Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η αποχώρηση του Ντέιβ Καλχούν εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο ανακατατάξεων στα ανώτατα κλιμάκια της Boeing, η οποία εξακολουθεί να βρίσκεται αντιμέτωπη με σοβαρούς κλυδωνισμούς.

Ο Ντέιβ Καλχούν φαίνεται πως στάθηκε αδύνατο να διαχειριστεί το περιστατικό που καταγράφηκε τον Ιανουάριο, όταν αεροσκάφος τύπου 737 MAX έχασε μία από τις εξόδους κινδύνου, γεγονός που προκάλεσε αποσυμπίεση της καμπίνας, με τα χειρότερα να αποφεύγονται λόγω του ότι το αεροπλάνο κινούταν σε σχετικά χαμηλό υψόμετρο.

Το διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας θα ακολουθήσουν στην έξοδο ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, Λάρι Κέλνερ, καθώς και ο Σταν Ντιλ, επικεφαλής της διεύθυνσης εμπορικών αεροσκαφών της εταιρίας, τη στιγμή που η ηγεσία της Boeing επιχειρεί να θέσει υπό έλεγχο τα ζητήματα που ανακύπτουν διαρκώς με τα αεροσκάφη της, γεγονός το οποίο έχει κλονίσει σοβαρά την εμπιστοσύνη επιβατών αλλά και πελατών σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες του χώρου.

Η συνεχιζόμενη κρίση πυροδοτήθηκε από δύο διαδοχικά αεροπορικά δυστυχήματα, το 2018 και 2019, στα οποία έχασαν τη ζωή τους σχεδόν 350 άνθρωποι. Ο Κλαχούν κλήθηκε τότε να αναλάβει τα ηνία της εταιρίας, με στόχο να ανακτήσει την κλονισμένη εμπιστοσύνη της αγοράς αλλά και να ομαλοποιήσει το πρόγραμμα παραγγελιών για νέα αεροσκάφη, το οποίο εμφάνιζε σοβαρές καθυστερήσεις λόγω της ακινητοποίησης των υφιστάμενων στόλων 737 ΜΑΧ και της αναστολής κατασκευής νέων αεροσκαφών.

Αμέσως μετά το πιο πρόσφατο περιστατικό, στις 5 Ιανουαρίου, στελέχη της αγοράς είχαν εκφράσει την εμπιστοσύνη τους στον Καλχούν, όμως η στήριξη αυτή εξανεμίστηκε καθώς συνέχισαν να καταγράφονται καθυστερήσεις στην παραγωγή νέων αεροσκαφών, ενώ οι ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ εντόπιζαν σειρά ζητημάτων που άπτονταν θεμάτων ασφαλείας, σε ένα βασικό κατασκευαστικό κέντρο της εταιρίας, στην ευρύτερη περιοχή του Σιάτλ.

Ήδη, επενδυτές εκφράζουν αμφιβολίες για το κατά πόσο οι διοικητικές αλλαγές θα σταθούν ικανές να αντιμετωπίζουν τα επίμονα θέματα που εντοπίζονται στην εταιρία. Από το περιστατικό του Ιανουαρίου, η μετοχή της Boeing έχει χάσει περίπου το ένα τέταρτο της αξίας της.

Την ίδια στιγμή, η εταιρία βρίσκεται αντιμέτωπη με σειρά ομοσπονδιακών ερευνών, με τις αμερικανικές αρχές να περιορίζουν τον αριθμό των αεροσκαφών που βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής της Boeing, ενώσω η εταιρία επιχειρεί να αντιμετωπίσει θέματα ασφαλείας και ποιότητας κατασκευής. Εντωμεταξύ, η Boeing συζητά την εξαγορά της άλλοτε θυγατρικής της Spirit AeroSystems, προκειμένου να αποκτήσει καλύτερο έλεγχο πάνω στην εφοδιαστική της αλυσίδα.

Ο Καλχούν, πάντως, δήλωσε πως θα παραμείνει στη θέση του τους επόμενους μήνες, ώστε να αντιμετωπιστούν τα ζητήματα ασφαλείας. Η Στέφανι Πόουπ επελέγη να ηγηθεί της διεύθυνσης εμπορικών αεροσκαφών της Boeing και αναλαμβάνει καθήκοντα από την ερχόμενη Δευτέρα.

Ο Στιβ Μόλενκοπφ, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Qualcomm ορίστηκε στη θέση του νέου προέδρου του διοικητικού συμβουλίου και αναμένεται να ηγηθεί της διαδικασίας επιλογής του νέου διευθύνοντα συμβούλου. Δημοσιογραφικές πηγές αναφέρουν πως ο Μόλενκοπφ θα συνοδεύει τον Κέλνερ στις προγραμματισμένες συναντήσεις με υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων αμερικανικών και διεθνών αεροπορικών εταιριών, σχετικά με την πορεία των παραγγελιών τους.

