Προς το περιεχόμενο

Η λευκή έκδοση του Xbox Series X έρχεται σύντομα


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Microsoft φέρεται να αναπτύσσει μια λευκή παραλλαγή του Xbox Series X, χωρίς δυναότητα εισαγωγής οπτικών δίσκων, όπως υποδηλώνουν εικόνες που διέρρευσαν από το Exputer και έγγραφα που είδε το The Verge.

Ο σχεδιασμός που διέρρευσε φαίνεται να αντικατοπτρίζει την υπάρχουσα έκδοση με μαύρο δίσκο, με εξαίρεση την απουσία υποδοχής δίσκου, ενώ διαθέτει το ίδιο χρωματικό σχήμα "robot white" με το λευκό Xbox Series S. Αν αληθεύει, η εξέλιξη αυτή θα μπορούσε ενδεχομένως να καθυστερήσει τη φημολογούμενη ανανέωση του Xbox Series X, η οποία αναμένεται στο τέλος του χρόνου με ανανεωμένο σχεδιασμό.

Φήμες για μια λευκή digital εκδοχή του Xbox Series X έχουν εμφανιστεί και στο παρελθόν. Τον περασμένο μήνα, το Exputer ανέφερε ότι η Microsoft σκόπευε να λανσάρει ένα λευκό, πλήρως ψηφιακό Xbox Series X μεταξύ Ιουνίου και Ιουλίου 2024, με τιμή 50 έως 100 δολάρια χαμηλότερη από το σημερινό μοντέλο Xbox Series X.

image.png.7565e0984b6231a9301975738140426e.png image.png.30ed70d5124f4ed17bbe8bbd273c2151.png image.png.d8f3ad607cbe11a0e17d51fcec51c2d2.png

Το προηγούμενο έτος, μια σημαντική διαρροή έδειξε ότι η Microsoft σχεδίαζε να παρουσιάσει ένα αμιγώς ψηφιακό Xbox Series X με νέο κυλινδρικό σχεδιασμό τον Νοέμβριο του 2024, με τιμή 500 δολάρια. Η συσκευή, με την κωδική ονομασία Brooklin, φημολογείται ότι θα διέθετε Wi-Fi 6E, Bluetooth 5.2, εμπρόσθια θύρα USB-C, επανασχεδιασμένο southbridge και motherboard κατασκευασμένη με τη μέθοδο των 6nm. Οι συγκεκριμένες αλλαγές αναμενόταν να έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας κατά 15%, την εισαγωγή μιας νέας λειτουργίας αναμονής χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας και την αυξημένη χρήση ανακυκλωμένου πλαστικού στην κατασκευή της κονσόλας

Ωστόσο, λίγο μετά τη διαρροή, ο επικεφαλής του Xbox Phil Spencer διέψευσε σε μεγάλο βαθμό πολλές από τις πληροφορίες γύρω από το Brooklin. Άφησε να εννοηθεί ότι η διαρροή βασιζόταν σε πρώιμο σχεδιασμό και δεν αντανακλούσε πλέον την τρέχουσα πραγματικότητα. Σε μια ανάρτηση στο X, ο Spencer δήλωσε: "Είναι δύσκολο να βλέπουμε τη δουλειά της ομάδας μας να μοιράζεται με αυτόν τον τρόπο, επειδή έχουν αλλάξει τόσα πολλά και υπάρχουν τόσα πολλά για τα οποία μπορούμε να είμαστε ενθουσιασμένοι τώρα και στο μέλλον. Θα μοιραστούμε τα πραγματικά σχέδια όταν θα είμαστε έτοιμοι".

CleanShot2024-03-28at19_27.17@2x.png.0323c8e00432b3e6268fdc98ba5db0ad.png


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι μεγάλο λάθος ο τρόπος που η MS και SONY διαχειρίζεται τα XSX και PS5.

