Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Το πρόβλημα με όλες αυτες τις "ειδήσεις" είναι οτι ειναι άχρηστες. Τι μας ενδιαφέρει αν κάτι είναι φθηνό και ανταγωνιστικό στην Κίνα οταν στην Ευρώπη οι τιμές είναι σε εντελώς αλλα επίπεδα. Κινητα τηλ που η είδηση είναι ότι ειναι φθηνα και έρχονται σε 2πλασιες τιμές Ευρώπη απ την "είδηση " (πχ διαφορά fold), ηλεκτρικά αυτοκίνητα που στην Ευρώπη επίσης, οχι 35% που γράφει ενας φίλος παραπάνω, αλλα χ2 έρχονται. 

Αν απ την αρχή γραφόταν η ευρωπαϊκή τιμή δε θα διάβαζε κανενας παρακάτω. 

  • Like 4
Δημοσ.

Βλέπω αυτό, βλέπω και κάτι νεοφερμενα κινέζικα και η απορία παραμένει... 

Γιατί να τα προτιμήσεις ενάντια στον καθιερωμένο ανταγωνισμό, όταν είναι ελάχιστα φθηνότερα? Γιατί να μπλέξεις με το άγνωστο, την έλλειψη ανταλλακτικών, αντιπροσωπειων κτλ

Για μένα για ήταν ανταγωνιστικα έπρεπε να ήταν μιση τιμή κάτω... Και ας έπεφταν λίγο σε ποιότητα και επιδόσεις... 

  • Like 4
Δημοσ.
9 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

BYD Seal Design 82,5 kWh: 45.990 ευρώ

Tesla m3: 42.000 ευρώ

αρα αν αυτο έρθει στα 39.000 ευρω θα ειναι -εφοσον συνεχιστει η επιδοτηση- πολυ κοντα στο όριο των 30κ. Σχεδον δηλαδη οσο ενα focus η golf

 

Πλεον αυτα δεν εχουν ανταγωνισμο τα ice, αλλα μεταξυ τους.

Ακομα και μετριο να ειναι το xiaomi, θα αυξησει την πιεση στον ανταγωνισμο.

Δημοσ.
2 hours ago, anonymous999 said:

Ζήτα να γράψουν "gift" για να μην σταματήσει στο τελωνείο 😝

Έχουμε κουπονάκι για έκπτωση ?

  • Haha 4
Δημοσ.

Υπολογίζοντας και τα έξοδα της κηδείας, που δεν είναι σημαντικά στην Κίνα, μένει και ένα σοβαρό πόσο/ υπόλοιπο στην υπόλοιπη οικογένεια.

Δημοσ.

Μπράβο στην xiaomi. 

Μακάρι να είναι αντάξιο των δηλώσεων. 

Είναι σημαντικό να βρίσκεται, πάντα, ένα σκαλί παρακάτω από tesla. 

Spec wise ακουγεται εντυπωσιακό vfm. 

Δημοσ.

Μπράβο στην Xiomi αλλά.. καλή τύχη όποιος θέλει να πάρει ηλεκτρικό ως κύριο αυτοκίνητό του ανεξαρτήτως xiomi ή tesla. 

α) θα έχει δικό του πάρκινγκ να το φορτίζει το βράδυ (αρα οι περισσότεροι κοβόμαστε από αυτό και μόνο)

β) στα ταξίδια θα αποκτήσει το ίδιο άγχος με το κινητό του αν τον βγάλει μέχρι τον προορισμό και να σχεδιάσει φόρτιση και να μην τρέξει και να μην εχει ανηφόρες η διαδρομή

γ) να είναι έτοιμος ψυχολογικά και οικονομικά να το πετάξει (πρακτικά) στα 10+ χρόνια. 

Υ.Γ.  Ασε το δίκτυο φόρτισης και τον συνωστισμό σε αυτά. Αλήθεια 2 τόνοι το αυτοκίνητο με τον 1,3 από αυτά σε μπαταρία? Εχουμε ορυκτά για όλων των κατοικων αυτού του πλανήτη τα αυτοκίνητα; Και για 2η γενιά; και για 3η γενιά αγοράς; Δλδ κάθε 10 το πολύ χρόνια.  Α.. και μην ξεχάσω είναι οικολογικό να τα παράγουμε με κατερπιλαρ που καίνε μαζουν για να κουβαλάνε χώματα με λίθινό από τους 800 τόνους να βγει μπαταρία για ένα αυτοκίνητο. Χμμ.. 

Τες πα.. Αντε να δούμε, ίσως κάτι εμείς οι σκεπτικιστές δεν βλέπουμε σωστά.

 

  • Like 6
  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, keysmith είπε

Μπράβο στην Xiomi αλλά.. καλή τύχη όποιος θέλει να πάρει ηλεκτρικό ως κύριο αυτοκίνητό του ανεξαρτήτως xiomi ή tesla. 

