Προς το περιεχόμενο

Κάμερες σε φανάρια.


Retromaniac

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, dtk-386 είπε

με δρακόντειους νόμους δεν πας όμως μπροστά.

τα μυαλά των ανθρώπων χτίζονται από την παιδική ηλικία.

αν υπήρχε σωστή εκπαίδευση από το δημοτικό όλα θα ήταν καλύτερα.

λέμε τώρα

Στην κατάσταση που βρίσκεται η Ελλάδα τώρα μόνο με δρακόντεια μέτρα σώζεται και φυσικά για τη νέα γενιά γενιά εκπαίδευση στο δημοτικό όπως γίνεται στην Ευρώπη.. 

Όμως θέλει πολύ δουλειά καταρχήν το πρόστιμο πρέπει να πηγαίνει στον οδηγό και όχι στο αυτοκίνητο έαν δεν αλλάξει αυτό τότε δεν έχει νόημα, δεύτερον πρέπει να βρεθεί τρόπος εφόσον τα καινούργια αυτοκίνητα διαθέτουν κάμερες αναγνωρίσεις σημάτων να αναγνωρίζουν και το κόκκινο και να μην ξεκινάνε η να επιβραδύνουν θα βοηθούσε πολύ.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, xp-user είπε

Κορη φιλου που ζει στη Ελβετια εφαγε κληση για 1....ΕΝΑ χιλιομετρο πανω απο το οριο

Βλακιες σου λέει η δεν κατάλαβες καλά σου δικαιολογεί κάποια χιλιόμετρα δεν είμαι σίγουρος ακριβώς αλλά 4-5 περίπου αν το όριο είναι 100 και πας με 106 πχ τότε το πρόστιμο ισχύει γιατί ξεπερασες το όριο κατά 1.

Μόνο στην πόλη με όριο 30 πιθανόν να μην έχει απαλλαγή καθόλου.

Στο λέω σίγουρα γιατί μένω γερμανία που ισχύουν τα ίδια και έχω περάσει την Ελβετία πάρα πολλές φορές έχω φάει και φωτογραφίες, απλά στην Ελβετία είναι ποιο τσουχτερά.. 

Επεξ/σία από andreas-d
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Α

34 minutes ago, xp-user said:

Ο γυιος μου 2 μηνες για μπαρα ΑΜΕΑ Καμια δικαιολογια δεν δεχονται παρα μονο για λογους υγειας που να μπορεις να το αποδειξεις με βεβαιωση απο κρατικο νοσοκομειο

Κορη φιλου που ζει στη Ελβετια εφαγε κληση για 1....ΕΝΑ χιλιομετρο πανω απο το οριο

Προφανος δεν είναι 1 (το ξέρω γιατί ζούσα 5 χρονια εκεί) κοντερισια είναι καμία 5 6 έως και 10 παραπάνω

Εκτός και αν πήγε και έκανε μα... Στη ζώνη των 10 (πεζόδρομος) εκεί σε σκίζουν σαν σακούλα καθος είναι πεζόδρομος

 

Αλλά ναι είναι πολύ αποτελεσματικό τρόπος όλοι να πηγαίνουν όλοι ένα κλικ κάτω από το όριο και όλα να είναι ομαλά.

Στα 5 χρονια 2 κλείσεις έχω φάει μια για παρκάρισμα (από μα... Το βράδυ πάρκαρα σε θέση μόνιμου, εκεί με έσκισαν σαν χαρτί τουαλέτας ) και μια για 6 χιλομετρα παραπάνω στην εθνική στης αρχές που προσαρμόζωμουν δεν ήταν κάτι χοντρό χρηματικά

Επεξ/σία από Black Demis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, xp-user είπε

 

Κορη φιλου που ζει στη Ελβετια εφαγε κληση για 1....ΕΝΑ χιλιομετρο πανω απο το οριο

Ασε που τα κοντερ των αυτοκινήτων ειναι ρυθμισμένα να δείχνουν περισσότερα χλμ απο αυτά που τρέχεις, αρα για ενα την γράψανε, αλλα το κοντερ της έλεγε συν 10 απο το όριο. 