Από τι μια η MS έχει κυκλοφορήσει το XSS που ταλαιπωρεί απίστευτα όλους τους Developer,  και κρατάει πίσω το XSX. (Όσο και αν θέλουν να κάνουν τα στραβά μάτια εκεί στην MS) Και από την άλλη. Εχεις μια SONY που κυκλοφόρησε ένα 100% ισορροπημένο PS5, που δεν υπολείπεται σε τίποτα (σε ότι έχει να κάνει με το ανταγωνισμό) και παρόλα αυτά θα κυκλοφορήσουν πάλι Mid gen upgrade!

Τόσο η SONY όσο MS δεν εννοούν να καταλάβουν ότι παιχνίδια θέλει ο κόσμος, όχι επανασχεδιασμένες κονσόλες........

Εδώ η NINTENDO με ένα μπρίκι Switch, από το 2017, τους έχει πάρει τα σώβρακα γιατί ξέρει καλά ότι η δύναμη της είναι τα παιχνίδια που κυκλοφορεί. Τι να λέμε τώρα!!

  • Like 15
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Makis101 είπε

Είναι μεγάλο λάθος ο τρόπος που η MS και SONY διαχειρίζεται τα XSX και PS5.

Από τι μια η MS έχει κυκλοφορήσει το XSS που ταλαιπωρεί απίστευτα όλους τους Developer,  και κρατάει πίσω το XSX. (Όσο και αν θέλουν να κάνουν τα στραβά μάτια εκεί στην MS) Και από την άλλη. Εχεις μια SONY που κυκλοφόρησε ένα 100% ισορροπημένο PS5, που δεν υπολείπεται σε τίποτα (σε ότι έχει να κάνει με το ανταγωνισμό) και παρόλα αυτά θα κυκλοφορήσουν πάλι Mid gen upgrade!

Τόσο η SONY όσο MS δεν εννοούν να καταλάβουν ότι παιχνίδια θέλει ο κόσμος, όχι επανασχεδιασμένες κονσόλες........

Εδώ η NINTENDO με ένα μπρίκι Switch, από το 2017, τους έχει πάρει τα σώβρακα γιατί ξέρει καλά ότι η δύναμη της είναι τα παιχνίδια που κυκλοφορεί. Τι να λέμε τώρα!!

Όμως και το Switch είχε mid-gen upgrades (κατά μία έννοια). Το ότι πούλησε τρελά οφείλεται σε μια σειρά από παράγοντες που σίγουρα ο πιο κύριος είναι τα παιχνίδια αλλά εξίσου σημαντικοί είναι η φορητότητα και η τιμή. Αμφιβάλλω αν θα μπορέσει η Nintendo να επαναλάβει τέτοια επιτυχία. Ήδη και στα φορητά έχει αυξηθεί ο ανταγωνισμός ενώ υπάρχουν και κινητά που διαφημίζονται με παιχνίδια κονσολών (iPhone 15, RE4 remake).

Τέλος πάντων, το αναβαθμισμένο hardware δημιουργεί έναν κάποιο ενθουσιασμό γενικά και συχνά απευθύνεται σε ένα μικρό κοινό που θέλει το κάτι παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Makis101 είπε

Είναι μεγάλο λάθος ο τρόπος που η MS και SONY διαχειρίζεται τα XSX και PS5.

Από τι μια η MS έχει κυκλοφορήσει το XSS που ταλαιπωρεί απίστευτα όλους τους Developer,  και κρατάει πίσω το XSX. (Όσο και αν θέλουν να κάνουν τα στραβά μάτια εκεί στην MS) Και από την άλλη. Εχεις μια SONY που κυκλοφόρησε ένα 100% ισορροπημένο PS5, που δεν υπολείπεται σε τίποτα (σε ότι έχει να κάνει με το ανταγωνισμό) και παρόλα αυτά θα κυκλοφορήσουν πάλι Mid gen upgrade!

Τόσο η SONY όσο MS δεν εννοούν να καταλάβουν ότι παιχνίδια θέλει ο κόσμος, όχι επανασχεδιασμένες κονσόλες........

