε θα κάνω rant για αυτό), εν τέλει crashάρει κιόλας και δε δουλευέι σωστά. Περνάω απ το μηδέν W11 με δικό μου boot disc, ακόμα και με το fresh installation τα ίδια θέματα με κάμερα/serial number/vantage κλπ. Προγαμματίζει το tech support επίσκεψη τεχνικού.

Σήμερα ήρθε τεχνικός, στην προσπάθεια να ανοίξει οθόνη για να περάσει νέα κάμερα έσπασε την οθόνη (η οθόνη στο συγκεκριμένο laptop είναι πολύ λεπτή, συνήθως τις αλλάζουν ολόκληρες). Ο τεχνικός αποχωρεί έχοντας παραγγείλει και νέα οθόνη πλέον.

Τώρα...το θέμα είναι ότι πλήρωσα κάτι καινούριο και ήδη είμαστε σε διαδικασία αλλαγής κάμερας και οθόνης. Ξέρω ότι το DOA καλύπτει τις πρώτες 14 μέρες, αλλά έτσι όπως το βλέπω, όλα αυτά μπορεί και να είχαν συμβεί κάλλιστα εντός 14 ημερών αν είχαν γίνει τα προβληματικά updates πιο σύντομα. Πέραν αυτού, δε νιώθω εντάξει να έχω δώσει 1000+ ευρώ για κάτι που δούλεψε 2 μέρες και έχει μπεί τόσο χέρι/αντικατάσταση πάνω του. Υπάρχει κάποιος τρόπος να κυνηγήσω την αντικατάσταση αντί επισκευής; Ευχαριστώ για κάθε πιθανή συμβουλή.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...