α) θα έχει δικό του πάρκινγκ να το φορτίζει το βράδυ (αρα οι περισσότεροι κοβόμαστε από αυτό και μόνο)

β) στα ταξίδια θα αποκτήσει το ίδιο άγχος με το κινητό του αν τον βγάλει μέχρι τον προορισμό και να σχεδιάσει φόρτιση και να μην τρέξει και να μην εχει ανηφόρες η διαδρομή

γ) να είναι έτοιμος ψυχολογικά και οικονομικά να το πετάξει (πρακτικά) στα 10+ χρόνια. 

Υ.Γ.  Ασε το δίκτυο φόρτισης και τον συνωστισμό σε αυτά. Αλήθεια 2 τόνοι το αυτοκίνητο με τον 1,3 από αυτά σε μπαταρία? Εχουμε ορυκτά για όλων των κατοικων αυτού του πλανήτη τα αυτοκίνητα; Και για 2η γενιά; και για 3η γενιά αγοράς; Δλδ κάθε 10 το πολύ χρόνια.  Α.. και μην ξεχάσω είναι οικολογικό να τα παράγουμε με κατερπιλαρ που καίνε μαζουν για να κουβαλάνε χώματα με λίθινό από τους 800 τόνους να βγει μπαταρία για ένα αυτοκίνητο. Χμμ.. 

Τες πα.. Αντε να δούμε, ίσως κάτι εμείς οι σκεπτικιστές δεν βλέπουμε σωστά.

 

ολη την παραπληροφορηση απο τα κουκουρουκου news τα εγραψες σε ενα ποστ... ευχαριστουμε

  • Like 7
  • Thanks 2
  • Confused 2
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, keysmith said:

Μπράβο στην Xiomi αλλά.. καλή τύχη όποιος θέλει να πάρει ηλεκτρικό ως κύριο αυτοκίνητό του ανεξαρτήτως xiomi ή tesla. 

α) θα έχει δικό του πάρκινγκ να το φορτίζει το βράδυ (αρα οι περισσότεροι κοβόμαστε από αυτό και μόνο)

β) στα ταξίδια θα αποκτήσει το ίδιο άγχος με το κινητό του αν τον βγάλει μέχρι τον προορισμό και να σχεδιάσει φόρτιση και να μην τρέξει και να μην εχει ανηφόρες η διαδρομή

γ) να είναι έτοιμος ψυχολογικά και οικονομικά να το πετάξει (πρακτικά) στα 10+ χρόνια. 

Υ.Γ.  Ασε το δίκτυο φόρτισης και τον συνωστισμό σε αυτά. Αλήθεια 2 τόνοι το αυτοκίνητο με τον 1,3 από αυτά σε μπαταρία? Εχουμε ορυκτά για όλων των κατοικων αυτού του πλανήτη τα αυτοκίνητα; Και για 2η γενιά; και για 3η γενιά αγοράς; Δλδ κάθε 10 το πολύ χρόνια.  Α.. και μην ξεχάσω είναι οικολογικό να τα παράγουμε με κατερπιλαρ που καίνε μαζουν για να κουβαλάνε χώματα με λίθινό από τους 800 τόνους να βγει μπαταρία για ένα αυτοκίνητο. Χμμ.. 

Τες πα.. Αντε να δούμε, ίσως κάτι εμείς οι σκεπτικιστές δεν βλέπουμε σωστά.

 

α) Ειναι αρκετά μεγάλο το ποσοστό όσων έχουν δικό τους χώρο. Χωρίς να εχω ιδεα πιστεύω στην Αθήνα ενα 20% εχει οπότε είναι πρόβλημα. Στην επαρχία όμως εχει το 70%. Το πρόβλημα είναι στις μεγάλες πόλεις δηλαδή. Δε θα πάρουν ολοι ηλεκτρικά. 

Ισως δεν είναι τυχαίο οτι επαρχία που μενω βλέπω τεσλα κάθε μερα. Είμαι σίγουρος οτι ανα κάτοικο ειναι 10πλασιο το ποσοστό κατόχων σε σχέση με Αθήνα και μάλλον οφείλεται σε αυτό που γράφω, οτι έχουν χώρο εδώ και δεν κάνουν και τεράστιες διαδρομές καθε μερα. Οπότε μια χαρα ταιριάζει το ηλεκτρικό. 

β) Γελάστε ισως, αλλα αμα πάρω ποτέ ηλεκτρικό θα αγοράσω και μια πολύ μικρή γεννήτρια ρεύματος ντίζελ και σε κάποια ταξίδια μεγάλα θα τη βαζω στο καπω. ΑΝ χρειαστεί. 