Οταν ταξιδευεις ή είσαι στο εξωτερικό και δεν τηρείς τα ορια εστω και για μια δυο φορές, το πρόστιμο το εχεις στο τσεπακι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, andreas-d said:

Βασικά η παραβίαση ερυθρού σηματοδοτη πρέπει να έχει αφαίρεση  διπλώματος διαπαντός+ 1000€ πρόστιμο, να δεις τη ωραία γίνεται η Ελλάδα μετά..

Το ίδιο και για αλκοόλ..

Ξέρεις καμία Ευρωπαϊκή χώρα να ισχύει αυτό;

Στην Ελλάδα έχουμε δυσανάλογα υψηλά πρόστιμα για τους μισθους που έχουμε. Δεν είναι το ύψος της ποινής το πρόβλημά μας. Και 700€ που είναι τώρα, είναι υπερβολικά υψηλό. Δε θέλω να σχολιάσω τις γραφικότητες του τύπου «αφαίρεση διπλώματος διαπαντός», λες και ζούμε στη Βόρειο Κορέα.

Πάρε παράδειγμα τη Γερμανία: έχει 6 διαφορετικές κατηγορίες ποινών για παραβίαση κόκκινου, που ξεκινούν από 90€ και φτάνουν τα 320€ (εφόσον δεν έχει γίνει ατύχημα, όπου μπορεί να φτάσει τα 360€). Μέσος μισθος Ελλάδας εντωμεταξύ 15000 ευρώ τον χρόνο, ενώ Γερμανίας 45000 ευρώ τον χρόνο.

Αντι αυτού, με το εξοντωτικό πρόστιμο των 700€ στην Ελλάδα έχουμε εξισώσει τον ΔΟΛΟΦΟΝΟ που περνάει κόκκινο 4 δευτερολέπτων μέρα μεσημέρι με κάποιον που πέρασε ένα πορτοκαλοκόκκινο μισού δευτερολέπτου 3 τη νύχτα. 

Επεξ/σία από GodzillaCover
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GodzillaCover είπε

Ξέρεις καμία Ευρωπαϊκή χώρα να ισχύει αυτό;

Στην Ελλάδα έχουμε δυσανάλογα υψηλά πρόστιμα για τους μισθους που έχουμε. Δεν είναι το ύψος της ποινής το πρόβλημά μας. Και 700€ που είναι τώρα, είναι υπερβολικά υψηλό. Δε θέλω να σχολιάσω τις γραφικότητες του τύπου «αφαίρεση διπλώματος διαπαντός», λες και ζούμε στη Βόρειο Κορέα.

Πάρε παράδειγμα τη Γερμανία: έχει 6 διαφορετικές κατηγορίες ποινών για παραβίαση κόκκινου, που ξεκινούν από 90€ και φτάνουν τα 320€ (εφόσον δεν έχει γίνει ατύχημα, όπου μπορεί να φτάσει τα 360€). Μέσος μισθος Ελλάδας εντωμεταξύ 15000 ευρώ τον χρόνο, ενώ Γερμανίας 45000 ευρώ τον χρόνο.

Αντι αυτού, με το εξοντωτικό πρόστιμο των 700€ στην Ελλάδα έχουμε εξισώσει τον ΔΟΛΟΦΟΝΟ που περνάει κόκκινο 4 δευτερολέπτων μέρα μεσημέρι με κάποιον που πέρασε ένα πορτοκαλοκόκκινο μισού δευτερολέπτου 3 τη νύχτα. 