Εδώ η NINTENDO με ένα μπρίκι Switch, από το 2017, τους έχει πάρει τα σώβρακα γιατί ξέρει καλά ότι η δύναμη της είναι τα παιχνίδια που κυκλοφορεί. Τι να λέμε τώρα!!

Εχεις δίκιο….Ειναι ομως πιο ευκολο να φτιαξεις hardware παρα software. Επιπλεον το ρισκο, σε οτι αφορα το software, ειναι πολυ μεγαλυτερο. 
Ο ευκολος δρομος ηταν να βαλουν x86 και να βγαζουν τα παντα unoptimized και οταν δεν τραβαει αντι να βελτιωσουν τις μηχανες software, να δημιουργουν mid gen consoles και να μετακυλύουν το κοστος στον τελικο καταναλωτη.

Εδω δεν εκμεταλλευονται τον nvme του ps5 γιατι δεν θα μπορουν να κανουν πορτ τα παιχνιδια στις αλλες πλατφορμες, τι συζηταμε τωρα…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, svartevarg είπε

Ένα είναι σίγουρο, ότι κάποια στιγμή το λευκό θα κιτρινίσει. 

Προοριζεται για χωρους μη καπνιστων και εν γενει απαλλαγμενους απο την ατμοσφαιρικη ρυπανση.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, PapStel είπε

Όμως και το Switch είχε mid-gen upgrades (κατά μία έννοια). Το ότι πούλησε τρελά οφείλεται σε μια σειρά από παράγοντες που σίγουρα ο πιο κύριος είναι τα παιχνίδια αλλά εξίσου σημαντικοί είναι η φορητότητα και η τιμή. Αμφιβάλλω αν θα μπορέσει η Nintendo να επαναλάβει τέτοια επιτυχία. Ήδη και στα φορητά έχει αυξηθεί ο ανταγωνισμός ενώ υπάρχουν και κινητά που διαφημίζονται με παιχνίδια κονσολών (iPhone 15, RE4 remake).

Τέλος πάντων, το αναβαθμισμένο hardware δημιουργεί έναν κάποιο ενθουσιασμό γενικά και συχνά απευθύνεται σε ένα μικρό κοινό που θέλει το κάτι παραπάνω.

Καλά τώρα η κωμωδία του iPhone 15 με το ότι παίζει Resident Evil 4 Remake είναι σε άλλο επίπεδο. 

Αν το δεις να τρέχει σε iPhone θα καταλάβεις γιατί το λέω κωμωδία. 1500 έως 1900 ευρώ Smartphone και κόστος αγοράς του RE4 αλλά 60 ευρώ, και αυτό τώρα είναι παράδειγμα. 

Συγνώμη δηλαδή αλλά είναι αστείο και μόνο σαν επιχείρημα. Δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης iPhone vs Switch και πιστεύω καταλαβαίνεις 100% το γιατί........

Σε κάθε περίπτωση τα Smartphones, είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση από μια κονσόλα που είναι φτιαγμένη για να παίζει παιχνίδια όπως πρέπει. Τι συζητάμε τώρα;;;;

Το δε κόστος είναι εντελώς αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Προσωπικά μιλώντας εγώ έχω το S23 ULTRA ως καθημερινό επαγγελματικό εργαλείο. Όσες φορές προσπάθησα να παίξω Games σε αυτό, ήταν απλά αστείο έως και γελοίο να παλεύεις σε μια οθόνη OLED 6.8 ιντσών με τα απαράδεκτα κουμπιά αφής να παίξεις. Συν το γεγονός ότι τα Smartphones δεν έχουν σοβαρά παιχνίδια, παρά σαβούρα που κάνει μόνο για την τουαλέτα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Makis101 είπε

 

Από τι μια η MS έχει κυκλοφορήσει το XSS που ταλαιπωρεί απίστευτα όλους τους Developer,  και κρατάει πίσω το XSX. (Όσο και αν θέλουν να κάνουν τα στραβά μάτια εκεί στην MS)

Ε εντάξει..  τεχνολογικό forum είμαστε. :) Ας μην ασπαζόμαστε πράγματα που βγαίνουν από συγκεκριμένα στόματα και για συγκεκριμένους λόγους. :) 
Τεχνολογικά, το πόσο δύναμη χρειάζεται ένα παιχνίδι για να τρέξει, βασίζεται στην τεχνολογία της κάρτας γραφικών, του επεξεργαστή σε συνάρτηση με την ανάλυση που θες να σπρώξεις. (κάρτα γραφικών και CPU είναι τεχνολογικά ίδιας γενιάς με το Series X και Ps5).