γ) αυτό είναι πραγματικά προβλήμα για όλους. Αν δεν πέσει το κόστος μπαταριων δραστικά δε βλέπω λύση. Αυτο απο μονο του θα φρενάρει την άνθηση των ηλεκτρικών. Ετσι και αλλιως για τα οικονομικά δεδομένα της Ελλάδας το ηλεκτρικό είναι περιττή πολυτέλεια. Ο κόσμος δεν βγάζει το μηνα. 

Επεξ/σία από oldnew
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, keysmith είπε

Μπράβο στην Xiomi αλλά.. καλή τύχη όποιος θέλει να πάρει ηλεκτρικό ως κύριο αυτοκίνητό του ανεξαρτήτως xiomi ή tesla. 

α) θα έχει δικό του πάρκινγκ να το φορτίζει το βράδυ (αρα οι περισσότεροι κοβόμαστε από αυτό και μόνο)

β) στα ταξίδια θα αποκτήσει το ίδιο άγχος με το κινητό του αν τον βγάλει μέχρι τον προορισμό και να σχεδιάσει φόρτιση και να μην τρέξει και να μην εχει ανηφόρες η διαδρομή

γ) να είναι έτοιμος ψυχολογικά και οικονομικά να το πετάξει (πρακτικά) στα 10+ χρόνια. 

Υ.Γ.  Ασε το δίκτυο φόρτισης και τον συνωστισμό σε αυτά. Αλήθεια 2 τόνοι το αυτοκίνητο με τον 1,3 από αυτά σε μπαταρία? Εχουμε ορυκτά για όλων των κατοικων αυτού του πλανήτη τα αυτοκίνητα; Και για 2η γενιά; και για 3η γενιά αγοράς; Δλδ κάθε 10 το πολύ χρόνια.  Α.. και μην ξεχάσω είναι οικολογικό να τα παράγουμε με κατερπιλαρ που καίνε μαζουν για να κουβαλάνε χώματα με λίθινό από τους 800 τόνους να βγει μπαταρία για ένα αυτοκίνητο. Χμμ.. 

Τες πα.. Αντε να δούμε, ίσως κάτι εμείς οι σκεπτικιστές δεν βλέπουμε σωστά.

 

a) Ναι

β) Κλαιν, φορτιστες υπαρχουν, και εκει που ταξιδευω με φτανει πηγαινελα χωρις φορτιση

γ) Γιατι να το πεταξω? Το προηγουμενο αυτοκινητο το εχω απο το 2000 και δουλευει παρολο που τριζει.

Κουρασε αυτο το fake αφηγημα για τους τονους λιθιου. 0/10 στις γνωσεις γενικης παιδειας.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 minutes ago, Ntinaras said:

 

γ) Γιατι να το πεταξω? Το προηγουμενο αυτοκινητο το εχω απο το 2000 και δουλευει παρολο που τριζει.

 

Γιατί σε 10 χρόνια δε θα σε βγάζει 50χλ η μπαταρία και θα θες 10.000 να βάλεις καινούργιες (λεμε τωρα, οταν έρθει η ωρα θα ακούσεις και έξτρα κοστη, αφαίρεση της παλαιάς, εργατικά, πληθωρισμός κλπ. Και φοβάμαι οτι θα είναι όπως η αλλαγή της συνηθισμένης μπαταρίας νορμάλ αυτοκίνητου, όπου η νέα μπαταρία δεν βγάζει ούτε τα μισα χρόνια σε σχέση με την εργοστάσιακη). Το ακριβό τεσλα με τη μεγάλη μπαταρία 650χλ αυτονομία, βγάζει σε κανονικές σύνθηκες με ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ μπαταρία 400χλ. Οι εταιρείες ψεύδονται για το πόσο χλ βγάζουν ή είναι σε αδύνατες συνθήκες στην πραξη. 0 αερας, να πηγαίνεις σε ευθεία χωρίς ανηφόρες με 70χλ και χωρίς αυξομειώση γκαζιού, να μην εχεις αιρ κοντισιον κλπ. Στην πραξη αυτά είναι αδύνατα. Υπολόγισε τώρα πραγματικη αυτονομία σε ηλεκτρικό με αυτονομία 400χλ που συνήθως πουλάνε Ελλάδα. 

Καπου ειδα μια είδηση τελευταία. Μια μικρό ζημιά σε ηλεκτρικό. Χτύπημα στο φτερο στη γωνία. Η ασφαλιστική εταιρεία το έβγαλε μη επισκευασιμο γιατί η εξωτερική ζημιά ηταν μικρή, αλλα απ το χτύπημα πειραχτηκανε οι μπαταρίες... Το κόστος αλλαγής κρίθηκε οτι δεν αξίζει τον κόπο και καλύτερα να πάρει καινούργιο.. Πραγματικη ειδηση και καθόλου απίθανη. Δεν τα σκέφτηκανε καλα αυτά. Μη σου τύχει γιατί από υπέρμαχος των ηλεκτρικών μετατρέπεσαι σε μια μέρα σε αρνητή.. 

Επεξ/σία από oldnew
  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...