Ένα κάρο δικαιολογίες, γερμανία μένω έλα περνά με κόκκινο εδώ και στα πληρώνω εγώ τα 90€. Εξυπνάδες αντί να παραδεχτούμε ότι είμαστε  χειρότερει και από τους ζουλου το ρίχνουμε στο αν και αν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι οι έλληνες αστυνομικοί οι οποίοι π.χ. γράφουν του υπόλοιπους οδηγούς γιατι δεν φοράνε ζώνη (και καλά κάνουν και τους γράφουν ) και είναι οι ίδιοι που δεν την φοράνε μέσα στα περιπολικά γράφουν τους νόμους του κράτους στα παλιά τους τα παπούτσια να μην πω πόσες παραβάσεις βλέπω κάθε μέρα να κάνουν τα αστυνομικά οχήματα και μοτοσυκλέττες και κάνενας δεν τους κάνει τίποτα, να τονίσω δε πως είναι οι πρώτοι πολίτες που πρέπει να σέβονταιι τους νόμους και τον ΚΟΚ  που είναι ο υπουργός προστασίας του πολίτη να δει τα χάλια της ελληνικής αστυνομίαςς.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, ptriv1 είπε

Είναι οι έλληνες αστυνομικοί οι οποίοι π.χ. γράφουν του υπόλοιπους οδηγούς γιατι δεν φοράνε ζώνη (και καλά κάνουν και τους γράφουν ) και είναι οι ίδιοι που δεν την φοράνε μέσα στα περιπολικά γράφουν τους νόμους του κράτους στα παλιά τους τα παπούτσια να μην πω πόσες παραβάσεις βλέπω κάθε μέρα να κάνουν τα αστυνομικά οχήματα και μοτοσυκλέττες και κάνενας δεν τους κάνει τίποτα, να τονίσω δε πως είναι οι πρώτοι πολίτες που πρέπει να σέβονταιι τους νόμους και τον ΚΟΚ  που είναι ο υπουργός προστασίας του πολίτη να δει τα χάλια της ελληνικής αστυνομίαςς.

Και τι με αυτό  μας δίνει άλλοθι η δικαιολογία ώστε να κάνουμε και εμείς τα ίδια..

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Στην Ελλάδα έχουμε δυσανάλογα υψηλά πρόστιμα για τους μισθους που έχουμε

Το σωστό θα ήταν πρόστιμα αναλογικά με βάση το εισόδημα. Αλλά είναι δύσκολο να εφαρμοστεί γιατί αυτός που βγάζει 100 χιλιάρικα δηλώνει 5. 

Επεξ/σία από Nabuko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/3/2024 στις 4:14 ΜΜ, Retromaniac είπε

Ξέρουμε πότε ξεκινάνε λειτουργία και που; Εκτός από αυτή που ήταν πιλοτικά σε λειτουργία στο καλαμάκι.

Έχω ακούσει για Βασιλέως Κωνσταντίνου με Βασιλίσσης Σοφίας καθώς και στη Ποσειδώνος με Βουλιαγμένης ότι θα είναι οι δύο πρώτες διασταυρώσεις

Θέλει προσοχή μεγάλη γιατί υπάρχει 200 ευρώ πρόστιμο αν το αμάξι περάσει μερικώς τη γραμμή πριν τη διάβαση και 700 ευρώ πρόστιμο αν περάσει όλη την γραμμή (και 60 ημέρες δίπλωμα)

Οπότε αυτά που περνάμε με πορτοκαλοκόκκινο, νομίζω όλοι το έχουμε κάνει κάποιες στιγμές, πρέπει, και καλώς πρέπει, να τα ξεχάσουμε.

Σοβαρά τώρα αυτό είναι το πρόβλημά σου δηλαδή να συμμορφώνεστε με τον τρόπο που οδηγάτε ς προτιμάτε να γίνεται δολοφόνοι στο δρόμο λίγο ντροπή δεν έχετε μόνο τα λεφτά για να μην πληρώσετε για μία κλήση σας ενδιαφέρουν

Στις 29/3/2024 στις 12:20 ΠΜ, cthulhucarbide είπε

Αυτά τα μέτρα συνήθως είναι για να πάρει μίζες κανένας εργολάβος και για να δείξουν οι τοπικοί παράγοντες ότι και καλά παράγουν έργο.

Οι κάμερες τοποθετούνται, κάνουν δηλώσεις οι δήμαρχοι στα κανάλια, κόβονται 10 κλήσεις και μετά από λίγο η κάμερα χαλάει είτε από ασυντηρησία είτε από δολιοφθορά και δεν λειτουργεί για τα επόμενα 10 χρόνια όπου ο προηγούμενος κύκλος ξεκινάει από την αρχή.