Προφανώς και εφόσον το Series S στοχεύει σε αναλύσεις 1080p, τα specs του (μειωμένη ram και λιγότερα cores) είναι υπεραρκετά για αυτό το range.
Και αυτό φαίνεται απόλυτα οταν τα βάλεις δίπλα δίπλα σε ένα PS5 ή ένα Series X και αναρωτηθείς πραγματικά γιατί να έχουν διπλάσια τιμή για αυτή τη διαφορά στο μάτι.

Αν κάτι ταλαιπωρεί τους Developers (τους πραγματικούς Developers) είναι γενικά οι κονσόλες που τεχνολογικά από άποψη CPU / GPU είναι 5 χρόνια πίσω (και βάλε). Αλλά από οτι βλέπεις αυτοί οι Developers δεν λένε κάτι αρνητικό για τις κονσόλες γενικά γιατί δεν τους πλήρωσε κάποιος να πουν κάτι. :D Ξέρουν οτι απλώς θα κατεβάσουν τα γραφικά  ή/και την ανάλυση και μια χαρά θα παίξει κάτι. Εχω δει το Diablo να τρέχει σε nintendo 64 και το Doom σε ψυγείο.

Επεξ/σία από Volga
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Makis101 είπε

Καλά τώρα η κωμωδία του iPhone 15 με το ότι παίζει Resident Evil 4 Remake είναι σε άλλο επίπεδο. 

Αν το δεις να τρέχει σε iPhone θα καταλάβεις γιατί το λέω κωμωδία. 1500 έως 1900 ευρώ Smartphone και κόστος αγοράς του RE4 αλλά 60 ευρώ, και αυτό τώρα είναι παράδειγμα. 

Συγνώμη δηλαδή αλλά είναι αστείο και μόνο σαν επιχείρημα. Δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης iPhone vs Switch και πιστεύω καταλαβαίνεις 100% το γιατί........

Σε κάθε περίπτωση τα Smartphones, είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση από μια κονσόλα που είναι φτιαγμένη για να παίζει παιχνίδια όπως πρέπει. Τι συζητάμε τώρα;;;;

Το δε κόστος είναι εντελώς αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Προσωπικά μιλώντας εγώ έχω το S23 ULTRA ως καθημερινό επαγγελματικό εργαλείο. Όσες φορές προσπάθησα να παίξω Games σε αυτό, ήταν απλά αστείο έως και γελοίο να παλεύεις σε μια οθόνη OLED 6.8 ιντσών με τα απαράδεκτα κουμπιά αφής να παίξεις. Συν το γεγονός ότι τα Smartphones δεν έχουν σοβαρά παιχνίδια, παρά σαβούρα που κάνει μόνο για την τουαλέτα. 

Κι εγώ μαζί σου σε όλα όσα είπες.

Το επιχείρημα του iPhone το έφερα για τον απλό λόγο ότι στα φορητά ο ανταγωνισμός είναι πλέον μεγαλύτερος σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Πλέον υπάρχουν φορητές κονσόλες από Valve και Asus που όταν κυκλοφόρησε το Switch δεν υπήρχαν.

Παράλληλα, το mobile gaming ζει τις δόξες του. Αυτό αποτέλεσε και έναν πολύ βασικό λόγο που η Microsoft εξαγόρασε την ABK. Τα περισσότερα 12χρονα πια έχουν όνειρο να αποκτήσουν ένα iPhone παρά κάποια κονσόλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...