Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ήδη οι πρώτες εντυπώσεις από την MWC 2024 ήταν πολύ θετικές και η αρχική τιμή του SU7 το καθιστά αρκετά δελεαστικό.

Το πολυαναμενόμενο πρώτο ηλεκτρικό όχημα της Xiaomi πρόκειται να διατεθεί στην αγορά με βασική τιμή τα 215.900 γιουάν (περίπου 28.150 ευρώ), όπως ανακοίνωσε η κινεζική εταιρία που ετοιμάζεται να λανσάρει την πρότασή της στη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη.

Ο Λέι Τζουν, διευθύνων σύμβουλος της Xiaomi, ενημέρωσε ότι το βασικό μοντέλο του SU7 θα πωλείται έναντι 215.900 γιουάν, ενώ οι εκδόσεις Pro και Max θα κοστολογούνται στα 245.900 (32.100 ευρώ) και 299.900 γιουάν (39.125 ευρώ), αντίστοιχα. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο ίδιος ο Λέι παραδέχεται ότι η Xiaomi θα πουλάει κάθε αυτοκίνητό της με ζημιά, με την τιμή του βασικού μοντέλου να είναι κατά 4.000 δολάρια φθηνότερη από το Tesla Model 3. 

Η συνολική ετήσια παραγωγή θα ανέρχεται στα 300.000 οχήματα. Η βασική έκδοση θα φτάνει σε βάρος τα 1.950 κιλά με τελική ταχύτητα τα 210 χιλιόμετρα, ενώ η κορυφαία έκδοση φτάνει στα 2.205 κιλά, με τελική τα 265 χιλιόμετρα. Ήδη από τις αρχές του χρόνου αρκετά SU7 βρίσκονταν σε δοκιμαστική λειτουργία στους δρόμους του Πεκίνου. 

Μεταξύ άλλων ο Λέι  υποστήριξε ότι η βασική έκδοση του SU7 "νικάει" το Model 3 σε περισσότερο από το 90% των προδιαγραφών του, εκτός από δύο πτυχές που, όπως είπε, μπορεί να χρειαστούν τουλάχιστον τρία έως πέντε χρόνια μέχρι η  Xiaomi να φτάσει την Tesla. Είπε επίσης ότι το SU7 έχει ελάχιστη αυτονομία 700 χιλιομέτρων έναντι 606 χιλιομέτρων του Model 3.

Η δημοσιογραφική ομάδα του insomnia που βρέθηκε στη MWC 2024 είχε την ευκαιρία να δει από κοντά την πρώτη πρόταση της Xiaomi στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων και, παρότι δεν υπήρχε η δυνατότητα test drive, η εικόνα του οχήματος ήταν πολύ καλή και η κατασκευή έδειχνε προσεγμένη.

xiaomi_1.jpg.7a09072715526df689ea23c277d5c188.jpg

image.jpeg.8dca1e1f767ab63967910b13433008c9.jpeg xiaomi_car_4.jpg.cdd26870c56a88208900a4b7257d46f8.jpg

Το SU7 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς, μέσω ηλεκτρικών κινητήρων με απόδοση 220 kw και 495 kw (220+275) αντίστοιχα. Η ανακοίνωση των τιμών επιβεβαιώνει ότι το πρόγραμμα που είχε ανακοινώσει η Xiaomi μέσα στο 2023 τηρήθηκε αρκετά πιστά, με τη μαζική παραγωγή να ξεκινά το Δεκέμβριο του περασμένου έτους, όπως είχε ανακοινωθεί, και τις προπαραγγελίες να είναι ήδη ανοιχτές στην Κίνα. 

Προφανώς, η πορεία που θα διαγράψει το SU7 στην κινεζική αγορά θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό και την ταχύτητα με την οποία η Xiaomi θα προχωρήσει στην παρουσίαση του αυτοκινήτου στις υπόλοιπες αγορές του πλανήτη.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν και αν γίνουν εισαγωγές στην Ελλάδα υπολογίστε τουλάχιστον +34% στις παραπάνω τιμές!

Επεξ/σία από NiKoSmile
  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ.

Nice Try , Οταν το βαρος πεσει κατω απο τον 1,5 τονο , θα το παρω αποφαση για το ηλεκτρικο .

Δημοσ.
33 minutes ago, CyanBlue said:

Ερώτημα: Θα αγόραζες το "πρώτο ηλεκτρικό όχημα" ανεξαρτήτως κατασκευαστή?

περιμενω να το φερουν, ευρωπη και θα κανω την παραγγελια σηγουρα !

  • Like 3
Δημοσ.

BYD Seal Design 82,5 kWh: 45.990 ευρώ

Tesla m3: 42.000 ευρώ

αρα αν αυτο έρθει στα 39.000 ευρω θα ειναι -εφοσον συνεχιστει η επιδοτηση- πολυ κοντα στο όριο των 30κ. Σχεδον δηλαδη οσο ενα focus η golf

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, basilis_k6 said:

αρα αν αυτο έρθει στα 39.000 ευρω θα ειναι -εφοσον συνεχιστει η επιδοτηση- πολυ κοντα στο όριο των 30κ. Σχεδον δηλαδη οσο ενα focus η golf

Ξεκινάει από το καλοκαίρι νέος κύκλος του «κινούμαι ηλεκτρικά» με πιο μεγάλη επιδότηση και αυτή την φορά θα αφαιρείται απευθείας από την τιμή αγοράς.  

Το συγκεκριμένο εάν κυκλοφορίσει με την επιδότηση λίγο κάτω από τα 30.000€, μιλάμε για 300 άλογα και 76Kwh μπαταρία που έχει άνετα 500χλμ αυτονομία.  
Πολύ δύσκολο να το ανταγωνιστεί οποιοδήποτε ICE αυτοκίνητο σε τιμή και αυτά που προσφέρει. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Δημοσ.

Ενα αυτοκίνητο ειναι κατι πολύ σοβαρό. Ειναι θεμα ασφάλειας πρωτίστως. Δεν θα εμπιστευομουν το πρωτο αυτοκινητο μιας εταιρείας.

  • Like 4
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, NikNix είπε

Ειναι θεμα ασφάλειας πρωτίστως. Δεν θα εμπιστευομουν το πρωτο αυτοκινητο μιας εταιρείας

Δεν νομίζω ότι θα το έχει αφήσει στην τύχη του μια εταιρία που λέει στην ψύχρα ότι θέλει να χτυπήσει κορυφή.

  • Like 4
Δημοσ.
8 hours ago, NiKoSmile said:

Όταν και αν γίνουν εισαγωγές στην Ελλάδα υπολογίστε τουλάχιστον +34% στις παραπάνω τιμές!

Ζήτα να γράψουν "gift" για να μην σταματήσει στο τελωνείο 😝

  • Like 1
  • Haha 24
Δημοσ.

Τιμές για μια τάξη που δεν θα ανήκω ποτέ, οπότε φάτε μάτια ψάρια. Μόνο κουβέντα να γίνεται. Πάντως αν είχα, ακόμα και Xiaomi fan που είμαι, δεν θα πήγαινα στην πρώτη τους προσπάθεια. Καλό πάντως να υπάρχει ανταγωνιστής για τα Tesla. Όπως με τα κινητά προσπαθεί να χτυπήσει την Apple, έτσι και στα αυτοκίνητα. Άντε τώρα στο επόμενο βήμα με το 1ο Apple Car!!!

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...