Για να είναι πραγματικό μέτρο και ωφέλιμο πρέπει οι κάμερες να μπουν σχεδόν σε κάθε κεντρικό δρόμο και διασταύρωση σε μεγάλες ποσότητες, να συντηρούνται τακτικά και οι κλήσεις να κόβονται σε πραγματικό χρόνο και να συνδέονται στο τάξις χωρίς να μπορείς να τις σβήσεις επειδή έχεις ξάδερφο στον δήμο.

Μέχρι να γίνει αυτό τα άλλα είναι ημίμετρα

Έλα σε καμιά ευρωπαϊκή χώρα να δεις τι ωραία στρώνει ο κόσμος με αυτού του είδους της κάμερες το πρόβλημα  στην ελλάδα είναι όπως είναι τα πράγματα είναι γιατί αυτό αξίζουν οι οδηγοί στην ελλάδα γιατί δεν τους ενδιαφέρει η ασφάλεια τους ενδιαφέρει μόνο η τσέπη τους αν όμως το παιδί τους ήταν με πίσω από το φανάρι δεν θα λέγαμε τα ίδια

9 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Εντομεταξύ αυτό το μέτρο με το δίπλωμα για 60 μέρες πρέπει να είναι μεγάλο ανέκδοτο.

Δεν έχω ακούσει κάποιον να το έχει φάει ο δίμηνο.

Όλοι πάνε και το παίρνουν πίσω στις 10 μέρες το πολύ με κάποια δικαιολογία.

Σε ευρωπαϊκές χώρες κανονικά σου αφαιρείται η άδεια οδήγησης από έναν μήνα και πάνω και δεν υπάρχουν ότι τα παίρνεις σε 10 μέρες

6 ώρες πριν, andreas-d είπε

Βλακιες σου λέει η δεν κατάλαβες καλά σου δικαιολογεί κάποια χιλιόμετρα δεν είμαι σίγουρος ακριβώς αλλά 4-5 περίπου αν το όριο είναι 100 και πας με 106 πχ τότε το πρόστιμο ισχύει γιατί ξεπερασες το όριο κατά 1.

Μόνο στην πόλη με όριο 30 πιθανόν να μην έχει απαλλαγή καθόλου.

Στο λέω σίγουρα γιατί μένω γερμανία που ισχύουν τα ίδια και έχω περάσει την Ελβετία πάρα πολλές φορές έχω φάει και φωτογραφίες, απλά στην Ελβετία είναι ποιο τσουχτερά.. 

Το όριο στην Γερμανία είναι το 10% σε 30 αν πας 33 τέλος.  Το ίδιο κ στα 80 88

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Just_travel_everywhere είπε

Το όριο στην Γερμανία είναι το 10% σε 30 αν πας 33 τέλος.  Το ίδιο κ στα 80 88

Θα σε γελάσω νομίζω έχει μειωθεί στα 7%. Στα 30 και 50κλμ..

Έχω να φάω φωτο κάτι χρόνια, γενικά αν και μου αρέσει η ταχύτητα οδηγό νορμάλ..Και πότε δεν παραβιαζω κόκκινο ή stop..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Black Demis είπε

Λάθος σε αυτό κάνεις, άνθρωποι είναι ζώα μόνο με μόνημο φόβο δεν θα κάνουν μα..

Βλ Ελβετία παντού έχουν κάμερες ραντάρ κλπ, παραβιάσεις ελάχιστες και όσες είναι είναι για χαζό πράγματα φάση πέρασες το όριο κατά 3 χιλομετρα, πάρκαρες 20 εκατοστά μετά την γραμμή κλπ.