Πριν ανακοινώσει ο Καλχούν την αποχώρησή του, αναλυτές και επενδυτές είχαν ζητήσει να υπάρξει αλλαγή στην ηγεσία της Boeing, υπογραμμίζοντας όμως ότι πολλά θα εξαρτηθούν από το κατά πόσο ο όποιος διάδοχος του Καλχούν θα αλλάξει την εταιρική κουλτούρα, ξεκινώντας από την κορυφή της Boeing. Αντίστοιχες ήταν και οι τοποθετήσεις των συλλόγων εργαζομένων, που ζητούν να έχουν ισχυρότερη φωνή στη διαχείριση της εταιρίας, τη στιγμή που ένας από τους ισχυρότερους συλλόγους εισέρχεται σε περίοδο διαπραγματεύσεων με τη Boeing.

Από τα πρώτα ονόματα που ακούστηκαν στην κούρσα της διαδοχής του Καλχούν ήταν αυτό του Πάτρικ Σάναχαν, πρώην υψηλόβαθμου στελέχους της Boeing και νυν διευθύνοντα συμβούλου της Spirit AeroSystems, ο οποίος επί του παρόντος χειρίζεται την υπόθεση εξαγοράς της εταιρίας από τη Boeing.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κλασσικη περιπτωση (βλαβης) μεγαλης εταιριας που ειναι για χρονια στον αυτοματο πιλοτο μιας και το προιον πουλαει απο μονο του. 
Ταχυδακτυλουργοι managers παιρνουν αποφασεις που ολοι γκρινιαζουν οτι ειναι λαθος, τα πραγματα στην αρχη ειναι ωραια και καποιοι παιρνουν bonus, στην πραγματικοτητα τα προβληματα συσσωρευονται... 
Οι διορθωτικες αποφασεις παιρνονται μονο μετα απο ενα μεγαλο outage ( που να ειναι γνωστο στο κοινό, αν δεν ειναι, δεν αλλαζει τιποτα) ή αφου πεθανει κοσμος.

  • Like 16
Δημοσ.

Λογικό αφού έβγαλαν αυτή την πατάτα με το όνομα 737 max,που σε αντίθεση με τον κορονοϊό  δέν πετάει.

boeingmemes37.png

  • Thanks 1
  • Haha 6
Δημοσ.

Boeing είναι εταιρεία άνω των 100 ετών, που δεν έχει σχεδιάσει μόνη της ποτέ ένα υπερηχητικό αεροπλάνο.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Δεν τα λέει όλα το άρθρο...οι CEOs των μεγαλύτερων αμερικανικών αεροπορικών εταιρειών που αιμορραγουν λεφτά (πλην Delta που από χρόνια μυριστηκαν τι παίζει και αγόρασαν airbus) ζήτησαν συνάντηση με το ΔΣ της Boeing χωρίς τον CEO της...μάλλον με το εντυπωμα μιας πατουσας στον πισινό έφυγε παρα "αποχώρησε".

Ηθικό δίδαγμα για εμάς,  οι αλλαγές έρχονται όταν αρχίζει να τσούζει τις τσέπες των μεγάλων...ας το θυμόμαστε αυτό την επόμενη φορά που θα επιλέξουμε ποιο προϊόν ή υπηρεσία θα αγοράσουμε. 

  • Like 8
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

αδύνατο να διαχειριστεί το περιστατικό που καταγράφηκε τον Ιανουάριο, όταν αεροσκάφος τύπου 737 MAX έχασε μία από τις εξόδους κινδύνου

image.png.895c214438f501a329354a53e7ef98f8.png

Εντωμεταξύ η Ryanair τρύβει τα χεράκια της σαν τις μύγες μετά από τα ατυχήματα των boing, φαντάζομαι θα τα παίρνει πιο φθηνά πλέον 

Δημοσ.
2 minutes ago, AlexandrosGnL said:

image.png.895c214438f501a329354a53e7ef98f8.png

Εντωμεταξύ η Ryanair τρύβει τα χεράκια της σαν τις μύγες μετά από τα ατυχήματα των boing, φαντάζομαι θα τα παίρνει πιο φθηνά πλέον 

Αν σταματησει η παραγωγη 737 MAX πιο πιθανο βλεπω την Ryanair να ανεβαζει τις τιμες της και να μπαινει στη λιστα αναμονης της Airbus. H φτηνια τρωει τον παρά.

  • Like 3
Δημοσ.

Φήμες λένε ότι έκλεισε το τμήμα πωλήσεων της Airbus. Δεν χρειάζεται πλέον, πάνε οι πελάτες μόνοι τους. 

  • Like 1
  • Haha 9
Δημοσ.
1 hour ago, AlexandrosGnL said:

image.png.895c214438f501a329354a53e7ef98f8.png

Εντωμεταξύ η Ryanair τρύβει τα χεράκια της σαν τις μύγες μετά από τα ατυχήματα των boing, φαντάζομαι θα τα παίρνει πιο φθηνά πλέον 

 

Spoiler

Καλά και εσύ τι περίμενες από το ιπτάμενο ΚΤΕΛ...

 

  • Haha 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως έναν πρώην εργαζόμενο που άρχισε να λέει τι γινόταν στην εταιρία τον έφαγαν με συνοπτικές διαδικασίες πριν λίγες ημέρες. Λέγεται πως είχε πει σε συγγενείς "αν πεθάνω να ξέρετε πως δεν αυτοκτόνησα".

https://en.wikipedia.org/wiki/John_Barnett_(whistleblower)

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 8

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...