Και όλα αυτά τα άτομα μόλις έρθουν Ελλάδα βγάζουν τον δαίμονα από μέσα τους πάνε εθνική με 180 ρίχνουν κάτι προσπεράσεις από αντίθετο σαν να μην υπάρχει αύριο, κολλάνε πίσω από αλλά οχήματα το στοπ το έχουν γισ ζωγραφιά παρκάρουν όπου βρουν κλπ, τα ίδια άτομα που στην χώρα τους είναι πρότυπο σωστής οδήγησης

Πριν χρόνια είχα βρει κάπου μία έρευνα που έλεγε ακριβώς αυτό . Μελετούσε γιατί στις βόρειο ευρωπαϊκές χώρες ο νόμος τηρείται και στις άλλες όχι και έδειχνε πως ο λόγος που συμβαίνει είναι πως εκεί τα πρόστιμα είναι μεγάλα και δεν γίνεται να τα αποφύγεις. Υπάρχει και η κουλτούρα αλλά ο φόβος της τιμωρίας και η ατιμωρησία από την άλλη, είναι αυτό που παίζει ρόλο. Αυτό αποδεικνύεται και από την αρχαία Αθήνα όπου μόλις ξέφευγαν τα πράγματα έρχονταν οι Δρακόντειοι νόμοι και έστρωναν όλοι , οι ίδιοι άνθρωποι ήταν και πριν τους Δρακόντειους νόμους και μετά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Just_travel_everywhere είπε

Σοβαρά τώρα αυτό είναι το πρόβλημά σου δηλαδή να συμμορφώνεστε με τον τρόπο που οδηγάτε ς προτιμάτε να γίνεται δολοφόνοι στο δρόμο λίγο ντροπή δεν έχετε μόνο τα λεφτά για να μην πληρώσετε για μία κλήση σας ενδιαφέρουν

Δεν κατάλαβα  πως έβγαλες τέτοιο συμπέρασμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, GodzillaCover said:

Ξέρεις καμία Ευρωπαϊκή χώρα να ισχύει αυτό;

Στην Ελλάδα έχουμε δυσανάλογα υψηλά πρόστιμα για τους μισθους που έχουμε. Δεν είναι το ύψος της ποινής το πρόβλημά μας. Και 700€ που είναι τώρα, είναι υπερβολικά υψηλό. Δε θέλω να σχολιάσω τις γραφικότητες του τύπου «αφαίρεση διπλώματος διαπαντός», λες και ζούμε στη Βόρειο Κορέα.

Πάρε παράδειγμα τη Γερμανία: έχει 6 διαφορετικές κατηγορίες ποινών για παραβίαση κόκκινου, που ξεκινούν από 90€ και φτάνουν τα 320€ (εφόσον δεν έχει γίνει ατύχημα, όπου μπορεί να φτάσει τα 360€). Μέσος μισθος Ελλάδας εντωμεταξύ 15000 ευρώ τον χρόνο, ενώ Γερμανίας 45000 ευρώ τον χρόνο.

Αντι αυτού, με το εξοντωτικό πρόστιμο των 700€ στην Ελλάδα έχουμε εξισώσει τον ΔΟΛΟΦΟΝΟ που περνάει κόκκινο 4 δευτερολέπτων μέρα μεσημέρι με κάποιον που πέρασε ένα πορτοκαλοκόκκινο μισού δευτερολέπτου 3 τη νύχτα. 

τι σχέση έχει μισθός με σοβαρές ποινές?
κόκκινο φαναρι
αλκοολ
στοπ
θα πρέπει να αντιμετωπίζονται τα ίδια από κάθε κράτος και να ειναι πολύ σκληρά το καλύτερο ειναι αφαίρεση άδειας οδήγησης για μεγαλο χρονικό διάστημα και δεν ειναι καθολου υπερβολή καθώς κάνεις συνειδητή επηλογη που μπορει να σκοτώσει κόσμο

ναι προστιμα που αφορούν παρκάρισμα , προστιμα που αφορούν μικρή υπέρβαση ταχύτητας φάση 130 όριο πας με 140 κλπ ναι ας ειναι ανάλογα με τον μισθό αλλά όχι τα σοβαρά προστιμα εκεί κανονικά ουτε καν χρηματικό πρόστιμο άμεση αφαίρεση διπλώματος και τέλος και αν πιάσουν να οδηγάς χωρίς, αυτοφώρω

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...